Brak masy w lampie tylnej
masa tylnych lamp do duszy.
Od cewki ładowania daj plus na czujnik i od czujnika na lampę, masę daj na czujniku i po problemie ja tak robiłem stop od postaw i działa. :) Pozdrawiam.
na właczniku stopu musi byc (+ po wlaczeniu stacyjki )z włacznika idzie bezposrednio do lam tulnych przez złacze w progu zrób zworke na wtyczce i zobacz czy swieca
Styk od świateł stopu to blaszka dociskana sprężyną - ten jest ok. Drugi styk to blaszka bez sprężyny, dociskana siłą swojego naprężenia - ona się łamie. Element jest rozbieralny - rozbierz i kuknij
Czujniki działaja odwrotnie , jeden zwiera obwód ,drugi rozwiera. Jeden obwód światła drugi sygnał do ecu silnika. Podłącz je właściwie i będzie ok.
Może to Ci w czymś pomoże...
Podać + z akumulatora przez przekaźnik do automatu, a sterowanie z radia weź. 30 - wejście; 85, 86 - zasilanie cewki; 87 - wyjście; Na 30 +, na 87 + do automatu. 85 do masy, na 86 zasilanie z radia (+).
Swiatła stopu działają? Jak tak to uszkodzony czujnik stopu.
Jak cofniesz klucz poza zapadke P to tak.
Takie "choinki" na światłach to często problem masy gdzieś w rejonie tylnych świateł ale może tez być jakieś zwarcie. Trudno ocenić zdalnie.
Witam, rozwiązuję problem z systemem ABS w samochodzie, ale trochę utknąłem i może ktoś będzie w stanie coś zasugerować. Sprawa dotyczy samochodu Dodge Durango z 1998 roku, silnik 5.2. Odkąd go kupiłem świeciły się kontrolki ABS oraz BRAKE przez cały czas. Niestety nie posiadam skanera kodów Chrysler DRB a chyba tylko ten skaner da radę połączyć się...
Witam, też mam błąd VCM 48 i po naciśnięciu hamulca gaśnie silnik. Czy ktoś to rozwiązał i ewentualnie co było przyczyną?
Witam miał ktoś problem z iveco stralis ze po naciśnięciu hamulca samochód gaśnie i wyskakuje błąd vcm 26, 28 47
Ten wyłącznik działa tak, że przy naciśnięciu pedału hamulca zwiera grubsze piny co powoduje zapalenie lamp stop, jednocześnie rozwiera normalnie zwarte, cienkie piny, co daje informację do sterownika o naciśniętym hamulcu
Panowie, po przekręceniu kluczyka pod maską słychać charakterystyczny dźwięk taki sam lub bardzo podobny robi mi się jak wyjmuje bezpiecznik od świateł hamowania i taku sam po naciśnięciu hamulca .110 afn edit: po sprawdzeniu miernikiem kradzież prądu 0.39 + żarówki ok, czujnik stopu ok - cykanie przez chwilę jak na włączonym zapłonie.utrata prądu...
Czy przyczyną może być zwarcie włączony kierunkowskaz w prawo i naciśnięciu hamulca robi zawarcie. To nie zwarcie tylko brak masy w prawej lampie z tyłu
Sprawdź zaciski i klocki z przodu. Jak nic nie znajdziesz jedź na stację diagnostyczną na sprawdzenie przedniego zawieszenia. Kosztuje 20 zł. Jak na stacji w której robisz stale przeglądy- gratis.
Odpala normalnie żeby zgasić muszę wyjąć kluczyk i wcisnąć hamulec dziwne ale tak gaśnie Proponuję zacząć od odczytu błędów
Po naciśnięciu hamulca popuść odpowietrznik i zobacz czy będzie dobrze, może przewód elastyczny się rozwarstwił w środku, miałem już taki przypadek.
Po parokrotnym naciśnięciu hamulca dopiero puszczaj Sprawdź ciśnienie zasilania naczepy jeśli jest ok wygląda jakby jakiś zawór się zacinał jeśli usterka jest sporadyczna. Najlepiej podłączyć kompa i podejrzeć ciśnienia Dodano po 2 Napięcie na wyjściu ponad 24v i ponad 22v w innej Premium ponad 25v i ponad 23v. Zakres pracy modulatora to 18-32v.
Stawiam na problem z masą. Sprawdź dokładnie tylne lampy, przeczyść styki.
Też mam z tym problem ale jak już ustabilizuje obroty to trzyma, a energiczne naciskanie hamulca niewiele zmienia - zafalują może na grubość wskazówki na obrotomierzu. U mnie po trzykrotnym szybkim naciśnięciu hamulca na wolnych obrotach robi się on nieco twardszy (ale i tak nie ma nawet porównania do tego co jest na wyłączonym silniku), potem już bardziej...
Klocek powinien troszeczkę dotykać tarczy, ale gdy na podnośniku zakręcisz kołem to powinno się kręcić. Klocek mimo że dotyka tarczy nie powinien unieruchomić koła. Dopiero po naciśnięciu hamulca klocki się zaciskają i unieruchamiają tarczę czyli koło.
Wymieniłeś tylko tarcze czy klocki też? Wszystko wyczyszczone nasmarowane? Skoro mówisz że dźwięk się nie zmienia po naciśnięciu hamulca to może coś źle złożone i obciera.
serio nikt?
Przekaźnik sprawny (podmieniony) , podczas pomiarów bezpiecznik 25 zachowywał się dziwnie (było napięcie i znikało) po jego wymianie stop zaskoczył i pracował poprawnie (dziwne bo to bezpiecznik niezwiązany z awarią -fuel beam ..-). Teraz kolega dzwonił z trasy że nie działają mu wycieraczki :)) , a taki zachwalany sprzęt -volvo- Mam pytanie ; w którym...
Jeśli po naciśnięciu hamulca zasadniczego powietrze nie uchodzi przez odpowietrznik to do wymiany siłownik. Jeśli wyciagniesz czerwona rączkę i przestanie uchodzić powietrze to na bank siłownik hamulca ręcznego Z pierwszej wypowiedzi zainteresowanego wnioskuję że to na 100% sprawdził i wyeliminował. jak mówię tłoczki sam wymienię elektroniki nie ruszam...
Najprościej będzie odkręcić przewody od złącz z 2 na początku (21 22 itp.) to są wyjścia. I sprawdzić po naciśnięciu pedału hamulca w którym momencie pojawi się ciśnienie. Zanim jednak zaczniesz sprawdź co napisał darfur5. Powodzenia!
Jaki jest hamulec ręczny? Jeśli skuteczny to wystarczy odpowietrzyć układ, jak nie to całkiem możliwe że nie działa regulator "kasujący" luz między szczękami a bębnem. Dokładniej chodzi o klin zaznaczony na obrazku: https://obrazki.elektroda.pl/2772212300_... Normalnie po naciśnięciu hamulca roboczego powinien on wejść w szczelinę...
Albo prowadnice albo rozpieraki w bębnach z tyłu źle ustawione. Zaciskaj kolejno przewody elastyczne na kołach to przy naciśnięciu na pedał hamulca poczujesz, że jest od razu twardy, tak najszybciej zlokalizujesz gdzie masz usterkę.
Problem rozwiązany. Rozłączył sie wężyk od tylniego spryskiwacza na wysokości przelotu pod dachem i zalało jedną z trzeh wtyczek które są po lewej stronie na wysokości tylnej półki za tapicerką. Dzięki wszystkim za wskazówki.Zamykam temat.Pozdrawiam.
U mnie kiedy kontrola świeciła i gasła po naciśnięciu hamulca to było wszystko ok ale kiedy gasła na stałe to już był tryb awaryjny . Zatem skoro odzywa się po naciśnięciu na pedał hamulca to nie musisz wymieniać czujnika - jest sprawny . Zasilanie "30" jest to standardowe oznaczenie bezpośredniego plusa z akumulatora (bez stacyjki) i jak pisałem powinien...
po prostu sprawdź ciśnienie na portach 2.3 i 2.5 w zaworze wielodrożnym- powinno być max. 8.5 bar, natomiast warto jest też sprawdzić jak jest połączony zawór wielodrożny- obszernie opisywałem to w poście gościa który miał problem z kompresorem i zaworem osuszacza jakiś miesiąc temu. ponadto: Tarcze i klocki powinny być ok, choć tylne klocki dość szybko...
Sprawdź czy dźwignie przy zaciskach, tam gdzie jest włożona linka opierają się o ograniczniki. Może masz zbyt mocno ręczny naciągnięty i przez to się grzeje. Możesz ściągnąć zaciski i zobaczyć jak kręci się tarcza z piastą, jak bez oporów to wkładasz klocki. Mają się swobodnie poruszać w jarzmach. Potem zacisk. Po przykręceniu też ma się swobodnie je...
Spalona ktoras zarowka lub brak masy w tej lampie.
Sprawdź czy cewka w przekaźniku ma stałe zasilanie po zapłonie +24 V (z bezpieczników), czy też czy dostaje masę przy naciśnięciu pedału hamulca (w zaworze hamulca nożnego jest wyłącznik który łączy "minus " cewki przekaźnika z masą co powoduje włączenie przekaźnika ?
Na czujnik chyba powinny być 2 zasilania, czujnik na 4 piny?
Jeśli po naciśnięciu klamki hamulca na jej zacisku nastąpi skok z 12V na 0V Nie chodziło mi o włącznik "STOP"u tylko lampę. Skoro jest zespolona to ma jakiś wspólny zacisk, jeśli to będzie + to ok. a jeśli -? Większość takich lamp ma wspólny - i aby zaświecić któreś światło trzeba podać +. W tym wypadku trzeba odwrócić logikę działania stopnia wyjściowego...
Wyczyszcze albo kupie nowe . Dzięki
Mercedes Actros mp2 po nacistnieniu pedału hamulca ucieka mi powietrze zaworem ? i blokuje hamulce Czy ma my zgadywać o który zawór chodzi. Zrób zdjęcie lub napisz nr.
Witam , mam podobny problem , czy rozwiązał Pan problem ?
brak masy w lampie, wyczyść kostkę połączeniową wchodzącą do lampy, i na wyłączonych światłach spróbuj podgiąć piny łączące i oczyść je, możesz spryskać preparatem do złącz elektrycznych typu kontakt.
Włącznik F/F47 czyli popularny czujnik stopu sprawdzamy Vag-Com-em po wejściu w 01 Engine (czyli sterownik sinika), wybieramy następnie 08 Meas. Blocks czyli "Bloki wartości mierzonych" a następnie wybieramy grupę 006 i w polu 2 od lewej licząc są wskazywane trzy zera. Przy naciśnięciu pedału hamulca dwa ostanie zera mają się jednocześnie zmienić na...
Weźmy pod uwagę typowy ciągnik rolniczy Ursus C 360 z jednoobwodowym/ jednoprzewodowym układem pneumatycznym z typową dla niego przyczepą 3,5t.Złącze w tym układzie ma funkcję zasilania i sterowania.Podłączasz przyczepę i czekasz aż sprężarka napompuje układ przyczepy, układ jest pełny.Naciskasz pedał hamulca - na złączu nie ma ciśnienia i jest hamowanie...
w przypadku podstawy to raczej chyba tylko podmiana na inna sprawna wchodzi w gre. miałem jeszcze taki przypadek w jednej ze swoich 105tek. powietrze szybko uciekało a nie było łlychac gdzie. winnym okazal sie elektrozawór hamulca górskiego. mozna do niego dojsc tylko od spodu na kanale i czesto nie słychac jak z niego ucieka powietrze. znajdziesz go...
Jeżeli podnosi obroty ,to raczej przewód do serwa ,a nie same serwo. jednak raczej serwo bo zmiana obrotów jest po naciśnięciu pedału hamulca czyli wtedy gdy serwo działa . Gdyby to był uszkodzony przewód podciśnieniowy to nieszczelność jest stała i naciskanie hamulca nic nie zmienia .
sprawdzałem wszystko i wygląda, ze jest dobrze, poza tym puściłem kablem od akumulatora masę do lampy i nadal to samo. napięcie na żarówce wzrasta, gdy wcisnę hamulec, lub coś włączę, co prawdopodobnie jest zasilane prosto z akumulatora. dzięki za odpowiedź
podaj ro produkcji księżnej bo od 95 został zmieniony system hydrauliczny ale mniejsza z tym pod samochodem z przodu i z tyłu są takie "konektory" które ustawiają wysokość samochodu one są z tworzywa i często spadaj z kulki na których są one osadzone tam też ustawia się wysokość może też byś od zastałego "konektory" tak że musisz wejść pod samochód
Jak widzę nie wiesz jak działa układ hamulcowy :) . Po pierwsze, w jakim stanie są prowadnice zacisku? Te takie "bolce" po których porusza się zacisk. Powinny tam być też gumki "harmonijki". To wszystko powinno ładnie sobie jeździć, tylko żeby ci do łba nie strzeliło tego czyścić papierem ściernym :P . Można tam użyć odrobinę smaru, ALE nie byle jakiego!...
gaśnie naciśnięciu hamulca naciśnięciu matrycy naciśnięciu ramki
budzik melodia naprawa linuxa niska wydajność klimatyzacji
adapter przejsciowy gniazdko zarowka luźny napinacz rozrząd
FPT2 zamienniki – transoptory LTV-817B, PC817B, EL817B, SFH617A-B, TLP785(GB) Mercedes Actros MP3 – głośnik kierunkowskazów, lokalizacja i naprawa piezobuzzera INS