Chodzi o przednią szybę czy o wszystkie. Bo jeśli o przednią a jeszcze czasami trzeba dolać płynu to może poci ci się nagrzewnica.
...a nie będzie to powietrze w nagrzewnicy?
A jeśli wlewa ci się tamtędy woda to masz zapchane spływy z podszybia a nie brak plastiku. Normalnie możesz lać wodę wężem i nic do środka nie wleci a szyby parują bo albo wentylator złapał wlewającą się wodę albo cieknie ci nagrzewnica.
zapach plynu chlodzacego na wlaczonym ogrzewaniu .. wyciagal Ktos z was nagrzewnice z fiata Fiat Bravo 1.4 12v 1996 rok ? co czeba zdemontowac , zeby sie dostac do niej ?
Przyłącze się do pytania (jeśli można ) ktoś ma schemat elektryki do BRAVO ? Problem : brak świateł mijania , długich , wycieraczek , wentylatora nagrzewnicy . Podejrzewam stacyjkę , brak obwodu rozłączanego podczas pracy rozrusznika , ale kto wie .
Jak 1 punto to obstawia zalany sterownik air-bag przez nagrzewnicę. To chyba tak było w brava/bravo.
Pompa wody do wymiany, na 99% rozsypały sie w pompie łopatki i nie ma ciśnienia wody do nagrzewnicy i dalej, miałem to samo w bravie 1,4
Znajdziesz go (najprawdopodobniej)na obudowie nagrzewnicy tam gdzie wchodzą przewody, kolory jak pod przełącznikiem obrotów, jest do wymiany.
Witam!!w tych autach jest tez system dogrzewania płynu w układzie chłodzenia przez taki mostek na rurach do nagrzewnicy ,sa tam trzy swiece wygladaja identycznie jak żarowe,może są spalone warto sprawdzić.
Sprawdź zawór otwierający przepływ cieczy chłodzącej przez nagrzewnice, tam może być problem z nieszczelnością tego zaworu. Druga rzecz do sprawdzenia to czujnik temperatury wnętrza, też czasami zacierały się wentylatorki przeciągające powietrze z kabiny przez czujnik.
Witam Będzie to raczej zapowietrzony układ chłodzenia - odpowietrzniki są o ile dobrze pamiętam na wężach wchodzących do kabiny do nagrzewnicy gdzieś blisko przegrody czołowej, takie czarne wstawki plastikowe z karbowanym pokrętłem o dość dużej średnicy (1 - 1,5 cm) i miejscem na śrubokręt pośrodku. Pozdrawiam
Kolego Williams chodzę do technikum energetycznego profil elektryk klasa 3 więc chyba mam jakieś pojęcie o podstawach elektryki a co do szukania po omacku to od strony kierowcy nad bezpiecznikami jest (była) gąbka pod którą wchodziły przewody po wyrwaniu tej gąbki przewody wchodzą pod plastik którego się nie da rady ściągnąć(pod zegarami jest kilka...
Jestem posiadaczem Fiata Bravo 98r, w czasie jazdy zapaliła się kontrolka od poduszki..i już nie zgasła.Po wizycie w serwisie Fiata dowiedziałem się ze mam centralkę do wymiany(1000zł) dodam że komputer był resetowany bez skutku.Wymontowałem centralkę z samochodu wewnątrz na płytce drukowanej stwierdziłem obecnośc jakiegoś płynu wydaje mi się że był...
Co do regulacji zawodu to sie nie zgodzę bo to właśnie rynek reguluje to nie lekaż ze jak nerkę będzie wymienił. Po drugie założę się ze większość co najgłośniej krzyczy to jak im sie komputer albo coś z czym sobie poradzić nie mogą to tez od razu do specjalisty, informatyka czy coś tam nie biega. Po czwarte sam skończyłem marketing i zarządzanie, zajmuje...
Ja kiedyś miałem wpadkę na szczeście ze swoim autem, auto nowo kupione (bravo) zamek centralny ale bez pilota, wiec zakładamy, ale wcześniej cos mnie podkusiło i znalazłem jeden spalony bezpiecznik wiec postanowiłem go wymienić, nie pamiętam czy miałem włączony zapłon czy nie ale efekt był taki że wywaliło mi poduchę z kierownicy, straty obejmowały...
Na chłodnicy masz korek i na wężu od nagrzewnicy. Ja jak odpowietrzam tego fiata to robię to w kilku etapach: zalewam płynem z odkręconymi odpowietrznikami, zakręcam odpowietrzniki odpalam i grzeję. Jak mam 90c to paczę czy chłodnica ciepła. Jak tak to popuszczam ostrożnie!!!!!!! korki odpowietrzników i leci jeszcze powietrze. Uzupełniam płyn zakręcam...
brayan zadajesz pyatnie na formu, dostajesz odpowiedzi i albo masz je w d.., albo nie masz pojęcia o tym co masz zrobić. jak nie masz pojęcia co robić jedź do warsztatu. pada odpowiedź :odpowietrzyć układ, to nic nie kosztuje i nie musisz nigdzie jechać. wystarczy popatrzeć i web i znajdziesz. z tego co pamiętam w twoim aucie są trzy odpowietrzniki...
W AC pracuję. Odosobnione przypadki zdarzają się całkiem nie rzadko. Źle wpięty reduktor z płynem nie wymienianym przez kilka lat może się zapowietrzyć i nie odpowietrzysz go za nic. Źle wpięty reduktor po raz pierwszy do układu też się nie odpowietrzy. Jeżeli przypływ nie będzie zbyt intensywny trochę powietrza może w nim pozostać i może ono tam siedzieć...
To że masz bałwanka na parowniku to jest to po prostu nie szczelny parownik.Jeżeli grzeje ci się silnik,to sprawdż czy górny wąż od chłodnicy jest ciepły tak samo jak dolny.To się tyczy także chłodnicy.Ma być równomiernie ciepła,jeśli nie jest,to znajdż korek odpowietrznika na wężach od chłodzenia,odkręć korek i puść płyn ,jednocześnie dolewając do...
Otóż, gdy obroty silnika są delikatnie poniżej 1000, pojawia się stukanie przypominające stukanie drewnem o metal (lub pukanie w żeliwny kaloryfer) i jest słyszalne od ok.800 - 2000obr z różnym natężeniem. Najbardziej daje się wyłapać, gdy auto jest dobrze rozgrzane i włączone są światła + ogrzewanie tylnej szyby. Odgłos nasilił się po zmianie oleju...
zawory bravo bravo diagnostyczne bravo wycieraczki
uniwersalne sterowniki karty graficznej licznik honda przesuwanie tekstu
dławik przypalony zawiasy ślizgowe
Oleo Mac 937 po remoncie – regulacja gaźnika, czterotaktowanie, ustawienia śrub H i L Telefunken TFW2401F1E – instrukcja obsługi, programy, kody błędów, konserwacja pralki