Witam. Jak bardzo nagrzewają się rurki skoro potrzebne jest chłodzenie?
Z tego co widać do regulacji będziesz musiał użyć regulatora obrotów do silnika klatkowego. Musisz wziąć pod uwagę moc wydzielaną przez nagrzewnicę, ponieważ strumień powietrza chłodzi całe urządzenie. Zmniejszenie prędkości może skutkować przegrzaniem silnika a nawet w skrajnych przypadkach pożarem.
Według mnie nagrzewnica jest dalej przytkana, dopóki termostat jest zamknięty pompa chłodzenia wymusza przepływ przez nagrzewnicę. Z chwilą otwarcia termostatu ciecz chłodząca znajduje sobie łatwiejszą drogę przez chłodnicę (większa średnica węży) i pomija nagrzewnicę.
WEWNĘTRZNA średnica przewodów wodnych przy nagrzewnicy 16mm. Wąż, króciec i opaski w każdym normalnym sklepie motoryzacyjnym. http://obrazki.elektroda.pl/6181789500_1...
Pasek raczej sie nie slizga bo bys słyszał to. Do jakiej temperatury dochodzi ???? i sprawdz czy nie masz zapowietrzonego układu chłodzenia na co by wsakzywac mogło brak ciebłego nadmuchu (brak plynu chłodzacego w nagrzewnicy )
Co będzie chłodzone tym wynalazkiem? Prościej jest zamontować nagrzewnicę i za nią chłodnicę w jednej obudowie.
czy się sprawdzi? Nie wiem Mowy nie ma. Tutaj musi być już urządzenie przemysłowe o mocy 2 kW, ze wzbudnikiem, tranzystorami IGBT i kondensatorem chłodzonymi woda.
Raczej ciężko, bo to stary piec bez dmuchawy i sterownika. Teoretycznie można, ale jak to w garażu, zajmiesz się czymś i, tak jak pisałem, chwila i woda się gotuje. Poza tym nagrzewnica pracuje cały czas na III biegu i wytwarza dość spory hałas. Pomyślałem, że gdyby dołożyć drugą w drugim końcu garażu, zwiększy się objętość cieczy, to raz, a dwa, można...
Wpisz w google "kanałowy osuszacz powietrza". Działa to na innej zasadzie niż nagrzewnica, bo najpierw chłodzi powietrze żeby skondensować parę wodną, a potem je podgrzewa. Dzięki temu wilgotność powietrza wylotowego jest bliska zeru. Energetycznie to bardzo oszczędne urządzenie, łatwo sterowalne, zasilane prądem.
No właśnie to wywinięcie kołnierzyka nie za bardzo rozumiem, gdzieś już się przewijało. Jakby nie było 30 st w grzejnikach będzie, ja nie chcę tym ogrzewać tylko dogrzać jak mnie nie ma, na pewno tańsze byłoby drewno, ale to trzeba być. DZ będzie wodnym GWC, którym w lato się będę chłodził(nagrzewnica). Myślałem tyż, żeby w lato, jakby chłodzenie z...
Jaka roznica w cenie? W wiekszosci przypadkow jesli nie zależy Ci na wygladzie zdecydowanie rozsadniej jest kupic chłodnice niededykowana. Wielkiej filozofii w tych chlodnicach nie ma, te do samochodow tez ktos wymyslal i na pewno nie robili ich tak, zeby mialy slaba moc chlodzaca. Zdecydowanie bardziej martwilbym sie o pompke - to co masz jest co najmniej...
Nad prawą przednią lampom masz wężyk do odpowietrzania układu chłodzenia.
A nie lepiej uniwersalną nagrzewnicę wodną wpiąć w układ chłodzenia? Wtedy będzie naprawdę ciepło, a energia elektryczna będzie potrzebna tylko do zasilenia wentylatora nadmuchu.
Jeżeli chłodnica jest w dość dobrym stanie i termostat działa tak jak powinien to zasadniczo nie ma prawa się gotować, nagrzewnica raczej nie ma tu nic do tego. Miałem taki przypadek w seicento 900, termostat nie puszczał na duży obieg. Włączenie nagrzewnicy na maximum i wentylator nadmuchu też na maksymalne obroty i dojechałem krótki odcinek do domu...
Jeśli potencjometr podłączysz z przetwornikiem A/C to będziesz miał gałkę do kręcenia, a układ będzie załączał odpowiednią liczbę oporników. Masz rację Dżarek. Ja to robię tak jako obciążenie opiekacze PTC z nagrzewnic chłodzone wentylatorami PC. Sterowane to przekaźnikami jak wiadomo, a przekaźniki z linijki LM3914 w trybie bar, potencjometrem zadajesz...
Zakupiłem używany klimatyzator przenośny Honeywell Coolmaster 75G.Temperatura w kratkach nawiewu raz 8 raz nawet 13 stopni.Po pomiarach temperatury w kratkach w moim samochodzie gdzie temperatura jest około 0 stopni skłoniło mnie do przemyśleń.Po załączeniu klimatyzatora,nagrzewnica chłodząca chłodzi się do 8 stopni od dołu,powolutku przechodzi potem...
Jak tak to czujnik na 100% do wymiany. nie musisz spuszczać płynu tylko odkręć na chwilę korek od zbiorniczka wyrównawczego żeby zeszło ciśnienie i zakręć go zpowrotem. Jak przy wymianie czujnika będziesz sie sprężał to stracisz najwyrzej setkę albo dwie płynu. A z tym nawiewem na szybę to zupełnie inna historia.prawdopodobnie spadło cięgno co idzie...
Olej w układzie chłodzenia rozpuszcza gumowe węże, zapycha nagrzewnicę i chłodnicę.
Niee, ale zmienia się co 0.7 stopnia. Wedlug mnie to duzo jezeli chodzi o sterowanie termostatami od podlogowki. Bo podlogowka moze długo sie nagrzewnic, albo chłodzić, a w tym czasie temperatura bedzie niezmieniona i termostat nie zmieni statusu z on na off i odwrotnie
powinien być wpięty w mały obieg na przewodach do nagrzewnicy.
Szukaj go w kanale obok silnika, on jest chłodzony przepływającym powietrzem w kanale nagrzewnicy. Jest to część wymienna ale można naprawić . Zazwyczaj uszkodzony jest bezpiecznik termiczny który idzie kupić w sklepie elektronicznym. Wpisz w Google "opornica Atego" to będziesz wiedział czego szukać.
Jak cieknie z rurki odprowadzającej skropliny z parownika klimy to pękła (ma dziurę) nagrzewnica od ogrzewania kabiny. Płyn spływa na dół do i otworem . Test jest prosty zrobić obejście nagrzewnicy i trochę pojeździć plus dodatkowo zmierzyć ciśnienie w układzie chłodzenia czy czasem uszkodzona nagrzewnica nie jest skutkiem innej awarii.
Jeśli od hs11 pasuje to dobrze a że będzie na jeden pasek to chyba nie będzie przeszkadzać. Silnik mam 2.2kw i obroty myślę dac 1800-2000min. Chłodzenie będzie już mam nagrzewnice i pompke od pralki.
Drugi odpowietrznik powinien być na wężu idącym do nagrzewnicy.
Na zaworach nagrzewnicy.
Kolego nie masz racji, mały obieg jest tak długo dopóki nie otworzy się termostat A dlaczego miał by sie otworzyć skoro nagrzewnica będzie chłodzić silnik. Pozatym jak sie otworzy to sie i zamknie.
Nie zgadzam się z poprzednikiem, ciężko się odpowietrza układ chłodzenia w Mercedesie. Pozdrawiam.
Może zapowietrza się układ chłodzenia a nagrzewnica jest najwyższym punktem w obiegu?
witam posiadam mercedesa atego model 1224 rok prod. 2007 ..mam problem z nagrzewnicą tzn pojawił się płyn chłodzący w kabinie..ok wywnioskowałem iz pękła nagrzewnica ..faktycznie zdemontowałem wszystko roboty nie mało nagrzewnica na stół rozebrałem okazało się iż jest mała dziórka..mechanicznie napewno nie była uszkodzona wszystko wyglądało jak nowe.ale...
A nagrzewnica odkamieniona dobrze była?
Cześć. Zapytam, ten radiator chłodzi mostek ?
Moze i tania nagrzewnica ale co racja to racja. Wykonanie woła o pomstę do nieba... Czytam i zastanawiam sie jak zrealizował chłodzenie wodą kondensatorów a tu wiszą sobie na drutach utopione w szklance xD
A mała pompa ciepła monoblok i ciepło z serwerowni pchać w cwu. Widziałem tak chłodzone podasze i działało to fajnie.
Poodkręcaj odpowietrzniki na termostacie i wężu nagrzewnicy
Czyli nagrzewnica wystarczy? Te co podałem?
To nie jest falowód. Przemysłowe piece indukcyjne są chłodzone wodą.
W połączeniu z http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21... to masz problem z zapowietrzonym układem chłodzenia (na skutek rozszczelnienia nagrzewnicy) i/lub uszczelką pod głowicą silnika...
Jest zimno na dworze i klima poprostu nie działa w takich temperaturach. Klima nie grzeje tylko chłodzi a do ogrzewania słuzy nagrzewnica wodna i grzanie jest od silnika. Nalezy natomiast właczac ja zima celem przesmarowania uszczelnienia czołowego sprezarki co chroni go przed rozeschnieciem a co zatym idzie nie bedzie wyciekow czynnika. Nalezy wtedy...
Klapy nawiewu znajdują się w module mieszalnika powietrza pod samochodem ( ta duża plastikowa trumna przykręcona dookoła chyba 20 śrubkami i jedną lub dwoma obejmami metalowymi. Przy sciąganiu nic sie nie rozpada. Ale po mojemu nie będzie to wina mieszalnika tylko bardziej uszkodzenia w układzie chłodzenia( zatkane przewody, nagrzewnica, uszkodzona...
Pompa wodna lub zabita mułem nagrzewnica. Ew jak benzyna z gazem zle podpięty reduktor lpg
To dość dużo , stawiam na chłodzenie.
Nie powinno być zaworu innego niż tego przy nagrzewnicy, sterowany z panelu pokrętłem. Ale też nikt nie wie czy ktoś nie dał zobacz przewody wychodzące z przedniego lewego słupka kabiny czy idą prosto do układu chłodzenia silnika i są bez zaworu.
proponuję pompkę akwariową, sam z takiego czegoś korzystam pompka akwariowa + blok na cpu + nagrzewnica od samochodu
Witam --proponuję sprawdzić czy do układu chłodzącego nie przedostają się spaliny z uszczelki głowicy (może silnik był kiedyś przegrzany ) i wtedy przy zamkniętym obiegu mogą się umiejscawiać w nagrzewnicy tworząc poduszkę powietrzną!
Zatkany/zakamieniony układ chłodzenia (a w szczególności nagrzewnica), zapowietrzony układ chłodzenia, uszkodzona pompa cieczy chłodzącej.
Węże pękają na łukach, proste odcinki dłużej wytrzymują. W busie T3 po wymianie silnika chłodzonego powietrzem na diesla założyłem gumowe węże do nagrzewnicy, po roku wszystkie łuki spękały. Teraz łuki robię z rurek metalowych. Tak samo robię w hydraulice siłowej, węże proste a zgięcia metalowe.
Odpowietrzenie robisz na pracującym silniku. Odkręcasz delikatnie odpowietrznik i jeżeli zacznie wypływać płyn bez bąbelków powietrza to zakręcasz. Wg mnie możesz mieć zakamienioną nagrzewnicę. Wąż wejściowy i wyjściowy muszą być jednakowo gorące. Jeżeli jeden gorący a drugi dużo chłodniejszy to nagrzewnica "zadżumiona".
Diagniostyka najpierw, Moze byc czujnik temp bo to ma napewno dwu strefowy o ile nie 4 strefowy climatronic.
Po pierwsze którędy wyjąłeś nagrzewnicę ? tzn deska czy wyszła bokiem. A druga sprawa to taka że na 99% znowu poszedł na nią syf z układu chłodzenia bo nagrzewnica jest montowana poziomo i ma równoległy przepływ chłodzenia więc zarasta od końca czyli od prawej strony pasażera. KIEROWCA PASAŻER We ----------------------- ||||||||||||||||||||||| Wy -----------------------...
Problem znaleziony i rozwiązany. Okazało się że powyżej 1500 obrotów nagrzewnica zaczynała grzać. Pewnie zawór przy nagrzewnicy nie zamyka się do końca dlatego został założony zawór na przewód zasilający nagrzewnice i klima chłodzi aż miło :)
Jest kilka możliwości: - zakamieniony układ chłodzenia (za słaby przepływ płynu), - niesprawny termostat, - zapowietrzony układ chłodzenia. Częstą usterką w Puntach jest rozszczelnienie nagrzewnicy.
Witam! Mam problem, nie wiem jak odłączyć przewody układu chłodzenia które wchodzą do nagrzewnicy od strony silnika. Chciałem przepłukać wodą nagrzewnicę bez jej demontażu tylko nie wiem jak odpiąć te gumowe węże (bądź cały plastik) który wchodzi do nagrzewnicy. Zrobiłem zdjęcie temu elementowi. Wygląda bardzo podobnie jak w tym temacie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25...
Sama głowica to nie problem- około 100 zł, smarowanie jest w silniku, chłodzenie- wodne w bloku + nagrzewnica np Żuk, Nysa: pancerne. Zawór zwrotny można kupić na Allegro ale dalej pozostaje pytanie "do czego? kompresor"
Zrób jakiś prosty BY pass, aby sprawdzić obieg bez nagrzewnicy. Całkiem możliwe, że chłodniczka jest do wymiany. Lub jak zwykle kompresor pakuje powietrze do obiegu chłodzenia.
W "co kupić i gdzie kupić?" jest temat - chyba nawet przyklejony - o chłodzeniu wodnym. Ktoś tam pisał o tym czym i jak czyścić używane nagrzewnicę. Bodajże najlepszym rozwiązaniem jest oddać takową do czyszczenia w "wannie ultradźwiękowej" -wychodzi jak nowa. Pozdrawiam Holcer
Najpierw sprawdź czy warto, bo jeżeli jest słaby kompresor lub mało gazu to już sam nic nie zrobisz a koszt naprawy jest nieopłacalny. Wyłącz lodówkę na dobę czy dwie , otwórz drzwi lodówki aby wszystki lód który się utworzy stopniał. Potem włącz lodówkę i sprawdź czy dobrze chłodzi. Jeżeli tak to wtedy możesz się bawić z nagrzewnicą w niej. Nie wiem...
zakołkowana nagrzewnica Tak zamulona jeśli się nie wymienia płynu regularnie zmniejsza się przepływ płynu cieczy chłodzącej i nagrzewnica nie grzeje. Ale zacząłbym od wymiany termostatu jeśli jest otwarty to przepływ jest cały czas przez chłodnice i silnik nie dogrzany. A w następstwie tego nie grzeje nagrzewnica.
Nigdy nie wlewajcie tego środka na uszczelnienie chłodnicy! To ostatni gwóźdź do trumny dla auta. Zapcha się nagrzewnica potem chłodnica i pompa wody. Tego nie ta się później pozbyć z układu chłodzenia. Tylko naprawa bez uszczelniacza!!!
Włączając klimę dokłada jakieś 2-3 KM obciążenia dla silnika A skąd tyle to alternator bierze , klima ok 5kW w samej sprężarce . Po drugie parownik jest przed nagrzewnicą co dodatkowo chłodzi powietrze wlatujące a wentylator skraplacza chłodzi wszystko dodatkowo.
O tym nie pisałem, bo to oczywiste jest Nie dla każdego. A potem zdziwieni że zaciągają zimne powietrze do pomieszczenia żeby potem je wyrzucić kominem. Możesz też pomyśleć o kogeneratorze - silnik spalinowy z prądnicą, ale chłodzony płaszczem wodnym więc prócz prądu masz dodatkowo ciepło. Ale tu już większe koszty.
Uszkodzenie sterowania klapkami w obudowie nagrzewnicy. Sprawdź czy dwa węże od nagrzewnicy(przy wyłączonym silniku dmuchawy) mają jednakową temperaturę,jeśli nie-zapowietrzony układ chłodzenia.
ty nie widzisz że na kanale egr masz nagrzewnice Nie nagrzewnice tylko (...............) - coś co chłodzi :-)
A może syf jest w całym układzie i po czyszczeniu nagrzewnicy znów ją zatkał
Jestem osobą dość dokładną więc postaram się zminimalizować wszelkie niebezpieczeństwa zalania komputera. Większość kupuje części z wyższej półki lub gotowce, a można przecież pobawić się częściami z domowego zacisza. Pozwolicie, że podsumuję: Chłodnica- jest Pompka- jest Blok-jest Węże- Płyn- Rezerwuar- Jeżeli mam pompkę zanurzeniową to odpowietrzę...
Potrzebuje schematu układu chłodzenia Peugeot 309 jak naprawić nie działającą nagrzewnice? Gdzie znajduje się nagrzewnica?
Przeróbek od groma -inna skrzynia, rózni sie obudową sprzęgła, przełożenie przekladni głównej to już mały pikuś. -inny układ chłodzenia i ogrzewania ( weże, nagrzewnica, chłodnica), tak że inny jest błotnik wewnętrzy. -inaczej mocowany na tylnym pasie Inny filtr i reszta kalmotów
co do nagrzewnicy to najlepsza od kadetta
Aby pozostałe parametry nagrzewnicy pozostały niezmienione, indukcyjności cewek powinny być takie same lub mocno zbliżone. Ilość zwojów, długość i średnica nowej cewki do policzenia. Można użyć miedzianej rurki i zrobić chłodzenie wodne.
nikt nie napisał, że obowiązkowo musi być włączone ogrzewanie, bo tam jest zawór który nie otworzy obiegu jeśli nie będzie ogrzewanie włączone. Nie zalewaj do pełna układu. Jeśli wszystkie przewody od chłodnicy i nagrzewnicy będą gorące to układ odpowietrzony. Na zimnym trzeba dolać płynu.
Z czego paka wykonana? Ocieplona? To ma być dodatkowa nagrzewnica typu webasto? Czy chcesz się wpinać w układ chłodzenia?
Nagrzewnica,problemy w układzie chłodzenia,silniki i cięgna klap,sterownik klimy.Wybierz sobie.
To jest zawór nagrzewnicy. Sterowany jest podciśnieniem. Dochodzi do niego tekalan, nie linka. Ogólnie dostępny.
Jest to zawór nagrzewnicy nr: XS7H18495FA [url=https://allegro.pl/oferta/ford-tran...
Witam Posiadam nagrzewnice Wacker neuson HD45. Pewnego razu nagrzewnica stanęła całkowicie i już nie odpaliła. Brak reakcji na przycisk I/0. Nawet lampka z wykrzyknikiem nie świeciła. Dałem płytkę do elektronika, stwierdził uszkodzony transformator dwunapięciowy. Wymienił go. Założyłem płytkę z nowym transformatorem. Podłączam nagrzewnice do prądu....
a ja mam pytanka co przepływa przez nagrzewnice czysta woda czy płyn do chłodnic?? do jakiej temp. nagrzewa sie ciecz w nagrzewnicy?? i czym ją chłodzisz?? też nad takim czymś myślałem bardzo dobra rzecz cisza i oszroniony komp ;-)
Tak wiem tylko pytanie lezy czy moze byc tak ze nie otwiera mi jakies przegrody z ciepłym powietrzem i zimne chłodzi nagrzewnice dlatego nie łapie teperatury dodam ze po wyłaczeniu cimatronika temperatura zaczyna sie pojawiac po właczeniu odrazu spada. Pozdrawiam.
Nie badalem chodzi o to ze najprawdopodobniej uklad jest tylko zapowietrzony przez wymiane nagrzwnicy z przodu wczesniej bylo wszystko w porzadku.
Raczej winna będzie zapchana nagrzewnica. Warto przepłukać układ chłodzenia przed wymianą.
Otwieram korek, nie ma żadnego ciśnienia po otwarciu, więc raczej uszczelka nie ma winy. Korek układu chłodzenia jest nieszczelny i nagrzewnica zapewne się zapowietrza. Po rozgrzaniu silnika ciśnienie w układzie chłodzenia powinno lekko wzrosnąć i przy odkręcaniu wylecieć trochę „powietrza”. Chodzi o Ducato?
dałoby się to zrobić ... w sumie nie tak trudno... należałoby wyposażyć reduktor w dodatkowy obwód grzejący z własną (elektryczną) pompką i możliwość ograniczania grzania pierwotnego - najlepiej z termostatem :) trzeba by przerobić obwód obiegu płynu chłodzącego idącego do nagrzewnicy (wpiąć się z zaworem) do tego przełącznik i po sprawie pstryk i przez...
Ale jasno widać że termostat trzyma dobrze. Nagrzewnica grzeje, chłodnica zimna. A wiskoza na ten moment nie potrzebna bo chłodzić nie musi. A gdyby była zablokowana to chłodziła by zimną chłodnice i tak. A jak termostat przepuszcza to nagrzewnica nie domaga s na chłodnice węże są letnie przynajmniej. Podmień czujnik za 20zl i masz albo naprawione albo...
Parapet do wyjęcia tak i tak.
Witam, Czy zasilacz buforowy Pulsar PSB-30012200 (12v 20A) z podłączonym akumulatorem AGM 30Ah nadaje się do zasilenia nagrzewnicy vevor 8kw 12V z zasilania sieciowego? Nagrzewnica wymaga chłodzenia przed wyłączeniem inaczej ulegnie uszkodzeniu a będzie zasilana z sieci 230v gdzie zdażają się przerwy w dostawie na 10-15min. Nagrzewnica potrzebuje przy...
Gdy nie dam radiatora na zimną część to raczej ciepło nie rozproszy się tak by chłodzić.
Tak , da sie to wymienić bez zdejmowania deski, opróżniania klimatyzacji itp. U mnie nie było ogrzewania bo był mega syf w układzie chłodzenia i po płukaniu i wymianie nagrzewnicy problem z grzaniem i tak powrócił .
Pewnie miał zapchane lub zapowietrzone. Masz silnik chłodzony cieczą, więc wykorzystaj oryginalny obieg. Możesz założyć nagrzewnicę od jakiegoś nowocześniejszego pojazdu. Miejsca pod kokpitem jest dosyć. http://uazy.pl/html/zawor.htm http://www.remek4x4.opty.com.pl/8/uaz/ci... http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=3... http://www.forum4x4.pl/viewforum.php?f=3...
delikatnie faluje.ale do 90 stopni nie dochodzi No cięzko jest zimą w dieslu na postoju osiągnąć 90 stopni.Trzeba by było naprawdę "gazować" i to bez używania nadmuchu ciepłego powietrza. Moim zdaniem jeśli podczas jazdy temperatura utrzymuje sie na 90 stopniach to wszystko jest ok.Fakt że temperatura spada na postoju przy uruchomionym nadmuchu ciepłego...
Przy króćcu głowica - nagrzewnica https://allegro.pl/krociec-wody-vw-caddy...
Ale z tego co widzę to lepiej było by nagrzewnicę wstawić i układ chłodzenie silnika wykorzystać. Nagrzewnica to nie problem. Nawet pompa ma dodatkowe chyba wyjście lub wejście więc jedno podłączenie węża to tylko dorobienie kroćca. Pozostaje tylko jeszcze drugie no i kwestia upchania tego gdzieś. Najlepiej nad głową no ale jak zrobić obieg wody. Wertuję...
Przy włączonym nawiewie na przednią szybę klimatyzacja załączy się automatycznie i nie będzie sygnalizowane to lampką kontrolną. Do włączenia manualnego, na innych nastawach nawiewu, służy przycisk AC. Drugi przycisk jest od tzw. obiegu wewnętrznego. Klimatyzacja co do zasady chłodzi i odwadnia powietrze, niemniej jednak powietrze przechodzi najpierw...
Odłacz nagrzewnice od układu chłodzenia pod maską tak aby nic w tunelu się nie nagrzewało i zamelduj o efektach.
a co chcesz tym chłodzić??? czipset>? czy może x-fi? bo na procka to jest tak ze 3-4 razy za małe :D
Idzie, obieg jest. Problem w tym, że kocioł nagrzewa się dużo szybciej i mimo że powrót jest ciągle chłodny to woda idącą do nagrzewnicy jest już gorąca-kociol osiąga temperaturę zadaną. Wyłącza się, za chwilę pompa go chłodzi i znowu odpala. Po prostu miesza się woda która wychodzi z nagrzewnicy i idzie na grzejniki. W tym zaworze jest jakby bypass...
Seicento nigdy nie miało fabrycznie wskaźnika temperatury jedynie kontrolkę przegrzania. Jaki silnik masz ? Jednopunktowy wtrysk = sterowanie wentylatorem poprzez czujnik w chłodnicy Wielopunktowy wtrysk paliwa = sterowanie komputerem wtrysku Jeśli stoisz w długim korku to niezależnie od temperatury zewnętrznej wentylator się załączy. Jeśli jest zimno...
Odpowietrznik jest na wyjściu z nagrzewnicy. http://obrazki.elektroda.pl/5679429300_1...
Od tego błedu nie bedzie chłodził, szukaj przyczyny w nagrzewnicy
Zapowietrzony układ chłodzenia, przelewa się przez nagrzewnicę.
Odpowietrzniki masz na chłodnicy,termostacie i przy wejściu do nagrzewnicy.
Witam zrobiłem dla siebie sprężarkę między innym z butli 150l silnika 2,2kW i sprężarki z jakiegoś autobusu chłodzonej cieczą . I tu moje pytanie do chłodzenia tej sprężarki chcę użyć nagrzewnicy z poloneza, tylko się zastanawiam czy ta nagrzewnica da rade schłodzić tą ciecz.
Albo zatkany gdzieś przepływ powietrza ciepłego a zimne powietrze dobrze chłodzi.
nagrzewnica chłodzić wodny układ chłodzić nagrzewnica schemat układ chłodzić nagrzewnica
oporność zmierzyć głośników taśma sygnałowy przekształtnik tyrystorowy
schemat fotela peugeot schemat fotela peugeot
Skutki użycia zasilacza 10V zamiast 6V w urządzeniach elektronicznych Jak usunąć resztki po 360 Total Security?