Kymco Super 9 (2T): http://obrazki.elektroda.pl/9583805600_1... Kymco Agility, także Giantco Sprint (4T): http://obrazki.elektroda.pl/6645862300_1... Pinout modułu marki "Standard" - przeznaczenie nieznane: http://obrazki.elektroda.pl/8809557000_1...
impulsator, cewka albo moduł najczęściej moduł, najrzadziej impulsator
Mam taki nie wielki problem gdyż nie mogę znaleźć modułu zapłonowego w moim motorowerze.
Wiesz takie motorowerki i motorki nie mają jakiś bóg wie modułów bo to nie jest potrzebne. Motorower komar (motorynka i podobne) Mają iskrownik i tam jest cewka paltynki i kondesator. A inne np ogar 200 ma zapłon butelkowy. Wiec nie rozumię Twojego pytania! Dodano po 1 Moduły takie z prawdziwego zdarzenia mają silniki 4T a nie 2T :P
Wpisz w google schemat 4t i kazdy skuter czy motorower moduł zasila jedną cewka. A są silniki bez ładowania ktore tak działają.
W przyklejonym temacie w dziale "Motorowery inne silniki" jest podany pinout takiego modułu. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20...
witam poszukuję modułu do motoroweru elektrycznego E-scooter, symbol modułu CT-302S9 oryginał padł, a zalany jest klejem, nienaprawialny:( pzdr
schemat modułu zapłonowego SIMSON
A sprawdzałeś moduł zapłonowy. W chińczykach to nie jest najmocniejsza strona konstrukcji :-)
Zasilnanie to nie problem 4 baterie i bedzie git. jest on do 4t i dwu-cylindra, a motorower jest 2t i jeden-cylinder, więc wychodzi na to samo. A i Chart ma moduł zapłonowy.
Radzieckiego zewnętrznego iskrownika się nie spodziewałem. Przeczyszcz styki przerywacza i sprawdź czy jest iskra. Oryginalnie tam jest moduł z motorowerów babetta i da się go prosto zrobić, tylko impulsator musi być sprawny bo inaczej lipa. Chodziło mi o ten zapłon z cewkami czy tam też nie było nic przerabiane. Jeśli na tym ruskim iskrowniku chodziła...
Pokaż zdjęcie modułu aby wiedzieć o co chodzi. Układ zapłonowy w tym modelu (NSR 50 F '89) ma zmienny kąt wyprzedzenia zapłonu, 19° przy 1400 RPM, 10° przy 8000 RPM. Stosując nieodpowiedni moduł, albo inny nawet podobny zamiennik możesz spowodować nawet uszkodzenie silnika. Wymiana modułu zapłonowego w motorach Honda serii MB/MT/MBX/MTX/NSR 50/75/80...
Dzień Dobry, ja pomagam komuś, więc może i mnie ktoś pomoże? Znajomy poprosił o kupno modułu do motoroweru ZIPP PRO RS50. Moduł do ZIPP PRO 50 nie pasuje (5 styków). Czy do tego motoroweru będzie odpowiedni moduł CDI z 4 stykami zasilany prądem stałym lub zmiennym?
Witam Potrzebuje schemat modułu gl 133 z motoroweru chart. Proszę o pomoc Dziękuje
Witam Serdecznie :) Kumpel posiada Yamahę DT 80. Poszukuję schematu modułu, tego motoroweru. Moduł ma symbol 53V-MO 082, i jeszcze jedna sprawa, czy moduł ten odblokowuje się poprzez wywalenie kondensatora oraz zrobienie w jego miejscu zwory??? Macie może inne patenty jak przerobić ten moduł aby się lepiej wkręcał na obroty?? Jakiś schemat???
Na pewno niektóre MZtki miały moduł zapłonowy, nie wiem czy wszystkie, Simsony małe (motorowery) jeśli miały moduł to był napis na deklach „Electronic”, Schwalbe czy Awo miały klasyczny zapłon. Zresztą każdy musisz sprawdzić, bo jest dostępnych mnóstwo dedykowanych zestawów zapłonu CDI , jak i elektronicznych regulatorów ładowania do wielu...
Gdzie znajduje się moduł w ogarze 900?
Pomóżcie chciałem zakupić do mojego skutera junaka 103 moduł zapłonowy odblokowany i nie wiem który by pasował do tego skutera proszę pomużcie może jakieś linki z tym modułem do tego motoroweru?
Jakie części w module poszły dowiem się jak go odbiorę. Czyli z tego co rozumiem to posiadam w motorowerze moduł CDI tylko na prąd DC. Jak mogę sprawdzić cewkę zapłonową pod kątem zwarcia, bo nie chciałbym aby ponownie mi się spalił moduł / są dość drogie/, dlatego chcę ją profilaktycznie wymienić. Chyba że wystarczy sprawdzić opór na uzwojeniach. A...
Zacznijmy od tego, że w tym chińczyku nie ma silnika AM6. tylko jego chińska kopia. Zapłon w tych chińczykach jest zupełnie inny (żadne Leonelli). Do zapłonu Ducati Energia musiałbyś mieć zupełnie inny licznik, z obrotomierzem przystosowanym do wykrywania obrotów silnika z cewki zasilającej CDI. To jest główny problem z podłączeniem oborotomierzy do...
A na tej stronie pisali że w mińsku jest czujnik halla Bzdury piszą. Zresztą jest tam zdjęcie tego czujnika i z daleka widać, co to jest. Widać to też ze schematu układu zapłonowego. Generalnie, jeśli chcesz się pozbyć problemów z elektryką w mińsku, to oryginał precz i załóż zestaw od jakiegoś porządnego motoroweru.
Podaj model tego pojazdu (motoroweru), oznaczenie modułu też. Lepsze zdjęcia całości też by się przydało.
Jeżeli dobrze pamiętam to, takie moduły były w czeskich motorowerach Babetta.
to tamten jest przebity. Jeśli to układ CDI, to może być też tyrystor. A jeśli to jest CDI, to może da się podstawić jakieś gotowe moduły od motorowerów...
witam ;) mam motorower jincheng ze wstawionym silnikiem 125ccm... i jeżdżę na module od 50ccm... jednak jak założę ten co dostałem z 125ccm nie ma różnicy... więc postanowiłem sie z nim troszkę pobawić .... rozebrałem go i ukazały mi sie - 3 kondensatory - 3 oporniki - 3 diody prostownicze - 1 tranzystor i teraz nasuwa sie pytanie czy jak bym pozmieniał...
Witam. Wie ktoś gdzie szukać gniazda do modułu CDI? Szukałem w serwisach aukcyjnych w działach motoryzacyjnych, ale nic takiego nie znalazłem. Nie wiem jaki to typ, jak szukać. Załączam zdjęcie modułu z poszukiwanym gniazdem. https://obrazki.elektroda.pl/4120792800_...
To jest czujnik halla żarówką nie sprawdzisz. Masz spalony moduł.
witam przejzalem wiekszosc tematow i nigdzie nie znalazlem czegos co by mnie zadowolilo... potrzebuje modulu zaplonowego do motocykla ktory zwiekszyl by energie iskry, sęk w tym ze motorower nie posiada akumulatora, ma pracowac na niskim napieciu 6-12 V Pozdrawiam mysle ze ktos mi pomoze
Witam. Wchodzi na obroty, muli go i później znów wchodzi na obroty, filtry wyczyszczone, szczelność sprawdzona. Potrzebuje schemat elektroniki, która przychodzi do gaźnika (co ona robi) Moduł elektroniczny, który jest przy gaźniku bardzo się nagrzewa, czy można go zastąpić dyszą mechaniczną, lub jakimś innym elementem. (zaworek itp). Czekam na konkretne...
model silnika to RV4 p6 To się zdecyduj dokładnie, bo RV4 a P6 to zupełnie inne silniki. AM4 to zupełnie inny silnik i części nie pasują wzajemnie. wychodzą z niego tylko dwa kable czerwony i czarny Podaj więcej informacji na temat zapłonu, bo na pewno nie jest to zapłon Ducati i raczej nie jest to CDI.
Moduł ma 4 piny. Kable były tak pomieszane przez poprzednika, ale udało się podłączyć do modułu tak, że ma iskrę. Jednakże, przy próbie podpięcia impulsatora tam, gdzie powinien być, czyli w lewym górnym pinie modułu, traci iskrę.
Wyregulować moduł potencjometrem można
Wygląda na typowy zapłon CDI, czyli cewka zasilająca moduł i cewka wyzwalająca. Tam nie ma czujnika halla (chyba, że to jakieś inne rozwiązanie). Rozwiązanie stosowane dziś powszechnie. Na tej samej zasadzie działa moduł zapłonowy choćby z motoroweru chart.
Zamiana na szybsze nic nie da. Chyba że motorower ma powyżej 12000obr.min. Dla świętego spokoju i własnej satysfakcji że coś poprawiłeś zamień na UF4007.
A możesz napisać co na nim pisze lub z jakiego motoru, skutera, motoroweru go wydłubałeś?
Moduł GL133 z motoroweru Chart lub mikrociągnika RJS1 http://www.sklepmotonet.pl/p/pl/rc2011/c...
Zależy, niektóre motorowery mają blokady, na wariatorach, wałach, filtrach powietrzach itp. Sam moduł da może z jakieś 1-5km/h więcej. Nie jestem pewien do końca, poczekaj na wypowiedź innych, może doradzą co i jak :) Ale po chińczyku nie spodziewałbym się nie wiadomo jakich osiągów. Edit: Po przeszukaniu i przeczytaniu, niektórych odpowiedzi na internecie,...
Masz moduł bateryjny, przygotowany do zasilania napięciem stałym, a ty go podpinasz pod cewki, które zasilają go prądem przemiennym. I nic dziwnego, ze masz snop iskier, bo moduł jest pewnie wewnątrz zabezpieczony diodą na zasilaniu i cały czas włącza się i wyłącza, co może skutkować generowaniem iskry. Jeśli stosujesz układ cewek z motoroweru chart,...
Witam O ile zrozumiałem twój post, to chodzi ci o zwiększenie prędkości MZ-ki? Jeśli tak, to nie tędy droga. To nie jest motorower, gdzie silnik 50 cm ma spory potencjał, ale ograniczony jest modułem ze względu na przepisy. A tu, zobacz w parametrach silnika: maksymalna moc jest przy 9000 obr/min, a maksymalny moment obrotowy przy 8500 obr/min - i to...
Możesz się zainteresować projektem z tej strony - http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33... - tu masz pokazany sam sposób kodowania i dekodowania na MC145026/28. Nie wiem, jak zachowuje się układ przy trzymaniu przycisku, ale powinien cały czas nadawać. Cała robota polegałaby na podłączeniu się do pinu 11 w odbiorniku (VT) - po naciśnięciu przycisku...
No tak, takie schematy i więcej opisów modułów znajdziesz na forum. Pozostaje dopasować moduł do posiadanego magneta i zapłon załatwiony. W sumie nie powinno być trudno. Więcej zabawy będziesz mieć z oświetleniem i ładowanie, bo to jest inaczej zorganizowane w charcie i w chińskich motorowerach/skuterach.
Tylko że moja Yamaha YBR też przyjechała z zachodu i takich akcji nie ma :/ . Ten, którego posiadam niby pochodzi z Francji, tam ponoć wiele 125 jest blokowanych i sprzedawanych jako "motorowery". Dziś przyjdzie mi moduł odblokowany - spróbuję również ten kierunek.. Tak czy siak, muszę temat rozkminić.
Wolałbym gotowy ale mam w pobliżu elektronika to może mi zrobi. Myślałem, że dopasuję jakiś moduł od innego quada lub motoroweru o podobnym działaniu. W każdym bądź razie dziękuję za podpowiedź.
W polonezach z przerywaczem był niestety inny obrotomierz.W Caro sterowanie jest z modułu. Dodano po 6 Zobacz jeszcze na [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
Witam, mam taki problem ze jestem posiadaczem jedno śladu Zumico GR600 i od dłuższego czasu nie mogę nigdzie znaleść w nim modułu zapłonu ani żadnej kostki koło akumulatora tam gdzie wszyscy mi mówią. Motorower pali jeździ i nie ma z nim problemu i mam moduł zapłonu tylko nie wiem gdzie go wymienić/podpiąć. Gdzie mogę go szukać w tym demonie? Z góry...
Dzień dobry, posiadam motorower junak 905, i chciałbym go odblokować, jaki moduł do 200 zł nadałby się do tego i ile wtedy pojedzie? Zasady działu; Nie pytamy o sposoby usuwania fabrycznych zabezpieczeń i blokad prędkości. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
W regulatorze 1 pin jest do + akumulatora, 1 pin do masy, a 2 piny do cewki No chyba nie. Z reguły jest tak :masa ,+aku, cewka światło, cewka(odczep ładowanie) Kolejność pinów w zależności od typu regulatora. Patrz post "Pinouty modułów zapłonowych i regulatorów w popularnych motorowerach ".Chyba , że masz jakiś regulator specjalny.
piotr92 pewnie chodzi ci o montaż zapłonu w motorowerze. Jeśli tak, to musisz zastosować system, który był montowany między innymi w motorowerach Chart: jest tam moduł, który posiada własną cewkę zasilającą i drugą wyzwalającą. Zresztą system taki jest stosowany teraz dość powszechnie w takich pojazdach i nie stanowi problemu zaadoptowanie jakiegoś.
Witam posiadam Rometa z elektronicznym zapłonem (brak przerywacza) mam problem z zapłonem (moduł "telpod gl133"). Ten motorower niema iskry impulsator działa cewki w magnecie tez dają prąd a cewkę wysokiego napięcia podłączyłem od ogara i tez nie było iskry, więc stawiam na moduł proszę o pomoc mam już schemat modułu tylko nie mam wartości elemętów....
Nie przesadzaj! W sieci jest dobrych kilka stron, gdzie można znaleźć instrukcje obsługi, schemat i dyskusję na temat tego motoroweru i jego zapłonu. Hasło: "schematy elektryczne motocykli", "motorower chart" i podobne.
Kilkanaście lat temu skonstruowałem moduł sterowania kątem wyprzedzenia zapłonu do motorowerów. Projekt umarł śmiercią naturalną wraz z wprowadzeniem przepisów o zakazie modyfikowania układów zapłonowych w pojazdach spalinowych. Coś więcej o takim zakazie? Bo przyznam, że nie słyszałem o tym przepisie. Czy jak wstawię do auta inne cewki (tzn. takie,...
Napisz dokładnie jaki to motorower, czy skuter. To bardzo ważne gdyż w skuterach z silnikiem Morini AC (Suzuki Adres itp.) były stosowane moduły zapłonowe "bezimpulsatorowe" a to nie o samo co cewka z quada.
potrzebuje schematu do modułu zapłonowego do motoroweru jawa 50 bez akumulatora w tym motorku nie było tego seryjnie znalazłem coś takiego lecz potrzebuje bez akumulatora http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/peln...
Moduł sześć pinów,regulator napięcia trzy fazowy. Z silnika wychodzą trzy żółte przewody do regulatora napięcia i dwa z impulsatora, gdzie podłączyć zasilanie modułu? - W silniku nie ma cewki zasilającej moduł. Moduł ten sprawdzałem w motorowerze ROMET i jest sprawny bo pojazd się uruchomił.Bardzo proszę o pomoc. Nazwa tego pojazdu to ZEHJANG WANGYE...
Witam , jestem posiadaczem czesko- łotewskiej motorynki Stella z silnikiem który ma automatyczną skrzynię biegów (dwa sprzęgła odśrodkowe)oraz elektroniczny zapłon. problem mój tkwi w tym że zniszczeniu uległ moduł zapłonowy i poszukuje schematu takiego ustrojstwa. W aparacie zapłonowym mam 5 cewek , dwie świetlne , jedną do światła stop , jedną zasilającą...
Kiedyś miałem motorower Chart 210 tam był moduł elektroniczny i też gdzieś uciekła iskra okazało się , że uszkodzone były kondensatory (foliowe) w module.Najlepsze było to że moduł był zalany jakimś twardym silikonem :D ale dałem rade go wydłubać.
to może zostać gl133?, bo posiadam iskrownik od charta 250, można powiedzieć, ze od prototypu, bo tylko kilka/kilkanaście sztuk wypuszczono z fabryki.... schematu do tego nie mam i nie wiem jaki moduł był tam zastosowany.... a wie ktoś może jaki moduł był w motorowerze Dezamet Dantom..... tam także był wmontowany silnik od charta, tylko z inną prądnicą,...
Robiłem coś takiego przy ubijaczce do asfaltu,czy jak to się nazywa.Problem był w tym że było peknięte (lite) koło magnetyczne-zmienił sie rozkład sił pola. To rozwiązanie na schemacie jest klasyczne,można zakładać moduł zapłonowy GL133 stosowany w motorowerze Hart
Po odłączeniu alarmu trzeba mostkować dwa przewody, najłatwiej wypiąć moduł zapłonowy i tam pomierzyć wszystkie opory za gaszenie silnika odpowiedzialny jest przewód biało- czarny (najczęściej) kiedy zostanie zwarty do masy (wyłączona stacyjka , wyłączony przełącznik zapłonu rozłożona stopka boczna w motorowerach itd. itp.) to iskry nie będzie.
To nic innego, jak moduł GL133 z Telpodu. Rozwiązanie to było stosowane w motorowerze chart. Podobne rozwiązania są teraz nagminnie stosowane we wszystkich skuterkach made in China. To zapłon CDI, czyli zapłon kondensatorowy zasilany z osobnej cewki. Nie potrzebuje do podjęcia pracy akumulatora.
Tob53 , projektując to nauczyłeś się czegoś i to jest najcenniejsze i najważniejsze. Nie zapomnij, że najważniejszym przesłaniem Edison-a było : "Znalazłem ponad 100 sposobów jak nie robić żarówki i jeden jak ją zrobić." :D Dla kotła i procesu spalania i regulacji nie ważny jest skok 0,5 czy 1 mm gdyż ... on tej wartości "nie widzi". Dla niego ważny...
• Pod siedzeniem – najczęściej spotykane w wielu motorowerach Junak. • Pod boczną owiewką, zazwyczaj po lewej stronie pojazdu, w pobliżu akumulatora. • Pod zbiornikiem paliwa (bakiem) – występuje w niektórych potrzebach konstrukcyjnych, lecz rzadziej w 901 niż np. w modelach 903. • Okolice przedniej lampy – niekiedy moduł może być przesunięty w tę część...
Dysza jest na bank w gaźniku bo sprawdzałem ale czy ty to zestroisz tzn wyregulujesz hm , wg mnie najlepiej wymienić gaźnik oraz moduł starego typu bo tu możesz mieć problemy ,sonda lambda itp .
Chcę się dowiedzieć jaki typ czujnika położenia wału jest zastosowany w motorowerze Romet CHart. Z tego co się zorientowałem nie jest to czujnik Halla, bo z niego zawsze wychodzą 3 kable, a z impulsatora charta 2. Domyślam się że jest to czujnik magneto-indukcyjny, co Wy o tym sądzicie? Na jakiej zasadzie działa ten czujnik w charcie, jak wyzwala impuls...
Jakim sposobem masz zamiar zasilić ładowarką z telefonu moduł cdi?? Przecież to nie możliwe....
Mam uklad tyrystorowy do motoroweru z magnetem i przerywaczem .Moze Ciebie zainteresuje ? Jest mi zbyteczny .
mierzone ;) a co do tuleji aktualnie po zmianie z tamtego felernego cylka jest spowrotem 50 ccm z srednica tloka 39mm tez tak myslalem tak jak mowie teraz jest 50-siatka i wogole nie idzie 40 kmh to chyba malo satysfakcjonujacy wynik jak na odblokowana 50 ;) zapomnialem dodac ze motor a w zasadzie motorower jest z roku 2011....
Przecież można sobie zrobić prosty moduł zapłonowy i użyć cewki z jakiegoś motoroweru. Od biedy wystarczy nawet cewka i przycisk dzwonkowy.
Ewa-prostownik,regulator napięcia Elba-przerywacz kierunkowskazów ten nieoznaczony po środku-moduł zapłonowy cewka z wyjściem 59a,59b napięcie zmienne do ładowania akumulatora(przez prostownik i regulator napiecia) możemy porozmawiac na gg nr 6696263
dokonałem następnych pomiarów ; oporności wszystkich cewek się zgadzają,ale moduł tragedia zamiast oporności w kiloomach mam jakieś wartości w mega,żadna wartość się nie zgadza,więc starym zwyczajem moduł w nitro a jutro biorę się za skubanie silikonu.Ciekawe czy jakiś motorower lub motocykl Yamahy nie miał podobnego modułu wg tej zasady działania Na...
A ja mam pytanie z innej beczki - jak zdobyłeś DS3231 ? Jest on w sklepach prawie niedostępny, osobny kosztuje w internecie jakieś 20zł. Ja jak budowałem swój zegar, byłem zmuszony kupić moduł za 5zł (wtf) i z niego wylutować układ RTC.
No to właśnie z taką waczyłem.Uszkodzony regulator.Cena nowego około 1200 zł.Takie pudełeczko wielkości połowy paczki fajek.Bez regulatora paliła żarówki.Zarówka na 6 V,więc jak założe 12woltową bedzie ok.NIskie obroty-ok.Cały gaz-i błysk z żarówki.No to następny etap-żarówka 12V i dioda w szereg.Niskie obroty-ciemno jak ze świeczki.Średnie-ok.Cały...
Moduł jest oryginalny od charta. Mam kilka modułów i na każdym to samo. Mam też drugiego charta z oryginalną prądnicą i na tych samych modułach takie rzeczy nie mają miejsca. To jest jeszcze polski motorower z okresu PRL i nie było do niego modułów z blokadami. Elementem wykonawczym jest tyrystor. Wróćmy do meritum. Czy można podłączyć 3 cewki razem,...
:arrow: zibi72 nie wiem czy do końca mam rację, ale wydaje mi się, że w kosiarce cewka o której wspominasz to prądnica (jak w motocyklu), która zasila układ zapłonowy i to powinno wystarczyć aby nie zatrzymać pracy kosiarki myślę, że możesz tu z powodzeniem zastosować typowy zapłon do silnika dwusuwowego pzdr MANGI dokładnie ...to bardzo stara kosiarka...
Jeśli motorower sprowadzony był zza granicy, np z Niemiec, to posiada blokowany moduł zapłonowy.
Wzmacniacze zapewne bedą aktywne w pobliżu głośników, z wejściem tylko światłowodowym. Wygląda na to że mute należy dorobić samemu w radiu przed wysłaniem na przetwornik, o ile będzie dostępne. Fabryczny moduł pewno będzie w cenie motoroweru. A przy tym drążku nie ma możliwosci podpięcia się? Pzdr. N.
Towarzyszu Leonidzie,nic z tego Wam nie wyjdzie. Chyba że założycie tam cewkę wyzawalającą,bo podejżewam że Wasz motorower ma styki przerywacza. Towarzysz pokombinuje z zapłonem tyrystorowym.
Poszukiwanie zamienników tranzystora przeradza się w dział porad na temat napraw motorowerów. Odpowiedź już była. Cd. proponuję "Układy elektroniczne DIY pomysły, problemy", ewentualnie "Samochody Serwis -> Motorowery Inne Silniki"
Jak sporo? Masz układ zapłonowy taki sam, jak w motorowerze Chart. Więc ściągnij sobie serwisówkę do niego i postępuj zgodnie z nią. Schemat modułu też do znalezienia na forum i w sieci.
Znalazłem błąd - jak się okazało kable w stacyjce byly (są) zle politowanie i na pozycji ON jest ciągłość na wszystkich , podpiąłem na krótko dla testów sam kabel z prądem na wtyczce i napięcie z magneta wrucilo na + , sprawdzając dalej po kablach natknąłem się na problem przy module CDI wiec podmieniłem z modułem z qada i na moje szczęście iskra wróciła...
To nie pisz o motocyklu! Na twoim miejscu, to bym to wszystko wywalił, kupił jakąs używany zestaw od nowoczesnego motoroweru: prądnica na magnesie stałym, układ prostownika - regulatora i moduł zapłonu CDI i to zamontował. I pozbył byś się problemów.
Niewyraziłem się chyba za jasno w takim razie. Ani też nie każda serwisówka pomoże. Dorwij dowolny skuter chiński 4T i przekonaj właściciela, żeby Ci dał obejrzeć moduł. Spiszesz tylko kolory kabli, a ich znaczenie masz już de mnie opisane. Trzecia część zagadki (z czym je połączyć) pewnie nie stanowi dla Ciebie problemu. BTW zazwyczaj w pojazdach ze...
a koło magnesowe masz zdjęte? zrób fotke całego magneta na motorowerze ile przewodów wychodzi z karteru do instalacji elektrycznej?
Masz tu informacje od producenta cewek zapłonowych. Niestety nie są one dobre - energia tych cewek to 50 - 100 milidżuli. Czas gromadzenia energii 1,5-4ms. Napięcie wyjsciowe 25-45kV. [url=https://www.beruparts.pl/content/da... Cewki zasilane kondensatorami występują w układach CDI czyli...
Założyłem dzisiaj moduł PROGCDI 3.2 PLUS zamiast modułu jaki jest tam zamontowany. Sytuacja znacznie się poprawiła, a więc być może źródłem problemów jest (był) np. stały kąt wyprzedzenia (dla małych obrotów za duży) plus np. mała energia iskry przy niskich obrotach... może tak być?
Mam motorower GR500, zmieniono cylinder na 70cm3, lecz mimo to silnik dalej słaby gdyż prędkość rozwija około 50km/h, obroty na biegu z luzem mogą dochodzić do 9000, myślę że moduł jest odblokowany, nie wiem czy ze zmianą cylindra na 70cm3 wiąże się zmiana gaźnika. Motorower mam odkupiony, więc trudno mi jest coś o nim odpowiedzieć. Myślę, że przy pojemności...
Bardzo często można kupić na Allegro, za niewielkie pieniądze, cały moduł. Ostatnio były po 50zł i nie znalazły nabywcy. Poszukam, może coś znajdę, to sprawdzę wymiary.
Na twoim miejscu zrezygnowałbym z zapłonu bateryjnego i założył zapłon CDI. Nie wymaga on zewnętrznego źródła energii. Zapłony takie są stosowane we wszelkich skuterach i wielu motorowerach. Składa się z koła magnesowego, cewki zasilającej, cewki wyzwalającej, modułu, cewki zapłonowej. Nie trzeba wtedy akumulatora - oszczędność masy. Można próbować...
Ostatnio chodzi mi po głowie projekt przenośnych głośniczków (2x po ok.10-15W) z wejściem jack i zasilaniem jakimś akumulatorkiem czy coś. I teraz mam pytanie czy moduł "Moduł wzmacniacz audio 2x15W 12V TDA7297" znaleziony na allegro + do tego 2 małe głośniki po 10-15W da się zgrać z jakimś akumulatorem (np. 12V od motoroweru), czy będzie potrzebny...
patrykgru11 jest to ostatnia szansa - TY prezentujesz schemat motoroweru i zaznaczasz na nim, wyniki pomiarów. W przeciwnym razie wątek ląduje w koszu.
Kierunkowskazy zasilane prądem zmiennym? Ehhhh, coś mi sie wierzyć nie chce, by nie działały przy prądzie stałym, bo sygnał dzwiękowy to pewnie bezprzerywaczowy. Sprawdz jeszcze raz przy prądzie stałym, zmieniając polaryzację. Co do reszty, to zamontować moduł prostująco-regujacyjny z jakiegoś chinskiego skutera i akumulator, np. żelowy. PS. A może...
Jeśli chcesz się bawić w zapłony elektroniczne w Ogarze, to zacznij od przeróbki instalacji elektrycznej na 12V, będziesz miał wtedy więcej możliwości. 6Volt, to już przeżytek, nie stosowany w motocyklach i motorowerach. Możesz wtedy zastosować gotowy moduł GL-118,lub GL-120 od Poloneza, lub jakiś inny z Digitecha. Ja przerobiłem instalkę na 12 Volt...
Witam !! mam pewien problem : chce sobie zrobić moduł zapłonowy do mojego motoroweru ,mam schemat (zamieszczony poniżej) i nie ma na nim umieszczonej informacji jaki ma być zastosowany tyrystor (Th1) (po oznaczeniu stwierdzam że to tyrystor ;) ) jaki najlepiej zastosować ? no i mam jeszcze dylemat jakiego typu ma być kondensator C1 . Z racji że mam...
Witam, mam pytanie. Mam motorower Zipp ZV50 przerobiony na siedem dwa. Wszystko było w miarę dobrze, tylko nie ładował akumulatora. Od pewnego czasu pali mi w statorze cewkę zasilającą moduł. Założyłem dwa statory nowe i też to samo potopiło, aż zwoje się pokazały. Wszystko sprawdziłem i nic nie jest popalone. Nie mam pojęcia, co mu odwaliło. Stator...
no tak za mało sprecyzowałem pytanie: tam nie było modułu zapłonowego, ja mam na myśli układ zapłonowy z modułem takim jak np. w VW Golfie Dodano po 3 czyli CZYSTO TEORETYCZNIE czy taki golf chodziłby gdyby zamiast zasilać moduł zapłonowy z akumulatora zasilalibyśmy go z 12V cewki/prądnicy (nawet pracującej zupełnie niezależnie)? Jak co to tu jest schemat...
napisales cewka ladujaca 38V. a to co innego niz zaplonowa. nie mam pod reka ale sciagni ksiazke jezdze motorowerem simson (jest np na forum w moim podpisie) wszystko sie wyjasni. tak ma 2 uzwojenia. wpierw z cienkiego drucika a potem kilka z grubszego znacznie. tak ma byc.
Wymienilem świece i działało . Jezdzilem moze 2dni i pojawił się nowy problem . Po przejechaniu kilku metrów dusi sie, nie chce jechac. Wyczytalem ze przyczyna moze byc moduł z cewką . Wymieniłem i dalej to samo . Nie wiem co sie dzieje . Wie ktoś coś na ten temat ? Ps. gaznik wyczyszczony .
Ona pochodzi dokładanie z rozbiórki motoroweru Romet Ogar 900, tak pracowała ona w zapłonie CDI I module 5 pinowym.Trudno udam się na zaprzyjaznioną stację demontażu pojazdów I poszukam cewkę ze starego Fiata 126p.
Czerwono-czarny cewka zasilajaca. zolto-czarny cewka wn. niebiesko-bialy impulsato . czarno-bialy gaszenie. i zielony masa cewka zaplonowa napewno sprawna bo inny motorower chodzi na niej jak nalezy http://c.wrzuta.pl/wi2573/1056439b002a06...
Tak samo u mnie, Zipp Eagle 0.1, mechanik w salonie z którego był zakupiony skuter zdjął blokady mechaniczne tzn. napęd + gaźnik elektroniczny (blokada otwarcia przepustnicy). Skuter zaczął jeździć 55km/h przez około 100km i znów zaczął zwalniać (odcinanie obrotów), teraz znów max. nawet z górki to 43km/h na co przy ponownej wizycie mechanik już rozłożył...
moduł zapłonowy motorower romet motorower magneto motorower
bateria kondensatorów naprawa lornetka super czyszczenie śniedzi
fotokomórki zakłócenia lodówka grundik
LED 4202, CV9292H-A39 – brak napięcia na bramce MOSFET Q3, nie włącza 12V VCC panelu Reset ustawień falownika Siemens, ABB, Danfoss, Schneider – jak przywrócić parametry fabryczne?