Zwłaszcza, że nie potrafisz narysować schematu tego, co zrobiłeś. zrobił to elektryk i niestety, jak widać, zmaścił nie tylko dołożenie RCD w układzie TC-N, jak również połączenie dwóch tych samych faz do gniazdka z siły. (jest nieużywane, więc nikt nie zauważył), aż do dziś, jak sobie to pomierzyłem. Jak fachowiec narysuje schemat - to może to pospinasz....
Witam mam problem, laptop strasznie mi się grzeje i chciałem go dlatego przeczyścić, zmienić pastę i inne pierdółki. Problem polega na tym, że nie mogę go rozkręcić do końca, rozłożyłem go hm w 90%? i została jedna śrubka która jest strasznie wyrobiona i nie mam żadnej możliwości aby ją wykręcić. Czy jest jakaś możliwość aby zrobić to samemu w domu...
Xantix napisał: Samorządy to nie naciskają. Nacisk stosują zieloni ideolodzy co chcą walczyć z węglem dla zasady. A samorządy robią tak, jak chce tego grupa, która najgłośniej krzyczy i jest najbardziej "medialna". A należy pamiętać, że "zieloni" mimo wszystko mają spore wpływy i są "modni", więc łatwo im prowadzić walkę poprzez media. A wiadomo, że...
Aby wyciągnąć wiatrak musisz wykręcić płytę z obudowy
Musisz, wykręcić mechanizm i sprawdź napęd tonera, prawdopodobnie ślizga się na sprzęgle samozaciskowym. Oczywiście sprawdź również toner czy się ciężko nie kręci.
Na reduktorze jest elektro zawór musisz wykręcić go i wyczyścić przylgnię i resztę wewnątrz z nagaru. Powinno pomóc. pozdrawiam
Całą śrubę musisz wykręcić. Woda będzie delikatnie małym strumieniem lecieć. Poleci z prędkością do 1L/60s.
W tak młodym samochodzie napewno się nie spaliła... Pewnie ktoś chciał zeby sie nie paliła... musisz wykręcić licznik i zobaczyć czy wogóle tam jest...
Do tego kompresora pasują zawory od 3JW60 28x24x125. Aby wyciągnąć zawór musisz wykręcić rurkę. Warto też sprawdzić drugi zawór znajdujący się obok. https://obrazki.elektroda.pl/5935665400_...
Kiedy po raz ostatni wymieniałeś świece i przewody zapłonowe ? Tego żadna diagnostyka nie wykaże jak będzie uszkodzone. Przewody zapłonowe możesz sprawdzić za pomocą miernika uniwersalnego ustawiasz go na omomierz. Świece musisz wykręcić i zobaczyć. Pozdrawiam
Musisz wykręcić zamek od strony kierowcy po wyjęciu włóż do niego klucz. Prawdopodobnie pękło zabezpieczenie takie w kształci e podkówki, lub przeskoczyła sprężyna .Kupić tego nie kupisz trzeb poszukać używki. Jak to rozebrać jest na jut... cała zabawa trwa od pol godziny do godziny zależy od wprawy.
Może pomóc, ale nie musi, wszystko zależy od tego czy uszkodzeniu nie uległa antenka magnetronu lub sam magnetron. Jeśli tak się stało to oprócz płytki należałoby wymienić magnetron, ale wtedy koszta będą wysokie (ok200zl) i naprawa staje się nieekonomiczna. Musiałabyś wykręcić magnetron i sprawdzić ale lepiej powierzyć to serwisowi, może będą mieli...
Żeby sprawdzić musisz je wykręcić,ja zakładam NGK i BERU.
Tak , kilkukrotnie ... Musisz wykręcić zespół napędu butli i po otwarciu będziesz miał odpowiedź na swoje pytanie. Wytarty ślimak na silniku i zębatka napędzająca . Dla bezpieczeństwa wymień wszystkie te tryby i dokładnie wyczyść wnętrze tego modułu . Fabrycznie jest tam taki różowy smar ale ja wysmarowałem wszystko olejem silikonowym. Niestety biały...
Łożyska to 6205 i 6204 ZZ lub RS.Nie trzeba rozbierać bębna .Musisz wykręcić krzyżak z łożyskami,który jest pod tylną osłoną pralki.Potrzebne będą klucze TORX.Pamiętaj aby założyć oryginalny uszczelniacz (firmy Vypre czyli taki jak był),bo inny za długo nie pochodzi.Krzyżak wychodzi trochę ciężko,ale da się go wyjąć poprzez obracanie.Powodzenia ,a w...
Korpusu pompy nie musisz ruszać. Wykręć wszystkie wkręty trzymające silnik pompy i wymień silnik na nowy: https://www.gosdom.com.pl/produkt/2098/p...
Teraz musisz odkręcić tą nakrętkę co wykręciłeś z niej tego imbusa.
Musisz wykręcić te 2 śruby na dużym kole obracając je tak, żeby były widoczne, inaczej wałek nie przejdzie, dlatego masz zrobione podtoczenie w tym miejscu.
cieknie ci kolego z iglicy zespołu wodnego musisz wykręcić wodny i wymienić małą okrągłą uszczelkę (oring) jedyne dojście do oringu jest właśnie od górnej części zespołu wodnego wyciągasz taki trójkątny drucik (zawleczka) następnie taką mosiężną podkładkę i za tą podkładką jest oring który trzeba wymienić.Możesz spróbować delikatnie nawiercić urwaną...
To są te otwory, musi być gwint, chyba, że to jest zaślepka wykręcana, wystarczy ją wyciągnąć lub wykręcić i gwint musi być.
Przerabiałem ostatnio te wyłączniki w drzwiach. Musisz je wykrecić,rozebrać i dokładnie oczyścić. Dwa odratowałem a dwa na szrot.
Obcinając je, zmniejzzając litraż kolumn automatycznie zmieniasz ich całą charakterystykę i wytrzymałość mocową. Nawet jak zostawisz front to chcąc uzyskać fabryczny litraż musisz...wykręcić głośniki i zwrotnice, oryginalny front wywalić na śmietnik i wszystko wstawić w nowy, ofpowiednio szeroki front tak by po złożeniu tego w owe trójkątne obudowy...
Musisz wykręcić wszystkie widoczne śrubki od spodu notebooka (zsuń klapkę RAM/HDD tam też są) następnie delikatnie najlepiej specjalnym narzędziem (można też bez, kto bardziej wprawiony) zdejmujesz cały palmrest uważając przy tym na taśmy klawiatury, touchpada i włącznika. Taśmy należy porozpinać w przypadku mniej doświadczonych osób. I jak pewnie się...
Minęły już dziesiątki lat. Jeżeli padło łożysko wału to bieżnie łożysk też są zużyte proponuję: https://sprzedajemy.pl/pila-spalinowa-ma... Musisz wykręcić świecę i wepchnąć przez otwór linkę do bielizny (najlepiej taką starą bawełnianą). Do sprzęgła przykładasz poprzecznie mocny śrubokręt...
Ustawienia ile wykręcić każdą z dysz podane w instrukcji są wyjściowymi, wstępne ustawienie. Z filmu po pracy piły słychać że L musisz jeszcze wykręcić. Zawsze gdy piła nie chce wkręcać się na obroty z niskich na wysokie jest za mała dawka dyszy L. Z kolei po wejściu na obroty piła nieźle dymi, więc dysza H ma nawet za dużo wykręconą, ale na razie nie...
Musisz wykręcić razem z tunelem. resztę widać.
(at)sandokan7 Udało się rozebrać uszkodzone główne uszczelnienie tłok-cylinder, przyjdzie zestaw to będzie próba naprawy zobaczy się z jakim skutkiem. Wiesz może jak wykręcić wykręcaną część tłoka? Jakieś zabezpieczenie czy coś? Bo u mnie wkręca się tylko 18 zwojów gwintu a na internecie przy 16t widziałem że jest około 24 zwojów na każdym. Pewnie będę...
jaka skrzynia? dsg czy multitronic? Generalnie jest tak że zapalasz auto, na hamulcu zmieniasz po kolei biegi na każdym trzymając 2-3 sekundy, podpinasz vaga, patrzysz w parametrach aż olej osiągnie 35-40 stopni. Odkręcasz korek spustowy, powinien pokazać sie olej, jak jest to zakręcasz i tyle. Jaksie nie pokazuje to napełniasz od dołu oliwiarką. Korek...
Ktoś zamienił te korki, górny musisz wykręcić.
To akurat wiem że od strony zaparzacza. Tylko co muszę wykręcić żeby się do tej śruby dostać?
jak zdejmiesz tylną obudowę,,na srodku szasi będzie czarny okrągły otwór w plastyku -głęboko jest tam śruba-musisz ją wykręcić--wtedy zejdzie tobie przedni panel obudowy i będziesz miał dostęp do kondensatorów które musisz wylutować--C315 i C323---szczegółowo opisałem przestrojenie w marcu lub kwietniu na elektrodzie.....poszukaj.... pozdrawiam******
racja jest to napinacz i mozna go wykreci tylko wiadomo na zgaszonym silniku. jest tam uszczela miedziana i mozna ja zmenic tylko musisz go wykrecic czałego chyba klucz 27 a ta na imbus to stuba od samego napinacza. tam jest sprezyna i bolec
Wydarte. Potwierdzam: - schowek, - około 6 śrub, metalowa blacha - musiałem wykręcić, inaczej niż widziałem w Golfie, - sterownik, - zaślepka. Operacja na 30 minut maks., ale na 1. rzut oka faktycznie wygląda średnio. Auto: Leon 1p1 2007 1.6 MPI 102 KM
No jakoś wykręcić musieli. Dobrze, że nie zaszaleli z wężykami. 🤣
Wykręć śrubkę dłużej ( musisz poeksperymentować) i zakontruj nakrętką. W pozycji otwartej dźwigienka jest w górze i podnosi grzybek ( przez wykręconą śrubkę). Jak ja opuścisz- zamyka.
Jeśli radio jest jeszcze "dziewicą" to powinny tam być takie małe wkręcane właśnie kluczem ibusowym kołeczki. Musisz je wykręcić, a następnie wepchnąć w otwory standardowy klucz blaupunkta. Od biedy poradzisz sobie wpychając tam cztery odpowidniej średnicy gwoździe. Radio wyciągniesz wkładając palce w otwór na kasetę i ciągnąc.
jak wymienisz termostat będzie ok a gdzie jest w tym modelu to dokładnie nie wiem ale ja miałem na głowicy cylindra,musiałem wykręcić głowice i wtedy go widać było
Witam! Mam problem z nagrzewnicą typ 261. po włączeniu silnika i naciśnięciu podgrzewania świecy pojawia sie lekki dym ale nie zapala. Po kilku próbach olej napędowy zaczyna wyciekać pod nagrzewnica i przy wylocie pieca. Proszę o pomoc i radę . Pozdrawiam. Musisz wykręcić swiecę i zobaczyć na żywo jak ci grzeje, bo podejrzewam, ze za słabo, albo za...
Z tego co pamiętam to z tyłu maszyny na osłonach zawiasów są śrubki , musisz je wykręcić, potem zdejmujesz panel mieszczący się między klawiaturą a matrycą, wyważając delikatnie śrubokrętem pod osłony zawiasów z obydwu stron i klawiaturę masz na wierzchu. Nie powoduje to utraty gwarancji. Zaraz umieszczę PDFa serwisowego. PS. Cieszę się ze pomogłem,...
z lewej strony na obudowie kola zamachowego jest czujnik przykrecony na trzy sruby na klucz 13 musisz wykrecic jego i krecic walem odwrotnie do kierunku wskazowek zegarka az pojawi sie na kole 2 naciecia i wtedy krecisz dalej do 1 naciecia i wal masz juz ustawiony walek rozrzadu z tylu co masz filter musisz zdjac obudowe i tam jest kolo zebate odkrec...
Wiem że mają ten w.15 właśnie na niego patrzyłem tylko szukam wersji 16ohm 2 połączone równolegle nie szeregowo. Oryginały są 133mm nie wiem jaki pod nie jest otwór muszę wykręcić stary głośnik ale dopiero jak będę na urlopie w Polsce.
Jest Musisz wykręcić schowek przed pasażerem ( ten duży dolny) i za tym schowkiem jest schowany pyłkowy.czas wymiany to jakies 30 minut
Musisz wykręcić ten elektromagnes, wygląda on tak: http://obrazki.elektroda.pl/8806028500_1... Na tym kawałku metalu będzie własnie ta wcześniej wspomniana gąbka którą należy zdjąć za pomocą noża i oczyścić resztki kleju, w jej miejscu zawsze zakładam dwustronną taśmę piankową przy czym nie odklejam oczywiście jednej warstwy papieru,...
rozumiem tylko gdzie one sa? muszę wykręcić cały silnik?
Musisz wykręcić śrubę z bloku,znajduje się na dole bloku po prawej stronie w to miejsce wkręca się blokadę
Musisz zdemontować poduszkę i łape silnika , dopiero wtedy wykręcisz te szpilki , silnik będzie luźny tylko przód - tył , podpierać nie musisz.
Jeśli odłączysz bezpiecznik to potencjał z rur znika? Jeśli tak to możesz wywalać kasę w błoto, to znaczy w rury CWU. Aby to sprawdzić, musiałbym ponownie wykręcić baterię i rozłączyć obwód.
czujnik masz nakrecony na osuszacz. znajduje sie on za prawym przednim kołem z przodu samochodu jak jest on podkorodowany to peknie ci jak będziesz wykręcał. Przy okazji wymień sobie osuszacz. jak masz czujnik uszkodzony. musisz wykręcić osuszacz aby czujnik wykrecić i rozpiąć kostkę z rurek wchodzacych do niego ;] Powodzenia. :D W razie jakichkolwiek...
Musisz wykręcić cały odpowietrznik albo próbować wykręcić szerokim śrubokrętem, płaskownikiem zaostrzonym żeby się zaklinował.
zeby sprawdzic musisz wykrecic
Mylisz się. Napęd jest przykręcany jedną ze śrubek, którą przykręcana jest klapka, gdzie znajduję się dysk. Musiałaś ją wykręcić, żeby podnieść klapkę i dostać się do dysku. Wtedy pewnie wysunął się napęd. Sprawdź to jeszcze raz. Może nie wyraziłem się jasno wyjęcie całego napędu to nie jego otworzenie. Dysk nie powinien mieć tu nic do rzeczy napęd...
Chciałbym wiedzieć, czy na pewno da się zdjąć górną obudowę bez demontażu tych dekielków? Jeśli jest uszkodzone ich mocowanie na górnym palmreście to tak, jeśli tulejki mocujące nie są do końca połamane i trzymają się jeszcze na plastikach to z rozbiórką może być problem, bo najpierw będziesz musiał jednak jakoś wykręcić wkręty mocujące te elementy.
Mam taki oto problem. Muszę wykręcić wiertło z drewna. Nie mam za dużo miejsca. Nie ma tam jak podejść, a nie mogę rozwiercić otworu dookoła, żeby był lepszy dostęp. Zastanawiam się, czy jest jakieś narzędzie, przyrząd, który można włożyć na to wiertło, wcisnąć i wykręcić? Może jakiś ścisk specjalistyczny? Może jakieś urządzenie hydrauliczne?
(at)Trafic2003 tu nie tyle o czyszczenie co udrożnienie musisz sprawdzić podciśnienie przy zaworze sterującym turbiną. Na wężu podciśnienia musi być wyraźnie czuć ssanie. Jeżeli tego nie ma to będzie to samo. Będziesz musiał wykręcić ten plastikowy element od pompy podciśnienia tam klucz torx bodajże 27. Najlepiej weź wiertło 1 mm i oczyść/rozwierć....
Po pierwsze to rokle musi dać się wyjąć śrubę musi dać się wykręcić nie ma opcji chyba że auto było bite? Pompe wody tak samo. Co do elektrozaworka to małe szanse na to żeby go naprawić. Nowy nie jest tani ale używkę można kupić za grosze.
Tak swoją drogą, mam obawy przed wyjęciem mechanizmu, bo tam jest mnóstwo części które połączone są z innymi częściami magnetofonu, np. z listwą zapis-odczyt, oraz z mechanicznym układem otwierania kieszeni. Listwy nie trzeba ruszać - wystarczy wyjąć łącznik, który łączy mechanikę z listwą. Łącznik jest na zatrzaskach. Otwieranie kieszeni też prosta...
Super! Dziękuję wszystkim za pomoc i podpowiedzi! Skorzystałem z Waszych wskazówek i udało mi się rozwiązać problem. Okazało się, że kawałek metalu wystawał z dziurki wewnątrz bębna, ale nie dało się go stamtąd wyciągnąć. Ostatecznie musiałem wykręcić grzałkę i wtedy moim oczom ukazała się... spinka do włosów! Na szczęście była w tylnej części bębna,...
Dzięki Kolego za konkrety, Na szczęście głowica pochodzi od innej sprężarki, w gorszym stanie, ale ten sam typ. Żeby wymyć raczej muszę je wykręcić z głowicy, right? Mam presostat od Grudziądza, główkuje jak to ożenić z odprężnikiem. Uszczelka głowicy - mogę wyciąć z preszpanu czy wydmucha?
Nie wiem czy dobrze to nazwałem, ale ja muszę wykręcić całą tą niklowaną część (aż do rury w ścianie), a nie tylko tą (miedzianą?) część z wyżłobieniami na klucz. Jakieś nowe porady ?
Elektrozawory wymienisz sam jak masz zdolnosci manualne,same zawory 200zł więc koszta znośne. Stan oleju sprawdz na zagrzanym silniku do temperatury roboczej lub nizej,60 to optimum,uważaj bo oliwa ciepła. Silnik pracuje,kanał lub spod auta i niski pojemnik. Na spodzie skrzyni masz spust i przelw,są to dwa korki-korek w korku,musisz wykręcić ten mniejszy....
Od czoła pompy musisz wykręcić napęd licznika MTG i pod pokrywą masz koło zębate pompy.Odkręć zabezpieczenie i masz już gotowe.
Żeby się dostać do zaworka muszę wykręcić kluczem 17 krócieć, i tu mam problem bo chyba ktoś kto to składał poprzednio użył chyba kleju do gwintów. Można to delikatnie podgrzać?
Do 3Ghz powinieneś dać radę go wykręcić. Będziesz musiał jednak ustawić najniższy możliwy dzielnik na pamięciach - 1:1. W innym wypadku dwie kości będą mogły Cię blokować. Czy ten zasilacz to nie czasami konstrukcja chiefteca/Delty ? Nie mniej jednak przy wymianie grafiki może braknąć mu mocy.
Mam ten sam problem, zauważyłem że tacka na lód jest pęknięta. Jest możliwość zakupu samej tacki, jeżeli tak to gdzie. Właśnie samej tacki raczej nigdzie nie dostaniesz. Występuje to jako całość. Ja w takim razie muszę wykręcić jeszcze raz swoją i dokładnie pooglądać
Jeżeli faktycznie jest tam rozprasowana oś, to musisz wykręcić GŁOWICĘ razem z kurkiem Jak to zrobić? kręcąc kurkiem na maksa w lewo zabierze ze sobą głowicę?
Wyłącznik drzwi. Miałem taki przypadek ostatnio. Musisz zdjąć uszczelkę gumową i wykręcić blokadę drzwi. Jak połączysz "na krótko" kable L i C i pralka ruszy to problem masz rozwiązany:).
telefon z fotki nie może generować przy "0" dziesięciu impulsów, generuje tylko jeden impuls. 10 impulsów generowane jest gdy "0" jest na końcu, tak jak było w polskich telefonach z RWT (Radomska Wytwórnia Telefonów). Ciekawe czy jeszcze ta firma istnieje i jak sobie dziś radzi ? https://sprzedajemy.pl/stary-polski-powo...
Tak tak znalazłem już na portalu aukcyjnym taką, tylko najpierw muszę wykręcić starą a nie mam pomysłu jak to zrobić. Oczywiście liczę, się z tym, że ją zniszczę i to nie jest problem .... :D
2 wkręty na rogach na górze tapicerki, wkręt koło rączki do zamykania ,odsłoni (po zdjeciu plastiku) 2 wkręty a potem wszystko do góry-nie do siebie!!!Żeby szybe wymienic musisz całą rame wykręcic 4 śruby tylko zwróc uwage na kliny bo potem bedzie świszczeć albo słabo się zamykać
Musisz się położyć z dołu śruby nie wykręcisz od góry.P
Według instrukcji serwisowej dostępnej na stronie HP musisz zdjąć klawiaturę i wykręcić dwie śruby. http://h20000.www2.hp.com/bc/docs/suppor...
Witam Zużywa duże ilości adblue. W miejscu gdzie rura wydechowa wchodzi do tłumika sople skrystalizowanego adblue. Ciśnienie adblue w czasie pracy silnika 5bar po zagaszeniu i na zapłonie 1bar Jakie powinno być ciśnienie powietrza? doprowadzonego do dyfuzora? Ciśnienie powietrza (azotu) w pompie gumowej mębramy 3.5bar temp adblue, silnika, spalin, w...
Najpierw trzeba zdjąć obudowy tylną i boczną - z klapką zasłaniająca porty komunikacyjne. Następnie odpiąć kable (2 wtyczki) . Teraz popatrz uważnie na śrubki oznaczone strzałeczkami (trójkątami) i je odkręcić . Podobnie jak te śrubki z boku są zaznaczone te z tyłu (tylko nie te od osłon płyt :) , nie musisz ich odkręcać ) dwie są bodajże od góry i...
Witam. Mam lampę w korytarzu oraz w skrytce obok. Oba źródła światła są sterowane jednym wyłącznikiem, przez co musiałem wykręcić żarówkę w skrytce, ponieważ światło paliłoby się tam niepotrzebnie przez cały czas. Czy istnieje możliwość rozdzielenia tego na podwójny wyłącznik, aby można było sterować nimi niezależnie? Na zdjęciu gniazdko od wyłącznika....
czyli muszę wykręcić cały silnik wycieraczek?Przekaznik odpowiada za prace na czasowym trybie czy na każdym położeniu?bo wycieraczki nie wracają w żadnym położeniu. Czy brak 1 i2 biegu wentylatora wskazuje na spalenie rezystorow czy raczej przelacznika?CZy jezeli brak 1i 2 to znaczy ze spalone sa dwa rezystory?Jakie sa wartosci tych rezystorow?
Chyba będziesz musiał wykręcić całą płytkę i zrobić zdjęcie ścieżek inaczej do niczego nie dojdziemy .
odkręć tłumik i zobacz w jakim stanie jest tłok i cylinder. Spróbuj na innej świecy, to że iskra jest, na wykręconej świecy, wcale nie oznacza że musi być po jej wkręceniu do cylindra.
Zdaje się że w tym gaźniku cały układ rozruchowy z dyszą i studzienką znajduje się w korpusie gaźnika, a nie w pokrywce komory pływakowej. Musisz wykręcić dyszę ssania i wszystko dokładnie wyczyścić carb cleanerem. Z resztą czyszczenie całego gaźnika jest wskazane, rozkręcenie go na wszystkie części i umycie carb cleanerem.
U mnie też był dość dobrze dopasowany. Musisz delikatnie po wykręceniu wkrętów poruszać delikatnie na boki. Powinno odpuścić lub też delikatnie podważ małym płaskim ale tak byś niezrysowal sobie kolumny...
Raczej nie. Patrząc po zdjęciu przekładni masz tam zamontowany silnik 4-biegunowy czyli niecałe 1500obr/min. Jak wstawisz za szybki silnik to będzie za słaby. Musisz wykręcić stary silnik, zobaczyć jaka średnica wałka, jak mocowany jest stojan i wtedy szukać. Raczej to będzie silnik w obudowie kołnierzowej, nie na łapach.
Na serwisie stwierdzili że cewka się nagrzewa i rozlacza sprezarke ale ciekawe czy to na pewno to bo muszę wykręcić sprezarke
sprawdzałem.. trudno dojrzeć to okiem ale czuć na palcu że się rusza.. ok rozumiem że samej zębatki nie założę. muszę wykręcić silniczek tak?
Wątpię, że będzie to standardowe złącze. Ale wygląda podobnie, dokładnie nie zobaczę bo akurat nie mam pod ręką samego napędu, musiałbym rozkręcić swój (znaczy wykręcić z MultiBaya). Najlepiej dodać do niego oryginalny napęd o numerze FRU 03L3090 wtedy jest pewność, że z nią zadziała.
Jaki q..... klej musisz wykręcić węże i zakuć w warsztacie zakuwania węży , nie dość że 2 węże , koszta a i tak musisz to rozkręcić i oringa mieniać. Wykręć tak jak pisałem i wymień oringa.
Musisz wymienić mikro włacznk w zamku od kierowcy. W sumie tam sa dwa mikrowłacziki wymień najlepiej oba. Jedna sztuka kosztuje ok 1,7zł wymiana bardzo prosta:) tylko bedziesz musiał wykręcić całkowicie zamek z drzwi, i go rozebrac. Żeby rozebrac zamek musisz wykręcić 3 wkręty oraz rozwiercić nita.
Kolego masz normalny gwint ale musisz wykręcić rozrusznik żeby zablokować koło.
Też nie jestem mechanikiem ale jako serwisant muszę wyciągać te sprzęty z zabudowy. Najlepiej to kucnij i zrób zdjęcie blatu od dołu. Tam też w rogu znajdziesz elementy blokujące. Będą na kilku wkrętach. Jak już je wykręcisz to sprawdź czy nie nie musisz popuścić nóżek. Zmywarka ma 3 nogi. Lewą, prawą i środkową w tyle
Czujnik trzeba wykręcić i zobaczyć jak wygląda jego uszczelniacz, możliwe że wystarczy go wyczyścić i dobrze dokręcić ewentualnie wymienić cały czujnik, nie jest on drogi. Nie muszę chyba wspominać że po wykręceniu czujnika zacznie lecieć płyn chłodniczy i trzeba coś podstawić. Rozrząd do sprawdzenia naciągu, jeśli zbliża się jego wymiana bądź nie wiadomo...
Napisałem ci , jeśli stało się to po wymianie świec to prawdopodobnie wypada zapłon na którymś cylindrze. Musisz wiedzieć na którym , więc wykręć świece zobacz która jest mokra i na tym cylindrze podmień przewód WN . Jeśli na obu kompletach świec jest tak samo to raczej nie świeca.
Jutro podam bo muszę wykrecić
Jeśli obudowa się rozchodzi, to prawdopodobnie są wyrwane. Musisz rozkręcić korpus, tam te śruby będą widoczne, prawdopodobnie będziesz musiał wykręcić zawiasy z korpusu, żeby ułatwić dostęp do śruby. Ramki nie trzeba zdejmować.
Patrzyłem, ale nie widziałem. Musiałbym wykręcić bezpieczniki
mam ten problem w aucie - gdzie szukać tego modułu, silnik jest na podszybiu - ale dochodzą do niego tylko 2 przewody zasilające - nie widziałem tam tego rezystora i diody, czy muszę wykręcić cały silnik ?? Czy trzeba odkręcać wycieraczki ? proszę o jakieś podpowiedzi jak się dobrać do tego modułu nie wymując silnika pozdr. marcin_dob
Po prostu wykręć świece. Z doświadczenia wiem, że nie musi być objawów które opisałeś.
Na tych zdjęciach nic nie widać. Zrób zdjęcie tego panelu na froncie obudowy, z bliska, oraz zrób zdjęcie zwrotnicy (musisz wykręcić głośniki).
Prawdopodobnie zgniła ci kostka pod siedzeniem kierowcy, musisz wykręcić siedzenie i wykładzina do góry
Kup taką jak masz. Najpewniej DP55 ale musisz wykręcić i sprawdzić bo tam przychodzą 2 typy .
Na tej tulei jest podciągnięte na maxa żeby dalej podciągnąć muszę wykręcić śrubę całkowicie i jak wykręcę i przesunę poza pole regulacji to mam podnośnik ale dźwignia hydrauliki ma możliwość ruchu tylko w jedną stronę
Nie da się. Musisz wykręcić klawiaturę i wypiąć tasiemkę z płyty.
To jest 125? Tam musi być mega bieda z chłodzeniem... Ostatniego pytania nie rozumiem... wykręć bagnet i dmuchnij w odmę, to zobaczysz czy jest drożna.
musieć glikol różnicówka musieć wodomierz musieć
kondensator mniejszy zasilacz miernik naładować napięcie rezystorze katodowym
grundig gamma2 zmiękczacz viessmann
Kod błędu B1FE8 w Audi A3 3.2 VR6 - diagnostyka i rozwiązania Ciężko działająca kierownica w nowym skuterze trójkołowym elektrycznym