Witam wszystkich, Pacjent jak w temacie - Fiat Fiorino Qubo 1.3 Multijet 95 KM. Przebieg 58 900 km, więc znikomy. Samochód czteroletni. Dzień jak co dzień, odpaliłem rano, wszystko w normie. Dojechałem do miasta, pojechałem w dwa miejsca. Wracam od księgowej na parking, przekręcam kluczyk i CHECK ENGINE. Nie dość tego, zapala się kontrolka "START&STOP...
Witam, opiszę od początku: Auto kupiłem jakiś miesiąc temu, wszystko gitara (poza zablokowanym radiem), kupiłem w poznańskim salonie fiata jako używany. Wszystko było super, auto paliło od strzała, zero problemów prze 1000km. Wczoraj doszło do mnie radio, orginał z Doblo ale ten ładniejszy, obły. Okazało się, że w aucie nie mam pociągniętego CAN do...
Witam. Posiadam Grande Punto 1.3 multijet. Zerwał mi się łańcuszek rozrządu. Do wymiany były 2 dźwigienki zaworowe i dwa zawory. Tłoki nie był uszkodzone. Głowica została kompleksowo zregenerowana. Rozrząd składałem na blokadach (wału korbowego oraz wałków rozrządu). Po złożeniu obróciłem wałem 2x - wszystko wyglądało ok. Niestety po złożeniu auto nie...
Witam dziś zapalił mi się check engine. Podłączyłem komputer i pokazało mi błąd fuel pressure. Samochód fiat punto 2 fl 1.3 multijet 70km. Czujnik cisnienia i filtr paliwa zmieniony. Co może być nie tak pompa paliwa wtryski czy może regulator ciśnienia paliwa ? Pozdrawiam
Czesc Jak powyżej w Fiacie Doblo 1,3 MultiJet podczas odpalania ciężko pali odpali dopiero po 10 - 15 sekundach. Dodatkowo po przekroczeniu 3000 obrotów zapala się żółta kontrolka CHECK (diagnostyka silnika) i dostaje "doła" oraz spada moc. Po podłączeniu pod kompa i przeskanowniu programem FiatEcuScan. Wyskakują dwa błędy: P0003 P0089 Jeden błąd wskazywał...
Witam wszystkich forumowiczów, proszę o pomoc obeznanych w temacie. Mam problem z Fiat Strada 1.3 Multijet 2008r., 72tys km. Auto do niedawna pracowało bez zarzutów. Miałem niemiłe spotkanie z dziczkiem :) Auto odstawione do mechanika stało 2 tygodnie przyjechałem odpaliłem i było w prządku. Ostatnio w trasie około po 50km od domu zapaliła się kontrolka...
Witam. Może już ktoś miał taki problem. Dokładnie chodzi o kontrolkę check engine. Po jakimś czasie od zakupu Qubo zaświeciła się kontrolka check engine. Po czasie zgasła i potem znowu się zaświeciła. Jakiś czas było dobrze i jeździłem z zapalonym Check-iem aż do momentu kiedy po odpaleniu samochód zaczął tracić obroty. Można nim było jechać ale mimo...
Witam, pytanie, przy około 3 tys obrotów odcina moc, zapala się chek. Po pięciu odpaleniach auta chek znika, problem nadal istnieje, czujnik ciśnienia powietrza w kolektorze dolotowym zmieniony, wszystkie węże, wężyki od podciśnienia sprawdzone. Nie mam pojęcia o co chodzi, na serwis mnie nie stać, jeżeli ktoś miał podobny problem i będzie miał chęć...
Witam! Problem z tym samochodem polega na tym że nie chce odpalić a jak już odpali to silnik pracuje nierówno,szarpie i nie reaguje na naciśnięcie pedału gaz. Check engine nie świeci na desce a po podpięciu kompa wyrzuca błąd potencjometru pedału gazu i zaworu egr.Tak sie składa ze klient ma dwa takie same auta i przerzuciłem ten pedał do drugiego auta...
Fiat Punto 09r 1.3 JTD MULTIJET Po zaświeceniu się check engine silnik nie odpala lub gaśnie,i również świeci się i odpala.Po podpieciu kompa (Texa) wyskakują błędy: -Anomalia obwodu niskiego ciśnienia P0003 Uszkodzenie mechaniczne Utrata płynu lub wadliwy spryskiwacz -Ciśnienie flauty P0087 Podzespół uszkodzony Moc zredukowana -Ciśnienie flauty P0089...
Serwis ustalił awarię: usterki przepustnicy powrotu spalin błąd z komputera "zwarcie na masę" Po krótkim czasie samochód mi się zepsuł ( nie reagował rozrusznik po przekręceniu kluczyka w stacyjce) komunikaty check engine, glow plugs, i kontrolka awarii silnika oraz mrugająca kontrolka świec żarowych - sam pogrzebałem w aucie i stwierdziłem zanik masy...
Fiat Grande Punto 2006 150tyś km 5d 1.3 16V MultiJet 75KM Pali się check engine, samochód odpala i jeździ normalnie. Komputer pokazuje średnie spalanie na poziomie 4,9l / 100km Błąd: Czujnik ciśnienia doładowania - ciśnienie zgodne z atmosferycznym. Po odpaleniu silnika ciśnienie zadane wynosi koło 1000 a czujnik pokazuje 700 przy 3 tysiącach obrotów...
Witam, auto jak w temacie - Fiat Sedici 1.9 Multijet z 2007 r. - potrzebna pomoc w zdiagnozowaniu problemu z trudnym odpalaniem. Odpalenie auta rano wymaga 3-4 krotnego kręcenia rozrusznikiem po co najmniej kilkanaście sek. Po odpaleniu z rury wychodzi niewielka ilość białosiwego dymu. Sprawdzone zostały już następujące rzeczy: - wymienione świece żarowe...
Najlepiej sczytać błąd jak zaświeci się kontrolka. Jak auto śmiga jak powinno to tylko się cieszyć, a tak na poważnie to bez nr. błędu nikt nie jest w stanie nakierować Cię zdalnie na przyczynę. To jest silnik multijet? Jeżeli tak to Sprawdź profilaktycznie przewód gumowy od turbo, lubią pękać.
Witam wszystkich serdecznie jestem tutaj nowy mam na imię Tomasz.Pozdrawiam wszystkich.Mam Fiata 500 1.3multijet,wymieniłem rozrząd,pompe oleju,regulator cisnienia,wszystko nowe i cały czas mam blad z regulatora maxymalna amplituda,pompa pracuje na full,świeci kontrolka check engine ,ma ktoś jakiś pomysł?Będę wdzięczny za pomoc. Dodano po 15 Przepraszam...
Witam. Fiat Panda 2.1.3 Multijet 70 km. Przy około 3 tysiącach obrotów odcina turbo, zapala się check engine. Pokazuje błąd P0238 - czujnik doładowania turbo sprężarki A, wysoki sygnał. Po kilku odpaleniach auta check engine znika, ale problem nadal występuje do 3 tysiąców obrotów. Wymieniłem czujnik ciśnienia w kolektorze i nie pomogło. Auto posiadam...
Witam, A u mnie było tak: pojawiały się komunikaty" sprawdź silnik (check engine) oraz glow plugs, mrugająca kontrolka świec żarowych i w końcu pojechałem sprawdzić na komputerze co jest grane - powiedziano mi iż (i tu niefachowo opiszę) ma winę jakaś przepustnica powrotu spalin (koszt 1400 zł około jak się nie da wyczyścić) :/ masakra , oki, ale jeździłem...