Tak, 6st przed gmp bez czujnika, oczywiscie silnik rozgrzany. Naucho to sobie mozna co innego, ale nie w tym silniku. kolego nie wprowadzaj innych w błąd! Zapłon: 6* Z czujnikiem, to nie Digifant :idea: Sprawdzić jeszcze natężenie prądu w regulatorze ciśnienia i ew. skorygować położeniem klapy co to tych 3 kabelków: KE-Motronic ma coś takiego jak czujnik...
W skrajnych wypadkach zakładam stały reset - oczywiście w układach z instalką gazową.
tak zdiagnozujesz a sterownik silnika napewno mono-motronic
witam . poszukuje schematu wiazki z wtrysku passat b3 mono motronic 1.2.1 lub 1.2.3 oraz schemat do passata b2 gaznik
to jest ten bez możliwości regulacji w mechanizmie wtrysku(nie ma tej śrubki regulacyjnej chyba motronic
I znowu piszesz te same głupoty, nie ma tam żadnego zacofanego czujnika termiczno - czasowego, wtryskiwaczem steruje ECU(KE-Motronic).
Schemat i naprzód,niema gotowych rozwiązań.:cry:
Na jutro.
Jeżeli kol. Motronic gawarit pa ruski jazyk, to schiema 8.
Silnik 1,8T wyposażony był w dwa typy sterowników. Do 99 roku - Motronic M3.8.2 (AEB). Po 99 roku - Motronic ME7.5 (AWT, APU, AWM).
i jaka była przyczyna?
Wygląda ,że zaciągnął wody do cylindrów i dlatego nie daje rady tego sprężyć. [edit] Widzę, że Motronic był pierwszy ;)
No to pięknie... Dzięki Motronic. Temat uważam za zamknięty...
KE Motronic
Witam! Wiem, że problem liczników był wałkowany setki razy ale i tak nie mam jednoznacznej odpowiedzi. Mianowicie mam w aucie silnik ze sterownikiem Motronic ME7.1.1 a licznik bez can z 1997 (z tego jest auto). Potrzebowałbym dowiedzieć się czy jest opcja uruchomienia obrotomierza w takim zestawieniu.
Chętnie pomogę, muszę mieć tylki więcej info o tym autku, podaj rok prod. Czy sterownik to mono-motronic czy mono-jetronic ???
Tak jak kolega motronic powiada sprawdź bezpieczniki. Motronic podziwiam twoją wiedzę. Pozdro
fuelinyourblood, nie miałeś nigdy sytuacji-Passat albo Audi-świeci się kontrolka ABS ( i ESP) a tam jedna krótka informacja-"odpytać na błędy pamięć sterownika silnika"? A w nim zaś... Masz racje jezeli chodzi o grupe VW. Koreance to inna historia. Pozatym wydaje mi sie że jest jeszcze na gwarancji? Niech jedzie do delera tam zrobia za free.
Istnieje jakiś damos, plugin do 8D0 907 557 Motronic 3.8 ??????????
Może po prostu kopułka rozdzielacza złapała wilgoć, sprawdzałeś to? Czasem się zapomina o najprostszych rzeczach. :)
Witam Czy ktoś spotkał się z tym błędem? P0112 czujnik temperatury powietrza dolotowego. Wywala cały czas ten błąd i nie da się go skasować pomimo, że czujnk jest 100% sprawny(sprawdzony na innym samochodzie pokazywał poprawne wartości) . Napięcie na czujnik dochodzi. W blokach pomiarowych pokazuje cały czas 143 st. (nawet jak założę nowy czujnik)....
A ja powiem Tobie tak: Miałem taki sam problem u siebie, tylko, że objawy nie ustępowały. 1. Na pracującym silniku zdejmowałem pojedynczo przewody WN ze świec. Po każdym zdjęciu silnik pracował jeszcze gorzej a więc nie przewody i nie świece. 2. Zdjąłem kopułkę, wyczyściłem papierem ściernym o gradacji ok 2000 (a więc wypolerowałem ) palec rozdzielacza...
Sprawdzales cisnienie paliwa?
Adam zobacz bo te systemy o których mówi motronic miały dwa rodzaje wentylatorów moduły i mały wiatrak aluminiowy i plastikowy jak są pomieszane to też nie będzie ganiać to samo mają passat b6 golf 5 robiłem już taki moduł jak zdejmiesz zaślepkę to widać jak na dłoni co spalone mam gdzieś zapas tych scalaków
Sterownik Motronic 2,7 , to piny 21 i 43.
sterownik KE-Motronic 1.2 ,a więc tylko kody migowe
Motronic dał Ci podpowiedź. Małe szanse aby 2 piloty były uszkodzone.
55 -pinów to system MOTRONIC M2.9 bardzo często ulegają uszkodzeniu. a Passat pewnie z przedziału 91-93r
Nie motronic tylko motormeter.Szukaj zegarów,bo elmosa to raczej nie dostaniesz.
Masz rację Motronic szacunek dla Ciebie
Dzięki ele5. Wszystko jasne. Dodano po 5 Motronic. Faktycznie nie poznałem się na specjaliście. Temat został wyczerpany.
wlutujesz nowe. Łatwa robota. No lutowanie jest nie pewne, w ciężarówkach w zimie zawsze mi się rozlutowały- teraz odwożę to do firmy bendiks i za 20 zł. mam zgrzane. W większych rozrusznikach wierciłem otwory w płaskowniku i przykręcałem śrubkami.
kolego jesteś w błędzie,ze sterownikiem silnika 9A (KE-Motronic) to i VAG1551/52 niepołączy się. kody błyskowe
Viper, tam jest rozrusznik bez głowiczki. Do tego silnika z tego roku jest tylko taki.P
AEB 1,8l Motronic/110kW. Może przeczyścić wystarczy? Tak profilaktycznie. Pojutrze nagram prace silnika i wrzucę filmik.
Witam. Staram się dokładnie rozpracować zasadę działania modułu wzmocnienia cewki zapłonowej Mono Motronic w VW Passacie 1,8 ADZ. Niestety nie jestem wystarczająco biegły w elektronice, wobec czego napotkałem pewne niejasności. Dlatego też chciałbym Was prosić o cierpliwość i wyrozumiałość oraz wyjaśnienie moich niejasności. Oto one (patrz też załącznik):...
Ps-obieg na kaloryfer jest? O tuż to :D W tym pytaniu, jest odpowiedź :D
W tym roczniku to już będzie raczej Mono-Motronic więc nie ma oddzielnego czujnika od tego, sterownik silnika steruje przekaźnikiem.
AR159 jest droższa niż Passat . Są dwa rodzaje 159. Przed i po lifcie. O której mówimy? Lifting jest bez znaczenia, laik i tak nie zauważy różnic. A porównanie dotyczyło aut z tego samego rocznika i w zbliżonej konfguracji. Za Alfę trzeba zapłacić średnio 20-40% więcej niż za Passata.
Kup sobie b3 ,ponieważ "troche mniej" gnije niż b4. Poza tym b4 jako tzw. przejściówka ma znacznie droższe elementy typu ,lampy ,blachy zewnętrzne ,klamki itd. Co do silnika w b3 to mozesz kupić 1.8 8V lub 16V. Ten pierwszy jest na jednopunktowym wtrysku Mono-motronic drugi na wielopunkcie mechanicznym K-jetronik. Pozdrawiam!
Motronic myślę że ma coś z diodami przy zwarciu stojana nie uzyskałby 14.5V, może zamienił bieguny przy zmianie akumulatora.P
ee Motronic, 19 lub 99, ten drugi ma programowany wajchą interwał czasówek. może przełącznik zwiera nie to co ma ?
Trzeba wywiercić otwór aby można było nacisnąć blokadkę, poszukaj na forum, było o tym! ale gdzie ten otwór wiercic?? o to mi chodzi
Wyciereaczki zrobione.Okazało się że przewody na przelotkach były ok ale trop był dobry Motronic. Jednak na płytce elektroniki silnika tylniej wycieraczki było zielono i ponadpalane luty. Wyczysciłem,luty poprawiłem i autko pojechało.
Po wielu eksperymentach (przełączanie sygnału obrotów na czujnik Halla oraz na zacisk "1" cewki zapłonowej, stosowanie separatora aluminiowego pochłaniającego pole magnetyczne cewki zapłonowej, zaznaczenie opcji "słaby sygnał" w programie Bingo, zmiana bezwładności TPS na biegu jałowym, zmiana parametrów funkcji cut-off, itd.) zjawisko zasygnalizowane...
Na postoju wszystko gra. Rury sprawdzałem termostat działa bez zarzutu. Wentylator też włącza sie w odpowiednim momencie. Sądziłem że załącza wiatrak czujnik temperatury w chłodnicy więc go też wymieniłem ( jest po drodze jeszcze jakiś przekaźnik???) na nowy. Jest możliwość żeby w chłodnicy była inna temperatura niż wskazana na zegarze w aucie???? Pozdrawiam....
Jeżeli jest jedna fanfara to nie ma przekaźnika, a w jego miejscu tkwi łącznik. To czym jest wtedy sterowane?+ czy-.
sprawdz czujnik polozenia przepustnicy oraz wyczysc silnik krokowy jezeli tam jest KE motronic to moze byc jeszcze problem z potencjomertem odpowiedzialnym za sklad mieszanki (bo on podaje opor do CPU)
Witam Autko passat silnik 9A 16V KE- MOTRONIC Ciągle wylatuje błąd G62 - czujnik temperatury Są tam dwa czujniki biały dwu pinowy - wymieniłem i błąd jest dalej Czarny jedno pinowy do zegarow tez wymieniłem Do czego doszedłem, w sterowniki zgodnie z rozpiską sygnał temp chłodziwa powinien byc na pinie 3 sprawdziłem i zaden pin z czujików nie ma połączenia...
Hmm, czegoś tutaj nie rozumiem: viper555 - napisał, że wymiary to "47×17×14" i zamieścił zdjęcia dotyczące łożyska oznaczonego jako FAG 565007, którego wymiary to 17x52x17. Natomiast Motronic pisał, że czasem wstawiają 6303, którego specyfikacja = 47×17×14, ale zależnie od obudowy?
O istnieniu instalacji LPG trzeba napisać na początku, LPG grzebacze nie takie samochody potrafili spaprać, a ślady ich działalności potrafią szkodzić nawet po latach ( u mnie spalił się komputer sterujący przez byle jak przylutowany kabelek do innego i nie zaizolowany, sprawa "tykała jak bomba zegarowa 3 lata, aż pie.... . Koszt nowego komputer- jednostki...
Czego mają dotyczyć te dane? Typ wtrysku-Motronic M9.2 Świece zapłonowe-BKUR6ET-10 Punt zapłonu-od0 do 15 stopni zmienny Ilość oleju przy zmianie-3,8 litra Mail rocaria(at)o2.pl
Popalone żarówki. Żarówki powiadasz. No ciekawe.... Wnuczką bajki czytam, więc dlaczego by nie wejść na szersze wody elektrody. :cry:
to jest KE-MOTRONIC podstaw zawór wolnych obrotów często on robi sobie jaja tylko musi być taki sam bo jest pełno różnych zależnie rodzaju silnika generalnie do dwulitrówek są większe gabarytowo
klucz sprawdziłem jest dobrze zakodowany, jutro podepnę inny czytnik. Dziwne jest że w ogóle nie ma kontrolki podgrzewania świecy żarowej?! Czy w skrzynce w komorze silnika tam gdzie jest ECU jest jeszcze jeden przekaźnik odpowiedzialny za odpalanie?? Dodano po 5 do Motronic jak rozblokować sterownik silnika? chodzi tu o dopasowanie immo do sterownik...
Witam. Jaki powinien być prawidłowy rodzaj emulacji sondy lambda w VW Passacie 1,8 ADZ 1995r. (układ zapłonowo-wtryskowy Mono Motronic MA 1.3, inst. LPG II gen. REG OMVL + Bingo-M) - emulacja na masę czy emulacja otwarta - i dlaczego? Słyszałem, że lepsza jest emulacja otwarta, bo mniej miesza w ECU niż masowa (podobno ECU wywala tylko błąd bez zmieniania...
Motronic bardzo przepraszam alo to silnik PF 107kM. Jeśli są zmiany co do koloru kabla lub pin-u w sterowniku wzgledem RP to proszę skoryguj.
Mam akurat takiego po przeróbce, założony sterownik z grubymi pinami a był z cienkimi. W wiązce silnika tylko dwie kostki, pali, ale nie działa obrotomierz i od razu szaleje kontrolka oleju. Poza tym deska pluje się komunikacje ze sterownikiem silnika, bo ten sterownik nie ma CAN czyli jakbym założył sterownik silnika z Canem (czyli od 2000 roku) bedzie...
Ksimon, to tak samo masz jak u mnie. Jak sie otworzy pilotem, i sie otworzy "sprawne" drzwi to samochód się nie zamknie i tak powinno być.. Poczytaj sobie o mikrostyku (częsta przypadłość w samochodach grupy VAG). Motronic, ja się jeszcze nie spotkałem z samochodem, ktory po otwarciu z pilota, otwierając drzwi (oczywiście ze sprawnym mikro) się zamykał,...
25 pinowy to np. Mono Jetronik z passata albo golfa 1.8 silnik RP, ale przecież jeżeli nawet podłączymy zasilanie do sterownika i aktywujemy kod błyskowy, to jeśli nie będą podłączone komponenty to wyrzuci błędy...a wiec zabawa na potrzeby szkolenia - robię takie rzeczy w szkole samochodowej....
Uszkodzony zamek, dokładnie mikrostyk. Trzeba go wymienić. Ale sa się to zrobić bez wyciągania zamka, jest taki inny patent na to. MAM PROBLEM Z LUSTERKAMI NIE SKŁADAIĄ SIĘ MOŻESZ MI POMÓC MÓJ MEIL andrew41(at)wp.pl
dobra, małe poprawki, gdyż sprawdzałem złe piny (liczyłem nr pinow nie od tej strony co trzeba - nie są ponumerowane, to nie wiedziałem) pomiar 11: 1,1 [om] pomiar 25: 1,4 [om] <-- troszkę za mało, bo powinno byc w przedziale 2-5 pomiar 33: bez zmian, jednak zastanawiające jest dlaczego w tabelce pokazali piny (2+18) skoro pomiar polega na sprawdzeniu...
A po co Ci masa na 15? Chyba nie mieszasz ze schematem Mono-Motronic'a? Te 10V na 17 to kiedy masz?
1. przełącznik termiczny od podgrzewania kolektora ssącego(widzę że to jetronic bo motronic go nie miały) 2. czujnik temperatury dla sterownika 3. czujnik temperatury na wskaźnik 4. czujnik ciśnienia oleju (0.3bar) 5. nastawnik przepustnicy, nie żaden krokowy Reszta się zgadza.
1F odpada bo to staroć taki sam jak RP. To zależy bo 1F występowały w wersji z różnym wtryskiem np. w Passatach były na Mono Jetronic, a w VW Polo już z Mono Motronic. RF/ABN/EZ to silniki gaźnikowe. Pozdrawiam.
Nie zgasnie. Trzeba skasowac testerem. Prawda kiedyś rozsypał mi się katalizator w Passacie b5 FL błąd wskazywał słaba wydajność katalizatora i palił się check.Po wymianie katalizatora lampka się świeciła do puki nie skasowałem jej testerem. Kiedyś tez nie maiłem pod ręką testera i po wymianie lambdy szerokopasmowej w Golfie,odpiełem aku na 30 minut...
Motronic sam licznik nie ma diagnozy ale sygnał prędkości pojazdu i prędkość obrotową silnika sprawdzisz z pod vaga. Jak masz klimatronica to w niektórych wersjach prędkość pojazdu też była do odczytania.
A jakiem masz kolory gniazd, czarne, brązowe i niebieskie czy jest tam białe zamiast brązowego? I który rocznik i jaki silnik. Jak wspomniałem wyżej auto to VW Passat 1,8 G60 o kodzie silnika PG z 1989r. Passat posiada trzy wtyczki: -czarną, która jest zasilaniem (+12V i masa), -białą, złącze diagnostyczne (K i L), -oraz niebieską wtyczkę tylko z jednym...
Motronic jesteś pewien, że tam jest właśnie ta gumka? Bo jeśli tak, to ja raczej nic z tym nie dam rady zrobić? Ma jeszcze ktoś jakieś pomysły dlaczego to tak się dzieję? I czy dało by się to jakoś naprawić?
Witam ! Mam następujący problem, niedawno kupiłem passata b3, 92 rok, klima, abs.W którym jak się okazało wymieniono silnik, teraz jest to: RF; 1,6. Jest to silnik gaźnikowy o małej mocy 53 KW. W passacie przed wymianą był silnik PB; 1,8; 79 KW; który powinien być sterowany Digifantem ( o ile się nie mylę jest to wielopunkt- w razie błędu proszę poprawić)....
Witam. Chcąc zmienić zapłon w silniku VW Passata 1,8 ADZ (Mono Motronic MA 1.7), trzeba wejść VAG-iem w nastawy początkowe i wtedy kręcić aparatem. Inaczej kręcenie aparatem nic nie daje, bo sterownik na bieżąco robi korekty zmienionego kąta wyprzedzenia zapłonu, aby utrzymać taki kąt wyprzedzenia, jaki jest wgrany w mapę zapłonu. W przypadku, kiedy...
15 i x nie ma nic do tego Z (x)zasilane są światla i wycieraczki.Może być kostka przypalona stacyjki ,i jak da się mijania,to (x)zanika.Tak też może być ,co za problem sprawdzić X-a.
Motronic , a pomyśl że gdy przyspieszasz wahacz wykonuje ruch , i gdy puszczasz pedał gazu też wykonuje jakiś ruch . Mój kumpel miał właśnie podobny problem ale w "Audi A6" i winne były właśnie górne wahacze
Sprawdź czy linia K nie przywarta do masy. Z pewnością nie na drodze sterownik->immo, bo zapala. Zwarcia do masy nie ma, oprność jakas tam jest zmienna, zależna od zakresu miernika np. zakres 2000 ohm oporność 1,2k zakres 20k oprność 3,5 k i.t.d. Tak samochód jeździ i odpala z jedną małą przyczyną czasami mu brak mocy a czasami jest dobrze i dlatego...
Moduł komfortu nie ma nic do tej żarówki z tyłu. Ma,i to wiele,byłem sprawdzić w swoim b5 i po otwarciu bagażnika lampka zapala się i po jakimś czasie gdy za długo jest kufer otwarty gaśnie (usypia komfort)
Numer, który podałeś tyczy się sterownika silnika Mono-Motronic znajdującego się w podszybiu, natomiast sterownik immobilisera ma numer 1H0 953 257 i znajduje się w kokpicie pod włącznikiem świateł (jeśli go wyjmiesz, to zobaczysz go w głębii). Być może ten element masz na myśli. Sprawdzałeś VAG-iem?
Najpierw zrób porządek z tym licznikiem bo to już trwa za długo jak dla mnie a potem podaj kod silnika lub napisz jaki masz sterownik Bosh czy Motronic to zajmiemy się ładowaniem. Dodano po 3 sprawdź jaki prąd wskaże amperomierz i czy dioda wskazująca brak ładowania na liczniku 'zaświeci'. Z całym szacunkiem CameR ale nie zaświeci bo ma rąbnięty licznik,...
W sterowniku silnika. A błąd dziś już się nie pojawił. Edit. Odpytaj błędy w magistrali . Czysto. Nie mogę tylko tego pierwszego zrozumieć tym bardziej że to seria i nikt nie grzebał Pomyliłem się DPF wycięty.
W silnikach ABS i ADZ był stosowany system Mono Motronic a wiec podobny do Mono Jetronica.....Jest tam nastawnik obrotów i kontakt b. jałowego....6-pinową wtyczkę; zestyk b. jałowego zacisk 5 i 6 (dla 4-pinowej wtyczki 3 i 4); rezystancja silnika dla 6-pinowego: zaciski 1 i 6 4-250 omów dla 4-pinowej 1 i 2 .....
Proszę bardzo. Oznaczenie wg. VW to ALTU, urządzenie sterujące to Motronic ME 7.5 wg. specyfikacji . Dodam może jeszcze mapę ze STAG-a. http://images20.fotosik.pl/377/b546308c8... W oprogramowaniu do STAG-a wyskakuje mi jeszcze błąd - wtryskiwacze całkowicie otwarte przy ostrym przyspieszaniu powyżej 4500 obrotów, ale nie wpływa to w sposób...
W silniku RP diagnostykę robi się za pomocą kodów błyskowych np.: używając diody świecącej Ogólnie tak, ale akurat przy tym module MOTRONIC podobno trzeba mieć VAG-a. A przy okazji chciałbym zapytać o te dwa czujniki temperatury na termostacie- czy one powinny miec takie same parametry i jak można sprawdzić sondę lambda- jednoprzewodową?
Co tobie po tym że wytypuję usterkę, skoro i tak nie naprawisz? To silnik na mechanicznym wtrysku Ke-motronic, uszkodzona, zablokowana klapa spiętrzająca przepływomierza, zatarty tłoczek rozdzielacza. Tyle. Ogólnie do naprawienia, trzeba nabyć sprawny rozdzielacz z rozbitka/anglika itp. tyle że znowu na jakiś czas, te systemy nie lubią gazu. Ewentualnie...
To wyłącz zamykanie po przekroczeniu prędkości i już. Jedź na serwis. Dzięki. Spodziewał się takiej mądrej rady, ale nie spodziewałem się że tak szybko. Otóż nie wchodzi w grę wyłączenie opcji AUTO LOCK, ponieważ zdarzyło mi się na skrzyżowaniu że chcieli pewni mili panowie wsiąść mi do auta. A w serwisie już byłem i doradzili mi to samo - wyłączyć...
Wtrysk 1-punktowy Mono Motronic; piny 1i2 na wtyczce to nastawnik obrotów; 3i4 to styk biegu jałowego. Jak napisał "momik12" między 1 a 2 3-200 ohm; miedzy 3 a 4 przy zamkniętej przepustnicy 0 ohm, przy otwartej nieskończoność... Może też być niestety mechaniczne uszkodzenie nastawnika (jego przekładni i trzeba będzie go wymienić a później adaptować....)....
A do ilu masz obrotomierz w dieslu, a do ilu w benzyniaku? Przerzuciłem tarczę od obrotomierza i kto tam się połapie. Chodzi normalnie na tym liczniku, najwyżej pokombinuje jeszcze z tym wsadem czy tam z ta motką, chodziarz nie wiem czy jest sens tracić na to czas to licznik bez fisa to praktycznie nic nie jest wart. Dzięki za wsady panowie! Dodano...
Witam. Wznawiam temat, bo nieuchronnie zbliża się pora zimowa. Myślę jednak, iż w/w metodę można byłoby w moim przypadku (VW Passat 1,8 ADZ Mono Motronic) nieco uprościć. Zamiast stosowania opornika i potencjometra można wykonać odcinanie sygnałów z czujników temperatury silnika i zasysanego powietrza (poprzez 2 przekaźniki rozłączające-przełączające...
który to przekaźnik systemowy? Skrzynka bezpiecznikowa "niska" w komorze silnika, np: A1Przekaźnik zasilania części składowych silnika -J757- A2Zacisk 30 [przekaźnik napięcia zasilania -J317- (silnik Diesla), Motronic current supply relay -J271- (silnik benzynowy)] lub w przypadku "wysokiej" skrzynki: A4Przekaźnik główny -J271- (100) Jeżeli samochód...
Są to wszystkie kody silników dla całej rodziny silników 2.0 TFSI http://www.volkspage.net/technik/ssp... Those are all codes of 2.0 TFSI engines Engine code HP Torque Vehicle AXX 200 280 Nm Engine management Bosch Motronic MED 9.1 BGB 200 ??? Nm Audi A4 (B7) BHZ 265 350 Nm Audi S3 (8P) BPG 200 280 Nm Audi A4 (B7)...
Motronic możę będziesz wiedział co nieco o Ke-motronicu. Samochód trzyma ładnie obroty koło 900. Podczas jazdy robi coś takiego że obroty na luzie podczas toczenia zostają na 2000 i tak trzymają dopóki się nie zatrzymam nawet jak jade2-3km/h. Silinik 9A w Passacie. Większość rzeczy mam już sprawdzone i nie mam pojęcia co dalej, Raz sie zdarzyło że miał...
Kolego, a nie uważasz, że fajnie by było napisać jaki alternator? Właśnie, to powinno być na początku, może Bosch, może Valeo, może 9 diod a może 6. A co się dzieje gdy nie ma ładowania a Ty zwiększysz obroty do np 3000-4000. Ale skoro kontrolka świeci (zakładam że jest Bosch) to raczej przewód od wzbudzenia powinien być cały (o tym przewodzie pisał...
jakis miesiac temu wymienilem przeplywomierz. moj stary pomimo tego, ze nie byl mechanicznie uszkodzony to jednak wykazywal bledy na komputerze. poniewaz trafila mi sie okazja, wiec wymienilem w ASO swoj stary przeplywomierz na nowy fabrycznie i oryginalny VW za 300zl. autko odzylo. poniewaz musialem wymienic swiece tak wiec kupilem oryginalne Beru...
ma ktoś jeszcze jakiś pomysł ??? bo jeżeli chodzi o kodowanie can to jak pisał motronic tam mysi być 00006 nawet sam vcds to podpowiada bo wpadłem na taki że może tam niema tempomatu tzn jak już pisałem to była przekładka z anglika i może nie przełożyli ???? I mam jeszcze jedno pytanie czy można fizycznie sprawdzić czy jest moduł tempomatu
Witam Auto było w znakomitym stanie do czasu gdy został odłączony akumulator na całą noc. Teraz odpala na 2 sekundy i gaśnie. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce kontrolka od immo zaświeca się a potem miga cały czas, czyli że nie akceptuje kluczyka. CDIF/2 w silniku widzi taki błąd - 17978 Moduł sterujący silnika (zablokowany). W sterowniku immo jest...
Ja mam bardzo podobny problem, mam Golfa III 1.6 z wtryskiem Mono Motronic, zainstalowana instalacja gazowa z komputerem. Problemem jest odpalenie rano samochodu gdy silnik jest zimny, gdy natomiast jest ciepło odpali bez problemu, temperatura musi być ok 15 stopni. Też polecono mi wymienić świece i przewody razem z rozdzielaczem, ale nie będę tego...
Na sam koniec trafiłem do gościa który wymienił dolną część wtrysku i poprawa ale tylko na spalaniu tz spadło do 10 l gazu reszta bez zmian . Wróciłem do swojego gazownika i nagle olśnienie wymiana sondy i resetowanie komputera silniczek jak pszczółka moc zaczął się zbierać i rozruchowe spalanie benzyny spadło o 50% . Do poprawnego sterowania silnika...
djmtey, kup sobie programator, ok? Czytam ten temat i aż mnie muli, nigdy nie miałem probelmów z am29fxxx. Przecież ty nie masz-bo taka jest prawda-w czym zaprogramowac tego flasha. Można już kupić porządny programator do zastostosowań amatorskich z podstawką ZIF-40 w małych pieniądzach, wystarczy ci nawet VP190 Do tego przejściówka 1:1 (PLCC32->DIP32...
Witam temat zakładam ponownie z racji ze poprzedni wylądował w koszu dzięki uprzejmości Motronic http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Temat został uznany jako zbyt banalny aby rozstrzygać go na forum ale niestety nie jest on taki banalny dla mnie. Od wczoraj doszukałem się schematu odpowiadającego mojej instalacji climatronic-a...
Mam pewien problem ze zbyt dużym poborem prądu na postoju samochodu (0,9 A) Ciężko określić przez co - - metoda z wyjmowaniem bezpieczników typuje na bezpiecznik: przekaźnik zasilania napięciowego układu Motronic --J271-- przekaźnik zasilania napięciowego zacisku 30 --J317-- Sterownik silnika --J623--. - czyli komputer silnika. Ale ja tu w innej sprawie....
Jeżeli chodzi o wtrysk mechaniczny to odłancza się przewód podciśnienia przy aparacie zapłonowym. W tm wtrysku należy sprawdzić termiczny regulator ciśnienia wtrysku znajduje on się na bloku i dochodządo niego dwie rurki. Sprawdz czy jest tam 12V. -----------> Lepus Koledze powyżej trochę się silniki pomyliły i ni szukaj tego co napisał powyżej bo...
Serdecznie witam. Czy bezwładność TPS na biegu jałowym (wartości regulowane od 0,04 do 0,4 V) ma jakiś wpływ na pracę sterownika LPG Bingo-M? Chodzi mi o to, czy będzie jakaś różnica w pracy sterownika pomiędzy wartościami 0,4 a 0,1 V? Z tego, co wiem, bezwładność TPS na biegu jałowym jest dokładnością, z jaką sterownik LPG bierze pod uwagę napięcie...
sterownik motronic passat oznaczenia motronic bosch motronic
mondeo wentylatory telefon zrzut ekranu polowa stacja zasilania
Philips Fidelio B8/12 - Jak ponownie sparować z subwooferem? Pestka w kluczyku Piaggio X8 125 2006 - jak wygląda?