W takim wypadku żółto/czarny do masy, biało/czarny razem z pomarańczowym do pinu 6, a do drugiego końca przeciętego przewodu podłącz biały. Na tym rysunku z przekaźnikiem jest chyba błąd. Wydaje mi się, że nie ma połączenia pomiędzy 30 a 87a. Jest to raczej nieudolnie narysowana kotwiczka przekaźnika. Żółty do pinu 23.
Powinieneś na początek zapytać sprzedawcę. Mają obszerną bazę rozpisek do samochodów. Chętnie też udzielają pomocy telefonicznie. Wysłałem ci instrukcję na PW.
Sterowanie powinno być identyczne jak w Golfie 4. Kolory mogą być inne. Trzeba się wpiąć w przewody wychodzące z kasety zamka, sterowanie masą. Te przewody idą do sterownika w drzwiach. Zobacz cz masz tam kolory: biało-żółty - zamykanie czarno-żółty - otwieranie. Najlepiej podać masę przez szeregowo podłączoną żarówkę 5W. Gdy będzie to ten przewód to...
jak się za to zabrać W podanym przez Ciebie linku do Allegro (który zgodnie z regulaminem zostanie usunięty) jest adnotacja: "Dla naszych klientów po zakupie wysyłamy na e-mail schemat, który przedstawia sposób podłączenia w konkretnym modelu pojazdu." Wystarczy użyć [Szukaj], np: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
w załączniku opis
Przy okazji zapytam czy dobrze rozumiem podłączenie kierunków: . Tak, tylko diody zamontuj katodą w stronę lamp.
Znowu brak danych auta - bo samo "124" to nie wszystko! Z dopisku, że brak jest oryginalnego pilota (a nie "orginalnego") wnioskuję, że jest to wersja po roku 92. Tak więc auto ma odbiorniki sygnału podczerwieni emitowanej przez kluczyk, sygnał jest wzmacniany w odbiorniku i dociera do modułu InfraRed umieszczonego w pobliżu pompki pod tylnym siedzeniem....
Witam . Nie wiem czy trochę nie odbiegnę od tematu , ale kiedyś na stole miałem kasety zamków od Golfa IV lub V plus . Żeby wysterować (otworzyc) go na stole musiałem najpierw wysterować silnik rygla , później silnik otwierania . Przy zamykaniu odwrotnie , najpierw zamykanie później rygiel Inaczej nie ruszył jeśli był zaryglowany . Silnikami sterowałem...
W 2012 jest Zielona kostka przednia body Kierunki niebiesko czarny 18 i niebiesko biały 19 sterowanie zamkiem zwykła masa i opornik 1k niebiesko żółty 53 otwarcie paki 27 jak na jednym przewodzie odseparować diodami.
Ale bym musiał ciągnąć przewody do kierunkowskazów przez cały samochód przecie masz z tyłu kierunki , co ty wymyślasz?????
Rezystor musi być podłącz na wyjściu woltomierz i zmierz napięcie na tych pinach co masz podłączyć diodę potem oblicz rezystor jaki tam ma być bo nie wiem jakie tam jest napięcie prąd diody max.20mA.
Witam, Ulysse, 806, Evasion, Expert, Jumpy to tosamo auto. Zobacz tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11... Pozdrawiam, Georges
nie plusem, tylko masą , zamykanie dajesz bezpośrednio na żółto-niebieski a otwieranie dajesz na przewód ze swojego sterownika ten rezystor i tak samo do żółto niebieskiego, 200 i 220 om też idzie
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23... dwa ostatnie posty opisują co i jak.
Sterownik który masz posiada sterowanie siłownikami.Opis masz i tam widać gdzie się wpiąć ze sterowaniem masą.Przerób na przekaźnikach wewnątrz na sterowanie masami i podłącz się wedle opisu który posiadasz,dla pewności skontroluj to żaróweczką.
Pakiet 59-60 odpowiedzialny za drugi bieg, luz nie może przekraczać 1 mm. Pakiet czwarty od strony pompy (62-63) odpowiedzialny za bieg wsteczny. Zwróć uwagę na sprzęgło jednokierunkowe 139 czy dobrze bez "uślizgu" zatrzymuje się. http://obrazki.elektroda.pl/6568984200_1...
Witam. Po rozgałęzieniu kabla wpinasz diody do wyprowadzonych kabli, szukasz kabla na którym po włączeniu kierunkowskazów pojawia się przerywany sygnał dodatni i wpinasz się tak w prawy i lewy kierunek. Możesz podpiąć się pod przełącznik kierunkowskazów, włącznik awaryjnych, lub kable idące do tylnych lamp. Pozdrawiam!!
Mam primere 93 i u mnie jest orginalny centralny w dżwiach kierowcy ,podłanczałem się tylko do kabli.
No to se pogadaliście... Na mój gust z tego co pisze shw wynika że on chce usunąć fabryczny sterownik c.z. i wstawic na to miejsce tą radiówke. Jedno i drugie rozwiązanie jest ok.
1) Prawdopodobnie pod kierownicą, ale to nie na 100Procent 2) samo okablowanie nie będzie pasować na pewno na kostkę ale przewody da się spiąć z nowym sterownikiem. BX 10 to prosty sterownik( plus,minus,zamyk,otwier, no i wyjście na kierunki.
Sprawdź probówką żarówkową na których kablach będziesz mieć sterowanie masą
Dołączam schemat centralnego zamka do Twojego samochodu. Myślę, że dzięki niemu dasz radę podłączyć ten swój moduł. https://obrazki.elektroda.pl/8659871100_... https://obrazki.elektroda.pl/7447060300_... https://obrazki.elektroda.pl/1227775900_...
Żółty i żółto-czarny podłącz do masy.
Mam się wpiąć kablami ze sterownika w te kolorowe a one z kolei cały czas są kostką podłączone do gniazda przy bezpiecznikach Tak
Zamontuj mu tytana ds400 z dodatkowymi pilotami on wysteruje zamki i szyby po canie
3 odbiornika z +24V obok X6,7; 4 odbiornika z GND obok X6,7; 5 i 6 odbiornika (w dowolnej kolejnosci) z 7.1 i 7.2 X7. Do 1 odbiornika koniecznie 'antenke' z 16,5 cm izolowanego sztywnego kabelka. Bez tej antenki zasięg odbiornika będzie symboliczny. PS. Potrenuj wklejanie obrazków...
Nie rozumiem pytania, chodzi o obroty silnika? Obroty możesz zmienić tak samo jak w silniku 3 fazowym, czyli zamieniasz środkowy przewód z bocznym, lub w sterowniku ustawiając revers. Są sterowniki które trzeba nauczyć w którym kierunki ma się kręcić silnik
Przejścia w taśmie są sprawdziłem multimetrem i na obu słychać bip. Rezystor widziałem przy wtyczce od taśmy i pewnie jest podobnie przy pasażerze. Myślę że sobie z tym poradzę tylko czy może być więcej rezystorów np obok sterownika airbag ? Ustawić taśmę na środku to czy dobrze rozumiem mam policzyć obroty taśmy i wyliczyć na pół ? aby po równo skręcała...
Było kilka wersji centralnego, w załączniku masz wszystkie wraz z keyless, musisz dopasować do tego co masz w aucie.
Podejrzewam, że zaślepione miejsce jest faktycznie wyczystką kanałów spalinowych w tym modelu kotła i wtedy nie należy tam montować wentylatora nadmuchowego! Być może, w tym samym modelu kotła, oferowanym fabrycznie z nadmuchem wentylator jest zamontowany w omawianym miejscu, ale wtedy też producent wspawał tam kanał nawiewny, który kieruje nadmuchiwane...
Wejdz na to tam są szpece. https://pojazdyelektryczne.org.
Kolego, pozostałe informacje są do znalezienia po dogłębnej lekturze forum, do czego zapraszam. Wnioskując z kolegi pytań, raczej blado widzę samodzielny montaż. Proponuję to jednak komuś zlecić, a to, że jest kolega teraz W Angli niczego nie zmienia i nie będziemy z tego powodu robić extra przyspieszonego kursu montażu.
Jak wyżej. Oryginalnymi przełącznikami wysterowujesz przekaźniki, od silników odcinasz aktualne moduły, zalewasz silikonem i wyprowadzasz przewody. Dokładasz prosty wyłącznik przeciążeniowy na kontaktronie i wszystko działa. A wyeliminowanie tych badziewnych sterowników na silnikach tylko wyjdzie Ci na dobre. Sypią się częściej niż domki w Iraku.
podłącz tak http://obrazki.elektroda.pl/1984466200_1...
Masa i rezystor. Resztę doczytaj sam. Daję wędkę:)
Otwieranie podłącz przez rezystor 180 ohm podobno nie trzeba tego dokładać Może w innym miejscu powinienem złapać sterowanie? Tylko po co, skoro rezystor kosztuje 5gr.
Witam Mały update przespałem się z problemem i wymyśliłem że zasilanie wezmę bezpośrednio z zasilacza centralki i masę również a styki przekaźnika podłączyłem tam gdzie jest podłączony przycisk ścienny a antena wiadomo. No i wszystko pięknie działa. Bardzo dziękuję za pomoc i pochylenie się nad tematem. Jeszcze tylko sterownik musiałem skonfigurować...
działa tylko z przycisku w kabinie Podłącz dodatkowy sterownik pod wiązkę przewodów przycisku zamka w kabinie. Lub Zielone złącze LF w "Body", pin 59, Sterowanie parametryczne. https://obrazki.elektroda.pl/4609029200_... Zdjęcie zapożyczone z internetu aby ułatwić lokalizację.
W którym miejscu dokładnie jest ta kostka. I skąd zasilanie do centralki? Mogę prosić o jakieś foto. Pozdrawiam
witam, montaż sterownika centralnego zamka sterowanego pilotem w samochodzie opel Corsa D 2007 - fotorelacja pdf. w załączeniu. jeśli temat w nieodpowiednim miejscu to przepraszam. pozdrawiam
W polo IV zamki centralne elektryczne a nie pneumatyki, nie trzeba rozbierać drzwi , sterowanie zamka to masa i masa+ parametr 180ohm, wszystko nad nogami kierowcy na module pozdrawiam!!
Instrukcja ( translator). U mnie zadziałało.
[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... ten wątek.
U mnie ten moduł słychać gdzieś pod deską, ale nie mogę go namierzyć.
Kultura pracy siłownika Nice Wingo2024 będzie o niebo lepsza niż Faac Genius G-Bat to niema o czym dyskutować. Jeśli zdecydowałbyś się na montaż jakiegoś sterownika internetowego typu np Nice-WiFi czy coś innego jakieś sonofff przerobiony to centrala Nice ma wyjście informujące o aktualnej pozycji bramy czyli w telefonie w apce możesz podejrzeć czy...
Jeszcze nie mam żadnego sterownika do sterowania kotłem. Całkowicie normalne zachowanie kotła. Nie mając sterownika pokojowego kocioł działa na zasadzie różnicy temperatury w układzie CO. Montaż sterownika spowoduje że po osiągnięciu temperatury zadanej w pomieszczeniu kocioł zostanie wyłączony dla trybu CO.
Jak wszystko zostanie prawidłowo podłączone to nic się nie będzie dziać.
Masz przycisk centralnego zamka w kabinie?
właśnie w piątek zakładałem 2 sterowniki w magnumkach DXI ale z 2006 roku, do fabrycznego sterownika centralnego zamka dołożyłem dwukanałowy (cena 69zł brutto z dwoma pilotami każdy), działają bez problemu co prawda bez sygnału na kierunkowskazy ale zamyka i otwiera bez problemu.
1998 A140 Classic oryginalnie jest pneumatyczny zamek Sprawny ale działa tylko z kluczyka Witam. Rocznik podaj tego Mercedesa? I oryginalnie jest tam pneumatyczny centralny zamek. Popsuty, czy brak całkowity?
montaż sterownika pieca montaż sterownika centralki sterownika zamka montaż
conica beretta oznaczenie silników spalinowych świecić kontrolka check engine
przekaźnik torowy canon pixma mg5750
Części zamienne do tokarek MTP - gdzie szukać? Instalacja elektryczna Barton Sprint vs Falcon: różnice i podobieństwa