Najlepiej jak wepniesz się do grubego czerwonego przewodu w skrzynce bezpiecznikowej (główne zasilanie) i zrobisz osobny bezpiecznik 20 A na zasilanie twojej centralki)
Zgadza się
W większości 168 wszystko podpina się za licznikiem. Czarno/biało/niebieski i czarno/zielony (obok siebie) to migacze. Czarny i niebieski (obok siebie) to dwa wysterowania (masą) dla centralnego zamka. Plus to czerwony z jakimś paskiem, brązowy to masa, a jak byś potrzebował sygnałów z krańcówek drzwi to też tam są.
Mam Fabię 2 lata starszą, jak ją kupiłem nową to zdecydowałem o założeniu zamka centralnego. Miałem zestaw uniwersalnego zamka TYTAN. Pomyślałem, że skoro sam będę zakładał to kupię w serwisie skody oryginalny dedykowany do tego samochodu. Jakie było moje zdziwienie, gdy po rozpakowaniu okazało się, że jest montowany na tej samej zasadzie co uniwersalny....
Jak do kabli sterujących ze starego alarmu dotykasz masą to zamykasz i otwierasz zamek?
jaka metoda podłączenie będzie najprostsza? często w autach jest w środku przycisk od centralnego żeby zamknąć i otworzyć auto. przycisk od centralnego zamka
Czy jest to możliwe, żeby zamontować w nim przynajmniej centralny zamek, elektryczne sterowanie lusterkami i szybami? Ile to pracy, materiałów i jakie są tego mniej więcej koszty? Dziękuję z góry za podpowiedzi. Moim zdaniem jeżeli w samochodzie niema klimatyzacji, to pierwszą potrzebą będzie zamontowanie "elektrycznych szyb", wszystko inne jest mało...
Powinieneś na początek zapytać sprzedawcę. Mają obszerną bazę rozpisek do samochodów. Chętnie też udzielają pomocy telefonicznie. Wysłałem ci instrukcję na PW.
jak się za to zabrać W podanym przez Ciebie linku do Allegro (który zgodnie z regulaminem zostanie usunięty) jest adnotacja: "Dla naszych klientów po zakupie wysyłamy na e-mail schemat, który przedstawia sposób podłączenia w konkretnym modelu pojazdu." Wystarczy użyć [Szukaj], np: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Robiłem, nie ma problemów,z przodu siłowniki przykrencasz do zamka na jedną śrubę jest otwór i musisz wyciąć troche plastiku.
Sterowanie powinno być identyczne jak w Golfie 4. Kolory mogą być inne. Trzeba się wpiąć w przewody wychodzące z kasety zamka, sterowanie masą. Te przewody idą do sterownika w drzwiach. Zobacz cz masz tam kolory: biało-żółty - zamykanie czarno-żółty - otwieranie. Najlepiej podać masę przez szeregowo podłączoną żarówkę 5W. Gdy będzie to ten przewód to...
Tak, analogicznie jak z zielonymi i niebieskimi. A masz w ogóle zamek na kluczyk z prawej strony?
Może trochę własnej inwencji ... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic6... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic7... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Na starcie jeden pilot nie działał, po wymianie baterii działa. Z centralką nie było problemów. Ze 2 razy się zdarzyło, że rozpięły się połączenia przy siłowniku - te tulejki.
Witam Chińczyk to trzeba żółty i żół-czarny do masy podłączyć i będziesz miał sterowanie - bo pierw laczyles z +12v ??? A co do sterownika nie znalazłem rozpiski dla tego modelu ale trzeba sprawdzić co występuje na 3i 4 jest 12v ??? Zewrzeć przez żarówkę do masy działa zamknięcie i otwarcie ???
Podepnij pod biały i brązowy w ten sposób http://obrazki.elektroda.net/91_12809024... Poza tym zmień prowizję za załącznik .
Znowu brak danych auta - bo samo "124" to nie wszystko! Z dopisku, że brak jest oryginalnego pilota (a nie "orginalnego") wnioskuję, że jest to wersja po roku 92. Tak więc auto ma odbiorniki sygnału podczerwieni emitowanej przez kluczyk, sygnał jest wzmacniany w odbiorniku i dociera do modułu InfraRed umieszczonego w pobliżu pompki pod tylnym siedzeniem....
w załączniku opis
tak - zrób tak samo jak w orginale, dziurkę na pewno masz (zamek w klapie po odręceniu plastikowej pokrywki to widać) a siłownik zwykły "chiński" działa tak samo jak ten orginalny tylko jego drut trzeba sobie wygiąć tak, żeby po przykręceniu siłownika do klapy ładnie i luźno wsuwał się w dziurkę
dorabialem specjalnie blachy bo tam jest ciezko zalozyc lepiej kupic sobie przystosowane do seicento jest mniej problemow i lepiej chodza bo uniwersalne maja za dlugi skok i uszkadzaja sie zebatki
W 2012 jest Zielona kostka przednia body Kierunki niebiesko czarny 18 i niebiesko biały 19 sterowanie zamkiem zwykła masa i opornik 1k niebiesko żółty 53 otwarcie paki 27 jak na jednym przewodzie odseparować diodami.
Nie pamiętam jak są zrealizowane światła awaryjne akurat w Nubirze, jeśli jest tak jak piszesz to faktycznie trzeba separować, natomiast pytanie autora brzmiało "czy złączyć oba przewody" i na nie odpowiedziałem, ad włącznika awaryjnych to chyba mi umknęło. pozdr
nie plusem, tylko masą , zamykanie dajesz bezpośrednio na żółto-niebieski a otwieranie dajesz na przewód ze swojego sterownika ten rezystor i tak samo do żółto niebieskiego, 200 i 220 om też idzie
Sprawdź probówką żarówkową na których kablach będziesz mieć sterowanie masą
Golf III ma fabrycznie centralny zamek pneumatyczny: pompka znajduje się w bagażniku, a w drzwiach są siłowniki do których doprowadzone jest powietrze wężykami. Jeśli w tej chwili otwierają się tylko drzwi kierowcy to znaczy że centralny nie działa. Szukaj pompki po prawej stronie w bagażniku i sprawdź czy podczas zamykania / otwierania jej silniczek...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23... dwa ostatnie posty opisują co i jak.
1) Prawdopodobnie pod kierownicą, ale to nie na 100Procent 2) samo okablowanie nie będzie pasować na pewno na kostkę ale przewody da się spiąć z nowym sterownikiem. BX 10 to prosty sterownik( plus,minus,zamyk,otwier, no i wyjście na kierunki.
Nie można jak masz rygiel a jest awaria,po to jest rygiel
http://obrazki.elektroda.pl/3668425900_1... A tu gdzie zaznaczyłem nie ma miejsca? Siłownik nie musi ciagnąć, można go obrócić i może pchać
Przykręcam na wierzchu długim blachowkrętem.
Tak, takie.
Sterownik który masz posiada sterowanie siłownikami.Opis masz i tam widać gdzie się wpiąć ze sterowaniem masą.Przerób na przekaźnikach wewnątrz na sterowanie masami i podłącz się wedle opisu który posiadasz,dla pewności skontroluj to żaróweczką.
Witam. Można dołożyć centralny zamek sterowany twoim alarmem.
Sterownik zamka uniwersalny a tył trzeba obadać co dolega.Raczej siłownik umiera, też może być uniwersalny.
sprawdź ciągłość przewodów zielonego i niebieskiego od centralki do siłownika kierowcy , prawdopodobnie jest przerwa lub uszkodzony silniczek w siłowniczku. co do zamknietych i otwartych drzwi kierowcy to miałes na mysli pewnie połozenie rygla.
http://obrazki.elektroda.pl/8866300800_1... Witam jedno zdjęcie się zachowało . Musisz zdemontować zamek, wiercisz w ruchomym białym elemencie otworek przez który przekładasz cięgło tym końcem z łepkiem . Wycinasz w plastikowej osłonie otwór przez który wyjdzie prosty pręt. Montujesz zamek .Pręt doginasz na końcu.
Oryginalnie są specjalne wsporniki z blachy pod siłowniki centralnego zamka. W drzwiach są pod te wsporniki gotowe otwory. Spróbuj gdzieś to podejrzeć, bo to jest bardzo pomocne. Szczególnie kłopotliwe jest ustawienie siłowników w tylnych drzwiach, ponieważ potrzebna jest tam dość duża siła i trzeba starannie wyregulować cięgna zamków. Może okazać się,...
Na blachę. Tu montowałem akurat w Polo 2007, ale idea jest ta sama. Przód: http://obrazki.elektroda.net/58_12415308... Tył: http://obrazki.elektroda.net/50_12415312... Popatrz też TUTAJ
nissanie 350z jestem w stanie dołożyć taki sterownik jak srpi mini? Tak potrzebny chyba już jest jakiś moduł, który rozmawiał by z autem po CANie. Nie proszę o pomoc w podłączeniu tego do auta. Sterowanie impulsami masy Za schowkiem po stronie pasażera 20-pinowe złącze Pin nr 4 i pin nr 7
Napisz jaki masz samochód, czy jest oryginalny centralny czy dokładany, elektryczny czy pneumatyczny. Co do drugiej części jest tak jak piszesz. POZDRAWIAM
zamontujesz uniwersalny,ale musisz kupić siłowniki sześciokilowe bo zamki ciężko pracują,ja kupuję takie płaskie langeforda-fajnie się je montuje i od razu kup oryginalne przelotki na drzwi boczne i tył,bo z uniwersalnymi jest rzeżba,w serwisie można kupić takie przejścia za ok.60zł.
W drzwiach kierowcy lub na lewym słupku- trzeba wpiąć się w przewody czerwony z żółtym paskiem i czarny z białym paskiem(trzeci przewód w tej wiążce ma kolor czerwony -jest na nim stale +12V).Zamek sterowany plusem,więc współczesne sterowniki nie będą pasować,trzeba zastosować tzw.przekładkę na przekaźnikach tzn.minus ze sterowania ma sterować przekaźnikami...
Nie ma problemu zadzwoń do Tymex Andrzej Tymiński, Zwycięzców 22, 03-936 Warszawa tel 022 616 26 94 zestaw na 4 drzwi kosztuje 180 zł
w odpowiedzi na twoj text Chodzi mi o to gdzie podłączyć zasilanie, gdzie prowadzić kable od zasilania, - nigdy nie robilem corsy ale podpowiem ci tak: 1. albo ciagniesz kabel + bezposrednio od aku a - bierzesz z karoserii 2. albo szukasz jakiegos wolnego kabla w okolicy skrzynki bezpiecznikow(calkiem mozliwe ze nawet masz tam wolny bezpiecznik na...
Żółty i żółto-czarny podłącz do masy.
Nie widziałem co jest w 35, ale w 28 siłownik zaczepiałem o oryginalną blaszkę w kasecie zamka.
Było kilka wersji centralnego, w załączniku masz wszystkie wraz z keyless, musisz dopasować do tego co masz w aucie.
Astra jest prosta jak drut tylko trochę upierdliwa.A co do alarmu to ja nie przepadam za tymi wynalazkami z allegro i to jeszcze z kraju wielkiego muru.
Czy to taka centralka? [url=http://www.elmax-alarmy.pl/sterowni... jeśli tak to instrukcja w załączeniu..
do Pandy jest kpl.silniczków -rozwiązanie optymalne z normalnym trzeba mocno kombinować (może żle działać )
Witam.kupilem niedawno centralny zamek elektryczny na 2 dzwi z 2 masterami ale to nie istotne.chodzi o to ze nie wiem jak mam podlaczyc silowniki w dzwiach , w ktore miesce wlozyc dru szyne mocujaca itp.Prosilbym jakby to mozliwe jakby ktos mi to opisal krok po kroku.z gory dziekuje...pozdrawiam
cz Jakiś czas temu u swojego cc postanowiłem zamontować centralny zamek Jako że lubie wszystko robić sam i jeśli mi coś wyjdzie to mam ogromna satysfakcję... i udało się.. cz działa:) jako że jest on bardzo, wręcz dziecinnie prosty postanowiłem go opisać:) http://obrazki.elektroda.net/38_11887235... oto schemat podłączenia cz...przełącznik...
Witam. Uprzedzę wszystkie odpowiedzi że temat był szukałem i niema. Chce założyć centralny zamek. Wszystko jest ok tylko nie mam w drzwiach kierowcy zielonego i szarego kabla o którym wszyscy piszą nigdy w nim nie było elektrycznych szyb czy centralnego zamka. Proszę o pomoc gdzie mam się wpiąć gdyż kierunkowskazy podepnę do kabli idących do tyłu w...
Witam, Posiadam 5 budynków gospodarczych, chciałbym je z domu jednym przyciskiem zamykać na noc bez chodzenia z kluczem i zamykania ich. W drzwiach jest możliwość zamontowania zamka wpuszczanego. Jakie urządzenie trzeba w nim zamontować żeby to zadziałało? Budżet nie jest przewidziany, chciałbym najpierw poznać koszty. w załączniku przesyłam szkic budynków
Witam mam zamiar założyć centralny do swojego Maluszka, tylko nie wiem jak i gdzie zamontować siłowniki, jak je podłączyć do cięgła blokady zamka. Jeżeli macie jakieś schematy, porady, to prosiłbym o małą pomoc.
Witam. Mam ochotę zrobić nie typowy "tuning", mianowicie zamontować centralny zamek w Żuk'u, i tu się rodzą różne nowe problemy: w jaki sposób można to zrobić w "Trapezówce" bo tam jest inaczej rozwiązana metoda działania, by nie trzeba było dorabiać całego mechanizmu do zamka. Macie może jakieś pomysły jak to powinno być zrobione? (Pewnie nikt takich...
Witam serdecznie, Jak w temacie - mam mazde 323f z roku 1991 1,6 16V Chce sobie zamontowac centralny zamek w przednich drzwiach, nie znam sie kompletnie na autkach, ale zdjalem tapicerke, przytwierdzilem sobie silownik do drzwi, podpialem sie pod jedna z wiazek, ktora wychodzila w drzwiach, ale byla wolna. I tutaj pojawil sie problem, gdzie wychodzi...
Witam, Muszę podpiąć otwieranie i zamykanie zamka. Wg instrukcji otwieranie podpina się do 16 pinu (czerwono-niebieski kabel), zamykanie do 24 pinu (niebiesko-brązowy) w 26 pinowej kostce z GM (umieszczonego pod tylną kanapą). Jednak ja zabrałem się za montaż z przodu, dlatego mam pytanie czy wystarczy teraz znaleźć dwa takie same kable idące z drzwi...
Witam mam zamiar w corsie c zamontowac centralny zamek taki standardowy z allegro czy bedą jakies problemy z tym jest to auto 5D silownik chcialbym tez zamontowac w tylnej klapie dodam ze w każdych drzwiach sa rygielki do zamykania jesli ktos jzu montowal taki central to prosze o podpowiedzi i czy jakies niespodzianki mnie czekają
Witam.Mam prosbe do was. Czy podlaczal ktos z was c.zamek w maluchu. zastanawiam sie gdzie umiescic silowniki i jak to zrobic. Jak ktos z was moze mi pomoc bylbym wdzieczny. PZDR
mam mały problem jak umieścić te siłowniki w dzwiach może mi ktoś pomuc jestem kompletnym laikiem i prosił bym o dokładny opis i fotki nawet jak macie
Witam Jak wygląda sprawa montażu centralnego zamka uniwersalnego w samochodzie Honda Jazz 2004 5drzwi. Pozdrawiam
jak zrobic centralny zamek bez podlanczania go do alarmu
Witam. Mam opla corse B i chcialbym zamontowac centralny zamek na pilota w nim. Jest to wersja 3d wiec zamek na przednie drzwi. I tu moje pytania. Jak dlugo sie takie cos zaklada w takim aucie?? Gdzie sie trzeba podpiac? Czy ma ktos jakies schematy?? I czy jest to w miare latwe? Zalozenie takiego zamka w jakiejs firmie kosztuje 320 zl. Wiec strasznie...
Postanowiłem założyć sobie alarm i to nie dlatego że mogą mi Cari rąbnąć a dla wygody czyli chciałem mieć samochód otwierany z pilota. Podłączyłem alarm odnalazłem przekaźnik sterujący zamkiem podłączyłem i ku mojemu zdziwieniu niestety nie działa to znaczy działa ale nie tak jak powinno po podłączeniu zasilania do centralki alarmu efekt jest taki że...
witam. Moze ktos mi pomoże zlokalizować w golfie III, w ktorym centralny zamek jest zainstalowany fabrycznie, gdzie znajduje sie centralka i czy da sie pod nia podpiac bezpośrednio alarm czy bedzie potrzebny sterownik. pozdrawiam
czy w tym aucie sa jakies problemy podczas montazu uniwersalnych silownikow, czy moze musza byc specjalistyczne?? moze ktos ma jakies zdjecia? auto 3 drzwiowe
montaż zamka centralnego master montaż siłownika centralnego zamka sterownik zamka centralnego montaż
stroi radiotelefon tablet zmiana rozdzielczości zasilacz laboratoryjny mosfet
krups wymiana uszczelek żarówki samochodowe
Fiat Punto II 1.2 8V – wymiana rozrządu, ustawienie kół zębatych i napinacza Electrolux ESPC1DB – rozbiórka, demontaż, lokalizacja śrub, narzędzia, wskazówki serwisowe