Miałem ten sam problem i z tą samą nagrzewnica po zalaniu olejem opałowym. Dopiero po wyczyszczeniu wszystkich przewodów paliwowych, pompki i dyszy, zalaniu zwykłą ropą zaczęła pracować. Drugą identyczną miałem w pracy i te ż nie chce pracować na opale.
Sprawdzałeś na kompie błędy? Może wychodzi brak synchronizacji? w tych silnikach zdarzało się że przeskakiwał łańcuch rozrządu.
szanowni koledzy kiedyś mechanik samochodowy zgłosił się do mnie z takim problemem . podłączyłem wtedy małą żarówkę zamiast wtryskiwacza i okazało się że zamiast pulsować świeci się rozebrałem sterownik i tam znalazłem uszkodzony tranzystor .
Są tam dwa rodzaje cewek zapłonowych, lepsza jest 12 voltowa i taką ci polecam żebyś założył. Pozdrawiam.
Mnie to wygląda na usterkę sterownika , spróbuj podmienić sterownik.
za bogata mieszanaka,bądź silnik użytkowany na krótkich dystansach
Zmierzyć kompresję. Sprawdzić synchronizację silnika. W tym silniku przy zerwanym pasku iskra będzie normalna.
1.8 RP to silnik Mono JEtronic, sprawdź jak działa sonda- możesz się wpiąć w przewód multimetrem i zobaczysz czy działa. Można jeszcze spróbować zresetować komputer, albo odepnij kostkę z ECU w komorze silnika przy szybie albo na kilkanaście minut odłącz akumulator. Sprawdź jeszcze czujnik temperatury dający sygnał do ECU, szukaj go na króćcu wody z...
gdyby bylo lewe powietrze przez poduszkę to objawy troche inne. rzeczywiscie byłyby klopoty z wolnymi obrotami ale byłyby raczej falujace. oczywiście przyczyna moze byc inna ale sonda lub cz temp to najczestrze przyczyny takich objawow
Te silniki nie mają hydraulicznej regulacji luzów zaworowych. Trzeba ustawiać luz wymieniając płytki na szklankach zaworowych.Ciśnienie paliwa stałe? Jako takiego zewnętrznego filtru paliwa nie ma - jest tylko w pompie paliwa wewnątrz zbiornika. Może już przytkany a przepompował sporo paliwa z uwagi na przebieg. Z tego co pamiętam tam jest system tzw...
Nawet jeśli pompa tłoczy paliwo, to gdy nie ma odpowiedniego ciśnienia to silnik nie odpali. Trzeba zacząć od pomiaru ciśnienia paliwa manometrem, powinno być min 3bar. Jeśli nie dysponujesz manometrem to można spróbować odłączyć przewód powrotu paliwa z listwy wtryskiwaczy, podstawić jakąś butelkę i zobaczyć czy regulator ciśnienia upuszcza nadmiar...
Sprawdź wężyki przelewowe nadmiaru paliwa może w którymś nastąpiło rozszczelnienie i łapie lewe powietrze.
Nie podłączaj nic do tych przewodów. Jeden z nich to tzw."odma" silnika (odpowietrzenie), natomiast drugi służy do odprowadzenia paliwa z gaźnika podczas jego usterki np. w czasie zacięcia się zaworka lub dziurawym pływaku. Nadmiar paliwa wycieka na zewnątrz (pod pojazd).
Może być kilka przyczyn. Próbuje załapać czy nic się nie odzywa? Może być zapchany wydech ale by odpalił. Wtryskiwacze sprawdzone?
Rozwiązałes problem bo mam bardzo podobna sytuację.
pompa paliwa zdechła. I przez to kopci? I wraca moc przy wyższych obrotach? Bzdura. To wygląda na nadmiar paliwa. Regulator ciśnienia, może wtryskiwacz.
Pewnie jakiś syf się dostał i blokuje zaworek, załóż filterek na przewodzie paliwowym.
To musiała by być duża nieszczelność. Ja bym szukał w gaźniku. Dodano po 1 I jak ci piłę zaleje to wykrec świecę,daj cały gaz i tak trzymaj i szarp mocno tak z 10 razy przynajmniej to wywali nadmiar paliwa z cylindra i skrzyni korbowej.
Nie wiem jak jest w oplu ale w VW przy kazdym starcie stacyjki komp załacza pomkę na ok 5 s, i jezeli nia zapalisz to ją wyłącza. Nie ma kontroli ciśnienia odłączającej pompę, jest "przelew" powodujący powrót nadmiaru paliwa. U Ciebie wygląda na jakiś niestyk na trasie Stacyjka- ecu - przekażnik pompy. Pozdr.J.
Łącznik elastyczny powinien być szczelny do pomiarow, ale jego nieszczelność działa na twoją korzyść przy pomiarze, ale powinien być szczelny bo może fałszować odczyt sondy lambda. Stąd pewnie wysoka lambda przy pomiarze, wysokie CO wskazuje na brak powietrza albo nadmiar paliwa.
Po mojemu dzieje sie tak: odłączysz wtryskiwacz - uruchamiasz - silnik przepala nadmiar paliwa z cylindrow i kolektora po czym gasnie - podłączasz wtryskiwacz i silnik odpala normalnie. Czy przed tym zabiegiem z odłączeniem wtryskiwacza są swiece mokre? Tak jakby go zalewlo paliwem. Sprawdz czy wtryskiwacz nie puszcza paliwa.
To ja tak z innej beczki... Jak samochód stoi dłużej nadmiar paliwa odparuje, jak stoi krótko nie zdąży nalecieć, a pomiędzy jeśli któryś wtryskiwacz nie zamyka się całkowicie i puszcza paliwo, zanim zejdzie ciśnienie z listwy... Odpalanie samochodu kręcąc długo z gazem do podłogi, czarne świece i lambda pasują pod zalany silnik...
Pomogła wymiana uszczelek w silniku i nowa cewka zaplonowa. Przy cisnieniu sprezania zanikała iskra
Witam Mom problem z audi 80 b3 1.8 na jednopunktowym elektrycznym wtrysku. Podaje za duzo paliwa i go zalewa. Wszystkie czujniki temperatury wymienione. Przepustnica, ten cały gaźnik z osprzetem zmieniony na inny dalej to samo ;/ Po przepustnicy to paliwo az plywie tak mu wtrysk leje. Jak scisne przewod paliwowy(doprowadzający paliwo) to ladnie chodzi...
Załóż podkładki metalowo-gumowe.
udalo sie mi w koncu zrobic te auto,okazało sie ze jedna z mas na komputerku raz jest raz jej nie ma dalem nowa i narazie auto smiga.zastanawiam sie po co masa jest podłączona do oplotu przewodu sondy.moze mi ktos na te pytanie odpowiedzieć
Włóż przekaźnik i jedź spokojnie dalej w przeciwnym wypadku paliwka nie 1/4 a 3/4 i to jeszcze ne daje 100% pewności że się nie skopci, gadki że "ma pracować cały czas bo się uszkodzi" włóż między bajki. Z przejściem na benzynę nie ma najmniejszego problemu, ćwiczyłem to w różnych samochodach (w polonezach też), pomka wali taki nadmiar paliwa że ew....
Jezeli padnie pompka to podczas pracy membrana i tak nadmiar paliwa wypusci przez pompke nie? Wymienilem membrany wlasnie z tego powodu i kicha.
Odprowadź nadmiar paliwa na próbę, do butelki zamocowanej poniżej gaźnika i okaże się czy to było powodem wycieku. Jeśli nie, to będziesz działał w kierunku uszczelnienia gaźnika.
A ja zgodnie ze swoim zwyczajem zapytam, co kolega autor rozumie przez "zalewanie" świec? Leje się z dyszy czy gdzieś indziej? Wtrysk jest cały czas otwarty, ma za długi czas otwarcia czy też może nie jest szczelny? To "zalewanie" ma miejsce na zimnym czy ciepłym silniku? Czy...nie, na razie wystarczy.
dziękuję za podpowiedzi koledzy.Wyciągnołem dziś kostki z trzech czujników(temp.cieczy,poziomu oleju...) i auto zaczęło chodzić zobaczymy jak będzie się zachowywał w trasie.mam nadzieję,ze dobrze
Na początek świece , kable wn, kopułka, palec itd (wszystko co z iskrą) potem: Sprawdż czas otwarcia wtryskiwacza rozruchowego. Regulator ciśnienia.Najczęściej te silniki zalewają się z powodu kłopotów z wn.
Panie kotek . Wszystkie agregaty maja spust z komory spalania nadmiaru paliwa i syfu, nie trzeba nic dorabiac. ale jak zamontuje nagrzewnicę "do góry nogami" to i spust będzie miał u góry
Jezeli nie pali sie diagnostyka, kodow nie masz co sprawdzac .Podstaw czujnik temp. cieczy (dwu przewodowy na sterownik).
Witam, to wyglada na jakas 'odme - odpowietrzenie' wlewu zbiornika paliwa lub komory plywakowej gaznika, itp. Np. jak masz zbiornik 'zalany pod korek' - to tamtedy moze przelewac sie nadmiar paliwa przy 'chlupaniu' w zbiorniku, zeby benzyna nie ciekla po silniku. To samo moze byc z przelewaniem sie komory plywakowej gaznika, jesli zaworek iglicowy sie...
Ja bym zaczął od zaworu ograniczającego ciśnienie paliwa.
Druga sprawa do dodatkowe sterowanie dolnej listwy pompy wtryskowej poprzez elektromotor dodatkowy trzpień sterujący - nie wiem do czego służy w silniku 2700obr/min nic takiego nie ma zasilanie elektromotoru jeden przewód elektryczny zasilający - do czego to służy? Silnik agregatu ma cały czas utrzymywać prędkość obrotową 3000 obr/min po to żeby częstotliwość...
Wpadł mi w ręce inny gaźnik, chciałbym go sobie spróbować ale mam zagadkę: Oprócz króćca do paliwa z gaźniczka wystają jeszcze 2, jeden u dołu, z komory pływakowej - jak mniemam, służy do spuszczania nadmiaru paliwa z komory? I drugi, przekrojem trochę mniejszy u góry gaźnika - to podciśnienie do kranika jest? Mam te dwa króćce zatkać?
Spalanie to proces chemiczny, jeśli coś z tego zostaje to albo brak powietrza lub nadmiar paliwa - webasta mają własny filtr - albo kiepskiej jakości paliwo i nie spala się w pełni - coś z niego zostaje.
Witam. Mam problem z moim Golfem GTI, zakładam drugi silnik, sprawny który odpalałem przed wymontowaniem w innym samochodzie. Otóż cos mam nie tak z układem wtryskowym bo podczas kręcenia leje się paliwo do komory spalania, po kilku próbach palenia jest pełno paliwa w komorach spalania. Tak jak by lały wtryski. Jak to zdiagnozować? Wcześniej instalacja...
A te "cieknące zawory odcinające" to co powodują jak nie nadmiar paliwa Panie kolego ? Tak czy inaczej sprawę nazywając pompa do sprawdzenia.
Odstojnik paliwa, nadmiar wraca niebieskim przewodem z powrotem do baku, ma na celu szybszy rozruch gorącego silnika, gdy paliwo z komory pływakowej gaźnika odparuje na skutek temp
Może mieć jedynie nadmiar paliwa/niedostatek powietrza. JPD o czym mi tu piszesz masz 20 lat czy jak???? 3.1.9. Rozpowszechnianie treści ironizujących, prześmiewczych lub złośliwych, stanowiących przejaw braku szacunku do innych Użytkowników lub osób trzecich.
A rozrząd poprawnie złożony?
Mam podobny problem wymieniłem dzisiaj wężyk nadmiaru paliwa nowe koncowki, zobaczymy jutro co się dzieje. Tobie Kolego udało się załatwić problem?
Dlaczego nie diagnostyka sondy lambda, nieszczelności dolotu/wydechu? To nie powoduje dymienia na biało. Sonda ponadto jest czujnikiem nadzorowanym,jej usterki niemal natychmiast mają swoje inne następstwa. Kiedy masz nadmiar paliwa to dym jest czarny,kiedy jest za ubogo ,to po korektach długich auto nie jedzie,ma problemy z temperaturami i odpalaniem.Nawet...
Każdy jest sterowany podciśnieniem..Nie wiem jak w twoim aucie ale w moim ten regulator utrzymuje ciśnienie paliwa 3 bar.Kiedy w rurze ssącej wytworzone jest podciśnienie 500 mbar,to ciśnienie regulatora spada do 2,5 bara.Ot i cała praca tego układu. Nie kazdy. Poniewaz mamy coraz mocniejsze i tansze procesory wiec w nowszych ukladach regulator jest...
Witam Ja bym się tym tak bardzo nie przejmował. Ten niebieski dymek to spalanie nadmiaru paliwa podczas wtrysku paliwa które to nie zapaliło się podczas pierwszego cyklu zaponu. Im zimniej tym efekt jest bardziej widoczny, dłuższy okres kręcenia rozrusznikiem i zapłon, nawet przy fabrycznie nowych dieslach ten efekt występuje/ nadmiar paliwa powoduje...
Podstawa. Filtry nowe, przeglądniete, bez rezultatu Pozostaje turbina lub nadmiar paliwa.
Czarny dym to nadmiar paliwa przy niedoborze powietrza.
Wynika, że do króćca nr 1 (mała średnica), do nr 3 paliwo ze zbiornika, a nr 2, to rurka przelewowa (od nadmiaru paliwa).
zatkany powrót z listwy - regulator nie ma jak zwrócić nadmiaru paliwa - podnosi się ciśnienie w układzie ( hipoteza ) - sprawdzić powrót z listwy od samego początku aż do baku
Uszkodzony jeden wtrysk , paliwo schodziło z listwy nadmiarem tego wtrysku, doszłem do tego podłączając do każdego wtryska na nadmiar menzurki czyli zamontowałem urządzenie przelewowe które wykazało o nadmiernym uciekaniu paliwa przez nadmiar paliwa pierwszego wtryskiwacza. Po wymianie wtrysku pali na dyg autko🤣
Nadmiar paliwa gasi silnik. Pewnie podczas ponownego uruchamiania mocno dymi? A gdzie leży problem? Bez bezpośredniej diagnozy? Tylko zgadywanie. Od zużytych wtrysków, poprzez "kąputer" (celowe), itd.
Mercedes naprawiony jak by ktoś szukał, problem tkwił w regulatorze ciśnienia paliwa znajdującego się na kolektorze ssącym przed przewodem op nadmiaru paliwa. Temat można zamknąć .
Współczynnik korekcji nadmiaru paliwa lambda w oplach był kiedyś 1.
Panowie, albo ja jestem głupi, albo coś ktoś tam naodczyniał. Skoro nie ma powrotu nadmiaru paliwa z listwy, to po jaki h... jest tam mechaniczny regulator? Gdzie odprowadza nadmiar paliwa? Wypuszcza na ziemię? W jakich okolicznościach się ta usterka objawiła? Wepnij manometr w przewód zasilający na trójniku - ile tam będzie ciśnienia. Silnik jest ewidentnie...
Aby zrozumieć, dlaczego na świecach pojawia się czarna sadza, należy nauczyć się ją rozróżniać, ponieważ może być dwojakiego rodzaju: 1) jasna, oleista sadza na elektrodzie i w pobliżu gwintu wskazuje na nadmiar oleju dostającego się do komory spalania; 2) sucha, czarna sadza bez kropelek oleju wskazuje na nadmiar paliwa w mieszance spalania, które...
Pompa pracuje cały czas, nadmiar paliwa wraca do zbiornika.
Nie rozumiem - jeżeli nadmiar paliwa ma na celu schłodzenie silnika, to w jaki sposób to działa? Przecież paliwo spali się, dostarczając jeszcze więcej energii?
Dlaczego żart? Myślisz, że to nadmiar paliwa czy może woda w tłumiku?
Co do weżyków od nadmiaru paliwa to chodzi o te metalowe na gorze wtryskiwaczy? Nie wiem czy się dobrze rozumiemy....... Metalowe na górze to raczej przewody wysokociśnieniowe doprowadzające paliwo z sekcji pompy wtryskowej (rotacyjnej). Przewody od nadmiaru są raczej elastyczne, gumowe. Przewód ten łączy wszystkie 4 wtryskiwacze zbierając od nich...
dzięki za podpowiedź , jutro będę rozbierał wszystko i sprawdzał. Czytałem trochę o budowie i działaniu przepływomierzy i nie podejrzewał bym przepływki , ze względu na budowę i działanie nie powinna mieć wpływu na rozruch silnika, w pierwszej sekundzie uruchamiania silnika ona nie bierze udziału. Przepływomierz ma wpływ już po uruchomieniu silnika...
Męcze się z tym samym problemem ,silnik zaczyna szarpać po krótkiej chwili wraca wszystko do normy. Wymieniono filtry , pompe paliwa , zawór recylkulacji powietrza, zawór nadmiaru paliwa ,świece, przewody, sprawdzono sonde i nic mu nie pomaga!!! Do bęzyny dolano środka do czyszczenia wtrysków.Może ktoś wie co jeszcze można wymienić (oprócz samochodu)...
Zmieniłem zawór przelewowy na pompie ten co idzie nadmiar paliwa do baku, bo zamiast sprężyny i kulki była sama śruba. Po odpaleniu mi już nie zgasł tylko dłużej kręcił żeby załapał. Pompka ręczna nie wydaje już tego charakterystycznego dźwięku, bo paliwa wraca do baku. Pochodził z 5s i za drugim razem odpalił w ułamku sekundy,czyli jest trochę lepiej...
Obwód ładowania uszkodzony. Sprawdź doloty powietrza, zanieczyszczenie wewnętrzne chłodnicy powietrza, siłownik hamulca silnikowego, obudowę filtra powietrza, czy nie jest popękana. Wloty powietrza przed filtrem... Różne rzeczy kierowcy potrafią wkładać do wlotu powietrza. Od butów roboczych po butelki z płynem i reklamówki z zapasowymi żarówkami. :)...
Mam problem z Mercedesem Atego 823. 8 ton, 230 koni - to wszystko, co można wyczytać z twojej informacji. Ani roku produkcji, ani typu silnika - nie wysiliłeś się. Atego jest w produkcji już ponad ćwierć wieku - aktualnie trzecia generacja! powrotem cofa się paliwo. Przecież POWROTEM nadmiar paliwa COFA SIĘ do baku! Wszystko jest w najlepszym porządku!
Miałem podobny problem z dmuchawą do liści. Okazało się że wężyk paliwa "skorodował" na styku z uszczelką gumową zbiornika paliwa i oprócz paliwa zasysał powietrze. Przez tą uszczelkę przechodzą dwa przewody paliwowe. Jeden zasilający do gaźnika, drugi odprowadzający nadmiar paliwa do baku. Dziwne ale widać że te przewody na styku z gumą uszczelki...
Możliwe, że tylko paliwo zalało świecę. Trzeba wykręcić świecę, przedmuchać cylinder sprężonym powietrzem, aby usunąć nadmiar paliwa, wyczyścić świecę, wkręcić ją i spróbować odpalić. Przed wkręceniem, można świecę rozgrzać, aby była ciepła. Co ułatwi później odpalenie. Jeżeli nie pomoże to trzeba sprawdzić czy jest iskra na świecy. Wykręconą świecę...
Wygląda na to że to może być coś z pompą tak jak kolega napisał. No, niestety, nie diagnozuje się nowoczesnego turbodiesla na "wygląd". Skoro silnik jeździ jakiś czas normalnie, po czym po zatrzymaniu i wyjęciu kluczyka ze stacyjki, pracuje jeszcze chwilę, to jakim cudem pompa wc jest zepsuta? Czy po wykasowaniu starych błędów i pojawieniu się kontrolki...
Tą ręczną, do odpowietrzania.Kolego czy możesz spytać ojca czy chodziło o pęknięto sprężyne w śrubie[zaworek] przy odprowadzeniu nadmiaru paliwa z pompy wtryskowej do zbiornika ?
Czyli przy np. 4886 mV mam bogatą mieszankę? Nie, ubogą, znaczy jest nadmiar tlenu w spalinach. Ale może być tam też dlatego że zapłony wypadają, a mogą wypadać przez nadmiar paliwa, albo lewe powietrze na jednym z garów, albo po prostu problemy z układem WN.
Nadmiar paliwa z komory pływakowej tam wylatuje.. Sprawdź jeszcze układ włączający ssanie na zimnym silniku. Może tam leży problem.
Popatrzylem na foto. Szkoda dyskusji, jest brak regulatora ciśnienia za pompką i zwrotu nadmiaru paliwa do zbiornika. Zobacz schemat najprostszej instalacji wtryskowej. https://obrazki.elektroda.pl/8718752100_...
Ten system to kaskada tzw. pomp strumieniowych (eżektorów) i cały sekret w tym, że pracuje dzięki nadmiarowi paliwa z przelewu, stąd nie sprawdzają się niewydajne zamienniki.
odparowuje nadmiar paliwa i odpala zanim znowu go zaleje
Witam Wprawdzie temat może być już nie aktualny, ale przeglądając go nasuwa się pytanie, dlaczego nikt nie napisał o możliwości zamiany wężyków podczas wymiany filtra paliwa, wtedy pompa zasysa paliwo z rurki którą nadmiar paliwa powinien wracać do zbiornika, a rurka ta jest umieszczona w zbiorniku wyżej od rurki ssącej paliwo i stąd ten problem, mało...
Wygląda na to , że obsada wtrysku nie szczelna , a nadmiar paliwa z wtrysku ?
Mogła się pompa paliwa spalić od ''nadmiaru'' paliwa.
Były sprawdzane korekty i jakaś diagnostyka? niebieski kolor sugeruje olej, biały nadmiar paliwa bądź spalanie płynu chłodniczego.
Nawet szczelny zaworek i pływak sobie nie poradzi z tą elektryczną pompką. Zgłębiałem ten temat dawno temu, taki urok tej pompki elektrycznej. Jeden ze sposobów to dorobienie czegoś w rodzaju odpływu do baku nadmiaru paliwa.
Magazyn zbiornik paliwa na wodór. Bo wody jest nadmiar. A paliwa zawsze brak.
Miałem kiedyś przypadek na warsztacie (nie pamiętam marki), że przy wymianie wtrysków naruszono obsadę wtrysku i kompresja z cylindra szła przez obsadę do nadmiaru paliwa i zbiornika. To było niewiele ale po dłuższej jeździe wywalało przez odpowietrznik. Odkręciliśmy magistralę przelewu na silniku i po zapaleniu z jednej głowicy oprócz paliwa szło powietrze....
Drugi przewód to powrót nadmiaru paliwa. Zasilanie powinno mieć filtr w baku. Powrót raczej nie sięga dna baku, a zasilanie musi.
Nadmiar paliwa. Dodano po 14 Zły zapłon.
Witam. Akurat nie miałem przyjemności rozbierać na drobne gaźnika (kosy) ale to nie tak jak myślisz. Ten drugi wężyk, to jest nadmiar paliwa, którego gaźnik nie potrzebuje (w danej chwili) i stąd powrót.A do silnika idzie trochę w postaci "mgiełki",pod warunkiem że dysza nie jest zatkana.
wydaje sie to niemozliwe silnik z takim nadmiarem paliwa powinien nie odpalic jak to wyliczyles?
Ten przewod powinien byc podłączony do zbiornika paliwa. Jest to przelew nadmiaru paliwa. Jeżeli nie ma w zbiorniku krócca do podlaczenia to albo podwiesić ten wężyk wysoko by był nad pozomem paliwa w zbiorniku albo po przedłużeniu włozyc prowizorycznie przez wlew.Popuscic stalową rurke przy wtryskiwaczu, pokręcic silnikiem i jak pokaże sie paliwo dokręcic...
Nie i szczerze mówiąc nawet za bardzo nie wiem jak i gdzie :P W jaki sposób te uszczelniacze na wale mogą powodować usterki jakie wymieniłem? Zauważyłem też jakiś luźny nie podpięty do niczego wężyk wychodzący z okolic gaźnika, co to? Jakiś odpowietrznik czy coś od nadmiaru paliwa?
Nadmiar paliwa np. Tyle tylko że Twój wskaźnik tego nie pokazuje.
Dzięki za odpowiedzi. Zmienię zatem na SAE10W-40. Z gaźnikiem wszystko pewnie jest ok, w instrukcji jest napisane, że jak się nie zakręci zaworu paliwa przed gaźnikiem to może dojść do przedostania się paliwa do gaźnika i przepełnienia go, i że nadmiar paliwa z gaźnika spływa do miski olejowej.
ja bym wtryski sprawdzil teraz jeszcze raz, czarne zadymienie to jest nadmiar paliwa kompensacje wtryskiwaczy bym zrobil w takich okolicznosciach
Cieknie Ci z rury odprowadzającej nadmiar paliwa , w gaźniku masz zaworek iglicowy , sprawdź czy domyka po przepełnieniu komory pływakowej.
W taki sposób, że słyszę przekaźnik, oraz po podłączeniu czujnika jak auto wykrywa normalną temperatrę i grzeje świece kilka sekund to nie odpala wcale. Kręci i kręci, może na akumulatorze od kombajnu by zapalił. Po odpięciu wtyczki grzeje świece 30 sekund, wtedy kręci i po chwili załapuje. Zaworek zwrotny paliwa może mieć jakiś wpływ? Auto naprawdę...
auto gaśnie...z nadmiaru paliwa. Na zimnym silniku dostaje za dużo poaliwa i nie potrafi tego spalić. problem dalej nie roziwazany ;/
Cześć. Mam starą kosę 4t, kilka lat leżała nieużywana, jak próbowałem ją odpalić, to zauważyłem, że pompka nie pompuje paliwa. Problemem były popękanie rurki, jedna z filtrem paliwa, druga odprowadzająca nadmiar paliwa do zbiorniczka. Za pomocą plaka odpaliłem. Ucieszyłem się, ale pokosiłem tak może z 10 min, troszkę dymiła i padła. Teraz nie mogę odpalić,...
Króciec z gaźnika służy do odprowadzenia nadmiaru paliwa z komory pływakowej. Może tak być w przypadku zacięcia zaworka, założony na ten króciec wężyk odprowadzi łatwopalne paliwo poza rozgrzane elementy silnika. Dlatego załóż długi wężyk sięgający jak najniżej w kierunku podłoża.
Może Kolega zainteresuje się stanem parownika. Silnik nawet najlepiej sterowany nie poradzi sobie np. z dużym nadmiarem paliwa.
Sprawdź czy nadmiar paliwa powraca do zbiornika ale tak po chwili kręcenia. Strumień powinien być w miarę mocny.
Jeżeli filter rzeczywiście był mocno zapchany, to racjonalnym wytłumaczeniem czarnego dymu był niedobór powietrza = nadmiar paliwa.
gaźnik nadmiar paliwa nadmiar powietrza nadmiar topnika
soldermaska lakier schemat ideowy zasilania falownik vacon
Kody do radia Android Eunavi: Jak je znaleźć? Dodge Intrepid 2002 2.7 - Problemy z odpalaniem