To może zacznij od diagnostyki komputerowej stosownym sprzętem i z osobą z wiedzą? Nie będzie wtedy "podejrzewam", bo ten sposób diagnostyki nie działa już z ćwierć wieku.
Sygnalizuje niski poziom płynu hamulcowego. Czujnik poziomu bardzo źle reaguje na dziurawą membranę w korku. Sygnalizować tak może też czujnik zużycia klocków, a korek popsuł ktoś nie potrzebnie. Na pewno ma zapisany kod usterki po którym dojdziesz o który czujnik chodzi.
Problem z immobilizerem.
Błąd F22 to awaria modułu sterującego silnikiem: https://www.glotechrepairs.co.uk/news/wh... https://north.pl/karta/silnik-napedowy-d...
Pompa była droga prawie 2k, błędów było 11 numerami podobne do tych u góry, niektóre takie same. Pompa kupiona z tymi samymi numerami. Nie trzeba było programować
Sie wyjaśniło :/ . Tylko dlaczego Kolega grzebiąc przy hydrostatach nie zauważył wody w tacy :? Tak na czuja bo nie podałeś numeru PNC zmywarki potzrebujesz takiego zestawu: http://obrazki.elektroda.pl/3902303600_1... rura (145) ( inaczej nazywają ją kolektor -nie pytaj dlaczego ) ma numer katalogowy 1528059007 To niestety tylko hioptezy...
Spodziewałem się screenu z info o baterii czyli pierwsza zakładka, i kawałek screenu z ładowania baterii - obraz po naciśnięciu START. Pytanie: jak stara jest bateria.
A na pewno to jest Madison, a nie Malaguti Blog? Teraz dopiero znalazłem w serwisówkach. Silnik tajwański CFMOTO 125 i 160 cm³, baza GY6 przerobiona na LC z łańcuchem rozrządu po prawej stronie i świecą po lewej. Ten silnik stosowany był także w Centro 125/160 i.e. Euro3. Tylko że Malaguti Blog wygląda zupełnie inaczej niż Madison. Tylko kody błyskowe...
moduły drzwi też z immo są.
No to włożyli miskę bez czujnika. Opcje są dwie: a) kolejna wymiana miski na taką z czujnikiem, b) poproś kogoś o wyłączenie czujnika poziomu oleju(vcds -> 17 Instruments -> 10 Adaptacje -> kanał 38 i wartość z 1 na 0). Chyba że ktoś po prostu wtyczki nie podpiął, no ale jeśli nie chcesz się kłaść pod autem to nic nie zdziałasz.
Moze na poczatek pomniez napiecia i podaj je na forum. sprawdz czy kodensatory sa w porzadku
Czy aby proces odkamieniania był wykonany "całkowicie"? Z tego co wiem, tam trzeba chyba ze 3 razy napełniać zbiornik wodą (pierwszy raz z odkamieniaczem). Dopiero po wykonaniu procedury odkamieniania maszyny, ekspres powinien być gotowy do pracy. Bo to wygląda tak, jakby on jeszcze odkamieniania "nie zakończył". A rozumiem, ze woda z obydwu dyszy leci...
Właśnie, słowo klucz to "zastępczy" który nie jest rozpoznawany. Używane oryginały można znaleźć za kilkadziesiąt złotych.
Ciśnienie OK. Problem na kablach w komorze silnika. Kolor czarny idzie z czujników przez okrągłą złącze do licznika. I prosze się nie sugerować pełnym przejściem, najlepiej puścić to drugim kablem.
Ekspres w ten sposób sygnalizuje potrzebę odpowietrzenia układu (info w instrukcji obsługi) . Jeżeli nie pomoże odpowietrzenia to rozbiórka i weryfikacja co się zepsuło
W IPM idzie z zasilacza tylko napięcie 41,5V. Ostatnio miałem taki sam przypadek i uszkodzony był zasilacz sieciowy (ten zamknięty w metalowej obudowie).
Jesli masz wersje ze przednia wiązka jest łączona wtyc!ką wiwlopinowa na pr!edniej grodzi kabiny to tam. A generalnie setwisówka do reki .żarówka isprawdzasz przejscie ma kablach od czyjnika do wtyczki zegarów.
Więc zainteresuj się czujnikiem poziomu płynu chłodzącego w zbiorniku wyrównawczym - przy ubytku, zaświeca się właśnie czerwona kontrolka przegrzania.
Immo nie blokuje rozrusznika, przekaźnika też nie ma,sterowanie idzie sztywno ze stacyjki
Bardziej kończy się czujnik kąta w EPS. Co nie znaczy że alternator należy olać. Zmierz ładowanie na początek ,potem podłącz tester. NIe święci żadna kontrolka.?
Cześć! przepływomierz jest umieszczony w dolnej części płaszcza wodnego, takie coś z biało-przeźroczystego plastiku po lewej stronie zmywarki. Dobierz się do modułu sterującego w drzwiach zmywarki. Znajdź wtyczkę z oznaczeniem FM, wypnij z modułu. Podepnij do niej miernik z brzęczykiem i po włączeniu zmywarki i rozpoczęciu pobierania wody powinieneś...
Witam jest to błąd F05 czyli błąd pompy spustowej do sprawdzenia filtr lub zablokowana pompa monetom
Wymien pampersa i skasuj tym programikiem , wszytko bedzie ok. Serwis rąbie 80 złotych - muszą z czegoś życ przecież, ale czemu z naszej kieszeni ??? pozdrawiam
Sprawdź styki, może są zabrudzone i gdzieś nie łączy.
A co diagnoskop pokazuje? Test licznika był robiony? Okablowanie ok? Co oznacza (podaj wartości): cisnienie było słabe wiec wymieniłem pompe olejowa cisnienie jest juz ksiazkowe
Pisałem o tym niedawno zajrzyj myśle ,że przyczyna jest taka jak pod linkiem http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... Czasem warto korzystać z przycisku szukaj !!! Pozdrawiam
Witam. Proszę o pomoc, a mianowicie . W Ka-śce cały czas mruga kontrolka poduszek. Czytałem posty wcześniejszych wypowiedzi i myślałem że jakimś kodem ona nadaje , ale nie ,ona mruga cały czas. Więc mam pytanie co jest i jak temu zaradzić? A-ha auto jest z roku 97. Pozdrawiam i dziękuje za wypowiedzi. a.gry Dodano po 2 Przepraszam za tytuł postu. A...
Warto było by zmierzyć ciśnienie. Musiało by brakować zdecydowanie więcej niż litr oleju żeby kontrolka sygnalizująca niskie ciśnienie zaczęła mrugać.
Przy wyższych obrotach wałek zaczyna,, omykać '' tłumaczyłoby to Twój objaw.
najlepiej byłoby podpiąć waga i połączyć się z immo, ale mruganie kontrolki może być przyczyną nie rozpoznania kluczyka po zbyt szybkim przekręceniu kluczyka i nie rozpoznaniu kodów. gdy przekręcisz kluczyk i odczekasz chwile przed odpaleniem za każdym razem kontrolka gasnie ?
Kolego wyjmij zbiorniczek wymyj go zwracając szczególną uwagę na elektrody w nim załóż zobacz czy będzie poprawa, jeśli poprawy brak do wymiany zbiorniczek płynu G-12.
Witaj. Sprawdź napięcie małej baterii podtrzymującej RTC, jeśli jest poniżej 2.9V to wymień ją. Po wyczyszczeniu ustawień BIOS (jeśli bateria nie jest sprawna to następuje zawsze po odłączeniu od zasilania) laptop może zareagować na samo podłączenie zasilacza i może kilka razy włączyć się i wyłączyć, może to potrwać minutę czy dwie. Po wymianie baterii...
Ta kombinacja diod oznacza: F11: Wykryty brak odpowiedzi zwrotnej pompy (pompa spustowa odłączona lub przerwane uzwojenie) - Sprawdzić wydajność styków łącznika J9 na płycie - Sprawdzić na łączniku J15, pin 1 i 2 (w przypadku pralki z blokadą drzwiczek Easy Door) lub na łączniku J9, pin 8 i 9 (w przypadku tradycyjnej blokady drzwiczek) ciągłość pompy,...
Z tym wymienianiem wszystkich świec to chyba lekka przesada, licząc średnio 40PLN za świecę to juz ładna sumka wychodzi.... ale tak jak napisał przedmówca pierwsza rzecz to sprawdzić świece
Witam , udało się znaleźć przyczynę mugania kontrolki cisnienia oleju ...pomimo ze ma cisnienie Dodano po 4 Czesc i co udało się ustalić usunąć przyczyne mrugania kontrolki cisnienia oleju ..pomimo ze manometr pokazuje cisnienie.
Witam. Sprawdzić grzałkę, silnik pompy myjącej i kondensator rozruchowy tego silnika.
Wiemy :) Bezpieczniki termiczne na grzałce cappuccino padły. Naturalnie piszę to z własnych doświadczeń dlatego warto sprawdzić osobiście ale nigdy nie trafiłem na taka usterkę w tym modelu by była inna przyczyna. Co najdziwniejsze ich wymiana pomaga, nie odkryłem przyczyny ich uszkodzonenia.
Wyłączniki na kole przekładni bloku zaparzającego. W zależności od modelu albo będziesz miał dwa mikro wyłączniki lub jeden (zawsze wymienia się dwa jak są) Odkręcasz ścianke za blokiem zaparzającym za nią jest przekładnia.
według tego co piszesz to jest bład F12- http://obrazki.elektroda.pl/4059069600_1...
Migająca kontrolka swiec zarowych w VW sygnalizuje poważne (chociaz nie zawsze) uszkodzenie układu wtryskowego. Nie wiem jakiego masz chip boxa ale zwykle w tych silniach oszukują temperaturę paliwa. podejrzewam, ze jak będzie +30, to nie będzie błędu, w niższych temp. zawsze. Tylko twoją wolą jest to czy chcesz niszczyć silnik pompę i turbinę na własne...
Ale to jest kontrolka sterownika a nie immo.
Jak rozrusznik nie kręci to; 1-padł 2-kostka stacyjki do sprawdzenia.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21...
;) Kontrolka którą opisałeś, sygnalizuje prawidłowe działanie systemu NATS (syst. antykradzieżowy). Szybkie miganie oznacza uzbrajanie się systemu (włącza się immobiliser) - poczytaj. W Primerach P11.144 po pierwszym lifcie (1999-2001) NATS sygnalizowany był diodą LED na podszybiu, po drugim lifcie (2001- VI.2002) - kontrolką na tablicy wskaźników.
Hej moja rada to taka : jak bedziesz zalewał olej po tym zabiegu to już uzywaj z tej samej półki lub nizej nie lej lepszego bo wyplucze osady w silniku a czym to grozi to pisać chyba nie musze - doświadczylem tego na wlasnej skórze kilka latek temu
Na przykład rozstrojenie detektora FM. Można to zweryfikować przez ręczne odstrojenie od stacji. Jeżeli odbiór się poprawi, będzie to potwierdzenie. Usterka jest powszechna, często opisywana.
trzeba by było sprawdzić pompe wody czy ona wylewa, sprawdź filtr jeśli będzie czysty, to zrób pranie i sprawdz czy przy wylewaniu ciepłej wody pompa nie będzie oddawać dziwnych odgłosów "chrobotania" jesli tak - pompa do wymniany. 2 sprawa moze byc zabrudzony hydrostat, wtedy by trzeba było go wyczyścić...
Dodam że na serwisie nie ma żadnych błędów Bzdura.
Prawdopodobnie rozstrojony filtr dyskryminatora. Trzeba dostroić albo może i wymienić.
Z prawdopodobieństwem 90 procent regulator.
Nic nie kupuj tylko popraw luty i będzie ok. Te typy tak mają że luty trzeba poprawiać.
Boże co za dyskusja temat znany od lat, to golf 3 1.8 ABS filtr oleju załóż markowy a nie jakiś filtron, te filtrony już wielu ludzi wprowadziły w błąd i silnik zalej nowym olejem, nie wiem jaki tam masz czy 5w czy 10w czy 15w, powinienes to od razu zrobic jak kupujesz auto od kogoś kogo nie znasz
kable ok? może coś od wibracji P.S Elegancki silnik:]
To napiszę jeszcze raz, że miałem podobny przypadek i winny okazał się sterownik silnika.
Dostałeś już odpowiedź, do sprawdzenia zasilania i masy, dodatkowo zobacz, czy nie rozładowałeś akumulatora, to może być przyczyną usterki. Wystarczy spróbować odpalić na kable! Dodano po 1 E, popatrzyłem na filmik, masz jednak do sprawdzenia zasilania i masy.
Wymiana samych popychaczy nic tu nie da chodziło mi o boczny luz w głowicy ,a to wynik zużycia sie gniazd popychaczy .
Najpierw musisz być w menu i mieć wyświetlony licznik filtra - tak żeby podświetlona była liczba godzin na nim. Wtedy wciskasz na pilocie reset na kilka sec i po sprawie.
Raczej ECU nie padło tylko trzyma go immo. Problem pewnie leży w skrzynce UCBIC.
Sterownik do naprawy, gdybyś kogoś szukał do naprawy to pisz.
Podepnij woltomierz do akumulatora i sprawdz napięcie w momencie kręcenia rozrusznikiem. Wygląda na to, że rozrusznik pobiera za duży prąd. Duży spadek napięcia powoduje, że wszystkie urządzenia wariują. Zdarza się, że rozrusznik w kiepskim stanie elektrycznym lub mechanicznym tak się zachowuje (Twój chyba blokuje się mechanicznie).
Masz zapchany DPF, musisz wypalić.
Czy F803 i F804 są sprawne?
Kontrolka odpowiedzialna za hamulec ręczny lub poziom płynu hamulcowego Będzie się świecić w sytuacji, gdy zaciągnięty będzie hamulec ręczny. Jeśli po jego zwolnieniu nadal będzie się świecić lub zapali się podczas jazdy, oznacza to, że poziom płynu hamulcowego jest zbyt mały. W takiej sytuacji najlepiej gdybyście poprosiły kogoś dolanie płynu hamulcowego,...
Wentylator na bank nie działa. Już sprawdzony na krótko i ani drgnie. Jutro spróbuję upchać w aucie wspomniany wentylator od Golfa IV. Na oko są identyczne.
Dokładnie, jakie ciśnienia systemowe oraz na reewersie? Na połówki puszcza ciśnienie? Robiłeś test zapięcia „na sztywno”?
Oleju mam max na bagnecie, 5W40 Valvoline.
Jaki ciśnienie doładowania zadane i rzeczywiste?
Rozpocznij od pomiarów grzałki a następnie silnika napędowego.
słychać lekki stukot jakby od strony programatora i na żadnym programie pracy nic się nie dzieje poza mrugającymi kontrolkami Witam. "Stukot" jak to nazwałeś może dochodzić blokady drzwi, po mrugających kontrolkach możesz ustalić kod błędu i sam stwierdzić co ją boli http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Ale jesteś pewny że ten błąd dotyczy własne tego czujnika, a jakie błedy są zapisane w sterownikach
Pracuje pompa odpływowa na początku? Zaczyna pobór wody?
Znalazłem podobny problem na YT, niestety nie w języku polskim, ale chodzi o to, że był zepsuty czujnik poziomu wody. https://www.youtube.com/watch?v=wbdkCL6K...
Witam Udało się coś dowiedzieć w sprawie radia mam ten sam problem
witam znalszłeś rozwiązanie twojego problemu? iveco działa?
Mówisz o switchu przy pedale.....
(at)hudy90 Jak oznaczona kontrolka ?
Witam Mam problem z Xevo 125. Po rozgrzaniu i przechyleniu skutera delikatnie na lewo zaczyna mrugać kontrolka oleju. Czy to wina czujnika, czy problem jest inny? Proszę o pomoc.
Na płytce faktycznie brudy - zdejm zielone oprawki ze szpilkowych złączy (pod nimi potrafią robić się zwarcia i przerwy|)- całą płytkę wyczyść dokładnie IPĄ i , pędzelkiem i miękkim skrobakiem i wtedy próbuj - jak dalej to samo - patrz wyżej.
Mam problem w A8 D2 LIFT, pojawia mi się na FISie kontrolka rezerwy. Wskaźnik działa poprawnie. Na początku pokawiała się raz na jakiś czas przez chwilę, później kilka dni było OK, teraz mruga cały czas, czasem przez sekundę jest dobrze więc wygląda jakby coś nie łączyło. Na innym liczniku problem nie występuje bo przekładałem. Jako, że i tak będę musiał...
Tak ma być.
Link do strony z kodami błędów. https://naprawa-lodowek-krakow.pl/blog/d...
Zapchana syfeem komora impulsowa.
Witam, udało się zdiagnozować usterkę?
Skoro mruga kontrolka od żarowych to jest błąd w sterowniku silnika. Odczytanie go zawęzi skutecznie krąg poszukiwań.
Więc trzeba ten jakiś problem z EGR naprawić i auto wróci do żywych.
Wygląda na to, że elektronika oberwała. Moduł do wyjęcia i oceny stanu rzeczy.
Kolego CMS Engine PWB to płyta nad silnikiem(z mrugającymi kontrolkami :wink: ), silnik zostaw w spokoju, nie zdarzyło mi się by padł. Jak będziesz przekładał engine zostaw Chip przy maszynie (numery i liczniki będą Ci się zgadzać).
Turbosprężarka, jej sterowanie, przepływ powietrza, pomiar ciśnienia doładowania.
U Ciebie uszkodzony immo, pierw diagnostyka
Blad drukarki Wylacz zasilanie i wlacz je ponownie. Aby uzyskac informacje zobacz dokumentacje. i nic wiecej mruga kontrolka zalaczenia oraz wi fi
Czujnik sprawny?
... F-02 i tyle w temacie. Dziękuje i pozdrawiam!
Witam. Dzisiaj włączyliśmy ekspres. Wszystko załączyło się dobrze i w momencie kiedy wybraliśmy kawę którą chcemy, zapaliły się te 3 kontrolki co na zdjęciu i zaczęły mrugać. Przeczyściliśmy cały ekspres ale niestety to nie pomogło. Może ktoś miał też taki problem i pomoże. https://obrazki.elektroda.pl/9755493000_...
sprawdź połączenie kostek immobilisera
To nie wina świec, w tym samochodzie nie ma układu ich kontroli
Temat omawiany wielokrotnie - do warsztatu - nie koniecznie ASO.
Przez te 2 sekundy pracy sypie się ładnie do komory , może to faktycznie silnik? Ale dlaczego błyskają te szajse kontrolki?
w sumie to i racja.zamiast szukac oryginalnego, po prostu spuszcze caly i tak jak mowisz, Petrygo wleje i bedzie spokoj.nie wiem czy mozna mieszac plyny chlodzace.Dzieki za odpowiedzi.przynajmniej wiem jak rozwiazac ten glupi problem.
Cewka immo i kluczyk dobrze wyczyść, wykasuj błąd, jeżdzić i na pewno będzie dobrze. Pozdrawiam
Mrugająca poduszka? to jakaś nowość pewnie na niebieskich LEDach. Czwreczka to napinacze pasów, jeśli pamięć nie szwankuje, sprawdź kostki pod siedzeniami.
mrugająca kontrolka awaryjnych mrugająca kontrolka akumulatora mrugająca kontrolka świec
iskra regulator napiąć odkurzacz filtrem wodnym zelmer samsung telewizor włącza wyłącza
kaisai pompa ciepła telefon międzymiastowy
Radmor 5102 - Czy odłączony przewód antenowy wpływa na głośniki zewnętrzne? Pfaff 919 - Chwytacz blokuje igłę przy ruchu do przodu