Wersja dla leniwych poniżej
nadajnik gps np teltonika fmc130 z odpowiednio skonfigurowanym powermode usypiającym go po 10 min bezczynności, sygnał z czujnika na din1/din2/din3 budzi go daje powiadomienie gps po gsm, ew na out1/ou2 wyjscie na syrenę itp. To ogólny pomysł na to. Robiłem monitoring rowerów elektrycznych na TFT100 i na wbudowanej baterii działał 25-27 dni. Wszystko...
Przesyłam Ci na priv. Na pewno sobie poradzisz. Pozdrawiam
zobacz tu http://www.pf.pl/portal/YP1?keyword=Samo...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
witaj z Twojego opisu wynika, że alarm zachowuje się na "wspak" super forteca ma opcje automatycznego zazbrajania, jeżeli po wyłączeniu alarmu nie nastąpiło otwarcie drzwi nie piszesz co się dzieje z centralnym proponowałbym na początek odłączenie Twoich przekaźników i diód i sprawdzenie samej centralki na sucho - czy prawidłowo załącza alarm i go nie...
Pierwsza sprawa: Tzw. Druga sprawa: Przewód koloru żółtego, to masa pojawiająca się po uzbrojeniu centralki. Podłączasz ją do cewki przekaźnika odcięcia zapłonu. Drugi zacisk cewki przekaźnika podłącz do tzw. Trzecia sprawa: Wyjście dodatkowego kanału umożliwiającego np. otwarcie bagażnika. Sterowanie masą o obciążalności wyjścia max 500mA. Czwarta...
Diody musisz założyć na każdą gałąź, czyli jedną na drzwi (wszystkie) jedną na klapę, jedną na maskę. Zapobiec mają "przepływowi masy". Bez nich gdybyś otworzył klapę silnika, zapalałyby się lampki w kabinie i bagażniku. Diody to zwykłe 1N4007 (od 1 do 7). Łączysz je anodami (końcówki z paskiem do obwodów). Jeśli faktycznie mozesz kupić coś lepszego,...
Może trzeba je zakodować albo baterie wymienić.Jest też opcja padnięcia radia.Miałem takie przypadki ale to poszła wadliwa seria concerto.Trochę mało prawdopodobne by padły piloty.Ale jak tak to i tak będzie lepiej niż montować to badziewie.Może nawet taniej.Piloty i fachowe doradztwo masz na www.conda.pl
Sobotę będę miał raczej wolną. Zeskanuję i wrzucę na skrzynkę.... Jest zapotrzebowanie na ten plik, nie tylko Ty o to pytasz. ----------------------- Poszło na skrzynkę.
Montaż w autoryzowanym serwisie jakiegokolwiek zabezpieczenia rekomendowanego przez producenta samochodu nie ma żadnego wpływu na gwarancję auta. Taką zasadę stosują wszyscy importerzy. W przypadku montażu zabezpieczenia poza autoryzowaną siecią, właściciel auta traci gwarancję na elementy, które uległy uszkodzeniu wskutek niewłaściwego montażu lub...
Wejdz na forum www.mitsumaniaki.pl Tam mamy całe manuale
Po prostu miernik ci piszczy bo macasz w obwodzie bez zasilania za to z podłączoną elektroniką centralki. Daj spokój z tymi "pomiarami" bo wszystko dobrze z krańcówkami, nie ma tam się co psuć . Masę (minus) konwertera podłączyłeś oczywiście do masy centralki?
Proszę bardzo.Pamiętaj najpierw mierz, potem podłączaj. Jeśli auto ma pilota, to najlepiej założyć alarm bezpilotowy.
Do bezpilotówki
Leży sobie gdzieś na elektrodzie poszukaj kolego!
NO - blokowany obwód jest normalnie rozwarty, przekręcenie zapłonu przy wyłączonym alarmie pozwala odpalić samochód. NC - blokowany obwód jest normalnie zwarty, przekręcenie zapłonu przy uzbrojonym alarmie rozwiera ten obwód. Plus po stacyjce znajdź nie gasnący przy rozruchu. Jaki to samochód?
Look your priv.
W tym modelu opornik nie potrzebny.
W tym samochodzie możesz montować zarówno alarm CAN, jak i analogową bezpilotówkę i zwykły alarm z pilotami.
rozowy po stacyjce,nieb -czerw zostawiasz ,nieb -drzwi przez diody
tyle żeby wystarczyło na proste instalacje alarmowe Z tej książeczki tyle sie nauczysz :)
Czy działało by to jeśli miał bym taką małą instalację fotowoltaiczną 100W z wyjściem 12V i podpiął wyprowadzenia przeznaczone do akumulatora 12V w CA-10 do wyjścia 12V regulatora ładowania? Tak, powinno działać. Trzeba tylko doświadczalnie dobrać pojemność akumulatora do rzeczywistego poboru energii przez instalację. Warto zwrócić szczególną uwagę...
Sprawdź dobrze kable i wtyczki przy stacyjce i samą stacyjkę.
TAK.
:arrow: silver86, czy Ty sobie w końcu poradzisz z tą beemką? Przecież jak byk masz na schemacie, że domykanie okien na czerwonym przewodzie jest realizowane masą, a ty masz zamek sterowany plusem, o czym Ci już raz [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... PISAŁEM. Chyba nie przerasta Twoich możliwości odnalezienie na...
Pod maską, po stronie pasażera, czarna skrzynka bezpiecznikowo-przekaźnikowa, grubszy fioletowy lub fioletowo-biały. Pin 13 w czarnym 14-to pinowym złączu MR1. Robiłem osobiście, również benzynę ściągniętą ze Stanów. Przejście pod maskę pod schowkiem. Generalnie bajka do roboty, tylko wygląda bardzo groźnie. Odcięcia szukałem intuicyjnie, ale jest to...
Z moich obserwacji wynika ,że 1.alarmu NIE WOLNO montować tam gdzie zalecają serwisy 2.czym więcej poświęcisz czasu na jego założenie tym trudniejszy jest dla złodzieja 3 jeśli już musisz podłączyć sie do jakiegoś urządzenia fabrycznego np;sterownika cen.zamka to NIE UMIESZCZAJ TAM CENTRALKI ALARMOWEJ 4 jeśli możesz zrób wszystki przewody np; czarne...
seo dolphin z canem tu podejdzie tylko alarm bez can ale spoko możesz podłączyć bez invertera can po analogu
to teraz odłacz połaczenie z zamkiem i comfortem i zobacz czy wróciło do normy z klucza ,jak nie to przejedź dachem do skrajnych pozycji ,rozłącz kleme na kilka minut.no i zobaczymy
wrzuc toche wiecej informacji : jaki to alarm który rok golfa centralny oczywiscie pneumat ? i cos sie wymysli aby pomóc
Podepnij pod sterowanie z pokrywy bagaznika wylaczniki w sa tylko na zamkach wychodzi tylko kabelek
Cięcie przewodów przy stacyjce nic nie daje W kabinie - czujnik hamulca :-)
Kolego ja zawsze montuje syreny w dziwnych miejscach tzn. w takich do których dostęp jest dopiero po rozebraniu kawałka auta. Plus tego jest oczywisty brak mozliwości mechanicznego uszkodzenia ale jest i minus, trudny dostęp do wyłączenia syreny w razie potrzeby odłączenia aku. Chyba że syrena bez zasilania. Podnieś maskę popatrz i przykręć w takim...
Zamieszczam instrukcję obsługi. O więcej pytaj sprzedawcę/dystrybutora.
centralny dwie masy biały i niebieski w wiązce drzwi,kierunki jasnoniebieski i niebiesko-czarny w boczku,krańcówki drzwi biały z niebieskim w boczku Dodano po 6 nie zauważyłem,ze carrier wrzucił rozpiskę z cobry, no to będziesz miał parę kolorów po polsku.
centralny zamek wygooglowalem ze potrzebny jest do zamykania opornik 1k. Czyli wpina sie w ta sama linie zamykanie i otwieranie ? Tak, ale 620 Ohm.
krańcówkę i namierzyłem przewód czarno/fioletowy tylko nie wiem gdzie go wpiąć w centralce, aby reagowała alarmem na otwarcie drzwi Niebieski - sterowanie drzwiami minusem
Moduł GEM(za schowkiem od strony pasażera) -szara kostka---czarno-pomarańczowy(drzwi tylne pasażera) -zielona kostka---czarno-czarno-pomarańczowy(drzw... tylne kierowcy) -biała kostka---czarno-czerwony(drzwi przednie kierowcy) -biała kostka---czarno-zielony(drzwi przednie pasażera) -niebieska kostka---niebieski,niebiesko-czerwony(ki...
proszę oto opis
o ile pamiętam w monterej podpinałem sie impulsem - jak we wszystkich oplach (brąz/czerw i brąz/biały). Prawdopodobnie zjarałeś ścierzke w module centrala, szukaj jej na prawym przednim słupku na dole.
Dobrze, czytaj daleko odcięty plus po stacyjce powinien sie sprawdzić, można kombinować z plusem po stacyjce kompa, można zasilanie cewek odciąć. W tym modelu nie powinno być kłopotów z kompem. IMMOBILISATION POINT 2 Inertial switch Cut both the BLACK/ORANGE wires in the wiring harness coming out of the relay marked “EFI” of the relay group...
Na 3 stronie masz schemat z przekaźnikami i 1 przewodem. Ja robię na 1 przekaźniku. Negative controls. Cut the YELLOW wire in the wiring harness coming out of the driver's side door. FOR THE CONNECTION FOLLOW THE APPROPRIATE DIAGRAM
Instrukcja montażu systemu alarmowego Challenger NT, przeznaczonego dla Toyota Avensis
Który model, w 2001 weszła xara2, potrzebujesz do alarmu pilotowego czy bezpilotowego?
Jak masz 6A, to zmieniaj i będzie spokój. Przy normalnej pracy kierunków nie grzeją się, bo nie przewodzą prądu.
Witam To powinno Ci wystarczyć Pozdrawiam
to powinno pasować
Sprawdź na stronie Clifforda. Jest trochę instrukcji.
Jest to schemacik bezpilotówki Defy. Nie miałem okazji z niego korzystać, ale może się przyda. Nie ma tutaj sterowania zam. centralnym, ale jeśli się coś na tym znasz dasz sobie radę. :D Są tylko kierunki, drzwi i bagażnik.
Przejrzyj dział TECHNICZNE - http://forum.vwgolf.pl/
To jeszcze zadaj sobie trud i sprawdź czy jest przewód,na którym pojawia się masa gdy alarm jest uzbrojony. Kiedyś montowałem alarmy cop, tej samej firmy,niestety nie mam dokumentacji. Znalazłem http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
proszę bardzo
can odpowiada za komunikację sygnałem cyfrowym,oprócz tego w samochodzie jest jeszcze standartowa instalacja w której mozna złapać sygnały ptrzebne do montażu zwykłego alarmu i po prostu jest to czasem bardziej czasochłonne bez rozpiski.
szarpie na tych obrotach-100% nastawnik,a najlepiej zadzwon 692012639 z tym alarmem pomoge,odcinasz czarny ze stacyjki i auto gasnie i niema błedow
Więc gdzieś w tym sterowniku przy lewych drzwiach masz zwarcie, albo sam zrobiłeś zwarcie szukając po przewodach. Nara
I wcale się nie mylisz. Ja zakładałem do Seicento wg opisu od Cinqecento i było wszystko tak samo. :idea:
rozpiska alarmu http://obrazki.elektroda.net/6_125131785...
Na obrazku podłączenie zasilania i kierunkowskazów: https://obrazki.elektroda.pl/2895623500_...
W x3 CAN'a nie ma jest K-BUS, TYTAN ma alarm do X3 po K-BUS http://www.digitalsystems.pl/news/k_bus/ .
Robiłem takie autko, nie jest trudne, centralkę dałem po prawej stronie (trzeba zdemontować osłony w rejonie nóg pasażera), złapiesz tam centralny przy wyjsciu z drzwi czarny i niebieski dwie masy, w wiązce do lamki złapiesz krańcówkę (łapie wszystko łącznie z bagaznikiem), przewód brązowo/czerwony - ustaw opóźnienie z krańcówek, są tam też kierunki...
nie ma problemów,robiłem jakiś czas temu takiego potworka też w dieslu,zrzuć osłonę nad nogami kierowcy-uważaj na sprytnie zamaskowane śrubki na łączeniu włókniny i plastiku,tam złapiesz w wiązce od stacyjki kierunki zielono-czarny i biało-czarny,plus po stacyjce i rozrusznik Dodano po 2 co do blokady,to wystarczy rozrusznik,bo automata[zresztą z ta...
Witam. A ta X3 ma CAN-a obsługi nadwozia? Wydaje mi się, że jest tam tylko LIN... Pozdrawiam
Odetnij pompę paliwa i już :) bodajże różowy w progu o ile dobrze pamiętam. pozdr
Tutaj masz do auta z 2000r (niestety po włosku): SEPARARE LE LINEE PORTE E BAULE UTILIZZANDO DIODI DA 1 AMP. ES: 1N4007. PER IL PULSANTE PORTA COLLEGARSI AI FILI: MARRONE CHIARO 692 POS.13 ANT. GUIDA, VERDE 693 POS.11 ANT. PASSEGGE- RO, MARRONE CHIARO 694 POS.6 POST. GUIDA, BIANCO 695 POS.12 POST. PASSEGGERO E MARRONE 696 POS.7 BAULE. TUTTI I FILI SI...
Astra jest prosta jak drut tylko trochę upierdliwa.A co do alarmu to ja nie przepadam za tymi wynalazkami z allegro i to jeszcze z kraju wielkiego muru.
poszło na PW
Trzeba zaprogramować koledzy mają racje. Wyjedź szybą do góry aż zadziała przeciążeniówka puść przycisk i następnie zaraz naciśnij jeszcze raz w górę i przytrzymaj aż jeszcze raz zadziała przeciążenie. Powinno działać. Możesz to sprawdzić naciskając przycisk na chwilę w dół, a szyba powinna zjechać sama do końca ( analogicznie w górę ).
Napisz jaki masz samochód, czy jest oryginalny centralny czy dokładany, elektryczny czy pneumatyczny. Co do drugiej części jest tak jak piszesz. POZDRAWIAM
A mi się wydaje że większość problemów bi8erze się z tego , że za montaż alarmów biorą się osoby nie mające zielonego pojęcia o tym. Sam opis przewodów czasem nie wystarcza. A co do magika, to rzeczywiście poracha.
Szukajcie aż znajdziecie. Poczytaj mój post z 17 lipca.
IMMOBILISATION POINT 1 Fuel pump Cut the 1mm2 YELLOW wire located in the wiring harness placed in the black plastic box, on the driver’s side mudguard. IMMOBILISATION POINT 2 Relay pump Cut the 2,5mm2 YELLOW wire located in the wiring harness coming out of the “NEIMANN” central.
u dołu GEMa masz brązowe wąskie złącze 32pin - czarno pomarańczowy i czarno zielony, w niektórych wersjach niema tych przewodów i musisz wejść na drzwi czarne złącze 18pin - czarny z czerwonym i czarny z niebieskim
smialo sie mozesz podpinac z kabelkiem od alarmu bezposrednio do brzewodu od domykania w aucie. pozdr.
honda civic to jakieś pięć różnych modeli z różną instalacją,wysil się i napisz jaki to model,rok i silnik,bo tu nie ma jasnowidzów.
Olej separatory, wystarczy przekażnik który zamieni + na -. Załączam opiskę Voyagera.
z ta wiazka jest dokladnie tak jak napisal norbert.s 4 przewody nie podlaczone nigdzie ani z jednej ani z drugiej strony. do wykozystania. pod maska wychodza w tej obudowie gdzie bsm pod sterownikiem silnika przytwierdzone do wiezki. nieraz na pierwszy rzut okiem nie widac. trzeba troche pogmerac i wydobyc.
blokada silnika wymaga zastosowania elektrozaworu wykorzystującego podciśnienie którego układ sterowany jest przez układ stacyjki (odpowiednie połączenie układu podciśnienia z układem ciśnieniowym schemat elektrozaworu w załączniku -niestety po włosku ,jesli jesteś zainteresowany po polsku mogę przesłać na pw jutro wieczorem ) Z zaworem daj sobie spokój,...
w wiązce na drzwiach żółto czarny otwórz i żółto biały zamknij
alarm SEO, poszukaj w google wiele sie wyjasni. pozdrawiam
sprawdź przełacznik krańcowy w drzwiach powinen być przy serwie.
Mógłby.
witam, pewnie cóś nabroił alarmowiec, mozliwe ze wziął napięcie do zasilania po jakimś odbiorniku , i cos alarm psoci , lub zbieg okoliczności i przyczyna leży po stronie innej, a czy silnik kręci i nie zapala czy mimo włączenia zasialnia kontrolek rozrusznik nie kręci, a nie odpiął sie ajkiś czujnik na silniku? wałka rozrzadu lub predkosci obrotowej?...
ZAŁĄCZAM OPISKĘ
Może pada siłownik.Może kostka się z niego wypięła albo przewody między drzwiami a słupkiem się przerwały.Rozbierz drzwi i i zobacz czy dochodzi napięcie do siłownika?Będziesz miał wtedy odpowiedź.
Proszę bardzo, nawet bezpilotówka się znalazła
Powiem szczerze,że nie pamiętam jak puszczałem kabel do środka.Ale wiem,że nie było problemu.Są jakieś zaślepki.Wiem,że jest łatwo.Co do słupka to miałem na myśli właśnie to miejsce koło nogi,tam gdzie jest uchwyt do otwierania maski.Czujnik położenia faktycznie możesz zamontować gdzieś na środku samochodu by reagował w miarę równo na przechyły samochodu...
Gotowego schematu pod espace nie mam, ale seo perfect'a można zamontować do każdego auta (kumaty instaltor sobie poradzi), poniżej zamieszczam opisy.
Miejsce umieszczenia centralki: POD PLASTYKOWĄ PŁYTĄ W NOGACH PASAŻERA LUB Z PRAWEJ STRONY KIEROWNICY W GŁĄB. KIERUNKI : (W WIĄZCE SCHODZĄCEJ OD KIEROWNICY) – CZARNY Z BIAŁYM PASKIEM I CZARNY Z ZIELONYM PASKIEM. (+) STAŁY : (ZE STACYJKI) – GRUBY CZERWONY.(+) PO STACYJCE : BIAŁY Z ŻÓŁTYM. POMPA – W PRAWYM PROGU – PRZEWÓD CZARNY...
Prawdopodobnie tak ale skontaktuj się z producentem bardzo chętnie pomogą nigdy nie było problemu.
bardzo porzadny alarm,spiid -wygodne rozwiazanie,montowalem tego sporo do grupy vw
Jakiś czas temu też miałem to auto na warsztacie, miałem podobny problem (u mnie oprócz tego nie zawsze działał komfort, raz działał a raz nie). W końcu wpiąłem się w kontrolkę otwarcia na desce, trochę zabawy z wyjęciem zegarów, ale do zrobienia.
aby wysterować otwieranie w tym aucie trzeba podać na ten sam przewód masę ale przez opornik 180 ohm ,ale trzeba jeszcze przekodować moduł komfortu aby otwierał zamek z wkładki drzwi
centralny dwie masy w boczku kierowcy kolory niebiesko-czerwony i niebiesko-żółty,krańcówki też w boczku czerwono-biały,kierunki tez w boczku zielono-czarny i zielono-żółty,odciąć możesz niegasnący plus po stacyjce albo pompę paliwa jest to prawdopodobnie niebiesko-czarny w progu,generalnie bardzo proste do zrobienia auto.
Wiercić????Pierwsze słyszę.Przerzuciłem już parę ładnych sztuk przez ręce i nic nigdy nie wierciłem.Z tego co pamiętam w mojej 'karierze' wierciłem tylko jeden przelot i to chyba była jakaś 306.A astra II nie różni się bardzo e montażu od jedynki więc nie widzę problemu. :D
Lippa Dodano po 5 jd Dodano po 1 dziękuje :)
możesz podłączyć tak jak napisałeś ale nie wiem dlaczego jest osobne wejście drzwi kierowcy i pozostałych drzwi, może na przykład jest w alarmie np.funkcja antyporwaniowa i po to podział ,wtedy przy wspólnym podłączeniu krańcówek będzie się uaktywniała przy otwarciu każdych drzwi,plusa po stacyjce znajdziesz również w boczku na cieńszym czarnym przewodzie,jest...
Na zdrowie, oba warianty. Testuj nakłuwając próbnikiem żarówkowym masą. Pamiętam że są na tym złączu 2 brązowe z żółtym ale jak nakłujesz próbówką to zaczną migać kierunki
nad nogami kierowcy brązowy i brązowo-czerwony tu masz CAN'a
Załączam opis
montaż alarmu toyota montaż alarmu honda montaż alarmu astra
palet maszyna czujnik filtr hydraulik prądnica pierścieniowa
obciążalność prądowa przewodów obciążalność prądowa przewodów
Sklejenie pękniętej karty dekodera telewizyjnego Programowanie zatrzasku w SATEL Integra