Witam. W zał. dla Peugeote 106 1.0i schemat okablowania Bosch Mono Motronic MA 3.0 2. Opis elementów po polsku. 3. Opis gniazda (pin) ECU
Mono Motronic Peugeot/Citroen.
no to motronic :)
Masz tam sterownik : Bosch Motronic 5.1?
kolego Motronic, miałeś takie przypadki? pracujesz w serwisie?
Spalony bezpiecznik rozrusznika. Do tego zmierzam.
OK - a gdzie tak zgrubsza sie ten czujnik znajduje i czy mozna jakos sprawdzic poprawnosc jego dzialania??????? Czy tylko wymiana??
W tym modelu jest układ paliwowy Bosch Motronic MA2.2 Sprawdz czujnik temp. chłodziwa
Motronic ma w trzeciej C E4iC D4 ME7.4.5 ma 1 pin w środkowej A A4 i B A3 i trzeci nie mam rysunku wtyczki tylko piny Z E4 i Z D4
A tak z ciekawosci Motronic - w czym tkwil problem w Twoim przypadku?
Jaki system?Bosch Monomotronic,Motronic?Marelli G6?Może Sagem? Pewnie nie wiesz...
Czesc, Jaki masz wtrysk? Magnetti Marelli 8P czy Motronic MP 5.1? Pozdrawiam
cordoba_2004 Wyciągnąłem wtyczkę zwarłem te dwa przewody i wentylator się włączył. Motronic Moje auto nie ma klimy
Zanim założyłeś ten wątek czy sprawdziłeś podobne tematy, ściągłeś jakiegoś manuala(sam naprawiać) i sprawdziłej skok jałowy ? Jak napisał mod Motronic a co z tego będę miał.
Witam serdecznie! Koledzy potrzebuję bin z immo off dla sterownika Motronic MP7.2 (0 261 206 032), siedzi w pamięci 24c02. Mam PSA Calculator, ale coś nie za bardzo chce mi działać. Może ktoś już coś podobnego robił i posiada plik?
inaczej Motronic: czy to jedynka z liftem czy przed czy dwójka czy trójka z liftem czy przed taki jest stan na dzień dzisiejszy
Nie doszedłem co dokładnie było przyczną usterki, wymieniałem moduł za każdym razem. Ten mostek gruby zwykle niekontaktuje z płytką. Nie trzeba wyciągać kolumny. Tylko odkręcić u dołu .......
Problem może też być w świecy zapłonowej. Lub przestawionym rozrządzie. Podaj odczyty z MapSensor
Motronic ma rację , takie objawy może dawać niesprawna sonda diagnostyczna za katalizatorem.
georgesgr, a powiedz mi-po co w sterowniku silnika w telekodowaniu ustawia się typ alternatora ? :) Co do tego przypadku teraz-niekoniecznie jest uszkodzony alternator. Nie pomyliles auta? To stara 406. Chyba, ze juz nie pamietam...
Jesli 95-99 82kW LFY to motronic mp 5.1.1 lub 5.2 i tam moze ,to działać...
BSI musi być od identycznej wersji nadwozia i wyposażenia jak u Ciebie. Inaczej będą kabarety. Tak że jeśli jesteś pewien że to sterownik Motronic jest uszkodzony,t o taniej i prościej będzie jednak zapłacić frycowe komuś go wyczyści "nowy".
ad 1) Tak ad 2) tak Dzięki za info, co najczęściej siada w tym sterowniku ?
elektrit nie zgodzę się. Zapraszam do kilku linków : http://www.vectorbd.com/peugeot/images/m... http://www.autolib.diakom.ru:8000/cgi-bi... http://www.ludd.luth.se/users/rotax/motr... obciążenie musi być brane pod uwagę !
Jaki system wtrysku tam masz? Po takim pytaniu zwykle temat wyczerpany... :|
Z którego roku ten peugeot lub jaki ma wtrysk ?? Jednopunktowy (Bosch motronic Mp 5 , MP 7) czy wielopunkt??? Silniki w peugeotach 306 były już troche zbajerowane więc trzeba wiedzieć jaki ty masz model. Filtry były wymieniane ?? Co z ciśnieniem na cylindrach?? A co z ciśnieniem paliwa?? Co ze szczelnością układu dolotowego (nie wciąga lewego powietrza)...
[quote="Motronic"] przepraszam bardzo ale może nie jestem najmądrzejszy ale czasami błąd leży w najmniej oczekiwanym miejscu...
Cokolwiek! -wiem -wiem, ale nie powiem -nie wiem -nie wiem, ale mam pomysł -spieprzaj dziadu! Niezgodne z regulaminem :D
To motronic. Dzisiaj identycznego pacjenta, z uszkodzonym MAP-em. I uszkodzony i sprawny w żadnym przypadku nie pokazywały więcej niż 990 mbar.
Motronic, pozrawiam. Spotkalem sie kilka razy ze zwartym komutatorem (zbitym proszkiem ze szczotek). A Ty co sugerujesz? :)
Źle wybrany kalkulator do diagnozy, stąd takie przekłamiania. Lub nieodpowiedni sprzęt do tego. Czym to diagnozujesz?
Motronic - możesz podpowiedzieć jak się do tego dostać bez demontażu całego przedniego środkowego kokpitu? - jak najszybciej można go wyjąć?
Do objawu opisanego w poście nr.3 - sprawdzić ciśnienie paliwa na wtrysku , na wolnych i w czasie depnięcia na pedał. Podglądnąć czas otwarcia wtrysku. Przepustnica zmotoryzowana , zwykłym omomierzem sprawdzić ścieżki na obydwu potencjometrach - na przetarcie. Jaki masz silnik - typ (TU9M?), bo w mojej papudze nie widzę ani przepływomierz ani MAP sensora...
Cyknij to czyms innym niż zielonka. tak zrobię. Jaki masz typ wtrysku? Schemat powyzej, MP7.2, nie byl stosowany w TU3 lecz w TU5. gdzie znaleźć albo po czym poznać jaki mam typ wtrysku? VIN by Ci pomógł? System to Motronic MP7.2, ale nie znam oznaczeń TU3 lub 5.
Sprawdź to , co pisze Motronic. Tam jest OC. Maja być pewne styki na sterowaniu masą i plusie , a dodatkowo włóż diodę na cewkę przekaźnika.
w tym aucie najpierw masz przekażnik główny który złącza +12v na ecu wtryski i na przekażnik pompy paliwa najpierw sprawdz czy na pin37 ecu masz napięcie jak jest to zobacz czy na przekażniku pompy paliwa na cewkę przychodzi +12v bo druga strona cewki jest zwierana przez pin 3 ecu do masy. Dodano po 1 to jest opis do sys Motronic 1.3
Motronic czyli tzok też napisał głupoty? Panowie wybaczcie ale ja jestem laikiem i nie potrafię ocenić czy ktoś robi sobie jaja ze mnie.
Rozrząd moim zdaniem stoi git ,poza tym wszystko posprawdzałem ,to co napisał motronic to chyba jedyna sugestia,jedyne co ja podejrzewam to immo albo ster ale walczył będę jutro,tak czy tak dzięki za zainteresowanie.
Szukam schematu wiązki silnika 406 Coupe (RFV) z numerami przewodów na ECU Bosch Motronic MP5.2 (0261204697) Nie jestem elektrykiem, tylko mechanikiem i mam z tym problem. Pacjent to mój Peugeot 205, który ma dostać nowe serce (RFV). Z tego co pamiętam powinienem odszukać stały +, drugi po stacyjce i sygnał dla pompy paliwa. Posiadam taki schemat, ale...
Miałem takiego z padniętą końcówką mocy w sterowniku, chyba Motronic 3., wymiana poezja BU941ZP siada tam idealnie. Sprawdź, czy nie masz benzyny w oleju, bo cewka nie chodzi a paliwo się leje.
20A jest za słaby jak na wiatrak. Conajmniej 30A. Ale tam jest mały silniczek to jest 20A fabryczny co nie zmienia faktu że 30A może dać.P
Dokładnie, cewka jest nakładana na świece. Wymieniłem ja na cewke Beru (był sagem). Sterownik silnika Bosch'owski. Nie wiem czy problem jest z kompem, czy gdzies zanika zasilanie, czy któryś z czujników. Ale w sumie czujnik albo jest uszkodzony albo nie. Zastanawia mnie dlaczego odłaczenie zasilania na jakiś czas pomoga. Motronic co masz na mysli system...
Jak by był brak plusa to pojawiał by się błąd wtryskiwacza 2, bo jest na jednym zasilaniu. Ale gdzieś się łączą plusy na cztery strony... Pozdxrawiam.
Każdy jeden Ci tu pomógł, seat21 i Blicek też. przepraszam, naprawiam błąd - zachowałem się jak gówniarz, to się więcej nie powtórzy... podziękowania wysłane...
Nie podajesz szczegolow, ale z tego co piszesz wnioskuje, ze masz klimatyzacje. Na początku napisane że jest klima Sprawdz jednak czy masz obie predkosci wysterowyjac kolejno oba przekazniki. W jaki sposób?? niewiem czy to ważne ale pisałem wcześniej że oba przekaźniki wymieniał elektryk razem z gniazdami,więc zakładam że działają regulamin forum,...
kostke stacyjki sprawdz. wysterowanie przekazika. Dodano po 2 jaki sterownik masz? sagem ? motronic ? edc? Dodano po 7 proponuje jeszcze zmostkować wyłacznik uderzeniowy... moze zasniedział na styku...
No dobra. Jeżeli to silnik TU5JP4 to na BSM wtyczka czarna 16 pinowa (C) pin 9 lub pin 16, lub wtyczka zielona 16 pinowa pin 11. (oczywiści jak to zrobisz przy samym BSM to jesteś idiotą. Sterownik silnika (Bosch Motronic ME 7.4.4 ) wtyczka B pin4. Nadmieniam, że nie są to wszystkie możliwości. Jak coś zpiepszysz miej pretensje do siebie.
Komputer gazowy sam w sobie może mieć emulator. Więc pierwszo się dowiedz zanim narobisz więcej kłopotu. Poza tym podajesz silnik, a tam występowały wtryski każdy na cylinder, monowtryski i gaźniki, a emulator jest pod wtryski na każdy cylinder. To że zapala się CHECK nie znaczy, że to od wtrysków czy czego tam innego. W poprzednim aucie Peugeot 306...
Mam Peugeota 106 z 93 roku z silnikiem 1.4 75 KM oraz z wtryskiem jednopunktowym Bosch Mono-Motronic. Jeśli chodzi o ten gaz, to zakręcałem gaz na noc, następnie wypalałem resztki z przewodów, aż do zgaśnięcia silnika. Rano było to samo, czyli problem z odpaleniem na benzynie. Ale mówisz o trzech dniach??? Dlaczego?
bezpieczniki pod kierownica i pod maska sprawdzalem. prad dochodzi, 11.6 chyba bylo No ale pod maską są jeszcze BMy, fajnie ukryte. milo bedzie jak napiszesz gdzie ;) jezeli chodzilo o te : http://obrazki.elektroda.pl/9823458900_1... to tez sprawdzilem rano jeszcze musze masy posprawdzac, ale to chyba koniec pomyslow :P jak ktos na cos...
Usterka przed naprawa ktora opisalem miala nieco inny charakter, obroty nie falowaly tylko na cieplym silniku co jakis czas telepalo silnikiem nawet potrafil zgasnac, teraz juz nie telepie ale za to faluje. Doprowadź auto do prawidłowej pracy na benzynie , inaczej przy instalacji LPG nigdy nie dojdziesz do ładu czy tylko elektroniczna przepustnice?...
1.1 z klima? Sprężarka zdławi ten silnik. Nie interesują mnie takie wypowiedzi ponieważ nie mają żadnego sensu, to moja sprawa co chce sobie zamontować i gdzie.
Kolego Motronic w opisie jest podane że dzieję się tak na benzynie. Przez jeden cylinder raczej by aż tak nie bujało. Najprościej wykręcić świece i zobaczyć czy jest iskra na wszystkich. Skoro zapala się kontrolka silnika, najpierw trzeba by podjechać i podłączyć pod kompa
Witam, Posiadam autko: Peugeot 405 SRI 1.9 silnik XU9J2 D6D rok 1992, na kompie: BOSCH MOTRONIC MP3.1 "0 261 200 213" w tym kompie jest wlutowany map sensor który uległ uszkodzeniu: BOSCH "1 267 632 013" 100kPa 5V Niestety nie można go dokupić więc podłożyłem map sensor z fiata bravo, też 100kPa i 5V ale autko pracuje coś nie tak, myślę że ma inną charakterystykę....
wracając do tematu to Motronic jesteś w strasznym błędzie dziś odebrałem auto musiałem kupić nowy komputer (170zł) i do tego odblokowywacz tms374 (120zł) i samochód odpalił .....
(at)Motronic opowiedz coś szerzej jaki to sposób ? Czy można jakoś naprawić uszkodzony układ wolnych obrotów w Sagemie ? Komp jest utopiony w żelu, dostęp mocno utrudniony. Miałem kiedyś taki przypadek i jedynie wymiana na Magneti marelli pomogła i nowe cewki.
Najczęsciej siada tranzystor kluczujący cewkę,jest on w obudowie takiej jak BU508.Przynitowany do radiatora,dodatkowo osłonięty takim brązowawym plastikiem.Co do zamiennika tego tranzystora to ewentualne info na priv,z wiadomych wzgledów. Dodam ze to jest standardowa usterka Motroniców I i II generacji,zarówno w BMW jak i Oplu Omega\Vectra 2,0 jak i...
Rozpoznanie problemu jest już dzięki Motronic rozwiązane, dziękuję bardzo. Byłem w warsztacie z prośbą o wymianę tego elementu, niestety mechanik stwierdził że trzeba zdejmować kolumnę kierownicy etc. Podziękowałem mu, bo widziałem raczej brak ochoty do wykonania usługi, albo wykonanie jej za jakieś duże pieniądze. Mam prośbę , czy ktoś może dokonywał...
Podpowiedzcie proszę gdzie szukać i sprawdzić tą taśmę bo wiem że było coś na lewym przodzie (znalazłem kawałki plastyku z lampy i obudowy bsm).Sam sygnał wyje jak trzeba. Przestan już ciąć lamera. Jeżeli nie masz ochoty pomagać to się nie wp..szaj.
jest wtrysk boscha. Poważnie? Bo ja wiem, że Marelli G6. I zaczął bym od całkiem innego czujnika. Zawsze myślałem, że 1.1 60KM były na jetronicu/ motronicu. Pewnie się mylę, więc proszę o wyjaśnienie.
Nie, DF to Dynamo Field, a pod tym pojęciem mieści się włączenie prądu na wirnik Czyli wzbudzenie? A żeby było wszystko jasne, to mam tam podłączyć kabel od modułu (ten z mrugającym napięciem)?
Bartek, a jak ma być? Z przekaźnika podwójnego dostają plus, masę kluczuje kalkulator. No nie inaczej Tylko mię chodiz o to czy kałkulator kluczuj dziady indywidualnie czy półgrupowo. Nie mam auta teraz, bym se sprawdził jak jest. Dlatego pytam.
Witam georgesgr. Możliwe że ja coś mieszam w kwestii tego oznaczenia silnika HDZ ale przypomina mi się że widziałem w peugeotach z '95r. silnik HDZ (wg numeru VIN pojazdu) z wtryskiem Magneti marelli G6 ale też Bosha Mono Jetronic Z tym nastawnikiem przepustnicy ze złączką 6 pinową masz racje. Ale wydaje mi się że systemy wtryskowe MA3.x były montowane...
Na alledrogo jest komputer IAW 1AP.83 tylko podane jest że do silnika 1.4,czyżby są takie same? Właśnie go kupiłem (120zł to niewielka kwota a jak coś będzie na składaka) to bo elektrycy powiedzieli że jeżeli numery są te same to będzie pasował. Przypuszczam że będę musiał tylko IMO wypiąć, a raczej na pewno :-/ Dodano po 11 możliwość użycia w moim...
Jeżlei bezpiecznik wyjąłeś przed czasem niż klawiaturka wysłała kod zerowy ( zabezpieczający) do kalkulatora silnika to będzie palił. Faktycznie, to prawda. A ile taki Immobiliser mniej, więcej powinien brać prądu przy zablokowaniu samochodu?
Jak niedostępna jak ku piona na serwisie. Na serwisie tak ale nie w podrubię. Dodano po 1 Mniejsza o większość ważne że dostałeś to co trzeba.
32 i 14 pin bodajze wg schematu. To jest motronic mev 17.4? b14 0v właczony zapłon b32 przy 24 st celcjusza 2,8 volt Dodano po 16 To jest francuskie auto. Podaj numery błędów. Wentylatory włączaja się jak jest krytyczny bład albo ster nie zna temp. A może to czujnik tempo zewn chodzi. Klimatronik grzeje?
Zorż, jestem niemal pewien, że ma problem z wlotem powietrza, albo źle działa przepustnica dławiąca (może zarosła, może strzelona membrama, może siedzi elektrozawór) albo źle działa EGR. Ewentualnie coś nie tam za zaworem regulacji kąta wtrysku. No ale logi. Logi to podstawa. Żadnego VW/Audi nie da się zreperowac bez logów to pażok gorszy? Wcale nie!...
Po wyłączeniu zapłonu sterownik sam wysyła zasilanie na styk 12 przekaźnika, za diodą. Czy to sprawdzona informacja? Moim skromnym zdaniem jest odwrotnie tzn tędy idzie info do modułu immo i czasem do sterownika (zależnie od systemu) o rozpoczęciu procedury uruchamiania. Może czas aby dowiedzieć się jaki to konkretnie silnik. Rocznik.
Witam! Mam problem z Peugeotem 306 98r. Auto nie chce odpalić. Kręci rozrusznikiem, ale nie odpala. Nie słychać charakterystycznego odgłosu pompy po przekręceniu kluczyka i kliknięcia przekaźników. Nie zapala się też żółta diodka na desce rozdzielczej. Podejrzewam przekaźnik pompy, ale jak go sprawdzić? Poniżej zamieszczam schemat instalacji. Przekaźnik...
Tak czytam i czytam się edukuje z książki "sam naprawiam 306" i widzę iż mam układ zasilania bosha jednopunkt motronic MA 3.0 a nie magneti mareli (występował ten układ tylko na wielowtrysku....) Przynajmniej tak wynika z tabel. A jak się sprawdza tę pompe? To cos zle odczytales. Magneti marelli jest na monopunkcie. Bosch jest wielopunkt.
Jak by był zablokowany kalkulator silnika nie miałbyś z nim diagnozy. Nie chodzi o taką blokadę że nie będzie komunikacji tylko w parametrach bedziesz miał znaki zapytania przy odczycie np. PPS.Komunikacja zawsze będzie trzeba też sprawdzić parametry w BSI a bedzie wiadomo o co biega.Tak jak już pisałem problem leży w instalacji pod filtrem paliwa...
oki spróbuję sam. Tylko jeszcze jedno pytanko, jaki standart jest w Peugeot 206 NFZ z 1999r. Po długich poszukiwaniach niestety nic nie znalazłem, tzn. że albo nie umiem szukać albo poprostu nie ma jeszcze dostępu do tego typu interfejsu. czy sugerować się tymi pojęciami w dalszych poszukiwaniach? -CDIF2 -Motronic 7.2
Ej ej ej! Widzisz przewód żółty z zielonym? Tylko PSA stosuje taką kombinację kolorów , to masa. Widzisz napisy na izolacji przewodów? W innej marce tego nie ma . Byc moze masz racje. Trudno byc pewnym, ze nie ma tego gdzie indziej. Latwiej wykluczyc jedna marke. Takiej zlaczki jeszcze nie widzialem w 406 peugeota, wiec jestem na 99% pewien, ze nie...
Troche pogmatwałeś. Wyjasnij... Nie wiem, jak to jest realizowane w samochodach (nie grzebalem jeszcze) ale mam pewne pojecie, jak sie to robi w technice oswietleniowej. Dodano po 4 Wiem że rezystory są do ograniczania prądu na diodzie....:) Na pewno nie w oswietleniu. Zbyt duze wahania napiecia. Na moj gust powinien tam byc regulator (stabilizator)...
Tak, z cewki, z kluczowanego zacisku. Sprawdzone - sygnał jest brany z cewki. Doszedłem także dlaczego nie ma wolnych obrotów - sprawdziłem wszystkie piny w ECU benzyny - brakowało sygnału z przełącznika wolnych obrotów - przewód we wtyczce przełącznika się urwał - jak sprawdzałem go przed wymianą sondy to wszystkie kable siedziały mocno i pewnie,...
Acha, komputer pokazał to wymieniasz. Bardzo mądrze, zacznę tak od jutra. Zawsze niepowodzenia zwalę na komputer. Ale ja nie mowie ze zaraz wymieniłem, najpierw wywaliłem kostki i polutowałem kabelki od napinaczy pasów zero poprawy wiec wymieniłem napinacza i tez zero poprawy teraz radze się mądrzejszych ludzi wiec dlatego napisałem bo dziwna sprawa...
Na wyświetlaczu świeci się napis "Ecomod"? Nie, nie ma żadnego napisu. EDIT Udało mi się uporać z tym problemem. Okazało się, że niektóre bezpieczniki były nieodpowiednio podłączone, a niektóre kompletnie zbędne. Podłączyłem wszystko wg. schematu: http://obrazki.elektroda.net/45_12746386... http://obrazki.elektroda.net/71_12746386...
Dziękuję Motronic , znalazłem tę dwupinową wtyczkę. Za akumulatorem jest skrzynka i tam ta wtyczka była wsadzona. Ale jak to znalazłem! Wyciągałem wszystkie możliwe aż w końcu trafiłem na taką, która jest wpięta w gniazdo bez konektorów. Okazało się, że to gniazdo to przykrywka komory od komputera. W środku znalazłem dość sporą wtyczkę, więc jestem...
Witam serdecznie. Mam pytanie do Musculus'a mam Peugeota 205 Gti 1.9 1993 r. na motronicu gdzie przeplywka ma numer 0 261 200 162 i czy cos takiego podejdzie do mojego puga i czy warto zaryzykowac http://cgi.ebay.pl/AIRFLOW-METER-CHIPPED...
Jest to peugeot 406 coupe 2.2 hdi z 2004 roku dokładna data to bodajże grudzień 2003. I z góry dzięki:) Poszło na prv pozdrawiam. Dodano po 9 Konkretnie chodzi mi o to który przekaźnik jest od klimatyzacji??? Weź pikacza podłącz pod pin ''klimatyzacji''' i szukaj po pinach przekaźników. Bez schematu w peugocie jest ciężko coś znaleźć. Dodano po 1 Żaden...
Nie do końca Motronic, jak na ogniwach łańcucha są namalowane znaki (nissan, stary diesel peugeota/forda) to trzeba się nieźle nakręcić, żeby się zgrały z kołami
Witam Przechodzę to samo tylko z Citroenem ax 1,1. monowtrysk bosch. Oprócz MAP sensora i zaworu EGR których u mnie niema wymieniałem wszystko. Obroty wieszały się na gazie ok. 3200 i zauważyłem że silnik krokowy podąża za przepustnicą i tam zostaje. Nie pomagała regulacja potencjometru przepustnicy (jak masz fabrycznie nie ruszaj). Pomogło wymiana...
Przem, a co ma wspólnego PSA z Renault? liteon1-zmień fachowców. Sorry, do Peugeota i Citroena dokoptowałem Renaulta mój bład, (jakoś tak z rozpędu) pozdr
Mam teraz wątpliwości, bo np. wg. tej stronki to suma ( crc ) wsadu jest inna. Złożyłem i nawet wgrałem mapy do samochodu ale bez czytania tych map, http://www.id2.cz/ http://obrazki.elektroda.net/61_11881118... - model samochodu obsługiwane prze kwp2000Plus. - KWP 2000 Plus --> Compatibility: Supported Car`s and their ECU`s: ECU...
Zależy czy rzeczywiście tam jest krokowy, mi się wydaje że zawór obejściowy. No chyba że samochód masz na Marelli nie na Motronicu. Załóżmy że krokowy -zakladasz -testrerem silników dosuwasz trzpień -cofasz na 24 krok Ready.
Z pierwszego postu wnioskuję, że chce założyć regulator stosowany w Renault/Volvo ( dwie wsuwki) do alternatora stosowanego w PSA. Nie da się, alterantory Renault są 6-cio diodowe, w PSA 9-cio . Witam, Tu mnie zlapales! Oczywiscie, masz racje. Nigdy na to nie zwrocilem uwagi. Mostek jest na oko taki sam, ale faktycznie u renaulta brakuje diod. Czlek...
Przepraszam nie miałem dostępu do kompa Pierwsze dwie cewki (zamienniki) padły dość szybko. Objaw był za każdym razem taki sam . Jadąc zapaliła się kontrolka "check" samochód zgasł . Po uruchomieniu auto chodziło jakby na 3 cylindrach. Mimo tego że przy sprawdzeniu cewki , dawała iskrę na każdy cylinder. Pojechałem do fachowca od magnetti marelii ....
Gratuluję poczucia humoru.Bawią mnie takie odpowiedzi,jak wogóle nikt nie wie co w aucie siedzi. 405 był na LE 3 Jetronic (ma przepływomierz,nie ma krokowego),był na Marelli (ma krokowy,nie ma przeplywomierza),i był na Motronicu (ma przeplywomierz,nie ma krokowego). Może poda kolega kod silnika? Jeżeli plasikowy kolektor to pewnie Marelli G5
(at)faziil: Jeżeli Twój kolega ma czas, to niech zaczeka jakieś 2 lata. Ty w tym czasie intensywnie zacznij się uczyć i być może będziesz mógł zbudować układ, który będzie działał zgodnie z założeniami, bezpiecznie i efektywnie. Nie jest to moja złośliwość, ale próba uratowania Twojej skóry. Czy wiesz jak działa silnik spalinowy? Na czym polega jego...
Poszukuje schematu interfejsu do programu AutoDiag. Czy nadawałby się do tego interfejs OBD obsługujący linie L i K ? Mam interfejs OBD ale tylko obsługujący jedną linie i nie chce się komunikować,a na KTS Boscha widziałem że trzeba podłaczyć obydwie linie.Potrzebuje podłaczyć Peugeota 405 na wtrysku Motronic M 1.3 . Będe wdzięczny za pomoc.
co do SOLUSA.. PASS... szukaj czegos innego do europy slabo.. to bardziej pod USA.. ale cos tam robią.. jakie samochody wogole chcesz robic i co??.. tylko prosze cie nie mow ze chip tunnig i liczniki :).. Solus pro jest rewelacja do europy (francje troche słabiej) forda robi najlepiej z wszystkich ogólnych testerów (oni są producentem IDS) w Polskiej...
Podchodzą cewki z peugeota, citroena na motronicu. Jakaś alfa romeo też.
Kupiłem kiedyś 10 rozruszników D6RA do opli, były najtańsze. Myslę sobie poprzekładam głowiczki i będa do renault, peugeotów. Poodpadały szybko magnesy, popekały szczotkotrzymacze. Alternatory do punto czy innych fiatów to taka sama padlina. Już wolę pospawać oryginał i przewinąć uzwojenie. A ja zakładam Chińskie stojany do D6RA i żaden nie wrócił....
Silnik 1.6 wtrysk wielopunktowy bosch motronik
Witam. Peugeot Partner 2005 rok 1,9 D Silnik pracuje normalnie tylko wyświetla się błąd P0170 Proszę o pomoc w zwalczeniu błędu P0170. Może ktoś ma jakiś pomysł. PS Kolego MOTRONIK,jest jeszcze wiele osób które mogą wypowiedzieć się na temat tego problemu,więc proszę daj sobie spokój ze swoimi złośliwościami i daj szanse wypowiedzieć sie innym ,nie...
W saxo jest zielony przekaźnik nad skrzynią, koło węza chłodnicy. Przekaźnik 40A, z tuleją naokoło kostki przyłączeniowej, taki sam jak w renówkach do wiatraków chłodnicy. Po sprawdzeniu - faktycznie u Citroêna byla modyfikacja od numeru OPR 8940 - zamiast dwoch przekaznikow zastosowano jeden 35 amperowy. U Peugeota nie widzialem takiej wersji....
jesli to system boscha to motronik MP 5.2 lub 7.2 po załączeniu zapłonu niezaleznie czy jest blokada immo czy nie powinien pojawiś się impuls załączajacy przekaźnik pompki paliwa taki czerwona puszka na 15 pinów
panowie z tego co gość opisuje to ma silnik benzynę magneti marelli IAW48PXX.X a wym modelu immo i mapa siedzi we flashu a u kolegi z strownikiem boscha motronik MP7.2 eeprom osobny 24C16 pytania proszę przesłać na pw
Tak, wystarczy samo L, bez +. Pamięć jest zawodna, a i sprzęt leciwy, więc mogę popełnić gafę-zdaje mi sie, że piny we wtyczce są wtedy zamienione; ale to z łatwością rozgryziesz. Dokładnie są zamienione , nawet jak zmieniłem ten regulator to jest na odwrót , lampka ładowania świeci do wiekszej blaszki puszczone +12V a nie ładuje i lampka nie gaśne...
bosch motronic peugeot oznaczenia motronic bosch motronic
parametr maszynowy blaupunkt pobór prądu przewody wysokiego rezystancja
Niedopasowanie fazowe głośników a jakość dźwięku Łożyska w pralce LG WD 12021D6: Wymiana i specyfikacja