Można to być nie dokręcona pokrywką zbiornika soli lub brak uszczelki w tej nakrętce.
Witam ja wymieniałem tuleje wchacz obie strony na raz łożyska sforznie końcówki . Katy możesz sprawdzić kat na autocentrum chyba nawet jest. Powinno się robić obie strony jednocześnie z uwagi na zestrojenie jakości obu stron. Kosztuje to ale warto od tej pory spokoju. W każdym bądź razie geometrii cho te to kosz powinno się prwdza raz w roku najlepiej...
Z tymi układami APS było trochę problemu.Jeśli jest starego typu na czarnych cewkach to może żyć własnym życiem.
Otwórz notatnik systemowy i wklej: Task: {4FEDC4D5-890E-488B-B00E-4D739C7F8B6A} - System32\Tasks\{7B76BE74-CD6A-46E8-AF24-... => pcalua.exe -a C:\Windows\lsb_un20.exe -c /C=UC /N=Tunatic Task: {80716DA6-BA5E-48BC-B77D-226D069DC405} - System32\Tasks\{35EE99F6-6D6C-4A49-BD89-... => pcalua.exe -a D:\Downloads\epson326686eu.exe -d D:\Downloads Task:...
No i masz sprawę rozwiązaną, warto przeczyścić kanalizację i sprawdzić jej odpowietrzenie, powodzenia. Pozdrawiam
Jaki to model licznika? Przecinka tam czasem nie ma?
Miales dac screeny ze wszystkich zakladek programu HdTune, a nie tylko z dwoch. Kontroler bez watpienia dziala w trybie PIO. > miałem dwa podstawowe oraz jeden pomocniczy. jeden > podstawowy i pomocniczy został wyłączony. Jak to wylaczony? Miales usunac (odinstalowac) kanaly i uruchomic ponownie system, a nie wylaczac. Daj screen z menadzera urzadzen...
Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej: :OTL DRV: 64bit: - Kliknij Wykonaj skrypt. W OTL użyj opcji Sprzątanie. Przeskanuj progr.Malwarebytes Anti-Malware http://www.malwarebytes.org/products/mal... Przed skanowaniem wykonaj RĘCZNĄ AKTUALIZACJĘ BAZY SYGNATUR WIRUSÓW Malwarebytesa "Uruchom Malwarebytes, przejdź do zakładki...
Podobno producenci programują awarie sprzętu Proszę nie zaglądać za tylną ściankę - siedzą tam krasnoludki z małymi śrubokrętami i po odpowiednim czasie luzują śrubki. W tym wypadku zepsuły elektrozawór, na co serwis nie wpadł - w końcu elektronikę łatwiej wymienić. PS. Warto byłoby też sprawdzić ciągłość wiązki od przepływomierza do modułu.
Turbinka zdechła.
co to za BRC? Blitz, Just ... ??
kolego brat-1 silnik 1.6 suzuki jest naprawde wytrzymaly, zawodowo zajmuje sie ciezarowkami SCANIA, prywatnie vitara. Przypadek Twojego silnika to zapieczony, badz pekniety, jeden moze wiecej pierscien zgarniajacy.Mialem podobny przypadek kiedy geniusz zalozyl odwrotnie te pierscienie cisnienia wgranicach, a kopcil i nagaru lopata.
Nie wiem czy był przeprowadzony pomiar ciśnienia przed naprawą ? Zrób to przynajmniej teraz ,zmierz ciśnienie na cylindrach na ciepłym silniku potem ponownie tylko nalej z 1 cm ³ oleju do cylindra ,jeżeli ciśnienie wzrośnie masz uszkodzone pierścienie.Kiedyś opłacało się wstawiać tuleje z łady 1300 i nowe pierścienie do starych tłoków wszystko...
Prawdopodobnie uszczelniacze zaworów do wymiany,szkoda że jak miałeś ściągniętą głowicę to fachowcy nie zajrzeli do uszczelniaczy.
Samochód za dużo pali Ile pali? Mam identyczny, prawie z tego samego rocznika. Rok produkcji 2003, pierwsza rejestracja - styczeń 2004. Możemy porównać zużycie.
Wszystkie zawory trzymają , brak widocznych przecieków . Od piątku 20.00 do niedzieli nie ma nikogo na obiekcie.
To może warto byłoby się przyjrzeć najpierw urządzeniu, które tą sól podaje do zmywarki, czyli do zasobnika soli. Dla przykładu, zawór zasobnika soli: https://north.pl/karta/zawor-zasobnika-n...
Masz gdzieś wyciek na instalacji. Będzie trudno znaleźć jak jest gdzieś pod płytkami.
No to może przywracanie systemu? Skoro masz czas na granie i codzienne sprawdzanie sterowników karty graficznej, to wygospodarujesz ze 4 godzinki na reinstalkę systemu :)
Napiszę dla potomnych, bo może komuś się to przyda. Fajnie że się podzieliłeś obserwacją. Sam mam miernik, który po samodzielnym wyłączeniu się funkcją auto-off potrafi w dwa dni "zjeść" nową baterię. Na szczęście jest jeszcze zwykły wyłącznik to jest kwestia pamiętania by nie zostawiać włączonego a zgaszonego. Może to też podobna prozaiczna przyczyna....
Proszę, tak mam jak jest ustawione na sztywno. Dlatego masz błędy. Ograniczając rozmiar pamięci wirtualnej doprowadzasz do wyczerpania zasobów i do błędów. Jeśli masz mały dysk lub z innego powodu Ci przeszkadza takie wykorzystanie pamięci to powinieneś zobaczyć, co aż tak mocno pamięć wirtualną wykorzystuje, a nie ograniczać globalnie dostępności...
Problem rozwiązany
Więc jeżeli się zużyły, to moje pytanie: czy remont silnika jest opłacalny z racji wieku samochodu i przebytych kilometrów?
Przyczyną może być nadmierne zużycie oringów uszczelniających tłok lub zużyty smar osadzony na ściankach obudowy. W załączniku schemat. pozdrawiam
czy to może być wina czujnika w hooperze?
Sprawdź w Ustawieniach - Aktualizacja i zabezpieczenia - Optymalizacja dostarczenia Zobacz czy masz włączone pobieranie plików z innych komputerów. W Opcjach zaawansowanych są ustawienia o przepustowości z i do komputera. Podejrzeć "Monitorowanie aktywności" Jest statystyka pobierania i wysyłania. Może udostępniasz innym użytkownikom w sieci swoje już...
(at)kali434 Dodatkowo do odinstalowania oprócz pakietu antywirusowego jak wspomniał Kolobos, także Adobe Flash Player ActiveX . W Chrome używasz niepotrzebnych rozszerzeń: "Safe Torrent Scanner", "Adblock Plus - darmowy adblocker". Podrzucam poradnik do Chrome → https://soo.bearblog.dev/chrome/ (zwróć uwagę na rozszerzenia i filtry) Profilaktycznie...
Czytam i nie wieżę, że autka tyle oleju wciągają... na co dzień używam Megane II 1.9dci 120KM 2004r., przez 20tyś km dolałem łącznie 0,7-0,8L oleju (a i to najprawdopodobniej dlatego że filtr był słabo dokręcony i lekko przepuszczał na uszczelce). Teraz jestem 1tyś. po wymianie filtru i samego oleju i jeszcze nic nie zeszło z poziomu. Mam też do czynienia...
Pomierz sobie czas pracy i czas postoju agregatu ...Najlepszy by był rejestrator dobowy
Głupoty piszecie ze silnik sie zatrze u mnie jeździ 3512 z 99 roku i tam fabrycznie była odłączana choć i tam jest samrowana ciśnieniowo Powrót idzie wprost do miski a cisnienie z kanału olejowego w bloku tak więc nie ma możliwośći zatarcia silnika
Opony szrot- tu nie ma co gdybać, ale wiecie co może powodować aż takie uszkodzenia? starość? jazda na kamieniach czy małe ciśnienie w oponach? Brak zbieżności, "gleba", nadmierne przeciążanie osi(np gdy opona jeździła na osi przyczepy i koła w kształcie A ). ZŁOM bez wnikania jak do tego doszło. Hamulce, opony, zawieszenie, oświetlenie to podstawa...
Witam, mam dokładnie ten sam problem w identycznym volvo (440KM, 2007), u mnie dymi głównie pod dużym obciążeniem silnika, przy jeździe pod górę - jak tylko wskaźnik turbiny przekracza zielone pole pojawia się niebieska wy dym. Wtryskiwaczy były sprawdzane na stole, turbosprężarka wymieniona na nową, auto po wymianie głowicy, w starej urwał się zawór....
Niestety wygląda to na przegrzany silnik. PS wiecie że o przegrzanie silnika najłatwiej ...zimą!? tak, jak się zakopiesz w śniegu to grzebiesz w miejscu, chłodzi tylko wentylator o ile ...nie został na zimę przysłonięty, bo jęsli tak to ... patrz temat postu :cry:
Wielkie dzięki za pomoc, odkamienianie pomogło ekspres działa normalne.
A co ma czujnik temperatury zewnętrznej do rzeczy? to, co ma wpływ na strategię dawkowania paliwa to temperatura i ciśnienie paliwa, temperatura i ciśnienie doładowania, temperatura cieczy chłodzącej i oczywiście obciążenie.To ostatnie jest sczytane z mapy momentu obrotowego dla danego położenia pedału gazu (Mapa 3-D: Moment [Nm] x Obroty silnika [obr*min-1]...
A jeszcze jedno, czy ODME można jakoś wyczyścić czy trzeba kupić nową jeżeli to ODMA. Można.
Miałem podobny problem ale z innym modelem pieca, grzejniki niektóre grzały bardzo mocno mimo ustawien na połowę a inne mniej będąc na full. Postanowiłem odpowietrzyć instalację przy grzejnikach i w miejscu do odpowietrzania instalacji, po tym grzejniki zaczęły grzać równo jednak problem powrócił po jakimś czasie, okazało się że jeden grzejnik był nieszczelny...
Wiele razy widziałem jak instalator naruszył izalację przewodu i ściana potrafiła "kopnąć" zużycie przez to było bardzo wysokie.
Turbina nie musi mieć luzu, żeby olej "puszczała" - tak samo zdarzało się, że turbiny mające luz na wirniku nie powodowały ubytku oleju. Moim zdaniem jeśli te 800zł to zbyt dużo, to jeździć, godząc się na podwyższone zużycie i czekać aż silnik się zachłysnie. Z drugiej strony wyplucie niewielkiej ilości oleju z odmy do butelki też nie jest wyznacznikiem...
Jak wyłączysz pozbędziesz się podglądu, szukaj p2p w.ustawieniach sieci.
Tak ma być, "około" 0,5l/1000km to tyle co nic - silnik malutki, a przebieg nn. Czego tu szukać? Zainwestujesz 2 tysiące w naprawę? Pewnie nie, więc pozwolę sobie zamknąć.
to jak myślisz, udać się do gazownika i zobaczyc co on powie? nie wiem czy to jest tak duzy problem czy po prostu mam słabych mechaników w mieście
Dozownik nabłyszczacza jest sterowany z programatora przez mechaniczne popychacze. Zdejmij przednią osłonę drzwi i sprawdź jak to wygląda, czy nie ma korozji lub osadu, pryśnij WD40 lub podobnym po cięgnach i sprężynkach, włóż coś w otwór w programatorze i pokręcając sprawdź, czy otwiera i zamyka zawór nabłyszczacza. Dozowanie zmniejsz na 2 lub 3.
Witam, jak w temacie. Pralko-suszarka Gorenje WD95140DE. Instrukcja mówi o zużyciu rzędu 57l, a pralka potrafi łyknąć od ok. 130 do ponad 200l każdorazowo. Przez cały rok nie byłem świadomy takiego stanu rzeczy. Dopiero dopłata za roczne zużycie wody rzędu 4000 PLN przyciągnęła moją uwagę. Wstępnie typowałem wadliwy wodomiar, ale po kilku testach podejrzenie...
Często jest tak ze po remoncie głowicy bierze olej.Zrób próbę olejową i zobacz czy ciśnienie wzrosło i o ile.
Zajrzyj do przewodu między turbiną a intercoolerem, sprawdź czy nie ma tam oleju. Zainteresowałbym się też odmą.Wytłumacz też dokładniej to zdanie "Drugą myślą przy naprawie to ściągnięcie przewodu od intercoolera i wtedy ciśnienie oleju ustało, po założeniu powróciło". Co masz na myśli pisząc "ciśnienie oleju"?
Moduł komfortu
Dodatkowo, zmieniałem pastę termoprzewodzącą w laptopie ( Lenovo IdeaPad Y-700 15) mogłem uszkodzić pamięć RAM? Gdybyś ją uszkodził, to już by było to widoczne. Albo w ogóle nie mógł byś uruchomić, albo sypało by błędami non stop.
Witam! Dziś w aucie zapaliła się kontrolka ciśnienia oleju olej jest stan Max. Czyli silnik do remontu..... zastanawia mnie jedno czemu zapala się cisnienie jak auto jedzie pod górę. Auto jest mocne załadowane pod górki jedzie jak formuła.
Co oni mają do na to poradzić? Wybrałeś operatora wirtualnego który ma niski priorytet na stacjach BTS innych operatorów i spychany jest na sam dół.
Sprecyzuj ile tego oleju pobiera. Co 500km ile trzeba dolać? Będzie łatwiej coś podpowiedzieć. Jakim rodzajem oleju zalany jest silnik? Jaki kod silnika / moc?
Witajcie, mam problem - od pewnego czasu zmywarka (ma ok. 10 miesięcy) bierze za dużo płynu nabłyszczającego. Pojemniczek, który powinien starczyć na 60 zmywań, wystarcza na jakieś 10, max. 15. Przychodzi mi do głowy, że może coś wpadło do zaworka, który reguluje dozowanie i się nie domyka, a płyn samoczynnie wypływa z dozownika. Niestety nie znam konstrukcji...
silnik masz przegrzany i po pierscieniach i tłokach , taki standardzik
jeśli auto jest wiekowe i jezdziś na syntetyku to zmien na olej mineralny a jeśli to nie pomoże to pewnie remont silnika kłania się
Hmmm... Może tak. Przy temperaturach ujemnych czyli te -7st. rano odpalam go ze wspomagaczem rozruchu i leci białawy dym. Później ustaje. Jak mu depne do dechy to leci niebieskawy. Czasami też na postoju zauważam gdy jest ciepły że poleci niebieski ale to rzadko.
Słyszałeś coś o EGR?? Pochlapany jest bardziej od filtra czy od zaworu?? Nie traktuj tego jako porady tylko jako wskazówkę :D
Może być za duże ciśnienie w skrzyni korbowej np .uszczelka pod głowicą turbina ma ociek grawitacyjny jeżeli będzie za duże ciśnienie w skrzyni korbowej nie pozwoli zejść olejowi i go przepala . Sprawdż intercoler jak znajdziesz w nim olej to sprawdż uszczelkę np. ciśnienie
Trochę roboty jest,ale oczywiście temat do opanowania. Mało miejsca ze względu na bliskie sąsiedztwo koła pasowego. Ale sama odma nie wyeliminuje dymienia z silnika...
Nic się nie zmieniło, rozmawiałem z innymi użytkownikami i też skarżyli się na duże zużycie benzyny. Jeszcze ten mój automat też nie pomaga w jeździe ekonomicznej, ogólnie lżejsza noga na pedały gazu i jest 1 litr mniej. Ale liderem oszczędności to ten silnik nie jest....? Pozdrawiam.
Miałem podobną przypadłość. Paski wymieniałem co kilka godzin pracy. Przyczyną było nieodpowiednie dobranie pasa. Był za gruby, przez co nie mieścił się w gnieździe koła pasowego (ma być schowany pod zewnętrzną krawędzią koła). Powstawało zwiększone tarcie i pasek się rwał. Na odpowiednio dobranym pasie już ponad 50 mth i nadal jak nowy. Nierówna współpraca...
Przedstawiciela ACME w Polsce znajdziesz na tej stronie. http://www.acmemotori.com/Sito/Home.nsf/... Jest, to ta firma: http://www.teknamotor.pl/indexall.php?te...
248 tysięcy, rozrząd wymieniany w tym roku w sierpniu wraz z olejem i filtrami.
Witam Pacjent to Bravo II 2007r 1.4. Samochód kupiony około roku temu, było wszystko w porządku, ale od jakiegoś czasu zaczął bardzo tylne opony od wewnątrz "zjadać" Wymieniłem tuleje tylnej belki, jednak na geometrii wychodzi to tak: http://obrazki.elektroda.pl/7953123000_1... Samochód nie miał zadnej stłuczki wjadu na krawężnik ani...
Mijasz się z prawdą w którymś miejscu - jeśli na 1800 km nie ubyło oleju w ogóle, a na 1,6km x 2 x 14 dni = 44,8 km musisz wlać 1, 5 litra to wybacz. Uszczelniacze zaworów na początek do wymiany i czekać co ta zmiana przyniesie. Dziwne że jeszcze katalizator się nie zatkał.
Rozklepane główki tłoków po kolizji z zaworami, skutek - popękane, bądź zakleszczone pierścienie. Zanim zdejmiesz głowice zmierz ciśnienie na tłokach. wywala olej do góry poprzez korek lub bagnet ?
Teraz jest wszystko jasne, gdzie i jak podłączasz. Na diodzie 4007 masz spadek napięcia 0,55V, a na 1N5819 masz spadek 0,2V. Trochę (według mnie) spadek na 4007 jest za mały - być może to "jest taka uroda" tej diody, a może trzeba ją sprawdzić. Z tym napięciem 0,11V(0,18) bym sobie głowy nie wysilał, bo to jakaś indukcja, albo śmieci. To "nadmierne"...
Przecież silnikiem nie hamuje się na półsprzęgle, więc dlaczego miałoby ono powodować jakieś nadmierne zużycie sprzęgła? Sprzęgło podczas hamowania silnikiem przenosi dokładnie taki sam moment obrotowy, jak podczas przyspieszania.
zasilanie na koncowke mocy idzie prosto z + baterii - wiec PA moze rozladowywac baterie nawet na wylaczonym fonie. Co do n234 to sie nie wypowiadam, bo tego akurat nie wiem. W Twoim przypadku podejrzewalbym raczej jednak koncowke mocy. Z drugiej strony Wibra tez moze miec racje, bo juz mi sie kilka trafilo takich, co mialy zwarte n234 - ale to wszystko...
Witam,zmywarka pobiera bardzo duże ilości soli (naczynia po myciu mocno zasolone są),regulacja dozowania soli nie reaguje na pobór soli. Co może (jest)być przyczyną? Gdzie szukać usterki? Dziękuję za informacje. Nie wiem,czy ewent. powinien pojawiać się jakiś błąd na wyświetlaczu,bo nic się nie pojawia jest niby wszystko ok,a jednak nie....
P.S. znowu się system wysypał
Witam Mam mały problemik z samochodem.Mam lanosa 1.6 przerobionego na gaz od pewnego czasu bierze mi olej(dokładnie początek zimy)!! duże ilośći!! czy jest to spowodowane instalacją gazową??jak nie to jaki może być problem?? Samochodzik ma przejachane ponad 100tys. na gazie ponad 50tys. przeglądy robiony były terminowo w autoryzowanej stacji. POMOCY
Witam .Moja rada chociaż spóźniona jest taka;niski poziom oleju, przed pierwszą naprawą, świadczył już o jakiejś awarii,więc pierwsza naprawa powinna skończyć się ustaleniem przyczyny.A dodatkowo wycieki oleju po naprawie powinny skutkować zwrotem samochodu do tego samego mechanika.Nadmierne zużycie oleju niestety może świadczyć o poważniejszej awarii...
Te generatory są ustawione<taką wartość wyswietla panel>na 1500 obrotów. Nieważne czy pracują pod obciążęniem czy bez,non stop jest 1500. Słychać jakby wzrostały obroty na silniku podczas wzrostu obciążenia,ale wciąż jest 1500. Wyswietlacz wskazuje ze tyle samo KW jest na kazdym ale ampery są różne. np na jednym jest po700 amp na kazdej fazie,a...
Temat znany z 4G15 i 4G61. Sama wymiana pierścieni na nic się nie zda - pomimo niewielkiego progu, występuje dość duża beczułkowatość cylindrów po większym przebiegu i nie jest możliwe poprawne spasowanie zamków. Temat przerabiałem kilkakrotnie, wskazują na to pomiary średnicy cylindra w górnej i środkowej, oraz dolnej części tulei, wykonane w płaszczyźnie...
popieram kolegów chyba za bardzo sie spieszyłem, opel astra I benzyna 1,4 rok prod.92,jednopunjktowy wtrysk w mieście przeliczyłem że zuzycie wychodzi w granicach 16l/100 km
Ja uszczelkę zawsze smarowałem silikonem i nic nie ciekło, ale proponuję sprawdzic miske olejową , może masz powyginaną przy śrubach z powodu mocnego dokręcania śrub. Jeżeli będzie powierzchnia nierówna przy śrubach to trzeba wyprostować i powinno pomóc.
Jak jest wylaczony to nie ciagnie nic. Nie znam dokladnie jego przeszlosci. Obudowa wskazuje ze upadek napewno zaliczyl. Po za tym poborem pradu wszystko dziala OK.
ok - dziękuje za info
Witam Mam problem z drukarką HP DeskJet 1120c, który polega na tym, że przy zadaniu drukowania drukarka czyści sobie czarny tusz (tzn. spuszcza parę kropel do zbiorniczka z pampersem). To samo jest po skończeniu drukowania. Nie jest to napewno problem z tuszem, bo tusz jest nowy i oryginalny, a na poprzednim też się tak działo. Dzieje się tak za każdym...
Wymienić wentylator. Tarcie łopat jest spowodowane nadmiernym zużyciem łożyska i smarowanie nic nie da.
myślę że kolega cc700 ma rację, wtryskiwacze zasilane z drógiej mańki. Możę pompa odwrotmie podłączona elektrycznie lub króćcami.
Układ jest tego typu ze telefon pobiera zbyt dużo energii. Podczas ładowania nastepuje jego przerwanie bo tak spada napicie na baterii. Koncówki mocy philipsa, ale po ich wyjeciu jest to samo. Jakies sugestie? Wiem ze zwarcie na ktoryms kondziole (te co sa wokół cewki) to tez wpierdziela baterke. Jak ktos ma jakis pomusł to niech napisze. Dzięki.
a czy drugi silnik nie był tak tani że aż skończony? pozatym jak to może być wina oleju??
p035 p045 p045 napisz poprawne numery kodu błędów może przewód który doprowadza zrecyrkulowane spaliny po prostu jest zatkany, wykręć rurkę i albo ją wymień, albo sprawdź drożność i zmontuj na nowych uszczelkach. w jednym mam problem natomiast bardzo duzo bierze mi oleju na 20 tys wzioł mi samochód okolo 7 litrów Odkręć przewód który doprowadza przefiltrowane...
skrzynia g90-6 Nadmierne zużycie kół zębatych. Są na tyle duże, że następuje ich wzajemne "odpychanie", jak wzrośnie przenoszony moment obrotowy. Powoduje to niekorzystny rozkład sił zazębienia.
Pomiar ciśnienia sprężania – wynik OK Ile wyszło to ok? Pokaż jak wyglądają świece Dodano po 2 Nadmierne zużycie oleju Konkretnie ile wciąga?
Raz zdarzyło sie że pobrała w drugim cyklu za durzo wody - wylewało sie drzwiami.Przez parę tygodni nie powtórzyło sie to ale obserwowałem zurzycie wody i okazało sie że 2 krotnie wiecej zurzywa wody.Nie było to problemem ale teraz wogóle nie grzeje.Grzałka jest ok. Hydrostat wyglada na ok.W 1 cyklu wody jest ok. ale w tym drugim już na maxa i potrafi...
Jak chcesz możesz zmierzyć ciśnienie sprężania, to Ci powie jaki jest stan pierścieni i reszty, zawory, gniazda zaworów, gładzie cylindrów ;) A kopci na niebiesko? Może masz duży wyciek po prostu? No i lej normalny olej a nie taki śmieć który nie ma żadnych właściwości już. Wycieków brak. Co ciekło przy aparacie i pod deklem zaworów uszczelniłem silikonem...
mialem cos podobnego to wada fabryczna ..... baterie sie zrobily kiedys tak gorace ze przestal dzialc flesh to oddalem go do servisu <gwarancji>
Pewnie uszczelniacze lub uszczelka pod głowicą. Bzdura - ostrzeżenie za pisanie na tematy o których kolega nie ma pojęcia.
Ku mojemu zdziwieniu też przez jakiś czas jeżdziłem na benie i LPG.Przyczyna-brak masy na zasilaniu emulatora wtrysków.
Olej sprawdzam w garażu więc na pewno stoi na prostym. Jutro zdejmę przewody i napiszę co tam znajdę.
Dla telefonu groźna jest nie woda ale związki (sole), która ona zawiera. Osadzają się na płytce i elementach i tworzą mostki lub wręcz zwarcia. Należało by elementy przepłukać wodą destylowaną, usunąć ją i ważne usunąć wilgoć. Poszukaj w internecie jak to zrobić. Np. są zestawy specjalnie do takich celów.
Witam ! Jakie masz zużycie gazu w ciągu 24godzin ? Jaką masz cenę 1m³ gazu ?
Tylko trzy miejsca mogą być. Pierścienie, uszczelniacze zaworowe lub turbo. Sprawdź pod korkiem, czy nie ma mazi, zajrzyj do przewodów przy turbo, czy tam nie jest dużo oleju. Zawsze możnaby wyeliminować turbo i uszczelkę pod głowicą.
Witam ponownie. Mam jeszcze małe pytanko. Czy do quada 110ccm moge nalać olej ELF 15W40 (mineralny) czy musze kupić coś specjalnego do tych łazików. Za odpowiedz dzięki wszystkim. Pozdrawiam.
prosze o porade mam voyagera silnik 2,5 crd przebieg 104tys km silnik bierze olej 1litr na 100km
Brałem to pod uwagę,ale myślałem jeszcze o tej używanej turbinie...
Miałem podobny przypadek w Fordzie Fiesta gdy ciśnienie na dwóch cylindrach spadło poniżej 7 atm. Po wymianie pierścieni fura odzyskała kopa. Na jak długo ?. Przy 7atm to już cylindry nie paliły jak podejrzewam, a przecież zużywają się nie tylko pierścienie - pierścień stanowi tylko dodatkowe uszczelnienie tłoka w cylindrze, poziom ciśnienia sprężania...
Płyn chłodniczy czysty, korek nie śmierdzi spalinami, nie "bąbluje" go?
nadmierne zużycie oleju nadmierne zużycie prądu silnik nadmierne zużycie paliwa
sharan schemat wiązka zamrażarka polar termostat podłączyć akumulator honda civic
lutownica arduino lutownica arduino
Trzeszczenie spod deski rozdzielczej Maserati Ghibli - przyczyny i rozwiązania Czyszczenie wentylatora Termet Minimax Elegance Turbo