Witam Mam ten sam problem ,że ładowanie maleje wraz ze wzrostem obrotów. Czy udało się ten problem w jakiś sposób skutecznie rozwiązać ?
U znajomego w tym samym modelu było to samo. Uszkodzony był jeden z dwóch impulsatorów, po rozgrzaniu dostawał przerwy. Po wymianie na inny iskra wróciła i motocykl jeździł dalej.
Zastąp zbiornik butelką, albo małym kanistrem i się przejedź. Jeśli jeszcze zbiornika nie zdjąłeś, to najwyższa pora i do przeglądu instalacja elektryczna i paliwowa, bo cały czas mam wątpliwości, co usterki w jej obrębie. Raz dwa razy jeździłem do reklamacji motocykla, gdzie właściciel się upierał, że to cewki, bo mechanik mu tak powiedział. Okazało...
Rozkręciłeś górę silnika i zobaczyłeś że panewki i korbowody są OK... Nie pij tyle alkoholu, a motocykl oddaj fachowcowi. Po prostu kupiłeś złom i teraz go dobiłeś.
Wracam do tematu z "wiatrakami". 500km wstecz wymieniłem silnik - stary rozkraczył się, około 100k km i niedopilnowany olej. Mniejsza o to. Spróbowałem takie cudo na innym silniku z gaźnikami mikuni. Działa, przy max obrotach nic wiatrakpm nie stało się. Chcę kupić obudowę filtra powietrza, przerobić ją trochę i zamontować 2 turbiny powietrzne. Przed...
Witam, kupiłem całkiem niedawno motocykl Kawasaki 250. Motor stał na podwórku bez żadnego okrycia ani zadaszenia przez prawie rok. Są to informacje uzyskane od właściciela. Próbujemy go odpalić, ale niestety jest zero jakiejkolwiek reakcji ze strony motoru. Stacyjka świeci, światła, migacze, światło stopu, klakson — wszystko działa, lecz nie to, co...
Kolego, dwie sprawy: 1. Obowiązkowo, z użyciem funkcji To nie tak prosto, jak w skuterze z tą instalacją. nie można tego zrobić na kilku przewodach. To zapłon bateryjny, więc musi zostać alternator, akumulator, regulator napięcia. Potem musi zostać cały układ zapłonowy, czyli sterownik, czujniki, strona wn, oprzyrządowanie. Z reszty teoretycznie można...
Instrukcja serwisowa motocykla KAWASAKI NINJA 650 (amerykańska wersja ER6F) rocznik 2007 instrukcja po angielsku, 624 strony, zawiera opisy, rysunki złożeniowe silnika, pozdzespołów, schemat elektryczny. pozdrawiam.
Witam, jako ,że jestem mało obeznany technicznie w takich sprawach, muszę prosić was o pomoc. Sezon się zaczyna (choć dla niektórych już trwa) więc wymiana oleju potrzebna. Motocykl - kawasaki en 500 z 1990roku- silnik jak w popularnym gpz 500. Według producenta olej powinien być: SAE 10W40, 10W50, 20W40 or 20W50 Zalanym z tego co wiem castrol magnatec...
Aby olej nie był zbyt gesty A no właśnie to dlaczego jest olej 0W-30/40, który jest jak woda (nie zamarza) i na którym auta robią po kilka set kilometrów i więcej. Nowa technologia. Zastanawiałem się, czy skasować ten wpis, czy niech zostanie. Chodzi mi o Japończyków. A i jeszcze kręcą do końca cyferblatu. Dopiszę 3, a może 4 lata temu wsiadłem na...
Cześć, mam takie lampy jak na zdjęciu. One są na jakichś przetwornicach chińskich. Mam problem którego wcześniej nie było. Świeci mi tylko jedna lampa wcześniej miałem tak ale wymieniłem przetwornice i się naprawiło. Teraz mam dwie nowe a działa tylko lewa żarówka, chyba że odłączę lewa przetwornica to wtedy działa prawa. Obie przetwornice są sprawne....
Masz podane gdzie szukać przyczyny problemu. Jeśli nie wiesz jak to zrobić, to oddaj motocykl w ręce osoby który się na tym zna.
hmm sprawdz bezpieczniki przy puszce akumulatora jest jeden ,potem pod pokrywą zbiornika tam też są.Zobacz też złącze czujnika temperatury powietrza to ten w pokrywce filtra powietrza z tego co pamiętam to jak silnik pracuje i się go wypnie to silnik pracuje i FI sygnalizuje ale ponownie go już nie odpalisz. Czy motocykl leżał kiedyś (na postoju też!)?
Gdzie miałby się znajdować ten immobilizer? Czy jest to oddzielne urządzenie? Rozebrałem cały motocykl i nie znalazłem żadnego podejrzanego urządzenia. W stacyjce nie ma żadnej elektroniki, jedynie prosty zamek. Czy może jest on zintegrowany z ECU? Dodano po 2 Modele Kawasaki Ninja 250SL zazwyczaj nie są wyposażone w fabryczne immobilizery. Dotyczy...
Cześć, mam problem z kawasaki gpz 500. Temat wygląda tak że niedawno kupiłem motocykl jako niesprawny, gaźniki były w strasznym stanie oddałem je do czyszczenia ultradźwiękami i zamówiłem zestaw naprawczy, po złożeniu, synchronizacji, regulacji wolnych obrotów i poziomu w pływakach jeden cylinder chodzi wzorowo a drugi albo strasznie przebiera albo...
Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. Generalnie japońskie motocykle są uważane za najlepsze pod względem jakości. Italiańskie motocykle najlepsze pod względem wyglądu, a często tragiczne pod względem serwisowania i przydatności. Najlepsze były czasy przełomu lat '80 i '90 — japońscy producenci prześcigali się pod względem technologii oraz...
Witam, ostatnio chciałem odpalić kawasaki kx 85 po miesięcznym postoju. Motocykl nie odpala na kopke próbowałem też na popych i nie pali, paliwo i iskra jest, jakieś porady?
Napisz materiał promocyjny mający zachęcić potencjalnego kupca do zakupu używanego Kawasaki Z750 z 2012 roku z przebiegiem 30 tys. km. Cześć Elektrodowiczu! Mamy dla Ciebie okazję, której nie możesz przegapić! Chcesz poczuć wiatr we włosach i adrenalinę na całym ciele? A może szukasz motocykla, który miał tylko jednego właściciela i był traktowany...
Witam Motocykl Kawasaki GPZ 500 S. Napięcie ładowania 13V niezależnie czy światła mijania załączone czy nie. Silnik rozgrzany. Zauważyłem, że kable od regulatora są ciepłe ale nie gorące. Co może być najprawdopodobniejsza przyczyną? Regulator napięcia, instalacja czy sam alternator ? Akumulator nowy.
Dziękuję za odpowiedź Gaźniki myłem kilka razy nawet ultradźwiękowo Jeszce zasłonię krócice do synchronizacji. Mam wprawdzie nagwintowane i zakręcone w środku śruby ale zatkam tak jak piszesz. Rozrząd ustawiałem z maunalem i znaki się pokrywają. Dla pewności zamieściłem zdjęcia. Już straciłem pomysł na ten motocykl
Witam. Mam Kawasaki KX. Problem jest taki, że nie chce zapalić z kopniaka, tylko trzeba go popychać. Macie jakieś pomysły, co jest nie tak?
silnik waży ok. 15kg, skrzynia 25kg piasta z półosią 4kg opony z felgą 23kg alternator 4kg akumulator 10kg sprzęgło Dodano po 4 NIE MOŻNA nie jestem zbytnio przekonany do chinskich silników silnik do typowego ,,przeciętniaka,, był by ok ale do mojego sama to raczej nie bo po prawdę mówiąc dziadostwo i łatwo się zaciera przy dużym obciążeniu
Czy mógłbyś opisać na czym polega odblokowanie? Mam taki motocykl na serwisie i widzę ze ma jakieś kryzy w gumach miedzy airboxem a gaźnikami, czy usuniecie ich jest sposobem na przywrócenie mocy?
Witam mozecie doradzic ktore kabelki polaczyc pod stacyjke zeby widziala kluczy i po wyjeciu sam sie uzbrajal, teraz mam podlaczone tylko plus i minus i sam recznie musze go uzbrajai i rozbrajac , wydaje sie ze to czernowy plus oraz brazowy podtrzymanie, nie kumam elektroniki. pozdr Motocykl kawasaki zx 6 2000r
Nie wiem co to za motocykl ale zapewne z prądnicą na magnesach, więc prądu nie zaoszczędzi co nie zjedzą kierunki to musi zamienić w ciepło regulator. Poza tym tanie kierunki ledowe są mało widoczne w dzień, nie ryzykuj wypadku bo ktoś nie zauważy twojego kierunku.
Moze zacznij kolego swoja przygode z motocyklem od znalezienia serwisowki do tego modelu, to jest stary popularny motocykl wiec znajdziesz ja bez klopotu (przy odrobinie checi). Na pewno zaoszczedzisz sobie wiele problemow i znajdziesz mnostwo odpowiedzi na pytania ktore nasuna ci sie w przyszlosci, a i mniej biedy narobisz motocyklowi..
Podejrzenie luzu na stopie lub główce korbowodu to całkiem słuszna diagnoza. Może przy okazji tłok uderzać o głowicę. Niestety robienie remontów w crossach wiąże się z bardzo dużym ryzykiem że coś pójdzie nie tak, albo mechanik spierdzieli np. nie sprawdzi wysokości tłoka, stopnia sprężania. Niektórzy zawodnicy wychodzą z założenia, że remontu nie opłaca...
Koledzy sterownika nie udało się naprawić, zamontowany został inny i motocykl pali.
Witam, problem dotyczy Kawasaki KLR 650C, w którym po zimie została wymieniona świeca (dedykowana NGK) i zaginęła iskra. Motocykl po zimie miał zlane stare paliwo z gaźnika, wymieniony akumulator i dodatkowo świecę po czym przestał odpalać, po wykręceniu świecy nie była ani okopcona ani zalana i po przyłożeniu do bloku nie dawała iskry, motocykl został...
Witam. Kupiłem motocykl kawasaki zx9R 99r. Motocykl odpala za pierwszym na ssaniu zimny, ciepły czasami musi trochę zakręcić nie zawsze pali za pierwszym... Problem polega w tym że motocykl powyżej 6tyś obrotów nie ma mocy da się go wkręcić na 8-9tyś i więcej ale idze to dość oporowo i dużo za wolno... Im wyższe obroty powinien zyskiwać na mocy a nie...
Witam, Od dłuższego czasu znajomy ma problem z motocyklem Kawasaki VN 900 Custom, rocznik 2008. Silnik motocykla odpala bez problemu, niezależnie od tego czy jest ciepły, czy zimny. Sporadycznie (to znaczy raz się pojawia, a raz nie i nie wynika to z żadnych okoliczności) po przejechaniu kilku, kilkunastu lub kilkudziesięciu kilometrów spadają osiągi...
Witam. Od razu przepraszam za nowy temat ale jestem tu rowniez nowy i jeszcze nie ogarniam. A wiec-moj problem dotyczy przedniego swiatla w motocyklu Kawasaki GT 550. Po prostu. Bylo i nie ma. Jeszcze dzis po poludniu jezdzilem i bylo wszysyko ok, przyjechalem, zgasilem motocykl i teraz chcialem po raz kolejny wyjechac, wlaczam swiatla a tu przednie...
Witam, mam motocykl kawasaki kx 420 2-takt chłodzony powietrzem, z roku 1981. Mam uszkodzony tłok,tak się posypał ze nic z niego nie zostało. Szukam informacji o tym silniku-wszystko o tłoku do tego modelu. Nie mogę dostać nowego, wiec chce dorobić ale nie posiadam starego na wzór. Czy ktoś ma jakieś informacje co do tego tłoka, szczegółowe wymiary,...
Obrotomierz to właściwie datalogger do gokartów Mychron3, a motocykl to Kawasaki z 2000r. Model ZX12R, z cewkami Denso.
Witam. Mam pewien problem. w zeszłym roku zgubiłam klucz do motocykla wraz z pilotem alarmu. Z kluczem nie mam problemu. Natomiast mam problem z zakodowaniem nowego pilota do istniejącego już alarmu. Zakupiłam nowy pilot, taki sam właśnie do tego modelu. Niestety nigdzie nie znalazłam informacji jak na nowo go zaprogramować. Jest ktoś w stanie mi pomoc?...
Witam, po dłuższej przewie ale niestety praktyki na studiach nie pozwoliły mi się tematem zająć ale mniejsza o to. Posiadam alternator jednofazowy, dwa przewody idą do regulatora a dwa do modułu CDI ( zapłonowego). Dodano po 3 Jaki bym regulator ne wsadził ( mówimy tylko o oryginalnych i 100% sprawnych) to każdy upala i grzeje się złącze w miejscu zaznaczonym...
Witam, nie chcę zakładać nowego tematu posiadan problem z KMX125. Brak w nim iskry. Motocykl jest zrobiony na full crossa czyli ładowania aku itp nie ma. Zmieniłem już stator bo poprzedni nie miał oporności na cewkach przy mierzeniu miernikiem. Ale obstawiam że coś źle podłączam. Czy jest ktoś kto by pomógł i rozrysował schemat dla samego układu zapłonowego?
Witam, mam taki problem, otóż w moim Kawasaki klr 600 tłok uderzył o zawór, motocykl momentalnie stracił kompresje, miał przejechane 250 km, z silnika nie wydobywały się żadne stukoty itp. chodził i zbierał się bardzo żwawo. Podczas ostatniej przejażdżki na chwile zatrzymałem się i dodałem gazu do tzw "odciny" i wtedy tłok uderzył o zawory wydechowe...
Hmm tez racja mogl rowniez jakis zawor puścić w przyszlym tygodniu zakupie szczelinomierz poniewaz robilem to u kolegi co ma odpowiednie narzedzia i zerkne na luzy oraz czy czasem cos sie tam nie popuscilo moje pytanie jeszcze brzmi czy moge odpalic motocykl z otwarta pokrywa zaworowa ?
Witam, muszę odkręcić koło w Kawasaki EN 500, czy można podnieść motocykl podstawiając podnośnik trapezowy samochodowy pod silnik czy spowoduje to jakieś uszkodzenie ? W tym momencie nie mogę sobie pozwolić na zakup podnośnika motocyklowego.
Jeśli chodzi o rozrusznik to trafne pytanie (pytanie 1) Im cieplejszy motocykl tym rozrusznik wolniej kręci, aż w końcu całkiem przestaje. jest tylko takie "jęknięcie", jakby chciał przekręcić ale nie miał siły. Przestygnie trochę i pali od strzała. Pytanie 2 nie jestem pewien czy dobrze rozumiem? może już na nie odpowiedziałem przy okazji odpowiedzi...
Witam serdecznie. Posiadam motocykl Kawasaki KZ 550 A1 1980r., byłem zmuszony do wymiany regulatora napięcia, jednak nie ma możliwości dostania regulatora do tego modelu, kupiłem więc regulator od nowszego modelu z 1981r. różni się on tym, że posiada jeden przewód więcej. W starym regulatorze występują 2 żółte przewody (podłącza się do nich przewody...
Witam motocykl to Kawasaki kxf 250 4t z 2013 roku model na podwójnym wtrysku. Po wymianie tłoka i łańcucha rozrządu motocykl odpalamy parę razy i jeżdżony w sumie ok godziny. Wszystko było ok gdy pewnego razu po zgaszeniu nie chciał odpalić. Po sprawdzeniu różnych elementów wyszło na to, że uszkodzony został moduł zapłonowy. Moduł kupiony używany i...
Witam. Mam problem z Kawasaki Bn 125 terminator. Motocykl jest z 2007 roku. Nie pali. Iskra jest, po wlaniu paliwa do cylindra też nie pali. Sprawdziłem kompresje i jest całe 2, 5 bara. Rozebrałem głowicę i cylinder, żeby dostać się do tłoka i niespodzianka, wszystko jest ok nie ma rys na cylindrze ani na tłoku. Pierścienie są ok. Nie wiem co to jest?...
Wszystko jasne, po prostu motocykl gaśnie po odłączeniu akumulatora a ja myślałem ze to brak ładowania. Sprawdzając regulator podłączyłem tylko wyjście napięcia pod żarówkę, która się spaliła pod napięciem 130V. a było ono spowodowane najprawdopodobniej przez niepodłączony kabe l"sense" jak twierdz kolega bananvandyk, służącym do pomiaru napięcia. Czyli...
Witam motocyklistów i nie tylko. Opiszę tutaj różnice pomiędzy silnikami z 1998/1999 i 2000-2003. Gdy nadeszła wiekopomna chwila i silnik zrobił ponad 100k km. , a ja nie dopilnowałem oleju - panewki zjadło. Motocykl wyprodukowany w 1999 roku. Silnik, który teraz napędza pojazd pochodzi z 2003 roku. Różnice: Starszy model nie posiada 2 mocowań do ramy...
Witam posiadam motocykl marki Kawasaki Z 1000 rocznik 2005 i od jakiegoś czasu gdy jadę z prędkością powyżej 100 km na godzinę silnik zaczyna żabkować i szarpać jak by chciał zgasnąć ale jak zredukuje na niższe biegi to wszystko jest w porządku silnik na biegu jałowym ładnie pracuje i wkreca na obroty ładowanie też ma w porządku bo sprawdzałem.Jak to...
To Twój pierwszy motocykl?
Witam serdecznie mam taki problem z kawasaki er5. Motocykl nie pracuje równo na wolnych obrotach. Gdy zdejmę jedną fajkę i pracuje na jednym, cylindrze jest ok nie ważne który cylinder odepnę. Gdy pracują oba cylindry wtedy słychać że, któryś przerywa. Gaźniki były czyszczone i synchronizowane. Pozdrawiam i czekam na podpowiedzi.
Witam wszystkich. Dźis przłyszła do mnie paczka z zestawem xenonów do motocykla. Wszyscy pisali że jest ok to i ja postanowiłem zakupić. Wszystko elegancko rozebrałem podłączyłem na szybko- działa. po umocowaniu xenona w lampie uszczelnieniu wszystkich złączek izolacją mam taki problem http://www.youtube.com/watch?v=gKaTGY-cb... Nie mam...
kawasaki motocykl motocykl kawasaki schemat gaźnik kawasaki
świecąca kontrolka ładowania oporność głośnik zrobić alarm domowy
prostownik tyrystor biała poświata telewizor
Zgłaszanie odczytu licznika PGE, Tauron, Enea, Energa – brak wizyty inkasenta, gdzie zgłosić stan Bosch Indego 1200 Connect – demontaż obudowy i wymiana akumulatora krok po kroku