Tak jak piszesz,nie trzeba nic więcej,tylko 3 przewody
Odezwij mi sie na gadu(5866644) lub przypomnij na mail, mam ten schemat, ale w domu. Potrzebujesz coś konkretnego wiedzieć? Któryś ze schematów na elce w dziale Download samochodzy jest właśnie do tego motronica. Szukaj schematu do kompa z 35 nóżkami. Późniejsze motronici mają 55 nóżek.
Tylko mostek jak napisał Motronic do wymiany cały, regulator 14.7V wskazuje na dobry.P
Po pierwsze kombi to nie GSI. C20XE to były do 94r, potem tylko 136 konne X20XEV. To co opisujesz wskazuje że masz starego C20XE, z tych do 93r, Motronic M2.5. Więc albo swap albo coś kręcisz.
witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
Witam robiłem swap na 1.8 Z18XE potrzebuje moduł zaznaczony na schemacie A11-I co to za moduł jakie numery może mieć? Sterownik silnika 5WK9 443. https://obrazki.elektroda.pl/9984336700_...
czujnik
Wielkie dzięki motronic trafione w 100%.
Astra F GSi 93' C20NE Motronic 1.52 Silnik poprostu przestał odpalać, nie ma paliwa ani iskry. Podejżewałem czujnik położenia wału, opór OK. Jak można go sprawdzić żeby mieć 100% pewności bez oscyloskopu? Jednak główny podejżany to sterownik bo MIL się wogle nie zapala, kontrolka sprana, przewody też, sprawdzone wszystkie masy i zasilanie sterownika....
wszystko jest juz ok dzieki Motronic
(at)emeryt2, idzie 30 na jedną z cewek. Pewnie patrzysz na schemat Motronic ML4.1 a tego w Astrach nawet nie było, tylko Motronic M1.52.
Może tylko pompa padła albo wężyk w zbiorniku pękł. Probówka w rękę i do roboty. Chyba że sterowanie przekaźnika sprawdzone, wtedy do sprawdzenia zostaje plus na cewkę przekaźnika i ciągłość przewodu do sterownika . Plus na cewce jest = zapłon włączony . Pozostaje sprawdzenie ciągłości przewodu do sterownika. Które to gniazdo ? Bo mi wychodzi gniazdo...
Czyli jednak szesnastka a nie 8V..... ale X16XEL to jeszcze chyba nie taki wariat bo X18XE to już lata... OOO i widzę, że motronic też się ze mną zgadza
Tak jak to sugeruje kolega motronic sprawdź alternator :)
Kolego Motronic to w takim razie co mogło być przyczyną ?
Tak w ogóle to ten silnik tam oryginalnie siedzi czy jakiś swap? Bo gdzieś na fotkach zauważyłem że to kombi, a nie spotkałem C20NE w Astrze innej niż GSI. Jeśli swap to teraz nie wiadomo jaki sterownik. Dla Motronic 1.5.2 to będzie pin 28, przewód brązowy z niebieskim paskiem, w ekranie.
wojtekryba, dzięki za pomoc, ale podczas wspomnianych wcześniej bezowocnych poszukiwań (ja na prawdę szukałem tego porządnie) przeglądałem już to co podesłałeś. Problem polega na tym, że to co podesłałeś to schemat do wersji C20XE (2.0L z 16 zaworami) na sterowniku Bosch Motronic 2.8. Mój problem rozwiązałby schemat układu wtryskowego do Astry F na...
Widze elektrit nie czytasz uważnie 2,0 8v ma silnik krokowy a 16v juz nie ma mialem ten sam problem i domowym sposobem to rozwiązałem pogrzebalem trochew necie i znalazłem wszystko kolega musi wyczyscic przepustnicę bo napewno jest lekko zaolejona tak samo jak silniczek krokowy pomoże Wd-40 i suszenie tego .Cos wiecej do zabawy tu jest stronka http://astra.autokacik.pl/...
To tylko potwierdza teorię, że jakiś "fejsiarz" nie wie co robi. Albo wogóle sie nie łączy i mówi że nie ma błędów. Astra H nie połaczy sie z byle czym. Tak jak pisze Motronic trzeba podglądnąć parametry i zobaczyć dlaczego nie pali.
Motronic Bardzo Ci Dziekuję za pomoc !!! Pozdrawiam i Zycze Ci powodzenia!! :D :D :D
Motronic mogł byś trochę naświetlić temat?
To jeśli mogę Cie poprosić Motronic podjąłbyś sie naprawy?? Jak Cos to poprosze na PW info i adres a postaram sie przybyć. Lub jakieś wskazówki dla mnie żebym ewentualnie mógł podpowiedzieć tej osobie która będzie to naprawiać.
Zwracam honor ;) Demontowałem w kiepskich warunkach oświetleniowych, do tego dopytywałem sie mechaników w pracy i podpowiedzieli mi, że muszę podobno rozmontować sporo ...tapicerki... W dzień okazało się, że faktycznie wystarczy odkręcić plastik jak podawał Motronic :D. Silnik wymontowany, dziękuję za pomoc. A i moja krótka uwaga ... internet z Play...
Motronic -> "dzięki za pomoc" , może ktoś inny coś podpowie.
Tu masz linka. http://astra.autokacik.pl/download/kody.... Pozdrawiam Zainteresował mnie ten temat z powodu zamieszczonego linka. Mam już zestawienie kodów błyskowych w zależności od zastosowanego w silniku układu wtryskowego (Multec, Motronic M1.5.2, M2.5, M2.8 ). Po porównaniu obu zestawień okazało się, że przyczyny usterek przyporządkowane poszczególnym...
http://obrazki.elektroda.net/18_12544264... Motronic moje są lepsze.P
Z wydechem wszystko ok. Kolejne podejrzenie drugiego diagnosty to zawór waste gate w turbinie lub katalizator. Wczoraj podczas testów doładowanie było, ale zbyt wolno przyrastało. Komputer nadal nie sygnalizuje żadnych błędów. Wracając do turbiny. Mechanik, który oddał turbinę do regeneracji mówi że łopatki zatrzymały się w poprzek ale łożysko się kręciło....
Zamiast kupować kolejne znajdz przyczyne jak pisze Motronic a tak nawiasem stare można łatwo naprawić
Jednak poszukaj sobie innego forum. Co "korekty" mają wspólnego z brakiem iskry? Także te numery które tutaj umieściłeś niewiele mają wspólnego z tematem. Możliwe są dwa systemy - Multec z Hallem, bądż czujnikiem indukcyjnym w aparacie zapłonowym i modułem(1.4-1.6), albo Motronic (1.8 - 2.0), z indukcyjnym czujnikiem wału. Obydwa do ogarnięcia w 10...
proponuje zacząć od schowka, przecież to przy jego otwarciu coś sie zepsuło. Motronic jak myslisz co tam siedzi w tym schowku? :)
Tam jest sterownik Motronic 2.8. I powinień być modul. Chyba że inny sterownik.
Przeca Ci Motronic pisze że silniczek bezszczotkowy czyli na prąd przemienny czyli bez elektroniki nie pójdzie . Nie wiem jaki masz typ tej pompy raz rozbierałem jedną zepsutą to elektronika była zanurzona w oleju więc nie dziw sie że płytka była tłusta.
Witek, ale nie wiadomo jaki motronic tam siedzi a jest różnica w pinologii dla 4,1 i 1,5
7323824 to czego wymagam to w sumie moja sprawa. Z twojego postu wnioskuje, że skoro to stare auto to nie musi poprawnie chodzić, nie musi hamować i nie musi wyglądać... Motronic proszę o rozwinięcie swojej myśli.
Witam Dokonałem własnymi siłami SWAP silnika z Vectry B 2.5 V6 (kod silnika X25XE sterownik Motronic M 2.8) do Opla Astry G. Wszystko ładnie i pięknie, ale odczyt obrotów w Astrze G jest zawyżony w stosunku 3/2, np. wskazanie obrotomierza to 3000 [obr/min] podczas, gdy w rzeczywistości jest 2000 [obr/min]. Sprawdziłem to programem do LPG. Chcąc zostawić...
motronic kolego a co ma sterownik do tego łapie poetrze a jest w tym aucie gaz????
Motronic , przepraszam ale nie doczytałeś postu ( jak czyjnik odpięty temperatura 45 , napisał autor) , to jest normalna praca ecu, jak jest obwód otwarty to symuluje temperaturę optymalną do pracy silnika, bo to jest mało istotne przy pracy tego silnika. Dodano po 12 I jeszcze jedna rzecz , nie wiem czy te auto ma klapkę na zimne i ciepłe powiertrze...
motronic ma racje, na zegar jest jedno pinowy, a na ecu jest dwu pinowy niebieski
Motronic ,ale G 2.0 klimatyzacja, wspomaganie i reszta 75A zdechnie po krótkim czasie.P
Wieszają się zawory kolega Motronic ma rację.Można kupić chemię do czyszczenia nagarów na zaworach i sprawa się wyjaśni.Pozdrawiam.
Z tego co odczytałem z Twojego filmiku to kody: 14 i 95 14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego lub jego obwód, niskie napięcie 95 Zawór gorącego rozruchu lub obwód, niskie napięcie (Bosch Motronic)
Motronic rob co chcesz, każdy problem jest problemem. Teraz wiem że czujnik poziomu paliwa do wymiany.
Techa już miałem i też nie szedł, chyba że pójdzie na RS232 ale w lapku takowego nie posiadam. O dalszych postępach będę informował. Czy ktoś posiada namiary do MOTRONIC z forum? I czy życzy sobie aby się z nim kontaktować?
Kolega Motronic ma rację tam jest układ lampki przez przekaźnik i należy ten przekaźnik sprawdzić.Może być uszkodzony.
Motronic naprawde mam do Ciebie wielki szacunek i chcę żebyś mi pomógł. Lewego powietrza nie ma, uszczelka jest ok. W tym momencie po tych kombinacjach z pomiarem potencjometru sytuacja się zmieniła. Silnik zapala a obroty są naprawde super. Praca silnika jest idealna ale po gwałtownym dodaniu gazu silnik gaśnie lub przygasa na chwile. Gdy wciskasię...
Kolega Motronic ma racje wystarczy tylko transponder z imo plus adaptacja ze sterownikiem silnika i powinno być ok.
Kolego Motronic to co jest potrzebne aby niewylogowany sterownik po podłaczeniu do drugiego auta zadziałał bez żadnych kombinacji.
prawdopodobie jest tak jak napisał Motronic moduł pada a znajduje sie pod cewką zapłonową najlepiej go podmienić częsta przypadłość
Motronic już ci napisał, w czym problem-silnik śmieć, pochwal się jeszcze ile oleju mu bimbujesz na dolewkę co jakiś czas.
http://astra.autokacik.pl/ tu masz dokładny opis błędów z tego co piszesz to wygląda na czujnik temp. do kompa-stąd może być wyższe spalanie z drugiej strony 530km na 50 l to daje ok 9,5 l więc jak na Ecoteca do nieźle-no zależy czy to spalanie na mieście,średnie czy na trasie dla dwóch pierwszych to możne być ale jeśli trasa to za dużo WYKRYJ TO SAM!...
Nie mam pojęcia niestety, a dobrze byłoby wiedzieć. Wracam własnie z garażu. Odpaliłem auto i obroty ok. Niestety przez chwilę. potem stanęły na 1.5tys. odpialem kleme i po zabiegu wszystko dobrze. Podczas wspomnianych podwyższonych obrotów napięcie z czujnika nadal na poziomie 0,68 - 0,69V Chwilowe odpięcie klemu lub wtyczki z czujnika, na jakiś czas...
schemat motronic astra schemat motronic c20xe motronic
parametry dynamiczne pomiar energi elektrycznej autronic schemat podłączenia
sterownik luksus fabia zbiornik wyrownwczy
Mikrofalówka Bosch z panelem dotykowym - funkcje i zalety Zaprogramowanie pilotów - przyczyny i rozwiązania