Albo nagrzewnicę
jest tak jak prawie w każdym vw równolegle do nagrzewnicy
parownik powinien być zapięty równolegle z nagrzewnicą!
Witam, Będę wdzięczny za sprawdzenie numeru pewnej części, odpowietrznika układu chłodzenia. Tuż obok króćców nagrzewnicy. Audi 100 C4 ABC. Dziękuję. Pozdrawiam, Maciek
Mam problem z ogrzewaniem. Auto grzeje bardzo minimalnie, chociaż na klimatroniku mam ustawione na maxa (HI) Przedmuchiwałem i przepłukiwałem nagrzewnice. Nie widać, żeby była zapchana. Wymieniłem też termostat, nowy płyn chłodzący i nic się nie zmieniło. Klimatyzacja działa super latem, nawiewy są sprawne. Mam takie pytanie: Czy sam wyświetlacz klimatroniku...
Potrzebuję informacji na temat wymiany nagrzewnicy w Audi 100 C4 bez klimatyzacji 1993 rok. Nagrzewnica jest w zespole z dmuchawą, pod maską silnika na podszybiu (zdjęcie). Odkręciłem co tylko można, odłączyłem węże i cięgna jednak przy użyciu niewielkiej siły nie mogę tego zespołu wyjąć. Czy jest jeszcze coś przymocowane od wnętrza samochodu, co trzeba...
Odpowietrz porządnie układ i zalej płynem. Jeden odpowietrznik jest z przodu silnika w środku v-ki na metalowej rurze (śrubka na imbus 5), drugi na podszybiu na wężu od nagrzewnicy.
Mój kolega ma to samo jak doda gazu to ogrzewanie jest dobre.Probowaliśmy wszystkiego odpowietrzanie itd. i nic dalej to samo więc nie chcę Cię martwic ale na 99% masz zabitą nagrzewnicę.Podjedż na myjkę samochodowa albo gdzieś żebys miał dostęp do węża z wodą,odkręć oba przewody do nagrzewnicy i spróbuj ją przepłukać (przy okazji zobaczysz jakie ciśnienie...
Powinny być po lewej stronie obudowy nagrzewnicy, są chyba trzy https://a4-klub.pl/topic/8125-b5-afn-wyk... tutaj masz manual
Skoro wymieniałe termostat (zakładam, że nowy) A przewody idące do nagrzewnicy są zimne, to albo są zapchane, albo zapowietrzone, albo idą wysoko i pompa nie ogarnia. Najpierw zrób tak: Włącz silnik poluzuj wężyk idący do nagrzewnicy tak żeby się odpowietrzył, niech ktoś go przegazuje, powinno troche płynu się wylać i powietrze uciec. Powinno pomóc.
Na 99% nagrzewnica
Miałem to samo, u mnie była "niedrożna" nagrzewnica. Po wymianie nagrzewnicy wszystko ok, goraco jak w parowozie..:)
Przy nagrzewnicy powinieneś mieć elektryczną grzałkę która ma za zadanie dogrzewać powietrze, gdy silnik zimny jest- sprawdź czy działa. No drożność samej nagrzewnicy też wypadało by sprawdzić.
Może napisałem nie do końca jasno. Woda w kabinie pojawiła się po zalaniu tego miejsca gdzie jest nagrzewnica. Mimo, że woda ładnie odpływa... Dziękuję Ci bardzo Kolego za zainteresowanie moim problemem ale to raczej nie drzwi. Woda pojawiła się kiedy lałem wodę pod maskę w tym takim korycie gdzie nagrzewnica się znajduje. Co robić?
witam mam pytanie co do tej nagrzewnicy u mnie jest podobny problem jak ją dokładnie wymontować ?
Cześć wszystkim! Mam problem ze swoją audiczką A mianowicie wygania płyn chłodniczy przez korek od zbiorniczka wyrównawczego i nie grzeje w środu. Próbowałem odpowietrzyć ale po odkręcaniu odpowietrznika przy wężu od nagrzewnicy nie leci wogóle płyn w czym może być problem?
Co prawda wszystko o modelu C4/A6, ale całkiem możliwe, że mnóstwo rzeczy okaże się takie samo lub bardzo podobne. Tutaj popatrz: http://audi-c4.pl/dload.php?action=file&... Zdaje się, że wymagane logowanie aby pobrać pliki. Dodano po 12 Aha, w C4 jest coś takiego jak zawór odcięcia obiegu płynu chłodniczego silnika. Jest sterowany podciśnieniem i...
Wszyskie przewody ciepłe... Nagrzewnica czysta,z odpowietrznika nagrzewnicy leci gorący płyn.Na zagrzanym silniku załącze nawiew to przez jakiś 15 sekund leci gorące powietrze a potem coraz zimniejsze
W A4 nie ma zaworu przy nagrzewnicy, regulacja temperatury realizowana jest przez zmiane położenia klap sterujących ciepłym i zimnym powietrzem. Zawory przy nagrzewnicy były w 100 C4. Co do problemu autora wątku to należy zrobić diagnostykę układu climatronic, jeśli nic nie pokaże to sprawdzić, czy nagrzewnica nie jest zakamieniała.
Sprawdz oporność na silniku tak jak pisałem. Silniki od nawiewu są z tyłu nagrzewnicy w panelu przykręconym na dwa blachowkręty trzeba je wykręcić odpiąć dwa złącza niebieskie i czerwone pięciostykowe oraz wypiąć dwa cięgna
Może być zakamieniona nagrzewnica,zablokowany silnik termoklapy.Brak nadmuchu na środku to w zasadzie pewne że silnik ma zablokowany bądź uszkodzony.W tym audi klimę można zdiagnozować napewno kompem a może i nawet z panela sterowania klimą(tak ma już c5).Poczytaj "ukryte funkcje klimatronika " i sprawdź czy w tym modelu działa.
tak dokładnie to nie wiem bo nie grzebałem w takiej nagrzewnicy ale jeszcze jeden powinien być od klapy nawiew z zwnątrz/obieg zamknięty i klapy otwierającej nawiew na kratki w desce ale mogę się mylić zamieść może fotkę panela ze złączami do niego to może się coś wymyśli
w 2.8 v6 reduktor na trójnikach do przewodów od nagrzewnicy (jak w większości aut) to że zmieniłeś dwa termostaty nie oznacza że jest ok w wv , seatach czasem lepiej zmienić termostat komplet z obudową to jest lepiej spasowane może tu przyczyna
Witam! Szukałem w różnych postach interesującego mnie tematu ale nie znalazłem i pisze co mnie zasmuca w moim samochodzie - Audi A6-C4 Avant Quattro 2.0 1995 Benzyna + Gaz. Zauważyłem że słabo grzeje. Temperatura silnika w normie ok. 85 st. C ale gdy włącze nagrzewnice-nawiew ciepłego powietrza zaraz temp. silnika spada do ok. 65-70 st. C (silnik niedogrzany-więcej...
Generalnie rzecz biorąc kanałem 51 nie ma co sobie głowy zaprzątać. Jak masz wyłączone ogrzewanie to zawór masz zamknięty i płyn chłodniczy nie przedostaje się do nagrzewnicy, a to w tym układzie znajduje się czujnik do kanału 51. Wartość 50 na tymże kanale świadczy właśnie o tym, iż gorący płyn nie idzie do nagrzewnicy, wartość ta pojawia się na tym...
Kolego, problem jest z termotatem lub z zapowietrzeniem układu. Termostat nie otwiera przewodu na nagrzewnice. Pomacaj czy węże są ciepłe. Popatrz czy jakieś węże nie są pogięte lub zapchane. Spróbuj jakiś wąż który idzie na krótki obieg tzn. na nagrzewnice poluzować żeby się odpowietrzył na włączonym silniku, żeby pompa chodziła, byle nie za długo...
Prosta analogia Ciepło unosi się do góry Ale jeśli pralka stoi na zimnej podłodze to na pewno stawiając ją na styropianie podniesiemy jej efektywność Przegapiłeś słowo "zauważalnie". W skali makro, przy zużyciu setek kilowatów każda oszczędność z czasem daje się zauważyć. Z kabrioletami jest tak , że potrzebują wyższej temperatury nawiewu aby ogrzewanie...
Ten typ tak ma że lubi się przycinać, bez problemu można wymienić panel czołowy na inny bo z tego nowego nie zrobisz.W załączniku masz opis jak z czytać błędy klimatronika, potem jeśli jakieś będą wrzuć tutaj i będzie można coś pomóc, możliwe jeszcze jest że zawór pneumatyczny sterujący przepływem cieczy do nagrzewnicy się do końca nie otwiera i stąd...
nagrzewnica master nagrzewnica berlingo brother nagrzewnica
cyfrowy radio skaner podaruj punkty świece żarowe omega
włącznik schodowy amplituner onkyo ustawienia
Skrzeczące radio - przyczyny i rozwiązania Cyrkulacja powietrza we wnęce RTV - chłodzenie konsoli