Masz dwie elektryczne pompki cieczy, jedna odpowiada właśnie za obieg przez nagrzewnicę, druga za intercooler, sprawdź czy działają, można je włączyć vcds-em
Całość już prawie na aucie. Sterowanie składa się z termoregulatora, przekaźnika bistabilnego, przekaźnika opóźniającego, automatu do świateł (reagującego na skok napięcia pow. 13,5V) oraz oryginalnego przycisku z diodą z tego samochodu (z modułu parktronic). Całość działa tak, że po odpaleniu silnika i wciśnięciu przycisku startuje termoregulator....
Myślę, że przy zwarciu z takim prądem to auto by się już sfajczyło... Może świece, może ma elektryczną nagrzewnicę powietrza, nic innego nie przychodzi do głowy co by żarło tyle prądu nie załączając przekaźnika...
Jaki moduł ? przecież to B5 proste jak budowa cepa bez modułów. A wyjście z tego czujnika idzie na przekaźnik elektromagnesu sprężarki jako zasilanie bo czujnik to główne zabezpieczenie by nie włączyła się sprężarka bez gazu. Przewody łącza się w wiązce nagrzewnicy. Od strony kierowcy pod kierownicą na nagrzewnicy masz wtyki (3 okrągła brązowa, czerwona...
A masz może inne schematy Do A6 C5 z silnikiem 2,5 TDI? Głównie zależy mi na schemacie klimatyzacji (z dodatkową nagrzewnicą elektryczną), silnika oraz wyposażenia dodatkowego.
Przy nagrzewnicy powinieneś mieć elektryczną grzałkę która ma za zadanie dogrzewać powietrze, gdy silnik zimny jest- sprawdź czy działa. No drożność samej nagrzewnicy też wypadało by sprawdzić.
Nic z tym nie zrobisz, niektóre nowoczesne diesle mają problem z utrzymaniem temperatury, dlatego dodaje się do nich elektryczne nagrzewnice. Szkoda twojej roboty. Przerabiałem temat w 2.0 hdi w Fordzie cmaxie, i 2.0 tdi Audi Q5. Zresztą na forum Audi jest taki temat, ludzie wymieniają te drogie czterodrożne termostaty, te małe dodatkowe i zawory zwrotne,...
Nie znam tego auta, ale często te „z wyższej półki” mają dodatkowo elektryczną pompkę obiegową wspomagającą przepływ przez nagrzewnicę przy niskich obrotach silnika. Objawy wskazują na uszkodzenie takiej pompki (o ile jest oczywiście)
Co prawda wszystko o modelu C4/A6, ale całkiem możliwe, że mnóstwo rzeczy okaże się takie samo lub bardzo podobne. Tutaj popatrz: http://audi-c4.pl/dload.php?action=file&... Zdaje się, że wymagane logowanie aby pobrać pliki. Dodano po 12 Aha, w C4 jest coś takiego jak zawór odcięcia obiegu płynu chłodniczego silnika. Jest sterowany podciśnieniem i...
Dziękuje za cenne rady. A powiedzcie mi jeszcze taką rzecz. Gdybym chciał podłączyć dodatkową pompke elektryczna, która pompowała by płyn do nagrzewnicy to gdzie najlepiej podłączyć przewód prądowy zasilający tak żeby pompka działała dopiero po uruchomieniu silnika? A nie od razu po włączeniu zapłonu?
Szczególnie nie polecam silnika 3,2 FSI uszkodzeniu ulegają napinacze łańcucha rozrządu, koszt naprawy to kilkanaście tys zł (rozrząd pomiędzy skrzynią, a silnikiem, części tylko w ASO, z uwagi na wysoki koszt robocizny wymienia się całość) Auto ogólnie jest niskiej jakości, jak to produkty koncernu VAG. Usterkom ulega instalacja elektryczna, elektryczny...
Jak nie złożysz to będziesz pisać 😉 mimo wieku uważam że to bardzo fajne auto. Ja już dokładałem sobie klimatronik poliftowy, lampki na nowsze przy okazji zmiany podsufitki i boczków na czarne. Montowałem podgrzewanie siedzeń i same maty oraz kilka innych modyfikacji. W zeszłym roku wymieniając nagrzewnice jak już miałem cały kokpit zajęty dołożyłem...
Płyn jest nowy zmieniany dzisiaj.W pompę wody jakoś ciężko mi uwierzyć bo jest stosunkowo świeża .Jak ściskałem węże to czuć w nich powietrze.I ponawiam pytanie jak można odpowietrzyć nagrzewnicę bez odpowietrznika?? edit: Układ sam się odpowietrzyl (zrobiłem około 30km).Potrzebuje schematów klimatronika elektrycznych i podciśnieniowego. Jak by ktoś...
to nie lepiej zamiescić cos przed nagrzewnicą o większej powierzchni niż swiece będzie mniej brało i skuteczniej myslałem kiedyś o zriobieniu czegoś na wzor termowentylatorów czyli drut oporowy jakieś spiralki itd
mam kłopot z audi a4 97rok nie ma grzania. temperatura normalnie 90st a w aucie zimno że można nieboszczyków wozić. auto jest z klimatronik jak podnoszę temperaturę grzania guzikiem to słychać że coś tam robi brrrr. czyli elektrycznie chyba ok. mam pytanie, czy tam jest elektrozawór przed nagrzewnicą (jak w fordzie) czy działa to na zasadzie zamykania...
Nie wiem czy wiesz cos piszesz bo wiekszosc wspolczesnych samochodow ma odlaczana pompe wody. Czy to vw czy mini czy peugeot. Geniuszu, temat jest o 1,2 TFSI. O której jak widać kompletnie nie masz pojęcia. Bo gdybyś chociaż troszkę miał pojęcia w temacie to nawet byś wpisał jak wygląda pompa wody do tego silnika i od razu byś ją zobaczył tą niby odłączaną...
(at)ElektrodaBot AUDI A3 8P 2003R 1.9TDI Witam, mam problem z ogrzewaniem w moim Audi. Wymieniłem już płyn, termostat, dogrzewacz i dalej nic. Nie mam już pomysłu, co jeszcze można zrobić. W ogóle nie grzeje, po dłuższej jeździe leci lekko letnie powietrze i nic poza tym. Co może być przyczyną? Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najczęstszymi przyczynami...
Witam kolegę. Widzę że masz okropny meksyk ze swoim autem, elektryczny wentylator nie powinien się kręcić na zimnym silniku, chyba że masz klime i jest cały czas włączona. Co do chłodnicy, odpowietsza się samoczynnie. Lepiej pokieruj się wskazówkami które pisałem we wcześniejszych postach, bo przyjdą mrozy i będziesz jeździł ze skrobaczką w ręku ;-)...
Witam. Dawno nie pisałem, ale opracowywałem ciekawy patent. Mój D3WZ po naprawie działał 1 (słownie JEDEN) sezon i tyle go widzieli. Następną zimę radziłem sobie bez. Po rozebraniu zarazy doszedłem do wniosku, że padł sterownik, bo wszystko jest sprawne, a on nawet wentylatorem nie zakręci. Wydłubałem tą żywicę z niego, ale tam są dwa kondensatory,...
Sprzedać tego gruza kolekcjonerowi podobnych wynalazków. Zdobyte pieniądze dać jako wkład własny plus tę kasę co chce auto przeznaczyć na "doinwestowanie w prąd" Kupić w kredycie coś co jest sensem i mamy dwie pieczenie. Bezpieczne auto na drodze na przeciw nas i autor ma pewniaka i to w takim wydaniu jak chce. Ale A4 B5 zadbany (podkreślę, zadbany)...
Dobra lecę to zrobić i zaraz napiszę co i jak. Nagrzewnica wyciągnięta i przeczyszczona przy okazji (we wtorek zmieniam chłodnicę więc przydało się dobre przeczyszczenie nagrzewnicy). Jutro zdejmę całą elektryczną drobnicę która jest po prawej stronie od nagrzewnicy a we wtorek kupię wspomnianą wcześniej przez Kolegę konserwację do malowania pędzlem....
Jak odkręce sam schowek to dam rade to sprawdzić wszystko? Prawdopodobnie będziesz musiał się do tego dobrać od drugiej strony tunelu środkowego. Bo czytanie błędów to nie żadna diagnoza. No to mamy podzielone zdania. Po odczytaniu błędów kasujemy je i "bawimy" się regulacją temperatury oraz nawiewów, następnie skanujemy ponownie właśnie dla diagnostyki...
Może to wyda się błahe i głupie ale wymiana filtra oleju w Passacie b4 TDI z klimatyzacją, ni z góry ni z dołu. Upierdliwe i notorycznie zacierające się mechanizmy ręcznego hamulca w tylnych zaciskach praktycznie w każdym VW audi seat skoda gdzie tylko jest ręczny na dźwigni wychodzącej z zacisku. W szczególności golf 2, 3, i Passat b4. Przerdzewiałe...
W Audi A6 C5 jest elektryczny podgrzewacz powietrza na 12V Do skód też są, kiedyś widziałem i myślałem, ale przy moich wtedy dystansach 2 x 3km, to bym zarżnął akumulator... Zadowalająco to dmucha oryginalny wentylator, ten raczej tylko wdmuchiwałby powietrze we wlot do nagrzewnicy, a te ogrzane grzejnikiem, raczej niezbyt energicznie wylatywałoby...
Może wystąpić sytuacja w, której element wykonawczy jest uszkodzony mechanicznie a nie elektrycznie np. spadło cięgło lub wypięła się dźwignia. Wtedy nie zapisują się żadne błędy w module klimatyzacji. W twoim przypadku sprawdził bym silniczek od klapy centralnej i temperatury, znajdują się od spodu nagrzewnicy w tunelu środkowym. Czasami lubi zaciąć...
Witam Zastanawiam się nad założeniem elektrycznego podgrzewania silnika. Mój wybór padł na urządzenie podgrzewające płyn chłodniczy w obiegu pomiędzy nagrzewnicą a silnikiem z wymuszonym obiegiem. Niestety nie mogę zamieścić linka do tego podgrzewacza I teraz moje pytanie: Czy jest możliwość zainstalowania takiego ustrojstwa w moim aucie? A autko to:...
Dzisiaj go ponownie odpaliłem i trzymałem na wysokich obrotach do osiągnięcia temperatury 90 stopni Pojawiły się następujące błędy: 16486 P0102 Czujnik MAF (Przepływ masy powietrza) (G70) - Niski sygnał wejściowy 17523 P1115 Nagrzewnica czujnika tlenu 1 (Blok 1) - Niski sygnał 17525 P1117 Nagrzewnica czujnika tlenu 2 (Blok 1) - Niski sygnał 17833 P1425...
To że chłodnica od góry jest gorąca - jest zupełnie normalne, jest zasilana właśnie od góry, studzi następnie płyn który spływając w dół jest coraz chłodniejszy. Jeśli różnica jest duża, a silnik nie "gotuje się", to jest dobrze. Diesle mają nawet podgrzewacze elektryczne, bo silnik na biegu jałowym wytwarza mało ciepła i sama nagrzewnica jest w stanie...
https://obrazki.elektroda.pl/8196104000_... Witam serdecznie. Pacjent Audi a3 8p 2004 105km BKC. Problem wygląda następująco, po podpięciu się vcds i wejście w "klimatyzację", odczytało mi błąd: 00483 - Moduł sterowania dodatkowym podgrzewaczem powietrza - kody kontroli usterek - stały Stwierdziłem, że musi być coś z dodatkową grzałką...
Witam Panowie mam taki problem, mianowicie jadąc dziś swoim audi nagle na wyświetlaczy wyświetliła mi się kontrolka że mało płynu i piszczała, spojrzałem na temperature a tam 110 stopni. Dodam że wentylator elektryczny nie załączył się. A w naczynku płynu było tyle ile powinno być, żadnego ubytku. http://obrazki.elektroda.pl/3143427600_1...
Witam wszystkich forumowiczów. Mam dokładnie taki sam problem jak ty tylko w audi A4 B6. Układ chłodzenie się zapowietrza przestaje działać ogrzewanie i temperatura wzrasta powyżej 100 stopni. Mechanik przeprowadził badania na zwartość CO2 w układzie ale test nic nie wykazał. Inny mechanik od razu stwierdził,że to uszczelka. Głowicę splanował, wymienił...
Kune napisał: Audi jest fajne, ale trzeba liczyć się, że jako stare auto może generować dość duze koszta związane z serwisowaniem tego samochodu, a mimo wszystko części są droższe niż do aut klasy Astra/Golf. Do tego dochodzi sytuacja na rynku wtórnym i jeszcze TDI. Jeśli ktoś ma czas i ochotę to śmiało, ale musi wiedzieć na co się pisze. Passat to...
Jeżeli masz informację że (sporadyczny), to nie musi to być od razu usterka. Miałem tak i czujnikiem u siebie w Audi.,,Mechanik'' Fachura stwierdził po podpięciu laptopa, że czujnik do wymiany. Okazało się że skasował tylko kasę za tego laptopa(podpięcie do komputera), jego pracownik zauważył i podpowiedział mi że palec i kopułkę trzeba wymienić) Wymieniłem...
Witam wszystkich problem dotyczy a3 lift .Z kratek nawiewu na szybę lecie bardzo letnie powietrze pomimo kratką lewą a prawą jest też różnica prawa prawie wcale nie grzeje po przełączeniu na nawiew centralny czy na nogi te ciepło czuć minimalnie. Temperatura cieczy 90, węże do nagrzewnicy tzn doprowadzający taki sam gorący jak w naczynku, wychodzący...
Właśnie o to chodzi, że na postoju to on sie nie chce zagrzać więcej niż 90 stopni, nie wiem ile bym mu gazował. Dzieje się to dopiero przy obciążeniu np. jadąc pod gorę. Z tego co mówił mi mechanik do chłodzenia chłodnicy jest wentylator ze sprzęgłem wiskotycznym, czyli napędzany paskiem od silnika, a drugi wentylator elektryczny jest od klimy i nie...
witam podłączę się do tematu mam dwie sztuki audi a4 jedna europejczyk 1,6 bez klimy a drugi anglik 1,8 z klimatronikiem. Chce przełożyć klimę do mojej audicy, wiem że nie jest to proste, na elektronice trochę się znam, VAG-COM mam. Moje pytania: 1)czy musze przeprogramować klimatronic na poprawne kodowanie czy mogę tak zostawić - przecież komputer...
(at)Alfred_92 Inżynier (at)Aleksander_01 Nie wiem jak bardzo cenisz swoją pracę kolego, ale Fabia 2 rocznik 2014 z dobrym silnikiem to 25-30k - jeżeli chcesz podwoić tę wartość w dwa dni robocze to gratuluję stawki RBH. Do malkontentów, którzy pisali, że sprawa nieopłacalna, że podwoi wartość auta, że to za trudne, że nie opłacalne - mimo, że nie mieli...
Jeśli ktoś nadal ma problem to proszę uważnie to przeczytać bo ja go właśnie rozwiązałem. A jak problem dotyczy tego że w aucie sauna do momentu osiągnięcia 80 stopni to wszystkie wpisy z pozostałych forum włóżcie między bajki! I jak obiecałem, napisze jak coś się uda ustalić. Dla tych co nie chce się czytać, należy wyjąć bezpieczniki od dodatkowego...
Nr nadwoziaZLA84400001081741 model181561001000 (TH) Podanie modeluORO 1.4 MULTIAIR 16V TURBO FIRE 135 6M E5+EOBD Data produkcji08/03/2011 Początek obowiązywania gwarancji31/03/2011 Podwozie1081741 numer siln.1639328 Karoseria1077289 ALMC000COMMERCIAL MARKET TRIM LEVEL (ITALY/CENTRAL EUROPE) AM00WYPOSAŻENIE RYNKU (WŁOCHY/ŚRODKOWA EUROPA) CC1.4POJ.CYLINDRÓW...
Zakładam klimatyzację w leonie 1,9 AHF.Golf IV/audi a3 i bora mają to samo.Chłodnice,wiatraki,sprężarkę założyłem. Zostały mi rurki, nagrzewnica i cała instalacja elektryczna. Mam schemat elektryki tylko nie mam pojęcia o oznaczeniach czujników itp... na schemacie,to co się domyśliłem opisałem potrzebuje opisu i ewentualnie poprawy reszty schematu....
Witam ,od jakiegoś czasu walczę z dodatkową elektryczną nagrzewnicą powietrza , temat dość mocno rozeznałem , a więc : nagrzewnica jest i działa w teście wyjść sterownika silnika ,uruchamiają sie dwa jej tryby LOW I HIGH , słychać przekaźniki i przygasa światło ( duży pobór prądu) ale przy spełnianiu wszystkich warunków ( 01 engine/mass block kanał...
Szukam schematu sterowania elektrycznego podgrzewacza płynu , mam podgrzewacz od xsara picasso 2.0 hdi. Chodzi o sterowanie świec żarowych w tym podgrzewaczu . Lub sterowania do innego modelu samochodu. problem polega na tym ze świeca jest wykonana na 11V i podłączenie bezpośrednie do zasilania samochodu prowadzi do jej szybkiego zniszczenia. 1 świeca...
nagrzewnica elektryczna elektryczna nagrzewnica nagrzewnica elektryczna samochodu
astra błąd poduszki radio kondensator trzeszcz projektor telefonu
ws2812 arduino przekaznik elektrozawor
Location of Fuel Injector No. 1 on 2004 Vauxhall Vivaro 1.9 DTI Jak połączyć przewód do pompowania fotela z przejściówką?