To jest zawór nagrzewnicy. Sterowany jest podciśnieniem. Dochodzi do niego tekalan, nie linka. Ogólnie dostępny.
Nie powinno być zaworu innego niż tego przy nagrzewnicy, sterowany z panelu pokrętłem. Ale też nikt nie wie czy ktoś nie dał zobacz przewody wychodzące z przedniego lewego słupka kabiny czy idą prosto do układu chłodzenia silnika i są bez zaworu.
Witam. Oczywiście. 12V jest napięciem bezpiecznym, a po zwiększeniu wartości R 2 do 9K1 popłynie mniejszy prąd w porównaniu z 1k przy 5V. Pzdr.
Mikroprzełączniki możesz ominąć wówczas będziesz musiał za każdym razem ręcznie sterować procesem włączania i wyłącznia nagrzewnicy. Jeden Mikroprzełączniki steruje czasem wyłączania świecy gdy nagrzewnica odpali a drugi przy wyłączaniu nagrzewnicy steruje czasem przewietrzania/studzenia nagrzewnicy. Sam tak robię
Obstawiam zatkaną nagrzewnicę. Nie ma zaworów na przewodach do nagrzewnicy. Sterowanie temp. odbywa się na zasadzie mieszania ciepłego i zimnego powietrza. Jakby to był silniczek uszkodzony, to klima by do ciebie mrugała przejaźnie przez 1 minutę po włączeniu zapłonu i nic by nie było słychać jak zmieniasz temp. przyciskami.
Zaworem steruje jednostka sterująca ETC, pod bezpiecznikami. Sprawdź zasilanie do jednostki PIN1 i PIN3: stały i po stacyjce +24 V. Przejście z jednostki do zaworu.
Clou sprawy jest naklejka z układem połączeń. Niestety nieczytelna. :cry: Spróbuj odtworzyć te schematy. Trzeba próbować szukać na stronie Siehl-Abegg po numerze katalogowym silnika. Silnik jest dwubiegowy. Pewnie trzeci bieg robiony jest jakimś "patentem". Do zmiany biegów potrzebny jest przełącznik kilku sekcyjny. Może sie uchował? Zakup falownika...
Wymiennik płytowy. Druga pompa Sterowanie
A da się prądowo lub napięciowo ograniczać temperaturę nagrzewnicy indukcyjnej?
Wygląda nieźle, przy czym jeśli dobrze widzę (a nie znam simensa) mnożysz liczbę z zakresu 0-25 przez 10 a potem oczekujesz 2500, to mi się nie zgadza. Chyba że konwerter float->int wstępnie też mnoży przez 10 (pomija przecinek) Ten tasiemiec liczników dobrze jest rozbić na pojedyncze wiersze, jak trzeba to dodać bity pomocnicze, chyba że jesteś na...
Tam siedzi MOSFET typu 2SK 2506 lub podobny i niewiele wiecej. Wymienić :D Bezpiecznik termiczny jest sprawny. Odlutuj go czasowo, ale nie zwieraj punktów i sprawdz. Jeżeli dmuchawa ruszy, to tranzystor jest uszkodzony. Wczoraj naprawialem identyczny regulator koledze :D i oczywiście tranzystor. Jego radiator to ,,płetwa" umieszczona w strumieniu powietrza...
Witam, zakładając, że w pierwszym przekaźniku od lewej (ozn. ">=12V") podajesz na cewkę napięcie z wentylatora (minus cewki łączysz z minusem w samochodzie - najczęściej na karoserii) a na styk tego przekaźnika podajesz +12V i z tego styku zasilasz cewkę przekaźnika "100A", w którym styk wpinasz między +12V z akumulatora a nagrzewnicę - tj. jeżeli dobrze...
Ustalić co pojawia się na złączu sterującym żeby uruchomić grzejnik, moim zdaniem leci tam jakiś pwm
Dopiero teraz przyjrzałem się zdjęciom - nie podłączysz tego sterownika do tej nagrzewnicy - tak aby wykorzystać jego możliwości - przynajmniej nie bezpośrednio. Masz sterownik do nagrzewnicy AC, a twoja to EC - czyli silnik sterowany napięciowo.
Załączam schemat sterowania opornikami grzewczymi w SCENIC II, są 2 rodzaje tych oporników ale dla Twojego typu ten jest właściwy.
Jeżeli masz silnik 3-biegowy to ma on odczepy na które kolejno podaje napięcie sterownik w zależności od ustawionego biegu. Sterownik wtedy ma tylko przełącznik biegów 1, 2, 3 Oczywiście zasilanie wtedy się podaje na jedno z wejść 6, 7 lub 8 W innej wersji nagrzewnica sterowana jest autotransformatorem z przełącznikiem 5-biegowym.
nagrzewnica jest ciepła Musi być gorąca. 1. Zapowietrzona nagrzewnica. Niesprawny zawór sterowania przepływem nagrzewnicy. 2. Niesprawne sterowanie. Nieszczelności strumienia powietrza. 4. Wentylator. To tyle na początek.
W najprostszym przypadku mógł byś użyć ręcznie przestrajanego generatora, regulowanego napięcia zasilania, miernika prądu/napięcia w obwodzie rezonansowym i dobierać parametry ręcznie. W bardziej użytkowym urządzeniu przydała by się automatyka - dobieranie częstotliwości pracy do obciążenia, regulacja mocy i zabezpieczenia, pewnie trzeba by to zrobić...
regulator temperatury z przekaźnikowym Jaki ? Zrealizuj sterowanie typu PID z przekaźnikiem SSR, a wyjście alarmowe może sterowac stycznikiem dmuchawy. W niektórych regulatorach także ono posiada człon czasowy.
Nagrzewnicę. Tylko otwórz sterowanie na maksa.
Można to w prosty sposób zrobić na przekażnikach czasowych firmy np. Relpol. Na ich stronie są dostępne szczegółowe opisy działania w/w.
Skoro nie ma dmuchania to po co macać nagrzewnicę? Wentylator, jego silnik albo sterowanie padło a nie linki czy poziom płynu.
Witam Jest niedziela rano i nie bardzo jestem w kondycji ;] ale może coś pomoge. Stycznik K4 jest Ci zbędny ponieważ styczniki służą do przekazywania mocy a nie sterowania, ponadto można to załatwić przekaźnikiem czasowym bezpośrednio. Podsuwam moje rozwiązanie narysowane na szybko w Paintcie na podstawie Twojego opisu. Sorki za jakość :]. Zaznaczam...
Witam serdecznie. Chciałbym sterować w mieszkaniu systemem wentylacji z nagrzewnicą elektryczną. Nagrzewnica 2kW wraz z wentylatorem nawiewowym w jednym kanale i dwa wentylatory wyciągowe w różnych pokojach. Nagrzewnica włączać się powinna po obniżeniu temperatury poniżej pewnego poziomu definiowanego raz i na stałe, ale nie może działać gdy wyłączone...
a na moje oko rozbierz panel sterujący nawiewami i zobaczy czy czasami jakis "spec" nie pomylił linek sterujących zaworkiem nagrzewnicy z sterowaniem kierunków nawiewów... a to ze dmuchawa nie dziala to na 100 sterownik znajdujący na rurze powietrznej nad nogami pasarzera...
Witam . Przy obciążeniu gdzie prąd narasta powoli (obciążenie indukcyjne ) powinno się stosować impulsy bramkowe długie lub tryb burst . Co do transoptorów to taka tania i dosyć często stosowana metoda synchronizacji z siecią . Ja swój sterownik do mostka zbudowałem na mikrokontrolerze PIC . http://obrazki.elektroda.pl/9870457700_1...
witam na zaciski 1,3,5 podłącz zasilanie 3 fazy na zaciski 2,4,6 podłącz nagrzewnice na zacisk a1 podłącz przewód zerowy,a na zacisk a2 podłącz faze z wyłącznika pozdrawiam
Jakby było coś z pompą to wlot i wylot do nagrzewnicy nie byłby gorący,zobacz wnętrze nagrzewnicy ,sterowanie klapką.
Przepraszam, nie sprostowałem, chodzi o nagrzewnicę chłodnicę freonową.
Może zapowietrzony, co było powodem wymiany, może jakaś zaślepka została?
ale chodzi o co nagrzewnice sterowanie wentylator no, i rok produkcji auta
bo łatwiej za sterować z nagrzewnicy [styk ze stycznika nagrzewnicy] większość kotłów daje się sterować sygnałem 0-1. Przy większej ilości nagrzewnic każda z nich steruje kotłem
To jest dokładnie regulator ze Sprintera 906. potrzebujesz takie dwa: jeden dla przedniego silnika, i jeden dla tylnego. pomożesz mi z tym tematem ? ? ? Nie bardzo. Bo skoro się z góry deklarujesz, że schematów czytać nie umiesz, to ja naprawdę nie mam czasu na pisanie całej opowieści jak podłączyć kabelek do kabelka i do której dziurki w sterowniku...
wydaje mi się, że chodzi raczej o regulację swego rodzaju "nagrzewnic"?
Witam . Kable białe to najprawdopodobniej termiczne zabezpieczenie silnika . Niedawno montowałem całkiem nowe nagrzewnice co prawda wodne , ale też miały wyprowadzone 2 przewody z oznaczeniem T i z nich sterowałem stycznik załączający silnik . Pozdrawiam.
Zapchana nagrzewnica, sterowanie klapką lub zaworem ciepło/zimno nie działa. Najbardziej typowe powody zimna w samochodzie.
Sprawdź temperaturę pod maską rurek wchodzących do nagrzewnicy. Jeżeli gorące- sterowanie klimatronika. Może jest mało drożna nagrzewnica i większy przepływ (obroty) trochę podgrzewa.
Sprawdż czy zawór nagrzewnicy otwiera sie do końca ,czasem nawala sterowanie zaworem, jest to dość częsta dolegliwość ogrzewania wielu typów samochodów
Szukaj np pwm amplifier. Nie wiem tylko czy taki odbiornikjak grzałka będzie sie zachowywać przy takim działaniu. Tak dużego wzmacniacza pwm nie używałem. Grzałki mają prawdopodobnie około 30 ohm? Mam taka samorobe ale tak do 50 amper max. Uzywam go do czyszczenia np zaworów egr elektrycznych lub wtryskow gazowych itp. Jak podepne dwie żarówki np po...
Moim zdaniem nagrzewnicą steruje się tylko z kokpitu nastawnikiem zimno-ciepło. Przyczyną słabego grzania może być także zamulona nagrzewnica, uszkodzenie zaworu lub linki od nastawnika zimno-ciepło, lub niski poziom płynu chłodniczego w układzie.
Od lewej na schemacie jest: przepustnica, filtr, nagrzewnica i wentylator. Regulacja odbywa się poprzez pomiar temperatury na kanale nawiewnym i porównaniu jej z wartością zadaną. Następnie regulator zadaje nagrzewnicy sygnał analogowy 0-10V lub cyfrowy do startu. co do wentylatora nie ma on powiązania z nagrzewnicą lecz jest sterowany osobnym algorytmem...
Witam ponownie. Panowie a jak by tak zmienić ten połamany sterownik na sterownik nowszej generacji tylko jaki ?? Może ktoś z was wie co to jest za włącznik termiczny ten z podwójnymi stykami ? Pozdrawiam
Jak dasz większy nadmuch ,to przy zmianie temp ze skrajnego do max ,słychać jak zmienia się szum powietrza. Nie trzeba tam grzebać bez potrzeby. A do tego pewnie jest w live data położenie.Ja nie widzę tam cudów ,albo zapchana nagrzewnica albo sterowanie klap zimne ciepłe.
Odnośnie transformatora FT-114A-77 to są materiały dotyczące parametrów rdzenia na stronach: http://www.cqham.ru/Amidon_Ferrite_Cores... http://users.catchnet.com.au/~rjandusimp... Cewki 1:1:1 dobrać w/g zapotrzebowania na moc stopnia końcowego. Pozdrawiam.............
Sprawdź lepiej kompre na zimnym i ciepłym tak dla porównania przed zdjęciem góry. bo może okazać się że jest dobra, sprawdź też zawór wlotowy wody do nagrzewnicy sterowany podciśnieniem.
Katodami w stronę dodatnich końcówek kondensatorów elektrolitycznych a anodami w stronę ujemnych. Masz dwa napięcia przemienne i tylko 4 diody (więc nie będzie to klasyczny mostek, może dwa prostowniki jednodiodowe plus diody antyrównoległe po stronie dc), ze zdjęcia słabo widać które ścieżki gdzie prowadzą, musiałbyś prześledzić połączenia i narysować...
Skoro masz stałe +12V to po co je odłączać. Zajmij się tylko drugim przewodem. Można tam dać tranzystor MOS-FET zamiast przekaźnika.
Mylisz się tam w obudowie nagrzewnicy jest sterownik i z tego miejsca sterowany jest elektrozawór
Nie wpina się reduktora szeregowo z nagrzewnicą, niektóre układy (a tak naprawdę to większość) mają sterowanie ciepłym nadmuchem zrobione za pomocą zaworu dławiącego przepływ cieczy przez nagrzewnicę, zamknięcie go, spowoduje zamarzanie parownika.
Witam Ad.1. Można oczywiście wykorzystać przetwornik przepływu ale raczej z przyczyn ekonomicznych bardziej popularny jest presostat montowany na kanale przy nagrzewnicy - rozwiązanie takie może być równoważne gdy na układzie nie ma przepustnic które mogą gdzieś zamknąć przepływ powietrza. Ad.2. A nie wystarczą termostaty montowane w samej nagrzewnicy?...
W X20XEV w Omedze jest dodatkowa pompka? Na 100% są w V-kach ale chyba nie w 2.0 16V, tu jest jedynie zawór (bajpas) nagrzewnicy sterowany podciśnieniowo jeśli jest klima.
Numer 3 sterowanie rozrusznika , do zacisku 2- żadna masa, nic nie podłączone dodatkowo.
inna nagrzewnica (sterowanie nawiewami) wraz z innym regulatorem silnika dmuchawy, instalacja do body control module, złącza diagnostycznego, wyświetlacza informacji, czujniki: słońca, temp na zewnątrz, sterowanie automatycznym odmrażaniem lusterek kierowcy, pas, + oczywiście osprzęt w komorze slinika, a o przeprogramowaniu ECU/Body nie wspominajac..
Jak nagrzewnica ? Jak węże od nagrzewnicy? Jak sterowanie? Sprawdź coś.
http://obrazki.elektroda.net/88_12458316... Proszę bardzo! Soorki ze taki brzydki w paincie;/ ponieważ eagle nawalił ale chyba poprawny jest.
System jest diagnozowalny, więc w czym problem? Jeśli wykluczona nagrzewnica, to prawdopodobnie uszkodzone sterowanie klapy.
zestawu 8 przekaźników 10A na złączy 1-wire 8 przekaźników 10 A to wytrzyma ale nie można ich dać na wejście 1-wire bo to nie bedzie działać. Przkekaźnik każdy pojedynczo łączysz do osobnego wyjścia tego plc.
Tranzystory są dość niepewne do takich zastosowań - zmiana temperatury tranzystora też będzie wpływać na zadziałanie przekaźnika; nie byłby to problem, gdyby mieć pewność, że tranzystory będą zmieniać swoją temperaturę tak samo, jak LM35, ale jeśli tak nie będzie, to układ będzie działać w sposób nieprzewidywalny. Jak chcesz, żeby działało przewidywalnie,...
Ewu86 o jakie sprzęgiełko chodzi? Mam ten sam problem i kombinuje juz od dluzszego czasu, rozbieram, czyszcze, przeglądam i nic. Z tego co wiem i widzialem u siebie to klapką od powietrza z nagrzewnicy steruje silniczek wraz z potencjometrem do ktorego dochodzą sygnały elektryczne, więc nie wiem o jakie "sprzegiełko" chodzi ? mogłabyś dokładniej opisać?
Na schemacie brakuje bardzo ważnego elementu zabezpieczającego urządzenie przed pożarem.
Bardzo błędną diagnozę potawił twój mechanik z tym termostatem.Narobił ci niepotrzebnej roboty.Zasada jest jedna jeżeli węże od nagrzewnicy gorące ,a nie grzeje to szukac przyczyny w samej nagrzewnicy(zakamieniona)i sterowaniu klimatronikiem(klapy),jeżeli wężę zimne to przyczyny szukac w silniku.
Kolega moderator, autor kapitalnego programu do diagnostyki min. Seicento, niestety się "strasznie" pomylił. W Seicento JEST zawór nagrzewnicy (sterowany jedna linką). Jego fabryczny numer katalogowy to 46722588. Dodatkowo link do screena: https://postimg.cc/image/b9ama2p7f/
zamulona nagrzewnica , zle sterowanie zaworem, klapami
Inne pytanie: jak sterujesz nagrzewnicą (mocą nagrzewnicy)? Masz regulacje 0-1 czy sterujesz płynnie? Pozdrawiam!
Przecie to ZVS. Mocą steruje się poprzez regulację napięcia zasilającego 12-48V.
Wężyk z pompy idący do serwa jest ok, ale pomiędzy z trójnika idzie dalej razem z wężami ogrzewania przez ścianę grodziową do środka kabiny. Od czego jest ten wężyk? W nagrzewnicy są siłowniki podciśnieniowe sterujące klapami, z tym, że wersja z klimą różni się od wersji bez klimy. W obu wersjach podciśnieniowo pracuje przełączanie nawiewu zewnętrznego...
Dwie opcje, zabrudzona nagrzewnica lub uszkodzone sterowanie klapami.
Witaj nie napisałeś czy klimatronic masz czy manual ale zasada podobna w nagrzewnicy masz klapki które sterują strumieniami powietrza i tam masz problem albo urwane albo w przypadku klimatronic silniczki nie chodzą
Może zacioł się zawór który steruje przepływem cieczy przez nagrzewnice? Sprawc czy reaguje na sterowanie pokrętłem.
Tak jak kolega pszczyna napisał - wpierw sprawdź, czy działa elektrosiłownik klap nagrzewnicy. Zlokalizowany jest z lewej strony zespołu nagrzewnicy (tam gdzie nogi kierowcy), zakryty jest osłonami z plastiku, które trzeba zdemontować. Elektrosiłownik działa na zasadzie równoważącego się mostka opornościowego - potencjometr w elektrosiłowniku napędzany...
Masz zapchaną nagrzewnicę albo sterowanie ciepło-zimno uszkodzone.
Ależ oczywiście. Dowolny, którego zakres obejmuje żądaną temperaturę. Najwyżej będzie trzeba dołożyć stycznik, który zapewni sterowanie mocą. To wszystko.
Poszukuję rozwiązania układowego do nagrzewnicy ultrafioletowej (lampa ma długość ok.2m). Z tego co wiem to moc max. to 300W/inch (300W/2,5cm). Czy dobrze rozumuję? Na czym można zrealizować sterowanie do niej? Nagrzewnica ta wykorzystywana jest w poligraficznej maszynie do utwardzania farby.
Czegoś tu nie rozumiem. Miałeś klimatornika a teraz masz manuala - więc skąd masz wyświetlacz jak powinny być 3 pokrętła? W klimatroniku ruchem klapek w nagrzewnicy sterują silniczki, w manualu linki sterowane z 3 pokręteł. Odnoszę wrażenie że sam chyba nie wiesz jaką masz klimatyzację. Chyba taniej było wymienić czujnik niż przerabiać to wszystko.
Dziś doszedł do mnie wakuometr, a wiec mogłem sprawdzić jakie są wartości podciśnienia. Okazało sie że przy podłączeniu wakuometru za zaworkiem mam prawie -1 bar (czyli OK), a na podłączeniu gruszki -0,2 bar. Po sprawdzeniu wszystkich podłączeń i zaworów okazało sie ze winny jest zwór nagrzewnicy sterowany podciśnieniem. http://obrazki.elektroda.pl/5869054600_1...
Witam. Sprawdź, dlaczego nie zamyka zaworu nagrzewnicy (linka, zawór, sterowanie przesuwem linki).
Chyba rozumiem co masz na myśli: wstawić diodę w szeregu z motorkiem, żeby sterownik nie mógł zamykać klapy ? Ale trzeba przyjąć, że nie musi mieć ona możliwości otwierania w każdej chwili, czyli dochodzi jeszcze układ co to zrobi.
Klapy w nagrzewnicy sterowane elektrycznie chyba że masz pokrętła
Witam, Saab 9-5 2.0T 2004r. potrzebuje schematu bądź rozpiski jak podłączyć przewody podciśnieniowe do 2 zaworów w okolicy nagrzewnicy. Jeden to grzybek przy nagrzewnicy a drugi sterowanie turbo ?.
Chciałbym dowiedzieć się jak przebiega regulacja i sterowanie nagrzewnic indukcyjnych skrośnych o polach poprzecznych lub podłużnych, nagrzewnic powierzchniowych. Chodzi mi ogólnie o całokształt. Ogólny opis. Także nie chodzi mi o konkretną nagrzewnicę czy wsad.
Dziękuję. Także biorę pod uwagę zjawisko szargania. Złożę to na krótko zanim zainstaluję docelowo. Pamiętaj o zasadach bezpieczeństwa - termostat STB ( bezpieczeństwa, który spowoduje wyłączenie w przypadku przegrzania lub awarii sterowania) i w zależności od rodzaju nagrzewnicy blokada załączenia grzania gdy wentylator nie pracuje. Dzięki. Właśnie...
Jeżeli powrót z nagrzewnicy jest gorący to obstawiam sterowanie klapami.
pokrętło sprawdzone linki też, rozebrałem całą deskę i linka chodzi .A wiesz może coś bliżej o tej klapce przy nagrzewnicy ? co steruje ciepło zimno,czytałem że mogła się zablokować w jednej pozycji. Wie ktoś coś więcej na ten temat?
Nie jestem pewien czy było by to wogóle wykonywalne, co prawda widziałem projekt kolegi Mania-C gdzie sterował mostkiem nagrzewnicy indukcyjnej przy 400kHz i nawet uzyskiwał przyzwoite przebiegi i efekty, ale raz, że przytoczony przez kolege układ nie dał by sie ot tak pogodzić z pełnym mostkiem nawet przy niskiej częstotliwości, a po drugie istnieje...
Witam Mam problem z ogrzewaniem w Volvo FH 13 2012, prawie cały czas grzeje na maxa, nie reaguje na potencjometr temperatury, wymieniłem czujnik temp w nagrzewnicy i sterowanie i nadal nic, komp pokazuje czujnik nie działa. Na oryginalnym sterowaniu czasami grzał a czasami nie po wymianie grzeje cały czas.
Musisz dokopać sie do obudowy nagrzewnicy i sprawdzić jak są klapy sterowane mechanicznie czy elektrycznie, potem przekręcaj pokrętłem ciepło-zimno i patrz, co się dzieje czy jest sterowanie czy go nie ma.
Tam są 2 z oprawką od tylca.
Może być uszkodzone sterowanie klapami nagrzewnicy a może klasycznie nagrzewnica do wymiany.
Zawór nagrzewnicy jest sterowany elektrycznie - rozsypał się w środku i zamiast poprostu otworzyć obieg wody i zatrzymać się - kręci się w kółko i puka.
W załączniku masz schemat sterowania wentylatora przedniej nagrzewnicy steruje nim taki sam sterownik, który jest w BOVIE po otwarciu klapy bezpieczników (przy przednich schodkach) z lewej strony przykręcony do nagrzewnicy. Tym przednim wentylatorem sterujesz ręcznie potencjometrem koło stacyjki a resztą steruje futurair (czyli komputer). Dwa piny to...
Najpewniej uszkodzony jest elektrozawór sterujący przepływem cieczy chłodzącej przez nagrzewnicę albo jego sterowanie.
Miałem tak w mondeo tylko starszym, nie wiem czy ci to pomoże, zablokowała się klapa nad nagrzewnicą. Tam sterowanie było manualne i po rozebraniu i złożeniu klapka pracowała prawidłowo.
Nie wydaje mi się ogrzewanie (regulacja) w corolli było realizowane poprzez zawór nagrzewnicy, przynajmniej w mojej corolli z tego roku tak nie ma. Przez nagrzewnicę stale płynie płyn. Regulacja polega na odpowiednim ustawieniu klapek, mieszaniu zimnego i gorącego powietrza. Nie wiem jak jest rozwiązane sterowanie tymi klapkami w automacie, przypuszczam,...
Możesz zastosować taki adapter na wężu idącym do nagrzewnicy https://obrazki.elektroda.pl/1965173400_...
Mógł zaciąłć się siłownik pneumatyczny otwierający klapę na lewą stronę albo rozszczelnił się obwód podciśnienia sterujący klapami nagrzewnicy. Pompka pod siedzeniem jest od centralnego zamka. Siłowniki nagrzewnicy sterowane są podciśnieniem z serwo.
Cześć, ja dokładałem, 2008 rok, klima manualna, polift, poszło prosto, pomijając brak instalacji, i przeróbkę panela klimatyzacji. Czy nie brakuje Ci jakiegoś sygnału na samej nagrzewnicy? Tam wchodzi +po kluczyku, sterowanie sygnałem pwm, i gruby zasilający.
Uszkodzenie sterowania klapkami w obudowie nagrzewnicy. Sprawdź czy dwa węże od nagrzewnicy(przy wyłączonym silniku dmuchawy) mają jednakową temperaturę,jeśli nie-zapowietrzony układ chłodzenia.
Witam! Jakie jest sterowanie nagrzewnica?Czy nie jest zapowietrzona? W aucie jest gaz? Pozdrawiam.Stefan.
Przy żarówkach też się ten mosfet grzeje? Przy żarówce H1 55W bez radiatora przez kilka minut - "ledwo ciepły". Dodano po 2 Więc jedna mała ingerencja w kanał nawiewu już ci różnicy nie zrobi, jakby co. Różnica i to wielka bo do kanału nie ma dostępu, trzeba by rozpruć pół wnętrza, a do złącza silnika jest świetny dostęp przez schowek.
Dzięki za wytłumaczenie problemu, no nic jeśli nie znajdę kogoś kto naprawi te wentylatory,Będę zmuszony dopasować inne I zrobić proste sterowanie potencjometrem,założyć nagrzewnice kanalowa ,A oryginalna elektronikę wyciągnąć.
sterować nagrzewnica schemat sterować nagrzewnica sterować nagrzewnica elektryczny
objaw lampa pioneer ustawi fabryczny butla migomatu
sterownik roweru elektrycznego prędkość roomba bateria
MAN TGE 2.0 TDI Furgon 2019 – lokalizacja czujnika temperatury G62 do świec żarowych Amica AD2C83KiStVAD – błąd E64, silnik BLDC, czujnik Halla, falownik – objawy i naprawa