Zwłaszcza, że nie potrafisz narysować schematu tego, co zrobiłeś. zrobił to elektryk i niestety, jak widać, zmaścił nie tylko dołożenie RCD w układzie TC-N, jak również połączenie dwóch tych samych faz do gniazdka z siły. (jest nieużywane, więc nikt nie zauważył), aż do dziś, jak sobie to pomierzyłem. Jak fachowiec narysuje schemat - to może to pospinasz....
Witam mam problem, laptop strasznie mi się grzeje i chciałem go dlatego przeczyścić, zmienić pastę i inne pierdółki. Problem polega na tym, że nie mogę go rozkręcić do końca, rozłożyłem go hm w 90%? i została jedna śrubka która jest strasznie wyrobiona i nie mam żadnej możliwości aby ją wykręcić. Czy jest jakaś możliwość aby zrobić to samemu w domu...
Xantix napisał: Samorządy to nie naciskają. Nacisk stosują zieloni ideolodzy co chcą walczyć z węglem dla zasady. A samorządy robią tak, jak chce tego grupa, która najgłośniej krzyczy i jest najbardziej "medialna". A należy pamiętać, że "zieloni" mimo wszystko mają spore wpływy i są "modni", więc łatwo im prowadzić walkę poprzez media. A wiadomo, że...
Aby wyciągnąć wiatrak musisz wykręcić płytę z obudowy
Musisz, wykręcić mechanizm i sprawdź napęd tonera, prawdopodobnie ślizga się na sprzęgle samozaciskowym. Oczywiście sprawdź również toner czy się ciężko nie kręci.
Na reduktorze jest elektro zawór musisz wykręcić go i wyczyścić przylgnię i resztę wewnątrz z nagaru. Powinno pomóc. pozdrawiam
Całą śrubę musisz wykręcić. Woda będzie delikatnie małym strumieniem lecieć. Poleci z prędkością do 1L/60s.
W tak młodym samochodzie napewno się nie spaliła... Pewnie ktoś chciał zeby sie nie paliła... musisz wykręcić licznik i zobaczyć czy wogóle tam jest...
Do tego kompresora pasują zawory od 3JW60 28x24x125. Aby wyciągnąć zawór musisz wykręcić rurkę. Warto też sprawdzić drugi zawór znajdujący się obok. https://obrazki.elektroda.pl/5935665400_...
Kiedy po raz ostatni wymieniałeś świece i przewody zapłonowe ? Tego żadna diagnostyka nie wykaże jak będzie uszkodzone. Przewody zapłonowe możesz sprawdzić za pomocą miernika uniwersalnego ustawiasz go na omomierz. Świece musisz wykręcić i zobaczyć. Pozdrawiam
Musisz wykręcić zamek od strony kierowcy po wyjęciu włóż do niego klucz. Prawdopodobnie pękło zabezpieczenie takie w kształci e podkówki, lub przeskoczyła sprężyna .Kupić tego nie kupisz trzeb poszukać używki. Jak to rozebrać jest na jut... cała zabawa trwa od pol godziny do godziny zależy od wprawy.
Może pomóc, ale nie musi, wszystko zależy od tego czy uszkodzeniu nie uległa antenka magnetronu lub sam magnetron. Jeśli tak się stało to oprócz płytki należałoby wymienić magnetron, ale wtedy koszta będą wysokie (ok200zl) i naprawa staje się nieekonomiczna. Musiałabyś wykręcić magnetron i sprawdzić ale lepiej powierzyć to serwisowi, może będą mieli...
Żeby sprawdzić musisz je wykręcić,ja zakładam NGK i BERU.
Tak , kilkukrotnie ... Musisz wykręcić zespół napędu butli i po otwarciu będziesz miał odpowiedź na swoje pytanie. Wytarty ślimak na silniku i zębatka napędzająca . Dla bezpieczeństwa wymień wszystkie te tryby i dokładnie wyczyść wnętrze tego modułu . Fabrycznie jest tam taki różowy smar ale ja wysmarowałem wszystko olejem silikonowym. Niestety biały...
Łożyska to 6205 i 6204 ZZ lub RS.Nie trzeba rozbierać bębna .Musisz wykręcić krzyżak z łożyskami,który jest pod tylną osłoną pralki.Potrzebne będą klucze TORX.Pamiętaj aby założyć oryginalny uszczelniacz (firmy Vypre czyli taki jak był),bo inny za długo nie pochodzi.Krzyżak wychodzi trochę ciężko,ale da się go wyjąć poprzez obracanie.Powodzenia ,a w...
Korpusu pompy nie musisz ruszać. Wykręć wszystkie wkręty trzymające silnik pompy i wymień silnik na nowy: https://www.gosdom.com.pl/produkt/2098/p...
Teraz musisz odkręcić tą nakrętkę co wykręciłeś z niej tego imbusa.
Musisz wykręcić te 2 śruby na dużym kole obracając je tak, żeby były widoczne, inaczej wałek nie przejdzie, dlatego masz zrobione podtoczenie w tym miejscu.
cieknie ci kolego z iglicy zespołu wodnego musisz wykręcić wodny i wymienić małą okrągłą uszczelkę (oring) jedyne dojście do oringu jest właśnie od górnej części zespołu wodnego wyciągasz taki trójkątny drucik (zawleczka) następnie taką mosiężną podkładkę i za tą podkładką jest oring który trzeba wymienić.Możesz spróbować delikatnie nawiercić urwaną...
To są te otwory, musi być gwint, chyba, że to jest zaślepka wykręcana, wystarczy ją wyciągnąć lub wykręcić i gwint musi być.
Przerabiałem ostatnio te wyłączniki w drzwiach. Musisz je wykrecić,rozebrać i dokładnie oczyścić. Dwa odratowałem a dwa na szrot.
Obcinając je, zmniejzzając litraż kolumn automatycznie zmieniasz ich całą charakterystykę i wytrzymałość mocową. Nawet jak zostawisz front to chcąc uzyskać fabryczny litraż musisz...wykręcić głośniki i zwrotnice, oryginalny front wywalić na śmietnik i wszystko wstawić w nowy, ofpowiednio szeroki front tak by po złożeniu tego w owe trójkątne obudowy...
Musisz wykręcić wszystkie widoczne śrubki od spodu notebooka (zsuń klapkę RAM/HDD tam też są) następnie delikatnie najlepiej specjalnym narzędziem (można też bez, kto bardziej wprawiony) zdejmujesz cały palmrest uważając przy tym na taśmy klawiatury, touchpada i włącznika. Taśmy należy porozpinać w przypadku mniej doświadczonych osób. I jak pewnie się...
Minęły już dziesiątki lat. Jeżeli padło łożysko wału to bieżnie łożysk też są zużyte proponuję: https://sprzedajemy.pl/pila-spalinowa-ma... Musisz wykręcić świecę i wepchnąć przez otwór linkę do bielizny (najlepiej taką starą bawełnianą). Do sprzęgła przykładasz poprzecznie mocny śrubokręt...
Ustawienia ile wykręcić każdą z dysz podane w instrukcji są wyjściowymi, wstępne ustawienie. Z filmu po pracy piły słychać że L musisz jeszcze wykręcić. Zawsze gdy piła nie chce wkręcać się na obroty z niskich na wysokie jest za mała dawka dyszy L. Z kolei po wejściu na obroty piła nieźle dymi, więc dysza H ma nawet za dużo wykręconą, ale na razie nie...
Musisz wykręcić razem z tunelem. resztę widać.
(at)sandokan7 Udało się rozebrać uszkodzone główne uszczelnienie tłok-cylinder, przyjdzie zestaw to będzie próba naprawy zobaczy się z jakim skutkiem. Wiesz może jak wykręcić wykręcaną część tłoka? Jakieś zabezpieczenie czy coś? Bo u mnie wkręca się tylko 18 zwojów gwintu a na internecie przy 16t widziałem że jest około 24 zwojów na każdym. Pewnie będę...
jaka skrzynia? dsg czy multitronic? Generalnie jest tak że zapalasz auto, na hamulcu zmieniasz po kolei biegi na każdym trzymając 2-3 sekundy, podpinasz vaga, patrzysz w parametrach aż olej osiągnie 35-40 stopni. Odkręcasz korek spustowy, powinien pokazać sie olej, jak jest to zakręcasz i tyle. Jaksie nie pokazuje to napełniasz od dołu oliwiarką. Korek...
Ktoś zamienił te korki, górny musisz wykręcić.
To akurat wiem że od strony zaparzacza. Tylko co muszę wykręcić żeby się do tej śruby dostać?
jak zdejmiesz tylną obudowę,,na srodku szasi będzie czarny okrągły otwór w plastyku -głęboko jest tam śruba-musisz ją wykręcić--wtedy zejdzie tobie przedni panel obudowy i będziesz miał dostęp do kondensatorów które musisz wylutować--C315 i C323---szczegółowo opisałem przestrojenie w marcu lub kwietniu na elektrodzie.....poszukaj.... pozdrawiam******
racja jest to napinacz i mozna go wykreci tylko wiadomo na zgaszonym silniku. jest tam uszczela miedziana i mozna ja zmenic tylko musisz go wykrecic czałego chyba klucz 27 a ta na imbus to stuba od samego napinacza. tam jest sprezyna i bolec
Wydarte. Potwierdzam: - schowek, - około 6 śrub, metalowa blacha - musiałem wykręcić, inaczej niż widziałem w Golfie, - sterownik, - zaślepka. Operacja na 30 minut maks., ale na 1. rzut oka faktycznie wygląda średnio. Auto: Leon 1p1 2007 1.6 MPI 102 KM
No jakoś wykręcić musieli. Dobrze, że nie zaszaleli z wężykami. 🤣
Wykręć śrubkę dłużej ( musisz poeksperymentować) i zakontruj nakrętką. W pozycji otwartej dźwigienka jest w górze i podnosi grzybek ( przez wykręconą śrubkę). Jak ja opuścisz- zamyka.
Jeśli radio jest jeszcze "dziewicą" to powinny tam być takie małe wkręcane właśnie kluczem ibusowym kołeczki. Musisz je wykręcić, a następnie wepchnąć w otwory standardowy klucz blaupunkta. Od biedy poradzisz sobie wpychając tam cztery odpowidniej średnicy gwoździe. Radio wyciągniesz wkładając palce w otwór na kasetę i ciągnąc.
jak wymienisz termostat będzie ok a gdzie jest w tym modelu to dokładnie nie wiem ale ja miałem na głowicy cylindra,musiałem wykręcić głowice i wtedy go widać było
Witam! Mam problem z nagrzewnicą typ 261. po włączeniu silnika i naciśnięciu podgrzewania świecy pojawia sie lekki dym ale nie zapala. Po kilku próbach olej napędowy zaczyna wyciekać pod nagrzewnica i przy wylocie pieca. Proszę o pomoc i radę . Pozdrawiam. Musisz wykręcić swiecę i zobaczyć na żywo jak ci grzeje, bo podejrzewam, ze za słabo, albo za...
Z tego co pamiętam to z tyłu maszyny na osłonach zawiasów są śrubki , musisz je wykręcić, potem zdejmujesz panel mieszczący się między klawiaturą a matrycą, wyważając delikatnie śrubokrętem pod osłony zawiasów z obydwu stron i klawiaturę masz na wierzchu. Nie powoduje to utraty gwarancji. Zaraz umieszczę PDFa serwisowego. PS. Cieszę się ze pomogłem,...
z lewej strony na obudowie kola zamachowego jest czujnik przykrecony na trzy sruby na klucz 13 musisz wykrecic jego i krecic walem odwrotnie do kierunku wskazowek zegarka az pojawi sie na kole 2 naciecia i wtedy krecisz dalej do 1 naciecia i wal masz juz ustawiony walek rozrzadu z tylu co masz filter musisz zdjac obudowe i tam jest kolo zebate odkrec...
Wiem że mają ten w.15 właśnie na niego patrzyłem tylko szukam wersji 16ohm 2 połączone równolegle nie szeregowo. Oryginały są 133mm nie wiem jaki pod nie jest otwór muszę wykręcić stary głośnik ale dopiero jak będę na urlopie w Polsce.
Jest Musisz wykręcić schowek przed pasażerem ( ten duży dolny) i za tym schowkiem jest schowany pyłkowy.czas wymiany to jakies 30 minut
Musisz wykręcić ten elektromagnes, wygląda on tak: http://obrazki.elektroda.pl/8806028500_1... Na tym kawałku metalu będzie własnie ta wcześniej wspomniana gąbka którą należy zdjąć za pomocą noża i oczyścić resztki kleju, w jej miejscu zawsze zakładam dwustronną taśmę piankową przy czym nie odklejam oczywiście jednej warstwy papieru,...
rozumiem tylko gdzie one sa? muszę wykręcić cały silnik?
Musisz wykręcić śrubę z bloku,znajduje się na dole bloku po prawej stronie w to miejsce wkręca się blokadę
Musisz zdemontować poduszkę i łape silnika , dopiero wtedy wykręcisz te szpilki , silnik będzie luźny tylko przód - tył , podpierać nie musisz.
Jeśli odłączysz bezpiecznik to potencjał z rur znika? Jeśli tak to możesz wywalać kasę w błoto, to znaczy w rury CWU. Aby to sprawdzić, musiałbym ponownie wykręcić baterię i rozłączyć obwód.
czujnik masz nakrecony na osuszacz. znajduje sie on za prawym przednim kołem z przodu samochodu jak jest on podkorodowany to peknie ci jak będziesz wykręcał. Przy okazji wymień sobie osuszacz. jak masz czujnik uszkodzony. musisz wykręcić osuszacz aby czujnik wykrecić i rozpiąć kostkę z rurek wchodzacych do niego ;] Powodzenia. :D W razie jakichkolwiek...
Musisz wykręcić cały odpowietrznik albo próbować wykręcić szerokim śrubokrętem, płaskownikiem zaostrzonym żeby się zaklinował.
zeby sprawdzic musisz wykrecic
różnicówka musieć wodomierz musieć musieć schłodzić
instrukcja predom łucznik foscam nagrywanie skaner sterownik
podziałka konwertera antenowego regulator obrotów kosiarka honda
Migająca zielona dioda na palniku Hansa - co oznacza? Transformator zapłonowy Ulrich Kondensich Kompressor - diagnostyka i konserwacja