filtr kabinowy wymieniony ? możesz odłączyć węże od nagrzewnicy i dmuchnąć do niej sprężonym powietrzem w obie strony
Powietrze.
taki jak na tym zdjęciu, z postojową klimą oraz webastem
To że jest przejście przez nagrzewnice nie musi oznaczać że prawidłowo oddawane jest ciepło. To że silniczek zmienia swoją pozycję nie musi oznaczać że klapka również to robi, np ze względu na uszkodzenie mechaniczne klapki.
Jeśli silnik jest nagrzany i nie ma ogrzewania, to są trzy przyczyny i innych nie ma. Zbyt wolny przepływ przez nagrzewnicę. (tu przyczyn kilka) lub nieszczelne połączenie nagrzewnica-obudowa i zimne powietrze omija nagrzewnicę. Lub zakamieniona nagrzewnica. Bardzo częstą przyczyną jest uszczelnienie nagrzewnicy z obudową, po kilkunastu latach uszczelnień...
Tak z ciekawości, masz tam klimatronik? Rocznik powinien coś rozjaśnić, jak i to co masz do sterowania nawiewami? Bo na razie temat jest o krok od kosza.
Sprawdź jaką temperaturę mają rurki doprowadzające płyn chłodniczy do nagrzewnicy.
Witam. Jak u was wygląda sprawa z nagrzewnicą do rekuperacji ? Powiedzmy mamy minusowe temperatury, rekuperacja pompuje do pomieszczeń powietrze o temperaturze 18°C, czyli wychładza pomieszczenia w których jest temp. np. 23°C. Czy nie warto w takim przypadku zastosować nagrzewnicy, by powietrze z rekuperacji miało już odpowiednią temperaturę ? Pozdrawiam.
To jest nagrzewnica z. Dyszą eżektorową. Nie jest to precyzyjną dyszą ciśnieniowa, ale zapchać się może. U ciebie raczej ktoś dowalił paliwa, lub jest paproch. Jeśli jest spalanie z przerwami, to zasysa powietrze przewodem paliwowym, lub w zespole dyszy powietrze wchodzi do kanału paliwa.
A później czeka cię płukanie nagrzewnicy
Klapa która steruje powietrzem to blacha z okrągłymi otworami pokryta czymś w rodzaju gąbki która z wiekem się rozsypuje i poprzez dziury leci zimne powietrze, rozbierz obudowe nagrzewnicy i sprawdź czy coś takego się w twoim przypadku nie stało!
Do wymiany ten najmniejszy oring na obrazku, a membranę też przy okazji należy wymienić. Eksploatacja z takim cieknącym zespołem wodnym grozi nie wyłączeniem palnika, a co za tym idzie wysadzenie w powietrze nagrzewnicy. http://obrazki.elektroda.net/23_11762046...
Witam, mi to wygląda na problem z klapką ciepłe/zimne powietrze.
To już płyn mogliście nowy zalać, zalać to co ma być g12 i spokój,a tak to masz nie wiadomo co. Układ niby ma siE sam odpowietrzyć ale nie zawsze się tak dzieje. A temperatura na wskaźniku w normie? dmucha ciepłym z nagrzewnicy? Węże do nagrzewnicy ciepłe? Po nagrzaniu termostat się otwiera? Można delikatnie poluzować węża od nagrzewnicy, jak jest powietrze...
płyn w zbiorniku przelewa się, ale gdy go dolałem nie chce zejść poziom cieczy w zbiorniku a dolałem tyle co mi go ubyło przez nagrzewnicę. Jak była stara nagrzewnica to leciało ciepłe powietrze. Dodano po 1 a jak ta nagrzewnicę odpowietrzyć??
A czy przez to ze jest 80 h moze gasnac przez zbyt doze powietrze?
1 Tak ma być od środka jezdnio jest czerwone przeciwmgłowe. 2. Na środek masz wybór czy sprzed czy zza nagrzewnicy bierze powietrze. 3. pod fotelem jest małe pudełeczko do którego dochodzą przewody z maty, taniej kupić opornik i wpiąć zamiast maty. 4. skoro masz 4 gary to masz dużo miejsca do manewrowania i możezsz sobie wymienić pompe wody, jak już...
Po co nagrzewnica powietrze-powietrze. To by nie miało sensu. Chodzi o to że można wykorzystać Ciepłe powietrze doprowadzając je bezpośrednio do pomieszczenia (na schemacie tego nie ma) albo zastosowań nagrzewnice wodną która pozwoli nam część energii odebrać i w dalszym rezultacie zmagazynować lub wykorzystać. Wiadomo że taki układ sprzyja powstawaniu...
Np nie krązy płyn w obiegu nagrzewnicy, jest uszkodzony elektrozawór...
przyczyn może być kilka ale najprawdopodobniej nagrzewnica już zanieczyszczona
Powietrze które wchodzi przez filtr i dziurę w podszybiu wpada prosto do "pieca". Potem przez wentylator jest pchane przez parownik a na końcu nagrzewnice. Wszystko to jest zamknięte w szczelnej obudowie i nic nie może uciec poza tą obudowę. Także nawet gdyby była nieszczelność na wejściu z podszybia to to z kratek powinno walić gorącym bo to jest już...
Tanie ani małe to nie będzie ale duża nagrzewnica woda-powietrze powinna dać radę. Ewentualnie w podobnych pieniądzach grzejnik gazowy mora. Nagrzewnica woda powietrze raczej na niskich parametrach (podłogówka) nie wyrobi.
To sprawdzić trzeba jeszcze raz, bo zdaje się masz problem z obiegiem powietrza, moze klapami, szczególnie recyrkulacji, czyli jak nagrzewnica nie oddaje ciepła, to musisz sie do niej dostać i zobaczyc w czym problem. Moze byc tak, ze podczas jazdy, gdzie jest samoczynny nawiew poprzez ruch auta, a klapa jest nastawiona na pomijanie nagrzewnicy, tak...
Odpowiadajac na pierwsze pytanie upewnij sie ze płynu w zbiorniczku wyrównawczym masz do poziomu max jak jest malo plynu lub uklad zapowietrzony w nagrzewnicy znajduje sie powietrze i nie ogrzewa auta. Mozesz odpowietrzyc uklad odkrecajac korek zbiorniczka wyrównawczego, silnik włączony dmuchawa na maxa (4) i ciepły nawiew. Co do "zamulania" nagrzewnicy...
Przez tą gąbkę nie leci powietrze a uszczelnia ona klapę przełanczającą nadmuch przez nagrzewnicę albo bezpośrednio z wentylatora.
Powietrze chyba przelatuje przez nagrzewnice bo cisnienie nawiewu sie zmniejsza jak przekrece na cieple powietrze. Pewnie nagrzewnica nie grzeje albo i pompa wodna nie dziala jak powiedzial mechanik ale dlaczego sie nie grzeje silnik utrzymuje 90 stopni caly czas. Pozdrawiam
Zlokalizuj linke w panelu od pokrętła ciepło-zimno i na jej drugim końcu jest zaczep przesłony.
Dosyć spore wymagania. Czemu sam takiej nie zrobisz? Żaden problem spalić gaz/przepalony olej, puścić spaliny przez jakiś niedrogi stalowy intercooler z nawiewem, i wywalić spaliny rurą na zewnątrz. Przydałoby się jeszcze powietrze do spalania zaciągać z zewnątrz.
Witam mam problem z moim golfem 4 leci cały czas zimne powietrze zacząłem rozkręcać tapicerkę i zauważyłem w środkowym tunelu pod kokpitem przy obudowie nagrzewnicy wysunął sie taki plastik z linka od pokrętła i włożyłem ją z powrotem i przekręciłem pokrętłem powietrze trochę zrobiło się cieplejsze ale nadal wiedziała i ten plastik jest luźny i cały...
Nie tak jak mówisz. Wpada Ci powietrze prosto z dworu do kabiny. Jest specjalna klapa, która przekierowuje je na nagrzewnice gdzie się nagrzewa. Mieliśmy podobny przypadek. U nas leżała nagrzewnica. Grzało tylko 10% powierzchni nagrzewnicy.
Sprawdziłem dyszę paliwa, elektroda daje iskrę, filtry wyczyszczone. Pokazuje się błąd E1 i nagrzewnica nie odpala płomienia. Dysza jest K125 i pytanie, czy powietrze reguluje się tę środkową śrubą?
jesli na postoju dodam gazu do okolo 2tys obr./min to zaczyna leciec ciepłe powietrze. ale gdy puszcze gaz i samochod chodzi na wolnych obrotach to po chwili zaczyna leciec zimne powietrze mimo to ze silnik pracuje i jest temperatura okolo 85'C i pokretlo przekrecone jest na cieplo. Tu, ciśnie się takie pytanie - jaka jest temperatura węży do i z nagrzewnicy...
Wpisz w google "kanałowy osuszacz powietrza". Działa to na innej zasadzie niż nagrzewnica, bo najpierw chłodzi powietrze żeby skondensować parę wodną, a potem je podgrzewa. Dzięki temu wilgotność powietrza wylotowego jest bliska zeru. Energetycznie to bardzo oszczędne urządzenie, łatwo sterowalne, zasilane prądem.
Wina leży raczej w mieszalniku powietrza, mianowicie klapa ciepło-zimno posiada otwory które w normalnych warunkach powinny być zaślepione fabryczną matą z pianki, z czasem się ona wykrusza i nieogrzane powietrze zamiast biegnąć przez nagrzewnicę przelatuje przez te otwory. Druga sprawa to może też być zamulona sama nagrzewnica, ale i na to jest sposób.
Dziać się tak może dlatego że podczas jazdy sam pęd powietrza może wdmuchiwać w jednym miejscu cieplejsze a w innym zimne powietrze. Radze sprawdzić połączenie tunelu od nagrzewnicy do dmuchawy.
Czy wąż zasilania do nagrzewnicy jest tak samo ciepły jak powrotu???
Cześć, mam problem z moim Oplem Corsa D 1.2 Z12EXP z LPG, mianowicie w aucie nagrzewnica zapowietrza się sama z siebie, gdy się ją manualnie odpowietrzy, wieje ciepłe powietrze, takie jakie powinno być. Problem zaczyna się, gdy samochód działa na wolnych obrotach, temperatura powietrza spada, nagrzewnica się zapowietrza i znowu ciepłe powietrze nie...
Nagrzewnice potrzebują wysokiej temperatury, dlatego najlepiej jest wpiąć zasilanie prosto w wyjście z kotła. Czyli miejsce 3 Filtry montuje się przed pompami. Co masz na myśli pisząc "odpływ z nagrzewnicy"? Czy chodzi o powrót? Jeżeli tak to powrót z nagrzewnicy do powrotu kotła. I pamiętaj, że nagrzewnice podłącza się odwrotnie tzn. zasilanie od dołu,...
Ale tamten temat nie jest zamknięty. a ogrzewanie nie działa. A węże do nagrzewnicy są gorące? Czy stwierdzasz, że leci zimne powietrze? STOP się zapala bo przekracza temperaturę. Wentylator chłodnicy się uruchamia?
Ludzie nie czekałem na wasze wywody tylko prosiłem o radę. Oni nie muszą pracować w zimnie. To jest budowa surowy stan nie ocieplony . Nagrzewnice grzeją powietrze na terenie budowy a rachunki w dziesiątkach tysięcy.
Jeżeli jeden waż od nagrzewnicy ciepły (zasilanie ) a powrót zimny zapchana nagrzewnica lub powietrze w układzie.
Mam problem z nagrzewnicą w moim samochodzie (Cordoba 97') mimo,że gałka jest przestawiona na ,,zimne" nagrzewnica cały czas podaje gorące powietrze. Przy próbie przestawienia w stronę ciepłego gałka dochodzi do połowy i coś ją blokuje. Miał ktoś podobny problem?
Sprawdzono samemu, test pokazuje CO2 w układzie. Jednak głowica szczelna, uszczelka nowa zamontowana. Mankament jest nie, że gotuje płyn i wyrzuca. Od razu po odpaleniu płyn w zbiorniczku rośnie, tak jakby się cofał. Po zgaszeniu nie wraca do układu, dopiero po odkręceniu odpowietrznika nagrzewnicy, z której uchodzi powietrze. Przy odkręconym odpowietrznika...
Ok. Jutro to zrobię ale raczej to nie to. Bo teraz kompresor nie jest używany i problem cały czas występuje. Usterka jest nietypowa. Bo nagrzewnica grzeje a nie leci powietrze. Wentylator działa .
Mi się udało rozebrać to na parkingu pod blokiem, ale poległem na odrywaniu obudowy nagrzewnicy od wygłuszającej maty bitumicznej. Nie bardzo da się to źle złożyć, można źle odpowietrzyć. Chyba, że klapy są połamane albo źle podpięte, ew. mogli nie założyć gąbkowej uszczelki i zimne powietrze może opływać nagrzewnicę bokiem, zamiast przez nią przepływać....
A masz klimatronik czy ręczna klimę? W ręcznej jest jedna klapka nad nagrzewnicą która miesza powietrze i albo całkiem zastawia nagrzewnice albo otwiera, nie ma podziału na prawo i lewo
Zawsze jak otworzy się termostat(chłodnica robi się ciepła) to temperatura pójdzie w dół o te kilka stopni. Masz problem z nagrzewnicą, nie grzeje całą powierzchnią, druga opcja to nie domyka się klapa mieszalnika i powietrze ciepłe miesza się z zimnym, zacznij od przepłukania grzejnika
Witam pacjent calibra 8v c20ne (LPG) problem tkwi w tym że po wymianie nagrzewnicy nie leci ciepłe powietrze oba węże od nagrzewnicy są gorące termostat sprawny, przed wymianą leciało ciepłe powietrze ale postanowiłem wymienić nagrzewnic na nową bo słabo grzało no i po wymianie wogóle już nie leci, ktoś moze wie w czym jest problem
Zrób jakiś prosty BY pass, aby sprawdzić obieg bez nagrzewnicy. Całkiem możliwe, że chłodniczka jest do wymiany. Lub jak zwykle kompresor pakuje powietrze do obiegu chłodzenia.
Witam, mam problem z nagrzewnicą .Cały czas dmucha ciepłe powietrze . Teraz jest ok, ale w lecie to się ugotuję ...
pompa powiatr powiatr pompa ciepła powiatr powiatr zrobić pompa powiatr powiatr
seicento wspomaganie głośniki wbudowane fujitsu intel reakcji
firmware manta kamera inspekcyjna
Nissan Murano Z51 – pinout 24-pin ekranu, funkcje kabli, AV/NAVI, CAN, RGB Separator antenowy do radia TS10 – podłączenie, zasilanie, adaptery Fakra/ISO