Witam... Posiadam Hondę CBR 125. Motocykl był bardzo zrywny i posiadał świetne przyśpieszenie... Od kilku dni Honda jest słaba... Wolno się wkręca na Obroty. Kilka miesięcy temu zostały ustawione zawory. Gdy jest zimna,na wolnych obrotach gdy dodam jej gazu to się dławi... Proszę o pomoc co jest tego przyczyną?
10.7V z obciążeniem świadczy o tym, że instalację zasilał akumulator. I teraz albo ten motocykl tak ma, albo coś nie tak jest z alternatorem i/lub regulatorem.
Trafił do mnie motocykl z dziwnym objawem, zapala bez problemu, wolne obroty delikatnie "czwórkuje", spaliny szczypią w oczy.. Po delikatnym dodaniu gazu szarpie i przerywa, gwałtowne dodanie gazu, wkręca się normalnie. Po wykręceniu świec, elektrody czarne, ewidentnie za bogato. Na texie czas wtrysku 4.4ms na wolnych obrotach. Map podmieniony, Tps...
Kiedy się nauczycie że w motocyklu jest zupełnie inny alternator i regulator jak w samochodach. Po pierwsze nie wolno odpalać silnika jeżeli przewody z alternatora sa odłączone, napięcie skacze wtedy do kilkuset volt i przebija izolacje cewek. Regulatory stratne są celowo tak konstruowane że nawet w razie uszkodzenia stanowi on obciążenie. Trzeba pomierzyć...
http://chomikuj.pl/marco57/Serwis*c3*b3w... Skopiuj i wklej do przeglądarki. Lepszego prezentu nie znajdziesz...
A po podlaniu benzyny pod świecę zapali z rozrusznika? Jeśli tak, to może być problem z zaworem membranowym lub uszczelniaczami wału. Masz dostęp do lampy stroboskopowej? Możesz sprawdzić po wykręceniu zaślepki na alternatorze co się dzieje z zapłonem przy rozruchu i na wolnych obrotach. Może być problem z impulsatorem i przy niskich obrotach nie wyzwala...
Skoro pracuje na wolnych obrotach, a nie reaguje na dodawanie 'gazu' - to zatkana jest od spodu dysza glowna paliwowa lub tylko tyle dochodzi paliwa do gaznika - ze daje rade pracowac na wolnych obrotach, a juz nie starczy paliwa do jazdy, czyli moze byc zatkany 'paprochami' sam doplyw paliwa - krociec, na ktory zaklada sie wezyk - tam mialem kiedys...
Otóż problem zaczął się po tym jak walczyłem z pewną śrubą (ktoś wkręcił śrubę z innym gwintem) - stukanie, pukanie, wiercenie, gwintowanie. Gdy złożyłem motocykl, wyruszyłem na jazdę próbną i zauważyłem że coś jest nie tak z kierunkowskazami. Na wolnych obrotach niby jest wszystko okej, ale gdy dodaję gazu to kierunkowskazy migają nierównomiernie....
Witaj. Ja również dzisiaj o 6:30 jechałem taką samą rebelką i dojechałem bez problemu. Najpierw do forumowicza rafik 54321 Honda Rebel 125 posiada silnik dwu cylindrowy rzędowy. Do autora postu w instrukcji użytkownika jest napisane dla jakich temperatur otoczenia należy używać świece - świeca standard CR6HSA (NGK), w niskich temperaturach CR5HSA (NGK)....
oj przepraszam za moją nieuwagę-jest tam schemat dla 1100 ale poprzedni model (możliwe że układ zapłonowy jest ten sam) też obstawiałbym że coś w silniku ale na wolnych chodzi jak zegarek a jechać to się praktycznie nie daje bo nie można na obroty wejść objaw podczas jazdy jest taki jakby zapłon wyłączyć. ale nie czas i miejsce aby ten problem ciągnąć...
Witam ponownie. Wszystko sprawdzone. Cewki mają tę samą rezystancję. Na wszelki wypadek zamieniłem miejscami. Kable WN ok. Świece też. Cewki impulsatorów też sprawdzone, rezystancja identyczna brak zwarć do masy. Po nagrzaniu parametry bez zmian. Przebiegi sygnału na oscyloskopie identyczne. Regulator napięcia działa wzorowo, 14,4 V przy maksymalnych...
Witam Mój motocykl bardzo dymił nawet na wolnych obrotach i w ostateczności zarzucał świece co skutkowało zanikiem iskry. Myślałem że to przez nieszczelności na tłoku więc go wymieniłem na nowy większy i pod niego dałem do szlifowania cylinder. Teraz okazało się że po dodaniu gazu po chwili dopiero wchodzi na wyższe obroty, ale już nie dymi. Ale co...
W odp.na pierwsze pytanie-Nie,Uklad wolnych obrotow działa do około 1/3 uchylenia głownej przepustnicy.Potem układ biegu jałowego jest wyłaczony a silnik ssie juz mieszanke pp tylko z głównego układu. Drugie pytanie-Skład mieszanki powinno sie ustawiać na analizatorze spalin...ale wiemy doskonale ze polska rzeczywistość,brak Stacji Diagnostycznych mających...
Witam. Zakupiłem Hondę nsr 125 r z rocznika 1997. Wszystko ładnie działało do czasu, gdy przestała zapalać z rozrusznika. Na pych zabiera od razu bez żadnych problemów. Akumulator był wymieniany 2 miesiące temu. Tutaj podaje napięcia akumulatora zmierzone w dniu dzisiejszym: Napięcie akumulatora 13.20v Napięcie przy kręceniu rozrusznikiem 12.28 Napięcie...
Witam mam honde mtx 80, HD06 z 1984 roku. Motocykl nie chce zapalic kiedy fajka jest normalnie wpieta na swiece, ale jak wyciagne fajke z kabla wysokiego napiecia i trzymam ten kabel 1cm od koncowki swiecy tak ze widac iskre z kabla do swiecy, to pali od strzala i też chodzi normalnie na wolnych obrotach oraz dobrze sie wkreca na obroty. Modul mam zamiennik...
Witam Problem dotyczy: 1. Obrotomierz sterowany cyfrowo (1000 obr/min = 16.6 Hz).Sygnał sterujący, impulsowy + 12V. 2. Motocykl Honda VTX 1800 S 2005 rok Po podpięciu pod sterowanie jednej cewki (w motocyklu mam 2) obrotomierz pięknie, płynnie reaguje, ale pokazuje dokładnie połowę rzeczywistych obrotów, więc podłączyłem się pod dwie cewki: zrobiłem...
Witam Serdecznie. Posiadam motocykl honda hornet 600 (98 rok) Miałem problemy z akumulatorem. Stary nie "trzymał" prądu. Wymieniłem na nowy. Pół roku podziałał i znowu to samo... Zrobiłem pomiary i napięcie skacze mi czasem nawet do 16V. A na wolnych obrotach czasami jest za małe ledwo 13V. Dodatkowo dodając gazu światła świecą mi mocniej :( Więc akumulator...
Witam Trochę mi zeszło, ponieważ wypadła mi dwudniowa delegacja :( Napięcia międzyfazowe wynoszą ok 20V na wolnych obrotach i ok 60-70V przy 5000obr. Pokrywają się z serwisówką. Po podłączeniu żarówek napięcia są identyczne pomimo, że na wolnych obrotach żarówki ledwo się żarzą. Ale to chyba dobrze świadczy o kondycji prądnicy. Mostek jest kupny. Widać...
potrafią wytworzyć ponad 100V (nominalnie mają 12V) I dobrze że Pan zwrócił na to uwagę bo dziś poskładałem motocykl tymczasowo aby to sprawdzić i wychodzi tak: Mierzone miernikiem UNI-T UT139C TrueRMS więc powinny być to raczej rzeczywiste wartości. ~2000obr/min 20-22V ok 73Hz ~7000obr/min 95V ok 250Hz Więc jakbym poskładał ten układ to i miałbym...
Witajcie Problem następujący się pojawił. Motocykl zalewa, co widać po dymie z wydechów oraz wyrzucaniu paliwa i kolorze świec. Po zagrzaniu nie da się go utrzymać na wolnych obrotach. Luzy zaworowe są zrobione, świece nówki. Komputer nie pokazuje błędów. Co dalej?
BANANvanDYK oto zdjęcia płytki modułu. Znalazłem tylko jeden pęknięty lut, widać, że moduł ewidentnien już był grzebany. Moją uwagę przykuły rezystory pod radiatorem tranzystora mocy bo nóżki wydawały się w złym stanie ale po oczyszczeniu zdaje się, że to nie tu jest problem. Poprawienie peknietego lutu nic nie dało, niemniej jednak przy teście był...
Witam Panowie mam pytanie bardzo ważne , nie mogę sobie poradzić z uruchomieniem silnika na module ProgCDI. W mojej instalacji jest 6 pinów zajętych , natomiast w kostce progCDI jest też 6 pinów ale jeden jest "wolny" zasilanie progCDI jest bezpośrednio z akumulatora. Po podłaczeniu wszystkiego przy rozruchu pokazywane są obroty z jakimi silnik kręci...
wolne obroty honda honda wolne obroty motocykle honda
dysku usunąć hasło wentylator halotron router multimedia cisco ustawić
momenty dokręcania volvo ładowanie akumulatora rowerze
Agregat prądotwórczy do dwóch młotów Hilti TE 70 Zwiększone spalanie po wymianie ECU w Dacia Logan MCV 2 1.2 benzyna 2014