Ten moduł to zapewne BCM - komputer zawiadujący wszystkim co masz na wyposażeniu w samochodzie. Znajduje się w kabinie tam gdzie złącze diagnostyczne pod klapką po lewo od kierownicy . Po odkręceniu klapki zauważysz urządzenie z kilkoma kostkami z przewodami. Jednakże w zależności od wyposażenia możesz mieć tzw biedną wersję softu . Ja u siebie - też...
Robiłem, nie ma problemów,z przodu siłowniki przykrencasz do zamka na jedną śrubę jest otwór i musisz wyciąć troche plastiku.
Mam Fabię 2 lata starszą, jak ją kupiłem nową to zdecydowałem o założeniu zamka centralnego. Miałem zestaw uniwersalnego zamka TYTAN. Pomyślałem, że skoro sam będę zakładał to kupię w serwisie skody oryginalny dedykowany do tego samochodu. Jakie było moje zdziwienie, gdy po rozpakowaniu okazało się, że jest montowany na tej samej zasadzie co uniwersalny....
jak się za to zabrać W podanym przez Ciebie linku do Allegro (który zgodnie z regulaminem zostanie usunięty) jest adnotacja: "Dla naszych klientów po zakupie wysyłamy na e-mail schemat, który przedstawia sposób podłączenia w konkretnym modelu pojazdu." Wystarczy użyć [Szukaj], np: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
W większości 168 wszystko podpina się za licznikiem. Czarno/biało/niebieski i czarno/zielony (obok siebie) to migacze. Czarny i niebieski (obok siebie) to dwa wysterowania (masą) dla centralnego zamka. Plus to czerwony z jakimś paskiem, brązowy to masa, a jak byś potrzebował sygnałów z krańcówek drzwi to też tam są.
W takim wypadku żółto/czarny do masy, biało/czarny razem z pomarańczowym do pinu 6, a do drugiego końca przeciętego przewodu podłącz biały. Na tym rysunku z przekaźnikiem jest chyba błąd. Wydaje mi się, że nie ma połączenia pomiędzy 30 a 87a. Jest to raczej nieudolnie narysowana kotwiczka przekaźnika. Żółty do pinu 23.
Tak, analogicznie jak z zielonymi i niebieskimi. A masz w ogóle zamek na kluczyk z prawej strony?
Znowu brak danych auta - bo samo "124" to nie wszystko! Z dopisku, że brak jest oryginalnego pilota (a nie "orginalnego") wnioskuję, że jest to wersja po roku 92. Tak więc auto ma odbiorniki sygnału podczerwieni emitowanej przez kluczyk, sygnał jest wzmacniany w odbiorniku i dociera do modułu InfraRed umieszczonego w pobliżu pompki pod tylnym siedzeniem....
Na starcie jeden pilot nie działał, po wymianie baterii działa. Z centralką nie było problemów. Ze 2 razy się zdarzyło, że rozpięły się połączenia przy siłowniku - te tulejki.
Jak do kabli sterujących ze starego alarmu dotykasz masą to zamykasz i otwierasz zamek?
Ja wywalam plastik przy cięgle.Siłownik na blaszce i potem blaszkę do poszycia drzwi.Blaszka wygięta że siłownik od poszycia odsunięty jest na ok 2 cm.Góra blaszki jest przykręcona do takiego skosu przy ryglu a dół praktycznie się opiera o wzmocnienie po kasetą,te co idzie wzdłuż drzwi.Drut będzie krótki,kształtujesz go do cięgna i w miarę długim wkrętakiem...
wszystkie podłączenia na liczniku kierunki: złącze zielone B2 piny 3,4,5,6 i złącze B1 piny 21,22 sterowanie zc: złacze zielone pin M1 cienki zielony lub zielony z niebieskim (masa na zamknij i na otwórz sterowanie na 1 przewodzie) + i - to chyba znajdziesz :)
Sterowanie powinno być identyczne jak w Golfie 4. Kolory mogą być inne. Trzeba się wpiąć w przewody wychodzące z kasety zamka, sterowanie masą. Te przewody idą do sterownika w drzwiach. Zobacz cz masz tam kolory: biało-żółty - zamykanie czarno-żółty - otwieranie. Najlepiej podać masę przez szeregowo podłączoną żarówkę 5W. Gdy będzie to ten przewód to...
Witam. Można dołożyć centralny zamek sterowany twoim alarmem.
Przy okazji zapytam czy dobrze rozumiem podłączenie kierunków: . Tak, tylko diody zamontuj katodą w stronę lamp.
Podepnij pod biały i brązowy w ten sposób http://obrazki.elektroda.net/91_12809024... Poza tym zmień prowizję za załącznik .
1) Prawdopodobnie pod kierownicą, ale to nie na 100Procent 2) samo okablowanie nie będzie pasować na pewno na kostkę ale przewody da się spiąć z nowym sterownikiem. BX 10 to prosty sterownik( plus,minus,zamyk,otwier, no i wyjście na kierunki.
Powinieneś na początek zapytać sprzedawcę. Mają obszerną bazę rozpisek do samochodów. Chętnie też udzielają pomocy telefonicznie. Wysłałem ci instrukcję na PW.
W 2012 jest Zielona kostka przednia body Kierunki niebiesko czarny 18 i niebiesko biały 19 sterowanie zamkiem zwykła masa i opornik 1k niebiesko żółty 53 otwarcie paki 27 jak na jednym przewodzie odseparować diodami.
dorabialem specjalnie blachy bo tam jest ciezko zalozyc lepiej kupic sobie przystosowane do seicento jest mniej problemow i lepiej chodza bo uniwersalne maja za dlugi skok i uszkadzaja sie zebatki
nie wystarczy jeden, każdy z nich pojedynczo do lewego i prawego kierunku, nie ma wspólnego przewodu od wyłącznika awaryjnych. diody możesz zostawić. przem27 nie pisz bzdur koledze.
Witam Chińczyk to trzeba żółty i żół-czarny do masy podłączyć i będziesz miał sterowanie - bo pierw laczyles z +12v ??? A co do sterownika nie znalazłem rozpiski dla tego modelu ale trzeba sprawdzić co występuje na 3i 4 jest 12v ??? Zewrzeć przez żarówkę do masy działa zamknięcie i otwarcie ???
nie plusem, tylko masą , zamykanie dajesz bezpośrednio na żółto-niebieski a otwieranie dajesz na przewód ze swojego sterownika ten rezystor i tak samo do żółto niebieskiego, 200 i 220 om też idzie
Kable masz mieć połączone jak było a masę(tylko przez żarówkę) podajesz na czerwony z fioletem aby zamknąć i jasno niebieski z brązowym aby otworzyć wg opisu który podałeś.Profilaktycznie włącznik drzwiowy wciśnięty,zapłon wyłączony. Gdy nie zadziała weź kontrolkę i podawaj masy na ten moduł aż znajdziesz lub na kable wychodzące z drzwi kierowcy. Dodano...
Widze że kolega marcin troszkę filozofuje :) Diody separujące ( zwykła dioda prostownicza), stosowane są w systemach alarmowych w celu odseparowania od siebie przewodów podłączonych od alarmu do instalacji samochodowej. Chodzi oto że np. światła kierunkowskazów podłącza się jednym przewodem z alarmu do dwóch przewodów w aucie, jeśli się niezastosuje...
Najlepiej jak wepniesz się do grubego czerwonego przewodu w skrzynce bezpiecznikowej (główne zasilanie) i zrobisz osobny bezpiecznik 20 A na zasilanie twojej centralki)
Na blachę. Tu montowałem akurat w Polo 2007, ale idea jest ta sama. Przód: http://obrazki.elektroda.net/58_12415308... Tył: http://obrazki.elektroda.net/50_12415312... Popatrz też TUTAJ
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23... dwa ostatnie posty opisują co i jak.
Golf III ma fabrycznie centralny zamek pneumatyczny: pompka znajduje się w bagażniku, a w drzwiach są siłowniki do których doprowadzone jest powietrze wężykami. Jeśli w tej chwili otwierają się tylko drzwi kierowcy to znaczy że centralny nie działa. Szukaj pompki po prawej stronie w bagażniku i sprawdź czy podczas zamykania / otwierania jej silniczek...
Anusek, dostałeś na PW to samo co kiedyś Norbert.
Aby bagażnik otwierał się z pilota moduł musi mieć dodatkowy kanał.
Przykręcam na wierzchu długim blachowkrętem.
Czy jest to możliwe, żeby zamontować w nim przynajmniej centralny zamek, elektryczne sterowanie lusterkami i szybami? Ile to pracy, materiałów i jakie są tego mniej więcej koszty? Dziękuję z góry za podpowiedzi. Moim zdaniem jeżeli w samochodzie niema klimatyzacji, to pierwszą potrzebą będzie zamontowanie "elektrycznych szyb", wszystko inne jest mało...
jaka metoda podłączenie będzie najprostsza? często w autach jest w środku przycisk od centralnego żeby zamknąć i otworzyć auto. przycisk od centralnego zamka
blach nie ruszaj bo będą cyrki z mechanizmem szyb,przednie drzwi -siłownik kręcisz do blachy pod oryginalnym cięgnem w zasadzie na dole drzwi prawie na pełnej długości cięgna,tylne drzwi-siłownik nad cięgnem mniej wiecej w połowie drzwi,jest tam taka wytłoczka w tapicerce.
Oryginalnie są specjalne wsporniki z blachy pod siłowniki centralnego zamka. W drzwiach są pod te wsporniki gotowe otwory. Spróbuj gdzieś to podejrzeć, bo to jest bardzo pomocne. Szczególnie kłopotliwe jest ustawienie siłowników w tylnych drzwiach, ponieważ potrzebna jest tam dość duża siła i trzeba starannie wyregulować cięgna zamków. Może okazać się,...
nieprawda posują uniwersalne siłowniki tylko że po zdjęciu tapicerki trzeba zdemontować szybę i zdjąć blachę z drzwi jest trochę grzebania ale uniwesalne da się napewno założyć sam to robiłem już chyba z trzy razy
Zgadza się
Sterownik zamka uniwersalny a tył trzeba obadać co dolega.Raczej siłownik umiera, też może być uniwersalny.
Gdzie ten przewód podłączyłeś dokładnie? Co na nim się pojawia?
sprawdź ciągłość przewodów zielonego i niebieskiego od centralki do siłownika kierowcy , prawdopodobnie jest przerwa lub uszkodzony silniczek w siłowniczku. co do zamknietych i otwartych drzwi kierowcy to miałes na mysli pewnie połozenie rygla.
Ale bym musiał ciągnąć przewody do kierunkowskazów przez cały samochód przecie masz z tyłu kierunki , co ty wymyślasz?????
Zajrzyj [url=http://www.a1electric.com/golf.htm] tu . Porada wprawdzie dotyczy elektrycznych szyb, ale na zdjęciach masz pokazane, jak zdjąć poszycie drzwi.
Nie ma problemu zadzwoń do Tymex Andrzej Tymiński, Zwycięzców 22, 03-936 Warszawa tel 022 616 26 94 zestaw na 4 drzwi kosztuje 180 zł
Tak, takie.
http://obrazki.elektroda.pl/8866300800_1... Witam jedno zdjęcie się zachowało . Musisz zdemontować zamek, wiercisz w ruchomym białym elemencie otworek przez który przekładasz cięgło tym końcem z łepkiem . Wycinasz w plastikowej osłonie otwór przez który wyjdzie prosty pręt. Montujesz zamek .Pręt doginasz na końcu.
Musisz podłączyć do przewodów białego i brązowego w centralce zamka centralnego. Biały do przewodu nr 6 czyli otwieranie. A brązowy do przewodu od zamykania POZDRAWIAM
zamontujesz uniwersalny,ale musisz kupić siłowniki sześciokilowe bo zamki ciężko pracują,ja kupuję takie płaskie langeforda-fajnie się je montuje i od razu kup oryginalne przelotki na drzwi boczne i tył,bo z uniwersalnymi jest rzeżba,w serwisie można kupić takie przejścia za ok.60zł.
Może trochę własnej inwencji ... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic6... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic7... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
w odpowiedzi na twoj text Chodzi mi o to gdzie podłączyć zasilanie, gdzie prowadzić kable od zasilania, - nigdy nie robilem corsy ale podpowiem ci tak: 1. albo ciagniesz kabel + bezposrednio od aku a - bierzesz z karoserii 2. albo szukasz jakiegos wolnego kabla w okolicy skrzynki bezpiecznikow(calkiem mozliwe ze nawet masz tam wolny bezpiecznik na...
W drzwiach kierowcy lub na lewym słupku- trzeba wpiąć się w przewody czerwony z żółtym paskiem i czarny z białym paskiem(trzeci przewód w tej wiążce ma kolor czerwony -jest na nim stale +12V).Zamek sterowany plusem,więc współczesne sterowniki nie będą pasować,trzeba zastosować tzw.przekładkę na przekaźnikach tzn.minus ze sterowania ma sterować przekaźnikami...
do Pandy jest kpl.silniczków -rozwiązanie optymalne z normalnym trzeba mocno kombinować (może żle działać )
Nie widziałem co jest w 35, ale w 28 siłownik zaczepiałem o oryginalną blaszkę w kasecie zamka.
http://obrazki.elektroda.pl/3668425900_1... A tu gdzie zaznaczyłem nie ma miejsca? Siłownik nie musi ciagnąć, można go obrócić i może pchać
Jeżeli schemat od kolegi nie pasuje to daj zdjęcia ale tego co jest w środku i w lepszej jakości.
Nie można jak masz rygiel a jest awaria,po to jest rygiel
Żółty i żółto-czarny podłącz do masy.
centralny zamek wygooglowalem ze potrzebny jest do zamykania opornik 1k. Czyli wpina sie w ta sama linie zamykanie i otwieranie ? Tak, ale 620 Ohm.
I co udało się zamontować centralny zamek z pilota? Pytam bo sam mam teraz dylemat w jaki sposób to rozwiązać.
Sprawdź probówką żarówkową na których kablach będziesz mieć sterowanie masą
prawidłowo założone nie wpłyną na nic,przecież te urządzenia po montażu zasilasz autonomicznie,nie mają żadnego połączenia z innymi modułami pojazdu. Dodano po 1 PS do użytkowników Octavii - czy sygnał dźwiękowy powinien sygnalizować otwarte drzwi od kierowcy?? gdyż mam sygnalizacje od pasażera i obu tylnich drzwi a od kierowcy tej sygnalizacji brak...czy...
w załączniku opis
Ty jesteś instalatorem czy to taki montaż koleżeński?
Masa i rezystor. Resztę doczytaj sam. Daję wędkę:)
Czy ktorys z kolegow wie jak jest sterowany centralny zamek w pontiacu trans-sporcie z 95 roku ?? mam do zrobienia starowanie z pilota a pontiaczka jeszcze nie robilem
W którym miejscu dokładnie jest ta kostka. I skąd zasilanie do centralki? Mogę prosić o jakieś foto. Pozdrawiam
Temat zamykam, niestety klient się rozmyślił co do montażu.
Nie chodzi mi o otwieranie klapy pilotem lecz o blokowanie zamka podobnie jak w drzwiach. Czy osoby które często montują zamki w tych golfach standardowo instalują też w klapie ?
Powinno dzialac , nie wiadomo co jeszcze brak?
Mam primere 93 i u mnie jest orginalny centralny w dżwiach kierowcy ,podłanczałem się tylko do kabli.
właśnie w piątek zakładałem 2 sterowniki w magnumkach DXI ale z 2006 roku, do fabrycznego sterownika centralnego zamka dołożyłem dwukanałowy (cena 69zł brutto z dwoma pilotami każdy), działają bez problemu co prawda bez sygnału na kierunkowskazy ale zamyka i otwiera bez problemu.
U mnie w drzwiach były przewody żółty z niebieskim paskiem, żółty z zielonym paskiem oraz niebieski z żółtym paskiem i zielony z żółtym paskiem kabli które odpowiadają za otwarcie/zamknięcie szukałem przez delikatne zwarcie po kolei tych kabli z masą i po zawarciu żółto-niebieskiego i żółto-zielonego działało . Po przekręceniu klucza napięcie z 12v...
Oczywiście, że się da. Koszt całości poniżej 100zł.
Było kilka wersji centralnego, w załączniku masz wszystkie wraz z keyless, musisz dopasować do tego co masz w aucie.
Otwieranie podłącz przez rezystor 180 ohm
W artykule mojego autorstwa przedstawiłem krok po kroku przebieg samodzielnego montażu centralnego zamka w Tico. W poradzie zawate zostały wskazówki oraz pomocne informacje do montażu CZ w Tico - polecam przeczytać przed podjęciem decyzji o wykonaniu tego udoskonalenia własnymi siłami.
witam, montaż sterownika centralnego zamka sterowanego pilotem w samochodzie opel Corsa D 2007 - fotorelacja pdf. w załączeniu. jeśli temat w nieodpowiednim miejscu to przepraszam. pozdrawiam
Podepnij pod sterowanie z pokrywy bagaznika wylaczniki w sa tylko na zamkach wychodzi tylko kabelek
Uufff.... Było ciężko ale dałem rade. Działa!!! POZDRO
Na forum opisywane już niejednokrotnie . Użyj szukajki wpisz a -klasa alarm i wywali kilkadziesiąt tematów .
Masz przycisk centralnego zamka w kabinie?
1998 A140 Classic oryginalnie jest pneumatyczny zamek Sprawny ale działa tylko z kluczyka Witam. Rocznik podaj tego Mercedesa? I oryginalnie jest tam pneumatyczny centralny zamek. Popsuty, czy brak całkowity?
nissanie 350z jestem w stanie dołożyć taki sterownik jak srpi mini? Tak potrzebny chyba już jest jakiś moduł, który rozmawiał by z autem po CANie. Nie proszę o pomoc w podłączeniu tego do auta. Sterowanie impulsami masy Za schowkiem po stronie pasażera 20-pinowe złącze Pin nr 4 i pin nr 7
Witam,jezeli,masz punto 3 drzwiowe to ci moge sprzedac oryginalne silowniki zintegrowane razem z zamkami,tylko by musial zorganizowac sobie sterownik do centrala i to wszystko polaczyc w calosc. Pozdrawiam
U mnie ten moduł słychać gdzieś pod deską, ale nie mogę go namierzyć.
Umiesz czytać? "przewody sterujące centralnych zamków sterowanych masą" to nie to samo, co "przewody wykonawcze siłowników". Potrzebujesz jeszcze sterownika centralnego zamka.
[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... ten wątek.
golf to dosc proste auto w montażu centralnego zamka niema udziwnień a wrecz ulatwienia. każdy z zamków ma ddzielne "oczko"do zamontowania cięgna w miejsce orginalnego pneumatycznego Z tylna klapą jest różnie jesli ma wyjscie pod centralny orginalny to ok, jesli nie to trzeba kombinowac. Oczywiście siłowniki 3,5kg czyli te najbardziej popularne daja...
Przy takim rozwiązaniu tracisz sterowanie z drzwi. Wystarczy zastosować sterowik z dowolną konfiguacją sterowania zamkiem. Jeden przewód sterujacy rozłączasz jednocześnie podajesz na drugi (np. otwórz) i na odwrót (zamknij).
Kolego, pozostałe informacje są do znalezienia po dogłębnej lekturze forum, do czego zapraszam. Wnioskując z kolegi pytań, raczej blado widzę samodzielny montaż. Proponuję to jednak komuś zlecić, a to, że jest kolega teraz W Angli niczego nie zmienia i nie będziemy z tego powodu robić extra przyspieszonego kursu montażu.
Witam, siknij WD40 i pozostaw na kilka godzin, po tym zabiegu ja psikam wazeliną w spreyu, kluczykiem do przodu do tyłu kilka razy i powinno zatrybić.
Fox ma dżwignię na ramieniu plus mocowania,wszystko dobrane zależnie od modelu.Do naprawy wystarczy siłownik później,nie wiem jak znawcy ale ja określę jako płaski,zwykły skok,znany również jako tl-500,3 otwory montażowe.Ceny to Astra F ok 150-250.Jakie toledo i peugeot?Ogólnie tez podobnie.
Witam, w peugeocie 206 z 2000 roku mam centralny zamek na kluczyk, postanowiłem podjąć się montażu uniwersalnego sterownika centralnego zamka. Razem z nim otrzymałem schemat podłączenia i tu pojawił się problem. Wg wszelkich przesłanek w tym roczniku powinienem (wg sprzedawcy) mieć sterowanie zamkiem za pomocą masy. Już przy sprawdzaniu, który przewód...
Radził bym ci oryginalne silniki do szyb bo wywalasz stary mechanizm wkładasz nowy w to samą miejsce i gitara, a te uniwersalne też działają nawet dobrze bo mam takie same z domykaniem, ale wolno chodzą ,i dokłada się je do mechanizmu tego co masz w drzwiach do tej korbki. A sterownik będzie nadawał się każdy praktycznie nie musi być akurat dedykowany...
W załączeniu instrukcja montażu ZC Cobry
W polo IV zamki centralne elektryczne a nie pneumatyki, nie trzeba rozbierać drzwi , sterowanie zamka to masa i masa+ parametr 180ohm, wszystko nad nogami kierowcy na module pozdrawiam!!
Ciężko się zapowiada...
działa tylko z przycisku w kabinie Podłącz dodatkowy sterownik pod wiązkę przewodów przycisku zamka w kabinie. Lub Zielone złącze LF w "Body", pin 59, Sterowanie parametryczne. https://obrazki.elektroda.pl/4609029200_... Zdjęcie zapożyczone z internetu aby ułatwić lokalizację.
Są wersje bez centrala.Miałem okazję się z takimi egzemplarzami spotkać.Co do uniwersalnego centrala to ktoś na forum napisał,że się da zamontować.Poszukaj.Ja osobiście dałem sobie spokój,jak mi klijent na zamek przyjechał.Są centrale specjalistyczne do odpowiednich modeli.Na forum to widziałem ale nie wiem gdzie.Po prostu szukaj :D
Szukaj zmian napięcia na wtyku zamka kierowcy. Jesli " z klucza" się otwiera.
corsa montaż centralnego zamka samodzielny montaż zamka centralnego montaż sterownika zamka centralnego
astra świece żarowe mrugać rezerwa kierunkowskaz pozycyjne
zmywarka bosch czyszczenie płaszcza zmywarka siemens sf64t351e
Amiko 4K Viper - Problemy z uruchamianiem i resetem VIVAX 40LE78T2S2SM Smart TV Features & Troubleshooting