myszke kupic

Znaleziono około 56 wyników dla: myszke kupic
  • Jak podłaczyc myszke USB do portu PS-2 ?

    Witam Mam myszke pod usb i chcialbym zeby była pod ps 2 ,np. dla tego ze usb nie dziala pod dosem , chyba nie ma sterownikow do myszki usb pod dos ? Słyszałem ze są przejsciowki USB>PS 2 ale jakos nigdzie nie moge dostać , jedynie widzialem taką przejsciowke ale w komplecie z myszką .....ewentualnie...

    Komputery Hardware   11 Kwi 2005 17:07 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1691
  • Którą myszke kupić? Jedna z dużą ilością przycisków. Druga dopasowuje się.

    Cyborg i wszystkie jego myszki, klwiatury, sluchawki to jedno wielkie G... Watpie powaznie czy dalbym za ta myszke 50zl. Steelseries tez nigdy myszek ( w przeciwienstwie do bardzo dobrych podkladek) nie robil - placisz za firme i logo World of Warcraft. Nie lepiej kupic cos sprawdzonego w stylu...

    Komputery Co kupić?   22 Maj 2011 19:46 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1776
  • co sadzicie o tym komputerze?? jaki kupic?? pomocy

    Sempron 2500+ BOX Abit NF7-S Rev 2.0 Xpower 4633 bez zasilacza DDRAM 512MB 3200 PC400 KingMax Maxtor 120GB sATA 7200 obr. 8MB Sapphire R9550 128MB 128 1024-KC20-FD-SA Teac 3.5' 1.44MB LiteOn Combo 52X32X52/16 DVD+CDRW BOX 1779,- brutto Do tego kupil bym zasilacz Chieftec 1136 1928,- A...

    RTV Co kupić?   18 Sty 2005 20:01 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 978
  • Jaki to microswitch i gdzie kupic?

    Niestety musialem oddac myszke tak, jak jest. Okazalo sie, ze przyznano mi nowy sluzbowy laptop, a tamta myszka byla w zestawie ze starym. Podwojna szkoda, bo dellowska przypomina bardziej wynalazki z poczatku lat 90tych :( Ale dzieki za chec pomocy.

    Elementy elektroniczne Bazar   16 Mar 2009 15:19 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2995
  • Co kupic aby nie stracic Jaki komputer do gier?

    Posiadam myszke klawiature , sluchawki i drukarke . chce poprostu bude z oprogramowaniem i monitor. wolałbym karte radeona.

    Komputery Co kupić?   14 Lip 2011 18:08 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1477
  • [Kupię] Gdzie mozna kupic mikrostyk E-Switch TS20100F070S.

    witam, kupilem myszke logitech anywhere mx w komputroniku. okazalo sie ze wczesnij ktos z komputronika w niej grzebal. Pomine historie mojej walki z nimi... ostatecznie zostalem z myszka bez gwarancji i uszkodzonym mikrostykiem E-Switch TS20100F070S . Ma ktos moze pomysl gdzie moge dostac oryginal albo...

    Komputery Bazar   30 Lis 2013 19:46 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 7179
  • dioda w myszce optycznej

    jaaaaa....szkoda....(chyba pojede kupic sobie myszke ze scalakiem na 10 wyjsc :P...) szkoda, ja mam myszke media tech. to jest chyba najprostsza budowa myszy optycznej, bo ma tylko ten główny scalak z diodą no i scalak sterujacy.pare przyciskow i to wszystko.... :( ale i tak fajnie teraz wyglada... :) Piła...

    Optoelektronika   24 Kwi 2008 20:27 Odpowiedzi: 52    Wyświetleń: 20890
  • Wędrujący wskażnik muszy.

    :arrow: Falon 78 A ja mam myszke TRACER kulkowa (za 13 zl :]) i kursor mi lata jesli mam kolo gryzonia telefonik i ktos do mnie dzwoni:] Nie wiem jak to dziala ale tak sie dzieje. Falon 78 moze Tobie tez cos zakluca myszke? :D A wczesniejsza mycha (chyba A4 Techa ) jak pewnego dnia zaczela...

    Software serwis   31 Sty 2005 16:39 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1260
  • Problem ze startem i klawiatura

    Witam Postaram sie ktorko strescic: Rozmawialem ze znajoma na gg i po chwili napisala mi ze krolik odgryz jej kabel od myszki, oczywiscie myszka przestala dzialac ale dalej mogla ze mna pisac. Wylaczyla po kilku minutach komputer i wlaczyla na drugi dzien a pzy starcie post i error ze nie znaleziono...

    Komputery Hardware   05 Maj 2007 13:31 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 786
  • Komputer do 3000zł do gier typu Gothic 3,GTA 4,Assassins Creed

    Dobra komputer juz zamowiny tym razem nie bylo zasilacza więc dal mi Chieftec(cFT-650-14SC) 650W i zamienił (na lepszy) Kingston DDR3 2x 2gb 1333MHz CL9 Pozostaje tylko kupic myszke i klawiature ; klawiatura ~300,myszka~100. Ja ostatnio do starego kompa kupilem myszke (jakis badziew)więc teraz...

    Komputery Co kupić?   03 Lip 2011 20:08 Odpowiedzi: 56    Wyświetleń: 5452
  • tp-link tl-wr740n - jak ustawić kontrole rodzicielską

    Nie chce cie martwic, ale taka blokada funkcjonuje przy juniorze/juniorce do ok 9 roku zycia ;-) Poczytaj na forach, jak dzieciaki to w prosty sposob obchodza. :-) Nie, abym cie zniechecal, ale to jest taka troche gra w kotka i myszke. Problem w tym, ze jezeli chcesz prawdziwej kontroli, musisz...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych   03 Sie 2012 15:17 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 7853
  • a4tech xl-750bf - zepsuty kabel

    Witam! Sprawa wyglada nastepujaco mam myszke a4tech xl-750bf i padl mi w niej kabel. Na poczatku wystarczylo odlaczyc i podlaczyc spowrotem pod usb i dzialalo , pozniej juz jakakolwiek zmiana pozycji laptopa to mysz przerywala teraz juz sie dzieja takie cyrki ze jak jak podlacze to mi sie lapek wylacza......

    Software serwis   07 Lut 2013 19:59 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 930
  • Stabilizator napiecia do myszki - przetwornica StepUP Konwerter

    Mam myszke Logitech M705 kupiona ponad poltora roku temu. Zasilana ciagle bateriami (tymi od zajęcy) z kompletu pudelkowego i ciagle dziala... Wiec nie wiem czy lepiej stosowac rozwiazania takie jak Autora projektu, czy kupic dobrej klasy myszke.... Za to taką przetwornice widzialbym w zabawkach mojego...

    DIY Poczekalnia   13 Lis 2015 08:47 Odpowiedzi: 42    Wyświetleń: 9033
  • Laptopy Acer. Dlaczego tańsze od reszty?

    Plastiki słabe, ale chyba lepiej zaoszczędzić 300-600zł na "marce" skoro i tak wszystko klepane w Chinach za miskę ryżu (HP, Lenovo itp za 2 miski:)) Kazdy sprzet jaki dzis mozna kupic jest "klepany" w Chinach za miske ryzu. Roznica polega na tym, ze Chinczyk moze to zrobic do kitu za 1 dolara...

    Komputery Co kupić?   19 Lip 2010 17:09 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2452
  • windows XP home OEM voucher do Windows Vista ? o co chodzi?

    witam. mam w planie kupic oryginalna winde xp home oem. chcialem sie dowiedziec co oznacza nowa licencja microsoftu. czytam i nic z tego nie kumam :) czy to znaczy ze bedzie trzeba kupic system i jakas czesc ktora (komputerowa np. baterie, myszke lub naped dvd) bedzie wspolpracowala z tym systemem? chcialem...

    Software serwis   04 Gru 2006 21:20 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1919
  • Jaki polecacie komputer dla gracza 5500 zł

    Witam!!! Mam zamiar kupic sobie komputer do gier i uzytku domowego. Mam na niego 5500zł. W cenie nalezy uwzglednic jednostke centralna, sluchawki, myszke, klawiature, podkladke. Oto moja propozycja: Zastanawia mnie: 1. Jakiej firmy kartę graficzna wybrać 2. Czy zasilacz wystarczy na sli w przyszłości 3.Czy...

    Komputery Co kupić?   17 Sty 2012 19:17 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1380
  • Dell co kupić laptop czy desktop

    Pytasz o stacje dokujaca a my nie dosc, ze nie wiemy o jakim laptopie mowimy to nawet nie wiemy czy mowimy o laptopie czy stacjonarce. Taka dyskusja nie ma zadnego, nawet najmniejszego sensu. Okres sie co w koncu chcesz kupic bo szkoda i twojego i naszego czasu na jalowe rozmowy. Skoro ma byc Dell to...

    Komputery Co kupić?   15 Wrz 2012 09:49 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 2088
  • Zakup komputera do 2 tys do gier (linki z allegro)

    nie mam nic ;x dlatego chce kupic cos dobrego do gier na raty Dodano po 3 mialem laptopa ale juz go nie mam ;x i chce kupic stacjonarny dobry do gier zeby byl juz chociaz z monitorem dobrym a myszke i klawiature moge sam dokupic

    Komputery Co kupić?   20 Lut 2013 16:50 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 2721
  • Przejściówka PS/2 na USB

    A co ma kolko do dzialania myszy? Co znaczy, ze plyta nie chce z nim pracowac? Jezeli w sklepie nie maja takich przejsciowek w rozsadnej cenie, to sam raczej nie zrobisz. IMO trzeba kupic myszke USB. A USB dziala w takiej wiekowej plycie?

    Komputery Hardware   21 Lut 2006 20:05 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 18447
  • Co zrobić z myszką???

    Nie wiem czy to Ci cos pomoze ale... Myszke na coma z rolka mozna kupic za niecale 10 zl... Nie wiem ile kosztuje przejsciowka ale wydaje mi sie ze wiele tansza nie jest... Ja mam taka sama (jakis No Name) i dobrze jest... Chyba ze konieczie chcesz wlasnie swoja mysze....

    Komputery Hardware   15 Paź 2003 19:52 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1586
  • Formatowanie twardziela..?

    A dlaczego nie sformatować twardziela przy użyciu dysku startowego od ME?. Ja tak robie 8O Gratulacje! Ja bym dal 25 pkt dla niego za glupote :D ale szkoda mi punktow he he he badzmy wyrozumiali - kolega chcial pomoc. Kazdy z nas kiedys zaczynal... (ja do teraz pamietam jak dostalem od...

    Software serwis   29 Paź 2003 18:44 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 2366
  • myszka optyczna gasnie pomocy :(

    wiesz opytka gowno to mozna za 29.99 kupic ale ja dalem 170 zl wiec w zabawe lepiej inwestowac no chyba ze dla ciebie wydawanie co rok na myszke 170 to nie jest duzo!zreszta plyta glowna jest tylko 100 zl drozsza od myszki czy ja wiem czy taka strata!

    Komputery Hardware   24 Sty 2004 16:35 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 4496
  • Przejściówka COM --->PS2

    witam! potrzebuje przejsciowke z com na ps2, bo musze podlaczyc u kumpla myszke, wiem ze musz kupic przejsciowke tylko czy jest jakas roznica miedzy przejsciowka do klawiatury a myszki

    Komputery Hardware   29 Lis 2007 23:23 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 13498
  • Zniknęła myszka (znacznik z ekranu). Jaka może być przyczyna?

    tylko się zastanawiam czy to gra warta świeczki? myślałem jeszcze żeby myszke zostawić pod komem i kupić kontroler USB pod PCI. tylko pytanie czy bedzie działał bo komputer ma juz dobrych 8 lat, więc sie zastanawiam czy sie nie spreżyc i nie kupic po prostu nowego zamiast tego staruszka reanimować?

    Komputery Hardware   05 Lut 2005 14:37 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 17925
  • Myszka i odcięty ogonek. Gdzie który kabelek przylutować?

    wydaje mi sie ze lepiej sobie kupic nowa myszke!!

    Komputery Hardware   12 Lut 2005 19:55 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1023
  • Myszka z przejsciem na okragle gniazdko nie dziala pod COM

    Mam Pentium 166 nie ma na plycie gniazda okraglego PS. Zastosowalem przejsciowke i myszki nie ma ani w dosie ani w Windows. Podlaczenie do nowszego kompa myszki z przejsciowka pod COM wywoluje ten sam problem, czyli nie ma myszy. Myszki mam sprawne bo podlaczone besposrednio do PS/2 dzialaja. Mam tez...

    Komputery Hardware   23 Lut 2005 14:04 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2154
  • PS2 czy XBOX

    Jeśli ja miałbym wybierać to XBOX bo: * HDD bez problemów * Necik * Ładnie wygląda * Myszka klawiatura * Dopracowana karta graficzna Niby PS2 tez jest fajne ale XBOX jest o niebo funkcjonalniejsze... HDD mozna podlaczyc do PS2 (tylko nie pamietam, na 1.1 czy na 2.0 USB), mozna podlaczyc...

    Software serwis   28 Cze 2005 22:17 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 1941
  • Commodore CDTV

    a gdzie mozna kupic do tego klawiature myszke i pilocik???

    Komputery Hardware   12 Gru 2005 19:12 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1230
  • Mysz USB cos za czesto szwankuje

    ile takie cos kosztuje?? bo moze lepiej kupic nowa myszke i napewno juz nie na USB i ile moze kosztowac wymiana takiego czegos, bo sam nie mam pojecia jak to wyglada i gdzie sie to znajduje w myszce??

    Software serwis   27 Wrz 2005 10:29 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1335
  • Porty PS2- dziwne zachowanie

    i jeszcze mam pytanie: czy oplaca sie w takim razie kupic myszke na usB? czy jezeli to beda przerwania to powinna chulaC?

    Komputery Hardware   31 Paź 2005 13:14 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1404
  • Mysz pod USB czy pod PS/2 ???

    Witam! Chce sobie kupic myszke optyczna przewodowa. W granicach powiedzmy 35PLN. Mam pytanie, bo kompletnie sie na tym nie znam - szukac pod USB czy pod PS/2 tez sie sprawdzi? Jednym slowem: CO MI DA MYSZKA POD USB w porownaniu do PS/2? Czy warto sobie zawracac glowe? Pozdrawiam ,Andrzej! P.S. Dodam...

    Komputery Hardware   05 Lut 2006 16:20 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 8994
  • proste pytanie do posiadaczy r9550

    Witam Na Allegro to mozna sobie kupic oswietlenie,klawke,myszke a nie grafe,zasilacz czy dysk.To w wiekszosci wypadkow pieniadze wyrzucone w bloto.Skad wiesz,ze karta nie chodzila na jakims LC 24/7 a teraz sprzedawana jest jako nowka lub byla przez dluzszy czas podkrecona do granic mozliwosci??? Pozdro

    Komputery Hardware   14 Lip 2006 11:37 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1131
  • Zestaw za 20000 zł..... co Wy na to?

    moze obudowe zlocona i diamentami wysadzana? Chcesz komputer za 20k czy jak najlepszy do czegos komputer za 20k? Jezeli to pierwsze to ci moge swoj sprzedac. Jesli to drugie to do czego? Jakiej firmy masz myszke i klawiature? Chyba mozna drozsze i lepsze kupic. Np. Logitech MX1000 i klawiatura stad:...

    RTV Co kupić?   15 Mar 2007 20:03 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1857
  • Podkladka pod mysz Laserowa ?

    Witam. Posiadam mysz A4tech X7-750BF oraz podkladke Pentagram Qcmmini Steel... i kuros czesto sie gubi ;/ nie wiem czy zamienic na optyczna myszke.. czy kupic jakas inna podkladke ? Jakie sa najlepsze do laserowych myszek ? szklane ?

    RTV Co kupić?   18 Lut 2007 15:14 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1566
  • dlugopis z myszy - szukam ukladu

    Wedlug mnie touchpad odpada zdecydowanie. Zbyt mała powierzchnia do "pisania" i "rysowania" i wydaje mi sie że nie byłoby to zbyt dokładne. Ja generalnie uwazam iz najlepiej byloby kupic najmniejsza myszke bezprzewodowa lub przewodowa i zdecydowanie optyczna

    Projektowanie Układów   14 Lis 2008 23:23 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 3531
  • Gniazda w starym komputerze

    Kiedys do myszek dolaczalo sie przejsciowke z PS2/RS232. Popytaj kumpli moze u kogos sie wala jeszcze w szufladzie. U mnie wala sie kilka. A potem bierzesz myszke i testujesz czy dziala (ktoras powinna zadzialac). A jesli chodzi o klawiature to musisz kupic na allegro lub popytac starych znajomych przejsciowke...

    Komputery Hardware   16 Lut 2008 21:50 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1640
  • Logitech V470 przycisk nie kontaktuje

    Hej, w myszcze Logitech V470 przestal kontaktowac przycisk - aby zaskoczyl, trzeba uzyc wiekszej sily. Chcialbym wymienic mikroprzelacznik - to Omron D2FC-F-7N . Skad wziac taka czesc? Moge kupic inna myszke jako "dawce", ale skad miec pewnosc czy w niej sa takie przelaczniki? Chetnie chcialbym...

    Komputery Hardware   03 Wrz 2009 10:02 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3623
  • Nadajnik do mx610 cordless laser

    mam pytanie podobne? mam myszke logitech mx610 cordless laser i kupilem nowy nadajnik bo orginalny zlamalem,a ten kupiony jest od takiej samem myszki,jak je sparowac? czy jest jakies oprogramowanie czy cos w tym stylu? wiem ze na allegro udzielaja telefonicznie instrukcji jak taki odbiornik sparowac...

    Komputery Hardware   03 Lip 2010 20:50 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2040
  • Klawiatura tracer nie działa pod jednym z kluczy USB

    Witam, Mialem podobny problem. Natomiast uzywalem tabletu Wacom, Klawiatury, Dysku zew Maxtor i myszki na portach (kluczach jak to nazwalas) USB. Pewnego dnia podpiolem pod jeden z wolnych portow moj modem 3G Huawei. Problem tkwil w tym ze "oślepiało" mi dysk USB za kazdym razem kiedy wpinalem...

    Komputery Hardware   05 Mar 2010 13:28 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4842
  • Mysz bezprzewodowa bluetooth - wybór

    Z tego co przerobilem do tej pory a mialem kilka mych na bluetooth odbiorniki zintegrowane w laptopach sa, ze tak powiem do kitu. Bez sensu kupowac mysze za 100zl a jakis duzych rozdzielczosciach jesli bedzie problem z przeslaniem sygnalu do odbiornika. Powiem szczerze ze zintegrowany odbiornik jest...

    Komputery Co kupić?   03 Maj 2010 09:23 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 5853
  • Jaka mysz do counter strike max 350 zł

    Cze Mam zamiar kupic myszke+podkladke do csa do 350zl.Zastanawiam sie nad qpad 5ki qpad HeatoN pad. Czekam na wasze propozycje :) Dodano po 4 ?

    Komputery Co kupić?   13 Paź 2010 08:35 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1631
  • Jaki kupić komputer do gier ??

    Płyta główna Asrock Extreme3 AMD 770 Socket AM3 235zł Procesor AMD Athlon II X4 640 (AM3/95W) BOX 344zł Pamięć DDR3 Geil 2GB PC1333 CL9 x2 140zł samsung f3 150zł Gigabyte Radeon HD6850 1GB DDR5/256b PCI-E OC 640zł nagrywarka 70zł dowolna Zasilacz do obudowy Tacens Radix IV 450W...

    Komputery Co kupić?   09 Lut 2011 15:34 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4066
  • Komputer stacjonarny kwota 1000-1200zł

    Ostatnio dla kolegi z UK kupilem uzywany skladak. Phenom X3 4GB DDR2 HD3850 Plyty nie pamietam, ale nie byla zla Buda Corsaira OCZ SxS bodajze 500W Dysk - jakis samsung 320GB Monitor LG 22'' X-fi Music czy audio Dostalem nawet kalwiature, myszke, papiery itd. Cena 1050 (nie pamietam czy...

    Komputery Co kupić?   29 Maj 2011 20:14 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2578
  • Sprzedaż komputerów typu tablet w Polsce poniżej wszelkich oczekiwań

    za 180$ mozna kupic tablet z pojemnosciowym ekranem 10,1cala, prockiem 1ghz corex a8, 512mb ddr2, wi-fi, bluetooth, wlasnie port usb na np pendriva, myszke, klawiature moduł 3g i zainstalowany jest android 2.3

    Newsy   21 Lip 2011 03:35 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 3888
  • Jak udostepnic drukarke dla wielu komputerow ?

    Witam. Kupilem nie dawno urzadzenie wielofunkcyjne brother dcp 195c i jestem z niego bardzo zadowolony. Niestety, kilka dni pozniej zepsul mi sie komputer i nie bede go na razie naprawial, ze wzgledu na duzy koszt, a drukowac musze. Posiadam tez telefon samsung galaxy s 2, na ktorym przechowuje wazne...

    Komputery Hardware   26 Lis 2011 20:13 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 3046
  • Jaki kupić monitor, głośniki i mysz z klawiaturą?

    przeznaczenie to raczej do gier a monitor jakis full hd mysle ze za taką cene to 19 cali 19'' Full HD? Po kiego grzyba. Zakladajac, ze za myszke, klawiature i glosniki dasz te 250-300zl, za 300zl bez problemu kupisz jakis 22'', choc moze faktycznie przesadzilem, piszac, ze uda sie kupic cos innego...

    Komputery Co kupić?   17 Cze 2012 15:53 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1136
  • Mysz nie reaguje na kliknięcia Win 7 Ultimate

    moge je kupic na allegro i ile by kosztowalo ? Dodano po 9 i taki maly problem nie moge rozkminic jak sie ta myszke rozbiera -.- :D

    Software serwis   13 Lip 2012 08:49 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4359
  • Myszka do gier dla leworęcznego

    Chcialbym kupic myszke do gier w granicach 80 zł. Kabel USB i musi miec przyciski dodatkowe po prawej stronie tak zebym mogl je kciukiem klikac. Moze sa jakies a4techy X7 optyczne specjalnie przystosowane dla leworecznych ??

    Komputery Co kupić?   03 Maj 2013 18:43 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1227
  • Mysz bezprzewodowa do AutoCad [ok 300 zł]

    Moze zrob porzadek z kablami po prostu? Wtedy bys mogl kupic najlepsza myszke na swiecie idealnie pasujaca do reszty wymagan (G400).

    Komputery Co kupić?   25 Cze 2013 11:24 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3414
  • Komputer do gier do kwoty 1800 zł

    Witam, jestem tu z polecenia znajomego, ogolnie na komputerach (czesciach) nie znam sie zbyt dobrze. Potrzebuje komputer do gier, cenowo do 1800zł. Dysk 500gb w zupelnosci mi wystarczy, jakis zwykly naped, reszta typowo do gier. Oczywiscie monitor, klawiature, myszke, sluchawki mam ;p Dziekuje za...

    Komputery Co kupić?   06 Wrz 2013 12:26 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1005
  • [Sprzedam] proszę o wycene zestawu

    witam, prosiłbym o pomoc w wycenieniu tego komputera. Uciekam z domu a mama nie potrzebuje takiego sprzętu do swojego uzytku, więc zastanawiam się czy za kase z tego komputera moglbym kupic jej zestaw tablet ktory by sobie podpinala do monitora, myszke i klawiature. dziekuje z gory Procesor: Intel...

    Komputery Bazar   30 Wrz 2013 21:35 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 714
  • Ultrabook do 4000 zł - tworzenie muzyki, montowanie filmów, internet, gry

    Witaj, Moj brat kupil sobie ostatnio Surface Pro 2. Bardzo fajne a male uzadzenie tylko niestety troche kosztuje. Dodatkowo bys musial kupic sobie orginalna klawiature i jakas bez przewodowa myszke. Do grania w gry to niewiem, laptopy niesa przeznaczonye do grania a tymbardziej ultrabooki....

    Komputery Co kupić?   12 Gru 2013 13:45 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1284
  • Smart TV do 3000 zł ~ 40 cali

    No i wkoncu jakis konkret :) podobaja mi sie tv Sony, czytalem ze mają stabilniejsze oprogramowanie niż philips. A na tym mi zależy. W tym sony mozna bez problemu podlaczyc bezprzewodowa myszke / klawiature ? A co powiesz na temat tego samsunga seria 6400 ? Bo lg odrzucilem z powodu obogiego wyboru aplikacji. A...

    Jaki TV, projektor, kamerę kupić?   18 Sty 2016 19:33 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 927
  • Dobra i niedroga myszka z internetu.

    Przewodowe sa mniej zawodne i zwykle maja lepszy czas reakcji. Wiekszy stopien skomplikowania to wiecej elementow, ktore moga zawodzic, mozna to odniesc do wszystkiego. Wiec jesli liczysz sie z niezawodnoscia... Z drugiej strony kabel przeszkadza. Tak czy owak za tylko 50 zl bedzie Ci ciezko kupic dobra...

    Komputery Co kupić?   18 Sie 2016 12:48 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 600
  • Huawei P20 PRO - Odzyskiwanie plików z telefonu z pęknietym ekranem.

    Z tego co widze to P20 Pro obsluguje MHL wiec podlaczenie adaptera przez ktory da sie wypusicic obraz na TV czy monitor po HDMI jest jakas opcja. Mozna kupic takie adaptery z wbudowanym HUBem USB (cos jak Samsung Dex) i wowczas podlaczysz tez myszke zeby dalo sie korzystac z samego telefonu.

    Smartfony Początkujący   20 Lut 2022 10:16 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1560
  • Czy mogę podłączyć do smartfona mysz i jednocześnie debugować?

    Najprosciej po prostu kupic jakas tania myszke ktora komuniuje sie poprzez bluetooth, sparowac z telefonem na stale i spokoj. Wazne tylko, zeby obslugiwala bezposrednio bluetooth a nie wymagala jakiegos wlasnego adaptera. Mozna znalezc takie w cenie ok 40-50zl. Nie wiem dokladnie do czego to potrzebujesz,...

    Smartfony Początkujący   08 Lip 2021 13:39 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 555