Witam. Pytanie retoryczne : co jest pomiędzy ECU a N75?
Wczoraj mechanik stwierdził, że to może być n75. Szukałem tego czujnika w sklepie opla oraz intercarsie i nie mogę tego znaleźć. Wiem, że to jest czujnik podciśnienia turbiny i coś na intercarsie znalazłem w cenie 270 brutto, ale nie wiem czy to jest to. Mógłby ktoś bardziej ogarnięty w temacie podesłać link do tej części w sklepie opla albo intercarsie...
Masz mieć około 0.8 bara przed n75. Ale jak sztanga zostaje zaciągnięta \do spodu, i to zaraz po odpaleniu,to nic nie szukaj w układzie podciśnienia. Bo szybkie zaciągnięcie sztangi po odpaleniu, to znak że n75 działa i podciśnienie jest prawidłowe. Możesz jeszcze sprawdzić co widać w parametrach. Wszystkie ważne wartości masz właśnie tam,łącznie z...
Ewidentnie widać ,że czujnik kopiowania turbo ma inna wartość niż wysterowanie zaworu N75 - maja mieć takie same wartości lub bardzo zbliżone. Tu bym szukał problemu. N75 do sprawdzenia lub podmiany - często nie upuszczają podciśnienia odrazu tylko z opóźnieniem i to jest ich problem.
Szukaj zaworu n75.
To powodzenia w szukaniu, obstawiam, że wężyk spadł w okolicach n75, a nie przy gruszce, ale sprawdź i daj znać.
Przerabialem ten problem u siebie w AHU. U mnie nie został wymieniony sterownik, zostal wgrany tylko soft od AFNa i wszystko działa jak dzialac powinno. Ja właśnie chciałbym coś podobnego wykonać tylko z wykorzystaniem mojego sterownika, nie chciałbym kupować sterownika od AFN-a bo takie lecą np na allegro po 600PLN. Jeżeli mówisz, że został zmieniony...
Tobie ta turbina praktycznie nie działa. Coś tam chce ale to kropla w morzu. Tutaj nie ma przeładowania (przynajmniej nie widzę tego w tych grafikach) tylko jest spore niedopasowanie i to cały czas. Przydałby się wakuometr wpięty pod gruszkę. Czy po odpaleniu auta gruszka wciąga maksymalnie cięgno turbiny? Jeżeli tak to raczej N75, podciśnienia i gruszką...
To idąc dalej sprawdź czy podciśnienie dochodzi do n75. Jak nie szukaj dalej aż do pompy podciśnienia. Jak jest to sprawdź czy dochodzi do niego sygnał elektryczny jak tak n75 do wymiany/naprawy.
Witam Może ktoś pomoże , szukam mapy n75 i boost dla turbiny gtc1549vz montowana w audi , silnik cglc , np: 03l906018KL , może być nawet jako screen tekstowo z winols z góry dzięki pozdrawiam
Pacjent Opel Vivaro B 2017 1.6 biturbo. Problem z doładowaniem. Wymieniono cooler, obie turbiny po regeneracji, wymienio 2 zawory podciśnienia od turbiny. Turbo ciągnie dopiero powyżej 3000 obrotów. Na n75 za silnikiem na dole od strony ściany grodziowej dochodzi podciśnienie ponad 6 i wychodzi ponad 5 ja jałowym. Na n75 na pokrywie silnika dochodzi...
Witam mam problem z moim Passatem 2.0 Tdi BMP, na zimnym silniku wyskakuję mi tryb awaryjny i błąd p0299 niedoladownie chyba że trzymam go koło 3k obrotów to wszystko jest okej, jeśli silnik złapie już temperaturę to wszystko jest okej nic się nie dzieje czujnik ciśnienia doładowania zmieniony, zawór n75 zmieniony gdzie jeszcze szukać problemu.
Jest to tranzystor cyfrowy (z wbudowanymi rezystorami) Schemat wieży jest dostępny tutaj: http://www.eserviceinfo.com/downloadsm/1... a sam tranzystor tutaj : http://www.sklep.aswo.pl/szukaj/szukaj.p...
Mam pytanie do specjalistów odnośnie problemu spadku mocy i N75. Mam ten sam problem jak w temacie. Zmierzyłem napięcie podawane na ten zawór po przekręceniu zapłonu, i jest tylko 6.5V. Dziwna sprawa. Nie słyszę także aby N75 pykał. Gdzie szukać przyczyny Czy komputer pokładowy może być walnięty. ?? Pozdrawiam
albo Tobie n75 robi psikusy a Ty szukasz niewiadomo czego :)
częstą bolączką w tych starych 1Z-tach były padające N75 i tez tutaj bym szukał przyczyny ...
00575 - Intake Manifold Pressure czyli nieszczelność prawdopodobnie w dolocie, i tam proponuje szukać ewentualnie zawór n75 niedomaga
Wprowadziłeś swoim postem lekki zamęt, który wynika z tego, że : piszesz o podciśnieniu/ nadciśnieniu, połączeniu N75 z turbosprężarką 2 wężykami a nie jednym a na koniec wspominasz o kierowniczkach spalin - z tego co przytoczyłem jedno wyklucza drugie. Jak mniemam mamy do czynienia z silnikiem, w którym siedzi zwykła turbosprężarka z zaworem upustowym...
Hej posiadam Audi A3 8p 2006 . Kod silnika BMM 2.0tdi Ostatnio wyskoczył błąd P0299 - auto ma muła tak jakby ze 140KM zostało z 70KM. Wszystkie przewody dolotowe zostały rozebrane i sprawdzone pod kątem szczelności. Gruszka od turbo sprawdzona i szczelna. I ładnie chodzi Turbo regenerowane 10tys. km temu. Gdzie jeszcze można szukać przyczyny? Zawór...
Ale że ci aż hamulce wariują to nie szukałbym w cieniutkich wężykach podciśnienia sterowania elektrozaworów tylko raczej na servo i wąż ten gruby czy nie pęknięty czy ma uszczelki bo cieniutkie węzyki nie są w stanie zbić tak ciśnienia że hamulce bajzlują , szukaj od vacum do serwa hamulców bo tam coś się dzieje .
Czyli nie szukać niesprawności "gruszki" czy N75 jak to radzą na forum tylko można śmiało winić samą turbinę ?
Zasada jest taka, że mierzy się wakuometrem podciśnienie zaczynając od trójnika na wężyku idącym od pompy podciśnienia do serwa hamulców i kolejno przed a potem za każdym elektrozaworem, przed i za akumulatorem (zasobnikiem) podciśnienia jak i przed oraz za zaworkiem jednokierunkowym (czarno-białym). W miejscu układu podciśnienia gdzie na ostatnim pomiarze...
mam jego historię na komputerze do momentu jego kupna 170tyś (2010r):P wiem jakie mają przebiegi bo gdy szukałem to na 100 trafiały się 2 które jednak miały ten przebieg ale to na marginesie. Dodano po 5 domex32 nie wszystkie rzeczy z tych które były wymienione nadawały się do wymiany, większość była robiona na wyrost( w dobrej wierze godziłem się na...
Masz dziwne podejście, z jednej strony piszesz Wg sprawzalem,uchyla się ale przy dość dużym ciśnieniu 0,8 0,9b. gdzie w AGU doładowanie jest na poziomie 0,5b a dalej szukasz problemu gdzieś zupełnie indziej... Odepnij wężyk od gruszki z połączenia z N75 na chwilę i zobacz jak auto jedzie. Ogólnie ten przedmuch przy turbinie też bym uszczelnił, żeby...
nie szukaj po egr zamien zawór n75 na próbe
skoro N75 i przewody do niego osprwdzone to szukaj nieszczelnosci w dolocie
W nastawach podstawowych szukaj występowania egr.
Dziekuje za zainteresowanie. Dzisiaj zagladalem do dolotu i faktycznie jest czarny, przeczyscilem ile sie dalo ale EGR jest caly usmolony. Nie wiem gdzie jest to N75 - nie mam pojecia! Szukam go juz 2 dni i nic! Prosze powiedzcie mi gdzie on sie znajduje i jak mam sprawdzic czy pracuje?
DPF już nie mam. Nie wiem czy sztanga ustawiona prawidłowo, ale na poprzedniej turbinie też tak się działo a była jeszcze fabryczna(250 tys przejechała). Po wymianie turbo nic się nie zmieniło i dzieje się tak samo. Najbardziej te terkotanie mnie martwi, może wałek rozrządu jest wytarty, ale zaglądałem i wygląda dobrze i nie terkocze cały czas tylko...
Witam. Borykam się z problemem w moim Passacie z mocą ze startu. Gdy dodam gwałtownie gaz, to nie ma mocy. Gdy odpuszczę i ponownie wcisnę, odzyskuje swoją moc. Może mi ktoś podpowiedzieć, gdzie szukać przyczyny? Silnik 1.9 TDI o mocy 101 KM. Przepływka, podciśnienie N75 sprawdzone. Przy pierwszym wciśnięciu gazu muł. Gdy odpuszczę i wcisnę ponownie...
Taka wieża gra, ale mocno zniekształca. Końcówka chyba dobra - napięcia na niej OK. Po podaniu 1kHz na AUX widać, że sygnał nie dochodzi do scalaka końcowego. Przydałby się schemat, ale nie znalazłem w bazie. Może ktoś wie gdzie go szukać? Grzes
Autorze tematu opcja szukaj prawdę Ci powie
Witam mam problem z skoda superb 1.9 tdi Błąd z zaworu sterowania turbina zawor nowy i auto dalej nie ma mocy. Czasami jest tak że moc jest powyżej 120 km odcina moc i trzeba zresetować auto wyłączyć i odpalić na nowo nie zawsze nic powraca. Gruszka turbiny dobra geometria chodzi jak podłącze na krótko podciśnienie. Zasilanie na zaworki n75 jest. Gdzie...
Kolega zaczyna naprawę od d.... strony.Sam sobie odpowiedział co jest nie tak i szuka dziury w całym.Apodciśnienia sprawdzone zawór n75 sprawny kierownica turbo chodzi...itd
Przy wymianie napinacza paska rozrządu odkręcany był N75. Tam mogło ewentualnie się coś odpiąć/rozszczelnić, jeśli już szukać związku.
Mogę zrobić, ale nie za free. Ten program to chyba też ktoś za darmo robił, robiłeś logi? Doładowanie bez sensu, tym bardziej na zwykłych wtryskach gdzie pętli na 100%, n75 nie ruszone, afr też jak dla mnie do poprawy.
Witam, sprawa wygląda tak: Sharan 1.9 TDI 116 km po wymianie turbo, regeneracji wtryskiwaczy dalej ma muła, odcina go po zresetowaniu, jedzie przez chwilę normalnie, ale mulasto. Nie wiem, gdzie szukać przyczyny. Dolot cały, intercooler cały, zawór N75 cały, podciśnienia, przewody dobrze podłączone, całe. Po wymianie turbo mniej razy go odcinało, ale...
jesli jestes pewien turbiny i zaworu sterujacego n75 to zaburzenia w pracy turbiny szukaj po stronie dawki(niema dawki niema spalin niema turbo)-podaj wiecej danych z logow dynamicznych to podpowiem wiecej
Wow, ale pomocna rada! Sam bym na to nie wpadł. Może napisałem tu po to, aby nie oddawać go do mechanika? Napiszę tu, aby ktoś podpowiedział, gdzie mogę szukać jakiejś przyczyny, czy np. zawór N75 źle działa, czy grucha jest nieszczelna, czy wina może być spowodowana przez zacinającą się geometrię, czy może nieszczelność w turbinie. Może ktoś miał taki...
Witam, mam taki problem passat b5 fl 1.9 tdi 130KM na 158 jadąc stracił moc odcięło turbo abgas check. Zmieniłem wszystkie podciśnienia i n75 jest lepiej lecz turbo ładuje dobiero od 2.2 - 2.5 tys obrotow wcześniej 1.5 czy ten zaworek może być uszkodzony i poprostu szukać innego jaki nowy polecacie. Geometria chodzi gładko
Jak nie ma błędów to szukaj usterek mechanicznych np intercoler ,zawór N75 lub uszkodzona turbina Czy robiłeś logi statyczne i dynamiczne?
to model przeznaczony o ile się nie mylę na rynek północnoamerykanski, nigdy nie spoktałem do tego pl, a szukałem intensywnie...brak
Serwo nie ma nic do tego jak biorą klocki. Pewnie masz tarcze do wymiany - zużyte przez co klocek nie dotyka tarczy całą powierzchnią. Serwo ma kolosalny wpływ na doładowanie bo gdyby je odpiąć i zostawić wąż to wtedy podciśnienie będzie zbyt małe przez co gruszka nie będzie odpowiednio ustawiona Skoro masz -0.9bara na serwie to gdzie tam widzisz nieszczelność?...
Witam wiadomo że przyczyn może być i każdy może mieć rację może to być turbo itp.....mam kolegę gdzie ma passata 1.9 tdi 110 km walczyłem z nim bardzo długo a objaw był taki sam jak kolega pisał wyżej że gdy szybko przyspieszyłem to samochód tracił moc,gasząc samochód i ponownie odpalając znowu jest ok na jakiś czas, też czytałem na forum co to może...
Dzieki za podpowiedzi jutro będę dalej sprawdzał. N75 już zamówiłem. stary zawór nie wygląda zbyt dobrze. Nowy to koszt ok 150 zł więc jakoś przezyję. A jesli to nie to będę szukał dalej Nom to powodzonka. A N75 kiedyś napewno się przyda :( , jeśli nie będzie to. Jak coś to pisz. Pozdrówki
Pisałem że na pałę? Jak zobaczy, że się coś zmieniło,to będzie wiedział gdzie szukać. A potem zgodnie ze sztuką.
Od egr jest zaworek n18, ale ja przyjżałbym się podciśnieniom, a szczególnie wyjściu z vacumpompy dzięki za podpowiedzi tylko nie rozumiem bo jak to jest szukam na allegro zaworu n18 wyskakuje n75 i n18 niby to samo? Pomocy
jutro sie za to zabieram i dam znać mam nadzieje ,że cos z tego będzie Dodano po 8 w sumie jeszcze tak mysle , skoro nawet kierownice zapieczone to powinien wpadac w "not lauf " i wywalać błąd , a tutaj tego nie ma Dodano po 9 Sprawdziłem sztanga grucha chodzi elegancko zero przyciec na odpalonym również gdzie szukać dalej podmienilem n75 i bez zmian
I co po podmianie?, bo na logach widać poprawę. Chociaż idealnie jeszcze nie jest. jaką januszu widzisz poprawę bo ja żadnej : pierwsze logi dotyczą silnika ALH a drugie AHF ale patrząc na temat to pewnie chodzi o te drugie więc : turbo wcale nie pompuje i normalnym jest, że przepływka wskazuje tak niskie wartości i sterownik wchodzi w tryb pracy awaryjnej...
Mam ciągle takie same objawy jak w tytule, czyli niby tdi 110 km, a samochód jedzie jakby miał 50 km, czyli słabo przespiesza i max 130 km/h. Samochód działa mi chyba tak samo bez przyłączenia wtyczki z prądem do zaworka N75, ale jak dam tam prąd to coś w nim cyka. Co do trzech wyprowadzeń na wężyki to nie wiem co się ma dziać więc odkładam temat N75....
użyj szukaj a sporo znajdziesz
Peugeot 407 1.6 HDi Turbina nie doładowuje ok 200-300 bar, rok temu był podobny problem ale winowajcą okazała się uszkodzona geometria, teraz żeby wszystko wykluczyć zacząłem szukać i pompa vacuum daje 0,9 a na przewodzie przy turbo jest 0.5-0.6 a przy pompowaniu pedałem hamulca spada nawet do 0. Przewody wymieniłem i szczelność też sprawdzona, zostaje...
Witam, auto straciło moc i nie mogę sobie z tym poradzić. Objawy były takie, że auto stopniowo traciło moc, odzyskiwało, aż w końcu straciło na dobre i postanowiłem się tym zająć. Wymieniłem: 1. n75, bo po podaniu napięcia nie zamykał do końca, tzn. bardzo wolno; 2. zaworek zwrotny, bo przepuszczał w obie strony; 3. przepławka, bo po dodaniu gazu odczyt...
Uszkodzony zawór lub brak plusa po stacyjce. Sprawdź czy na odpalonym silniku jest plus we wtyczce elektrozaworu - sprawdź żarówką do masy. Przy uszkodzonym przewodzie pomiędzy EDC a N75 był by raczej opis - zwarcie do plusa.
Witam mam problemy z Toledo 1.9TDI 110 2002r po przekroczeniu 3000 obrotów dalej nie ciągnie ,zgasze i ponownie zapale jest wszystko ok. Wymieniłem przepływke i N75 ale niemam kompa. Czy musze skasować błędy ,czy szukać dalej ?
Ściągnij wężyk z siłownika klapy gaszącej, odpal silnik, załóż wężyk, jeśli zamknie klapę i zgaśnie to powtórz operację z odpiętą wtyczką z elektrozaworu N239, jeśli znów zamknie klapę, to uszkodzony jest N239, jeśli nie zamknie klapy to szukaj uszkodzenia w wiązce kabli lub sterowniku
witam ponownie. podmieniałem już trzy zawory n75 i nic nie pomaga. cały czas przed zaworem jest podciśnienie ok - 0,95 a na gruszkę podaje - 0,4 - co powoduje nie całkowite wyciągnięcie sztangi. wydaje mi się że zawór za dużo upuszcza do filtra powietrza - kiedy zagnę wężyk idący do filtra wtedy podciśnienie na gruszce rośnie i sztanga idzie do góry....
mam taki podobny problem, powyżej 2500 notlauf, vag pokazuje błąd ciśnienia w kolektorze dolotowym, wiem mam szukać : zatarte kierownice, przepływka i zawó n75, ja (laik) podeirzewam przeładowanie proszę o pomoc ewentualnie dobry warsztat w jeleniogórskim passat 97 110 afn. jeszcze jedno gdzie dostać przejściówki do n75 ze starego na nowy wtyk. dzięki
Czyli gdzie mam szukać bo już sam nie wiem ? Bo tam co podpinałem podciśnienie do zaworków n18 n75 itp to były króćce przy aku podciśnienia (chyba ze aku jest bezpośrednio z pompą vacum) Gdzie dokładnie mam szukać pompy i tych nie szczelności ??? Dodano po 48 tak Tak to AFN
Duże spalanie.... no i turbina ładuje do 1bar błąd zaworu n75 szarpanie między 2,5 -a 3 tyś no i co za tym idzie problem z regulacją LPG (wysokie podciśnienie) czytam o zaworze n75 oraz o zaworze DV co może być przyczyną ?w czym szukać problemu? jak dalej diagnozować ....
Mistrzu temat poruszany na tym forum wielokrotnie użyj opcji szukaj a na pewno znajdziesz odpowiedz na twój problem. Kłopot zazwyczaj leży po stronie N75, podciśnień , zaworu upustowego, ruchomych łopatek itp....
Zrób pomiar manometrem ciśnienia w kolektorze i będziesz wiedział czy komputer dostaje prawidłowe dane. Jeśli ciśnienie faktycznie będzie za wysokie to na pewno coś od strony wyjścia komputera i elementów wykonawczych. Jeśli ciśnienie będzie ok to zostaje czujnik ciśnienia. Po tak prostym zabiegu będziesz wiedział gdzie szukać.
U mnie jest A25L020C0 Dodano po 13 Próbowałęm szukać tak jak piszesz Lisek ale niestety nic konkretnego nie znalazłem
Mam problem z skoda octavia 1.9 tdi 90hk silnik ALH przebieg 270tys Od niedawna mam spadki mocy. Zazwyczaj na 4tym biegu przy 2.5/3tys obrotów odcina moc i po tym zero przyspieszenia. Dopiero jak zgasze go i z powrotem odpale to wraca do normy dopóki mu nie depne po gazie i znowu spadek mocy. EGR byl wyszyczony A potem zablokowany. Nowy przeplymowierz....
Witam sprwadziłem vagiem swojego sprzęta bo czasami 120 max co moze osiągnąć na trasie , dlatego zaczyna mnie to denerwować , no i mam błąd 575 czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej wie moze ktoś gdzie go szukać ? wcześniej spr , przepływomierz pierburga, n75 ,n18 nawet zamieniłem miejscami , egr czyściutki jak nówka . no i jeszcze mam pytanie do egr...
Przecież pisze! czujnik temperatury powietrza na kolektorze dolotowym z interculera, zawór N75 -regulator ciśnienia doładowania. Jak nie to trzeba wykonać testy vagiem w ruchu, szukaj na elektrodzie bo jest tu wszystko!
No tak HGW ale skupmy się na tych napięciach. Nie pojawiaja się znikąd To napięcie powinno być 5,5V czy 12 na włączonym zapłonie? Bo szukałem i znalazłem różne informacje
Koledzy, jeśli turbina nie ma zapieczonych łopatek zmiennej geometrii w pozycji max doładowania to po odpięciu wężyka podciśnienia z siłownika podciśnieniowego regulującego kąt nachylenia łopatek na wolnych obrotach biegu jałowego turbina będzie miała prawie identyczne ciśnienie jak ciśnienie atmosferyczne, więc jakie węże twarde i skąd to ciśnienie...
Skoro sztangi nie zaciąga przy teście na wolnych obrotach a sztanga działa bo po zassaniu ustaami zmienia pozycje góra dół, to szukać problemu w podcisnieniach ? Aczkolwiek zawory zamieniałem już miejscami, i zakładałem też inny n75 Dodano po 2 I raczej nie łączyć problemu z zapaleniem na zimnym, z problemami z turbem ? Czy jednak błędne wskazania z...
Może masz odwrotnie zamontowany N75 jak kupiłem swoje a4 też miałem problem z niedoładowaniem zamienione były wężyki podciśnieniowe na zaworku pamiętam wtedy sprawę wyniuchał sztomel poprawiłem jak kazał i do tej pory latam i ciśnienie ładnie trzyma a już szukałem dziur w dolocie i za turbawką się rozglądałem.
Witam, mam ten sam problem w moim passacie. również mam 1.9tdi 130ps, rok 2002. Zmieniałem wczoraj olej i wszystkie filtry. Po wymianie auto nie ma mocy do ok 2,3tys obr. Sprawdzałem wszystkie wężyki od podciśnienia, czy przypadkiem jakiś sie nie wypiął, ale wszystkie podpięte. Nie wiem gdzie szukać przyczyny. Kolega podpowiadał o zaworku przy turbinie....
20 lat to poprawnie chodziło,a Ty teraz chcesz się brać za zmiany w sofcie ze względu na kopcenie? weź napraw to co trzeba ,nie szukaj dziury w całym i nie fantazjuj proszę.
Witam.Vw jetta 2009r 2.0 tdi przebieg 70000tys wersja na USA po odczytaniu błedu P048A- zawór A regulacji ciśnienia w układzie wydechowym blokada w położeniu zamkniętym czy ten błąd związany jest z zaworem N75 czy innym jeśli tak to gdzie go szukać Dodano po 17 Witam Znalazłem dziada jest pod spodem samochodu na łączeniu kata z wydechem i teraz mam...
Przy opisywanym błędzie nie ma sensu stosować pompki podciśnieniowej ani też sprawdzać wężyków podciśnienia oraz gruchy na ich szczelność, przecież turbo przeładowuje to jaka tu mowa o nieszczelności. W tym przypadku istnieją tylko trzy możliwości : - ponownie zawiesza się zmienna geometria w pozycji max. doładowania, - zacina się sztanga wewnątrz gruchy...
Witam. Mam podobny problem, gdyż wydaje mi się że mój golf (1.9 tdi 90KM, silnik ALH, 2000r.) również dużo ostatnio zaczął spalać i mam wrażenie także że spadła jego moc. Kąt wtrysku mam ustawiony na około 50. Wykonałem kilka logów statycznych i dynamicznych. Bardzo proszę o ich przejrzenie i komentarz co może być nie tak bądź wskazanie mi jakie logi...
:) ...ale Ty uparty jesteś.....napisałem Ci co masz sprawdzić!nikt na odległość nie naprawi Ci auta.....chyba że chcesz potwierdzenia. widzę,że szara sieć jest wszędzie:D na sobotę jestem umówiony w warsztacie na odpięcie kata. Na elektrodzie szukam świeżego spojrzenia na temat. N75 sprawdzony i wydaję mi się, że nie jest dobry ale nie sądze, że może...
po nie w czasie, ale może ktoś jeszcze będzie szukał. w moim polo aby stwierdzić czemu turbinę odłącza zrobiłem tak, wyciągnąłem wężyk idący z turbiny do N75 (przy N75), połączyłem bezpośrednio z wężykiem który z powrotem wraca do turbiny (przy N75) (nie ten do siłownika odcięcia doładowania) i okazało się że pozwijałem asfalt na wiosce, bo doładowanie...
Turbo na wolnych obrotach ma całkowicie zamknięty zawór upustowy więc jest ustawione na maksymalne doładowanie ale z racji tego, że na wolnych obrotach dynamika gazów spalinowych jest niska to i z wężyka idącego od sprężarki turbiny do N75 będzie słąbiutko dmuchało ciśnienie, dopiero przy wejściu na chwilę na wyższe obroty około 3500-4000 na biegu jałowym...
Mechanik zaczął pracę od strony korzystnej dla niego finansowo. Do sprawdzenia wężyki podciśnieniowe, zawór N75 i pomiar podciśnienia z vacum pompy.
Witajcie. Moja frustracja sięga zenitu. Poradźcie gdzie szukać rozwiązania. Laptop po zamknięciu klapy przechodzi w tryb hibernacji/uspienia. Po ok 30 minutach sam się uruchamia. Ponowne jego uśpienie skutkuje tym samym. polecenie powercfg -lastwake wskazuje na przycisk power. Switch sprawdzony, sprawny. Mam powyłączane wzbudzanie kompa przez kartę...
Witam Mam kolejny problem z moim VW PASSAT B5 1.9tdi Ahu Mianowicie pod czas ruszania,przyspieszania robi się jak by "turbo dziura"!!! Dzieje to się w każdym zakresie obrotów i objawia się tym że np. jadę 80km/h na 4 biegu obroty ok 2000 dodaję delikatnie pedał gazu auto nie reaguje dopiero jeżeli depnę do podłogi auto zaczyna reagować i to bardzo mocno...
To użyj Google i funkcji szukaj na naszym forum, aż się zdziwisz ile masz do poczytania i przyswojenia.
Witam mam problem z VW Passat 1.9TDI (66) kw 90 KM 98 r w momencie gdy turbina się włącza na każdym biegu i luzie to zaczyna dymić na początku na czarno potem na siwo zmieniłem przewody ciśnieniowe od zaworu N75 chyba są 3 i o polowe zmniejszyło się ale nadal mam problem nie wiem gdzie szukać prosił bym o pomoc[/b]
Witam koledzy. Mam problem z audii, auto ostatnio wpadło w tryb awaryjny. max 3 tys obrotów, dymienie , migająca kontrolka świec żarowych. Podpiąłem vaga czytałem błędy wyrzuciło ich aż 6. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i winowajacą okazał się osamotniony bezpiecznik przy ecu 15A. Po przejechaniu 300m spaliło go znowu. Nowy bezpiecznik przejechane...
No to jak robiłeś to VAG-COM -em to pewnie w wersji angielskiej. Wyświetla on kody błędów w języku angielskim, a Ty pewnie przetłumaczyłeś to na polski. Jeżeli pokaże Tobie się jeszcze raz ten błąd to zwróć uwagę czy jest tam napisane czy ciśnienie jest za niskie czy za wysokie. Lub prościej zrób diagnostykę w blokach wartości (08) kanał 11: 2 okienko...
W całym zakresie obrotów brakuje w okolicach 200-300mbar doładowania. Została sprawdzona turbina, wymieniona na drugą w lepszym stanie, wymieniony zawór n75, wężyki podciśnienia sprawdzona szczelność dolotu i przypisany inny 4 barowy mapsensor bo auto jest przygotowywane pod większą moc turbo to GT2260v. Szukałem już wszędzie i wszystkiego i cały czas...
Samochód jak w temacie. Problem jest następujący : z wężyka cisnieniowego pomiędzy zaworem N75 a turbosprężarką wydobywa się olej. Załączam obraz z podłączeniem węży. Olej jest na tym który wychodzi z N75 z prawej strony. Ślady wycieku są po obu stronach węża ale także przy EGR. Udało się ustalić że źródłem dostawania się go do układu jest odma. Została...
Teraz ci odpowiem, mam nadzieje sensownie i zrozumiale dla ciebie- nie każdy jest zagorzałym fanatykiem konkretnego modelu i nie musi znać oznaczenia danej marki/modelu auta po jakichś tam kodach. Zawór N75 występuje w każdym dieslu VW/Audi itp. wiec pisz zrozumiale dla większości skoro szukasz pomocy, prędzej ją znajdziesz. Co do zaistnienia na forum...
Tak też myślałem .Komputer pokazał błąd 17956-zawór regulacji turbo -przerwa. Egr to zawór n18 jak się nie mylę, a ja potrzebuję N75. Znasz może jego położenie w aucie (gdzie szukać) czytałem że gdzieś w okolicach silnika. Dodano po 32 Znalazłem ten zawór (kod silnika APU 1.6T 20V 110KW). Wyciągnąłem go i wygląda jak ten który przywiózł znajomy w pudełku...
2. Nie wiem jakie masz oznaczenia silnika, ale czasami pomaga "rozruszanie" kierownic w turbinie Kolega napisał, że to AHU, a tam nie ma turbiny ze zmienną geometrią. Winną tego zmulenia, może być wiele powodów, jednym z nich może być zawór N75, ale jak również kolega wyżej pisał, porządna diagnostyka zobrazowałaby problemy, a tak to szukanie na oślep.
Witam! Zakupiłem powyższy model Asusa bez systemu, a do niego Win 7 HP x64 i okazuje się, że producent olał już Win 7, sterowniki są tylko pod Win 8. No więc wszystko od A do Z muszę instalować ręcznie i wybiórczo. Nie wszystko jednak zniknęło z menedżera urządzeń, więc albo coś pominąłem, albo muszę szukać gdzie indziej W menedzerze wisi nadal: Kontroler...
Jak w temacie Pacjentka Octavka 07' 1.9 TDi nagle osłabła, wykasowanie błedów i jest ok... pa paru km znów muł auto idzie jak wolnossące albo i gorzej... mam skaner mini vag (kiedys kupiłem do warszatatu niewiele to chyba warte jest) i po skanowaniu wykrywa bład czujnika g31 do tego błąd czujnika barycznego (co to jest i gdzie to jest?) sporadycznie...
Zróg diagnostyke Vag ona prawde Ci powie wtedy będziesz wiedział gdzie szukać bo przyczyn może być kilka. Ja mam 2.5 tdi i też mi się mulił a powodem była wtyczka do N75 która nie zawsze stykała po przeczyszczeniu wtyczki powróciła. ZRÓB VAGA
silnik 1,9 TDi ASV ale ten log jest w trybie Basic Settings. Mam również normalne i dynamiczne jeśli jest konieczność ich umieszczenia. Generalnie wyczytałem w necie że w trybie BS przy pozycji ON powinno być 100% otwarcie natomiast w trybie OFF powinno być 0%. W moim przypadku wygląda to jakoś odwrotnie i szukam przyczyny dlaczego tak może być.
Jak narazie mam wielki metlik bo "niby" przepływomierz jest dobry ale musze go własnei odłączyć jak kolega powiedziął na chwilke, turbina działa, być może zaworek n75 padł. Musze wszystkie połączenia sprawdzić dobrze, uszczelka która idzie do IC też jest cała. Szukam jak narazie jeszcze na VAGu nic nie pokazało:/ Pozdrawiam
Witam. Panowie pacjent to leciwe audi 80 b4 tdi silnik o oznaczeniu 1Z. Od jakiegoś tygodnia podczas przyspieszania dostaje mega doła. Dzieje się to w przedziale 1800-2000 obrotów. Ruszam, do 1800 jedzie normalnie po czym gdy osiągnie tą wartości całkowicie traci moc którą spowrotem odzyskuje przy 2000 obrotów. Dzieje się to głównie podczas ruszania...
Dziękuję za zainteresowanie Schemat instalacji znalazłem w tym pliku www.dubi.net/auto/Instalacja_GOLF_IV.pdf str39 (może jest błąd w symbolach silników) Bez tego bezpiecznika auto nie odpali i sam brak bezpiecznika (przepalenie) nie spowoduje błędu. Głównie mi chodzi o to czy chiptuning może powodować błąd 17965 i palenie bezpiecznika 15A. Auto zostało...
A czy w autku zainstalowano turbo ze zmienną geometrią ( myślę, że tak) to ja bym tam szukał! A co do przepływomierza to jak najbardziej ma ogromny wpływ na przyśpieszenie (moc silnika).
Witam wszystkich, w moim Golf IV 1,9 TDI ASZ brakuje mocy z dołu tzn. do około 2200-2300 obrotów słabo ciągnie, później dostaje strzał i jedzie, ale ogólnie mam wrażenie, że ogólnie brakuje mocy. Turbosprężarka po regeneracji gdyż urwał się kawałek aluminium z rury dolotowej filtr powietrza -> turbo i zrobił kuku. Po tej awarii dokulałem się do warsztatu,...
Kolego zrób logi wszystko będzie jak na dłoni, częsta przypadłość TDI ze zmienną geometrią łopatek turbiny po prostu sie przycinają i auto wpada w tryb awaryjny. Sprawdź zawór N75 oraz wężyki podciśnieniowe ale na 100% obstawiam zapieczone kierownice w turbinie. Jeśli nie doprowadzisz ciśnienia doładowania do normy nie masz nawet co szukać problemu...
szukać datasheet szukać zawartość szukać żył
przesyłanie danych radiowe telewizor samsung standby przedwzmacniacz gramofon phono
linijki cccam mosfet płynna regulacja
Czy kontrolka zgaśnie po wymianie świec żarowych? KRUPS: komunikat błędu "włóż dwa zbiorniki" mimo ich obecności