Ja bym spróbował podłączyć wtyczkę i od tyłu wpiąć się multimetrem w przewód sygnałowy i ręcznie/testerem ruszać tym egr i sprawdzać jak zmienia się napięcie, jak jest bez obciążenia to te 5V może być ale jak podłączysz wtyczkę to powinno spaść i zmieniać się w zależności od położenia potencjometru.
Co tu tłumaczyć. Masz multimetr? Jeden przewód w gniazdo COM, drugi mA, zakres pomiarowy mA. Podłączasz to wszystko szeregowo z zasilaniem. Tak, 200mA wystarczy.
Do otwarcia zaworu potrzebne jest 12V, więc jeśli podane jest 8,25V to w życiu go nie otworzy. Dobrze by było sprawdzić napięcie na wtyczce - jeden przewód powinien mieć stałe 12V(napięcie akumulatora) drugi masa jako sygnał ze sterownika. Pomiar wykonany w następujący sposób(najlepiej multimetrem - przewód napięciowy wtyczki + masa(np. z akumulatora)...
Jeśli to możliwe to proszę o schemat wg zdjęć 😁 Tak nie potrafię. Nie pamiętam oznaczeń w RWT. Przy pomocy "taniego" multimetru stwierdzam który przewód do czego służy.
Może być pęknięty przewód wielożyłowy przechodzący przez zawias drzwi. Prześwietlić multimetrem ciągłość przewodów.
Nie mam tego przed sobą, ale z tego co udało mi się tu prześledzić, to są tylko dwie przelotki po drodze do układu U4. Multimetrem można tą ścieżkę przemierzyć czy jest przerwana. Bez multimetru podlutowałbym cienki przewód od punktu lutowniczego przy D7 do drugiej nóżki układu U4. Jeżeli wtedy nie zadziała, to zostanie tylko ten fragment od punktu...
Dołącz zasilanie sterownika od baterii i rozłącz kable od sterownika do silnika ( 3 fazy ). Multimetrem ustawionym na sprawdzenie przejść ( piszczek )jeden przewód multimetry + daj na zasilanie + a drogi do trzech faz po kolei i odwrotnie a. Na wejście zasilania+ daj - multimetry i drugi przewód multimetry na trzy fazy po kolei. W jednym i drugim przypadku...
Raczej tylko oszacować, a nie zmierzyć. Niech będzie. Jeśli taki prosty multimetr pokaże upływność, to przewód zasilający do wymiany.
no jeszcze nie sprawdziłem ale zaraz sprawdzę multimetrem. Dodano po 1 sprawdziłem multimetrem i przewód od stopu w gnieździe do przekaźnika jest drożny( ma przejście
Zewrzyj ekran z przewodem w danym pomieszczeniu i sprawdzaj np multimetrem (test diody, ciągłość obwodu) na strychu który kabel ma połączony ekran z przewodem....
Przez ten czas nic nie było robione. Bez lampy RCD też leci. Czym mogę sprawdzić taki przewód? Mam do dyspozycji Miernik rezystancji izolacji i multimetr.
Tak wiem ale 70m w dwóch kawałkach przewodu daje 140m więc nie wiem czy ten multimetr wyrobi, pytałem zresztą w innym wątku jaki może mieć zasięg multimetr.
Jeżeli zetkniesz przewód bez paska jednym przewodem multimetru, a drugim zewnętrznej metalowej części gniazda i pokaże coś w okolicach 0, to znaczy, że plus jest na przewodzie z paskiem. Jeżeli pokaże minus, to jest odwrotnie. Można ewentualnie jedną sondę multimetru włożyć do gniazda, drugą dotknąć któregoś z dwóch kabli - ten, do którego pokaże 0...
chociazby tutaj: https://www.tme.eu/pl/katalog/wyposazeni... Pozdrawiam
Wystarczy że będzie kilka volt na przewodzie i pomiar jest błędny. Gdyby faktycznie było tam 60 ohm to taki przewód z trudem zasilał by żarówkę 60 watt ( świeciła by słabo plus ryzyko przegrzania przewodu i w konsekwencji pożaru).
Sprawdziłem go jeszcze taką metodą, że pin środkowy pod multimetr i drugi przewód multimetru pod masę akumulatora i wychodzi mi 3.3V na podpiętej wtyczce oraz 5V na odpiętej a powinno niby być 5V tak i tak mam zamawiać nowy maf?
kiedy podłączę multimetr pomiędzy ten przewód a masę przy włączonym zapłonie jest 5,5 a nie 12v To kontrolka ładowania sie żarzy a nie świeci bo ma tylko 6,5v zamiast 10V. To teraz kup właściwy mostek do poprzedniego alternatora i będzie fajnie , bo jak widze masz uwalone 2 alternatory, każdy inaczej.
Mógłbym prosić o bliższe wskazówki(tzn. w którym miejscu wpiąć multimetr - przewód idący od elektrody jonizacyjnej do sterownika)?
Ja wszelkich końcówek czy chwytaków pomiarowych używam HIRSCHMANN-a, może nie jest super tani, ale przeżywa naprawdę dużo. Natomiast do multimetru przewody pomiarowe z sondami TL175 z Fluka. To tak ode mnie ;)
Już prawie dobrze. W multimetrze wykorzystujesz gniazda 1 i 3. Są opisane: "com" i "VΩHz". Przewód od "com" dasz do punktu wspólnego głośnik/opornik. Zakres multimetru będziesz przełączał: 20V (opornik) -> 2V (głośnik).
Cześć, mam taki problemik iż przerywa mi internet, gdy majtam przewodem to raz jest raz nie ma... I tu pytanie w jaki sposób sprawdzić taki przewód multimetrem ?Pozdrawiam.
Witam ten niby twój głośniczek nie ma nic wspólnego z mierzeniem masz jakikolwiek odczyt na tym mierniku ? pozdrawiam.
Przecież masz oznaczenia L1, L2, L3 a to oznacza przewód fazowy. Pomierz multimetrem, które są fazowe i wszystko będziesz miał jasne i pewne, że nie popełnisz błędu przy podłączeniu. Film instruktażowy pokazuje przyłącze 3 faz a, że kolory przewodów są różne bo tak być powinno a że Ty nie masz tego udogodnienia to już nie poradzisz.
Wnętrze nie wygląda rewelacyjnie, przewody do brzęczyka wędrują wesoło między obciętymi końcówkami elementów przewlekanych, oderwanie się przewodu spowoduje jego losowe podłączenie wewnątrz multimetru. Co by się musiało stać z tym multimetrem, żeby urwał się przewód wewnątrz? Jak nie urwał się przez ponad 10 lat żywota tego multimetru, to odpowiedź...
Sprawdź (najlepiej multimetrem), czy któryś przewód głośnikowy nie ma przełamanej izolacji i czy nie jest zwarty z masą.
Daj link do zasilacza, albo jego zdjęcie. Przypuszczam, że zasilacz ma wtyk DC 3,5, posiada kolega multimetr, więc niech kolega ustawi zakres multimetru 20V DC. Czarny przewód pomiarowy włożyć do środka wtyku, a czerwony przytknąć na wewnątrz i odczytać napięcie. Jeżeli będzie oscylować w zakresie 12V to zasilacz jest OK.
To jest LED na 230V napięcia przemiennego. L to przewód fazowy a N to neutralny.
Przewód w mierniku wpiąłeś w gniazdo oznaczone mA?
Witam. Nowe gniazdo podpinasz. Masa z karoserii poszukać śruby z przewodami od masy i tam się podpiąć a środek zapalniczki gniazda szukamy przy kostce stacyjki napięcia po włączeniu zapłonu. Do tego potrzebny multimetr żeby sprawdzić który przewód grubszy ma napięcie 12V po przekręceniu stacyjki w pozycji zapłonu oczywiście dobrze jest zamontować sobie...
Wszędzie zero volt dc Podłącz multimetr w ten sposób: Czarny przewód miernika > GND. Czerwonym, sprawdź napięcie na wyprowadzeniach kondensatora (czerwona i niebieska strzałka) Miernik przełączony w pozycję: pomiar napięcia DC :!:
Pomiar napięcia multimetrem.
Dobrze, to po kolei: 1.Bierzesz do ręki wtyczkę 2.Umieszczasz wtyczkę w gniazdku 3.Znajdujesz na zasilaczu przełącznik 4.Przełączasz przełącznik celem włączenia zasilacza 5.Bierzesz do ręki multimetr 6.Ustawiasz odpowiedni zakres (przypominam że mierzysz napięcie stałe) 7.Bierzesz czarny przewód z multimetru 8.Szukasz czarnego przewodu w zasilaczu 9.Podłączasz...
1.8 RP to silnik Mono JEtronic, sprawdź jak działa sonda- możesz się wpiąć w przewód multimetrem i zobaczysz czy działa. Można jeszcze spróbować zresetować komputer, albo odepnij kostkę z ECU w komorze silnika przy szybie albo na kilkanaście minut odłącz akumulator. Sprawdź jeszcze czujnik temperatury dający sygnał do ECU, szukaj go na króćcu wody z...
Jeśli poszło bezpośrednie zwarcie to musisz sprawdzić wszystkie przewody idące do akumulatora, bo spalone mogą być np w połowie (pod izolacją), w miejscu spalenia przewód powinien się łatwiej zginać/łamać. No i oczywiście wszystkie kostki po drodze. Sprawdź bezpiecznik ponownie. Bo jeśli wyjmiesz jednak przepalony bezpiecznik to oznacza że wciąż masz...
Chciałabym go zdiagnozować, ale nie znam się na elektronice. Zatem po kolei. Wtyczka zasilająca musi być wyjęta z gniazdka 230V. Na początek proponuję sprawdzić przewód zasilający oraz włącznik, przy użyciu funkcji omomierza.
Napiszcie proszę czemu sprawdzanie żarówką jest lepsze od multimetru? Można sprawdzić zachowanie pod obciążeniem? Multimetr ma duży opór wewnętrzny. Zrób kiedyś prosty test- pomiar napięcia akumulatora 12V. Jeden przewód multimetru na zakresie 20V DC bezpośrednio do (-) klemy a drugi przewód multimetru ściśnij w palcach a palcem drugiej ręki dotknij...
Pokazuje 0 nie wiem co to znaczy https://obrazki.elektroda.pl/4887673200_... Dodano po 9 Zastanawia mnie dlaczego po podłączeniu kabli czerwony w z czarnym pokazują 1.37 a bez podłączenia do płytki 0 https://obrazki.elektroda.pl/8180256800_... Dodano po 51 Nie wiem coś się stało ale chciałem poprawić lut na -spk i...
czarny -> COM, czerwony -> 10A, miernik ustaw na A ~ (prąd zmienny). Przetnij kabel zasilający (jeden przewód) i w szereg wepnij się miernikiem. Przy tym pomiarze nie ma znaczenia gdzie będzie przewód czerwony a gdzie czarny. Tak jak kolega wyżej napisał będzie to tylko pomiar orientacyjny.
To nie jest tak że wlutujesz jakiś tam przewód, on musi odpowiadać tym wartościom które napisałeś. 0.01 Ω 4W 20 A
Stałem się niedawno posiadaczem czeskiego miernika uniwersalnego PU120. Miernik skreślono ze stanu wraz z kompletnym wyposażeniem dodatkowym jako uszkodzony. Po zerwaniu plomb i otwarciu obudowy stwierdziłem ślady po wycieku elektrolitu z baterii. Wiem jednak, że miernik działał jeszcze po wylaniu baterii. Wewnątrz znajdował się jeszcze luźny przewód...
Tak, dwa zielone razem. Z tego wszystkiego wynika, że zielone to faza. Multimetr o dłonie, wykręcić żarówki i sprawdzić, jaki przewód/linka jest do czego. Wszystko.
...natknąłem się na pewien problem, stanąłem przed ścianą gdzie jest gniazdko AC 230 V,,,, No i stoję jak przed murem !!! Chciałem sprawdzić w którym dziurce jest faza ,a w której 0 ,,,, takie niby proste i prozaiczne ,,,tylko jak to sprawdzić multimetrem ??. Czerwonym kabelkiem badaj gniazdko wtykając tam ten przewód probierczy, a drugi czarny kabelek...
Naciamen pisał o tzw. "teście diody" inaczej piszczyku, buzzerze. Jest jak zawrzesz kable miernika czerwony z czarnym, to piszczy. Kabel z odkurzacza sprawdzasz pojedynczo każdą żyłę piszczykiem, albo testem rezystancji, która ma być bliska zeru omów. PS. żółto zielony przewód, to przewód ochronny, nie ochronno- neutralny.
Nie bez powodu podkreśliłem , że chodzi o częściowo utleniony przewód . Pomiar multimetrem tak napięcia jak i oporności na jego końcach wykazuję ,że wszystko jest ok. Ale w obwodzie zachowuje się on w sposób nieprzewidywalny.
Rezystor może być albo 200R ; oznaczenie 201 albo 220R oznaczenie 221. Pozostałe w typoszeregu mają kanciaste drugie cyfry: 4 , 7. Zgadując wstawiłbym 220R czyli rezystor z oznaczeniem 221. Wymiar geometryczny rezystora może być tutaj 0603, 0805 lub 1206. To musisz ustalić mierząc długość i szerokość rezystora, zakładam, że to będzie 0805. Jeżeli elementy...
A więc chciałbym podziękować kolegom wyżej problem udało się rozwiązać. Jak wyżej opisal kolega szukamy 12 v po przekręceniu stacyjki , łączymy z białym przewodem sondy,przewód masowy z drugim masowym (najlepiej sprawdzic multimetrem i przewód z napięciem o 0,45 V z sygnałowym czarnym, szary dopinamy z pozostałym przewodem. Zabezpieczamy kable dodatkowa...
Wiecie może, czym i jak zmierzyć rezystancję samego przewodu? Dostałem zadanie, żebym zmierzył 15-cm przewód. Zmierzyłem multimetrem, a później mostkiem RLC, i dostałem informację, że błąd pomiaru wynosi około 10%, a mam mieć ją na poziomie 1%. Wysokie wymagania. Można zmierzyć metodą techniczną 4-punktową. 1% musisz mieć miliwoltomierz 100 mV klasy...
Amperomierz podpinasz szeregowo pod np. czerwony przewód, a czarny łączysz z powrotem razem i już masz pomiar prądu. :-)
Po ponad 15 latach używania półprofesjonalnego: bardzo dobrze. Odporny, niezawodny, częstościomierz lepszy niż w SANWA PC5000, irytujący tylko jest mikroamperomierz - ma impedancję rzędu 3.6 k. Po tylu latach oryginalne przewody mają tylko nowe wtyczki, przy starych ukręcił się przewód. Przełącznik działa dobrze. Pytanie co jest dla ciebie ważne.
Możesz najpierw ustalić wartość napięcia mierząc multimetrem . Multimetr ustawiony na pomiar napięcia zmiennego wpiąć pomiędzy przewód neutralny instalacji i punkt instalacji hydraulicznej w którym występuje wspomniane ,,kopanie,,. Powtarzać te pomiary załączając obwody w instalacji. Tą prostą metodą można niekiedy zlokalizować przyczynę.
sprawdziłem czy działa cewka zapłonowa na necie był filmik jask gość pokazywał jak sprawdzić jej działanie czy jest sprawna i multimetrem jedne przewód dop środka cewki a drugi na obudowę masa i powinna wartość jakaś tam wyskoczyć a u mnie nic zero wskazać na multimetrze żadnej wartości tak samo środkowy pin do tej cewko jeden przewód wkłądasz od multimetra...
Ewidentna upływność napięcia a nawet zwarcie. Na początek sprawdź multimetrem przewód zasilający od wtyczki poprzez filtr PZ ( masz po drodze ) do modułu. Jeżeli będzie OK to w dalszej kolejności do sprawdzenia blokada drzwi, grzałka , silnik. Moduł zostawiłbym do sprawdzenia na sam koniec chociaż nie można wykluczyć , że tam leży skutek a przyczyną...
Witam . Wymieniając wtyczkę na 5-cio pinową musisz sprawdzić ilu żyłowy jest przewód zasilający(po rozkręceniu wtyczki ).Przewód musi być cztero-żyłowy,jeżeli nie jest należy go wymienić .Multimetrem sprawdzisz które przewody są fazowe,a który jest ochronny jeżeli przewód okaże się cztero-żyłowy i żyła ochronna podłączona do korpusu szlifierki.Dokonaj...
Drugie foto - zmierz tez na wyższych zakresach ale jeden konektor a następnie drugi. Pierwszy pomiar OK . A jeszcze w tym Twoim multimetrze czarny przewód nie powinien być w gnieździe COM?
Kosztuje 20-30 zł, tyle samo co najgorszej klasy multimetr.
Witam ! Rozumiem, że chodzi o rozładowanie ładunku resztkowego po wyłączeniu TV :D . Ja stosuję przewód od multimetru. Wtyk bananowy wsuwam pod linkę umasiającą zewnętrzną część kineskopu, natomiast drugą końcówkę - tę z ostrzem - ważne - wsuwam pod kapturek wtyku WN - raz - że wygodniej wsunąć, dwa - że do umasionego ostrza łatwiej przebija. Następuje...
Należy wezwać elektryka. Takie objawy mogą wystąpić gdy gdzieś w obwodzie przewód neutralny ma złe połączenie. Zwykłym multimetrem tego nie zmierzysz, potrzebny jest specjalny miernik - dużo droższy niż wizyta elektryka.
Wracam z aktualizacją. Niestety nie udało mi się jeszcze pomierzyć sygnału. Mam multimetr, ale żeby zmierzyć przewodzenie przewodu o końcach odległych od siebie o 40 metrów, muszę kupić tak długi przewód elektryczny, aby ten multimetr wykorzystać. Dobrze kombinuję? Nie wiem, jak inaczej tym multimetrem miałbym zmierzyć przewodzenie kabla, chyba muszę...
Udało mi się dojść do tego, że czerwony przewód podłączony do jednej końcówki multimetru daje sygnał po naciśnięciu rozkładania na przewód żółty a po naciśnięciu składania na czarny.
Jeżeli dysponujesz multimetrem to końcówka czarna multimetru do klemy (-) akumulatora, czerwona końcówka miernika w fajkę (przewód do świecy) i niech Ci ktoś w tym momencie przekręci kluczyk w stacyjce na pozycję 1. Przez czas w jakim powinny się grzać świece, powinno być napięcie na tych przewodach. Jeżeli nie ma to jak najbardziej może to być wina...
Tak. Trafo ma 2x 55V Dodano po 14 Byc może źle mierzę napięcie... łaczę multimetrem przewód +/- za mostkiem z końcem uzwojenia. Dodano po 7 Dziwna sprawa.Na multimetrze w trybie AC napięcie za mostkiem jest równe napieciu na uzwojeniu. Natomiast w trybie DC jest juz +/- 26V.
Weź zwykły multimetr i przemierz przewód na zwarcie miedzy przewodami i na ciągłość tych przewodów w skrętce.
Recabling fajny termin :-) tak ma znaczenie który to ekran, który sygnał. Przylutuj jak było fabrycznie, na zdjęciu czerwony to sygnał, miedziany kolor to ekran. Masz multimetr ? Jeśli tak to możesz łatwo sprawdzić, który przewód jest od czego.
Jak zwykle pytanie brzmi: Jaki budżet? Dowolny? To może coś od FLUKE albo Keysight? Za dużo? APPA, BRYMEN, SANWA? Bardzo lubię akcesoria Staubli i Pomona, ale nie są tanie. Za to są bardzo dobrej jakości. PEAKTECH to rebrand, ale dobrej jakości. AXIOMET jest zaskakująco przyzwoity w większości przypadków. Czy taki AXIOMET PPOM-14 jest dostatecznie ostry?...
Odepnij ten czerwony przewód i zobacz. Ten przewód jest do gaszenia, zwiera do masy. Jak będzie uszkodzony wyłącznik lub przetarty i zwiera do masy to iskry nie będzie. Pomiar multimetrem niewiele da. Jak bez podpiętego przewodu iskra będzie, to masz przyczynę, jeśli jej nie będzie to cewka do wymiany. Wtedy warto też wymienić świecę.
wystarczy jakiś multimetr do identyfikacji który przewód to 'plus" a który "minus". Trzeba umieć posłużyć się nim.
Na tym zdjęciu widać miedź czyli izolacja była ściągana http://obrazki.elektroda.pl/6961342300_1... Chyba będę musiał zastosować inny kabel. Przewód trzeba było sprawdź przed założeniem RJ-ek multimetrem na zwarcie.
Musisz multimetrem odnaleźć przewód L czyli fazowy, przewód N czyli neutralny i przewód C czyli sygnał do modułu. Jako, że zazwyczaj w Electrolux przewody są tej samej barwy musisz je wyodrębnić samodzielnie. Gdy zlokalizujesz przewody poprawnie łączysz przewód L z C i w razie pomyłki moduł się spali. Pamiętaj robisz to tylko dla testu. Nie unikniesz...
Rozumiem, tylko jeśli ono raz jest raz nie ma to też nie jest dobrze... Weź multimetr odszukaj przewód N ( Neutralny) I jedną sondą multimetru dotknij N a drugą obudowy. Nawet możesz jedną Sondę wbić do Ziemi a drugą dotknąć obudowy, odczytaj i napisz nam jakie wyniki otrzymałeś z tych pomiarów, nie poddawaj się, to jest do ogarnięcia :)
Zamówiłem 3 przekaźnik założylem i dalej brak napięcia na lewej stronie. Mierząc multimetrem przewód wyszlo mi zwarcie do masy i znalazłem winowajce 786728 . Objawy były takie że podczas pracy świec migaly mi wszystkie światła myślałem że to stabilizator, lecz po naprawie miganie ustało. Najdziwniejsze jest to że podczas zwarcia nie odlutowało blaszek...
W poście 12 do alternatora masz podpięty żółty przewód, a w 30 poście żółty jest na masie. Jak to jest faktycznie?
Jeżeli przewód od hydrostatu jest czysty, to sprawdź sam hydrostat multimetrem, dmuchając w niego pomierz miedzy jakimi stykami zamykają się obwody.
Dafi dobrze mówi, dołóż przewód minimum 2,5mm2 pomiędzy D+ a akumulator i wtedy sprawdź ładowanie również pod obciążeniem (ale bez szaleństw). Jeśli napięcie będzie nie mniejsze niż 13,8V tak jak pisali koledzy wyżej to masz winowajce i wrzuć nowy przewód alternator-akumulator. Mierzenie prądu multimetrem uniwersalnym w samochodzie to proszenie się...
Witam. Mam problem z oświetleniem, a dokładniej ze spadkiem napięcia na przewodzie. Ostatnio miałem remont w jednym pomieszczeniu, gdzie były wymieniane drzwi (obok znajduje się wyłącznik światła), po podłączeniu na nowo wyłącznika, okazało się, że lampa nie zawsze reagowała, wymieniłem więc wyłącznik, ale to nic nie dało, teraz nie chce się w ogóle...
Być może przewód niebieski i żółto-zielony służą jako komunikacja między wyłącznikami. Najlepiej sprawdzenia przewodów dokonać multimetrem , a raczej żarówką z oprawką i dwoma przewodami.
Końcówką bym tego nie nazwał ale w każdym razie musisz sprawdzić każdy tranzystor z osobna, możesz się posłużyć najtańszym multimetrem.
Już rozgryzłem. Choć jak to sprawdzić multimetrem tego nie wiem. Ktoś ma podpowiedż?
To przykręć czarny przewód multimetru pod śrubkę (masę) i pomierz napięcia na tym przewodzie co zaznaczyłeś, z płytą i bez.
Wyklucz przewody od tacha chociaż go nie wyrzucaj bo jeszcze może się przydać. Weź pierwszy biały przewód i znajdź drugi koniec (multimetr). Z pozostałych znajdź parę, połącz obie pary w szereg. Silnik gotowy do pracy ale.. pomierz czy nie ma przebicia i nie uruchamiaj bez przewodu ochronnego. Zabezpiecz silnik przed obróceniem bo dobrze startuje. To...
Tak ustawiłem multimetr, czerwony przewód to prawy kanał,zielony to lewy,a to złote to masa,opór z kanałów do przewodów/gniazda jack to ok 0.5 ohm,a z masy na kanały ok 34 ohm czy tak powinno być ? https://obrazki.elektroda.pl/7063835400_... https://obrazki.elektroda.pl/8010489100_... https://obrazki.elektroda.pl/6892456700_...
Witam odłączyłem akumulator na 10 minut i po podłączeniu nie ma prądu odkrecilem przewód masowy i sprawdziłem go multimetrem nie jest uszkodzony. Przewód prowadzący do rozrusznika też jest sprawny. Co dalej?
Moim zdaniem to ma raczej 2880 obr/min, 6 przewodów od uzwojeń stojana z możliwością podłączania gwiazda trójkąt, 7 przewód zapewne ochronny. Ale najpewniej będzie jak pomierzysz multimetrem wyprowadzenia, powinieneś namierzyć 3 cewki i tyle potrzebujesz do pracy.
Uszkodzenie gniazda na karcie jest możliwe, lepsze to niż jak by się miało okazać, że przetwornik cyfra/analog jest na karcie uszkodzony. Gniazdo łatwo sprawdzić, podłączając męsko - męski przewód VGA i test z użyciem multimetru z funkcją sprawdzania przejścia
Rezystancja między wyprowadzeniami cewki wynosi 0 ohm (i nie tylko tej). Mierzyłem rezystancję przykładając czerwony przewód multimetru do jednego jak i drugiego wyprowadzenia cewki w odniesieniu do masy płyty głównej (przyłożony czarny przewód multimetru) i wychodzi 150ohm. Oznacza to że muszę wymienić PU9 (SC488MLTRT)?
Sprawdzane multimetrem, dodatkowo jest to początek obwodu i przewód idzie bezpośrednio do rozdzielni, w której jest podłączony do jednego "esa"
Szeregowo tzn. czerwony przewód z przetwornicy ( na zdj czerwony) podłączasz tylko do miernika, a drugi przewód miernika do tej zielonej plytki :) Czerwony przewód z przetwornicy ma być NIE PODPIETY do zielonej płytki
Między którymi odizolowanymi końcówkami? Po uciętej wtyczce.Ale dobrze sprawdź czy multimetr się zeruje(zwieranie przewodów !) i kilka razy sprawdź między konkretnym bolcem a tą biała kostką do ktorej jest podłaczony przewód zasilający.Można też odkręcić końce tego bialego kabla(!) i wyjąc z tej kostki. To da niemal 100% pewność czy jest dobrze czy...
W gniazdku nie znajdzesz ani plusa ani minusa.Mozesz sobie tylko ustalić, ktory przewód to fazowy ( brązowy),neutralny ( niebieski) i ochronny( żółtozielony). O ile ktoś nie pomieszał przewodów. Wystarczy ci neonówka do tego.
Masz Multimetr (miernik uniwersalny)? Jeśli tak, to możesz sprawdzić czy przewody nie są przerwane, lub możesz wymienić Przewód. Tutaj "odwieczny nauczyciel elektroników" opowiada o Twoim problemie: https://www.youtube.com/watch?v=THD79hmO...
I tutaj w przyszłości będzie pociągnięty kabel fazowy z gniazdka sąsiedniej ściany Mowy nie ma żebyś zastosował takie rozwiązanie, tym bardziej jeśli to inna faza. Tak opisałeś sytuację że dalej nic nie wiadomo. Po co ci dwa krzyżowe do światła :?: na przewodzie neutralnym po zmierzeniu multimetrem występuje napięcie ok.130-140V Mi to wygląda że przewód...
Tak jak Kolega wyżej główny włącznik, najlepsze, że potrzebujesz drugiego multimetru by poszukać, może być urwany przewód w czarnym złączu baterii, no trzeba trochę pomierzyć najprostsze elementy, później drobnicę.
Włączenie mostka szeregowo z obciążeniem spowoduje obniżenie napięcia, które może i tak jest za niskie; można użyć przekładnika (w formie kółka do zakładania na przewód, ale tylko na jedną żyłę), i podłączyć mostek i miernik na jego wyjściu - wtedy prąd mostka i miernika będzie niewielki (do mostka należy użyć diod o małym prądzie wstecznym , choćby...
Przewodów masz 4-ry; -brązowy (U) -czarny (V) -szary (N) -żółto -zielony PE czy tak jest?. Ustaw przełącznik na zakres 230V Podłącz ; N PE i jeden z fazowych (brązowy, a następnie czarny) ,sprawdź na których przewodach działa wentylator. Sprawdź na przejściówce w tym gnieździe siłowym ,do którego zacisku masz podłączony przewód fazowy (to sprawdzisz...
Błąd pojawił się zaraz po ubytku gazu w układzie. Po dobiciu gazu błąd nie zniknął. O jakie numery chodzi? Brak napięcia sprawdzałem multimetrem. Jeden przewód do masy a drugi do każdego pinu po kolei. Sprawdzałem zaraz przy samym czujniku jak i w okrągłej kostce przy zbiorniczku wyruwnawczym płynu wspomagania kierownicy. Przy włączonej klimatyzacji...
Napięcie wyjściowe mierzyłem tak: podłączyłem końcówki multimetru do zacisków prostownika. Ustawiłem multimetr w pozycji - prąd stały 20V wskazał mi 14,52V i lekko skacze. Jeśli chodzi o ampery. Przepisałem czerwony przewód do gniazda 10Amax miernik ustawiłem na 10A pokazał mi multimetr pokazał mi nie całe 6A. Za którymś razem nie przepiąlem końcówki...
W obecnej sytuacji pozostanie koledze tylko rozpoznanie multimetrem, który przewód to fazowy, neutralny i tzw. sygnałowy. Po rozpoznaniu w których przewodach pojawia się napięcie 230V pozostanie jeden. Multimetr powinien wskazać, który to przewód fazowy, ale można wspomóc się próbnikiem. Należy na przewody zarobić konektory żeńskie i każdy zabezpieczyć...
Dzięki za podpowiedzi. Tylko nie rozumiem w takim razie dlaczego na bezpieczniku pod maską od radia (F8) jest przejście od + na stacyjce? Przez ten sam bezpiecznik idzie też zasilanie do kostki stacyjki innym kablem? Mógłbyś mi powiedzieć czy nie ma żadnych innych bezpieczników w instalacji od radia oprócz tego F8 pod maską? Czy masz jakieś wskazówki...
Dzień dobry, co do 1. , to na tym trzecim przewodzie mogło się szczątkowe napięcie wyindukować (zjawisko samoindukcji). Po podłączeniu obciążenia (żarówki lub telewizora) przyłożony próbnik nie będzie świecił. Sprawdzane było właśnie neonówką czy multimetrem elektronicznym, że na tym trzecim przewodzie jest napięcie? Jak neonówką, to mogło właśnie się...
Czujnik posiada 3 nóżki: https://store.creasol.it/pl/czujniki/36-... Trzeba zobaczyć gdzie jest masa, gdzie zasilanie i transmisja. Jeżeli nie masz multimetru lub nie umiesz się nim posługiwać to najprościej jest przeciąć przewód obecnego czujnika. Zdjąć z obydwu odcinków zewnętrzną izolację i połączyć poszczególne...
Sprawdzane było zwykłym multimetrem. Przewód jak najbardziej 3 żyłowy. Sprawdzony. Ale wygląda na to, że doszedłem do "źródełka". Mianowicie odkryłem sprawdzając boroskopem od dołu, że gumowe kolanko odprowadzające parę, z tyłu pod bębnem pod jednym zaciskiem miało mikropęknięcie i zwyczajnie kapało na moduł zamocowany pod tym kolankiem oraz kostkę...
multimetr ciągłość przewód multimetr jakie przewód pomiarowy błąd multimetr błąd multimetr
programowanie centrali pilot zmiennym kodem schemat przewodów paliwa
babcia komputer sterownik movera
Mercedes Sprinter W213 – turbina nie załącza się, brak doładowania, diagnostyka usterki Klonowanie Windows 8.1 na SSD Samsung 870 EVO 2TB bez utraty danych – procedura i wskazówki