To sprawdź wymień przewody elastyczne. Niech ktoś naciska hamulec a ty patrz czy nie puchną.
co ty tam multimetrem mierzyłes jak to jest hall? wyjmij czujniki i wyczysc rdze pod nimi, zwłaszcza z tyłu.
Coś minimalnie naciska pedał hamulca (np. dywanik gumowy), wystarczy malutki ruch pedału hamulca, aby system EBS zaaplikował 0.4 bar do siłowników hamulca ciągnika i 0.6 bar do hamulców przyczepy.Sprawdź czy pedał hamulca odbija cały do samej góry.
kiedy aktywuje się ów „AUTO HOLD” to wtedy po zastopowaniu np na skrzyżowaniu auto nie „ciągnie” czyli nie emuluje pełzania. Auto Hold to chyba standard w samochodach z automatem, mam passata b6 z DSG i też mam auto hold, po zatrzymaniu się nie musze trzymać nogi na hamulcu, samochód sam stoi i puszcza hamulec jak dodam gazu (nie zaciąga ręcznego,...
Problem w tym że jak kierowca naciska hamulec to na wysyietlaczu jest duży spadek ciśnienia. Od tygodnia czasami spada do zera czasami pokazuje 1/3. Kół nie blokuję, hamulce są. Wiązkę rozszarpalem do czujników do wejścia w kabinę. Przewody nie połamane nie przetarte brak zieleniny. Jutro będę miał czujniki to je zmienię.
Popuść na przewodzie i zobacz czy płyn "wychodzi" pod naciskiem pedału hamulca. Tam żadnej filozofii nie ma i nie potrzebujesz do odpowietrzenia kompa. Swoją drogą Ty zawsze jakiś wesoły temat zapodasz :D
Mniejsza powierzchnia to będą słabiej hamować. Nie, bo będzie większy nacisk na jednostkę powierzchni przy identycznym nacisku na pedał hamulca. Siła zaciśnięcia będzie identyczna. Pozdrawiam.
Takie zalecenie jest w przypadku hamowania awaryjnego. Nawet są systemy które wspomagają to. Jak wykryją szybkie wciśnięcie hamulca od razu same zwiększają (symulują to) siłę nacisku hamulca by aktywować ABS i ESP tak by hamowanie było z maksymalną siłą i skrócić drogę hamowania. Bo kierowcy naciskają pedał szybko ale z małą siłą lub po chwili odpuszczają...
Ten przypadek jest bardzo częsty - sprawdź działanie świateł stop. Jeśli działają, a nie masz odpowiedzniego sprzętu diagnostycznego, to zdejmij osłonę- tę nad pedałami i wyjmij czujnik hamowania (trzeba go okręcić i wyjąć). Czujnik posiada dwie pary styków, jedna rozwierna, a druga zwierna. Weź miernik w rękę i sprawdź ten czujnik. Pamiętaj, że po...
Na sam początek sprawdź czujnik pedału hamulca.
Jedynie na ucho czy nie ma nieszczelności przy naciskaniu hamulca.
Witam mam problem ze swoim subwoofer mianowicie podczas odpalenia auta zaczyna on piszczeć, przy wyłączonym zapłonie gdy naciskam hamulec także zaczyna piszczeć co może być przyczyną? Radio Sony CDX-G1200U Wzmacniacz Voice Kraft WK-239 https://filmy.elektroda.pl/44_1664894363...
To jest psg5 i masz albo nie szczelne podciśnienia albo słabą vakum pompę i nie daje tyle podciśnienia ile trzeba, przytrzymaj na wyższych obr, czyli ok 1.5 tyś i wtedy naciskaj hamulec.
Witam. Jak dziala uklad hamulcowy przypuszczam ze wiesz. Naciskasz pedal hamulca, dziala pompka plynu hamulcowego itd...blabla. Uklad wspomagania dziala na zasadzie podcisnienia (jak trafnie stwierdziles podlaczony jest do kolektora ssacego). I kiedy naciskasz hamulec uruchamiasz pompke a takze zawor ktory powoduje ze podcisnienie dziala na membrane...
Jakiś czas temu w telewizorni pokazywali bardzo ciekawe urządzenie.Mianowicie, był to zawór instalowany pomiędzy pompą hamulcową, a zaciskami (ów zaworek był na kluczyk:) ).Ciekawe były efekty działania tego zabezpieczenia.Np. zostawiasz auto,"przekręcasz" zaworek i naciskasz hamulec-koła zablokowane;nie "przekręcasz" zaworka-łoją Ci auto,złodziej naciska...
a i jeszcze jedno mam pytanie zawsze po uruchomieniu samochodu świeci sie kontrolka hamulca i pasy czemu gdy naciskam hamulec za każdym razem zapala mi sie ponownie na około 2 sek ?? Heh, dawno już "Poldolotem" nie jeździłem, ale jeśli dobrze pamiętam, oznacza to uszkodzoną żarówkę stop-u
W załączniku to co potrzeba jak coś to pisz.Poczytaj sobie na temat zasady działania układu EBS tam się dowiesz do czego jest ten ,,czujnik nacisku osi"
To z drugiego posta ,to obudowa (maskownica) rozdzielacza hydrauliki montowana w kabinie. http://obrazki.elektroda.pl/6273693900_1... Strzałka czerwona tymi otworami przykręcasz do dźwigni hamulca nożnego chyba prawego . Strzałka niebieska tu powinna być rolka na którą naciska element dźwigni ręcznego hamulca zaznaczony strzałką czarną...
No to istnieje coś takiego jak komplet naprawczy tłoka zacisku,takie gumki ale ma to sens tylko kiedy tłok zacisku jest w dobrym stanie czyli nie skorodowana powierzchnia,nie złuszczona powłoka niklowa czy chromowa. Po odkręceniu zacisku od mocowania nie odkręcasz przewodu i naciskasz hamulec aż tłok wypadnie potem czyścisz wymieniasz gumy i składasz....
Witam, czy mam się czym niepokić jeśli na nowych tarczach i klockach firmy TRW mam piski przy hamowaniu, głównie przy lekkim i średnim nacisku hamulca i głównie na nagrzanych. Jeżdżę już tak ponad 2 tyg i ok z 500km przejechane mają i nie ma poprawy.
Jedno z możliwych rozwiązań za pomocą dwóch przekażników: http://obrazki.elektroda.pl/6039977600_1... Po naciśnięciu "stop" zostanie włączony przekażnik P1 przez normalnie zwarty styk 1P2 przekażnika P2, oraz diodę. Jeżeli jest włączony zapłon, styk 1P1 przekażnika P1 załączy przekażnik P2 i przekażnik P2 zostanie podtrzymany swoim stykiem...
Tak jest to "benzyna". Sprawdziłam i wygląda na to, że wspomaganie hamulca działa bo odczuwam to wpadanie po zapaleniu silnika. Podczas jazdy hamulec działa normalnie. Ale to dziwne fuczenie słychać cały czas gdy się naciska na hamulec. Słychać to właśnie tak jakby gdzieś uciekało powietrze.
Zanim cokolwiek kupisz , sam spróbuj odczytać kod błędu. Nie wiem czy wszystkie wersje tego samochodu mają taką funkcje , ale w Zafirze z 2007 roku , która jest u mnie w domu takową posiada. Procedura polega na tym że naciskasz hamulec , drugą nogą gaz do oporu , włączasz zapłon i po krótkiej chwili na zegarach w miejscu przebiegu jeśli są błędy wyświetli...
Jeżeli podnosi obroty ,to raczej przewód do serwa ,a nie same serwo. jednak raczej serwo bo zmiana obrotów jest po naciśnięciu pedału hamulca czyli wtedy gdy serwo działa . Gdyby to był uszkodzony przewód podciśnieniowy to nieszczelność jest stała i naciskanie hamulca nic nie zmienia .
Zobacz czy czasem nie puchną Ci gumowe przewody hamulcowe . Ktoś naciska na hamulec ty patrzysz co się dzieje z wężami, szczególnie w tym kole.
Najprostsza, podwórkowa wstępna metoda, ale z zachowaniem szczególnej ostrożności!!! Zaciągasz ręczny, naciskasz hamulec nożny i najlepiej go blokujesz jakąś brechą. Potem otwierasz klapę silnika, odpalasz silnik i próbujesz ruszyć na jedynce i na wstecznym (z zaciągnietymi hamulcami) - więc tutaj jest potrzeba ostrożności i wyczucia, żeby mimo wszystko...
Najprawdopodobniej usterka tkwi w zapieczonych tłoczkach hamulcowych gdy mocno nacisnąłeś tłoczek wyszedł zbyt mocno a że możesz mieć wżery to wolniej powraca tłoczek sprawdź czy nie grzeją ci się felgi po dłuższej jeździe . Dodano po 10 A i kiedy wymieniałeś klocki hamulcowe i w jakim są stanie .
To, że tłoczek się cofa od lekkiego podciśnienia i bicia tarcz to wada układu. W idealnym przypadku (brak bicia, brak dodatkowych sił odkształcających) tłoczek nie powinien cofać się wcale. Działa w sztywnym układzie gdzie luz między tarczą jest minimalny, wręcz zerowy. Proszę nie powoływać się na chłopski rozum. Takie są fakty i potwierdza to fizyka....
Wszystkie są nielegalne. Sprawdź każde światło naciskając hamulec też czy wszystkie trzy świecą.
chyba zrobię na przekaźniku... :P mniej pierdzielenia ale zobaczę bo już kupiłem tranzystor akurat hamulec ma oddzielnę masę ... tzn, miał, bo obecnie jest masa na jednym przewodzie, ale zawsze idzie to zmienić co do przekaźników, to najczęściej mi padały, nie mówię tu o dużych przekaźnikach 40...80A, ale o tych małych lutowanych do 10A , w komfortowych...
Hamulec nie powinien mieć pierszeństwa nad gazem. ?? Jak w elektryce stop ważniejszy od startu itp.. Sprawdziłem w normalnym aucie (C-MAX Energii) jadąc z wciśniętym gazem (ok 1/2) naciskałem hamulec i auto się zatrzymywało. Dla mnie dywanik niczego nie usprawiedliwia i tłumaczenie że oba pedały były wciśnięte słabo wygląda. Dlaczego auto sie nie zatrzymało...
Najeżdżając na przeszkodę (dziura w drodze, próg zwalniający, itp.) zwolnij nacisk na hamulec i wciśnij sprzęgło - oszczędzisz skrzyni zrywów
Tu tak samo tylko gniazdo inne, z tego co pamiętam pin 13 zwiera się do masy, a do kasowania trzeba szybko naciskać pedał hamulca. Szczegóły znajdziesz w necie.
Test hamulców polega na tym że na parkingu przy włączonym silniku naciska Kolega hamulec jak silnie jest kolega w stanie, i przytrzyma przez chwilkę (powtórzy Kolega taki cykl kilka razy). Jeżeli jakiś przewód jest na wykończeniu to zwyczajnie pęknie podczas tego testu a nie w trakcie jazdy.
Witam Mam problem z hamulcem w VW passat B5 FL 2002 rok 1.9 TDI Jak nasickam pierwszy pedał hamulca to hamulec jakis tak w miarę a drugi zaraz nacisk na hamulec juz pedał jest twardy i nie ma hamulca. A na wolnych obrotach to hamulec jest twardy. Jak zapalam silnik i naciskam na hamulec to pedał bardzo powioli schodzi prawie jak by nic. Jak by wspomaganie...
Dobra, zrozumiałem:) dziękuję Dodano po 2 gdybym chciał sprawdzić działanie bez urządzenia do kontroli - to jak trzeba by podpiąć zasilanie (i jakie napięcie) a gdzie i czego się spodziewać przy naciskaniu - cztery kabelki rezystor pomiędzy czerwonym i zielonym - pozostaje czarny i biały
Witam. Podejrzewam że wybierak niewłaściwe sprzęgnięty z lewarkiem. Jeżeli jest dobrze sprzęgnięty to elektromagnes uprawnienia lewarka powinien chwytać przy włączonym zapłonie i naciskaniu hamulca. Jeżeli go nie słychać to może być przerwa w obwodzie elektrycznym.
wyczyść rolki pobierające orginały zmniejsz nacisk hamulca .powinno działać
wątpie aby temu ze swiatło stopu zachowuje się tak jak kol opisał było wynikiem awarii aku .Prędzej bym obstawiał czujnik swiatełstopu lub sama inst. el . swiatło stopu jest po stacyjce wiec aku ma tu nie wiele do powiedzenia . kol sobie sprawdzi czy mając kluczyk w kieszeni jest w stanie odpalić swiatło stopu naciskając hamulec .!!!!!
Pytanie drugie czy możliwe żeby padła sama pompa hamulcowa tylko dlatego że była "pusta" przez około dobę? Jeśli padła to tylko przez te twoje odpowietrzanie. Tak ciężko zrozumieć że nie można naciskać pedału hamulca jeśli w pompie nie ma płynu?
Ale tak nagle? Dzisiaj puszczałem kabel do radia koło pedału hamulca. Wcześniej nic się nie działo. Hamulce sa idealne. Hamulec nie twardnieje ani nic. Więc?
Pawel ma racje. Zrób jeszcze taką próbę podłącz czujnik na zewnątrz poza pedałem skasuj błąd i nie naciskając hamulca, naciskaj parę razy czujnik i zobaczymy czy złapie byka jeśli nie to potwierdzi moją teorie co dostałeś na PW.
Nie wchodzi, a wychodzi przy naciskaniu hamulca, i później można go znowu wcisnąć? Możesz mieć skorodowane/brudne pod gumką ochronną, i z tym "dodatkiem" tłoczek jest za gruby :| On tak wysunięty mógł pracować kilka lat, a ostatnio wciśnięty do końca, mógł być przy montażu w fabryce... Zmieniasz klocki, czy jakaś awaria nie cofania tłoczka, i grzania,...
Ma, na ilość spalanego gazu. Jeżeli dasz na max, będziesz miał dużą ilość startów i długą pracę z dużą mocą. Jeżeli będziesz dopasowywał temp. wody kotłowej do temp. zewnętrznej, to kocioł będzie pracował dłużej, ale z mocą niewielką. Można to porównać do jazdy samochodem. Częste naciskanie gazu i hamulca, albo delikatne naciskanie gazu i nie używanie...
Raczej skrócić. Po prostu tłoczek nie cofa się dostatecznie, aby płyn wpłynął do cylindra pompy grawitacyjnie. Odkręć - poluzuj śruby mocujące pompę do serwa, druga osoba niech naciska pedał hamulca powoli, aż do zadziałania włącznika świateł stop, a Ty sprawdź, czy pompa zaczyna się odsuwać.
Czy to przerywacz bimetaliczny, czy elektroniczny to każdy z nich ma kontrolę obciążenia i przy obciążeniu 2x21W+5W boczny kierunkowskaz pracuje z normalną częstotliwością. Gdy spali się jedna z żarówek 21W to zaczyna migać 2x szybciej. Po to jest to tak skonstruowane żeby siedząc za kółkiem wiedzieć że jedna z żarówek nie działa i szybko ją wymienić,...
Przyczyną jest rozszczelnienie hydraulicznego układu hamulcowego (pękł przewód elastyczny, przewód sztywny (rurka), bądź któryś z zacisków, lub cylinderków się popsuł...). Sprawdź wycieki płynu hamulcowego naciskając dźwignię hamulca...
W diagnostyce automatów, często Tiptronic zasadą jest, że naciskamy pedał hamulca po włączeniu zapłonu a potem robimy diagnostykę. Jeżeli ta sekwencja nie zostanie zachowana, istnieje możliwość notowania błędu związanego z przełącznikiem pedału hamulca.
Co wy kombinujecie, odpowietrza się jak hamulec, nawet prościej. Jeden naciska na pedał, albo nawet sam naciskasz i podpierasz kołkiem, potem odkręcasz odpowietrznik. Powtarzasz do skutku, z reguły ze 2 razy i odpowietrzone.
U mnie jest to samo co 5 tys wchodzi w taki tryb musisz wyłączyć zapłon wcisnąć pedal gazu i pedal hamulca po czym przekrc zapłon i parę razy puszczaj i naciskaj hamulec lewa noga a prawa cały czas na wcisnierym gazie . Tak zresetujesz wszystko i samochód wróci do normalnego trybu.
Wymienielem pompe i problem znikl! Ale jak naciska sie na pedal hamulca to 2 centymetry jest luzu, jak go usunac? Szczeki i bebny sa w dobrym stanie tak samo tarcze i klocki tak ma być.
Temat do testów i przemyśleń na wiosnę jak odgrzebie autko, będę wtedy mógł w praktyce zastosować tranzystor i ocenie jak będzie działać analogowo czy PWM. A co do liniowości, taka idealna też nie musi być, w końcu nikt nie będzie badał nacisku hamulca na czas hamowania. Ważne, że po naciśnięciu hamulca autem nie będzie trząść gwałtownie i to wszystko....
"Pstrykanie" sprawdź zdejmując bęben, blokując szczęki dwoma wkrętakami i niech ktoś naciska pedał hamulca. Pewnie regulator. Stuków przy najeżdżaniu na krawężnik szukaj w zawieszeniu. Amortyzator, górne mocowanie, tuleje belki. Swoją drogą, mając zaufanie do mechanika, 2 razy ściągać bęben, zostawić go z "pstrykaniem" i pisać że szczęki są luźne:D
Nie kumam. Spór o fakty? Jakie powietrze? Jaki zerwany łańcuch? Prościej już się nie da: Ja "naciskam" na motor a on mi "ucieka", żeby zmniejszyć siłę mojego nacisku do tej na jaką pozwolono (stopień wspmagania). To serwomechanizm, taki sam działa w Twoim samochodzie, gdy naciskasz na pedał hamulca albo obracasz kierownicą. Czy w tych obwodach Ci się...
Masz tam tarczobęben,krecisz kołem na zaciągniętym ręcznym i powodujesz obrót szczęk po tarczy kotwicznej, w pewnym momencie szczęki stukają o stopki na których się opierają końcami, naciskasz hamulec, stabilizujesz w ten sposób tarczobęben i stukanie ustępuje
Witam. Niedawno zakupiłem Kia niro 2019 i mam problem z hamulcami mianowicie skrzypienie przy powolnym puszczaniu hamulca na D i R oraz przy hamowaniu na samym końcu gdy podczas jazdy i zatrzymania się auto na samym końcu odbija w drugim kierunku w momencie zatrzymania . Początkowo myślałem że problem z tym że auto stało i może trochę rdzy gdzieś zaszło....
Dobry wieczór.Więc dopiero dzisiaj z różnych przyczyn podjechałem na ul. Cienistą do niezależnego servisu PSA . chłopaki zdemontowali mi z experta vacum pompe . Ta co była to marki PIERBURG , a zamontowali mi BOSCHA ,no i widzę że jest znacząca poprawa , tzn. pedał hamulca naciska się przy użyciu mniejszej siły, i nie występuje zjawisko ,,twardego,,...
Zeby skasowac błędy zrób zwore E1-TC,wyjmij małą zworke,włącz zapłon i następnie naciskaj pedał hamulca ok.8 razy w ciągu 5 sekund.Czasami trzeba próbowac kilka razy.Po skasowaniu błędów kontrolka ABS będzie szybko mrugac.
Mój kolega ma Punto 2 i mu co jakiś czas się zapala na desce kontrolka od przepalonych tylnich świateł stop ale niestety jest z tyłu wszystko ok. wszystkie żarówki są sprawne i w tym momencie jak się zapala na desce ta kontrolka to z tyłu żarówki świecą,nie rozumiem o co chodzi jakiś niepewny ten układ ,może jest tu ktoś z serwisu Fiata i napisze jak...
Tarcze zawsze są ciepłe i gorące, bo przecież działa na nie duża siła nacisku gdy hamujemy. Zadanie hamulców to zamiana energii kinetycznej samochodu na ciepło... Po dobrej jeździe, macając tarcze przez otwory w nowo nabytych lśniących aluskach można sobie paluszka przysmażyć więc ostrożnie.
A po co dwa? Jest jeden - nad pedałem hamulca. Sprawdź czy jest dobrze osadzony we wsporniku. Może nie jest wyregulowany? Regulacja: naciskasz pedał hamulca i kleszczami wyciągasz trzpień wyłącznika (tak, jakbyś go chciał wyciągnąć z wnętrza przełącznika). Trzpień się wydłuży, a po puszczeniu pedału hamulca ustawi się na prawidłową długość. Może to...
WItam, chciałbym się dowiedzieć jak w bezpieczny sposób podpiąć świało stopu z samochodu (jak naciska sie na hamulec to to sie zaswieca ) do głośnika w domu tak żeby świeciło to w rytm muzyki. Podkreślam ze to światło ma 12V. w razie czego podaje gg: 8883134
Jeśli "podpompujesz" pedał hamulca, a potem pod stałym naciskiem on powoli opada, to znaczy że pompa jest nieszczelna , płyn przeciska się przez zużyte uszczelnienia tłoka. Zdarza się że podczas łagodnego naciskania pedału hamulca da się go wcisnąć do końca, zaś przy gwałtownym uderzeniu w pedał pompa uszczelnia się i pedał nie wpada (i jest twardy)....
Przetwornice zawsze pracują na częstotliwościach ponadakustycznych i jeśli coś słychać to znaczy że układ pracuje niestabilnie, tzn "nie daje rady" ustawić odpowiednich parametrów pracy, zamiast tego "szarpie" po kilka - kilkadziesiąt cykli z dużym wysterowaniem a później się wyłącza na dłuższą chwilę bo w międzyczasie napięcie za bardzo wzrosło. Dzieje...
Przekaźnik jest sterowany plusem Mój quad nie musi mieć luzu żeby odpalić I jak naciskam hamulec to i tak nie odpala
sprawdz stan faktyczny hamulcow na rszpulce zdawczej,stan panewek capstaina,stan paskow.typowe objawy to zuzyte paski hamulca!!zwieksz nacisk tego hamulca/sprezyna/powodzenia!!
Kolego, proponuję co następuje: 1. wybierz się na stację kontroli pojazdów, zmierz na zestawie diagnostycznym OPORY TOCZENIA oraz SIŁY HAMOWANIA - opory toczenia to łożyska + zastałe zaciski. Zastały zacisk rzadko kiedy ma właściwą siłę hamowania, rozbieżności na osi dają do myślenia. W każdym razie mając wydruk w ręku wiadomo gdzie i czego szukać....
Witam zastanawiam się nad zasadą działania tarczowego hamulca na tylnej osi. Trochę na ten temat szukałem, ale nie za bardzo da się znaleźć jakieś informacje. Chodzi o sam mechanizm hamulca ręcznego, jak to sie dzieje, że przy konieczności wciśnięcia tłoczka, np. przy wymianie klocków, trzeba go obracać, wywierając nacisk, natomiast już wkręcony tłoczek...
Owalizacji może nie być, za to pękniecie bębna jak najbardziej. I w chwili nacisku, gdy hamulec wpada, powinno dać się zauważyć.
Ok, może i w tym nie potrzeba naciskać hamulca, te z którymi się spotkałem zawsze go wymagały. Jednak nie wiem po co zmieniać położenie z P na inne? W ogóle bym nie szukał tu problemu, tylko właśnie w tym, że nie odpala. Bo pewnie jak odpali to i skrzynia się odblokuje.
Ja bym "zmniejszacz nacisku" zrobił na dźwigni. Ona nawet nie musi być ruchoma;) (tzn. będzie minimalnie ruchoma). Proponowany układ guma+czujnik jest statycznie niewyznaczalny, więc nacisk na czujnik będzie zależał od podatności gumy i samego czujnika - a guma, jak wiadomo, twardnieje na zimnie...
Też mam z tym problem ale jak już ustabilizuje obroty to trzyma, a energiczne naciskanie hamulca niewiele zmienia - zafalują może na grubość wskazówki na obrotomierzu. U mnie po trzykrotnym szybkim naciśnięciu hamulca na wolnych obrotach robi się on nieco twardszy (ale i tak nie ma nawet porównania do tego co jest na wyłączonym silniku), potem już bardziej...
Sprawdź czy prąd dochodzi do czujnika stopu, jeśli ma dwa kable to na jednym ma być plus i przełączać się na drugi, jeśli 4 kable to mają być dwa plusy i się przełączać, zależy jaki jest tam czujnik ale możliwe że go rozwaliłeś przy montażu bo montuje się czujniki bez naciskania pedału hamulca.
Renault też ma. Nabić powietrza do odbicia zaworu APM. Powoli naciskać hamulec, chwilę przytrzymać i powoli puszczać. Zgasić samochód i odczekać chwilę, aż zgaśnie tacho. O to chodzi?
witam w volvo fh 13 440 2007 po wciśnięciu hamulca na zegarach wskazówki spadają raptownie z zielonego pola, patrzyłem w innych volvach nawet po kilkukrotnym naciskaniu hamulca wskazówki znajdują się w zielonym polu Auto jest odpięte od naczepy i nie występują żadne nieszczelności co może być przyczyną.
Nic nie piszesz, ile siły wkładasz podczas naciskania hamulca oraz jakie buty i z jaką podeszwą używasz do jazdy; być może od czasu jazdy tym dobrze hamującym golfem masz już mniej krzepy w nogach i nosisz buty całkiem innej marki? :) Napisz nam jeszcze, jakie to miasto, gdzie są pasy dla pieszych i jednocześnie prędkość dozwoloną powyżej 60km/h.
Domyślam się, że chodzi o silnik benzynowy... Więc tak: 1) Informacje ogólne: Moc: 55 kW / 75 KM (przy 5200 obr/min) Max. moment obrotowy: 135 Nm (przy 2800 - 3600 obr/min) Pojemność skokowa: 1598 cm3 Skok tłoka: 86,9 mm Średnica cylindra: 76,5 mm Stopień sprężania: 9,8 2) Parametry jazdy: Prędkość maksymalna: 172 km/h Przyspieszenie 0 - 80 km/h: 7,9...
Naprawa układu hamulcowego to bardzo odpowiedzialna czynność. To jeden z najistotnieszych układów samochodu. Osoby,które mają wyraźne trudności ze zrozumieniem tego: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic41... nie powinny sie za to samodzielnie zabierać.
Ty piszesz o syczeniu, gdy naciskasz hamulec a mechanik mówi o sprzęgle a to są dwa różne pedały, więc coś się facetowi pomyliło!.
Np; gumowa mębrana czy mam ci opisać całą budowę serwa, apropo hamowania to stało mi się to przy mocnym nacisku na hamulec.
Po włączeniu hulajnogi ele raz działa hamulec przedni w kole raz nie. Jak hulajnoga stoi naciskam hamulec to widzę że nie miga światło stopu to wiem że przednie koło nie będzie zwalniać. Gdzie jest problem?
A co może być że światła stopu raz działają dobrze a raz nie tylko muszę mocniej dać pedał hamulca Dzialanie swiatel "STOP "sa niezalezne od nacisku na pedal.Przyczyna moze byc termiczne uszkodzenie platynek stykowych w przelaczniku -poprzez ciagle stanie np.na czerwonym swietle i naciskanie pedalu .Nadpalenie stykow a ze w przelaczniku jest docisk...
Kolega ma racje. Możesz go załączyć w 2 opcjach. 1 przy naciskaniu hamulca bedzie sie załaczał 2 przy odpuszczeniu pedału dodawania gazu. Przełącznik masz na środkowym kokpicie powyzej nawiewów.
Przełożyłem jedynie sam sterownik (nie było łatwo), żeby uniknąć odpowietrzania układu i systemy ABS/ESP zadziałały bez żadnego programowania. Dziękuję bardzo za pomoc. Cześć. –Jaki to problem jest z przełożeniem sterownika? Czy chodzi o kiepski dostęp do śrub czy na coś jeszcze trzeba się przygotować?. –czy przy uszkodonym sterowniku miałeś...
Jeżeli przyciśniesz dźwignię hamulca (naciskasz ją w ogóle) to automatycznie powinien rozłączyć się wył. zapłonu i powinna być iskra, po jej zwolnieniu silnik się wyłącza. Regulacja linki hamulca, odepnij ten kabelek od tej kostki i spróbuj odpalić. Jeżeli silnik zapali to jest problem z wyłącznikiem zapłonu. Ta mała kostka to właśnie wyłącznik.
Miałem taki przypadek osobiście przy demontażu podstawy pedału hamulca popuściłem nakrętkę do regulacji pedał - serwo i stąd cały czas lekko naciskał na hamulec.
Witam, mam problem z moim Seatem Ibizą 3 1.4 16v 2005 r. Otóż jak naciskam hamulec, to nie świecą się światła stopu, w sumie raz świecą, raz nie. Jaka może być przyczyna, co sprawdzić? Zastanawiam się, czy jestem w stanie to sam zrobić, czy jednak trzeba oddać do elektryka. AI: Czy sprawdzałeś stan żarówek i bezpieczników świateł stopu? Tak AI: Czy...
Test pompy:uruchamia się,czyli silnik pracuje. Test na każde koło również przechodzi bez problemu. Test siły hamowania -są wskazania adekwatne do siły nacisku pedału hamulca ,jednak nie znam prawidłowych parametrów. Test wykonywany polskim programem MaxiEcu(licencja). Reg. 3.1.2-3.1.3. Nie używaj wielu kont na forum. Takie działanie powoduje zdezorientowanie...
Skoro naciskając hamulec tak się dzieje to są spadki napięc w zasilaniu. Niepamiętam czy na tym samym bezpieczniku są wycieraki i lampa cofania.
Witam wszystkich-czy ktoś wie jak zwiększyć efektywność działania pedału hamulca? Hodzi o to, że aby zahamować muszę mocno wdusić pedał hamulca. Czy jest jakiś sposób by hamulec zaczął działać przy mniejszym nacisku pedału? Podejżewam, że masz typową usterkę samoregulatorów w tylnych bębnach. Zrób tak: Na uruchomionym silniku wciśnij hamulec i zaobserwuj...
Skoro masz tam hamulce czyli coś było. Pewnie pneumatyczne. Więc zmierz ich średnicę wewnętrzną z czego policzysz siłę nacisku. Bo w układzie pneumatycznym masz 8bar. A teraz podlać manometr to swojego wyjścia hydrałlicznego i zobacz ile masz ciśnienia na pełnym nacisku. I na tej podstawie dobierz średnicę siłownika by uzyskać odpowiednią siłę.
Witam mam pytanie czy nieszczelna chłodniczka retardera może miec wpływ na zapalenie się żółtej kontrolki hamulców ,Kierowca twierdzi że po przejechaniu 100-200 km przy włączonym retarderze naciska na pedał hamulca i zapala się kontrolka po puszczeniu pedału jakby trzymały hamulce pędnej i wleczonej .Z chłodniczki kapał olej po sprawdzeniu wykazało...
[ I jeszcze jedno, gdy ostatnio mi się to zdarzylo przyjechalem do garazu i w garazu wrzucilem na luz aut zaczelo się krztusic i juz mialo zgasnac zrobilem przygazowke i bylo ok, nastepnie szybko zaczalem naciskac hamulec i momentalnie spadly obroty i silnik zgasl. Opel Corsa X14SZ rok prod 1996 HELP] Jak przy naciskaniu hamulca to bardzo prawdopodobne,...
Nie mam pojęcia, gdy odebrałem auto od elektryka, to sam podłączyłem lampę LED i tam świeciło wszystko: kierunkowskazy, światła stop oraz światła pozycyjne. Następnie odłączyłem te lampki LED i w ich miejsce włożyłem zwykłe żarówki. Teraz mam taki efekt, jak opisałem... Czyli świeci się jedna żarówka, światło jest słabe - około 50% mocy jako światło...
Światła STOP'u sprawdzone są ok i dość szybko się zapalają, wystarczy lekki nacisk pedału hamulca. Chociaż oprócz świateł, może też nawalać ich włącznik. Kiedyś już był wymieniany - z rok temu. O EGR trochę poczytałem po wcześniejszych podpowiedziach i faktycznie może być zawalony. Auto stare więc nowego się nie opłaca, jedynie przeczyścić. Ale tak...
Naciskasz sprzęgło100-Naciskasz hamulec 011 czyli 110 cos nie tak-wiązke dobrze podłączyłeś?
Punto Evo - zapalająca się i gasnąca żółta kontrolka żarówki. Od dobrych kilku tygodni mam problem z kontrolką żarówki, która od czasu do czasu zapala się i świeci na żółto, po czym gaśnie. Mechanik twierdzi, że przeczyścił styki, posprawdzał żarówki, oświetlenie tablic, a kontrolka dalej jak sobie przypomni, to się zapala, po czym, po jakimś czasie,...
A to zalezy od auta. Scenic II: dłuższe wciśniecie i trzymanie przycisku START, bez dotykania pedałów, to jest tryb serwisowy umożliwiający podłączenie diagnoskopów. Można z tego trybu później uruchomić auto naciskając hamulec np i znow Start. Żeby wyjść z tego trybu trzeba dwa razy nacisnąć START. scenic III Przytrzymaj start ponad 10 sekund bez dotykanie...
Pamiętaj że czujnik ma być wciśnięty gdy nie naciskamy na pedał. Gdy wciskasz hamulec, czujnik wysuwa się. Sprawdź czy tak jest u Ciebie
Jedź zaciąg ręczny skręć kierownicą tak żeby śliznąć auto nie naciskaj hamulca może się włączy a jeżeli nie to sprawdź ten czujnik kąta skrętu a masz guzik do wyłączania ESP
huawei naciska klawisz naciska naciska klawisz
moduł skrzynia actros silnik ślimak sonda pomiarowy częstotliwość
tap2106 schemat tap2106 schemat
Odpowiedzialność za skrzynki elektryczne w bloku Kocioł Brötje L-UG 25: Lampka z kluczykiem i brak włączenia