A mała pompa ciepła monoblok i ciepło z serwerowni pchać w cwu. Widziałem tak chłodzone podasze i działało to fajnie.
Ten schemat połączeń będzie działał ale jeśli pompa może bć zasilana z nagrzewnic wystarczy jeden przekaźnik.
Ten opis naprawy przedstawiony przez kierbedz4 dotyczy naprawy nagrzewnic z pompą wysokociśnieniową, a nagrzewnica B35 CED jest nagrzewnicą z pompą powietrzną i zasysaniem paliwa na podciśnieniu.
Nie jest to do końca przegrana sprawa, bo można zrobić coś takiego, że będą dwa obiegi wody (muszą być dwie pompy) jeden to parownik pompa i blok wodny drugi to nagrzewnica pompa i blok wodny. Pomiędzy bloki wodne wstawić płytkę peltiera odpowiedniej mocy i jest klima elektryczna. Jeszcze tylko jakieś elektrozawory żeby w zimie układ mógł grzać i jest...
Wyklucz pierw uszczelkę na głowicy czy jest szczelna. Później można zając się grzaniem (zawalona chłodnica, nagrzewnica, pompa.. ) jak jest alternator blisko chłodnicy to sprawdź też poduchę pod skrznią- uszkodzona powoduje że cały silnik idzie do przodu. Być może komuś w przeszłości zerwał się pasek i jeździł do zagotowania silnika.
Nagrzewnice potrzebują wysokiej temperatury, dlatego najlepiej jest wpiąć zasilanie prosto w wyjście z kotła. Czyli miejsce 3 Filtry montuje się przed pompami. Co masz na myśli pisząc "odpływ z nagrzewnicy"? Czy chodzi o powrót? Jeżeli tak to powrót z nagrzewnicy do powrotu kotła. I pamiętaj, że nagrzewnice podłącza się odwrotnie tzn. zasilanie od dołu,...
Odprowadzenie (powrót) to przewód, który idzie z nagrzewnicy do pompy wody. Na przewodzie odprowadzającym z nagrzewnicy jest trójnik, który powinien być podłączony do zbiornika wyrównawczego. Jaki silnik wtrysk, gaźnik? Trójniki masz podłączone, czy zaślepione.
Wogóle tego nie wlewaj, bo bardzo szybko wymienisz nagrzewnice i pompę wody, taniej wyjdzie kupić nowa chłodnice wody.
Wymiennik płytowy. Druga pompa Sterowanie
Klapy nawiewu znajdują się w module mieszalnika powietrza pod samochodem ( ta duża plastikowa trumna przykręcona dookoła chyba 20 śrubkami i jedną lub dwoma obejmami metalowymi. Przy sciąganiu nic sie nie rozpada. Ale po mojemu nie będzie to wina mieszalnika tylko bardziej uszkodzenia w układzie chłodzenia( zatkane przewody, nagrzewnica, uszkodzona...
od jakiego mastera ta dysza? Elementy zastosowane pochodzą z nagrzewnicy olejowej MASTER, a do pompy łopatkowej dorobiłem napęd. Są dwa rodzaje nagrzewnic, z pompą oleju i te drugie z pompą powietrza.
Chyba się nie rozumiemy. Nie chodzi o pompę wody na silniku napędzaną paskiem, tylko o dodatkową pompę elektryczną wymuszającą prąd przez nagrzewnicę. Przy niesprawności tej pompy są właśnie takie objawy jak opisujesz.
witajcie, kolego ,nagrzewnica podłączona bezpośrednio od pieca rurkami takie jak wyjście z nagrzewnicy najlepiej na osobnej pompie ,temperaturę podać dużo większą niż 60 stopni.podłączenie nagrzewnicy odwrotnie niż narysowane,zasilanie z dołu i będzie dodrze. pozdrawiam.
Jest jeszcze jedna kwestia - czy 100m węża 1'' nie zdławi pompy tak, że ta się wyłączy albo spali.
destylka nic nie zrobi nagrzewnicy, predzej zyjatka powstana, jesli nagrzenica nie byla wyczyszczona to raczej szybko sie weze zasyfia, bloki od cpc ciezko nazwac dobrym wcetem ;]
Nigdy nie wlewajcie tego środka na uszczelnienie chłodnicy! To ostatni gwóźdź do trumny dla auta. Zapcha się nagrzewnica potem chłodnica i pompa wody. Tego nie ta się później pozbyć z układu chłodzenia. Tylko naprawa bez uszczelniacza!!!
Nie da się nie ma spirali grzewczej, to nagrzewnica podciśnieniowa bez pompy paliwa tak mi się wydaje.
coala 71 . Twoja nagrzewnica nie jest 268 . 268 to nagrzewnica "mokra " do grzania płynu chłodniczego .Nie sugeruj się napisem na pompie bo ta pompa nie jest oryginalna lecz współczesna dedykowana do do silników ogrzewań 268 (wyższe obroty ) Przeczytaj moje posty na temat pomp
Konsultacja z najlepszym mechanikiem z okolicy który powiedział , że albo nagrzewnica albo wytrącone łopatki w pompie wody ( miał oba takie przypadki , że w jednym nagrzewnica w drugim aucie pompa ) Wymieniona nagrzewnica na nową i dalej brak ogrzewania.Po ustawieniu obrotów na 1500 z nagrzewnicy zaczyna lecieć gorące powietrze przy temperaturze silnika...
Np w VW T4 wajchą ciepło zimno otwierało się przepływ płynu na nagrzewnicę, łopatki w pompie to naprawdę mało prawdopodobne ale i proste do sprawdzenia bo nawet pompy czasem nie trzeba rozbierać aby je zobaczyć, zależy od kątów króćców
Należy ustalić płytę. Należy zminimalizować pęcherzyki powietrza w instalacji (wpływ na wydajność nagrzewnicy). 7 litrów "glikolu" rozumiem jako mieszaninę. nagrzewnica1 + nagrzewnica2 + pompa na obieg nagrzewnic - diy sprzęgło hydrauliczne ze zbiornika wyrównawczego - kocioł z wbudowaną pompą
Witam optymalne ciśnienie na dyszy powinno mieścić się w granicach 10 -11 bar .
Zakamieniony wymiennik. Należy sprawdzić czy podczas poboru cwu obieg pierwotny jest rozgrzany do "czerwoności". Sprawdzamy wyjście z nagrzewnicy-wejście na pompę. To będzie świadczyło o tym że kocioł robi swoje i czeka na odbiór ciepła poprzez wymiennik.
Tak, wiem że powinna być wpięta w mały obieg i tak jest, tak samo jak parownik przed termostatem. Szukam w sieci rysunku jak powinno być to podłączone w orginale bo coś mi się wydaję, że jest pomieszane. Parownik wpięty jest między pompę wody a powrót z nagrzewnicy. Czy pompa nie powinna pchać w zasilanie nagrzewnicy ??
Według mnie nagrzewnica jest dalej przytkana, dopóki termostat jest zamknięty pompa chłodzenia wymusza przepływ przez nagrzewnicę. Z chwilą otwarcia termostatu ciecz chłodząca znajduje sobie łatwiejszą drogę przez chłodnicę (większa średnica węży) i pomija nagrzewnicę.
W jakim silniku? 2.0 DTI? W tym silniku pasek albo rolka może przetrzeć blok silnika, ale nie wiem czy może doprowadzić do wycieku płynu. Nie kojarzę czy są w tej okolicy przewody metalowe którymi może być doprowadzony płyn do nagrzewnicy. Pompa w tym silniku ma komorę na ewentualne delikatne przecieki przez uszczelnienie mechaniczne. Teoretycznie minimalny...
Witam Jak na razie spróbowałem wyczyścić nagrzewnice kupiłem preparat do czyszczenia podpiąłem do przewodów nagrzewnicy pompę i na krótkim obiegu przeczyściłem nagrzewnice ale nie było widać żeby jakiś brud czy coś takiego i nie zauważyłem żeby słabo leciało. Zauważyłem na panelu środkowym stara gąbeczkę. I teraz nie wiem bo leci dalej zimne a na szybę...
Pompa wodna lub zabita mułem nagrzewnica. Ew jak benzyna z gazem zle podpięty reduktor lpg
Tak cały czas krąży ciecz między silnikiem a nagrzewnicą. Termostat działa w obiegu chłodnicy. Zmieniłbym miejscami termometry, by wykluczyć ich wadę. Może pompa wody nie domaga. Częściowo zapchana nagrzewnica, czy po wymianie nagrzewnicy było ok? Pomiar temperatury pokazuje temperaturę przewodów, a nie cieczy, może jak dłużej by działał na wolnych...
Albo nagrzewnica zatkana uszczelniaczem, albo urwany wirnik pompy wody. Więcej możliwości nie ma.
Dziękuję za dokładną odpowiedź, w takim razie tak też postąpię. Zarówno nagrzewnice, piec jak i pompa posiadają zaciski ochronne, więc oczywiście zostaną one podłączone. Układ podzielę na 2 obwody(nagrzewnice i piec ze sterownikiem + pompa). Temat uważam za zamknięty. Pozdrawiam
Ciśnienie jest przy odkręcaniu korka ale wydaje mi się ,że jest w normie ( jak się silnik zagrzeje to podnosi się poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym ale nie jakoś mega dużo ) Wychodzi , że mam pompę wody z taka wiskozą ze sprzęgłem , może rzeczywiście ta pampa siadła mimo , że widać , że była wcześniej wymieniana na nową ( zasugerował to bardzo...
Zapowietrzona nagrzewnica , pompa ABS.
Problem w tym, ze jest slabe ogrzewanie na wolnych obrotach. czy wie ktos co z tym zrobic? Termostat, nagrzewnica, pompa jest ok.
Zapaprana nagrzewnica, slaba wydajnosc pompy (oblamane smiegielko) , malo plynu w ukladzie
pompa wymieniona to zostaje chyba tylko nagrzewnica
A ja bym go na odwrót przelał czyli na zimnym spuścił płyn , zdjął przewód na nagrzewnice z termostatu ( albo podpiąć się pod pompa w wylot nagrzewnicy tak jak kolega sugerował od razu wypcha coś z nagrzewnicy) , zdjął przewód dolny przy pompie i wtłaczał wodę od termostatu w stronę pompy. Jeśli jest szlam wokół cylindrów to może go wypcha. Co do napełniania...
płyn chłodniczy w zbiorniczku trzyma stan czy ucieka ? Paski piszczą :-) visco trochę przyśpiesza ...... porównaj ciepłotę węży zaczynając od dołu silnika - Pompa -Głowica Nagrzewnica wtedy zlokalizujesz problem komputer pokazuje temperaturę 50 stopni ? o rozrząd mi nie chodzi jak o tą pompę Stawiam na pompę...... lub przytkany układ / zapowietrzony....
Wymieniona została nagrzewnica, magistrala w której jest umieszczona na działającą z innego auta, pompa ciepła cała z obudową. Węże gorące. Oba. Ogrzewanie czasem trochę działa (ale nie jakoś super, na pierwszym biegu dmuchawy ciepło leci, na 2i3 zimno) a czasem nie grzeje w ogóle. Klapki chodzą. Gąbka jest. Termostat też działa, silnik się nagrzewa...
Wentylator pracuje poprawnie? Dodano po 6 P.S. Poodpowietrzałeś kocioł? Tam chyba przy nagrzewnicy powinien być odpowietrznik i możliwe, że przy pompie też.
W desce jest przecież nagrzewnica i tam jest przecież płyn. Trzeba się położyć i patrzeć, co tam na górze jest, nie znam tego modelu, ale masz 3 możliwości: płyn chłodniczy z nagrzewnicy, hamulcowy z pompy hamulca lub pompy sprzęgła, ale tam jest chyba na linkę.
Czy wystarczy sam kocioł, zawory, pompa obiegowa i naczynko wyrównawcze jak na filmie? Przydał by się też zawór do ochrony powrotu kotła żeby nie był zalewany zimnym powrotem. Skomplikuje to trochę układ bo będzie potrzebna jeszcze jedna pompa.
wymieniłem termostat, nagrzewnice pompa sprawna wody i niestety bez efektu na wolnych obrotach nie grzeje jak dasz gazu to wtedy jest dobrze
Masz zakamienioną nagrzewnicę lub pompa źle pracuje. Jeżeli to pompa to powinno dojść do przegrzewania silnika. Jeżeli chłodnicę silnika będziesz miał gorącą i będą załączać się wentylatory to zakamieniona nagrzewnica. Żadna chemia nie da rady, tylko wymiana.
Czyli lut ,,srebrny,, ma też takie własciwości jak miekki - cyna ze pod górke zassie i bedzie ok ? tak jak Piszesz,??? pytam dlatego ze widziałem lutowanie twarde w ,,akcji,, ale tam zawsze było łączenie na styk - bardzo czesto lutowane nagrzewnice rozmrożone :D
Pompka elektryczna jest tak zbudowana, że podczas jej wyłączenia, płyn będzie przez nią przepychany do nagrzewnicy przez mechaniczną pompę silnika.
Witam mam problem z Mercedesem Vito 115 Cdi 2010 rok . Mianowicie problem polega na braku ogrzewania. A wienc podczas jazdy jest wszystko w normie, silnik rozgrzany do 80 stopni ogrzewanie dziala jak nalerzy. Gdy auto stoi a silnik dalej pracuje ogrzewanie przestaje dzilac "dmucha zimne powietrze" w momencie gdy znow ruszam i silnik pracuje na obrotach...
Nagrzewnica niewykluczona ale w Eurostarach-4 najczęściej defektuje pompa Wilo (oczywiście filtr c.o został sprawdzony). Zarówno nagrzewnica jak również pompa to koszt ponad 1000 zł.
Zapowietrzenie wykluczone? Pompa wody daje wystarczające ciśnienie, może oberwane łopatki? Jest przepływ przez nagrzewnicę czy nie ma? Zawór sprawny, zamyka otwiera przepływ?
patent slabo dziala na rurce co idzie do turbiny. trzeba chyba sie wpiac w rure co idzie z pompy na nagrzewnice
Napisz jak wygląda układ. Jakie nagrzewnice? Czy nagrzewnice mają osobną pompę CO?
Twój Eurostar dociągnie do 30 lat. GRATULUJĘ DOBREGO WYBORU. Dzisiaj klienci wymieniają urządzenia nawet po 3-5 latach, bo wymiennik, bo nagrzewnica, bo pompa... Naprawy na poziomie 1,5-2 albo 3 tysiące i gdzie tu dbałość o środowisko. Szajs normy energetyczne wymuszają produkcję słabych podzespołów a materiały tylko mają przypominać to, czym mają być....
Spróbuj tu [url=https://north.pl/wtyczki-wiazek,g66... , kilkukrotnie ratowały mnie zakupy właśnie u nich.
witam Mam pytanie co sądzicie pomyśle na namiastkę klimatyzacji Pomysł polega na przełączeniu nagrzewnicy na niezależny obieg (parownik lpg <=> nagrzewnica + pompa) do wymuszenia obiegu.Samochód spala ok 8L gazu i tyle energii marnuje się na przemianę z stanu ciekłego na gazowy
Fajny sterownik naścienny 0-10v jest od nagrzewnic wodnych nadmuchiwych.
A jak jest podłączona nagrzewnica? Bezpośrednio razem z grzejnikami? Czy jeszcze z jakąś pompą? Teoretycznie to pompa którą masz powinna wystarczyć - ale jak coś jest nie tak to nawet największa pompa też może nie dać rady. Tutaj nie chodzi o zastosowanie jak największej pompy, bo potem z nią i każdą inną będą problemy - szybciej padnie.
Sprawdź wyłącznik uderzeniowy, jest za nagrzewnicą nad tunelem środkowym
Mam ten sam problem prawa strona nie grzeje, wręcz zimny nawiew serwis wszystko wymienił nagrzewnicę, termostat pompę, płyny i jest to samo. Myślę że to tę cholerne klapki tylko jak się do nich dostać.
Takie ludzie mają zachcianki :) Montaż zaworu 3d + pompa i cały osprzęt też według mnie mija się z celem. Kocioł ma być kondensacyjny, wiec lepiej jakby szedł cały czas niskim parametrem, a nawet jeżeli zmontowałbym taki układ i zaraz za kotłem byłby zawór 3d, a równolegle do tego układu nagrzewnica to w chwili pracy pompy za zaworem, nagrzewnica i...
Na rysunku jest szkic budynku w którym znajduje się 10 nagrzewnic wodnych i 2 grzejniki podłączone do kotła z podajnikiem. Wcześniej wykonałem podobną instalację tylko na 5 nagrzewnic na zasadzie dołączania kolejnych pomieszczeń wraz z dobudowywaniem nawet działa jednak wolałbym uniknąć zbędnych średnic rur. Ponieważ to co mam do tej pory to rury w...
To że koło pasowe pompy się obraca to nie gwarantuje że pompa dobrze pompuje ciecz chłodzącą (oberwana turbinka -obraca się na wałku wewnątrz pompy).Czy po osiągnięciu temperatury silnika nagrzewnica dobrze grzeje?
Ze zdjęcia wynika że czujnika NTC cw brak. W takim razie tę rolę przejmują dwa czujnik NTC (klips) na zasilaniu (wyjście z nagrzewnicy) i czujnik (klips) na powrocie (nad pompą).
Nie znam tej nagrzewnicy ale podejrzewam, że pompa paliwa może robić takie opory. Naprawa nie powinna być bardzo droga.
Więc faktycznie pozostaje Ci sprawdzenie drożności nagrzewnicy (może ktoś wlał jakiś uszczelniacz) i wymiana pompy wody.
Gdy gazuję aż obrotomierz wchodzi na czerwone pole zaczyna grzać. Wygląda na to, że gdy dostanie duże ciśnienie to dopiero przepycha ciecz przez nagrzewnicę. quote] Wygląda na małą wydajność pompy cieczy chłodzącej Przecież pisałem
Widocznie wyciek płynu następuje dopiero przy podwyższonym ciśnieniu w układzie sprawdź na nagrzanym silniku, sprawdź jeszcze przy włączone i wyłączonej nagrzewnicy czy są jakieś ubytki, Może pompa wody ma nieszczelność i wyrzuca płyn.
Gdy wlacze pompe elektryczna to dzwiek jej pracy jest niejednorodny, nie wiem jak to wyjasnic, ale brzmi to tak jakby na lopatki pompy trafialy pecherzyki powietrza. Trafne spostrzeżenie. Pęcherz powietrza znajduje się w nagrzewnicy, bo ona znajduje się najwyżej i tego pęcherza w normalny sposób nie da się usunąć. Jest to wykonalne, ale dużo byłoby...
VU 180 XE od VU 260 XE Na pewno większość części bedzie posowało, oprócz palnika i gł. wymiennika (nagrzewnicy). Pompa i elektronika winny być takie same. Zobacz jeszcze tu: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... No i ew. pytanie czy części z kotłów dwufunkcyjnych będą pasowały do jednofunkcyjnych. Tutaj nie wszystkie części będą...
Z tym webastem to chyba do mnie:D a więc pierwsza sprawa to większa średnica rurki 8mm podającej olej na wirnik, kolejna rzecz webasto musi stać wylotem powietrza do góry i olej ma kapać na wirnik rozpylający też z góry i przed wyłączeniem konieczne jest wystudzenie nagrzewnicy przez odłączenie pompy oleju w przeciwnym wypadku rurka się zapcha spalenizną...
Witam Postanowiłem rozbudować dogrzewacz D3wz silnika (Sharan 1998 ) do ogrzewania postojowego. Na poczatku zamontowałem pompę obiegową wody. Zamontowałem ja na węzu który wchodzi do dogrzewacza. Pompę narazie podłączyłem pod napięcie ze stacyjki. I tu mam mały problem. Zauważyłem gdy stoje na parkingu i działa mi pompa, silnik chodzi na niskich obrotach...
Witam. Mam Nissana jak w temacie i problem jest taki, że nie działa ogrzewanie, ale tak dziwnie, bo gdy auto jest na obrotach to grzeje a gdy tylko obroty spadną, np na światłach to już dmucha zimnym powietrzem a włącza się wentylator chłodnicy. Co to się dzieje? Zatkana nagrzewnica? Pompa nie wydala? Spotkał się ktoś z takim kwiatkiem? Pomocy, bo zimno!...
Do sprawdzenia: uszczelka pod głowicą, przewody układu chłodzenia, sama nagrzewnica, szczelność pompy wody. Wówczas sam określisz co dolega peżocikowi.
Witam A co było przed wymianą płynu? Wszystko działało? Jak nie ma ruchu płynu, to mostek nic nie da. Prędzej zślepienie parownika. Wtedy zacznie pracować nagrzewnica. Czepiłbym się pompy, obraca się koło, pasek naciągnięty? A jak popracuje chwilę silnik, węże robią się twarde?
Skoro uszczelka była wymieniona i głowica splanowana to może być - chłodnica, nagrzewnica, pompa wody, pęknięta głowica, pęknięty blok... skoro dymi na biało to można zawęzić do uszczelki lub pęknięcia głowicy/bloku, choć może dymić na LPG... kto do takiego auta zakłada instalację mieszalnikową?!? Chyba, że jednak masz wtryski tylko mylisz mieszalnik...
Po ponownym odkamienieniu nagrzewnicy i zamontowaniu oryginalnej pompy hałasu ,wycia przy puszczaniu wody praktycznie nie słychać w nagrzewnicy.Troch hałasu w nagrzewnicy słychac jeszcze przy ogrzewaniu 2 małymi kaloryferami.Jesli odkręce wiecej kaloryferów jest cisza.Zaworu 3D nie dało sie zdemontować ,bardzo mocno trzyma .Była obawa ,że się połamie.Zawór...
Problem może być złożony: zbyt mały przepływ wody przez nagrzewnicę, blokady pompy (może już się kończy), niesprawny czujnik przepływu wody (zużyta membrana), niesprawny zawór 3-drogowy, niesprawny siłownik tegoż zaworu itd.
wymontuj pompę wodną często koroduje frez napędzający od pompy wspomagania i nie przenosi napędu na pompę wodną dlatego nie ma obiegu i nagrzewnica jest zimna
Golf 2, to już staruszek- bardzo możliwe, że nagrzewnica jest do wymiany. Aby to sprawdzić trzeba sprawdzić jej drożność, nawet puszczając przez nią wodę z kranu i zaobserwować jak duży jest spadek ciśnienia na wylocie. Jeżeli woda wypływa "leniwie" to wymiana. Zapowietrzona nagrzewnica, nie grzeje w ogóle. Nie sprawna pompa, to przegrzewanie się silnika.
Żarnik powinien wyłączyć się po około siedmiu sekundach, nie może palić się cały czas bo szybko się uszkodzi. Brak ciśnienia spowodowany jest nieprawidłową pracą pompy powietrznej (zablokowane łopatki, brudne filtry, uszkodzona bakelitowa pokrywa pompy).
Przyczyną byłaby nagrzewnica ?
Termostat odpada bo układ chlod,enia pracuje prawidłowo. Jeżeli jest prosty termostat, to tak, ale jeżeli jest z dodatkowym 'talerzykiem' na końcu, to już nie jest tak prosto - przy zamkniętym termostacie jednocześnie jest otwarty 'skrót', czyli powrót płynu do pompy, omijający nagrzewnicę (łączy we i wy nie tylko nagrzewnicy, ale też chłodniczki oleju,...
A chociaż patrzyliście na allegro jakie są ceny używanych bloków,chłodnic i pomp ? Bloki (normalne na g1/4 zwykle magicool itp.) to chodzą po 100zł chłodnice 240mm (2x120mm i to normalne a nie jakieś nagrzewnice ale komputerowe) kolejne 100zł pompa-50-60zł uniwersalny blok na gpu (też normalny nie od CPC)-60-70 złączki 8/10 lub 10/13 -5-10zł od sztuki...
Mam w domu podlogowke w układzie otwartym zgodnie ze schematem instrukcji kotła i działa bez zarzutu, możesz wyjaśnić dlaczego lepiej działa w układzie zamkniętym ?. Nagrzewnica ma osobna pompę ( razem z grzejnikami) ale będzie włączana na parę minut po otwarciu bramy żeby dogrzać warsztat i jeszcze nie wiadomo czy będzie potrzebna. Cała elektronika...
Powrót na pompę wody, zasilenie do kolektora wodnego. W kabinie masz nagrzewnicę? Podejrzewam, że poprzednik bez powodu nie zadał sobie trudu, żeby demontować sprawny układ...
To teraz porządnie rozgrzej silnik, potem sprawdź węże od nagrzewnicy. Może ukręcił się wiatrak od pompy wody może termostat a może nagrzewnica się zapchała.
Mylicie się, Moje WC zostało poskładane a cena jaką zapłaciłem za chłodzenie CPU + GPU (E2160 (at) 3,33GHz + 9800GTOC) to 200zł Aktualnie wymieniłem procesor na Q9550 i grafę na EVGA GTX275, grafa nie jest chłodzona wodą... ale proc tak... Chłodzenie przy samym CPU nie do zagrzania... (Q9550 (at) 3,6GHz) Aby poskładać wodne do chłodzenia tylko i wyłącznie...
Możliwe przyczyny: -termostat -zapowietrzony uklad -zapchana nagrzewnica -uszkodzona nagrzewnica (przecieki) -pompa wodna -przy niskich temperaturach zaslonic chlodnice
Ok ale można dookoła winika pompy nawiercić 10 otworów i zrobić 10 obwodów nagrzewnicy. Jak kolega z tematu rozepnie węża i włoży nagrzewnice nawet na króciutkich odcinkach to zobaczy czy będzie mu grzało. Będzi pompowało z pompy w nagrzewnice .
Trzeba odpowietrzyc nagrzewnice
Stuki oznaczają zakamienioną nagrzewnicę. Kocioł nie posiada zaworu 3-drogowego. Nagrzewnica grzeje ciepłą wodę przepływową bez pracy pompy dlatego następuje w tym kotle potrzeba odkamieniania...Warto również wymienić czujnik ciepłej wody dla dokładnej kontroli wody wylotowej. Zgłoś kocioł do konserwacji.
Silnik dogrzany? Pompa wody, termostat, zapowietrzenie nagrzewnicy lub zapchana, zawór sterujący otwarciem krótkiego obiegu na nagrzewnicę.
Pompa wody do wymiany.
Na 4. zdjęciu widać typowy silnik od palników i podejrzewam że to z kodem kreskowym to pompa. Ja się z takimi nie spotkałem, moje były kwadratowe, miały na sobie elektrozawór i porty pomiarowe, ale były to palniki do lakierni przemysłowych. U ciebie wygląda jakby była jakaś przekładnia pod tym deklem. Jak masz problem z obiegiem paliwa, to bym tam zajrzał....
jest to normalne zachowanie kotła po zagrzaniu wody wychładza nagrzewnice wybieg pompy ok 3min można to wyłączyć zworką na płycie głównej kotła
Obstawiam 3 miejsca: -chłodnica szczególnie przy kolumnach -pompa wody -nagrzewnica.
Najprościej po uruchomieniu silnika( jak jest zimny) sprawdzasz czy przewód/odma od silnika do chłodnicy jest tak samo ciepła jak przewód ogrzewający parownik , jeśli odma będzie miała taką samą temp wina termostatu, jeżeli termostat działa poprawnie to spróbuj podłączyć parownik szeregowo i wtedy nie ma możliwości żeby nie przeszło przez nagrzewnice,...
Witam Jestem tu nowy i mam mały problem, i niestety nie znam sie na tym kompletnie. W firmie na 2 halach zamontowaliśmy nagrzewnice wodne ( po jednej na każdej hali) Ale żeby wodę szybciej wyciągało z nagrzewnic zamontowaliśmy jedną pompę obiegową. Na każdej z hal jest zrobiona taka sama instalacja 1 nagrzewnica + jeden sterownik Auraton 1300 który...
Nagrzewnica do wymiany. Czytałem ten temat dwa miesiące temu po czym wymieniłem. Nagrzewnica można wymienić nie wyjmując całej deski rozdzielczej. Dojście jest od strony kierowcy tam najlepiej oczyścić sobie przestrzeń wykręcając kanały nawiewu na nogi( torks przy bezpiecznikqch). Potem czujnik od światła hamowania pod kierowcą i na koniec klapka od...
Pewnie przed pompą ... w sumie jak obieg zamknięty, to gdziekolwiek byś umieścił to jeśli nie będzie w układzie czynnika to będziesz mieć sygnalizację.
Zgadzam się z kolegą lecz na schemacie jest wyraźnie pokazane że obieg czynnika będzie na nagrzewnicy ponieważ jest tam pompa a zawór jest zamontowany baypasem w kierunku nagrzewnicy więc jeżeli pompa pracuje a zawór jest zamknięty wówczas czynnik krąży tylko w obiegu nagrzewnicy jeżeli chodzi jak w takim razie zabezpieczyć czynnik przed zaworem wówczas...
pompa nagrzewnica nagrzewnica olejowa pompa pompa oleju nagrzewnica
atlas copco odblokować karte dziać bojler ariston
Kruciec kolektora ssącego Renault Laguna II 2.0 IDE 2001 – objawy pęknięcia, wymiana, zamienniki TDA8954 Stereo Output Issue: No LOUT, Only ROUT Working – Troubleshooting NXP Class-D Amp