nagrywania dzwieku

Znaleziono około 372 wyników dla: nagrywania dzwieku
Podstawowa forma zapytania: nagrywać dźwięk
  • plugin winamp do nagrywania dzwieku z radia internetowego

    właśnie po tym jak napisalem ten temat i posta znalazlem tez ten programik na tej stronce: fakt jest dobry bo nagrywa a nie ma naprawde zadnego progra do winampa 5.x ;) bo widze tam jakies ale do wersji 2.x,3.x ?

    Software serwis   11 Kwi 2004 19:19 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4754
  • Nagrywanie dzwieku przez mikrofon

    nero ma też WaveEdytor (osobiście z niego korzystam) wtedy możesz mieć wybór formatu zapisu - (jak masz odpowiednie pluginy lub klucze) Audiograbber jak dobrze pamiętam - tam już jest więcej opcji którymi mozna regulowąć podczas samego nagrywania (wzmocnienie echo itd) - jak dobrze pamiętam a pamięć...

    Software serwis   10 Maj 2006 11:25 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5738
  • nagrywanie dzwieku z kompa

    Jak chcesz sie bawic takim nagrywaniem, to zamiast zrodlo mikrofon wybierz mix stereo. Wtedy jakosc jest perfect :)

    Software serwis   14 Mar 2007 23:53 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 959
  • Fujitsu Siemens d1605 - nagrywanie dzwieku

    Witam, jestem posiadaczem plyty wymienionej w temacie Fujitsu Siemens d1605, niestety po zakupieniu plyty nie otrzymałem zadnej plyty ze sterownikami, znalazlem w internecie jakies opcjonalne do odtwarzania dzwieku, ktore dzialaja. Niestety problem zaczyna się gdy mowa(w doslownym tego slowa znaczeniu)...

    Komputery Hardware   18 Lut 2008 14:30 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1032
  • AVC-760 nagrywanie dzwieku

    zgrywanie dzwieku z avc - zgrac dzwiek mozesz tylko w przypadku ekportu zdarzenia z kamery nr1. Przez interneto wszystko dziala, sprubuj zgrac zdarzenie przez internet. Polacz sie z rejestratorem przez program viewer, tam bedziesz mial system config, i bedzie zakladka backup. sciagnij nagranie z kamery...

    Zabezpieczenia Stacjonarne   08 Gru 2008 08:34 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1464
  • brak rejestracji nagrywanego dzwieku

    Mam problem z komputerem. Mianowicie zeden progra do nagrywania dzwieku nie zapisuje, po poprostu nie sŁyszy dzwieków puszczenych z komputera lub z urządzen podpietych pod wejscie liniowe lub mikrofon. Natomiast w glosnikach dwieki. Oczywiscie glosnośc nagrywania itp. reguluje ale mimo to zaden program...

    Komputery Hardware   18 Gru 2008 22:07 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 626
  • Nagrywanie dzwieku z line in, mikser Reloop RMX-20

    Witam. Mam problem z nagraniem dzwieku . Mam mixer Reloop RMX 20. Z podłączeniem wszystko gra. Podczas gdy chce nagrać seta gdy podepnę wyjście REC z mixera pod "line in" na karcie dźwiękowej SB Live! [Audio!B800], set nagrywa mi za cicho (mimo podkręcenia na maxa suwaka line in na karcie). A gdy podepnę...

    Technika Sceniczna i Studyjna   27 Cze 2010 22:15 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5627
  • Nagrywanie dzwieku na zywo na cd

    Oczywiście, że istnieją nagrywarki płyt CD, choćby PHILIPS CDR 602, lub taka jaką posiadam - PHILIPS CDR 560. Potrzebny tylko przedwzmacniacz mikrofonowy, by wzmocnić słaby (ok. 1mV) sygnał z mikrofonu do napięcia wymaganego przez nagrywarkę, to jest 500÷700 mV. Jakość jest nieporównywalnie wyższa, niż...

    Technika Sceniczna i Studyjna   14 Maj 2012 20:30 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1893
  • Problem z nagrywaniem dzwieku

    no wiec o to chodzi ze mam cos wlaczone ze dzwiek nagrywa sie i z mikrofonu, i z 'karty dzwiekowej', tzn ze dzwiek wydobywajacy sie leci do glosnikow, i takze do nagrywania, przez to moze sie przeslac dalej Dobra chyba już rozumiem. Dajmy na to, że mówisz coś do kolegów przez mikrofon i przy okazji...

    Software serwis   27 Sie 2009 00:46 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1342
  • Nagrywanie dzwieku (audiocity)

    Ja bym puścił z miksera OUT na wejście liniowe do karty dźwiękowej (niebieskie), i głośniki do wyjścia z karty... Napisz dokładnie co za mikser itd oraz możesz dać próbkę tego szumu. Mixer to Behringer djx 750 a jutro dorzuce probke tego dzwieku

    Nagłośnienie Estrada   11 Cze 2010 16:00 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2201
  • Brak możliwości jednoczesnego nagrywanie dzwieku z mikrofonu i komputera

    Nie możesz z jednego urządzenia (USB) wybrać mikrofonu, a z drugiego (realtek) miksera i oczekiwać, ze dostaniesz gdzieś tam zmiksowany sygnał. aha, dzięki za info (Chyba ze włączysz dwa programy do nagrywania, zarejestrujesz obie ściezki, i złączysz razem w jakimś programie, co jest IMO...

    Komputery Hardware   14 Mar 2011 18:16 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 5765
  • Nagrywanie dzwieku na komputer z zewnetrznej sieci

    Witam czy może mi ktoś powiedzieć poradzić jak nagrać dźwięk (chce podpiąć komputer pod zewnętrzną siec głośników i nagrać dziwek z tej sieci wychodzący na mikrofon) chciałbym nagrać ten dźwięk w formacie 5:1 ( chyba ze później mogę przerobić owy dźwięk) jakich programów użyć jak się podpiąć jakie...

    Software serwis   27 Mar 2011 23:23 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 491
  • Dell D830 nagrywanie dzwieku

    Witam Mam taki problem, że nie mogę nagrać nic np rejestratorem windowsa, nie moge na skype rozmawiać. Doszedłem do tego, że jak podłącze np zewnetrzny mikrofon i odłączę to naglę wewnętrzny mikrofon zaczyna działać. Co może stanowić problem? System XP. Robiłem reinsal sterów, bawiłem się w ustawieniach...

    Laptopy Hardware   30 Sie 2011 12:34 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1803
  • mikrofon nie nagrywa dzwieku

    witam jak w temacie podpinam mikrofon do gniazda(rozowego) pisze mi ze gniazdo zostalo podlaczone ,jednak gdy otwieram rejestratora dzwieku czy test glosu to nie nagrywa nic. próbowałem już dwa mikrofony i na obu jest ten sam problem. mam zintegrowana karte dźwiękowa ASUSA P5G41T-M i sterowniki...

    Komputery Hardware   09 Paź 2011 20:26 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1956
  • Unitra ZK 120T Nagrywanie dzwieku z wiezy, kabel

    Sprzęt z płytami masz stereo. Magnetofon mono. Sygnał ze sprzętu mieszasz po to, żeby na ZK mieć nagrane oba kanały. Nie zawsze w stereo w obu kanałach "leci" to samo. Dlatego masz Stereo. W mono oba kanały MUSZĄ być zmiksowane po to, żeby dźwięk brzmiał tak samo (komplet brzmień). Inaczej nie da się...

    Połączenia urządzeń   29 Kwi 2012 12:00 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 3325
  • windows 7 64 - nie nagrywa dzwieku

    Witajcie. Zaczynają mi opadać ręce od walki z kompem. Od 2 tygodni zainstalowałem winde 7 64 i mam problem z nagrywaniem dźwięku. Na pokładzie mamy wbudowaną kartę na płycie oraz PCI MAYA44. Jest tak że raz udało mi się przez przypadek uruchomić możliwość nagrywania z kary na płycie (VIA) i to...

    Software serwis   02 Lis 2012 14:35 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 633
  • Nagrywanie dzwieku, dzwieki systemowe same sie nagrywaja

    Mam najnowsze bodajże. Screeny: Dodano po 3 djmitaj dobrze chyba kręcisz, bo między tamtymi gameplay'ami a czasem kiedy zobaczylem te zakłócenia, chyba nagrywałem nowe stery do karty graficznej, ale nie jestem pewien. Może chcąc dobrze coś namieszałem :( Dodano po 7 Pomyłka...

    Software serwis   25 Lut 2013 22:21 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2175
  • [STM32][Discovery M4F][CooCox] - [C]Nagrywanie dzwieku,uzycie libPDMFilter_GCC.a

    Hej, staram się postawić nagrywanie dźwięku na płytce Discovery m4f. Niestety proponowane przez nich przykłady nie są na Coocoxa, a na płatnych programach przekraczają limit załadunkowy- więc korzystam z ich bibliotek i staram się to odpalić na Coocoxie. Niestety w pewnym momencie program zwraca...

    Mikrokontrolery ARM   17 Maj 2014 15:49 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1374
  • [STM32][Discovery M4F][CooCox] - Uruchomienie mikforonu, nagrywanie dzwieku

    Hej, mam problem z nagrywaniem dźwięku na plytce discovery m4f. Zmieniłem wartosci taktowania na 8Mhz które w CooCox są błędne (domyślnie jest 25)- PLL_M oraz HSE_VALUE. Niestety nie mogę uruchomić nagrywania dźwięku (korzystam z bibliotek producenta)- sprawdzając sytuację na analizatorze stanów...

    Mikrokontrolery ARM   24 Cze 2014 17:18 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1356
  • call recorder + sp5303 - zniekształcenie nagrywanego dzwieku przez Call Recorder

    Mam zainstalowany na telefonie program call recorder który nagrywa mi wszystkie rozmowy wychodzące i przychodzace Problem w tym ze wiele rozmów jest dziwnie nagrane Jedne sa nagrane tak ze mój głos jest ok ale głos rozmówcy jest strasznie cichy prawie ze niesłyszalny ale to przeboleje ale w innych...

    GSM Początkujący   29 Cze 2016 17:14 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 828
  • Nagrywanie narracji i jednocześnie dzwięku z gry.

    Witam. Nie wiem czy w dobrym temacie pisze no ale cóż. Chodzi dokladniej o to, że chciałbym nagrywać filmiki na YT z różnych gier. Problem tkwi w tym ze nie moge nagrywac dzwieku z mikro jednoczesnie z dzwiekiem z gry. Gdy wlaczam(w moim przypadku Frapsa) i Audacity(program do nagrywania dzwieku z mikro)...

    Software serwis   07 Mar 2012 21:18 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1251
  • Problem z nagrywaniem fonii !

    Najpierw poszukaj tam gdzie sie ustawia glosnosc dzwieku czy nie masz przy suwaku Line-In zaznaczonej opcji "wycisz" ;) Tylko nie w opcjach odtwarzania tylko nagrywania dzwieku ;) Bo w opcjach odtwarzania raczej nie masz wyciszone skoro cos slychac :D Pociesze Cie ze gdy ja probuje cos nagrac to mi nagrywa...

    Komputery Hardware   10 Sty 2003 01:35 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1291
  • Asus K8N-E nie dziala mikr. i nagrywanie dzwieków

    Posiadam plyte Asus K8N-E Deluxe - ze zintegrowana karta muzyczna Realtek ALC850. Przed formatowanie i instalacja nowego systemu wszystko dzialalo w porzadku, po instalacji nie ma jakiejkolwiek mozliwosci nagrywania dzwieku z mikrofonu czy innego urzadzenia. Odtwarzanie dzwieku dziala poprawnie...

    Software serwis   23 Maj 2006 16:41 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1689
  • Nagrywanie z wejścia Line In.

    Witam. Mam problem z nagrywaniem dzwieku w line in, posiadam mikrofon behringer c1, mixer phonic MU502 i karte dzwiekową Sound Blaster Live. Więc gdy w ustawieniach karty dzwiekowej zaznaczam Line In to jeden z kanałów nagrywa normalnie a drugi tylko minimalnie jak zrobić by obydwa kanały nagrywały...

    Technika Sceniczna i Studyjna   19 Lip 2013 18:40 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2040
  • ATI - Nagrywanie dźwięku puszczonego przez HDMI ATI

    Zmień urządzenie domyślne do odtwarzania/nagrywania na Realtek i będzie działać. Z Realtek widzi mi tylko mikrofon i nieaktywne line in w nagrywaniu, a w odtwarzaniu glosniki. A jaki sterownik odpowiada za przechwytywanie i nagrywanie dzwieku na zywo slyszanego w Windows? ASIO? Bo karta dzwiekowa...

    Software serwis   11 Mar 2016 18:17 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 513
  • Jaki program do nagrywania dźwięku z komputera?

    Jaki program jest najlepszy do nagrywania dzwieku z komputera, odtwarzacze, internet... szukam takiego który w jak najmniejszym stopniu zniekształca głos. Pozdrawiam

    Audio Serwis   04 Lut 2006 23:22 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 687
  • Kamer Panasonic model NV-DS60 - nie nagrywa foni

    Witam Kamera nie nagrywa dzwieku, kaseta nagrana na innej kamerze odtwarza. W trybie kamera wszystko dziala dzwiek po niskiej idzie. Mial ktos taki problem?

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis   20 Gru 2007 07:34 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1023
  • SB Audigy - nie można nagrywać dźwięku

    Witam, mam problem z moja karta muzyczna. We wszystkich programach do nagrywania dzwieku nie moge nagrywac.Wyskakuja bledy ze cos jest nie tak z sample type,ze moja karta nie moze nagrac itp.. oto przyklad z cool edit pro 2.1 "TRY CONVERTING TH SAMPLE TYPE TO A SETTING COMPATIBLE SOUND CARD...itd... Wszystkie...

    Software serwis   14 Sie 2010 19:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1283
  • Asus A7N8X-X, Win XP - Brak opcji "zaawansowane" w nagrywaniu dźwięku

    A jeszcze jedno, czy tam gdzie masz "nagrywanie dzwieku" masz tylko jedna opcje ta ktora zalaczyles na obrazku. Nie masz tam czasem "Realtek AC97 Audio In" lub "Realtek AC97 Audio Mic"?

    Software serwis   19 Sie 2012 22:51 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1707
  • Behringer x air x16 nagrywanie

    Witam, przy nagrywaniu dzwieku na pendrive dzwiek przeskakuje dlaczego? Mowa o plikach nagranych juz przez mikser.

    Nagłośnienie Estrada   26 Sty 2017 16:18 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1875
  • Iphone 7 - szum podczas nagrywania wideo

    Do nagrywania dzwieku przy video chyba sluzy ten mikrofon ktory jest na tasmie wlacznika wiec warto byloby jego podstawic. Jesteś geniuszem, a ja debilem :) Dziwne bo odłączałem przednią taśmę głośnika rozmów i mikrofonu i wtedy w ogóle nie nagrywał dzwięku więc myślałem, że to ten mikrofon odpowiada...

    GSM Początkujący   23 Lis 2018 16:25 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2475
  • Program który po pojawieniu sie dzwieku włączy nagrywnie

    Witam, poszukuje programu który bedzie nagrywał w format mp3, po pojawieniu sie sygnału na wejściu karty dzwiekowej włączy odrazu automatycznie nagrywanie, gdy sygnał zaniknie nagrywanie sie wyłączy. Program bedzie słuzył do nagrywania transmisji radiowych, czy znacie moze taki prosty program z takimi...

    Software serwis   02 Paź 2006 12:07 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 842
  • vhs-pc problem z przechwyceniem dzwieku

    witam mam problem z przechwyceniem dzwieku z odtwarzacza video VHS na komputer przez karte TV obraz jest dzwiiek tez slychac w glosnikach ale podczas nagrywania tzn przechwytywania nie nagrywa sie dzwiek tylko sam obraz oto mioje kabelki: Posty i tematy scaliłem. Proszę kontynuować w tym miejscu....

    Komputery Hardware   21 Lut 2010 23:17 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 843
  • Jaki prosty w obsludze rejestrator dzwieku dla starszej osoby?

    Witam Kolegow, Potrzebny jest bardzo prosty w obsludze rejestrator dzwieku /dyktafon/ dla osoby w wieku ok 80 lat. Bedzie on uzywany miedzy innymi do nagrywania rozmow z lekarzami, pielegniarkami i innymi osobami dajacymi roznego rodzaju instrukcje i porady. Osoba ta ma lekkie zaburzenia pamieci i...

    RTV Co kupić?   15 Wrz 2017 09:00 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 774
  • Compro E900F opoznienie dzwieku

    mam tak samo.... E9000F w ComproDTV 4.5.5.4 dźwięk opóźniony o kilka sekund względem obrazu. Za to w Media Center w Win7 opóźnienia nie ma ale są za to problemy z wyświetlaniem obrazu. Przy przełączaniu kanałów obraz i dźwięk zanika ale co ciekawe gdy włączy się nagrywanie wszystko nagrywa się poprawnie...

    Komputery Hardware   07 Mar 2010 22:15 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 3660
  • PANASONIC LUMIX G7 odsłuch dźwięku przy nagrywaniu

    To jest aparat fotograficzny a nie kamera wideo. Nie masz molziwosci zadnej kontroli dzwieku. Dzwiek jest kontrolowany przez aparat w sposob automatyczny. Dopiero podczas edycji mozesz co nieco skorygowac. Nawet GH5 nie ma takich mozliwosci - ma wyjscie na sluchawki. PS Nawet kamery amatorskie nie...

    Film i Wideo   01 Paź 2018 12:19 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 747
  • Problem z nagraniem dzwieku

    mam karte Vide Mate x200 i uzywam programu Compro DTV3. Mam podlaczona kamere do komputera i probuje nagrac sobie wgrac film do komputera. Wszytsko by bylo ok, ale podczas nagrywania nie nagrywa mi sie dzwiek. Obraz z kamery mam podlaczony za pomoca TV-in, natomiast dzwiek z kamery jest podlaczony...

    Software serwis   06 Lis 2007 19:17 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 711
  • Realtek HDAudio w laptopie DV9780 - niska jakość nagrywania

    Mam potężny kłopot z lapkiem DV9780 (platforma Intel C2D, dzwiek na kosciach Realtek HD Audio) - chodzi mi o dźwiek a ściślej - jakość rejestrowanego dźwięku z wbudowanych w laptopa mikrofonów Dzwiek ten trudno nazwać czystym -cały czas słychać głosny szum. Zastosowanie Realtekowych filtrów- eliminuje...

    Komputery Hardware   29 Sty 2008 12:02 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2018
  • Szukam - Nie wiem jak znalezc urzadzenie do odtw. dzwieku...

    Witam Bitstop. Sprawdzalem uklady ISD i mikrokontroler ale niestety nie podalem konkretnych danych jezeli chodzi o urzadzenie ktorego potrzebuje. Otoz urzadzenia o ktorych wspomniales sa niestety za duze a uklad ISD wymaga zewnetrznego zasilania. Urzadzenie ktorego szukam jest mi potrzebne do umieszczenia...

    Początkujący Elektronicy   10 Paź 2016 15:59 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 600
  • Kamera Lesna BALEVER BL480L-P zaklocenia dzwieku przy zasilaniu z sieci

    Szanowni Państwo, Kamera leśna, zanim trafi w miejsce docelowe (gdzie będzie zasilana z akumulatora z solarem), służy mi jako monitoring przyszłego placu budowy. Aby nie kombinować za bardzo, powiesiłem ją na drzewie i zasiliłem z zasilacza sieciowego "no name". Do tego dorobiłem 7m przedłużacza...

    Monitoring Wizyjny CCTV   30 Wrz 2019 07:40 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 132
  • nokia 301 dyktafon nagral bez dzwieku

    Witam jestem tajemniczym klientem i moim zadaniem jest nagrywanie tzw audytow , poniewaz zgubilam telefon lepszej genarcji zostala mi tymczasowo stara nokia 301 aczkowliek posiadajaca dyktafon , w domu przed badaniem - audytem sprawdzilam dyktafon bylo ok , wiec sie niczego nie obawialam , przystapilam...

    GSM Początkujący   25 Sie 2015 16:01 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 519
  • Obraz szybszy od dźwięku przy nagrywaniu kamerki internetowej

    Witam wszystkich serdecznie! Mam następujący problem. Otóż ostatnio zacząłem nagrywać gameplaye z gier. Posiadam lapka Asus G752VS z wbudowaną kamerką USB2.0 HD UVC WebCam, system operacyjny Windows 10 Home. Nagrywam programem Action! (v3.7.1). Ale kiedy chciałem kamerkę nagrywać osobnym programem...

    Film i Wideo   10 Gru 2018 10:44 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 240
  • Audigy 2 - jak nagrywać dźwięk z efektami?

    Mam karte audigy 2 creative i znalazlem w jej oprogramowaniu bardzo wiele opcji zmiany dzwieku. Mamy na mysli wokalu ktory nagrywany przez mikrofon. Tylko nie wiem jak zrobic zeby wokal z tymi wszystkimi efektami ktory słysze w głosnikach nagrywał sie, poniewaz kiedy tam nagrywanie to ten wokal nagrywa...

    Komputery Hardware   12 Sty 2007 15:44 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1164
  • nagrywanie i mixowanie w kompie

    jarek jakbys cos takiego miał zzzz 2 reki to załatw mi!!!!! ale nie za drogo :lol: ale wczesniej daj mi znac!! ok 60 moge dac!! ale mi ją sam zamontujesz piracie hihi :wink: przypominam mam pł.główną k7vz i karta muzyczna jest zintegrowana z nią:-(( mam program do mikrofonu nagrywa extra,komp tesz nagrywa...

    Software serwis   11 Cze 2005 09:45 Odpowiedzi: 42    Wyświetleń: 6828
  • Automat. nagrywanie rozmow telefonicznych - przystawka do PC

    Projekt powstal z banalnego powodu, musze nagrywac rozmowy telefoniczne, ktore prowadze. Oczywiscie za zgoda obu stron ;-) Urzadzenie bedzie zamontowane w komputrze klasy PC z ktorym komunikuje sie jak myszka komputerowa. Podczas rozmowy, wybrany przez nas klawisz myszy, zostaje na stale wcisniety....

    Artykuły   27 Kwi 2005 10:44 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4716
  • Brak nagrywania dźwięku M-Audio Audiophile 2496+MP Studio Art Tube+StudioP

    Witam, zwracam sie z wielka prosba do znawcow sprzetu audio o pomoc i rozwiazanie problemu: A problem jest taki iz zakupilem mikrofon pojemnosciowy SudioProjects B1, Preampa Mp Studio Art Tube oraz karte dzwiekowa M-Audio Audiophile 2496 i sprobowalem juz wszystkich sposobow,ale nadal nie jestem...

    Technika Sceniczna i Studyjna   30 Gru 2012 20:47 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1935
  • SONY SLV-E810UX - brak dzwieku

    Witam! Mam magnetowid (jak w temacie) SONY SLV-E810UX przywieziony z Wegier i problem e tym, ze nie ma dzwieku, ani przy nagrywaniu, ani przy odtwarzaniu nagranych na nim (przez RF) kaset. Przy podlaczeniu go do TV przez RF jest tylko szum. Przy odtwarzaniu innych kaset dzwiek jest ale tylko przez...

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis   24 Mar 2005 01:51 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 894
  • Winfast TV 2000 XP - szum zamiast dzwieku

    witam uzywam karty TV jak w temacie. plus zestaw glosnikow 5.1 creative, chociaz przy odbiorze TV z tunera dzialaja tylko 2 jako stereo. dzwiek podlaczony z Tunera do AUX na plycie glownej asus p4p800s-x (zintegrowana muzyka). wszystko pieknie odtwarza, ale niektore programy nie maja poprawnego dzwieku....

    Komputery Hardware   13 Lis 2005 01:30 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1850
  • Zla jakosc dzwieku z mikrofonu

    Witam Posiadam plyte glowna Abit IC7 z karta dzwiekowa na pokladzie. Niestety cos nie tak dziala wejscie mikrofonowe gdyz jak podlaczam mikrofon i zaczynam rozmawiac przez komunikatory lub nagrywam dzwiek to jest on okropnie zaklucony ( buczenie , itp). Nagralem kilka sekund owego dzwieku i umiescilem...

    Komputery Hardware   06 Gru 2005 17:45 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2254
  • nagrywaniei odtwarzanie dzwieku

    jakie sa zasady nagrywania i odtwarzania dzwieku na tasmach magnetycznych i powody stosowania ukladow korekcyjnych pytanie na egzamin ZSZ

    Początkujący Elektronicy   15 Wrz 2009 22:25 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 1781
  • Motorola v3 brak mozliwosci zmiany dzwieku wiadomosci.

    Jakis miesiac temu wgralem nowy soft do motoroli v3. Nagrywanie video chodzi, jezyk polski chodzi, wyszukiwanie w ksiazce chodzi, ale nie ma mozliwosci zmiany ani ustawienia dzwieku wiadomosci. Dzwiek polaczenia natomiast mozna zmieniac. Jezeli ktos spotkal sie z czyms podobnym prosze o rade.

    GSM Serwis   02 Gru 2008 00:00 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1797
  • Poszukuje profesjonalnego programu do odszumiania dzwieku i

    Na prawdę nie ma sposobu? Podam przykład. Łączność DX. Wyjście audio z TRX-a jest podłączone do wejścia liniowego karty dźwiękowej, i wszystko jest nagrywane na rejestrator dzwieku (wysoka jakość, PCM). Słychać jest w szumie sygnał (mam na myśli fonię, np SSB, AM), jednak stostunek sygnału...

    Software serwis   09 Gru 2010 16:04 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 7534
  • jaka moze byc przyczyna zacinania traktora 2 pro oraz dzwieku ?

    Witam, moj komp : lenovo g530, dual core 2,2 , 3 gb ram. windows 7. borykam się z problemem przycinającego sie programu do miksowania muzyki. przycina się zarówno dźwięk jak i obraz przesuwającej się ścieżki (chmurki obrazujacej dziwiek). uniemozliwia to granie w klubie. przyciecie trwa mniej...

    Software serwis   08 Wrz 2012 19:36 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3264
  • zk140 lampowy - Brak dzwieku,szukam schematu ideowego

    Witam uzytkowników szpulowych ZK. Ostatnio nabylem taki egzemplarz ZK140 lampowy ale brak dzwieku lampy widac się swiecą ,przy wcisnieciu REC(nagrywanie) lampa nie pokazuje charakterystycznych pasków .Czy posiada ktoś schemat w dobrej rozdzielczości bo te na goglach są mało wyrazne wrecz zamazane oraz...

    Inne Szukam   06 Lut 2013 22:39 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 942
  • Nagrywanie głosu przez mikrofon-skype.

    Kupiłem nowe słuchawki multimedialne z mikrofonem.Wtyczkę zieloną włożyłem do gniazda line out, zaś czerwoną do gn.mikrofon. Niestety w rejestratorze dzwieku moja mowa się nie nagrywa.W ustawieniach dzwięku i ustawieniach audio wszystko wygląda że dobrze.Jednak po testowaniu sprzętu (nagrywanie tekstu)...

    Software serwis   10 Lut 2006 18:48 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4650
  • Nagrywanie cd-audio. Jaki program najlepszy?

    Witam Mam do Was pytanko. Jaki program jest najlepszy do nagrywania cd-audio tzn. chodzi mi o jakosc dzwieku i wyrownanie glosnosci w nagranej plycie. Wiem, ze czym wolniej nagrywa tym lepiej np: w Nero. Jest cos lepszego?? Dzieki z gory

    Software serwis   29 Wrz 2006 11:04 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2449
  • Nagrywanie z wejścia line in do MP3 w locie-jaki program?

    Witam. Niestety po moich już długo ciągnących się poszukiwaniach w google itp skłoniełem się załozyć posta... nie wiem jakim programem moglbym nagrywac bezposrednio do formatu MP3 dzwiek z wejscia liniowego.... konkretnie sluzyc mi to bedzie to nagrywania setow w klubach. Wiem ze mozna np audacity ale...

    Software serwis   24 Kwi 2007 21:20 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2511
  • Szumy przy nagrywaniu dźwięku z mikrofonu

    nagrywalem juz swoim mikrofonem, ale od pewnego czasu, kiedy nagrywam dzwiek w rejestratorze dzwieku slysze wyrazne szumienie. mozecie mi powiedziec czym to moze byc spowodowane, albo jakie sa dobre programy do nagrywania?

    Audio Serwis   24 Cze 2007 07:21 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3594
  • k700, dzwiek przy nagrywaniu

    jak sie pozbyc, wkurzajacego dzwieku pojawiajacego sie przy wlaczeniu/wylaczeniu nagrywania dzwieku/filmiku, czy tez przy robieniu zdjec? nie ma takiej opcji w ustawieniach

    GSM Serwis   25 Wrz 2005 17:55 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 651
  • Nagrywanie muzyki na kompa

    Witam! Polecam program Cool Edit Pro 2.1 , bardzo dobry do nagrywania i obrobki dzwieku. Pozdrawiam

    Technika Sceniczna i Studyjna   11 Lis 2005 21:58 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1650
  • Jak nagrywać odtwarzane na komputerze pliki?

    dowolny program do nagrywania dźwęku w którym jako źródlo dzwieku ustawiamy sygnał z mixera

    Software serwis   07 Lip 2006 14:26 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1170
  • Tuner TV SAA7130 TV CARD nagrywanie bez dźwięku

    Witam posiadam karte telewizyjna SAA7130 TV CARD i przy nagrywaniu jest brak dzwieku co zrobic?

    Komputery Hardware   04 Lut 2009 12:13 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1544
  • Nagrywanie za pomocą UCA 200

    Witam , serdecznie, Mam problem z podłaczeniem Uca 200 do mojego mixera tj.1832 FX , Czy moze ktos podpowiedziec w jaki sposób moge nagrywac kawlki na komp, lub inny nośnik? Nigdy tego nie robiłem wiec prosze o wyrozumienie, Fajnie by było jakby ktos opisał cały proces , krok po kroku bo jak sami wiecie...

    Nagłośnienie Estrada   18 Lis 2010 10:46 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1274
  • Mikrofon przy komputerze nagrywa tylko na lewy kanal

    Chodzi Ci o regulator glosnosci windowsa? jesli tak to balans jest ustawiony na srodek wszedzie. Jeszcze jakies pomysly? Duzo czytalem juz na ten temat i mozliwe jest ze w tym przypadku to wina sterownikow dzwieku? Wiele osob pisze ze majk moze byc mono i dlatego tak nagrywa, no ale tak jak wspominalem...

    Komputery Hardware   20 Kwi 2011 11:16 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2817
  • Kamera cyfrowa do nagrywania nocą

    Szukam kamery nie musi byc HD, ktora bedzie dobrze nagrywac nocą, zeby obraz nie byk ciemny. Jakis czas temu kupiłem TOSHIBA CAMILEO P30 FULL HD niestety zawiodlem sie nie tylko na jakosci nagrywanych filmow w nocy ale i na gubieniu ostrosci oraz jakosci dzwieku. Niestety duzych funduszy nie posiadam...

    RTV Co kupić?   12 Lut 2012 17:42 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2234
  • Mikrofon nie nagrywa mnie

    Nagrywalem w tym domyslnym programie "rejestrator dzwieku" ale dalej bylo to samo, wiecsciagnalem audacity i dalej nie nagrywa mnie tylko komputer. Dodano po 4 To jak pomoże ktoś mi z tym problemem?

    Komputery Hardware   04 Mar 2012 14:32 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2029
  • sony HXR-MC50e nagrywa tylko szum

    Kupilem kamerke sony HXR-MC50e i nagrywa tylko szum, zadnego dzwieku z otoczenia. Czego moze to byc wina? Uszkodzenia mechanicznego, czy braku jakiegos zewnetrznego mikrofonu?? Treść poprawiłem. Zdania zaczynamy wielką literą, kończymy kropką. Następnym razem będzie ostrzeżenie. 3.1.13. (10.9,...

    DVD/VCR/Kamery Początkujący   07 Mar 2012 22:36 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1832
  • Audacity - Wielki szum po włączeniu nagrywania

    Moze zacznij od zmiany mikrofonu. Na mikrofon do odpowiednich zastosowan (czytaj nie do zastosowan czatowych). Zalman znany jest bardziej jako producent obudow czy systemow chlodzenia niz mikrofonow. Moze byc rowniez problem z uziemieniem. Zauwazylem ze wiele stacjonarnych komputerow "buczy". Jedne...

    Film i Wideo   23 Paź 2013 17:35 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 5685
  • Nagrywanie setów konsola jak podłączyć?

    Witam jak podłączyc mikser,monitory studyjne NEKKST K8,do tego interfejs do kompa zeby nagrywac sety. Dodam ze monitory podpiąłem do interfejsu a interfejs do kompa oraz mikser do kompa kablem czincz-jack 3,5 i dzwieku nie da sie nagrywać ani nie leci muza z miksera na głośniki. A jak podepnę monitory...

    Technika Sceniczna i Studyjna   29 Sty 2016 13:00 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 846
  • nagrywanie gromu dzwiekowego z 4 mikrofonow

    Planuje nagrywanie (do wav) wytworzonego przez naddzwiekowe pociski gromu dzwiekowego w 4 kanalach z 4 mikrofonow ulozonych w roznych miejscach (ok 3m kable). Wazne, zeby opoznienie na kazdym kanale bylo takie same aby porownac czas propagacji dzwieku do mikrofonow. Dzwiek nie musi byc odwzorowany idealnie...

    Technika Sceniczna i Studyjna   02 Maj 2016 09:26 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 894
  • Jaki tuner do nagrywania w HD i edycji z NC+

    co do cryptoboxa 650HD to przetestowałem nagrywa na USB pliki TS. Materiał niekodowany nagrany na usb mozna otworzyc na PC ale kiedy sprobowalem nagrac kodowany to juz go na pc otworzyc nie mogłem .... w vlc leci niby kilka sekund ale zero dzwieku i obrazu ... Czy ma ktos jakis pomysl jak mozna by...

    RTV Co kupić?   21 Maj 2017 09:03 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 5424
  • Mikrofon nagrywa dzwieki pracy karty graficznej.

    Witam wszystkich, tak jak w temacie jedyny problem z moim mikrofonem jest taki. Podczas nagrywania lub rozmowy przez ts, skype lub w grze. Slychac prace karty graficznej. Moj mikrofon jest podlaczony do karty dzwiekowej Creative Sound Blaster Audigy Fx OEM 5.1 PCIe Sound Card za pomoca kabla XLR-->...

    Komputery Hardware   12 Lis 2016 20:18 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 489
  • Nagrywanie MIDI, a później zapisanie w .mp3 ale z brzmieniem pianina

    Witam, cos kolega pokrecil, Midi - w tym formacie zapisujesz tylko komency midi, czyli prosciej nacisniecia klawiszy i ustawienia regulatorow TYLKO, jezei odtwazasz plik midi na jakims odtwarzaczu to podstawi on brzmienia jakie posiada a nie brzmienia z nagrywanego instrumentu. Export Midi do Mp3...

    Software serwis   03 Kwi 2020 22:11 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 537
  • Program do nagrywania przez gniazdo jack.

    Witam, chyba nie do konca kolega rozumie problem: - tak wiekszosc laptopow (ktore nie maja 2 oddzielnych zlaczy) ma kombinowane zlacze sluchawkowe z mikrofonem. - nagrywac mozesz kazdym/dowolnym programem obslugujacym nagrywanie, w ustawieniach dzwieku masz podlglad syganlu z wejscia mikrofonowego. -...

    Technika studyjna   18 Mar 2020 15:34 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 342
  • Szukam ciekawego dekodera dzwieku przestrzennego

    Zamiast marudzić 8) - lepiej zobaczcie sobie te kości audio - jak nie chce sie komuś robić na 3 audioprocesorach stereo. Trzeba by skądś je załatwić. A co do tego schamtau na AT89c4051 i TDA - przecież to standardowa aplikacja obu układów - poza tym to jest stereo a temat postu brzmi "pomoz...

    Projektowanie Układów   12 Mar 2008 20:18 Odpowiedzi: 161    Wyświetleń: 39525
  • Pomocy zgrywam filmik na dysk i tez zapisuje mi bez dzwieku

    A sprawdzałes w ustawieniach nagrywania karty muzycznej czy oby z dobrego kanału muzycznego nagrywa ?? Powinno być (zwykle tak jest) LINE-IN, ewentualnie zwiększyć czułość lub odznaczyć "wycisz" innych pomysłów nie mam. Próby dokanaj nagrywając zwykłym rejestratorem pod Windozą dźwięku z tunera, jak...

    Software serwis   11 Mar 2004 20:53 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 908
  • Rejestrator dzwieku - tylko 60 sek ?

    Znalazłem taki oto sposób, sam nie testowałem bo używam innego programu i nie mam potrzeby. "1. uruchom Rejestrator dźwięku. 2. Kliknij przycisk Rejestruj i odczekaj 60 sekund. 3. Po zakończeniu rejestrowania dźwięku kliknij polecenie Zapisz jako w menu Plik i nazwij plik jako Pusty.wav. Aby...

    Software serwis   20 Paź 2004 23:13 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 6242
  • Format nagranego dzwieku w SE T630.

    a w jakim formacie T630 nagrywa? Ja mam T68i, zgrywa mi do AMR i DA się przekonwertować na wav, mp3

    GSM Serwis   21 Kwi 2005 12:06 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 663
  • Uklad opozniania dzwieku

    papuga powtarza krótkie frazy, jeśli to ma działąć w sposób ciągły to potrzebna jest jest pamięć FIFO która jest w stanie zapamiętać 10sek próbek. Był kiedyś opisany prosty przetwornik AC (jeden wznacniacz operacyjny, komparator, troche elementów biernych) który po RS232 rejestrował jednobitowo dzwięk...

    Projektowanie Układów   20 Sie 2005 20:38 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1365
  • Zla Jakos Dzwieku Z Mikrofonu

    sluchawki z mikrofonem podlaczalem pod drugi komputer i tam dzwiek czysty jak lza - tak samo skonfigurowany windows , taki sam uklad dzwiekowy , te same sterowniki tylko plyta inna glowna oraz inne podzespoly A w moim kompie jak nagrywam to slysze buczenie i trzaski Czy UPS ktory znajduje sie okolo...

    Komputery Hardware   17 Paź 2005 06:35 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1227
  • szukam programu do tworzenia dzwieku 5.1

    dzieki za odpowiedz prosze o dalsze propozycje poniewaz ptrzebuje troszke programow zeby miec co wybrac niemusi to byc najleopszy ale zeby mial te funkcje opisane w moim ostatnim poscie posiadam pelna wersje pogramu acid v 4.0 f tam tez jest taka opcja ale jakos niedziala wlaczam na np lewy...

    Software serwis   31 Gru 2005 11:19 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2171
  • zapis dzwieku z programu

    volter - jedna z mniej inteligentnych odpowiedzi. martix15 - jezeli masz karte fullduplex, to uruchom program do nagrywania, jak zrodlo daj mixer lub wava/fm/line/cd - jezeli wiesz jaki to typ dzwieku (wave pewnie). Wlacz nagrywanie, wlacz program. Po odegraniu dzwiekow i wylaczeniu programu wylacz...

    Software serwis   08 Gru 2005 00:57 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 854
  • brak dzwieku w filmach avi a mp3 graja co jest ???

    Kodeki AC3 (od dźwięku) jak i filtry FFDShow są już w tym zestawie który Ci zaproponowałem. Do k.dźwiękowej nagrywałeś tylko sterowniki, czy cały zestaw z programami? Jeśli cały zestaw to jeszcze raz od nowa: odinstaluj wszystko do Livea, odinstaluj "mój" zestaw kodeków i wszystkie inne jeśli nie zrobiłeś...

    Software serwis   19 Gru 2005 16:58 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3923
  • Poprawa dzwieku, - kable?

    Witam. Po pierwsze to dźwięk z komputera nigdy nie będzie idealny. W komputerze jest za dużo elementów generujących pola elektryczne, magnatyczne itd. żeby nie miały one wpływu na odtważaną muzykę. Jak chcesz słuchać muzyki bez komputerowych "dodatków" to najlepiej nagrywaj sobie ulubioną muzykę...

    Technika Sceniczna i Studyjna   30 Sie 2006 11:26 Odpowiedzi: 42    Wyświetleń: 3130
  • jak dodac strumien dzwieku

    do tego programu ma opcje nagrywanie MP3 a chce dodac sciezke z gadu gadu radio moze tu cos zmienic ,probuje zmiane koloru (na pierwszu rzut oka brzydki)ale moze ktos doradzi tak aby czegos nie popsuc. moze znajdzie sie magic co zmieni skure tego programu. <?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1"...

    Software serwis   22 Kwi 2007 11:16 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1698
  • szukam programu do nagrania dzwieku

    Szukam programu do nagrywania dzwieku z internetu. Probwalem przez CD-ex'a ale jakosc jest fatalna. Chce zgrac sobie muzyke np z tego klipu do mp3 Dlaczego chce tak zrobic? Mam poblokowane p2p i nie moge przez to sciagac tego kawalka;/

    Software serwis   15 Cze 2007 00:55 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1068
  • Zgrywanie dzwieku i obrazu w czasie odtwarzania ze stron www

    W Viście (zainstalowanej na moim nowym laptopie HP Pavilion 'Santa Rosa' T7300)nie mam takiej możliwości, chociażbym nie wiem co robił (możliwe, że to jednak sterownik Realteka coś kombinuje). Mam możliwość nagrania dźwięku tylko z mikrofonu. Jeżeli masz więc ten zestaw oprogramowania, to nie wróżę ci...

    Software serwis   05 Paź 2007 01:13 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 908
  • Laptop HP NX7400po zalaniu- brak dzwieku + nie dziala na bat

    Witam Okoliczności: laptop podłączony do baterii zalany 0.5l wody przeleżał całą noc, po czym bateria została wyciągnięta a laptop wysuszony. Efekt: laptop działa tylko przy zasilaniu z zasilacza, nie ma dźwięku w głośnikach ale nagrywa i odtwarza dźwięk przez wyjście słuchawkowe i wejście mikrofonowe....

    Komputery Hardware   09 Lut 2008 20:54 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1827
  • kamera JVC GR-FXM37E nie kasuje dzwieku poprzedniego nagr

    Witam. Mam problem z kamerą JVC GR-FXM37E. Usterka polega na tym że przy nagrywaniu nie kasuje dźwięku z poprzedniego nagrania (przy odtwarzaniu ostatniego zapisu z taśmy video słychać w tle dźwięki z poprzedniego nagrania). Z góry dziękuję za pomoc :). Post poprawiłem - proszę pisać staranniej....

    Początkujący Serwisanci   11 Lut 2008 09:23 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 567
  • nagranie dzwieku za mikserem (LDM MX 6D)

    W twoim powermixerze jest wyjście dźwięku gniazda RCA (chinch) oznaczone Wyjście Master (lub podobnie) Wyj. TAPE RCA (lub podobnie) Do nich podłączasz urządzenie, którym chcesz nagrywać dyktafon to najgorszy pomysł. Dla mnie optymalnym wydaje się komputer...

    Technika Sceniczna i Studyjna   11 Mar 2008 20:48 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1613
  • Dwa zrodla dzwieku i program zapowiadajacy do radia inter...

    Witam. Zaczynam eksperymentowac z radiem internetowym. Przydal by mi sie program dzieki ktoremu dzwiek z wejscia line in i mikrofonowego jest zapowiadany tzn. dochodzi sygnal z np. line in i sie nagrywa. W tym czasie jest odtwarzany krotki dźwięk, a po nim puszczany dzwiek z line in, to samo z wejscia...

    Software serwis   09 Kwi 2008 19:01 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 537
  • Analiza dzwieku - pytania teoretyczne

    Co do dopełniania próbek zerami - nie jest mi to potrzebne, gdyż zawsze pobieram liczbę próbek będącą potęgą 2. Jeśli chodzi o selekcje kanałów, na razie nagrywam w trybie mono ale chciałbym nagrywać w trybie stereo i później móc rozdzielić próbki na kanały L i R.

    DSP i Transmisja   20 Kwi 2008 00:45 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 3586
  • Creative X-Fi Xtreme Audio, brak dzwieku na mic.

    Moze dam screeny z tego co jest .. Wyzej w zakladce nagrywanie jak podlaczam do laptopa na windows 7 mikrofon to pojawia sie panel przedni wejscie mini-jack 3.5 mm. To co jest napisane microphone to nie sa sluchawki. To jest wyjscie zielone czyli dzwiek. Tam tylko ustawie regulacje...

    Komputery Hardware   31 Gru 2009 16:16 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3263
  • Regulacja Dzwieku (realtek HD)

    Witam, chcialbym was zapytac czy moze wiecie jak zrobic zeby nie byly wyciszone te kanaly: Glosnosc CD, Mikrofonu, wejscia i miks stereo karta dzwiekowa to Realtek HD bo podpinam mixer pod kompa wejscie line in kolor niebieski i slychac tak jak by w starym radiu i ja mysle ze to wlasnie przez to ze to...

    Software serwis   10 Cze 2010 18:21 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1617
  • Mediona 9069, Pasy oraz brak dzwieku przy odtwarzaniu tasm

    Dzis przyszla ta czwarta juz kamera z kolei.I jest dokladnie to samo.Wkladam tasme.Wszystko nagrywa jest ok.Wkladam po kolei dwie starsze tasmy - dziala, wyjmuje je i wkladam jeszcze raz - pasy i brak dzwieku.Wkladam ta pierwsza tasme(ktora jest nowa)z nagranym przed chwila materialem - pasy i brak dzwieku.O...

    DVD/VCR/Kamery Początkujący   12 Lut 2011 16:42 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1884
  • Wyjscie dzwieku przez jack i SPDIF

    Wejdź w Panel Sterowania / Dźwięk i ustaw na zakładce |Odtwarzanie| Głośniki - jak nie są - jako urzadzenie domyślne (konf. np. 5.1). Na zakładce |Nagrywanie| - włącz i ustaw jako domyślne Stereo Mix (jak brak na liście to trzeba zaznaczyć pokazywanie ukrytych/wyłączonych urzadzeń), następnie wejdź...

    Software serwis   10 Gru 2011 14:13 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 7206
  • M531S - brak dzwieku po podlaczeiu gramofonu

    Czy ten magnetofon może wzmacniać dźwięk ze źródła zewnętrznego, podłączonego w sposób właściwy do wejścia magnetofonu? Włącz nagrywanie i pauzę, ustaw poziom nagrywania na "połowę" i jeśli nie usłyszysz dźwięku w głośnikach podłączonych do magnetofonu to będzie oznaczać, że magnetofon przez wbudowany...

    Audio Początkujący   29 Kwi 2013 15:46 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1251
  • HTC sensation - Brak dzwieku ear,jack,speaker,mic

    Witam. Prosze o pomoc kogoś kto napotkał taki problem. Telefon mój, nie zlany, nie babrany soft, z dnia na dzień przestał dzialać dzwięk, jak tylko sie załączy coś związanego z nim słychać zakłucenia i szumy w speaker. Przy próbie nagrania rejestratorem głosu nie nagrywa, zawiesza program, innym programem...

    GSM Początkujący   10 Lis 2013 18:44 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1746
  • Rejestrator dzwieku z wejscia audio

    Elo,mam program generator szumow,ktore potrzebuje nagrac nie za pomoca mikrofonu tylko zeby te szumy byly wyizolowane .Jak to zrobic ? .Po prostu bez zaklocen wyizolowany szum,ktory mi idzie przez glosniki . Probowalem normalnie po odlaczeniu mikrofonu to nic nie nagrywa.O to mi chodzi zeby nagrac bez...

    Software serwis   10 Gru 2014 23:16 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 474
  • Acer Aspire E-1 - Brak dzwieku po czyszczeniu wentylatora.

    karta zintegrowana. system wyswietla w pasku ikone glosnika z (x). Informacja (Brak zainstalowanego urzadzenia wyjsciowego audio) Wchodzac w dzwieki komunikat jest taki sam dla odtwarzania i nagrywania (nie zainstalowano zadnych urzadzen audio.) Wchodzac w menadzer urzadzen, klikajac na kontroler...

    Software serwis   22 Sie 2015 13:54 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 465