monitor godzina praca

Znaleziono około 1020 wyników dla: monitor godzina praca
  • Sony CPD-G200 GS pstryka

    Witam mam problem z monitorem Sony G200. Otoz pracuje w rozdzielczosci 1024/768 i przy odswiezaniu 75Hz jest wszystko ok. Kiedy ustawie odswiezanie na 85Hz to co jakis czas monitor zachowuje sie tak jakby zmienial rozdzielczosc... to znaczy robi "pstryk" na ulamek sekundy robi sie czarny obraz i pojawia...

    Monitory Serwis Yaru   20 Gru 2003 11:39 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1502
  • ARX MA-1450 VA - rozmazany obraz

    Pierwsze symptomy tego problemu pojawiły się około 9 miesięcy temu - monitor dłużej się "nagrzewał" po uruchomieniu zaś gdy obraz się pojawił, przez jakieś 20 sekund kolory były rozmazane po czym obraz wracał do "normy". Jednakże przez kolejne miesiące po pierwszym wystąpieniu, efekt ulegał ciągłemu...

    Monitory Serwis zhut   13 Cze 2007 20:33 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 615
  • HYUNDAI Delux Scan 5870 wyłącza sie

    Witam mam taki problem a mianowicie mój monitor po kilku godzinach pracy wyłącza sie zaczyna coś pykać w środku i dioda sygnalizująca prace monitora lekko miga równo z pikaniem i nie reaguje na przycisk włączający , gdy wyciągnę kabel zasilający monitor, poczekam parę minut i podłącze go z powrotem to...

    Monitory Serwis gangster6669   04 Lis 2007 14:58 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 450
  • Benq FP71G Q7T4 - losowo gaśnie podświetlenie

    Wymienilem te kondenstaory na 220 MKP i niby monitor kilka dni pracowal dobrze lecz sytuacja sie powtorzyla,znowy zaczyna sie wylaczac.Zastanawiam sie czy to jednak nie swietlowki .Moga one takie numery robic?? Luty to nie sa bo wszystkie poprawione. Trace juz sily. Hm, własnie wysmażyłem posta...

    Monitory Początkujący Stanley_P   07 Lut 2010 20:16 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 3817
  • Plazma czy LCD? Jaki telewizor wybrać?

    Różnica technologiczna między plazmą i LCD Panele telewizyjne w których zastosowano plazmę lub LCD mogą wyglądać podobnie, jednak na płaskim ekranie i cienkim profilu różnice się kończą. Telewizory plazmowe wykorzystują matrycę zbudowaną z drobnych komórek wypełnionych gazem, w których...

    Jaki TV marko196   02 Paź 2010 12:43 Odpowiedzi: 68    Wyświetleń: 96398
  • Nec 1980fxi pionowe pasy po dłuższym czasie działania

    witam, Posiadam monitor nec multisync lcd 1980fxi. Niestety od jakiegoś czasu mam z nim problem gdyż po około pół godziny pracy pojawia się na nim pole różnokolorowych pasków szerokości 14cm gdy poprasuje jeszcze dłużej to ten pasek robi się czarny. Po ok 2 godzinach pozostała część ekranu zaczyna...

    Monitory Początkujący buckowina   20 Cze 2011 10:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1782
  • SAMSUNG/R580/JS0DPL - laptop dławi się

    Problem polega na chwilowym przycinaniu się systemu po rozpoczęciu nowej akcji. Początkowo występował głównie w grze, przy podjęciu jakiejkolwiek akcji po prostu zamierała ona na czas 1-4s i dalej toczyła się bez problemu. Teraz nawet jeżeli włączę przeglądarkę z 1 kartą i zacznę coś pisać to często...

    Laptopy Hardware 999602   13 Maj 2014 08:56 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2028
  • Iiyama E2271HDS - znikający obraz + zniekształcenia

    Witam, otóż monitor po około 2 godzinach pracy zaczyna dziwne losowe akcje. Najpierw obraz rozdwoił się i do tego był rozmazany. Następnie po kolejnym czasie ~1h zniknęło podświetlanie matrycy i nie dało się wyłączyć monitora, obraz się zamroził i jedynie pomagało odłączenie zasilania. Czasami obraz...

    Monitory Początkujący bomi123   23 Sie 2016 14:04 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1794
  • MAG prawdopodobnie MX-14

    Ma ktoś może schemat monitora MAG MX-14 a przynajmniej tak mi się wydaje że to jest symbol, ten napis znalazłem na płycie przetwornicy. Chodzi mi głównie o tą właśnie przetwornicę, mimo że jest to klasyka na 3842A to trochę bardziej rozbudowana. Efekt daje taki że albo jest głucha jak pień albo próbkuje....

    Monitory Serwis SlaweK   12 Lip 2002 10:56 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 963
  • MITSUBISHI Diamond Pro 900u

    Witam. Zakupilem ten monitor jako uzywany 15 dni temu. Po paru dniach zaczelo sie od strzelania (tak jakby przy rozmagnesowaniu) co pare godzin pracy pozniej coraz czesciej... Az dzisiaj przy pracy po paru minutach od razu glosno strzelil .. i juz nie wstal.. Miga tylko dioda zasilania ... Jaki...

    Monitory Serwis StynkS   16 Sty 2005 18:38 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1041
  • Standardowa żarówka - Ile wytrzymuje cykli włącz/wyłącz?

    Szczerze mowiąc to używam w kolorofonie jako palników halogenów 100W. Niby wszystko ok, fajnie świeci, ale w sumie po ok 20 godzinach pracy widać, że włókna nie są takie jakby świeciły 10 godzin światłem ciągłym. Oczywiście w tym uwzględnione jest też to że ktoś czasem kopnął kolorofon podczas działania....

    Elektryka Światło i Oświetlenie retrofood   23 Gru 2014 21:16 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 6024
  • UPS a wieksze akumulatory

    Humek jesteś WIELKI. Teraz wiem co zrobić z moim maleństwem aby mogło pracować przez dłuższy czas (wymienie radiatory i dołoże wiatraczek). Prawdopodobnie mój UPS przeżył pracę ciągłą (nawet przez kilka godzin) bo zasilał wyłącznie monitor. A i tak grzał się nieźle. Co jeszcze w UPS'ie można zmienić-usprawnić...

    Komputery Hardware syrzk   28 Mar 2006 18:44 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2548
  • Projektory jaki kupic do reklamy i jak to podłaczyć

    pracuje w sklepie z ceramika i łzienkami na stanowisku projektant łazienek, mam takie pytanie , mam zrobic reklam na scianie budynku , wiec wymysliłem zeby kupic projektor i zrobic multimedialnie , wiec mam pytanie jak to zrobic ??? jakim kabelem połczyc i jaki projektor kupic najlepiej pozdrawaim Maciej...

    Co kupić Archiwum thorgee   03 Sie 2007 08:53 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2495
  • Piekielnie dobry komputer – iBUYPOWER Chimera Kill

    Ile on bedzie dobry, tydzien, miesiąc ? Przy dzisiejszejszym rozwoju technologi to w zasadzie nie ma co się porywac na jakies "wypasy" bo to trwa dosłownie chile. Fakt, że teraz rozwój technologii idzie bardzo szybko ale moim zdaniem jest dobry czas na modernizację PC. Dlaczego? Ano na przykład...

    Newsy piochuxl   08 Sie 2009 14:24 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 5685
  • Fujitsu Loox F-07C - hybryda komputera typu Ultra-Mobile PC i smartphone'a

    Przedstawiciele koncernu Fujitsu oficjalnie potwierdzili datę wprowadzenia do sprzedaży urządzenia nazwanego Loox F-07C stanowiącego hybrydę komputera klasy UMPC i telefonu typu smartphone. Aparat dostępny będzie w ofercie japońskiego operatora DoComo począwszy od 23 lipca 2011 roku. Fujitsu...

    Newsy pseven   23 Lip 2011 10:16 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1841
  • Zużycie prądu 10 kWh w ciągu nocy?

    Komp, drukarka, 2 monitory i pare ladowarek zasilanych przez ten licznik pobraly 240kW w jeden miesiac. Od tamtej pory nie zostawiam kompa na czuwaniu Ile zaoszczędziłeś miesięcznie wyłączając czuwanie? To że zasilacz w komputerze ma np. 800W nie znaczy, że pobiera tę moc przez cały czas pracy...

    Technika domowa ANUBIS   14 Wrz 2013 18:55 Odpowiedzi: 43    Wyświetleń: 14202
  • Problem z wyświetlaczem w laptopie

    Ponieważ piszę po raz pierwszy na to forum to witam wszystkich forumowiczów serdecznie! Mam od pewnego czasu pewien problem z laptopem (Toshiba Satellite Pro 4290). Mianowicie, po paru godzinach pracy laptopa na wyświetlaczu pojawia się coś niepokojącego. Efekt ten znika dopiero po zostawieniu wyłączonego...

    Monitory Serwis rcyganek   19 Sty 2004 02:07 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1407
  • Specjalisci od laptopow - POMOZCIE!!!

    Witam Mam od pewnego czasu pewien problem z laptopem (Toshiba Satellite Pro 4290). Mianowicie, po paru godzinach pracy laptopa na wyświetlaczu pojawia się coś niepokojącego. Efekt ten znika dopiero po zostawieniu wyłączonego laptopa na parę godzin. Jako że żaden opis nie odda tego tak jak rysunek...

    Komputery Hardware Modrus   10 Lut 2004 00:04 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2108
  • OPTIview pada IRF634

    Witam No i są pewne efekty.Mianowicie :wymieniłem diodkę oraz indukcyjność i jest prawie OK.Prawie bo monitor chodzi ale po ok 1 godzinie pracy delikatne drżenie obrazu lewo-prawo.Przy rozdzielczości 800x600 ledwie widoczne natomiast przy 1024x768 dość uciążliwe.Po ostudzeniu monitora efekt ginie,jeszce...

    Monitory Serwis Andzrzej   21 Wrz 2004 16:24 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 1068
  • DELL E770p

    Od ok. 2 miesięcy posiadam monitorek 17" Dell E770p.(ma ok 3,5 roku).Od ok kilku tygodni mam z nim mały problem.Z środka monitora wydobywa się czasami dziwny dzwięk można to porównać do "pukania-stukania"(nie znam sie na tym, wiec używam niefachowej terminologii).odgłosy te nie wydobywaja sie często,ale...

    Monitory Serwis 1master   27 Wrz 2004 10:59 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1263
  • DEAWEOO CMC 1704C - przy zmianie rozdzielczości- brak obrazu

    Witam Zimne luty przelutowane i styki wyczyszczone. Rozdzielczości przełączaja sie bez problemów, ale czasem obraz znika po kilu minutach po pierwszym włączeniu monitora ( gdy jest zimny ). Przy ładowaniu sys. plansza Win xp jest węższa i szarpie w poziomie obraz, po zaladowaniu następny wyświetlany...

    Monitory Serwis cez35   10 Lut 2005 22:52 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 950
  • LG L226WA po burzy nie startuje, pali bezpiecznik

    Monitor jak najbardziej prawidłowo, ja uważam że to buczy to trafo(wydaje mi się że jest to przetwornica) dokładny symbol W22-SW SC-03B. SC-070530C, przynajmniej tak go słychać, przy świetlówkach są kondensatory ceramiczne, nic tam nie słychać. Teraz elektrolity są wymienione a wygląda na to że ona się...

    Monitory Początkujący radzio87-1987   09 Wrz 2010 08:58 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2157
  • Lenovo Y580 - plamy na matrycy

    Nowy problem, matryca działała plama nawet ładnie wyschła ale pojawił się taki problem, że wyskoczył mi szary ekran z takimi paseczkami różno kolorowymi i jeden biały pasek po środku. Zalanie matrycy opisywałem, płyn do czyszczenie dostał się w szczelinę i matryca to wchłonęła. Co jest uszkodzone taśma...

    Laptopy Hardware rafalp144   08 Sie 2014 16:44 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 5304
  • Wirus lub coś podobnego - prosze o sprawdzenie logów

    Hej. Oto objawy: 1. Komputer się zawiesza gdy otworze kilka stronek w przeglądarce. 2. Często (raz na kilka godzin pracy) pojawia się niebieska strona z informacją o fizycznym zrzucie pamięci dysku. 3. Raz na kilka godzin zdarza się że monitor zaczyna mi mrugać kolorowymi maskami z dużą częstotliwością....

    Pogotowie Antywirusowe Kolobos   31 Paź 2014 14:32 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 429
  • Komputer PC - Zawiesza się niewiem od czego i nikt tego nie wie

    Czyli do grafika? Bo jak pisałam zawsze monitor się wyłacza a ten sam miałam w starym komputerze i jak ten się zawieszał nigdy monitor się nie wyłaczał. No myślałam że sam powie co mu dolega jak nowoczesne auta co mają komputery. Ale co da 2 dni? Przecież piszę że nie raz problem występuje 2 razy...

    Komputery Hardware ewelinkaaaaa   23 Gru 2014 13:22 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 1323
  • OPTIMUS 15LX. Monitor wyłącza się. Czy to możliwe, że to procesor?

    witam .mam mały problemik z monitorem optimus 15lx,a mianowicie klient zgłaszał ,że monitor wyłącza się i załącza po 2-3 godzinach pracy,jak widzę temat był poruszany już na forum,ale ........ gdy załączyłem monitor po 5 minutach zaczoł się wyłaczać i załączać,Po chwili monitor wyłączył się.obecnie jest...

    Monitory Serwis Jarek.b1   11 Sty 2005 13:38 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 822
  • Fujitsu Siemens 21T2 - skaczący obraz

    Witam! :) Popełniłem dość duży błąd - kupiłem monitor na giełdzie - 21". Najpierw był Philips, który miał problem chyba z konwergencją (coś w stylu drgań kolorów, czy mrowienia kolorów - nawet przy 120Hz), potem Viewsonic (po sześciu godzinach pracy, gdy ekran gwałtownie zmieniał się z jasnego na...

    Monitory Serwis radoslaw13   13 Kwi 2005 09:34 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1578
  • Jak do trybu serwisowego Nokia 447zi

    Witam na forum Podłączam się do tematu, przetestowałem na nokii 445PRO 21" dokładnie jak w tym opisie : Wyłączam monitor p.power przytrzymuję menu włączam ponownie puszczam menu i jeszcze raz menu wyskakuje okienko kodu serw.Trzeba się spieszyć bo tylko na kilka sekund wbijam 7711 a nastepnie OK...

    Monitory Serwis tempus   01 Sie 2006 11:04 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2427
  • Fujitsu-siemens i tryb stand by-problem

    Witam. Monitor Fujitsu-siemens podłączony do pc-ta działa prawidłowo aż do momentu, gdy wejdzie w stan stand by. Monitor robi się ciemny,led przy wyłączniku sieciowym miga ok 1raz /sek. Ruszenie myszką powoduje powrót monitora do pracy.Czyli jak na razie wszystko OK. Po dłuższym pobycie w stand by, dioda...

    Monitory Serwis digit7   25 Maj 2007 23:32 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 728
  • Dell e173 LCD - nie włącza się

    Monitor po 2-3 godzinach pracy nie włącza się po wyłączeniu. Znalazłem uszkodzony stabilizator RC1117x33 smd na 3,3V - obniżał napięcie po dłuższej pracy. Wymiana na nowy pomogła i monitor pracuje bez przerwy.

    Monitory Diagnoza Jacek.Chojno   20 Mar 2007 00:36 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1997
  • Jak się wycenić w takim zleceniu?

    Witam. Często jest tak, że elektronicy znają się nie tylko na swoim fachu. Ja nie jestem w ogóle z branży budowlanej jednak dostałem zlecenie wykonania następującego zadania: Montaż specjalistycznego sprzętu komputerowego w przychodniach medycznych po godzinach pracy lekarzy, co obejmuje: -...

    Ogólny techniczny irkor   11 Sie 2009 15:04 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 846
  • Fujitsu Loox F-07C - pierwszy na świecie smartphone z procesorem Atom

    Przedstawiciele koncernu Fujitsu oficjalnie potwierdzili plany wprowadzenia do sprzedaży urządzenia ochrzczonego nazwą Loox F-07C, stanowiącego hybrydę komputera klasy UMPC i telefonu typu smartphone. Fujitsu Loox F-07C wykorzystuje ekran ciekłokrystaliczny o przekątnej 4 cali podświetlany diodami...

    Newsy pseven   16 Maj 2011 10:56 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1633
  • BENQ E2200HDA - załącza się na jedną sekunde

    Dziękuję za szybką odpowiedź, zabieram się od razu za ten monitor, bo nie daję mi spokoju. Zewrę pin 5 do masy i zobaczymy co pokażą pomiary. Z drugiej strony to nie chcę mi się za bardzo wierzyć, że uszkodzona jest świetlówka. Przeróbkę wykonałem poprawnie, bynajmniej zrobiłem wszystko według opisu....

    Monitory LCD Serwis ballack   18 Mar 2013 10:10 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2844
  • Prośba o ocenę zestawu do gier za 3100zł.

    kłócić* To jest podswietlenie, sam monitor jest w technologi LCD. Tak samo jak telewizory. tak jak luki napisał, z tego co mi wiadomo LED to podświetlenie a raczej doświetlenie matryc.. i jeszcze nie słyszałem o monitorze w tym samym przedziale cenowym który byłby lepszy od doświetlenia LEDowego......

    Komputery Co kupić? gib50n   07 Kwi 2013 23:25 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1332
  • EIZO CG277 - Kiepska ostrość

    Witam zakupiłem nowy monitor EIZO i po podłaczeniu oraz poprawnej kalibracji zostałem niemile zaskoczony. Monitor pracuje w rozdzielczości 2560x1440 na płycie głównej ASUS MAXIMUS VI FORMULA ze zintegrowaną karta graficzną Intel 4600HD. Kiepska ostrość monitora sprawia, że po kilku godzinach pracy po...

    Komputery Hardware maryanek   18 Maj 2014 21:29 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1134
  • acer aspire one 722 - jaki antywirus

    AVAST! Free wzstarcyz. Nigdy w życiu i tak samo jak najdalej od AVG. Są dziurawe i mało skuteczne. Zainstaluj pakiet Comodo internet security lub Avira Free, one są skuteczne. Oczywiście pamiętaj, że nawet najskuteczniejszy pakiet antywirusowy nie uchroni cię przed infekcją, a najbardziej liczy...

    Software serwis kasiunia7777   11 Cze 2014 12:42 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1392
  • Zestaw do biura + kilka pytań.

    Witajcie (at)bolekis , (at)zen3x , seb235 Sprawa wygląda tak, że jest to bodajże 6-osobowa firma, w której jedna osoba na jednym kompie (przestarzałym) i monitorze, od którego oczy bolą po pół godziny pracy - obsługuje całość oprogramowania, jakie napisałem wcześniej. Nadszedł zatem moment i decyzja...

    Komputery Co kupić? fakvat   28 Paź 2015 20:09 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 939
  • FTDI Nero - klon Arduino Uno R3 o obciążalności wyjsć 1A (Kickstarter)

    No bo płytki typu Arduino się nie projektuje w poważnych projektach, tylko robi się elektronikę dostosowaną do potrzeb. A nie przesadzaj, ze zaprojektowanie płytki typu Arduino dla speca liczącego sobie 1000 zł za godzinę pracy (liczę 6h pracy przy monitorze, na okrągło wychodzi po tysiaka za godzinę...

    Newsy dondu   20 Gru 2015 14:50 Odpowiedzi: 34    Wyświetleń: 5022
  • Samsung SyncMaster 753s - rozmazany obraz

    witam wszystkich, proszę o pomoc. na wstępie zaznaczę że moje umiejętności głównie skupiają się na elektronice cyfrowej, a z analogowej leżę i kwiczę (tyle tylko ile mi zdążyli na studiach w pierwszym roku wyłożyć - więc niewiele) i brak mi doświadczenia, więc proszę o w miarę łopatologiczne tłumaczenie....

    Początkujący Serwisanci warth   25 Wrz 2005 18:01 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1186
  • ctx ex710F lewostronnie zwezony obraz w poziomie

    Otoz juz pare dni temu odpalilem sprzet zauwazylem ze obraz jest wezszy z lewej strony. Wydawaloby sie ze nic prostszego - tylko rozciagnac, ale nie o to chodzi. Monitor jakby podzielil sie na 2 czesci: 100%dobrze wyswietlana prawa czesc i zwezony pasek ~3-4 cm (moze troche wiecej, ale jest to niezauwazalne)...

    Monitory Serwis Nargil   22 Gru 2005 15:09 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 621
  • MEDION MD41977EF Wadliwy obraz

    Monitor 17" MEDION Model MD41977EF Uszkodzenie: Po włączeniu monitora do sieci miga niebieska dioda przy przycisku "Power". Po włączeniu PC jest cały czas obraz na monitorze ale migający. Czasami monitor włączy się poprawnie i zaczyna "dokazywać" po około 2 godzinach pracy. Demontaż: 1....

    Monitory Diagnoza Aleksander Zawadka   22 Wrz 2013 00:13 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 6978
  • Toshiba Satellite - Artefakty na ekranie

    Witam. Mam z pozoru prosty problem do rozwiązania, ale jedna rzecz mnie intryguje. Myślę, że nawet nie ma potrzeby podawać modelu lapka i parametrów. Problem tkwi w tym, że po odpaleniu kompa (w sumie losowo) na ekranie pojawiają się artefakty. Dzieje się tak również dopiero po 2ch godzinach pracy na...

    Laptopy Hardware slawmix1234   22 Cze 2014 19:30 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1218
  • BELINEA 105550 17'-jaki tranzystor

    Może ktoś mógłby pomóc - Jaki tranzystor można zastosowac w odchylaniu poziomym monitora BELINEA 105550. Wczesniej był - C5048-zwarcie. Wymieniłem na początku na BU 2525AF. Monitor działał przez 2dni bezproblemowo. Nagle w trakcie przacy spalił sie(zwarcie) po kilku (ok4) godzin pracy monitora. Czy...

    Monitory Serwis Displays   10 Mar 2003 13:52 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1585
  • acer 7176ie sobie strzela...

    mam tyci problemik... po umyciu obudowy (i po co mi to bylo) monitor zacza w nia sobie strzelac jednym kondensatorkiem od korekty liniowosci... dawalo to malutkie rozblyski jasnosci calego ekranu, niby nic, no ale wolalem to zaizolowac silikonem (orginalnie byl tam silikon ale podczas naprawy musialem...

    Monitory Serwis candle   13 Maj 2003 16:49 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 731
  • Acer 7277e. (słys Bardzo dla mnie ważne, proszę o odpowiedź.

    Witajcie, jestem nowy i nie bardzo wiem o co chodzi w tym temacie ale mam pytanie a raczej pytania: Kupiłem ostatnio kompa i do niego monitor Acer 7277e. Komp nowy a monitor w komisie i jak się okazało dałem d..y bo okazał sie wadliwy, tzn. po kilku godzinach pracy coś w nim strzela, ekran miga i zanika...

    Monitory Serwis maestrus   10 Wrz 2003 21:29 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1419
  • Compaq S710 (~Samsung DF17J-K)

    Dosyć dziwna sprawa. Monitor działa poprawnie jeśli nie jest wyłączany. Po min. 2 godzinach pracy jeśli wyłączy się monitor nie można go włączyć ponownie (strzelanie przekaźnika i zapewne próbkuje zasilacz). Po ostygnięciu monitor można włączyć i działa normalnie. Po zdjęciu obudowy (lepsze chłodzenie)...

    Monitory Serwis danao   06 Lis 2004 14:16 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 997
  • NEC 15XE - po 2-3 godzinach pracy monitor przechodzi w stan czuwania.

    Mam monitor nec 15 XE problem polega na tym że po 2-3 godzinach pracy monitor przecodzi w stan czuwania tzn włącza się i wyłacza jak troszkę odpocznie to działa jedyny układ który sie bardzo grzeje to VP 503N ppodejrzewam że nastąpiło przegrzanie tego układu sprawdziłem PK i trafo pod kątem zimnych...

    Monitory Serwis Haczyk   08 Mar 2005 13:36 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 938
  • ctx pr711t pada j449

    Witam. Trafił do mnie od przyjaciela taki monitor. Był uszkodzony 2sc5411, j449 i opornik w sterowaniu j449. Wymieniłem i monitor u mnie działał bez zarzutu. Oddałem przyjacielowi i okazało się że po kilku godzinach pracy obraz się zawęził, a gdy go rozszerzył to monitor padł. Poleciał znowu 2sc5411,...

    Monitory Serwis DZIUMDEK   14 Lis 2005 08:26 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 861
  • MAG XJ717 mryga ekran pomocy

    Witam!!! Tak jak napisałem w temacie coś dziwnego dzieje się z w/w monitorem. Czasem po kilku godzinach pracy a czasem zaraz po włączeniu na ekranie nieznacznie zwęża się obraz :( w poziomie(kilka centymetrów). Następnie monitor jakby próbuje powrócić do poprzedniej szerokości. Objawia się to miejscowym...

    Monitory Serwis Marcin_Qazi   12 Maj 2006 10:13 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 641
  • LG Flatron F700B Ciemny obraz

    Monitor jak najbardziej do uratowania, ja właśnie skończyłem naprawę F700B - tyle, że jeśli sam to robisz to naprawa kosztuje cię zwykle kilka złotych i może kilka minut albo godzin pracy (zanim się poddasz), oddanie monitora do serwisu to wydatek minimum 80zł, a tutaj zbliżasz się niebezpiecznie do...

    Monitory CRT Serwis muffasaSF   20 Sty 2009 18:15 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 5514
  • LG FLATRON 17" L1770HQ - Biała plama u górny matrycy

    Witam, zakupiłem dziś monitor taki jak w temacie i mam pewne pytanie dotyczące plamy od góry matrycy idącej praktycznie przez calą szerokość monitora na dole dołączam zdjęcie jak to wygląda. Nie znam się zbytnio na tym dlatego postanowiłem zapytać czego to może być przyczyną i czy ew. da się to jakoś...

    Monitory Początkujący Kmil   31 Maj 2009 14:32 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1773
  • ASUS G2P - brak podświetlenia matrycy

    Witam, znajomy dzis wpadl do mnie z ww lapkiem, podobno od jakiegos czasu po kilku godzinach pracy wyl. mu sie monitor. Od kilku dni sytuacja sie zaostrzyla ;) tzn. odrazu po wlaczeniu kompa, jest jeszcze widoczne logo ASUSa i tyle.. Nastepnie monitor wylacza ... zciemnia sie. Pod katem widac...

    Laptopy Hardware !Krak   14 Gru 2009 23:29 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2233
  • komputer nie załącza się po wyciągnięciu przewodu z komórki

    Witam dzisiaj miałem podłączony telefon kablem do komputera i przypadkowo rozłączył się kabel, pojawił się niebieski ekran, po ponownym włączeniu komputera pojawił sie komunikat, że komputer odzyskał sprawność po poważnym błędzie. Po około 3 godzinach pracy ponownie pojawił sie niebieski ekran i jest...

    Komputery Hardware waljo   19 Paź 2010 20:03 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 764
  • Dwuletni Radeon 4870x2 zaczyna szwankować

    Witam. Posiadam kartę graficzną GIGABYTE Radeon 4870x2 . Kartę mam od 2 lat, działała bez zarzutu. Ostatnio pojawiały się problemy - użytkowałem komputer i nagle monitor gasł, tryb oszczędny i ekran wracał. Zdarzało się to może raz dziennie na jakieś 10 godzin pracy przy PC. Wczoraj to samo i ekran...

    Komputery Hardware rafix25   20 Paź 2010 13:51 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1218
  • Eizo 1721 - migające pasy i przebarwienia

    Witam, mam problem z monitorem Eizo 1721. Po włączeniu działa prawidłowo przez ok. 1 minutę, po czym zaczynają na nim pojawiać się na ułamek sekundy poziome cienkie paski - efekt widoczny na pierwszym filmie gdzieś tak od 1'36''. [youtube][/youtube] Drugi film został nagrany mniej więcej 4 minuty...

    Monitory Początkujący muchozol1   01 Sie 2014 14:37 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1836
  • iiyama prolite x2377hs - Migotanie ekranu, czasem z widocznym powidokiem

    Witam, Od wczoraj nie mogę doszukać się co stało się z moim monitorem. Przeglądałem normalnie neta w przeglądarce i zauważyłem że jakoś dziwnie zaczął migotać ekran, a na dodatek po zminimalizowaniu przeglądarki jeśli się przyjrzeć to widać było cały czas jej delikatny powidok, nawet po wyłączeniu i...

    Monitory Początkujący Flappy   19 Wrz 2015 03:06 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 633
  • Awaryjność układów - jakie statystyki?

    Nie tak dawno w TVN24 był przedstawiony film dokumentalny w cyklu Ewa Ewart Dokument na temat właśnie polityki światowych firm w sprawach awaryjności czy zużywania się produktów które kupujemy. Program przedstawiał cała problematykę dość szeroko i okazuje się że np przed laty istniała zmowa producentów...

    Mikrokontrolery zmyslonyy   06 Maj 2011 00:04 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 2482
  • EWAS3.1 - system kontroli wachty na mostku BNWAS

    Głównymi elementami systemu EWAS3.1 (BNWAS Bridge Navigation Watch Alarm System) są moduł bazowy oraz panel operatorski. Moduł bazowy służy do przekazywania komend i zbierania informacji do/z elementów zewnętrznych, którymi są przyciski kasujące, sygnalizatory i inne. Panel stanowi interfejs użytkownika...

    Newsy project   07 Maj 2011 08:23 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1238
  • [Sprzedam] Lenovo T60p w bardzo mocnej konfiguracji

    Do sprzednia: IBM/Lenovo T60p. Jedna z najwyższych wersji jaka była produkowana. Procesor: Core2Duo T7400 2 x 2,16 GHz - pełne core2duo, nie jest to wolniejszy dual core Pamięć RAM: 4 GB (2 x 2 GB DDR2 CL5), praca w dual channel, dla systemu dostępne 3 GB z uwagi na ograniczenia chipsetu. Jest to...

    Komputery Bazar Xyrovaqs   27 Lis 2012 16:16 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1161
  • Hyunday DeluxScan S-570 i procesor

    Mam taki problem. Coraz częściej trafia mi się w serwisie ten model monitora z uszkodzonym procesorem. Objawy w każdym są podobne. Zwykle, po kilku godzinach pracy, monitor zaczyna się wyłączać. Pyka przekaźnikiem Degausa, wygasza się,... Jak dać mu odpocząć kilka minut, to na jakiś czas znowu jest dobrze....

    Monitory Serwis tomek2000   08 Kwi 2002 15:04 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1577
  • Belinea 10 30 55 gubi ustawienia

    Monitor Belinea 10 30 55 gubi ustawienia. Ustawie sobie ładnie ekran: rozciagne w pionie/poziomie, poprawie trochę geometrię. Po wyłączeniu zasilania znow są marginesy. Tak samo po kilku godzinach pracy. Odchyłki od moich ustawien wynoszą ok +/- 0.5cm 1 Czy kwalifikuje sie to do naprawy/wymiany...

    Monitory Serwis Platon   12 Gru 2002 11:00 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1208
  • OPTIVIEW 15LX92

    W monitorze o podanej nazwie jest problem z wyłączaniem się po ok.godzinie pracy i potem potrzeba go wyłączyć na jakiś czas żeby można było operacjłę włączenia powturzyć.I Tak w kółko .NBa kilku postach dowiedziałem się że to powód przegrzewania procesora.Moje pytanie dotyczy właśnie jego. W monitorze...

    Monitory Serwis usiex   19 Sty 2004 22:53 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1013
  • Sony E220 nie pamięta ustawień

    Witam Mam w naprawie taki monitor - przyszedł zupełnie rozprogramowany - obraz był powyginany we wszystkie możliwe strony kolory kompletnie rozregulowane - nagrałem nowy wsad do pamięci z innego takiego samego monitora -- wszystko było ok po regulacjach w trybie serwisowym zachowywał się poprawnie ale...

    Monitory Serwis Connor MacLeod   06 Mar 2004 19:34 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1824
  • strzelający EIZO F56 ones again...

    Witam wiem, że ten temat poruszany był juz kilka razy, ale po przestudiowaniu wielu postów nie uzyskałem jednoznacznej odpowiedzi. Problem jest taki ze monitor strzela czasami, a obraz w tym momencie sie ściemnia i po jakiejs sekundzie rozjasnia i powraca do normy... czasami zdaza się to po 5 minutach,...

    Monitory Serwis devolt   21 Lip 2005 17:51 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 3303
  • Palacy sie ciagle tranzystor

    Od pewnego czasu mam problem z monitorem SuperView 210. Po ok 2 godzinach pracy pada tranzystor w odchylaniu. Jest to monitor 17". Elementy w poblizu tranzystora sprawdzilem. Co moze byc przyczyna czyszby trafo ??

    Monitory Serwis oj   01 Sie 2004 15:32 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 549
  • migająca dioda w eizo f55

    usterka polega natym ze monitor po okolo 2 godzinach pracy szczelil ostrym swiatlem,jak ostrogoskop:) i samoczynie sie wylaczyl jedynie co sie ukazalo to migająca dioda koloru zultego? aha bylo tez slychac nieprzyjemny pisk.Wczesniej obraz zwezal sie u dolu,niekiedy przybieral bardziej soczystych barw...

    Monitory Serwis Connor MacLeod   12 Paź 2004 22:36 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1309
  • samsung 1000p problem z rozdzielczością

    mam takiego samsunga i fakt jest taki że świeci pięknie,lecz uszkodzone w nim było(zasilacz,i układ odchylania pionowego,do tego przepalone ścieżki na wtórnym -10V)po zrobieniu tego moniotr ruszył idealnie,lecz już po kilku godzinach pracy nie obsługuje rozdziałki 640x480,i tylko tejchodzi już tydzień...

    Monitory Serwis lukasz726   08 Paź 2004 12:42 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 753
  • compaq p910 na trinitronie

    producęci monitorów zalecają regulację korekcji dopiero po około pół godziny pracy monitora,więc efekt u ciebie byłby normalnym zjawiskiem.pozdrawiam

    Monitory Serwis Awdeg   03 Lis 2004 14:48 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 744
  • Dell E 770p x2. Po około 8 - 12 godzinach pracy ze środka wydobywa się dźwięk.

    Mam 2 monitorki Dell E 770p(uzywane).Po ok 8-12 godzinach pracy z srodka monitora wydobywa sie dźwięk, trudno go określić ale mozna powiedziec ze jest to "pukanie"(nie znam sie na tym).Przed pojawieniem sie tych dzwiekow na 2 monitorach obraz zaczal sie troche rozmywac przez ok kilku sekund.Nie wiem...

    Monitory Serwis dariuszm2   17 Lut 2005 12:27 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 566
  • Kabel VGA - EUROSCART mi nie działa- pomóżcie

    Witam ;) Mam wykonany kabelke z Chipa Problem jest taki ze jak podlacze komputer z TV to komputer sie nie uruchamia. Wlaczam zasilanie, wciskam Power i nawet nie slysze "bip" z BIOSu. O co chodzi ? Czy moge uruchomic najpierw normlanie Windowsa a pozniej (przy wlaczonym komputerze) odlaczyc kabel...

    Komputery Hardware Logan   22 Kwi 2005 09:25 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4074
  • Belinea 103060- za duzo czerwonego

    Kilka dni temu kupilem uzywana Belinee 103060 (17'') i po parudziesieciu godzinach pracy ekran zmienil odcien na czerwony. Jakos to skorygowalem (w ograniczonym zakresie) w OSD, ale co jakis czas ekran miga: pojawiaja sie normalne kolory (w tym wypadku zielony), jednak jest to bardzo meczace, poniewaz...

    Monitory Serwis Connor MacLeod   14 Maj 2005 09:18 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 977
  • padlo cos w elsie ecomo 741

    Witam. szukam jakiegos speca w krakowie ktory by mi naprawil monitor Elsa ecomo 741 22` na diamondtronie. uzytkowalem ja ostro przez 3 i pol roku i wszystko cacy. Nagle przy jasnych screenach zaczol obraz sie nieznacznie sciemniac rozjasniac skokowo. na drugi dzien po 2 godzinach pracy monitor padl....

    Monitory Serwis Anonymous   25 Cze 2005 00:04 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 627
  • VL550 - ciemność

    wreszcie monitor doczekał się naprawy, zgodnie z obietnicą daję info po wymianie 2SC5386 monitor zaskoczył normalnie, po paru godzinach pracy temperatura też była w normie, ale za wcześnie na pełny sukces, następnego dnia coś zaczęło szwankować w odchylaniu poziomym - obraz zwiększał szerokość. Po...

    Monitory Serwis dariuszm2   04 Lip 2005 08:30 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1878
  • PROBLEM Z MONITROEM GERICOM MODEL 998N 19'

    Witam! Mam problem niedawno go kupilem uszkodzony oddalem go koledze do naprawy. Byl uszkodzony zasilacz, wymieniony zostal tranzystor Toshiba 2sk2611 i pare czesci. Po naprawieniu zasilacza wszystko dziala jak powinno ładnie swieci ale po jakis dwoch godzinach pracy gdy zrestartuje sie komputer monitor...

    Początkujący Elektronicy adamkos82   27 Wrz 2005 23:21 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 543
  • Samsung SyncMaster 171s- wyłącza się przetwornica.

    Monitor jak w temacie, po godzinie pracy wyłącza się przetwornica. Jest zbudowana na układzie (S0241) myślę że gdy ten układ się nagrzeje to wyłącza się. Nigdzie nie mogę znaleźć aplikacji tego układu i nie wiem czym mógłbym zastąpić ten układzik. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu gdyż wymieniłem...

    Monitory Serwis lisek   03 Kwi 2007 14:11 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3996
  • Czy to uszkodzenie karty graficznej?

    Problem jest następujący: Złożyłem nowy komputer i po paru godzinach pracy zaczął się zawieszać a czasem restartować. W pewnym momencie przestał podawać obraz na monitor, ale można było stwierdzić że się uruchamia, bo wentlatory działają, a speaker wydaje normalne piknięcie. Karta graficzna była kupiona...

    Komputery Hardware jerzy_friend   10 Paź 2007 18:16 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1457
  • schamat ideowy do belinea 103055

    witam,posiadam taki sam monitor,dostalem go od znajomych,wprawdzie ma 3 lata ale prawie tyle samo stal nie uzywany,zepsul sie na poczatku im,nie wiem co bylo przyczyna,po podlaczeniu wyswietla wszystko,lecz patrzac na obraz mam zludzenie ze zaczynaja mnie bolec oczy tak jak by odswierzanie mialo z 60...

    Monitory Serwis na maxa   13 Lis 2007 01:04 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1095
  • Panel LCD zasilany 12V z akumulatora

    WItam serdecznie. Mam pytanie do specjalistow. Poszukuje rozwiazania aby zaprojektowac plecak taki jak na www.adpeople.tv. Panel LCD zasialny 12V. Pytanie do Was: 1. Ile candeli musi miec monitor aby byl w miare jasny w warunkach dziennych 2. Jakiego akumulatora uzyc aby nie byl zbyt ciezki...

    Monitory Serwis Jakant   05 Gru 2007 14:51 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 876
  • Ładowanie baterii w laptopie - Regeneracja ogniw New

    witam. mam laptopa toshiba satellite l20-182 z baterią lion 4400mAh - PA3420U-1BRS. Laptop z baterią mają około 2 i pół roku. Bateria była raczej rzadko używana, góra 2 razy na miesiąc, dopiero ostatnio zacząłem z niej korzystać. Zaraz po zakupie starczała na około 2,5 godziny pracy typu przeglądanie...

    Laptopy Hardware jarob   06 Cze 2009 09:36 Odpowiedzi: 1349    Wyświetleń: 503002
  • Acer AL2021 - Działa 0,5 sekundy

    Witam, w takim monitorze miałem lepszy numer - przegrzewał się jeden z dławików (widoczny na zdjęciu, taki na rdzeniu toroidalnym). Z początku monitor wyłączał się po kilku godzinach pracy, potem ten efekt występował po kilku sekundach. Najgorsze że nie było żadnych śladów wizualnych.

    Monitory LCD Serwis mareb   18 Gru 2008 11:19 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4364
  • LG1730S chwile działa i się wyłącza

    Witam Mam monitor jak w temacie. Dziś po kilku godzinach pracy zaczął nagle obraz migotać i po kilku sekundach znikł - led nadal świecił na zielono. Po wyłączeniu i włączeniu sytuacja sie powtarza - trwa to 20-30s. Rozkręciłem monitor i nie widać żadnych uszkodzeń. Co sprawdzić w tej sytuacji?

    Monitory Początkujący 11111olo   29 Kwi 2009 16:48 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2002
  • vista 64 ULTIMATE, probelm z obrazem (GF8800 GTS 512)

    Ok, jescze raz. 2. Obraz głupieje- tak dokładnie to przełączają się losowo programy... przy ruszaniu myszką. Kliknę w jedno miejsce- otworzy się word (a raczej jego połowa, jak było widoczne na filmiku); znowu ruszam myszką, pokazuje się gg. Dzieje się tak po kilku godzinach pracy komputera. Jak...

    Software serwis zachej   29 Sty 2009 20:34 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1137
  • TV Explorer Prodig-5 Promax sprzedam

    Analizator TV-SAT nowej generacji hiszpańskiej firmy Promax, najważniejsze funkcje: -pomiar pokrycia naziemnym i satelitarnym sygnałem TV, -strojenie wg kanałów lub częstotliwości (w przypadku satelitów dla p.cz. lub w paśmie odbioru), -automatyczne wyszukiwanie kanałów z możliwością tworzenia planów...

    Ogłoszenia Elektronika telemix   21 Lut 2009 20:35 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1667
  • IIYAMA ProLite E2208HDS PL2200 - gasnie podświetlenie

    Witam, Walczę od tygodnia z monitorem IIYAMA ProLite E2208HDS Model PL2200 Monitor przegrzewa się po około 1 godzinie pracy i wyłącza świetlówki. Elektrolity wyglądają na sprawne, wyrywkowo pomierzyłem i były na 100% Podstawiałem inne świetlówki i jest to samo. Płytę już chyba całą oblutowałem. Bez...

    Monitory LCD Serwis s.arek   28 Cze 2010 11:16 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2538
  • [Sprzedam]Analizator PRODIG-5 PROMAX TV EXPLORER

    Przyrząd był używany 2 lata, jest w idealnym stanie, posiada nowy, dopiero, co wymieniony akumulator. Funkcje: -pomiar pokrycia naziemnym i satelitarnym sygnałem TV, -strojenie wg kanałów lub częstotliwości (w przypadku satelitów dla p.cz. lub w paśmie odbioru), -automatyczne wyszukiwanie kanałów...

    SAT Bazar sznurex   16 Sie 2010 15:31 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2406
  • płyta główna asus P4P800-MX

    witam serdecznie , jestem początkującym na forum elektroda.pl - mam parę pytań i proszę o cierpliwość i wyrozumiałość dla mojej osoby;) dostałem komputer od znajomego bo kupił nowszy sprzęt i ten mu już tylko zawadzał, ja jako lajkonik w tym temacie postanowiłem powiększyć swoją wiedzę na ten temat...

    Komputery Modding & OC Guzio1   29 Wrz 2010 18:50 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3829
  • LG Flatron L1530S - Nic tylko ekran powitalny

    No właśnie w tym monitorze są SAMXON'y, jednak serii GF która ma żywotność bodajże 2000-4000 godzin, a za tą samą cenę jest seria GT która ma 8000-10000 godzin pracy.

    Monitory Początkujący MikuśEmo   01 Paź 2010 15:40 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 3655
  • SAMSUNG 226BW migotanie podczas rozruchu

    Monitor masz od nowości? Wejdź w menu serwisowe i odczytaj ilość godzin pracy. Rozbierz monitor i pstryknij fotkę zasilacza.

    Monitory Początkujący imperpl   26 Kwi 2011 12:31 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2789
  • Pytanie o ILPI-071 czy warto kupić uzywany?

    Cześć. Wydaje mi się, że to jednak świetlówki. Bez pomiarów czy podstawienia sprawnych nie będzie jednak pewności. Moim zdaniem kupując inwerter za 18 franków Ryzykujesz - bo jak to nie to? Kupisz świetlówki za 20, ale kto Ci je wymieni - czyli dalsze 20+20 za usługę. Razem 58. Jeśli dobrze zrozumiałem...

    Monitory Początkujący bercisko   21 Maj 2011 09:47 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2876
  • Nowo kupiony Radeon HD 4870 - artefakty

    Witam. Mam problem z kartą graficzną Radeon HD 4870 MSI 1 GB Cyclone. Otóż wczoraj kartę dostałem (kupiona na Allegro), zamontowałem do komputera, pochodziła kilka godzin, testowałem ją w grach i benchmarku i wszystko było ok, karta się nie grzała za bardzo, dzięki wydajnemu chłodzeniu. Dzisiaj zaś odpaliłem...

    Komputery Hardware smoq35   16 Maj 2011 09:50 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 2930
  • CTX Virtual Technologies przedstawia MlseeTX - 1. w pełni zintegrowany mini-PC

    CTX Virtual Technologies właśnie przedstawił swój najnowszy produkt. Jest nim w pełni zintegrowany mini-komputer, MlseeTX - pierwszy tego typu na świecie. Urządzenie wyposażono w 4.3-calowy wyświetlacz dotykowy LCD z projektorem pico, który może projektować obrazy i filmy na wirtualnym ekranie o przekątnej...

    Newsy piokrza   23 Sty 2012 23:58 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 766
  • BenQ P 51E nie uruchamia się

    Witam. Mam taki problem z tym laptopem. Otóż po włączeniu przycisku zasilania palą się diody i słychać,że coś tam rusza, ale oprócz tego nic kompletnie się nie dzieje. Jak podgrzeje suszarką spód laptopa, w okolicach wiatrach, to zaczyna on normalnie chodzić, ale od pewnego czasu po takim starcie po...

    Laptopy Hardware amklis   08 Mar 2012 12:25 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 646
  • [1300zł] Komputer do gier i do pracy grafika.

    Od dwóch tygodni przeglądam fora ,sklepy,czytam opisy podzespołów i dochodzę do wniosku,że kręcę się w kółko.Mam skromny budżet(1300),ale w ramach tego chciałbym złożyć coś na miarę tych pieniędzy,wspomnę ,że potrzebuje wszystkiego, od kompletnej jednostki centralnej po monitor.Komputer dziennie miałby,...

    Komputery Co kupić? SEDNO   01 Maj 2012 20:15 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1207
  • Jaka grafika do laptopa? Najlepsza grafika do gier.

    Za te pieniadze mialbyś PC o wydajności w grach i nie tylko 5 takich laptopów razem wziętych. Taki laptop nie jest wcale mobilny, bo co to za mobilność dwie godziny pracy na baterii przy przegladaniu internetu, a przy graniu 20 min ? Co do prądu PC wiecej go ciągnie, ale jest duzo wydajniejszy i ma...

    Komputery Co kupić? fiend_   17 Lip 2012 14:39 Odpowiedzi: 39    Wyświetleń: 7954
  • LG FLATRON L1750S-SN Wyłącza się

    Witam serdecznie. Mam problem z monitorem LG FLATRON L1750S-SN. Po podłączeniu do komputera wszystko działa jak powinno lecz po upływie około 3 godzin pracy cały ekran na sekundę robi się zielony, zaraz po tym kilka sekund czarny i monitor gaśnie. Dioda zmienia się z zielonej na pomarańczową. Jak go...

    Monitory Początkujący PICIU1983   25 Sie 2012 20:25 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1080
  • Samsung 226BW - Słaba jasność

    Witam Czy podświetlenie ulega jakiejś degradacji pod wpływem czasu ? Monitor ma na sobie trochę godzin pracy. Ustawienie powyżej 50 na jasności / kontraście nie przynosi widocznej poprawy jasności. Dodam że wymieniłem w tym monitorze 4 kondensatory na zasilaniu bo miał problem z uruchamianiem i...

    Monitory Początkujący calebzzz   04 Wrz 2012 09:25 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 699
  • Toshiba Satellite A300D-16N - Kolorowe Pasy Na Matrycy Laptopa

    Witam, zwracam się z zapytaniem, ponieważ mam mały problem. Mój lapek to Toshiba Satellite A300D-16N. Po jakiejś godzinie pracy na matrycy wyskakują kolorowe pasy zasłaniając lewą połowę widoku, gdy podłączyłem go pod HDMI na monitor zewnętrzny problem znikł ale na matrycy lapopowej cały czas to samo...

    Laptopy Hardware dominoday1992   21 Cze 2013 11:27 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1557
  • Flatron L1730S - Pasek na matrycy przezroczyste migające .

    Witam. Mam monitor LG Flatron l1730s. Na monitorze po godzinie pracy pojawia się przezroczysty pionowy pasek o szerokości 3-4 cm. Nie raz miga i zmienia barwy . Czy ten model można samemu naprawić, albo oddać do serwisu. Jaki wiązał by się koszt naprawy takiej usterki?

    Monitory Początkujący dzimi   19 Sie 2013 19:41 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1173
  • Nie reaguje nic co podłączone do komputera

    Witam, mam następujący problem: dziś, po około 3 godzinach pracy wyłączył mi się nagle komputer. Po kilku sekundach zaczął się włączać, po czym znowu zgasł itd. aż do odłączenia zasilania. Myślałem, że się zagrzał, odkręciłem obudowe.. wyczyściłem (dosyć dużo było syfu), postał parę godzin, potem...

    Komputery Hardware Dj Haker   13 Lip 2014 15:46 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 654
  • Samsung VK222S na przemian zmienia się z białego na czarny

    Mam monitor Asus VK222S. Dziś po kilku godzinach pracy pojawiła się usterka w postaci zmieniającego się na przemian w czarny lub biały ekran i tak w kółko.Oczywiście nic nie widać poza tym. Inny monitor działa normalnie.Proszę o pomoc, Charles.

    Początkujący Naprawy lisek   18 Maj 2015 06:18 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 354