Sygnalizuje niski poziom płynu hamulcowego. Czujnik poziomu bardzo źle reaguje na dziurawą membranę w korku. Sygnalizować tak może też czujnik zużycia klocków, a korek popsuł ktoś nie potrzebnie. Na pewno ma zapisany kod usterki po którym dojdziesz o który czujnik chodzi.
To może zacznij od diagnostyki komputerowej stosownym sprzętem i z osobą z wiedzą? Nie będzie wtedy "podejrzewam", bo ten sposób diagnostyki nie działa już z ćwierć wieku.
Problem z immobilizerem.
Błąd F22 to awaria modułu sterującego silnikiem: https://www.glotechrepairs.co.uk/news/wh... https://north.pl/karta/silnik-napedowy-d...
Przy wyższych obrotach wałek zaczyna,, omykać '' tłumaczyłoby to Twój objaw.
Ciśnienie OK. Problem na kablach w komorze silnika. Kolor czarny idzie z czujników przez okrągłą złącze do licznika. I prosze się nie sugerować pełnym przejściem, najlepiej puścić to drugim kablem.
A na pewno to jest Madison, a nie Malaguti Blog? Teraz dopiero znalazłem w serwisówkach. Silnik tajwański CFMOTO 125 i 160 cm³, baza GY6 przerobiona na LC z łańcuchem rozrządu po prawej stronie i świecą po lewej. Ten silnik stosowany był także w Centro 125/160 i.e. Euro3. Tylko że Malaguti Blog wygląda zupełnie inaczej niż Madison. Tylko kody błyskowe...
Spodziewałem się screenu z info o baterii czyli pierwsza zakładka, i kawałek screenu z ładowania baterii - obraz po naciśnięciu START. Pytanie: jak stara jest bateria.
A co diagnoskop pokazuje? Test licznika był robiony? Okablowanie ok? Co oznacza (podaj wartości): cisnienie było słabe wiec wymieniłem pompe olejowa cisnienie jest juz ksiazkowe
Jutro zawioze go na komp i zobaczymy jakie błędy sypnie. Zapewne identyfikatory środowiska UEC i REC, pewnie jeszcze tego modułu za bezpiecznikami w kabinie, możesz sam to wszystko poprzekładać i auto odpali ale potem będzie konieczna konfiguracja wyposażenia techem bo opcom się wyłoży i pewnie jeszcze coś w aucie udupi, pozakładaj to co powymieniałeś...
Warto było by zmierzyć ciśnienie. Musiało by brakować zdecydowanie więcej niż litr oleju żeby kontrolka sygnalizująca niskie ciśnienie zaczęła mrugać.
Ekspres w ten sposób sygnalizuje potrzebę odpowietrzenia układu (info w instrukcji obsługi) . Jeżeli nie pomoże odpowietrzenia to rozbiórka i weryfikacja co się zepsuło
Więc zainteresuj się czujnikiem poziomu płynu chłodzącego w zbiorniku wyrównawczym - przy ubytku, zaświeca się właśnie czerwona kontrolka przegrzania.
Kolego wyjmij zbiorniczek wymyj go zwracając szczególną uwagę na elektrody w nim załóż zobacz czy będzie poprawa, jeśli poprawy brak do wymiany zbiorniczek płynu G-12.
Immo nie blokuje rozrusznika, przekaźnika też nie ma,sterowanie idzie sztywno ze stacyjki
Witam , udało się znaleźć przyczynę mugania kontrolki cisnienia oleju ...pomimo ze ma cisnienie Dodano po 4 Czesc i co udało się ustalić usunąć przyczyne mrugania kontrolki cisnienia oleju ..pomimo ze manometr pokazuje cisnienie.
No to włożyli miskę bez czujnika. Opcje są dwie: a) kolejna wymiana miski na taką z czujnikiem, b) poproś kogoś o wyłączenie czujnika poziomu oleju(vcds -> 17 Instruments -> 10 Adaptacje -> kanał 38 i wartość z 1 na 0). Chyba że ktoś po prostu wtyczki nie podpiął, no ale jeśli nie chcesz się kłaść pod autem to nic nie zdziałasz.
Moze na poczatek pomniez napiecia i podaj je na forum. sprawdz czy kodensatory sa w porzadku
Cześć! przepływomierz jest umieszczony w dolnej części płaszcza wodnego, takie coś z biało-przeźroczystego plastiku po lewej stronie zmywarki. Dobierz się do modułu sterującego w drzwiach zmywarki. Znajdź wtyczkę z oznaczeniem FM, wypnij z modułu. Podepnij do niej miernik z brzęczykiem i po włączeniu zmywarki i rozpoczęciu pobierania wody powinieneś...
;) Kontrolka którą opisałeś, sygnalizuje prawidłowe działanie systemu NATS (syst. antykradzieżowy). Szybkie miganie oznacza uzbrajanie się systemu (włącza się immobiliser) - poczytaj. W Primerach P11.144 po pierwszym lifcie (1999-2001) NATS sygnalizowany był diodą LED na podszybiu, po drugim lifcie (2001- VI.2002) - kontrolką na tablicy wskaźników.
Sprawdź styki, może są zabrudzone i gdzieś nie łączy.
Pisałem o tym niedawno zajrzyj myśle ,że przyczyna jest taka jak pod linkiem http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... Czasem warto korzystać z przycisku szukaj !!! Pozdrawiam
Witam. Proszę o pomoc, a mianowicie . W Ka-śce cały czas mruga kontrolka poduszek. Czytałem posty wcześniejszych wypowiedzi i myślałem że jakimś kodem ona nadaje , ale nie ,ona mruga cały czas. Więc mam pytanie co jest i jak temu zaradzić? A-ha auto jest z roku 97. Pozdrawiam i dziękuje za wypowiedzi. a.gry Dodano po 2 Przepraszam za tytuł postu. A...
Migająca kontrolka swiec zarowych w VW sygnalizuje poważne (chociaz nie zawsze) uszkodzenie układu wtryskowego. Nie wiem jakiego masz chip boxa ale zwykle w tych silniach oszukują temperaturę paliwa. podejrzewam, ze jak będzie +30, to nie będzie błędu, w niższych temp. zawsze. Tylko twoją wolą jest to czy chcesz niszczyć silnik pompę i turbinę na własne...
najlepiej byłoby podpiąć waga i połączyć się z immo, ale mruganie kontrolki może być przyczyną nie rozpoznania kluczyka po zbyt szybkim przekręceniu kluczyka i nie rozpoznaniu kodów. gdy przekręcisz kluczyk i odczekasz chwile przed odpaleniem za każdym razem kontrolka gasnie ?
Witam. Sprawdzić grzałkę, silnik pompy myjącej i kondensator rozruchowy tego silnika.
Na przykład rozstrojenie detektora FM. Można to zweryfikować przez ręczne odstrojenie od stacji. Jeżeli odbiór się poprawi, będzie to potwierdzenie. Usterka jest powszechna, często opisywana.
Jak rozrusznik nie kręci to; 1-padł 2-kostka stacyjki do sprawdzenia.
Z tym wymienianiem wszystkich świec to chyba lekka przesada, licząc średnio 40PLN za świecę to juz ładna sumka wychodzi.... ale tak jak napisał przedmówca pierwsza rzecz to sprawdzić świece
Ale to jest kontrolka sterownika a nie immo.
Hej moja rada to taka : jak bedziesz zalewał olej po tym zabiegu to już uzywaj z tej samej półki lub nizej nie lej lepszego bo wyplucze osady w silniku a czym to grozi to pisać chyba nie musze - doświadczylem tego na wlasnej skórze kilka latek temu
trzeba by było sprawdzić pompe wody czy ona wylewa, sprawdź filtr jeśli będzie czysty, to zrób pranie i sprawdz czy przy wylewaniu ciepłej wody pompa nie będzie oddawać dziwnych odgłosów "chrobotania" jesli tak - pompa do wymniany. 2 sprawa moze byc zabrudzony hydrostat, wtedy by trzeba było go wyczyścić...
Nic nie kupuj tylko popraw luty i będzie ok. Te typy tak mają że luty trzeba poprawiać.
To napiszę jeszcze raz, że miałem podobny przypadek i winny okazał się sterownik silnika.
Wymiana samych popychaczy nic tu nie da chodziło mi o boczny luz w głowicy ,a to wynik zużycia sie gniazd popychaczy .
Raczej ECU nie padło tylko trzyma go immo. Problem pewnie leży w skrzynce UCBIC.
Boże co za dyskusja temat znany od lat, to golf 3 1.8 ABS filtr oleju załóż markowy a nie jakiś filtron, te filtrony już wielu ludzi wprowadziły w błąd i silnik zalej nowym olejem, nie wiem jaki tam masz czy 5w czy 10w czy 15w, powinienes to od razu zrobic jak kupujesz auto od kogoś kogo nie znasz
Dodam że na serwisie nie ma żadnych błędów Bzdura.
Sterownik do naprawy, gdybyś kogoś szukał do naprawy to pisz.
Masz zapchany DPF, musisz wypalić.
Jaki ciśnienie doładowania zadane i rzeczywiste?
Ale jesteś pewny że ten błąd dotyczy własne tego czujnika, a jakie błedy są zapisane w sterownikach
Oleju mam max na bagnecie, 5W40 Valvoline.
witam znalszłeś rozwiązanie twojego problemu? iveco działa?
Dokładnie, jakie ciśnienia systemowe oraz na reewersie? Na połówki puszcza ciśnienie? Robiłeś test zapięcia „na sztywno”?
VW Polo 6N2 Lift, 2001.03, HB 3d., benzyna 1.4 16V 75KM bez lpg, 182000km, manual 5, ABS, klima Opiszę dzisiejszy przypadek: Do dnia dzisiejszego wszystko było ok. Trochę jazdy po mieście (spokojnej i około 8-10km). Nagle temperatura 110° (płynu chłodzącego) i mruganie kontrolki oleju. Zjechałem na prking, wyłączyłem silnik. Pod maską: - zbiorniczek...
No i co..? Podelawaliscie plynu do zbiorniczka i "naprawa" zakonczona..?! Z jakiego powodu tego plynu ubylo? Teraz dopiero powinienes miec"pietra".
Sprawdź czy pracuje przepływomierz: https://north.pl/karta/plaszcz-wodny-z-p... Sprawdź również czy wąż aqua stop nie jest zanieczyszczony: https://north.pl/karta/waz-doplywowy-z-a...
Rozpocznij od pomiarów grzałki a następnie silnika napędowego.
Skoro mruga kontrolka od żarowych to jest błąd w sterowniku silnika. Odczytanie go zawęzi skutecznie krąg poszukiwań.
mrugająca kontrolka ładowania mrugająca kontrolka silnika mrugająca kontrolka oleju
komputer rejestrator monitoring wykorzystać monitor laptop zamek drzwi bocznych
ecovacs deebot płyta indukcyjna którą
Grundfos Alpha – zwarcie w instalacji CO, regulator działa, pompy nie startują, migająca dioda Delphi Grundig CD30 MP3 GMoD33C1509475 – kod PIN, odczyt EEPROM, parowanie z wyświetlaczem