filtr kabinowy wymieniony ? możesz odłączyć węże od nagrzewnicy i dmuchnąć do niej sprężonym powietrzem w obie strony
Witam. Jak u was wygląda sprawa z nagrzewnicą do rekuperacji ? Powiedzmy mamy minusowe temperatury, rekuperacja pompuje do pomieszczeń powietrze o temperaturze 18°C, czyli wychładza pomieszczenia w których jest temp. np. 23°C. Czy nie warto w takim przypadku zastosować nagrzewnicy, by powietrze z rekuperacji miało już odpowiednią temperaturę ? Pozdrawiam.
Powietrze.
taki jak na tym zdjęciu, z postojową klimą oraz webastem
Sprawdź jaką temperaturę mają rurki doprowadzające płyn chłodniczy do nagrzewnicy.
Po co nagrzewnica powietrze-powietrze. To by nie miało sensu. Chodzi o to że można wykorzystać Ciepłe powietrze doprowadzając je bezpośrednio do pomieszczenia (na schemacie tego nie ma) albo zastosowań nagrzewnice wodną która pozwoli nam część energii odebrać i w dalszym rezultacie zmagazynować lub wykorzystać. Wiadomo że taki układ sprzyja powstawaniu...
Jeśli silnik jest nagrzany i nie ma ogrzewania, to są trzy przyczyny i innych nie ma. Zbyt wolny przepływ przez nagrzewnicę. (tu przyczyn kilka) lub nieszczelne połączenie nagrzewnica-obudowa i zimne powietrze omija nagrzewnicę. Lub zakamieniona nagrzewnica. Bardzo częstą przyczyną jest uszczelnienie nagrzewnicy z obudową, po kilkunastu latach uszczelnień...
Tanie ani małe to nie będzie ale duża nagrzewnica woda-powietrze powinna dać radę. Ewentualnie w podobnych pieniądzach grzejnik gazowy mora. Nagrzewnica woda powietrze raczej na niskich parametrach (podłogówka) nie wyrobi.
A czy przez to ze jest 80 h moze gasnac przez zbyt doze powietrze?
płyn w zbiorniku przelewa się, ale gdy go dolałem nie chce zejść poziom cieczy w zbiorniku a dolałem tyle co mi go ubyło przez nagrzewnicę. Jak była stara nagrzewnica to leciało ciepłe powietrze. Dodano po 1 a jak ta nagrzewnicę odpowietrzyć??
1 Tak ma być od środka jezdnio jest czerwone przeciwmgłowe. 2. Na środek masz wybór czy sprzed czy zza nagrzewnicy bierze powietrze. 3. pod fotelem jest małe pudełeczko do którego dochodzą przewody z maty, taniej kupić opornik i wpiąć zamiast maty. 4. skoro masz 4 gary to masz dużo miejsca do manewrowania i możezsz sobie wymienić pompe wody, jak już...
Witam mam problem z moim golfem 4 leci cały czas zimne powietrze zacząłem rozkręcać tapicerkę i zauważyłem w środkowym tunelu pod kokpitem przy obudowie nagrzewnicy wysunął sie taki plastik z linka od pokrętła i włożyłem ją z powrotem i przekręciłem pokrętłem powietrze trochę zrobiło się cieplejsze ale nadal wiedziała i ten plastik jest luźny i cały...
To że jest przejście przez nagrzewnice nie musi oznaczać że prawidłowo oddawane jest ciepło. To że silniczek zmienia swoją pozycję nie musi oznaczać że klapka również to robi, np ze względu na uszkodzenie mechaniczne klapki.
Do wymiany ten najmniejszy oring na obrazku, a membranę też przy okazji należy wymienić. Eksploatacja z takim cieknącym zespołem wodnym grozi nie wyłączeniem palnika, a co za tym idzie wysadzenie w powietrze nagrzewnicy. http://obrazki.elektroda.net/23_11762046...
Tak z ciekawości, masz tam klimatronik? Rocznik powinien coś rozjaśnić, jak i to co masz do sterowania nawiewami? Bo na razie temat jest o krok od kosza.
Ludzie nie czekałem na wasze wywody tylko prosiłem o radę. Oni nie muszą pracować w zimnie. To jest budowa surowy stan nie ocieplony . Nagrzewnice grzeją powietrze na terenie budowy a rachunki w dziesiątkach tysięcy.
Zlokalizuj linke w panelu od pokrętła ciepło-zimno i na jej drugim końcu jest zaczep przesłony.
Powietrze chyba przelatuje przez nagrzewnice bo cisnienie nawiewu sie zmniejsza jak przekrece na cieple powietrze. Pewnie nagrzewnica nie grzeje albo i pompa wodna nie dziala jak powiedzial mechanik ale dlaczego sie nie grzeje silnik utrzymuje 90 stopni caly czas. Pozdrawiam
jesli na postoju dodam gazu do okolo 2tys obr./min to zaczyna leciec ciepłe powietrze. ale gdy puszcze gaz i samochod chodzi na wolnych obrotach to po chwili zaczyna leciec zimne powietrze mimo to ze silnik pracuje i jest temperatura okolo 85'C i pokretlo przekrecone jest na cieplo. Tu, ciśnie się takie pytanie - jaka jest temperatura węży do i z nagrzewnicy...
To już płyn mogliście nowy zalać, zalać to co ma być g12 i spokój,a tak to masz nie wiadomo co. Układ niby ma siE sam odpowietrzyć ale nie zawsze się tak dzieje. A temperatura na wskaźniku w normie? dmucha ciepłym z nagrzewnicy? Węże do nagrzewnicy ciepłe? Po nagrzaniu termostat się otwiera? Można delikatnie poluzować węża od nagrzewnicy, jak jest powietrze...
Jeżeli jeden waż od nagrzewnicy ciepły (zasilanie ) a powrót zimny zapchana nagrzewnica lub powietrze w układzie.
Mam problem z nagrzewnicą w moim samochodzie (Cordoba 97') mimo,że gałka jest przestawiona na ,,zimne" nagrzewnica cały czas podaje gorące powietrze. Przy próbie przestawienia w stronę ciepłego gałka dochodzi do połowy i coś ją blokuje. Miał ktoś podobny problem?
Odpowiadajac na pierwsze pytanie upewnij sie ze płynu w zbiorniczku wyrównawczym masz do poziomu max jak jest malo plynu lub uklad zapowietrzony w nagrzewnicy znajduje sie powietrze i nie ogrzewa auta. Mozesz odpowietrzyc uklad odkrecajac korek zbiorniczka wyrównawczego, silnik włączony dmuchawa na maxa (4) i ciepły nawiew. Co do "zamulania" nagrzewnicy...
A masz klimatronik czy ręczna klimę? W ręcznej jest jedna klapka nad nagrzewnicą która miesza powietrze i albo całkiem zastawia nagrzewnice albo otwiera, nie ma podziału na prawo i lewo
Sprawdzono samemu, test pokazuje CO2 w układzie. Jednak głowica szczelna, uszczelka nowa zamontowana. Mankament jest nie, że gotuje płyn i wyrzuca. Od razu po odpaleniu płyn w zbiorniczku rośnie, tak jakby się cofał. Po zgaszeniu nie wraca do układu, dopiero po odkręceniu odpowietrznika nagrzewnicy, z której uchodzi powietrze. Przy odkręconym odpowietrznika...
Klapa która steruje powietrzem to blacha z okrągłymi otworami pokryta czymś w rodzaju gąbki która z wiekem się rozsypuje i poprzez dziury leci zimne powietrze, rozbierz obudowe nagrzewnicy i sprawdź czy coś takego się w twoim przypadku nie stało!
nie wykluczone że nagrzewnica znajdzie się w "blaszanym pudełku" poza garażem żeby tak nie hałasowała Słusznie prawisz. dodałbym jeszcze "obieg zamknięty" by nagrzewnica zasysała powietrze z wnętrza i wtłaczała je ponownie - na pewno będzie efektywniejsza. Wtedy wydech oryginał.
A ja mam inny problem. Mam vectrę A 95r 1,6i i dziś przestał mi się kręcic wentylator z nagrzewnicy, ciepłe powietrze leci, sprawdzałem bezpiecznik i jest ok. Gdzie szukac przyczyny awariii. Pomóżcie, bo lipa tak przed zimą miec niedziałający wentylator
Witam, mam problem z nagrzewnicą .Cały czas dmucha ciepłe powietrze . Teraz jest ok, ale w lecie to się ugotuję ...
Witam pacjent calibra 8v c20ne (LPG) problem tkwi w tym że po wymianie nagrzewnicy nie leci ciepłe powietrze oba węże od nagrzewnicy są gorące termostat sprawny, przed wymianą leciało ciepłe powietrze ale postanowiłem wymienić nagrzewnic na nową bo słabo grzało no i po wymianie wogóle już nie leci, ktoś moze wie w czym jest problem
Właśnie nie ubywa płynu. Od ostatnich 25 tys mam ten sam poziom w granicach tolerancji. Parowanie szyby jest tylko gdy jest wilgotny dzień. Tak jakby była zła wentylacja albo wilgotne powietrze dostawało sie do nagrzewnicy. Ale powietrze jest dostarczane wspólnie do obu nagrzewnic z tego samego źródła.
W zimę nie będzie się raczej gotowała pomimo słabej pompy wody. Ja bym stawiał na zapchaną nagrzewnice, na wyższych obrotach pompa daje wyższe ciśnienie co powoduje przedostanie się większej ilości gorącej wody do nagrzewnicy - letnie powietrze. Sprawdzić to możesz dość łatwo - odpiąć węże idące do nagrzewnicy i dmuchniecie w nią powinno powietrze z...
Tam nie ma żadnego podciśnienia klapkami sterują linki. Spróbuj jeszcze tak, podnieś przód samochodu , odkręć korek od płynu i rozgrzej auto może wtedy wypchnie to powietrze z nagrzewnicy.
To sprawdzić trzeba jeszcze raz, bo zdaje się masz problem z obiegiem powietrza, moze klapami, szczególnie recyrkulacji, czyli jak nagrzewnica nie oddaje ciepła, to musisz sie do niej dostać i zobaczyc w czym problem. Moze byc tak, ze podczas jazdy, gdzie jest samoczynny nawiew poprzez ruch auta, a klapa jest nastawiona na pomijanie nagrzewnicy, tak...
Jak dla mnie to nagrzewnica: Otwierasz ciepłe powietrze czyli otwierasz przepływ przez nagrzewnicę - z ukł. wydechowym to nie ma nic wspólnego. Powietrze zabierane jest z podszybia Włącz nadmuch na zgaszonym silniku (oczywiście rozgrzanym)
Witam. Wszystko da się zrobic, ale zauważ, że w niektórych samochodach, po podłączeniu szeregowo parownika, będzie on ogrzewany TYLKO podczas włączonego obiego na nagrzewnice(ciepłe powietrze). Jeśli się wyłączy, parownik zamarznie.
Cześć, mam problem z moim Oplem Corsa D 1.2 Z12EXP z LPG, mianowicie w aucie nagrzewnica zapowietrza się sama z siebie, gdy się ją manualnie odpowietrzy, wieje ciepłe powietrze, takie jakie powinno być. Problem zaczyna się, gdy samochód działa na wolnych obrotach, temperatura powietrza spada, nagrzewnica się zapowietrza i znowu ciepłe powietrze nie...
Nie przedmuchuj, chyba, że masz okno w łazience i możesz jednocześnie zrobić przeciąg "wydmuchujący" powietrze na zewnątrz. Ja sobie chciałem dmuchnąć z małego kompresora - po pierwszym dmuchu ciężko było oddychać - jakiś drażniący syf wyleciał z nagrzewnicy w powietrze. Piecykowi to za bardzo nie pomogło, natomiast łazienka do sprzątania i wietrzenia....
przewody do chłodnicy sa miekkie i ciepłe wienc obieg jest..a jesli chodzi o nagrzewnice to sprawa wyglada tam ze wyciagłem jeden przewód i pusilem powietrze do nagrzewnicy i powietrze swobodnie leci.. Dodano po 50 a pozatym jest to możliwe że woda mi zawrze jak nie ma obiegu w nagrzewnicy?
A później czeka cię płukanie nagrzewnicy
Czy nagrzewnica jest gorąca, ciepła?
Ludzie, pomyślcie trochę, połączcie fakty. Kluczyki w stacyjce, maska otwarta. Wszedł przez otwór w podszybiu gdzie nagrzewnica zaciąga powietrze. Polak potrafi :)
zapowietrzona nagrzewnica
Przy pracującym silniku zdejmij delikatnie przewód płynu chłodniczego idący z nagrzewnicy aby powietrze mogło się wydostać, możesz tez dmuchnć spręzonym powietrzem w zbiorniczek wyrównawczy.
Miałem podobnie jak autor objawy lecz mechanik szybko to zdiagnozował , a mianowicie sparciałe węże idące do nagrzewnicy ( zasysały powietrze gdy płyn chłodził się lecz w drugą stronę nie puszczały płynu ) + do tego była wymiana kabli WN
A nie ma byc 90' ? 90 to ma płyn w nagrzewnicy. Przez nagrzewnice przelatuje powietrze które odbiera z niej ciepło a do kratek jest kawałek gdzie się wychłodzi.
Węże sprawdzałem są wszystkie ciepłe,ale tuż przed nagrzewnicą lekko chłodniejsze.
Na nagrzewnice ma dmuchać powietrze które przechodzi przez nią i ogrzane idzie do kratek nawiewu i ogrzewa auto, w tym przypadku wygląda , że powietrze omija nagrzewnice. Może źle podpiąłeś linki, na odwrót, albo w ogóle nie założyłeś albo w trakcie montażu spadła.
Np nie krązy płyn w obiegu nagrzewnicy, jest uszkodzony elektrozawór...
Wpisz w google "kanałowy osuszacz powietrza". Działa to na innej zasadzie niż nagrzewnica, bo najpierw chłodzi powietrze żeby skondensować parę wodną, a potem je podgrzewa. Dzięki temu wilgotność powietrza wylotowego jest bliska zeru. Energetycznie to bardzo oszczędne urządzenie, łatwo sterowalne, zasilane prądem.
Nie do końca. Sprawne ogrzewanie działa na tyle dobrze że przy obiegu zewn. i tepm. mocno minusowej, grzeje bardzo dobrze i wystarczająco, można na waleta jeździć. Obieg wewnętrzny to np. po to żeby nie zaciągać spalin z ciężarówki czy autobusu, czy innej (cenzrura) która truje powietrze. Masz rację, ale jednak szybciej nagrzejesz jak wpada do nagrzewnicy...
W golfie nie ma potrzeby odpowietrzać układu chłodzenia sam się odpowietrza No nie tak do końca, tzn masz rację że sam się odpowietrzy tylko że węże do nagrzewnicy są wyżej niż silnik, co oznacza że pompa musi przepchać przez nagrzewnicę powietrze do silnika i dalej do chłodnicy i zbiorniczka wyrównawczego przez cienki wężyk, który lubi się zapychać....
przyczyn może być kilka ale najprawdopodobniej nagrzewnica już zanieczyszczona
Układ tak ale nie nagrzewnica.
Witam Przećwiczyłem w budowie palników rurki aluminiowe mosiężne, miedziane i ze stali kwasoodpornej 304.W zasadzie wszystko się nadaje. W palniku ciśnieniowym zastosowałem rurkę Φ6mm stal 304 ze względu na małą przewodność cieplną. Zakupić można wysyłkowo w f mie Heco pod Warszawą. Moje ostatnie doświadczenia z ogrzewania mieszaniną przeróżnych...
No też to wydedukowałem jak Sherlock Holmes, że coś z obiegiem- tylko co???? Jak silnik chodzi -to ogrzewanie działa jak wściekłe!!! Z nawiewów leci gorące powietrze. Nagrzewnica odsyfiona kretem!!!!Po właczeniu Webasta wszystko się ładnie nagrzewa ale nie do końca, po ok. 5-6 min webasto się wyłacza. Ewidentne przegrzanie. :(
Przed chwilą byłem w aucie i zacząłem ugniatać węże do nagrzewnicy i zaczęło lecieć ciepłe powietrze. Zobaczę później czy będzie grzało czy tylko jednorazowy efekt był. Ale pojeździłem trochę po mieście i grzało.
Jeśli na rozgrzanym silniku i na wolnych obrotach oba przewody wchodzące do nagrzewnicy są gorące a powietrze leci letnie to nagrzewnica do wymiany.
Jak sobie z tym poradziłes mam taki sam problem tylko tyle że jak ja dodaje Gazu to z nagrzewnicy dopiero leci ciepłe powietrze a na jałowym bez Gazu zaś zimne
no ok dzieki a powie mi ktos jak odczytac kody z klimatronika,,,bo na forach pisza tylko nie bardzo rozumiem
Po prostu decha na świeże powietrze nagrzewnica czynnik chłodniczy z klimatyzacji do odzysku i lecimy .Roboty na pełną dniowe
A jak ma ciągnąc paliwo bez pompki? Wrzuć zdjęcia środka, prześledź drogę po wężyku. Normalne palniki olejowe mają pompkę na osi wiatraka, jak jest w takim sprzęcie warsztatowym nie wiem, ale fizyka jest podobna. To jest, owszem, tylko sam nie wiem, ta pompka, ona tłoczy czy zasysa, w tym rzecz, zresztą przy uruchomionej nagrzewnicy wciągałem i tłoczyłem...
To jest nagrzewnica z. Dyszą eżektorową. Nie jest to precyzyjną dyszą ciśnieniowa, ale zapchać się może. U ciebie raczej ktoś dowalił paliwa, lub jest paproch. Jeśli jest spalanie z przerwami, to zasysa powietrze przewodem paliwowym, lub w zespole dyszy powietrze wchodzi do kanału paliwa.
jak wywali płyn to się robi powietrze w nagrzewnicy i nie grzeje, a czasami płyn nie jest pomieszany z olejem?
Witam! Temat stary jednak może odświeżę. Chciałbym zapytać co to za scalak tam siedzi bo w moim sterowniku nagrzewnicy wyleciał on w powietrze i nie mam żadnych oznaczeń.
Witam mam problem w passacie B5 1.9 TDI 110 km z 2000roku z układem chłodzenia niechce się odpowietrzyć gdy rano jadę do pracy to wskazówka rośnie na około 60 stopni i nagle spada do zera i za chwilę znowu rośnie do 90 i już jest ok termostat wymieniłem na nowy a gdy odpowietrzam odkręce korek i zsunę przewód od nagrzewnicy to w zbiorniczku cały czas...
Witam. Mam problemy z ogrzewaniem w Golfa II, wieje ciągle zimnie powietrze, termostat sprawny, nagrzewnica ciepła, linki od ustawienie ciepło/ zimno sprawny, gąbki nie spróchniałe, jakieś pomysły? Z góry dziękuje.
No mogła, co więcej ? Innej opcji jak rozbebeszanie nagrzewnicy nie masz.
Nie tak jak mówisz. Wpada Ci powietrze prosto z dworu do kabiny. Jest specjalna klapa, która przekierowuje je na nagrzewnice gdzie się nagrzewa. Mieliśmy podobny przypadek. U nas leżała nagrzewnica. Grzało tylko 10% powierzchni nagrzewnicy.
Nie pracują klapy nawiewu i leci powietrze z zewnątrz a nie przez nagrzewnice.
Hej, witam ponownie forumowiczów. Udało się odblokować i jest możliwość kontynuacji. Teraz powrót do wątku mojej pompy. Wyniki badania wody są imonujące: żelazo 3,803 mg/l dopuszczalne dla wody spożywczej - 0,2. Mangan jeszcze lepiej 0.857 dopuszczalne 0, 05. Chyba otworzę hutę i zarobię na ogrzewanie . Co do wydajności dolnego źródła to zgadza się,...
Witam mam pytanie dotyczące dacia Sandero 2009 roku a mianowicie jakie powinno być prawidłowe wskazanie temperatury cieczy chłodzącej mi pokazuje po przejechaniu ok37 km 4 cegiełki czy to prawidłowe wskazanie czy silnik jest niedogrzany , powietrze z nagrzewnicy jest gorące więc myślę że płyn ma wtedy ok90stopni ale nigdzie nie mogę znaleźć info o prawidłowym...
A skąd to miałoby zaciągać powietrze do nagrzewnicy :idea: :idea: ,uszczelke masz do wymiany :idea: :cry:
Witam, mi to wygląda na problem z klapką ciepłe/zimne powietrze.
Dosyć spore wymagania. Czemu sam takiej nie zrobisz? Żaden problem spalić gaz/przepalony olej, puścić spaliny przez jakiś niedrogi stalowy intercooler z nawiewem, i wywalić spaliny rurą na zewnątrz. Przydałoby się jeszcze powietrze do spalania zaciągać z zewnątrz.
Mi się udało rozebrać to na parkingu pod blokiem, ale poległem na odrywaniu obudowy nagrzewnicy od wygłuszającej maty bitumicznej. Nie bardzo da się to źle złożyć, można źle odpowietrzyć. Chyba, że klapy są połamane albo źle podpięte, ew. mogli nie założyć gąbkowej uszczelki i zimne powietrze może opływać nagrzewnicę bokiem, zamiast przez nią przepływać....
Witam, Posiadam GOLF III 1.9 bez turbo. W ostatnim czasie wymieniłem nagrzewnicę oraz pompę wodną ponieważ miały wycieki. Po wymianie okazało się że podczas jazdy samochód nagrzewa się tylko do 70stopni i z nagrzewnicy leci letnie powietrze. Wymieniony został termostat na nowy ale problem pozostał. bardzo proszę o pomoc
Nagrzewnica.
Nie, nagrzewnica działa cały czas, w obudowie nagrzewnicy jest klapa mieszająca powietrze.
Nagrzewnica powinna być oklejoną uszczelką z gąbki, w przypadku jej braku powietrze opływa nagrzewnicę bokiem. Na zdjęciu poniżej widać tę uszczelkę. http://obrazki.elektroda.pl/5292968900_1...
Nic nie kupiłem . Tylko pokazuję tą klapę ciepłe zimne powietrze.
Witaj Zmierz temperatuę płynu chłodzącego. Podejrzewam uszkodzenie termostatu. Czy dobrze odpowietrzyłeś uklad? Pozdrawiam
...a nie będzie to powietrze w nagrzewnicy?
Wina leży raczej w mieszalniku powietrza, mianowicie klapa ciepło-zimno posiada otwory które w normalnych warunkach powinny być zaślepione fabryczną matą z pianki, z czasem się ona wykrusza i nieogrzane powietrze zamiast biegnąć przez nagrzewnicę przelatuje przez te otwory. Druga sprawa to może też być zamulona sama nagrzewnica, ale i na to jest sposób.
Dziać się tak może dlatego że podczas jazdy sam pęd powietrza może wdmuchiwać w jednym miejscu cieplejsze a w innym zimne powietrze. Radze sprawdzić połączenie tunelu od nagrzewnicy do dmuchawy.
Witam! Ta druga linka powinna sterować kierownicą nawiewu na nagrzewnicę. Po prostu - jeśli zawór ciepłego powietrza jest zamknięty, powietrze powinno omijać nagrzewnicę. Cześć!
Albo powietrze w nagrzewnicy...
Ale silnik i tak powinien chyba się nagrzać do około 100 stopni. Chyba nawet przy tak niskiej temperaturze. Poza tym jak temp. pokazuje 80 to i tak powinno lecieć gorące powietrze. Może być tak, że nagrzewnica się zatkała jakimś syfem? Tylko jakim, jak tylko płyn jest lany.
Przez tą gąbkę nie leci powietrze a uszczelnia ona klapę przełanczającą nadmuch przez nagrzewnicę albo bezpośrednio z wentylatora.
Ok. Samochodami się nie zajmuję, nie będę się z tym kłócił, przyjmuję do wiadomości. Jak to się mówi: człowiek całe życie się uczy. Natomiast w moim rozumieniu było, że wlot to króciec, przez który wpływa gorący płyn chłodniczy do nagrzewnicy, a wylot to ten, którym płyn wypływa. A że nagrzewnica ogrzewa powietrze w aucie, to oddaje ciepło z płynu chłodniczego...
ok dzieki z info Dodano po 4 Z tym że ja nie mam problem z nagrzewnicami leci gorące powietrze
Popytam gdzie robią klimatyzacje w autach tam chyba bardziej zrobia jeśli masz klimę to jedź ściągnąć gaz z klimy bo inaczej będziesz musiał spuścić w powietrze
Jeżeli nagrzewnica jest gorąca, to problem musi leżeć po stronie nadmuchu. Powietrze nie przelatuje przez nagrzewnicę.
Ale tamten temat nie jest zamknięty. a ogrzewanie nie działa. A węże do nagrzewnicy są gorące? Czy stwierdzasz, że leci zimne powietrze? STOP się zapala bo przekracza temperaturę. Wentylator chłodnicy się uruchamia?
według mnie ten pomysł też będzie miał mizerny skutek, ponieważ pęd powietrza nie schłodzi bardziej tej 1 nagrzewnicy niż to powietrze które puszczasz sobie wentylatorem do środka samochodu
Dokonałem pomiarów Mało. A tylne ogrzewanie szyby? Jak włączy się silnik chłodnicy, to już od dawna będzie leciało ciepłe powietrze z nagrzewnicy auta. Można zautomatyzować nadmiar pobieranego prądu, przez zastosowanie przekaźnika priorytetowego (PP), założonego na przewód alternatora. PP mierzy bezprzewodowo prąd alternatora i odłącza układ jeśli...
Klapka nie zmienia położenia i przepuszcza powietrze przez nagrzewnicę.
Skoro przewód idący do nagrzewnicy jest gorący a powietrze leci letnie to nic innego jak zapchana nagrzewnica. Zaworu nie ma więc czas na rozbieranie deski i wymianę nagrzewnicy. Możę wystarczy ją przepłukać ale jak już tyle rozbierać to ja bym wymienił.
Jaki rocznik auta? Może nagrzewnica zamulona lub problem jest po stronie regulacji (nie całe powietrze przepływa przez nagrzewnicę) Jaka jest temperatura silnika?
Witam wymieniłem samodzielnie nagrzewnice w corsie B. Kupiłem nową w sklepie. Po założeniu nowej z nawiewów leci chłodne powietrze nawet przy gorącym silniku po otwarciu termostatu. Rurki od strony silnika są gorące . Przed założeniem plastików , sprawdzałem i nagrzewnica była gorąca. Jak to naprawić. Płyn został dolany. płyn w zbiorniku przelewa się,...
klimatyzator powiatr powiatr pompa powiatr powiatr zrobić pompa powiatr powiatr
instrukcja serwisowa pralki bosch awaria netia automatyka budynkowa
resetowanie baterii kettler sterownik
Niebezpieczeństwa podłączenia przewodu plusowego do cewki rozrusznika w Nissan Qashqai 2.0 2007 Zabezpieczenie przeciążeniowe we wzmacniaczu WS432