Prawdopodonie jest to wina przepływomierza powietrza. Pozdrawiam.
Moje mondeo to mkII z grudnia 1996 1.8 16v zetec benzyna, przepływomierz zakupiony niby od tego samego modelu silnika ale jest różnica w tych pinach
Nie, żle założyłeś rurę ssącą stad problem. Albo uszkodziłeś rezonator powierza i ciągnie tamtędy.
Cześć. Mam jedno pytanie. Jakie są obiawy uszkodzonego porzepływomierza powietrza??? (Ford Mondeo 1.8 Zetec MkI 96r.) Z góry dziękuję. Pozdrawiam wszystkich!!!
Witam panowie, potrzebuję pomocy z przepływomierzem, gdyż mam wtyczkę na 6 pinów, a sam przepływomierz jest 5 pinowy. Mógłby ktoś opisać te przewody ? http://obrazki.elektroda.pl/9803654800_1... Ford mondeo 1.8 16v zetec
rkkiler a przepustnicę masz czystą?
Wskazania przepływomierza sa do bani.
Wypnij przepływomierz i spróbuj czy dalej jest usterka
Dzięki za informacje. Silniczek wydaje się pracować, po jego wyczyszczeniu i czyszczeniu przepływomierza, tego przy filtrze, obroty spadły do 1500 i tam się zawieszają. Wyłączyłem wtyczkę od przepływomierza i wszystko śmiga jak ta lala. Czy to może być wina przepływomierza?
diagnoza była wykonywana na warsztacie tam mi powiedziano że mam wymienić przepływomierz powietrza a co do błedu P003A to powiedziano mi że może być wina sterownika samej turbiny lub czujnika
czyszcenie przepływomierza plus wymiana zaworu odpowietrzenia skrzyni korbowej (razem z rurką w kształcie litery "L" ). zawór biegu jałowego to ostateczność
Do czego ma dopasować? Do tego, że kontrolki "CHECK" nawet nie ma? W czym te linki mają pomóc? Po co pisać o przepływomierzu i EGR w takim przypadku? Zetec to chyba jasne, że benzyna, czyż nie? Aż 3 linki musiałeś podać, ciekawe co dalej poradzisz...
kolego pompa ok. problem rozwiązany. przyczyna takiego zachowania się autka okazał się przepływomierz powietrza .. na szrocie kupiłem drugi .. koszt 80 zł.pozdrawiam i dziękuję!
w tym roczniku kody błyskowe nie chodzą , sprawdź przepływomierz , przy odmie jest gumowy trójnik który często murszeje , a isprawdź świece bo zetec nie bardzo chce chodzić na innych świecach jak motorcraft
Dzięki za pomoc. Spróbuje jutro wieczorkiem oczyscić przepływomierz. Acha, nie ma żadnych nieszczelności na rurach dolotowych i przewodach z podciśnieniem. Pozdrawiam :D
dzięki za wypowiedzi jak się okazuje narazie nie spalanie jest problemem w moim mondeo problem to brak zabezpieczenia przepływomierza + kolektor plastikowy, to narazie jest sprawą nr1 w dalszej kolejności ustawi się spalanie ale to temat w innym poście
Witam pacjent jak w temacie ,co sprawdzone : -czujnik wału rezystencja ok 400ohm (reaguje na przyłożenie czegoś metalowego,oscyloskopu nie mam aby sprawdzić przebieg) -zasilania na sterowniku i czujniki są OK -masy na sterowniku OK Co dziwne ,odpięcie przepływomierza czy też czujników nie powoduje zarejestrowanie żadnego błędu Czyżby padł sterownik?
Mało naprawiałem więc chyba nie najgorsze, czasem się tylko trafiały zparciałe wężyki poodciśnieniowe, brudne przepustnice, przepływomierze i takie tam pierdółki, kilka razy też zmieniałem cewki zapołonowe i za każdym razem padały po zamontowaniu przewodów WN Janmor-a.
Ford Mondeo '97 ZETEC-E 1,6 ECC-V (benzyna) Mam problem z wysokimi obrotami biegu jałowego >=2000obr/min zarówno na gorącym jak i zimnym silniku Sprawdziłem niemal wszystko, tzn: -przepływomierz (po odłaczeniu silnik chodzi nierówno z tendencją do gaśnięcia - założyłem inny, bez róznicy w działaniu silnika) -szczelność układu powietrznego (po zatkaniu...
P.S. Teraz 3 miesiące temu kupiłem również mondeo 1.6 16v Zetec-E 99r. coś go boli i pali 16-20l na 100 km więc wiem że ten silnik sprawia pewne kłopoty i ciężko znaleźć przyczynę.:) Zrobiłem to i również okazał się przepływomierz powietrza na kompie też nie pokazało a jednak to było walnięte.
Witam,założyłem nowy wątek iż na żadnym innym nie uzyskałem żadnych pomocnych mi wiadomości ponieważ zrobiłem już wszystko co dało rady tzn; -wymieniłem przewody i świece -wymieniłem cewkę -czyściłem przepustkę(przepustnice) ,regulator biegu jałowego -sprawdzałem immobilaizer,wtryski,egr,czujnik wolnych obrotów Auto nie łapie lewego powietrza.Wymieniłem...
Witam, ciekawy temat mam mondzia z 2000r. 1.6i 16v 95KM mondziak ostatnio coś nie domaga podczas przyśpieszania szkubie (wymienione świece, kable, cwka, impulsator, sprawdzony przepływomierz, zrzucony wydech itp, sprawdzona lambda) ogólnie 4 mechaników rozkłada ręce. Nikt nie sprawdzał egr-u, jednak szukam go w swoim mondku ale tam gdzie powinien być...
Witam mam problem z pracą silnika w Mondeo 1,8 zetec benzyna +gaz, a mianowicie przy zimnym silniku sprawia wrażenie jakby pracował on na trzech cylindrach (iskra jest na wszysykich) nie podnosi sobie obrotów tylko odrazu ustawia je na ok 800obr/min z tendencją do ich zaniżania, po przełaczeniu na gaz odrazu dochodzi do detonacji w dolocie i wybicu...
Witam koledzy i na wstępie przepraszam za odgrzanie kotleta :) Liczę na pomoc któregoś z kolegów który posiada Mondeo Mk1 1.8 zetec z egr-em i chciałby mi pomóc i spotkać się osobiście lub spojrzeć u siebie w aucie (zdejmując rurę dolotową razem z przepływomierzem i wtedy widać ten kabelek) gdzie idzie kabelek który jest przykręcony śrubą "8" (na klucz...
Witam . Od tygodnia mam mondka - model jak w temacie . Mam problem z spalaniem , pali mi około 16,17 litrów na 100 - -temperaturę łapie i trzyma normalnie -obroty deko spadają , ale tylko przy wyrzuceniu na bieg jałowy - spadają do 400-500 chwila i wracają na 800-900 i tak trzymają -nie szarpie -nie gaśnie -brak problemów z odpalaniem . Wymienione świece...
Witam koledzy i na wstępie przepraszam jak coś zrobiłem nie tak ;) Liczę na pomoc któregoś z kolegów który posiada Mondeo Mk1 1.8 16V z EGR i chciałby mi pomóc i spotkać się osobiście lub spojrzeć u siebie w aucie (zdejmując rurę dolotową razem z przepływomierzem i wtedy widać ten kabelek) gdzie idzie kabelek który jest przykręcony śrubą "8" (na klucz...
Witam forumowiczów mam problem z moim nieszczęsnym Mondeo 1.8 16V zetec 97 rok MK II. Mianowicie problemem są obroty wiem ze temat oklepany jednak nie znalazłem akurat takiego problemu. Wiec od początku autko pali na dotyk na benzynie ssanie ładnie podnosi obroty trzyma je równa wiec ruszam po przejechaniu kliku kilometrów, kiedy wcisnę sprzęgło obroty...
Witam wszystkich forumowiczów mam taki problem z Fordem Mondeo z 1999 roku silnik 1.8 16 v zetec z czawno pokrywą zaworów założona instalacja kme nevo dwuletnia od pewnego czasu silnik zaczął ciężko zapalać i szarpać na zimnym silniku na benzynie ogólnie szarpanie na wolnych obrotach silnikiem no to zacząłem wymieniać przewody wysokiego napięcia 3 cewki...
witam. mondeo 1.8td zapewne endura-de. chcesz z tego zrobić ferrari? cóz można prubowac ale nie licz na szok. więc tak planowanie głowicy wzrost ciśnienia fakt sprawdzony i prawdziwy działa czuć poprawę ale są uboczne skutki większe ćiśnienie szybsze zużywanie sie łozysk wału korbowego, panewek korbowodu, wzrost temperatury bloku i oleju sinika efekt...
A teraz trochę o wadach i zaletach diesli i benzynowych... Jak kolega tzok rozsądnie pisze, to tylko stare diesle z trzęsącą się kierownicą robiły takie przebiegi.... Nowsze sa cichsze, ale bardziej skąplikowane, a typowa awaria w takim dieslu potrafi nieźle szarpnąć po kieszeni. Przykłady moich znajomych : zafira 99 dti awaria pompy wtryskowej + elektronika...
Witam. Oto problem z jakim się borykam od ponad roku. Z początku nie byłem świadom dokładnie co się dzieje z silnikiem a dokładniej z elektryką. Zaczęło się od tego że zakupiłem interfejs i m.in. odczytałem taki parametr jak "obliczone obciążenie". Wiem że w tym samochodzie za ten parametr odpowiada przepływomierz powietrza. Co najbardziej mnie zdziwiło...
zetec przepływomierz przepływomierz mondeo mondeo zetec gaśnie
zwrotnica pasmowa prętów zbrojeniowych zmywarka bosch grzałka pompa
izolowane lakierem rms451 przestrojenie
Lodówka Siemens - długie chłodzenie, migająca temperatura 2°C Silnik w rowerze elektrycznym wyłącza się powyżej 25 km/h