znalazłem ten schemat powinno być tak według twojego rysunku to 6-według schematu pusty 5-regulacja silnika 3-przekaźnik płynu chłodzącego-duża moc grzewcza 2-przekaźnik płynu chłodzącego-mała moc grzewcza 1-przekaźnik silnika pompy chłodzącej paliwo 4-przekaźnik sterowania silnika według mnie powinieneś mieć pod spodem jeszcze cztery bezpieczniki tj:od...
Woda może się dostawać od dołu wystarczy wiechach w kałuże podczas deszczu. Może być też nieszczelna nagrzewnica i płyn kapie z nagrzewnicy jeśli są ubytki płynu chłodniczego.
Wyczyściłeś syfy i cieknie z nagrzewnicy. Nagrzewnica do wymiany lub naprawy.
rozpinasz waż przy chłodnicy na dole nagrzewnica jest przed termostatem wiec nie zleci cały płyn
Parapet do wyjęcia tak i tak.
Przekaźniki: 1-pompa paliwa, układ podgrzewania paliwa 2-sterowanie silnika 3-nagrzewnica płynu chłodzącego 1 4-sprzęgło sprężarki klimatyzacji, przekaźnik silnika wentylatora chłodnicy 5-rozrusznik 6-wolny 7-wolny 8-nagrzewnica płynu chłodącego 2 9-wentylator chłodnicy- wysoki bieg 10-wentylator chłodnicy niski bieg http://obrazki.elektroda.pl/3103008900_1...
Wyczyszczony zawór elektryczny nagrzewnicy w kabinie , niestety bez zmian.Po dokładnej analizie problemu wychodzi , ze sama nagrzewnica może być niedrożna i ona powoduje brak pełnego obiegu płynu chłodzącego.Po czyszczeniu nagrzewnicy dam znać czy jest poprawa.
Zawór od nagrzewnicy czy jest szczelny lub sama chłodnica nagrzewnicy czy nie cieknie płyn Nie pisz głupot bo w punto 1 nie ma wcale zaworu nagrzewnicy audiomen697 sprawdz nagrzewnice , czy nie poci sie pod deską , czesto w starych punciakach pocieka nagrzewnica i parujacy płyn odkłada sie na szybach
Słabo widać na filmie skąd. Skoro leci z góry i widać na filmie że jest mokro pod kołem pasowym pompy cieczy chłodzącej to raczej pompa do wymiany. Jeżeli jest wyciek to zazwyczaj będzie się co chwilę zapoeietdac więc z ogrzewaniem mogą być problemy. Zazwyczaj leci z okolic tego broku zaznaczonego na zdjęciu. https://obrazki.elektroda.pl/5638108800_...
Nie powinno być zaworu innego niż tego przy nagrzewnicy, sterowany z panelu pokrętłem. Ale też nikt nie wie czy ktoś nie dał zobacz przewody wychodzące z przedniego lewego słupka kabiny czy idą prosto do układu chłodzenia silnika i są bez zaworu.
Trasa ponad 200 kilometrów. Grzeje wszystko jak trzeba. Nie słychać już przelewania w nagrzewnicy. Płyn prawidlowo. I co możliwe że uszczelka jest walnięta ? Cieszyć się czy nie
No właśnie dlatego pytam bo nie bardzo widze w tym sens,oba trójniki są połączone cienkim przewodem. Autko na gaźniku bez gazu. Zdjąłem jeden z tych trójników i jest w nim coś w rodzaju zaworu,tylko po co???? Zgaduj zgadula, ciąg dalszy, podobny motorek; http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic38...
Cieknie płyn z nagrzewnicy do środka auta.
To ja bym zaczął od sprawdzenia okolic nagrzewnicy.
Nie. Płyn przez nagrzewnice przepływa stale a ciepło zimno zmienia silniczek klapy ciepło zimno.
to teraz pozostaje Ci odkręcić ogrzewanie na full i obserwować co się dzieje.Jak ubędzie płynu to nagrzewnica, większe ciśnienie i cieknie.
Witam, Posprawdzaj dobrze szczelność wszystkich połączeń, bo pompa nie tłoczy wody do góry tylko ściąga przewodem powrotnym i gdy jest coś nieszczelne to zasysa powietrze. Miałem podobny problem. U mnie nagrzewnice były nieszczelne i nie było wycieku płynu. A co do odpowietrzania, musi być pełno wody i na obrotach same powinny się odpowietrzyć. Mam...
Jak cieknie z rurki odprowadzającej skropliny z parownika klimy to pękła (ma dziurę) nagrzewnica od ogrzewania kabiny. Płyn spływa na dół do i otworem . Test jest prosty zrobić obejście nagrzewnicy i trochę pojeździć plus dodatkowo zmierzyć ciśnienie w układzie chłodzenia czy czasem uszkodzona nagrzewnica nie jest skutkiem innej awarii.
Poszukaj przewodów które idą do nagrzewnicy i sprawdź czy są ciepłe. Jeśli ciepły jest tylko jeden to znaczy że płyn nie przechodzi przez nagrzewnice i prawdopodobnie jest zapchana. Na przewodach może być także odpowietrznik. Jeśli znajdziesz odkręć i sprawdź czy nie było powietrza w instalacji. Przy okazji będziesz wiedział czy płyn jest pompowany...
Nie można też wykluczyć zapchanej nagrzewnicy kamieniem. Czy płyn chłodzący był wymieniany regularnie tak jak napisano w książce serwisowej? oraz jakie są jego proporcje-gęsty płyn nie będzie szybko grzał, to sprawdziłem wiele razy.
Kolego, zdaje się, że masz problem z nagrzewnicą. Sprawdź przepływ płynu. Pewno jest zapchana nagrzewnica. Pompka tylko wspomaga przepływ płynu, gdy auto jest jeszcze zimne i działa przeważnie, jak ustawisz nawiew na szybę.
Nie wydaje mi się ogrzewanie (regulacja) w corolli było realizowane poprzez zawór nagrzewnicy, przynajmniej w mojej corolli z tego roku tak nie ma. Przez nagrzewnicę stale płynie płyn. Regulacja polega na odpowiednim ustawieniu klapek, mieszaniu zimnego i gorącego powietrza. Nie wiem jak jest rozwiązane sterowanie tymi klapkami w automacie, przypuszczam,...
Nagrzewnica jest pod kokpitem i bez zdjęcia go się nie da wymienić nagrzewnicy.Podaj więcej danych -model-rok-poj.silnika. http://obrazki.elektroda.net/26_12670398...
Pod filmem jest schematyczny opis tego urządzenia, nawet użyte do montażu elementy są wymienione. Ogólnie potrzebny jest niewielki pojemnik na płyn, nagrzewnica - tu zrobiona z żelazka i mosiężnej rurki, oraz pompka (tu ze spryskiwacza) by dostarczać nowej porcji płynu do przerobu. Żelazko grzeje, płyn paruje i tyle.
Jak naprawić zapchaną nagrzewnice Spuść płyn, odłącz węże i podłącz wąż z wodą wodociągową. Przepłukuj pod ciśnieniem, raz w jedną, raz w drugą i tak kilka razy. Nie zaszkodzi zalać octem, ale trzeba go potem dobrze wypłukać.
powąchaj tą wydzielającą się pare, płyn chłodniczy po odparowaniu ma specyficzny "słodki" zapach, zapowietrzanie nagrzewnicy, przy takim ubytku płynu wskazuje na inne źródło, bardziej prawdopodobne jest uszkodzenie uszczelki pod głowicą, lub głowicy. rozgrzej silnik do załączenia wentylatora chłodnicy i delikatnie spuść ciśnienie z układu chłodzącego...
Płyn nie dopływa do nagrzewnicy w ogóle! Stwierdziłem to na podstawie tego, że wypiłem przewody od nagrzewnicy i połączyłem je zwykłym przewodem przezroczystym, w którym widać, że płyn nie przepływa. Nagrzewnica jest drożna w 100%.
To zawory sterujące ogrzewaniem wewnątrz kabiny. Wpuszczają (a dokładniej wypuszczają) płyn do nagrzewnicy.
a przed wymianą płynu dobrze grzało bo jak tak to zapowietrzony układ będzie
Z opisu wynika że masz.parownik wpięty równolegle z nagrzewnicą. Płyn to takie medium że płynie tam gdzie ma lżej. Więc przez parownik stawiający mniejszy opór niż nagrzewnica. Na próbę zrób kryzę na wężu parownika np. zaciskając morsa do połowy. Jak będzie lepiej grzało to masz przyczynę. Parownik powinien w szeregu chodzić z nagrzewnicą. W jakiej...
Np nie krązy płyn w obiegu nagrzewnicy, jest uszkodzony elektrozawór...
Z diagnozy komputera testerem Autel wynika: "czujnik temperatury płynu nagrzewnicy spalinowej ten czujnik jest zamontowany w wymienniku temperatury cieczy inaczej na samym '' kotle '' ogrzewacza dostęp do niego za ciekawy nie w pdf-je masz więcej o nim. a i jeszcze ze schematu w drugim załączniku zorientujesz się które to są piny w kostce po rozpięciu...
Jeśli nie czujesz się na siłach - oddaj komuś do roboty. Jeśli się czujesz, manual nie będzie potrzebny. Pod warunkiem że nie jest zaklejony syfem i nie zacina się trzpień w połowie, ja tak miałem w swoim. Mój też taki był, plus urwany grzybek trzpienia. Plus to że był na zewnątrz, nie pod deską, i łatwo dało się to wykryć - także podejrzewam, że przewody...
Jeżeli termostat jest sprawny, nagrzewnica również, to zostaje tylko 1. klapa przestawiająca na przepływ przez nagrzewnicę. 2. brak obiegu płynu chłodniczego 3. zapowietrzanie się układu. ( np przez uszkodzoną uszczelkę pod głowicą.
Przede wszystkim należy całkowicie otworzyć nagrzewnicę. Rozprowadzenie płynu ułatwia ugniatanie węży chłodnicy (tych grubych), przez co wyciska się powietrze z układu. Potem należy na chwilę uruchomić silnik (pompa płyny chłodniczego musi przepchać ciecz). Następnie należy systematycznie uzupełniać płyn chłodniczy aż do osiągnięcia wymaganego poziomu....
W desce jest przecież nagrzewnica i tam jest przecież płyn. Trzeba się położyć i patrzeć, co tam na górze jest, nie znam tego modelu, ale masz 3 możliwości: płyn chłodniczy z nagrzewnicy, hamulcowy z pompy hamulca lub pompy sprzęgła, ale tam jest chyba na linkę.
Nie wiem jak w Sedici ale w innych autach jest miejsce na dodatkową nagrzewnicę elektryczną obok nagrzewnicy z płynem chłodzącym.
Odłącz przewody od nagrzewnicy w komorze silnika i połącz je ze sobą tak aby płyn nie trafiał do nagrzewnicy i zobacz czy dalej się grzeje, jeśli nie to coś nie tak poskładali przy wymianie.
pewnie zapchana nagrzewnica. w tym modelu nie ma odcinania dopływu w nagrzewnicy, płyn stale płynie ;)
np odpowietrznika chłodnicy znajdującym się najczęściej w jej najniższym punkcie w rogu Nigdy nie widziałem tam odpowietrznika, jak już to kranik do spuszczania płynu. Od kiedy to odpowietrznik jest na dole? prawa fizyki Jak się zna prawa fizyki to się wie że odpowietrznik jest na górze a nie na dole odpowietrzanego elementu. Z tego powodu w górnym...
nie widziałem żeby się to komuś udało ale próbuj może tobie się uda. jak masz wodne możesz zrobić tak jak kiedyś na jakiejś stronie widziałem, czyli robisz normalny obieg wodny z pompą cyrkulacyjną a jako wymiennik akurat koleś użył 4 chłodnic od jakiegoś auta razem z wiatrakami, nagrzewnica grzała płyn a chłodnice rozwiewały ciepłe powietrze
Witam, usterka jak w temacie,zaparowane szyby tłustą parą i ciężko to odparować, czy ma ktoś doraźny sposób żeby to trochę zwalczyć - na razie nie mam możliwości wizyty u mechanika i kilka dni tak będę musiał jeździć ;/
Zmień nagrzewnicę, sprawdź termostat i zalej świeży płyn.
Wypłukałem samą nagrzewnice. Płynu nie spuszczałem. Wlałem do nagrzewnicy płyn czyszczący przez węża i podpiołem do pompki elektrycznej i zamknąłem obieg. Zasilanie nagrzewnicy do pompki powrót do pompki i sama nagrzewnica sie płukała. Po godzinie przepłukałem nagrzewnice dużą ilościa wody żeby w obieg nie poszło. Dolalem płynu odpowietrzyłem i tyle.
Nowy filtr i sprawna klimatyzacja to podstawa.Jesli bedzie nadal występować problem to może być nagrzewnica. Płynu nie ubywa ?
Ja mam 2.0 TDI o mocy 136 KM i problem polega na tym, że bulgocze w chłodnicy nagrzewnicy. (*) A jam 1.9 tdi ,po wymianie bulbulatora bulgotanie ustało. Każdy ma w swoim aucie jakiś silnik, o jakichś tam parametrach co nie ma żadnego związku z systemem ogrzewania. Nie będę się chwalił co ja mam , bo i tak nikt nie uwierzy.... Należałoby zacząć, że...
Jeżeli chłodnica jest w dość dobrym stanie i termostat działa tak jak powinien to zasadniczo nie ma prawa się gotować, nagrzewnica raczej nie ma tu nic do tego. Miałem taki przypadek w seicento 900, termostat nie puszczał na duży obieg. Włączenie nagrzewnicy na maximum i wentylator nadmuchu też na maksymalne obroty i dojechałem krótki odcinek do domu...
Jak odepnę przewody od nagrzewnicy to leje się płyn. Przepływ jest, ale nie grzeje i tak nagrzewnica. Mogę pominąć nagrzewnice i po prostu złączyć te dwa przewody? Może z nią jest jakiś problem?
Nagrzewnica ma mieć stały pełny przepływ płynu. Nie ma tu żadnych zawórów otwierających/zamykających. Te świece to grzałki nurkowe, można bez nich żyć, mają za zadanie rozgrzać płyn chłodzący w zimie.
Jak stwierdziłeś, że to nagrzewnica? Płyn przez nagrzewnicę płynie cały czas, więc w zasadzie nie ma znaczenia to dla temp. silnika. Jak odczytujesz temperaturę? Może "wisco" nie załącza?
Cześć, Mam następujący problem z autem GOLF 7 GTD 2013 r., 184 KM, 280 tys. przebiegu. Od dłuższego czasu znika płyn ze zbiorniczka w różnych okolicznościach. Po nocy widać, że po zbiorniku jest go mniej, aż pewnego dnia nie będzie w zbiorniku płynu, tylko zostanie w przewodach. Po dłuższych trasach, gdy jest bardzo ciepło na dworze, słychać podczas...
Żaden. Tam nie ma płynu.
Zamiast się bawić spryskiwaczami lepiej zainwestować w ogrzewanie postojowe i ogrzewać płyn który idzie do nagrzewnicy. W kilka chwil spryskana szyba już nie będzie zamarzać a dodatkowo wnętrze się szybciej nagrzeje.
U mnie płyn przez nagrzewnicę płynie cały czas, regulacja temperatury polega na dobraniu proporcji zimnego i gorącego powietrza...
Termostat był jednak zamontowany prawidłowo. Po zamontowaniu nowej chłodnicy i kilku prób odpowietrzenia układu chłodzenia nadal jest problem zimnego parownika LPG i zimnych przewodów nagrzewnicy. Płynu w chłodnicy jest na full, termostat po kilku minutach pracy silnika na wolnych obrotach ładnie się otwiera, góra i dół chłodnicy gorące, rury gumowe...
Miałem taki przypadek w oplu. W oplu jest elektrozawor, który odcina nagrzewnice przy włączonej klimie i ten zawór lubi się zaciac, wtedy nie otwiera dopływu płynu do nagrzewnicy. Nie wiem czy w fordach jest takie samo/podobne rozwiązanie. U mnie pomogło kilkakrotne kręcenie pokretlem ciepłe/zimne i się odwiesil. Poczytaj na forach. Może ford stosował...
A skąd wiadomo że to nie UPG? Albo pompa albo przytkana chłodnica od środka albo z zewnątrz lamele zatkane, termostat może trzymać wymontuj na próbę. Albo po prostu układ zapowietrzony, trzeba odpowietrzać razem z nagrzewnica.
Rezystory odklejone były, no ale nagrzewnica elektyczna to jeden temat, nagrzewnica (płyn) jakby był słaby obieg, wąż doprowadzający gorący a powrót chłodny, a po włączeniu wentylatora zupełnie zimny. Do sprawdzenia chłodniczka egr bo przez nią idzie płyn. I dalej zobaczymy. Ktoś pisał o jakimś dławiku na wężu do zbiorniczka, dławik jest w króćciu zbiorniczka?
czesc.miałem polo fakt ze starsze i był podobny problem.na miarce nie było sladu płynu ani w zdiorniczku nie było mazi ale była na korku wlewu oleju.usterkie znalazłem na odpowietrzniku nagrzewnicy,płyn ubywał w bardzo małych ilosciach po uszczelnieniu ubytki znikneły .pozdrawiam Tom Dodano po 16 czesc.miałem polo fakt ze starsze i był podobny problem.na...
nagrzewnica nie grzeje? Zapowietrzony układ!
Witam. Odsłoń dywany i zacznij lać wężem z wodą po szybie i już będziesz wiedział na 100%. Bo może jeszcze lać np. Z nagrzewnicy płyn chłodniczy.
Bardzo prawdopodobne że to nieszczelna nagrzewnica - często w takim wypadku pojawia się płyn chłodniczy na dywaniku.
Użytkownik napisał: U mechanika wlali płyn do uszczelniania obiegu chłodniczego i się poprawiło na 100 %
Płyn spyścisz odłączając rurę dolną przy chłodnicy (gruba). Potem łączysz tą rurę z chłodnicą i nalewasz powoli płyn. Pewnie zapowietrzy się nagrzewnica, ale ma ona swój odpowetrznik na przewodzie do nagrzewnicy w komorze silnikowe przy ścianie grodziowej. Przy spuszczaniu i napełnianiu płyny ustaw pokrętło ogrzewania na grzanie.
nie, nic sie nie spali - po prostu bedzie pracowal na pelnych obrotach dmuchawy odnosnie wezy, to jesli tak jest to moze być: - zapowietrzona nagrzewnica - zatkana nagrzewnica - jesli występuje w aucie, to może być uszkodzony zawór zamykający przepływ płynu przez nagrzewnicę Dodano po 1 ktoś coś może w aucie dokładał? jakąś instalację LPG? instalatorzy...
Klapki chodzą ale jeszcze zawór nagrzewnicy musie się przełączyć do włączenia obiegu płynu.
Czyli szukasz zasady działania termostatu itd zamiast napisać że masz zimno w środku. Jakie auto, jaki silnik żeby było wiadomo w czym grzebać bo nie wszystkie samochody są takie same. Co do "inne czary". Przy -8st, nadmuchu włączonym na max i jałowych obrotach może być tak że przepływ płynu przez nagrzewnicę jest mały a zimnego powietrza duży i to...
Na początku podmień korek zbiornika wyrównawczego i musisz przywrócić obieg płynu w nagrzewnicy.
Na zimnym silniku odkręć korek zbiornika wyrównawczego i sprawdź czy czy woda się przelewa. Najlepiej jak ktoś będzie patrzył a ty zwiększ obroty - wtedy jest to dobrze widoczne. Jeśli nie będzie strumyczka to na 99% urwany plastikowy wirnik pompy wody. Pompę kup z metalowym wirnikiem. Przy zmianie wymień też termostat na Wahlera. Jeśli strumyk będzie...
Schowek, plastikową osłonę, odkręcić mocowanie rurek przy grodzi tuż nad podłogą, odkręcić rurki od nagrzewnicy, odkręcić nagrzewnicę i trochę powalczyć żeby ją wysunąć. Powodzenia ze śrubką przy podłodze. Szukaj tutorialu w sieci, pewnie nawet ze zdjęciami znajdziesz.
Na poniższym obrazku podgrzewacz włączony jest bezpośrednio przed nagrzewnicą kabiny. Jak bardzo zaburzy on przepływ płynu przez nagrzewnicę podczas jazdy? Wbudowana pompka nie działa, więc przydałby się jakiś bypass, żeby nie marznąć w podróży... https://obrazki.elektroda.pl/9055709200_...
A guzik. Tam jest termostat przełączający. Mały obieg masz na bloku, duży na chłodnicy, osobny na nagrzewnicę. Bez termostatu płyn płynie jak chce, to jak zwarcie w obwodzie elektrycznym. UPG nie jest wykluczone ale masz ogrzewanie więc niekoniecznie ładuje spaliny do układu, choć tutaj trzeba by zrobić test CO2. Na pewno w końcu ugotujesz głowicę jak...
Np w VW T4 wajchą ciepło zimno otwierało się przepływ płynu na nagrzewnicę, łopatki w pompie to naprawdę mało prawdopodobne ale i proste do sprawdzenia bo nawet pompy czasem nie trzeba rozbierać aby je zobaczyć, zależy od kątów króćców
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=7...
sprawdź czy nie ma plamy pod dywanikiem pasażera - może nagrzewnica się rozszczelniła
Myślałem, że nagle ginie duża ilość. Na Twoim miejscu nie szukałbym dziury w całym. To może być jakaś niezauważalna nieszczelność układu lub samego korka, może uciekać przez odpowietrznik. Ciężko coś takiego zlokalizować. Ogólnie benzyna czy diesel, nagrzewnica oddaje ciepło z płynu chłodniczego. Dlatego temperatura może spaść przy grzaniu wnętrza auta...
Witam Jak dostać się do nagrzewnicy w Peugeot 3008 1.6 thp 156 koni? Mam ubytki płynu chłodniczego podejrzewam że wycieki jest gdzieś przy nagrzewnicy ponieważ płyn znika podczas działania ogrzewania w samochodzie jak było ciepło na zewnątrz płyn nie znikał
Te rurki zawsze są ciepłe bo obieg jest cały czas, tylko klapa w środku zamyka obieg ciepłego powietrza. Owszem, rurki od nagrzewnicy są cały czas gorące, ale to nie "klapa" steruje odbiorem ciepła, gorący płyn nie krąży cały czas poprzez nagrzewnicę. Przy nagrzewnicy jest zawór na tych przewodach, jest to zawór tego typu, że gdy włączymy ogrzewania...
Gilus1, Ty masz nową Xsarę, tam jest inaczej. Albin1albin, wsadź głowę pod maskę to ją (nagrzewnicę płynu) zobaczysz na przewodach małego obiegu. Sterownik do niej to czarna puszka wielkości może 2 pudełek papierosów obok komputera.
Termostat sobie podaruj (nie zakładaj), bo to zbyt mały obieg (mało płynu w układzie i on by się musiał już po 2min. otworzyć :D ) Nagrzewnica w roli chłodnicy w zupełności wystarczy. Resztę dobrze kombinujesz. :)
Tak jak pisałem, wygląda na nieszczelność nagrzewnicy. Płynu (wody) pewnie ubywa w zbiorniczku wyrównawczym ?. PS. Sprawdź jeszcze ten czarny przewód (z białą końcówką co wchodzi do blachy) odpływ skroplin z klimatyzacji czy nie jest zablokowany.
Według mnie to może być coś z pompą bo dziwne jest że w silniku płyn sie gotuje a przez reduktor i nagrzewnice płyn nie przepływa?
czy jak wyłączony jest nawiew z tylnej nagrzewnicy w alhambrze 2003 r to czy płyn krąży przez nagrzewnicę tylną czy może wtedy obieg jest zamykany ?
nigdy nie podnosiłem zbiorniczka :) , ale w większości wystarczy żeby był płyn. 1.odkręcasz wszystkie odpowieczniki (dodatkowo można naciskać gumowe węże przyśpieszy sprawę , nalewasz płyn do zbiorniczka gdy zaczyna lecieć płyn z odpowiecznika zakręcasz go następnie odpalasz samochód i grzejesz czekając aż włączy się wentylator
Wywalać deskę i wymieniać/naprawiać nagrzewnicę.
Co ma termostat do nagrzewnicy? Dolej płynu i odpowietrz go porządnie...
Witam. Czy ogrzewanie wcześniej działało, jaki to gaz? Sprawdziłbym czy przez nagrzewnicę przepływa płyn, czy na wejściu i wyjściu nagrzewnicy przewody się nagrzewają.
Jeżeli zrobię dzisiaj pompę do obiegu płynu pomiędzy parownikiem a nagrzewnicą to próby też będę robił dziś :) Nie liczę na super efekty ale zobaczymy... :)
Witam, na gorącym silniku na biegu jałowym w okolicach 2000 obr/min słychać jak przelewa się płyn chłodzenia pod deską rozdzielczą. Na biegu jałowym po zdjęciu przewodów zasilania i powrotu do nagrzewnicy, wylewa się z pół szklanki płynu co jakiś czas. Wrażenie jest jakby odcięty był dopływ płynu do nagrzewnicy, jest tam jakiś zawór ?
Nie mam pojęcia po co taka konstrukcja zbiornika płynu. Możliwe że skoki poziomu płynu mogą być wywołane konstrukcją układu chłodzenia i tym, że nagrzewnica jest powyżej silnika. W takim układzie powinny być stosowane zaworki zwrotne przed spływaniem płynu z nagrzewnicy do chłodnicy. Bez niego poziom płynu w chłodnicy na uruchomionym silniku byłby niższy...
Auto z klimą?Co się zbiera w "nogach"pasażera woda czy płyn chłodzący?Są ubytki płynu z chłodnicy?
nieszczelna nagrzewnica albo po prostu woda w dywanikach czy ubywa płynu w chłodnicy?
Witam ! Układ chłodniczy powinien być szczelny w innym wypadku nagrzewnica się zapowietrza. Napraw chłodnicę , uzupełnij płyn i wszystko powinno być ok.
Moim zdaniem taki zapach to może być płyn z nagrzewnicy(Grzesiulka post) powąchaj płyn w naczyniu wyrównawczym. Jak taki sam swąd to masz odpowiedź. Jak nie no to na grzyby.
"Na wolnych obrotach grzeje chłodnym powietrzem " Znaczy się nie grzeje :-)) Sprawdź kolego czy chłodnica (zewnętrzna ) nie robi się zbyt wcześniej ciepła.Może termostat jest cały czas uchylony i tam ucieka ciepło,a jak dodajesz gazu to część nagrzanego płynu trafia do nagrzewnicy zanim się wystudzi w chłodnicy.
Może wyschło, po tym jak samochód stał przez weekend. To raczej tak szybko nie wysycha więc nagrzewnica odpada. Pozdrawiam.
Do nagrzewnicy nie dochodzi płyn . Przy odpowietrzaniu i równoczesnym naciskaniu węża miedzy chłodnicą a termostatem pokazuje się płyn i to wszystko .
Zacznij od wymiany czujnika temperatury,który jak sam piszesz jest uszkodzony. Co pokazuje wskażnik temperatury i kontrolka jej przekroczenia na liczniku? Jakie są temperatury węży dochodzących do nagrzewnicy? Płyn wyrzuca w czasie pracy silnika,czy zaraz po jego zgaszeniu?
Zapchana dodatkowa nagrzewnica, karcher, płyn do naczyń i dimer. Albo puści syf którym jest zatkana albo sama nagrzewnica ulegnie zniszczeniu.
Sprawdź jaką temperaturę mają rurki doprowadzające płyn chłodniczy do nagrzewnicy.
płyn nagrzewnica wyciek płyn nagrzewnica płyn hamulcowy płyn wspomagania
wstępnego żarzenia kierownica emulator briggs stratton kosiarka iskra
ducato instrukcja klapka lodówka samsung
Sharp 4T-C60BK2UD Firmware Request: Official USB Recovery Image, Boot Failure, Region Codes Tracer Drifter USB/PS2/PS3 – czy pedały można podłączyć bezpośrednio do PC?