oto kilka moich przykładów: montaż autoalarmu standart (exusV5)-400zl (moje części) montaż sterownika zamka (pilot) 250zl montaż siłownika w drzwiach-50zl diagnostyka komp i ew. wykasowanie błędów-40 zl demontaż i montaż alternator/rozrusznik 50-100zl (w zależności od dostępu) montaż radioodbiornika-50zl strojenie anteny cb-30zl to kilka przykladów....
Według mnie co do pilotów i centralki do nich -to wydaje mi się że będą z niej wychodzić tylko przewody zasilające i kable służące do sterowania przekaźnikami(sterownikiem) siłowników. Więc do szczęścia potrzebujesz jeszcze najzwyklejszy sterownik siłowników który będzie miał wyjście do podpięcia owego sterownika od tych pilotów. Zacznij od montażu...
Bierzesz kontrolke do reki i szukasz jakiegos "glowniejszego" plusa gdzies pod konsola. Jak go znajdziesz to trzymasz kontrolke caly czas podlaczona i jednoczesnie krecisz rozrusznikiem. Podczas krecenia nie moze kontrolka zgasnac, co najwyzej to przygasnac. Z zegarkie to sprawa wyglada tak ze nie wiem na jakim obwodzie on wisi, byc moze ze na "za malo...
Prosił bym o jakieś porady czy wskazówki do montażu siłowników w tylnych drzwiach samochodu chodzi o model siłownika jeśli mozna prosze o jakies zdjęcie:!::!::!::!:
witam. brakuje mi siłownika master od drzwi kierowcy, drzwi były przekładane i zapomniano przełożyć, a są tamte drzwi nie do odzyskania. i mam takie pytanie czy można kupić siłownik master i tam zamontować? czy musi być jakiś specyficzny? pzdr.
Oryginalnie są specjalne wsporniki z blachy pod siłowniki centralnego zamka. W drzwiach są pod te wsporniki gotowe otwory. Spróbuj gdzieś to podejrzeć, bo to jest bardzo pomocne. Szczególnie kłopotliwe jest ustawienie siłowników w tylnych drzwiach, ponieważ potrzebna jest tam dość duża siła i trzeba starannie wyregulować cięgna zamków. Może okazać się,...
Dla potomnych - wymagany montaż dodatkowego siłownika . W drzwiach kierowcy brak siłownika . Kierunki to zielony i niebieski z kropeczkami pod kierownicą . Instalacja szybka i bezproblemowa . Siłownik podłączamy w zamek drzwi kierowcy w dodatkowe ucho na ruchomym wahaczu . Pozdrawiam .
Siłownik liniowy. Wklep w google, jest tego do bólu :) V.
Jeśli nie ma sterowania centralnym z pilota np. fabrycznego pozostaje tylko niestety montaż siłownika w drzwiach kierowcy plus sterownika do tego - koszt max około 50zł plus montaż około 1-1,5 godziny.
Może pada siłownik.Może kostka się z niego wypięła albo przewody między drzwiami a słupkiem się przerwały.Rozbierz drzwi i i zobacz czy dochodzi napięcie do siłownika?Będziesz miał wtedy odpowiedź.
z montażem chyba nie ma większych problemów tylko pewnie wiercenie do przesuwanych drzwi, a jak z montażem siłowników w tylej klapie i przesuwanych drzwiach ?
Montaż siłowników w drzwiach golfa jest banalny.Najczęsciej montowany jest na wewnętrznej stronie drzwi bez bez szyny mocującej.Nie wiem tylko czy dasz sobie rade z regulacją dwóch masterów,ale przy odrobinie wyczucia dojdziesz do sedna sprawy
Sprawdź, czy dochodzi zasilanie na czerwonym przewodzie w kostce na słupku po włożeniu bezpiecznika. Potem przedzwoń pozostałe przewody od kostki modułu do drzwi (kolorami). Kup właściwy moduł, właściwe siłowniki, podłącz wszystko (bez montażu siłowników w drzwiach) i testuj. Prościej się nie da.
blach nie ruszaj bo będą cyrki z mechanizmem szyb,przednie drzwi -siłownik kręcisz do blachy pod oryginalnym cięgnem w zasadzie na dole drzwi prawie na pełnej długości cięgna,tylne drzwi-siłownik nad cięgnem mniej wiecej w połowie drzwi,jest tam taka wytłoczka w tapicerce.
rozumiem że jest miejsce na montaż dodatkowego siłownika w drzwiach ? hmmm to dodatkowo muszę dołożyć sterownik do dodatkowego siłownika żeby auto-alarm wysterował go ?
Ja w lt35 (sprinter) demontuje kasetę zamka rozprostowuję oryginalną blaszkę do zaczepienia oryginalnego siłownika i za zgięciem wiercę otwór fi3,5 i za ten otwór zaczepiam cięgno siłownika uniwersalnego (najlepiej zastosować siłowniki 6kg, 3,5kg też dadzą radę, ale trzeba dobrze "rozruszać" kasetę zamka i linkę cięgna). W drzwiach odsuwanych powiększam...
tylne drzwi to bajka,cięgno na długości drzwi-montaż 5 minut na drzwi,a w przednich robię w ten sposób,że siłownik daję na dole drzwi,cięgno praktycznie nie docinam a tylko doginam i łącze się kostką u góry do oryginalnego cięgienka z bolczykiem wystającym nad tapicerką rozfrezowując wcześniej otwór dookoła tego cięgna ,tak żeby kostka pracowała bez...
Ale można sie wpinać bezpośrednio w switcha w drzwiach kierowcy. Można tez i w przewody prądowe silnika siłownika ale trzeba to zrobić przez przekaźniki odcinające w tym czasie przewody z auta. Można też dołożyć siłownik i sterować tylko nim, a ten otwierając i zamykając zamek w drzwiach kierowcy będzie przełączał switch, a dalej już poleci...
Ta niebieska pewnie jest od sterownika szyb, a dlatego w prawych drzwiach bo to może jest anglik. Pozdrawiam
Tak centralny na wlew, stacyjkę, klapę z tyłu ? .... Centralka usuwa mi tylko klucz od jednych drzwi wiec 4 pozostają... Interesują mnie wkładki a nie montaż centralki do boba... Dwa siłowniki - drzwi prawe i lewe. Jeden siłownik, klapa bagażnika. Przednia klapa - jak ktoś chce, może być na siłownik - jedna sztuka. Najgorzej z wlewem paliwa :-/ bo...
czas założenia takiego zamka na 2 drzwi to od 1h do kilku lat, wszystko zależy jaką kto ma wprawę w przeciąganiu kabli, wierceniu otworów, ustawiania ciengieł i posługiwaniu się miernikiem, wpięcie w intalację samochodową ogranicza się jedynie do podania +12V i masy na układ centr.zamka, dużą większość czasu zajmie ci mechaniczny montaż siłowników w...
Kiedyś w 206 montowałem komplet używanych zamków z siłownikami, które przywiózł klient. Wszystkie były oryginalne. Ale w drzwiach dało by się montować siłowniki uniwersalne. Problemem będzie centralny zamek w tylnej klapie. Kup oryginalny zamek z siłownikiem i wymień. Tam może być problem z montażem uniwersalnego siłownika. Centralkę z wiązkami przewodów...
Witam chcę zainstalować w Mazdzie Xedos 6 autoalarm i podpiąć go do fabrycznego centralnego zamka, gdzie mam się podłączyć z alarmem (do sterownika centralnego zamka, do siłownika w drzwiach czy może potrzebny będzie montaż dodatkowego siłownika w drzwiach) dodam jeszcze że zależy mi na tym żeby centralny zamek działał z pilota i kluczyka. Czytałem...
czy w momencie zablokowania zaczepu nie ma buczenia ? Takiego jak w starszych blokach podczas otwierania drzwi z domofonu ??? Nie ma, bo sterowanie jest z DC.
A próbowałeś podpiąć to przy zamku.
Zloty60 napisz gdzie mieszkasz, a może na forum się znajdzie chętny do zamontowania ci centralnego zamka, na forum elektrody jest naprawde dużo dobrych fachowców, jeżeli chodzi o linki które prosiłeś to będzie napewno problem, nikt nie jest wstanie zapamiętać każdej budowy(konstrukcji)drzwi w danym samochodzie bo tego jest sporo, ale jak kupisz zestaw...
Mój alarm to Hornet model: 719 T Dzisiaj zdarzyłem jedynie zamontować w przednich drzwiach wszystko działa ok lecz nie mam w ogóle pomysłu gdzie zamontować siłowniki w tylnych drzwiach.
Musisz zamontować do drzwi kierowcy dodatkowy siłownik i wysterować go z BX10 (w drzwiach kierowcy nie ma siłownika, patrz schemat)
Spróbuj na zamknij i na otwórz dołożyć przekaźniki które na czas ruchu siłownika rozpinały by drzwi od instalacji, czasami w amerykańcach to pomaga.
Ja się zmieściłem w 30 zetach za dwoje drzwi
tak tylko po zdjeciu tapicerki przykrecac do blachy tej ktora jest mocowana na drzwiach czy zdjac ta blache, i pod nia zakladac silowniki?bezposrednio do szkieletu drzwi?
Sterownik cz jest w GEMie, ten komputer z kolorowymi kostkami. Prawdopodobnie spaliłeś styki w siłownikach, odetnij sterowanie z drzwi i wtedy z alarmu wysterujesz cz
sprawdź ciągłość przewodów zielonego i niebieskiego od centralki do siłownika kierowcy , prawdopodobnie jest przerwa lub uszkodzony silniczek w siłowniczku. co do zamknietych i otwartych drzwi kierowcy to miałes na mysli pewnie połozenie rygla.
Oczywiście po uzbrojeniu alarmu. Moim zdaniem dobra rzecz. Co do centralnego zamka to montaż polega za założeniu siłowników w drzwiach auta i połączeniu ich z centralką. Proponuję zdjąc poszycie drzwi i zobaczyć jakie masz możliwości podpięcia siłownika. Z reguły siłownik montuje się przyłączając go do dźwigni kołka ryglującego drzwi. Odsyłam znowu...
Stary i nowy model mają ten sam zamek. Montaż jest bezproblemowy. Zalecam kupić oryginalne przejście gumowe do tylnych drzwi. Miłego montażu.
Problem dotyczy wszystkich drzwi czy któryś konkretnie? Zamknęły się same czy nie otwierają się po zamknięciu? Czy przy zamykaniu lub otwieraniu słychać pracę siłownika?
nieprawda posują uniwersalne siłowniki tylko że po zdjęciu tapicerki trzeba zdemontować szybę i zdjąć blachę z drzwi jest trochę grzebania ale uniwesalne da się napewno założyć sam to robiłem już chyba z trzy razy
Odłączyłem zamek kierowcy-jest OK W drzwiach kierowcy masz siłownik master i podajesz sterowanie na kable (pewnie brązowy i biały) z tego siłownika zamiast na kable sterujące centralki zamka. Zrób zdjęcie centralki sterującej siłownikami w drzwiach i wrzuć na forum
To jest centralka zdalnego sterownia centralnym zamkiem ale... musisz mieć ten centralny zamek. Diagram C to podłączenie np. do Golfa II, gdzie trzeba dołożyć siłownik slave do drzwi kierowcy, bo w wersji bez zdalnego sterowania nie ma w nim siłownika (jest tylko wkładka master - osobiście sugerowałbym ją zastąpić siłownikiem master zamiast dokładać...
witam na wstępie chcę napisać że szukałem już dużo na ten temat i zebrałem troche informacji ale nadal nie wiem jak zabrać sie za montaz szyb elektrycznych. Posiadam silowniki do tego oryginalne przyciski oraz taki o to moduł jak tutaj http:... i sterte kabli Montaż siłowników w drzwi to nie problem posiadam do nich oryginalną wiazke która biegnie z...
Najlepiej wziąć kupić jakieś gumy od np. audi i zrobić dziury w słupku i drzwiach pomiedzy ogranicznikiem i dolnym zawiazem. U mnie tak działa już 2 lata bezproblemowo. Do ciegien podpiąłem się za pomoca dołączanych do siłowników zacisków. Siłownik umieśc prawie na dnie drzwi - nie będzie problemu z otwieraniem okien na maksa.
Czy ktoś juz coś kombinował z zamontowaniem uniwersalnych siłowników do centrala? Bo ja dziś rozebrałem drzwi i sobie odpuściłem.
Witam, posiadam Forda Ka mk2 2011 rok, (Ford produkcji Fiata, bliźniak Fiata 500). Został zgubiony kluczyk z pilotem od zamka centralnego. Chciałbym zamontować taką najprostszą centralkę https://allegro.pl/oferta/sterownik-zamk... generalnie nie zależy mi na mrugających kierunkowskazach i innych bajerach,...
Ma ktoś może jakieś zdjęcia z montażu do tylnich drzwi?? bo to foto co zapodał łysy to obrazuje przednie drzwi zgadza się??
W sterowniku centralki jest miejsce na takie przewody? Nie. Sprawdź też swoje połączenia przewodów, może coś czasami nie łączy. Sprawdź w drzwiach kierowcy, czy w ogóle jest siłownik od zamka drzwi.
Poszukaj odpowiednich przewodów we wtyczce siłowniki zamka
Witaj na 99,9% uszkodzony jest siłownik, 0,1% to zły montaż tapicerki ale jeżeli niebyło nic przy tych drzwiach robione to raczej siłownik
sa wersje bez centralnego z polski:))) a centralny można zainstalowac żaden problem allegro.pl rózne sa zdania o tych uniwersalnych a jak chcesz zobaczyć czy masz centralny to rozbierz ktures drzwi i zobacz czy masz siłowniki fotki sa na allegro
Drzwi przesuwne mogą napsuć krwi.
Witam, mam uszkodzony mimośród zamka w drzwiach pasażera. W jaki sposób zdjąć tapicerkę? W których miejscach są zatrzaski? Czy klamkę i dźwignę od lusterka oraz korbę otwierania szyby muszę również demontować?? Przy okazji chciałbym obejrzeć wnętrze drzwi pod kątem montażu siłowników od zamka centralnego, mam bowiem zamontowany alarm. Dzięki za wskazówki....
Witam , przymierzam się do kupna zamka centralnego uniwersalnego ( moduł, siłowniki) , napiszcie mi czy ciężko coś takiego zamontować, czy jest dużo przeróbek w drzwiach przy zamku, oraz co polecacie , może być coś z allegro do 150 zł . Szukałem dedykowanego ale ceny mnie odstraszyły. Proszę o rady (schemat montażu w drzwiach .. samych siłowników )...
Uratowałeś mi życie. Od rana biorę się za montaż. Wieczorem zdam relację. Niestety, na lepszy alarm funduszy nie ma. Ledwie wyskubałem 200 na siłowniki i ten pseudoalarm. Wiem, że to szajs, lecz ważne, aby narobił trochę hałasu, gdyby ktoś otworzył drzwi lub zbił szybę.
Z kluczyka zamykanie jest orginalne ,nawet próbowałem się wpiąć w kable w drzwiach kierowcy do siłownika i nic
Wpinamy się przy bezpiecznikach w okolicy nóg kierowcy. Szukasz przewodów od wkładki kluczyka w drzwiach.
Niestety w tym nie pomogę. Żadna znana mi firma nie sprzedaje siłownika dedykowanego do Scanii. Z drugiej strony nie chce mi się wierzyć, żeby w tak dużych drzwiach nie było miejsca na standartowy siłownik.
Jeśli dobrze prześledziłem temat nikt nie wyjaśnił dlaczego nie można się podłączyć klasycznie do przewodów z siłownika 6212 i 622A(H) i sterować masą. Do czego służy w siłowniku styk od którego odchodzi przewód 6214.
Lub jak inne pochodne PSA,wysterować siłownik drzwi kierowcy.
Centralny to bardzo prosta sprawa. Sterownik około 60 PLN montaż około 100 PLN choć jest to każdy w stanie zrobić kto miał choć raz do czynienia z lutownicą i kablami Ale on napisał że każde drzwi otwiera oddzielnie.Zestaw z siłownikami (w miarę dobry)to około 200zł.A montaż tego?Rozbierać każde drzwi ciągnąć przewody?Nie wiem czy ci ktoś to nawet...
chodzi o to,że w starszych japończykach nie było siłownika w lewych drzwiach,był tylko switch wysyłający np.masę po mechanicznym zamknięciu zamka przez ciebie,sprawdz czy możesz zamknąć cały samochód z prawych drzwi,da sie też wyczuć siłownik w lewych drzwiach przy delikatnym przekręcaniu kluczyka,jeżeli jest tylko switch,trzeba dołożyć siłownik.
Jak jest pneumatyk to wszystkie drzwi
Witam Mam taki mały problem, mianowicie zakupiłem zamek centralny do mojej Corsy i nie wiem jak przykręcić siłownik do tylnych drzwi. Z przednimi jakoś sobie poradzę bo są schematy od Corsy 3d i chyba tak samo będzie. Jakby ktoś mógł wrzucić zdjęcia ewentualnie poradzić szczegółowo jak to ma wyglądać w tych tylnych drzwiach byłbym niezmiernie wdzięczny....
Solecki.m - niestety twoje słowa sprawdziły się.Siłowniki "umarły".Popalone wszystkie cztery.Z tapicerką była jazda ale dałem radę.Drzwi otwarte,siłowniki w koszu,centralny to już wspomnienie.I na tym można by zakończyć temat,jednakże nurtuje mnie pytanie "co było przyczyną".Niechciałbym spalić następnego kompletu siłowników (po ewentualnym montażu).
W przypadku zamknięcia kartą, impulsy z przycisku na konsoli (pilota) będą ignorowane przez BSI, czyli zamknięcie kartą uniemożliwi otwarcie dokładanym pilotem. Pewniejsze rozwiązanie to wciąć się ze swoimi (dodatkowymi) przekaźnikami bezpośrednio pod przewody wykonawcze siłowników drzwi.
Grot można dorobić nowy i warto to zrobić. Ja bym zaczął właśnie od tego. Potem sam kluczyk, jeśli działał to powinien dalej. Otwórz to, sprawdź elektronikę, baterię, zimne luty itp. Bardzo łatwo to przywrócić do życia. Co do sterowania zamkiem i przyciskiem trzeba szukać przekaźnika (-ów) od pompki pneumatycznej. To tam podpinasz nowy sterownik zamka...
Ściagnołem tapicerkę klapy i przy zamkniętej klapie pociągnołem ciegnem i zamek załapuje na ten drugi zatrzask (klapa jest taka jakby nie domknięta podobnie jak za słabo "trzaśnie się drzwiami)
Dziękuję bardzo, jutro biorę się za montaż. Podpowiedz jeszcze gdzie znajdę sygnały z siłowników zamka, drzwi kierowcy. Szukać w przelotce do słupka? Potrzebuję sygnał do wysterowania załącz/wyłącz.
Centralnym steruje moduł w zamku drzwi kierowcy. Dodatkowy siłownik w drzwiach rozwiązuje problem. Co tu pytać o schemat? 6 przewodów do podłączenia wraz ze sterowaniem kierunkowskazów.
Montaż centralnego zamka Zamontowałem uniwersalny sterownik modemix w przednich lewych drzwiach. Czerwony 12v, czarny masa, żółto czarny i żółty też do masy. Biały do przewodu zamka i biało czarny do przewodu zamka. Sterowanie jest masą Drzwi z kluczyka się zamykają i otwierają tak też było przed montażem sterownika. Po montażu sterownika i podłączeniu...
wszystkie szyby dociąga dłuższy impuls masy podany na jeden przewód brązowo-czarny przez moduł komfortu,który to,zeby zaczął pracować musi dostać sygnał wzbudzenia np.impuls masy,w twoim wypadku możesz taki impuls uzyskać z przewodu wykonawczego siłownika w drzwiach,bo jak wiedomo,żeby siłownik zadziałał musi dostać na jeden przewód plus a na drugi...
Witam w drzwiach kierowcy nie ma siłownika tylko sterownik .Musisz zamontować siłownik i dopiero sterownik przykładowo na pilota.
Uniwersalny siłownik centralnego zamka jakich wiele w sklepach, czy aukcjach, byle nie z tych najtańszych. Przydało by się trochę doświadczenia, staranny montaż to podstawa. W skrócie: montujesz do drzwi kierowcy siłownik, przeprowadzasz przewody do kabiny, podłączasz do sterownika radiowego, zasilanie, kierunki... po robocie.
Norbert.s. zgadza się, ale w sterowniku jest jedna wolna nóżka, bez kabelka i wystarczy konektorek żeński (taki jak od głośnika) i jest otwieranie masą. Tak przynajmniej było w 850-ce klienta. -tego nie wiedziałem,ale w volvo sa takie dziwne sterowania,kiedyś wkładałem przy montażu alarmu siłownik do lewych drzwi 460-tki i tak z ciekawości sprawdzałem...
Nie rozbieram drzwi bo by mnie żona pogoniła Niestety tutaj też Cię pogonią za lenistwo. Rozbierz drzwi, to zobaczysz dlaczego montaż zwykłego siłownika graniczy z cudem, nie mówiąc o "zawodności" takiego rozwiązania w tym modelu samochodu. Pandy były produkowane w wielu opcjach wyposażenia - co jest u Ciebie - nikt nie wie.
Witam mam pytanie czy alarm firmowo montowany w skodzie felicji LEGEND ma wyjście na centralny zamek czy trzeba na przekaznikach robic? i czy duży problem jest z zamontowaniem siłowników w drzwiach w skodzie?
Nie ma z tym problemu, fabia ma pod tapicerką blachę jak w golfie4. Przykręć blaszkę perforowaną do siłownika załóż pręt i umieść zestaw w linii z oryginalnym cięgnem (motor siłownika niech patrzy na zawias drzwi, wysokość montażu dobierz przy zawieszonej tapicerce, bo mało miejsca). Patent działa na 100%. Tylne drzwi: łatwiej, bo zamontuj na blaszce...
założyłem tradycyjne siłowniki ....do przednich drzwi bez kłopotów ....do tylnych trochę musiałem sie przyłożyć z montażem .....i wszystko jest o.k :D :D:D:!: dziękuję !!!!
Przede wszystkim SEO ma tę zaletę, że nawet jak się pomylisz to go nie spalisz, jest bardzo odporny na zwarcia i przepięcia. Z tego co pamiętam Accent nie ma siłownika w drzwiach kierowcy, trzeba dokładać siłownik tak jak w Lanosie.
założysz uniwersalny bez żadnego problemu,rozbierzesz drzwi popatrzysz i założysz.
czyli mam rozumieć jest jakaś szansa podłączenia się do tych siłowników oryginalnych? do których przewodów to zrobić najlepiej i jak podłączyć ten siłownik w drzwiach kierowcy?
nie ma ich wewnątrz auta,z drzwi kierowcy wychodzą tylko przewody wykonawcze do siłowników.
Najprawdopodobniej w czasie eksperymentowania "zespawałeś" na stałe styki w siłowniku drzwi kierowcy.:)
Dołącze sie do tematu. W którym miejscu montować siłownik w przednich drzwiach Corsy C Czy jest to w miare proste czy trzeba moze kupić org. siłowniki z zamkiem?
Ja kupuję oryginalne mercedesowskie, są drogie, ale 5min. roboty bez rzeźby. Jeżeli montujesz centralny, to bez mocniejszych siłowników raczej nie podchodź.
Witam. To, że w Polonezie nie dawały rady to chyba wina złego wyregulowania, albo montażu w złym miejscu siłownika (tylne drzwi- ciężko wcisnąć siłownik) gdyż ja założyłem, jezdziłem dwa lata otwierał i zamykał bez problemu żadna zima mu nie straszna była i był to najtańszy centralny. Teraz mam Vectre A i również najtańszy zestaw na 4 drzwi za 50 zł...
Mam pytanie odnośnie tego zamka Centralny zamek Bloker 21 jak go zamontować w matizie chodzi mi o montaż samego siłownika a dokładnie podłączenie cięgła od siłownika do zamka drzwi proszę o pomoc i zdjęcia gotowego montazu w matizie i opisy jak to zrobić bo nic konkretnego znaleść nie mogę . Niema linka bo nie mogę go umieścić
Tak swoją drogą robiłem Preludę (chyba 96 czy 97) i miała siłownik w drzwiach. Ogólnie dobrze wspominam ten montaż, jeden z łatwiejszych (i ładniejszych ;) ) samochodów. Może ta wcześniejsza, kanciasta nie miała.
Zastanawiam się, dlaczego obecnie nie działa z kluczyka Może być uszkodzony siłownik w drzwiach, przepalony bezpiecznik, uszkodzona wiązka przewodów, uszkodzony moduł centralnego zamka, itp...
Golf III ma fabrycznie centralny zamek pneumatyczny: pompka znajduje się w bagażniku, a w drzwiach są siłowniki do których doprowadzone jest powietrze wężykami. Jeśli w tej chwili otwierają się tylko drzwi kierowcy to znaczy że centralny nie działa. Szukaj pompki po prawej stronie w bagażniku i sprawdź czy podczas zamykania / otwierania jej silniczek...
Przelotki to osłony gumowe na kable (ładne ale szkoda kasy) Proponuję pociągnąć do tylnycg drzwi gruby kabel żeby siłownik 6kg miał siłe i założyć łącznik taki sam jak na drzwiach rozsównych.
nie sądzeże w porównaniu z ceną auta różnica w cenach alarmów jest tak znacząca .też jestem zdecydowanym zwolennikiem SEO ( od pięciu lat go intaluję i jeszcze żaden nie zepsuł się . po drógie ; jeżęli alarm jest DOBRZE zainstalowany a nie powieszony to złodziej będzie miał duże kłopoty, pytałeś o opinie to ją otrzymujesz a montować możesz nawet lamparta.-...
Potestuj z podłączonym tylko jednym siłownikiem, każde drzwi po kolei.
Przód tylko silniczki z Pandy do kaset, pakę da się na uniwersalnych. Przy przesuwnych drzwiach bocznych potrzebne pole stykowe, najlepiej oryginał.
Montaż centralnego zamka w każdym aucie przebiega podobnie. Przynajmniej od strony kierowcy montujesz siłownik master, a w pozostałych drzwiach wg uznania. Jest trochę przeciągania kabli (w zasadzie to zajmuje najwięcej czasu). Centralkę umieszczasz najlepiej gdzieś w skrzynce bezpieczników (czy gdzieś w mniej dostępnym i widocznym miejscu).
Witam. Mam problem z montażem siłownika od centralnego zamka w tylnych drzwiach. Może ktoś robił takie coś w tym samochodzie. Siłownik po podłączeniu działa prawidłowo ale nie chce zamykać i otwierać tylko rusza się (tak trochę na boki). Podejrzewam że drut od siłownika jest źle wygięty albo siłownik jest źle zamontowany lecz próbowałem na różne sposoby...
Cześć do seicento są specjalne siłowniki bo uniwersalne nie wchodzą w drzwi :) mam sczemat elektryczny takiego zamka
w odpowiedzi na twoj text Chodzi mi o to gdzie podłączyć zasilanie, gdzie prowadzić kable od zasilania, - nigdy nie robilem corsy ale podpowiem ci tak: 1. albo ciagniesz kabel + bezposrednio od aku a - bierzesz z karoserii 2. albo szukasz jakiegos wolnego kabla w okolicy skrzynki bezpiecznikow(calkiem mozliwe ze nawet masz tam wolny bezpiecznik na...
Niektórzy twierdzą ,że potrzebny jest jakiś "siłownik slave" Dokładnie to chodzi ci o Master??. siłownik slave Nie koniecznie ale przydatny. Do otwierania pilotem nie zauważalny ale jak już otwierasz z kluczyka od strony kierowcy co znajduje się siłownik Master (Pan) to otwierają/zamykają ci się wszystkie drzwi przy siłowniku slave "sługa" otworzą...
Ryglowanie drzwi kierowcy odbywa się kluczem, natomiast pozostałe drzwi ryglują się elektrycznie. Nigdy w Astrze I nie podłącza się ryglowania. Tak jak MARKY266 napisał. Jeśli pozostawisz zamek od strony kierowcy w pozycji poziomej po wyciągnięciu klucza z drzwi to masz zamknięcie centrala z ryglem. I to właśnie jest mechaniczne zaryglowanie od strony...
Zasady obowiązują te same, więc nie ma znaczenia jaki to samochód - generalnie najwięcej pracy pochłania znalezienie odpowiedniego miejsca do zamocowania siłowników w drzwiach oraz poprowadzenie instalacji kablowej w odpowiednie miejsce.
Wysteruj "silniczek" zamka w drzwiach kierowcy lub zamontuj dodatkowy siłownik w drzwiach. http://obrazki.elektroda.pl/5989188800_1...
montaż drzwiach montaż siłownika montaż kamery drzwiach
chrysler instrukcje różnicowy regulator temperatury odkurzacz electrolux obudowa
Radmor 5102 TE – tylko jedna dioda mocy sygnału FM/AM, duża siła sygnału, wskaźnik LED AirChef Byrgen – panel sterujący gaśnie po chwili, nie można uruchomić urządzenia