Tak jest od tego alternatora.P
Dodatkowo napisze że w tym samochodzie jest wspomaganie hydroelektryczne, które ma też duzy pobór pradu zaraz po starcie... i się nadłada pobór świec żarowych i wspomagania... A ilu amperwoy masz ten alternator???
Przeczytaj moje posty, masz zawartą odpowiedź. A "nie trybi" trzeba odczytać jako nie działa/nie pasuje/""nie da się"". Te hitachi były montowane chyba tylko w 1.9tdi pd najmocniejsze wersje te 150km jeśli dobrze kojarzę. I własnie jest z nimi problem, montuje valeo bo tego akurat mam dostęp, nawet do wirników w dobrej cenie, ponadto wytrzymują najdłużej.
Poszukuje diód do mostka z alternatora hitachi LR170-420B. Jaki typ diód tam jest. Alternator mam z opla astry 1,7TD z silnikiem isuzu. Proszę o poradę.
DO tego alternatora sa zestawy mostek z regulatorem , bo pali się przeważnie komplet.
W isuzu były montowane 100 A alternatory Hitachi Bardzo awaryjne. Najczęściej padały mostki diodowe ale zamienniki były bardzo słabe jakości lub regulatory napięcia (elektronika).
po swietach do wykrece i sprawdze szczotki i sprawdze mostek diodowy.
http://obrazki.elektroda.net/94_12727370... Motronic nie wiem co masz na myśli ale tu masz mostek na obrotomierz chyba że nie chodzi o ten alternator.P
Jeśli chodzi o Bosch'e 0120335008 i 0123115010 (są w starszych micrach) to nie będzie pasowała wtyczka ale to te same terminale i można przy odrobinie wysiłku podłączyć to "na krótko", wymiary są ok. Regulator w Cargo ma nr 234612, nr na mostek nie znam, chyba że zna ktoś nr oryginalny mostka to poszukam.
Najszybciej w aucie jest duży pobór prądu podczas pracy silnika najprawdopodobniej świece grzeją długo. Sprawdź miernikiem czy dochodzi do nich prąd. Ale jeśli kontrolka się żarzy może być wina połączeń ale podejrzewam walnięty mostek w alternatorze. Cena mostka prostowniczego wynosi coś ok 70zł, jeśli to Hitachi a na 99% tak. Pozdrawiam
witam Poszukuje diod 70 A do alternatora Hitachi bo za cały mostek życzą sobie 130 zł . a mi poleciały tylko 2 diody w mostku. Gdzie można takie dostać małe gabaryty diody wlutowywane w obudowe. Za pomoc dziękuję
uszkodzony mostek prostowniczy,notoryczna awaria w alternatorach Hitachi . Istenieje jeszcze prawdopodobieństwo,że cały czas grzeją świece żarowe lub spadek napięcia na instalacji.
może być padnięty regulator może szczotki albo mostek.
Alternator masz uszkodzony. Najczęściej pada mostek diodowy 100 A lub regulator napięcia.Ale ja postawiłbym raczej na mostek bo to bardzo częsta usterka w tych silnikach. Alternator Hitachi.
Witam wszystkich ..Po uruchomieniu silnika nie gasnie lampka ladowania! Mam alternator hitachi, zostal wymieniony mostek prostowniczy i regulator napiecia w calosci na nowe. Po odpaleniu silnika ladowanie wynosi 14.2 V. Co moze byc przyczyna tej usterki ?
Ja ostatnio w primerze 2.0 TD taki robiłem. Musiałem wymienić mostek z regulatorem napięcia. Podobno standardowa usterka.
Problem z ładowaniem rozwiązany. Nie wiem jakim cudem ale jedna dioda była uszkodzona i teraz pytanie czy ta dioda mogła się uszkodzić przez to że gdy dokręcałem przewód do alternatora to delikatnie kluczem masy dotknąłem i zrobiło zwarcie,ale z tego by wynikało bo przed zamontowaniem mostek sprawdzałem go i był sprawny .
Lampka zasuwa przez przekaźnik, regulator ma wyptowadzenia BSRLFE i: B to battery, idzie do plusa mostka S to Send R na diody wzbudzenia L to Lamp ( kontrola ładowania F to Field ( pole)-idzie na jedną ze szczotek E to Earth ( masa).
Jakiś wynalazek przypomina Hitachi - trzeba ręcznie dobierać mostek i regulator. Na stronie as.pl.pl możesz poszukać po wymiarach.
TAM SIE MOSTEK NIE PSUJE - był zepsuty? Pozdrawiam.
mczapski, przecież widzisz diodę wlutowaną we wspornik szczotkotrzymacza, ponad łącznikiem łączącym wspornik z mostkiem.
Regulatory sa nawet dobre. AS to nie firma produkująca a konfecjonująca, tak że pod tym logo masz Uni-Point, Hans Pries, trochę 4Max.... Czyli co, warto się w to ładować? Bo do tej pory sytuacja mnie czasami do tego zmuszał, koleś który "obraca" tym w moich stronach twierdzi że ma znikomy procent zwrotów. Do alternatora "Hitachi" "bebechy były nie...
Tam masz alternator Hitachi bardzo awaryjny. Najczęściej palą się mostki 100A czasem też regulatory napięcia.
Mostek podmieniony, regulator też, uzwojenie sprawne razem z wirnikiem, wymień jeszcze silnik może zacznie ładować :-)
Taki masz regulator ? http://www.ebay.com/itm/BRAND-NEW-24V-VO... Co prawda nie można wklejać linków ale wpisujesz na ebay.com isuzu regulator 24v i ci wyskoczy kilka pozycji. Mostek prostowniczy na pewno był taki sam jak oryginał ? Sprawdz to. Zupełnie...
Składałem alternator Hitachi w Corsie i co mogę powiedzieć - mostek, regulator i stojan identyczne jak oryginał, bez problemu się wpasowały. Tak samo miałem z rozrusznikiem - oryginał Robert Bosch - spalony wirnik, "chińczyk" - popękana głowiczka - bez problemu chiński silnik podszedł do glowiczki i przekładni Bosch. Koleś u którego się zaopatruję w...
alternator od Nissana Sunny firmy Hitachi, pekły 3 diody , niestety całego mostka nie mozna zdobyć ale juz kiedys był naprawiany i wtedy były wymieniane same diody .Więc teraz mam pytanie jakie diody by mozna było wstawić zeby to działało ?
Wszystko złożone, ładownie wróciło do normy. Założyłem mostek ośmiodiodowy. Jedyną modyfikacja jaką musiałem zrobić, to dodanie podkładek przy mostku, bo jeden z plastików miał troszkę inną wysokość. Dziękuję za pomoc.
Na diodach jest 0,5V spadku i przewodzą w jedną strone. edit Jednak jak się wygnioe mostek to jedna dioda zwiera. Jutro spróbuje rozwiercić i nabić jakiegoś ruska na jej miejsce.
Witam, dzisiaj zdemontowałem alternator z auta, chcę wymienić mu bebechy czyli szczotki, regulator i mostek, bo od pewnego czasu strasznie napięcie mi skacze od 13-15V i zarówki i podświetlenie w aucie pulsują, dopiero jak sie wkręci go na wyższe obroty >2 tys. to pulsowanie zanika i ładuje 14,0-14,2V. Po demontażu zauważyłem, że altek był już kiedyś...
Tylko Hitachi w dwoch wersjach w tym silniku wystepuje (70 i 100A). Kabel niebieski steruje czasem grzania swiec, sterowny z ECU, ktory bierze temp z czujnika temp plynu chlodzoncego. W alternatorach siadaja glownie mostki prostownicze, slaba izolacja miedzy plytkami + i -.
Witam wszystkich! Posiadam Astre 95r. 1.7 TD Isuzu oraz alternator Hitachi 70A z wyjściem na 2 piny, symbol alternatora: LR 170-511 Elektryk sprawdził alternator i stwierdził że padły diody. Potrzebuję cały mostek prostowniczy do tego altka, gdzie dostanę tą część najlepiej w sprzedaży wysyłkowej?? A swoją drogą co sądzicie o nowych altkach np z allegro,...
Niestety te alternatory lubią się psuć - padają regulatory napięcia. Jeżeli jest to oczywiście Hitachi. Nie wiem czy warto próbować samodzielnych napraw z powodu ceny całego nowego modułu mostek-regulator . Sam to przerabiałem koszt nowego z gwarancją na 2 lata to 95 zł. Oczywiście cena pewnie zależy od modelu alternatora a są 3 modele.
To rzeczywiście wygląda na uzwojenie - w alternatorach Hitachi to się niestety zdarza. Zanim jednak znowu zainwestujesz sprawdź te świece żarowe. Uszkodzenie jednej z nich często prowadzi do uszkodzenia alternatora.
Hitachi,a Delco Remy to inna para kaloszy.Zupełnie inna konstrucja mostka,o ile w mostku hitachi idzie coś pokombinować,w delco nie. Nie ma sensu,astra G to pojazd "żarłoczny w prąd". Czasami pobór prądu z alternatora osiąga 90A (wspomaganie kierownicy!),stąd naprawa mostka jest dzialaniem krótkoterminowym.
Chwila, to w końcu uzwojenia nie wytrzymały tego. Posiadam jeszcze oryginalny alternator który fabrycznie miał 2x 1mm i po tylu latach przestał działać ale to z powodu rozwarstwienia się rdzenia i przebicia fazy na niego. Poza przebiciem na uzwojeniach śladu niema przegrzania, mostek tamten ciągle jest sprawny i tego właśnie użyję. Zaś alternator Hitachi...
Witam odgrzewam temat. Ale mam odwrotne pytanie. Mam alternator HITACHI z opla z uszkodzoną płytą 6 diodową a chciałbym wstawić 8 diodową bo taką mam akurat. Stojan ma 3 uzwojenia więc jedno podłączenie w mostku zostanie puste. Będzie działać?
to pozostaje alternator. No oczywiście, że tak. Na start mostek, pewnie któraś dioda kaput. Są dwa typy mostków, z 6 i 8 diodami, zależy który stojan. To skichane Hitachi tam jest....
Miałeś rację z tą masą. W sumie to dokładnie nie wiem co było przyczyną, bo jak składałem alternator to wybiłem śrubę B+ z mostka i wbiłem ponownie i wyczyściłem przewody masowe i ładowanie jest. Więc nie wiadomo czy przyczyna była w B+ czy w masie.
Witam. Od pewnego czasu mam zagadkowy dla mnie problem z samochodem Opel Corsa C 1.7DTI z rocznika 2002. Mianowicie, chodzi o alternaror HITACHI. Otóż prz pierwszej awari ładowania alternator został naprawiony, tzn. wymienione łożyska, szczotki z regulatorem napięcia, mostek prosrowniczy. przez około 3 miesiące wszysko było ok. Po upływie około 3 miesiecy...
miałem podobny problem poszła dioda w alternatorze hitachi 100A Wspomagania nie masz bo silnik pompy wspomagania jest załączany przez przekaźnik, który by go włączyć bierze "dane" z dwóch miejsc - musi byc włączona stacyjka i pracować alternator. O tym czy alternator ładuje "dowiaduje się" z kontrolki ładowania. Jeśli pracuje to lapka nie świeci, jeśli...
Kurde, a co se wymieni, jak ma np alt Hitachi i diody to struktury zatopione w zagłebienbiach radiatora? Choć te mostki da się regenerować w inny sposób.
Witam, mam problem, tj. falujące obroty samochodu, a wyłączone światła mijania. Dzieje się to tylko, gdy samochód jest rozgrzany. Wyłączenie świateł na postoju powoduje falowanie obrotów, a ponowne włączenie wyrównuje pracę silnika. Wystarczy włączyć ogrzewanie lusterek lub szyby i też silnik zaczyna równo pracować. Ponowny rozruch silnika też rozwiązuje...
Jacek 79 to diesel i altern mase napewno ma Skoro elektryk wymienil regulator no to zostaje uzwojenie albo diody To jest alter HITACHI i na ogol to wlasnie uzwojenie leci a przy okazji mostek diodowy Ale w tym wypadku dopuki alternator nie jest wyciagniety to mozna gdybac Pozdrawiam
Dziękuje za odpowiedzi. Alternator mi składał elektryk, kupiłem takowy zestaw na allegro http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-opel-... W sklepach motoryzacyjnych całego zestawu nie mogłem kupić, jedynie mostek i regulator osobno. Teraz wszystko okej w aucie, ale mam obawy gdzieś jechać dalej. Czyli znowu wyciąganie...
kolego cokolwiek chciałbyś robić przy tym alternatorze nie napisałeś co to za model ale pewnie hitachi to wszystko jest w środku musisz go rozpołowić aby dostać się do szczotek , regulatora lub mostka i nie tak prosto go się składa jak ktoś nie robił tego nigdy ale zawsze trzeba być dobrej myśli i koledzy pomogą
Drodzy koledzy. Wydaje się że o tych alternatorach i obwodach ładowania napisano już wszystko. Otóż nie. Jest jeszcze jeden mały szczegół, który u mnie (też posiadam astrę z isuzu) okazał się być kluczowy. Nikt o tym jeszcze nie pisał, co dla mnie jest zaskakujące. Objawy miałem podobne jak kolega Ginat:altek wzbudzał się po osiągnięciu około 3000 obr...
Witajcie ! Pewnego pięknego dnia pożyczyłem dziewczynie samochód :P Ale nie śmiejcie się bo jeździ dobrze ale nie zwraca na szczegóły :P Wsiadając do auta zauważyłem "ciemną" deskę rozdzielczą ... tzn słabo podświetlona .. (kontrolka ładowania nie świeciła) Udało mi się dojechać do domu po czym akumulator zastrajkował .. nie było ładowania ... Podłączyłem...
znalazłem ten alternator w necie tutaj http://www.vicic.com.tw/alternators/vhp1... z tym, że po mojej szybkiej edukacji w tym zakresie to najprawdopodobniej poszedł mostek prostowniczy i była zawrta dioda. Z tego co mi elektryk mówił, zresztą niezbyt chetnie, to wymienił diodę i coś naprawił w - jak on mówi - "zespole prostowniczym" Być może...
Dziś mimo niedzieli jeszcze raz wyjąłem i rozkręciłem alternator. Podmieniłem regulator na ten z naprawy parę lat temu (wtedy było zwarcie na diodzie ale kupiłem nowy mostek z regulatorem). Po odpaleniu auta jak i przejechaniu około 20 km wszystko działa jak należy. Reasumując wygląda na to, iż USZKODZONY BYŁ REGULATOR NAPIĘCIA, który powodował chwilowe...
Witam serdecznie. Masz tam alternator Hitachi zapewne w połączeniu z pompą vacum. Zdarzają się przypadki, że pada uszczelniacz pomiędzy alternatorem a pompą vacum a co za tym idzie olej przedostaje się na komutator i alternator nie ładuje lub ładuje mniej, warto się przyjrzeć czy alternator nie jest zachlapany z wierzchu lub wewnątrz olejem. Miałem...
problem z alternatorem opisałem w dziale "problemy z samochodem" i na 100% poszła dioda w mostku i najprawdopodobniej regulator. W efekcie zadymiło sie w radiu. Części do alternatora hitachi sa raczej nienaprawialne - naprawa nie za długo wytrzymuje, miałem te częśc w reku i pomierzyłem ze dioda padła. Pierwsza próba naprawy diody wytrzymała tydzień...
witam wszystkich, po 2 latach problem powrócił z tym jednak, że wychwyciłem go na samym poczatku. Po wymienie 2 lata temu mostka z regulatorem i szczotkotrzymaczem wszystko było ok. Juz wiosną zauważyłem, że znów zaczynają przygasać swiatła. Latem było ok ale teraz znów światła mrugaja delikatnie na wolnych obrotach (te w kabinie - deska i wyświetlacz...
Nie radzę kupować alternatora nowego za 500zł. Ja miałem duże problemy z tym alternatorem więc dam Ci parę rad. Znajdź dobry serwis i niech zregenerują ten. Są chyba dwa rodzaje mostków do tego alternatora. Kup ten droższy - lepszej jakości. Cena mostka z tego co pamiętam około 120zł (nie pamiętam już dokładnie). Jak już będziesz płacił za robociznę...
Jeżeli chodzi o stronę praktyczną to trochę widziałem tych diód, bo często regeneruje takie mostki prostownicze (bosch stosuje diody wciskane , które pasuje do starszych Valeo jak i Denso; Mitsubishi czy Hitachi trzeba diody wlutowywać, ja to robię palnikiem). Interesuje mnie jak te diody zachowują się przy większych prądach np. 30A, 50A. Chodziło mi...
Witam alternator hitachi a combo 2003r. 1.7DTL. bardzo interesujące są objawy, nigdzie takich nie znalazłem. A więc: Na zimnym silniku wszystko ok. Silnik rozgrzany włącza się kontrolka ładowania, ładowania brak na biegu jałowym, po dodaniu gazu i przystrzymaniu na 3000obr/min ładowanie jest w granicy 14V ale kontrolka się świeci, do tego trzeba dodać...
Witaj. Widzę, że jesteś kolejną osobą która zrobiła sama w oparciu o silnik z opla isuzu. Powiedz lub pokaż w jaki sposób podłączyłeś pompę wtryskową w tym silniku. Alternator masz od innego silnika czy oryginalny? Siedziały tam jeśli pamiętam alternatory hitachi. Co do instalacji elektrycznej ja masę puszczałem bezpośrednio po ramie zaś kabel do rozrusznika...
PRZEPRASZAM MAM SYSTEM W JEZYKU ANGIELSKIM PROSZE O WYROZUMIALOC ,ALE CHCE POMOC JESLI ALTERNATOR JEST HITACHI I MA 4 PRZEWODY TO WINA SA DIODY ALBO MASA NA MOSTKU ALTERNATORA PO WYLANCZENIU DOGRZEWANIA (SYGNAL TEZ LECI Z ALTERNATORA)POWINIEN SIE POJAWIC OBROTOMIERZ TAK JAK NAPISAL PRZEMO 21
hitachi mostek hitachi alternator alternator hitachi
skaner microtek instrukcja serwisowa zmywarki laczenie rownolegle
Gazelle Easy Glider - Rower włącza się na chwilę: możliwe przyczyny Ładowarka wózka elektrycznego świeci na czerwono i żółto - co oznacza?