Jak zajrzysz pod kierownicę, po prawej stronie dosyć głęboko, to będzie takie połączenie dwóch przewodów zasilającego i powrotnego z nagrzewnicy za podbiciem w górę w kierunku komory silnika. Ta śruba znajduje się pomiędzy tymi rurkami na kołnierzu spinającym poziomo. Do tego jeszcze trzeba odkręcić 2 sruby na obudowie nagrzewnicy od strony kierowcy,...
Witam! Mam nagrzewnice typ 241.02 12v i chce wymienić w nim łożyska tył rozebrałem gdzie są szczotki nie wiem jak zdjąć ten talerz kubełkowy i wentylator promieniowy od przodu?może ktoś to robił i mi podpowie z góry wielkie dzięki http://obrazki.elektroda.pl/7258644100_1... http://obrazki.elektroda.pl/3892876200_1... http://obrazki.elektroda.pl/7697850800_1...
Tak problem rozwiązany! Wymieniona nagrzewnica i wszystko gra. Sama wymiana jest B.prosta wystarczy zdjąć jeden z paneli bocznych i tam jest dobry dostęp Powodzenia
Witam i po ludzku współczuję. Ale nerwy na bok - to zwykle nie pomaga. Nie dało by się wymienić - przede wszystkim - fachowców zajmujących się tą instalacją? :) Co do instalacji i pieca: 1. Czy tej wody na pewno ubywa? Sprawdzony był sam manometr? 2. A może podczas pracy palnika, po rozgrzaniu rozszczelnia się gdzieś minimalnie nagrzewnica i woda odparowuje...
Mam jeszcze jedno pytanko,w aucie strasznie parują szyby filtr jest mokry ubywa płynu chłodniczego w dość pokaźnych ilościach ... Jak sprawdzić szczelność nagrzewnicy bez jej demontażu ? Bo w tym aucie trzeba cały kokpit rozebrać :/ A kto ci tak powiedział? Nagrzewnica jest od dołu ,często puszczają oringi. Wystarczy zdjąć "koryto" na dole ,tylko trzeba...
Mam też cały czas to samo lecz będę walczył z tym we wtorek. Dam info jak poszło. I jak tam ogarnąłeś temat?Ja nadal z tym walczę , przepłukałem nagrzewnicę wodą z węża ( wyleciało sporo rudej wody ) plus nalałem gorącą wodę z odkamieniaczem ale finalnie bez efektu ( przy obrotach 1400 nagrzewnica się nagrzewała ale jakoś bez rewelacji ) dlatego obstawiam...
Witam ponownie. Nagrzewnica wymieniona. Okazało się, że nie taki diabeł straszny, jak go malują... Naczytałem się bajek na forach, że trzeba demontować całą obudowę nagrzewnicy, przy tym demontując deskę, bo inaczej się nie da i chciałem tutaj zdementować te "plotki", z tym, że dotyczy to poliftowej wersji, czyli "stara" wersja karoserii, zaokrąglone...
Nie wiem gdzie jest nagrzewnica w Twoim aucie, w Peugeot 306 aby go niej się dostać trzeba zdjąć cała deskę rozdzielczą. Przy demontażu okazuje się, że pękają węże. Trzeba zalać świeży płyn i odpowietrzyć układ. Zrzucenie i założenie deski to jest sporo pracy. Jeżeli ma być to zrobione dobrze. A jeżeli ma Ci wyciekać i ubywać płynu, mają parować szyby...
Prosze o konstruktywne porady Trzeba zdjąć deskę i po temacie, średnio ci się to podoba to sprzedaj jako uszkodzony i kup sprawny.
Nagrzewnica cieknie, jak ją zdjąć? Odkręciłem śruby od wody ,a nagrzewnica nadal się czegoś trzyma.
Czyste elektrody i dobrej jakości baterie (ciężkie o dużej pojemności średnio ok. 7, 5zł/szt. ). Dalej właściwe ustawienie pokrętła przepływu wody. Najczęściej max w prawo i cofnąć. 1/4 obrotu. Dalej czyste perlatory na wylewkach baterii. Płomień na palniku powinien być niebieski, jeżeli jest żółty i się zbija, terma jest do czyszczenia. Płomień nie...
Jeżeli umycie silnym strumieniem wody nie oczyści lamelek to można przestrzeń między nimi przeczyścić jakimś płaskim ostrzem (niektórzyi instalatorzy stowują brzeszczot piły do metalu, ale nie polecam, gdyż trzeba mieć spore wyczucie, by nie przeciąć rurek). Na zdjęciu ta nagrzewnica nie wygląda tragicznie, ale nie jest też zupełnie czysta (widać brak...
Podpodłogowa nagrzewnica części pasażerskiej ma odśrodkową plastikową dmuchawę na osi silnika. Zespół silnika z dmuchawą ma numer 701 819 167. Robię generalny remont nagrzewnicy i chcę odrdzewić korpus silnika oraz nasmarować oba łożyska ślizgowe. Niestety przedniego dzielnie broni wspomniany element dmuchający. Wygląda na wciskany lub wklejany. Czy...
Wiem, ale pompy próżniowe klasy że tak powiem za kilkaset złotych uzyskują taką próżnię 3-2 a nawet właśnie 1 % Odnośnie napełnienia pod korek to się zgadza, układ się odpowietrzy bo będzie wyższy poziom cieczy w zbiorniczku niż pozostałe części układu. Tyle że spójrzcie na rysunki które zamieściłem kilka postów wyżej. Przecież w tej nagrzewnicy twoży...
Aby dostać się do nagrzewnicy trzeba zdjąć deskę (jeżeli ktoś zna jakiś myk proszę o korektę) wyjąć cały mieszalnik powietrza i dopiero dostać się do nagrzewnicy. Widzę że za bardzo nie wiesz co robić, moja rada znajdź kogoś kto zna się na tym i uśmiechnij się szeroko :D bo nie jest to takie proste (dla kogoś kto tego nigdy nie robił)
8 st. jest ok wydajność klimy nie zależy od niego. nawet jakby go nie było to przestawienie gałki na zimne powietrze spowoduje max chłodzenie - zawór dodatkowo odcina dopływ wody do nagrzewnicy nie trzeba demontować kokpitu. wystarczty tunel środkowy i możesz zdjąć dolną część obudowy nagrzewnicy ( na takie blaszki albo wkręty - nie pamiętam) pod nią...
Nie tak dawno miałem coś podobnego na warsztacie. Z tym, że tam zawór nagrzewnicy był pod maską z lewej strony ( z lewej strony pojazdu lub mechanika zwróconego w kierunku jazdy ). Sam dostęp do nagrzewnicy to kiszka. Cały kokpit trzeba zdjąć i jest z tym naprawdę sporo roboty. Dziwi mnie to, że nie wiesz czy nagrzewnica jest gorąca czy nie. Jak silnik...
Jeszcze może być taki przypadek w którym nagrzewnica będzie się wyłączać po każdym odpaleniu z powodu zanieczyszczonego filtra paliwa który znajduje się zabudowany w pompie.Po zdjęciu pokrywy górnej z nagrzewnicy na pompie u góry znajduje się metalowy korek który należy wykręcić imbusem nr4 Po odkręceniu tego korka w dolnej jego części znajduje się...
(at)svavecone nagrzewnica jest cała w tej samej temperaturze, ten zawór jest w tgx jest za radiem i niema do niego dostępu innego tylko zdjąć kokpit. Po poluzowaniu korka wlewu płynu chłodniczego było słychać jak bąbelki idą i nigdy nie jeździłem i nie będę jeździć na wodzie Dodano po 1 (at)g107r Stawiasz na ten zawór koło koła? Dodano po 3 Ten zawór...
Witam. Nie bardzo chce się zgodzić na nagrzewnice bo piszesz, że zwiększenie obrotów silnika dopiero powoduje lepsze ogrzewanie. Nagrzewnica niedrożna raczej tak się nie zachowuje. Oczywiście można zdjąć węże z nagrzewnicy i za pomocą wody i węża sprawdzić jej drożność. Mało pracy a wszystko wiemy czy to nagrzewnica czy pompa ( no może jeszcze przewody)?...
Jak jesteś pewien że uszkodzona jest nagrzewnica , to i tak musisz ją wymienić. Jak tą rozwalisz przy demontażu to będziesz wiedział czy druga wejdzie czy nie, ewentualnie zluzuj obudowę, może da się ją cofnąć , nagrzewnica wyjdzie tylko bokiem, nie wiem ile jest miejsca w ścianie grodziowej i jak daleko poza nią wychodzą rurki. Póki co to to przewody...
To co nazywasz wymiennikiem płytowym to na schemacie wymiennik woda-woda (poz. 21 na rys.)? Nagrzewnica to wymiennik ciepła spaliny – woda (poz. 13. na rys.). OK, teraz się dogadaliśmy :) Wg schematu z wymiennika płytowego wychodzą 4 rurki to tak musi być w moim kotle. Jeszcze raz zapytam, czy uszczelkę z której mi ciekło da się kupić i wymienić...
Jak wymieniałeś termostat czy nie widziałeś wapiennych nalotów-syfów ? na jakim płynie jeździsz (jak na Borygo-'Petrygo to mogło coś być ) czasem jeszcze niektórzy "biorą" termostat na silikon temperaturowy możne jakieś pozostałości dostały się dalej do sinika i w efekcie zatkało nagrzewnicę wcale już pewnie nie nową, niestety chyba nic nie zostaje...
Terma działa jak najbardziej ok. i nie zapala się wybuchowo ponieważ należy troszkę przekręcić świeczkę w stronę palnika. Dobrze powiedzieli fachowcy w zakładzie, że te termy są najlepsze na świecie, są niezniszczalne. A już miałem kupić jakiegoś tam junkersa, który podziała 5 lat albo mniej a potem to już leci kasa na service w regularnych odstępach...
Tak wymieniłem przeponę, kupiłem ją z całym zestawem uszczelek. Więc wymontowałem zespół, wyczyściłem go, wymieniłem wszystkie uszczelki łącznie z oringiem iglicy, poraz kolejny nasmarowałem i wszystko działa. Martwi mnie jedynie mały przepływ. Znaczy się był większy przed zamarznięciem, teraz jest na tyle duży że piecyk zapala się, ale nie płynie tak...
Na pewno się da. W tym samochodzie nie ma odpowietrzników, powinien odpowietrzyć się sam, można próbować zapalić samochód i zdjąć delikatnie wąż powrotny od nagrzewnicy, ale tak żeby mogło z niego wylecieć powietrze a nie płyn. Ewentualnie samochód trochę przeciągnąć, powinien się sam odpowietrzyć. Czasami zdarza się że nagrzewnica traci sprawność,...
Witam, Mam problem z układem ogrzewania w moim aucie. Mercedes w124 2,5 diesel klima manualna 2 strefowa Diavia. 1- nie działa silnik dmuchawy, zdiagnozowane ale nie wiem jak go wymienić. Próbowałem od podszybia, ale nie mogę zdjąć obudowy silniczka. Czy jedyną opcją jest zdjęcie deski? 2- nagrzewnica daje letnie powietrze, układ nie jest zapowietrzony,...
Kryzowanie stosuje się na dużych budynkach by zrównoważyć przypływy na poszczególnych działkach bądź pętlach. Ten kocioł daje sobie radę nawet na budynkach 250 m² z 10-15 grzejnikami. Musi tu być jakiś błąd ogólny np. brak przepływu przez nagrzewnicę albo zamulona instalacja. Na plastikach niekiedy trzeba zdjąć kocioł z zrobić płukanie instalacji...
na 85 procent zatkana nagrzewnica, trzeba zdjąć przewody, przepłukać, odpowietrzyć i powinno latać
W Polonezie Caro 1.6 GLE 95 r. wygląda to tak: Po odkręceniu konsoli, w głębi za lewarkiem biegów, nad kanałem centralnym widać dużą kwadratową/prostokątną 'skrzynię' z plastiku. Składa się ona z dwóch połówek - dolnej i górnej - spiętych dwoma metalowymi zatrzaskami z dwóch stron. W bokach dolnej pokrywy znajdują się kolektory nadmuchowe połączone...
Witam. Przymierzam się do spuszczenia płynu chłodniczego z układu. Samochód to: Toyota Avensis T22 z roku 1997 z silnikiem benzynowym 1.8 o numerze: 7A-FE. 1. W poprzednim temacie o nagrzewnicy pisaliście o kraniku pod chłodnicą którym można spuścić płyn z układu chłodzenia ( wiem gdzie ten kranik jest, ale w książce która jest do toyoty cariny e, (ale...
Wrzuć zdjęcia tej nagrzewnicy.
CPH jest umieszona na obudowie nagrzewnicy bez zdjęcia dechy chyba się nie obędzie
82c początek otwarcia a pełne otwarcie przy 97c Z tego wynika, że przy wyłączonym ogrzewaniu i temperaturze 90*C na wolnych obrotach, po jego włączeniu, temperatura (gdyby nie było histerezy) nie powinna spaść poniżej 82*C, oczywiście pod jednym warunkiem, że silnik na wolnych obrotach wytwarza więcej ciepła niż go pobiera nagrzewnica w trakcie grzania...
:D nie mam takowej :) ... ale w sumie teraz naszła mnie myśl. Może bardziej opłaca się po prostu wymienić tą uszczelkę ? Sytuacja była następująca : pojechałem na zakupy do bajderonki, po czym wracając wstąpiłem do znajomej i czekając w aucie za nią usłyszałem pssss i nagle z nawiewów buchnęła para. Spojrzałem pod auto i widzę sporą kałużę, oddałem...
nie pomyślałem w ogóle o zapowietrzonym parowniku, faktycznie jest umieszczony odpływami do dołu I tak wg instrukcji powinien być montowany. U mnie jest zamontowany pod akumulatorem, ale od dołu jest na tyle dużo miejsca, że ten myk mogę zrobić. moze odpowietrzyć kompresorem przez zbiorniczek wyrównawczy? (tak kiedyś się odpowietrzało stare mazdy)...
Może użyj obiektywu google. Uruchom go i zrób zdjęcie boku nagrzewnicy, np. od strony przełącznika. Być może gogle ci to znajdzie.
aha i kolega r biesiada niestey niedokladnie czyta albo czytac nie umie, bo jak napisalem ze wyciagnalem plyn do minimum to po odpaleniu auta gdy temp wzrosla do 3 kreski zbiornik sie napelnil i wtedy bylo widac peczherze (pisalem o tym wczesniej. Dodano po 5 kolega rbiesiada to poprostu zwykly internetowy madrala Nie mam zamiaru się z tobą kłucić...
Piszesz: Wycieków żadnych nie widać, wszystkie rurki przy rozdzielaczach suche, wokół kotła - sucho. Najprawdopodobniej, po opisanych objawach woda z obiegu c.o. ubywa z powodu rozszczelnienia się nagrzewnicy kotła kondensacyjnego. Jeżeli czujesz się na siłach to przy wyłączonym kotle z eksploatacji, możesz sprawdzisz tak: - wyciągnij rurę odpływu kondensatu...
Właśnie dzisiaj to robiłem, u mnie wiało w miarę ciepłym tylko na szybę. Wszystkie klapki były dziurawe, jedynie ta od szyba/nogi była cała bo nie ma dziur hehe. Udało się zakleić od przodu bez demontażu całego tego modułu z klapkami/nagrzewnicą. Zdjąć podszybie było prosto, założyć trochę gorzej, ale bez problemu ogólnie. Jedną klapkę od zewnątrz/wewnątrz...
A ja bym go na odwrót przelał czyli na zimnym spuścił płyn , zdjął przewód na nagrzewnice z termostatu ( albo podpiąć się pod pompa w wylot nagrzewnicy tak jak kolega sugerował od razu wypcha coś z nagrzewnicy) , zdjął przewód dolny przy pompie i wtłaczał wodę od termostatu w stronę pompy. Jeśli jest szlam wokół cylindrów to może go wypcha. Co do napełniania...
wyjąłem nagrzewnice rozłączając te blaszki metalowe na rurkach idących do nagrzewnicy, wyczyściłem jak przykazano odkamieniaczem i wyczyściłem ją z zewnątrz ale po założeniu cieknie mi na każdym z połączeń pod tymi blaszkami. Czy to się smaruje czymś aby nie ciekło czy wymienia uszczelki za każdym razem czy jest na to jakiś inny patent ? Nie ruszałem...
Czujnik widać na foto. Ten biały , wkładany z boku. Musisz rozebrać tapicerkę przed pasażerem i z nagrzewnicy zdjąć tunele powietrzne.Kupiłem używany .
Poluzuj jedną obejmę, przesuń ją trochę w dół, i zrób zdjęcie. Dodaj też fotkę starej nagrzewnicy.
Zdjęcia falownika:
Nie da się poprawnie tego zrobić poprawnie bez zdjęcia deski.
jeśli klapy chodzą to masz zamuloną nagrzewnicę zdejmij węże i ją przepłucz pod ciśnieniem
To raczej nie jest nagrzewnica Termeta. Napisz do nich i załącz zdjęcia.
Dla 15 Ω moc grzałki wynosi 3500 W. Dla 35 Ω to już 1500 W. Czujniki temperatury są różne ale raczej nie powinien mieć zwarcia no chyba że to termopara (raczej rzadko spotykany rodzaj czujnika w urządzeniach domowych). Co to jest za urządzenia? Chociaż zdjęcia wrzuć.
Jaka to jest nagrzewnica podaj nazwę i typ poszukaj czy nie ma jakiegoś przycisku reset niektóre mają taki przycisk który wyskakuje po skończeniu się paliwa fotokomórka powinna bez oświetlenia pokazywać bardzo dużą oporność ponad 0,5 mΩ po oświetleniu światłem dziennym zależnie od typu nagrzewnicy kilkaset Ω. na zdjęciu pierwszym to jest elektrozawór...
To na zdjęciu to wyłącznik termiczny lub nadprądowy.
Witam mam poloneza atu Zakładam, że mowa o Atu "minusie". Jeśli tak to do podmiany nagrzewnicy nie trzeba demontować całej deski. Wystarczy jeżeli zdemontujesz konsolę środkową i zdejmiesz dolną część plastikowej obudowy. Zostaje odpiąć węże, wyjąć nagrzewnice i gotowe :D
Deska do zdjęcia.
VTS to firma produkująca centrale wentylacyjne i klimatyzacyjne.
Jeśli już zmieniasz termostat i masz spuszczony płyn chłodniczy nie zaszkodzi przepłukać nagrzewnicy. Zdejmij dwa węże z niej i przepłucz wodą z kranu to na pewno nie zaszkodzi. U mnie była lekko przytkana i nie dogrzewała po takim zabiegu wszystko wróciło do normy.
Uszczelniacz to zło. Zaraz będzie zapchana nagrzewnica, chłodnica i czort wie co jeszcze. Zdejmij wąż, dokładnie wszystko oczyść, zakładaj wąż i dobrze dociągnij.
Żeby się dostać do nagrzewnicy trzeba zdjąć deskę rozdzielczą.
tez chcialem to rozbierac ale u mnie nie leci.musisz oproznic uklad chlodzenia,olej wylac z silnika.odkrecic przewod do chlodnicy z termostatu,ten cienki przewod do nagrzewnicy tez zdjac,odkrecic 2sruby obudowy termostatu,odkrecic obudowe pompy cieczy chlodzacej,wirnik pompy cieczy chlodzacej(tam na klusz ampulowy),filtr oleju.to wszystko.ja zdejmowalem...
Woda może się dostawać od dołu wystarczy wiechach w kałuże podczas deszczu. Może być też nieszczelna nagrzewnica i płyn kapie z nagrzewnicy jeśli są ubytki płynu chłodniczego.
:) bardzo dziwne pytanie, skoro w pytaniu pokazujesz też odpowiedz - zasilanie 10 do 50V pobór 20A maksymalny pobór to 1200W itd nawet nie znając języków obcych można co nieco wydedukować :(
Nagrzewnica jest pod kokpitem i bez zdjęcia go się nie da wymienić nagrzewnicy.Podaj więcej danych -model-rok-poj.silnika. http://obrazki.elektroda.net/26_12670398...
Nic tam nie wymyślisz, żeby uszczelnić połączenie nagrzewnicy z rurkami trzeba zdjąć deskę i wymontować całą obudowę nagrzewnicy z auta
Ja wlewam do płynu chłodniczego pół litra albo litr octu zwykłego octu ze sklepu robię 200 km na odkręconym ogrzewaniu spuszczam syf i mam wyczyszczony cały układ .Można też zdjąć przewody z nagrzewnicy i przeczyścić samą nagrzewnicę gorąca woda z octem zalewamy nagrzewnicę tą miksturą czekamy piętnaście , dwadzieścia minut płukamy gorącą wodą można...
Cześć. Po tym co napisałeś to szukaj przyczyny w nagrzewnicy. Spróbuj ją wypłukać. Tam jest odpowietrznik jak zdejmiesz rurkę z niego to powinien płyn lecieć, jak nagrzejesz silnik to będziesz widział jak mocno sika i jaką temperaturą sika. Ja posiadam wersję B6, są delikatne różnice - u mnie była wina nieszczęsnych klapeczek.. Odwiedziłem 8 mechaników...
Pokaż zdjęcie konstrukcji.
Nie ma znaczenia gdzie który podłączysz, gorący płyn ma za zadanie ogrzać grzejnik a którędy wpłynie to nieistotne
Naprawiam te nagrzewnice "codziennie". Korozja na cewce nie jest żadnym problemem. Zrób zdjęcie plecom tranzystorów i je wstaw. Dużo to powie.
Zdejmij wtyczkę lub cewkę zaworu na pracującej i zobacz co się stanie. Normalne palniki wyłączały się dość szybko i skutecznie. Przy czym: cholernie dymi, pojęcie względne :) Swoją drogą skoro znalazłeś właściwą pompę oleju, to ciekawe co to jest to z kodem kreskowym do którego dochodzi wężyk? I co tam robi kolejny elektrozawór? Daj zdjęcie tej pompki...
Za moich czasów jak prowadziliśmy serwis tego typu nagrzewnic nie było montowanych wyświetlaczy wrzuć kilka fotek po zdjęciu górnej obudowy ro może znajdzie się rada.W jednym z postów szeroko opisałem krok po kroku naprawę ww nagrzewnic.
Deskę trzeba zdjąć. Kolumna, konsola środkowa. Patrzysz, wykręcasz, w razie co rób fotki to łatwiej złożyć. Pytanie zasadnicze - robiłeś takie rzeczy?
Witam Ja przejechałem 340 tys. ani razu nie wymieniana pompa, to są pancerne silniki. Nagrzewnica nie grzeje, bo jest zapowietrzona. Zdejmij górny wąż nagrzewnicy. U mnie nie było sruby odpowietrzającej. Był przywieziony z zachodu w częściach jako składak takie czasy i miał pewne rzeczy nie konieczne jak orginał.
Pod plastikiem czyli masz na myśli osłonę nagrzewnicy? Zdjąłem wczoraj panel środkowy i tam jak się okazało było wszystko ok.
Decha Będzie do zdjęcia Raczej Tak, na pewno, bo biorąc pod uwagę: przy wyższych obrotach jakaś ilość płynu przeleci przez nagrzewnice a na wolnych nie, co się objawia chwilowym nadmuchem ciepłego powietrza czy inny cytat: przy zdjętych przewodach z nagrzewnicy uruchomionym silniku na podwyższonych obrotach trochę chlapnie płyn , na wolnych prawie...
Zdjęcie zrobione z większej perspektywy ułatwiłoby zadanie. Wąż od nagrzewnicy?
Na zdjęciu wyraźnie widać, że wąż 1 to ciepła woda (wyjście podgrzanej wody z piecyka (z nagrzewnicy)), a 2 to zimna woda (doprowadzenie zimnej wody do piecyka).
Bardzo proszę o jakąś sugestię co może być nie tak. Na pewno sam temat i jego treść. Nawet nie ma typu nagrzewnicy o zdjęciu nie wspominając. Skąd wiec mamy wiedzieć o czym mowa?
Klapki jak ser szwajcarski. Musisz zdjąć zespól nagrzewnicy i nakleić nową gąbkę na klapki.
Nagrzewnica do zakładania np. łożysk (widać czujnik temperatury do zakładania na element nagrzewany)
Fotki trochę słabe bo z komórki, nagrzewnica była wymontowana do zdjęcia. http://obrazki.elektroda.net/78_12268409... http://obrazki.elektroda.net/73_12268409... http://obrazki.elektroda.net/23_12268410... http://obrazki.elektroda.net/99_12268410...
Jeśli masz ogrzewanie postojowe to możesz mieć elektryczną pompkę przy zaworze nagrzewnicy (zdjęcie z Allegro): http://obrazki.elektroda.pl/9429183000_1... Pompa wody tak czy inaczej jest mechaniczna, w silniku. Poza tym wiele źródeł w internecie elektryczną pompą wody nazywa... sam elektrozawór nagrzewnicy.
Witam może ktoś podpowie od czego zacząć wymianę nagrzewnicy w swifcie mk6 2008 1,3b. może jakieś zdjecia lub filmy . ponawiam pytanie bo musze raczej to sam zrobic bo zaden mechanik niechce tego robić a jak zrobią to cena zwala..
witam posiadam nagrzewnicę sirokko 266 03 na 230v potrzebuję schematu lub nawet zdjęcia ze sprawnej nagrzewnicy podłączenia kabli do włączników ponieważ zakupiłem nagrzewnicę bez włączników a chciałbym ją usprawnić niestety nigdzie nie mogę odszukać jakiejkolwiek wiadomości bardzo proszę o pomoc z góry dziękuję
To daj znać czy to nie uszczelka... Układ sam z siebie nie ma możliwości się zapowietrzyć. Możesz spróbować wymienić korek na zbiorniczku wyrównawczym. Przejrzyj również instalację LPG czy w jakiś sposób nie zapowietrza układu. Ewentualnie dobrze odpowietrz układ. Na zdjęciu masz zaznaczone odpowietrzniki. Zaczynasz od tego przy nagrzewnicy. https://obrazki.elektroda.pl/9767602800_...
Witam,potrzebuje podpowiedzi jak dostać się do nagrzewnicy webasta,jak zdjąć boczek,lub jak dostać się do przewodów z włącznika co idą na tylny wentylator nagrzewnicy,włącznik mam z przodu przy pokrętłach nawiewu ale tam nie mogę w żaden sposób się dostać jest to seat alhambra 99r,bo chce zrobić automatyczny nawiew żeby załączyło jak złapie temperaturę...
musisz chyba wyjac caly schowek razem z lampka. i dopiero bedziesz mial dojscie do nagrzewnicy.
Czy mógłby ktoś wysłać mi zdjęcia z etapów wymiany nagrzewnicy, bo będę się z tym tematem mierzył w najbliższym czasie?
Witam problem następujący mam nagrzewnice master jak w temacie domyślam się że jest ona na siłę 380v. Ale jest do niej przejściówka na zwykła wtyczkę na 220v. Ale po podłączeniu startuje wentylator i cyka przekaźnik. Lecz nie grzeje. Pytanie proste czy w mufie jest nie tak podłączone i czy jest możliwość podłączenia na 220v takiej nagrzewnicy? Dodaje...
Jak to jest 2005r to raczej silnik na pompowtryskach a tutaj nigdy nie spotkałem się z metalowym wirnikiem. Gdyby się rozleciał to by się to auto gotowało w czasie jazdy. Patrząc po zdjęciu to po króćcu widać że zbyt czysto tam nie jest. Moim zdaniem nagrzewnica do wymiany. Jeżeli przez nagrzewnicę nie ma poprawnego przepływu to węże mogą nie mieć temperatury...
Tak na to patrzę i przychodzą mi do głowy dwie myśli , albo to jakiś element mocowania akumulatora lub podpora do mocowania węży od nagrzewnicy . Zrób zdjęcia w innych pozycjach , może ktoś coś skojarzy .
Nie trzeba całej deski rozdzielczej wyciągać.Jest taki plastikowa osłona nagrzewnicy.Dobrze jest wyjąć sobie schowek i przewód grzewczy ale i tak sporo się trzeba tam nagimnastykować.Do jednej śrubki jest tam podłe podejście.
(at)ElektrodaBot Nagrzewnica MASTER B 150 CED, jaka powinna być odległość między elektrodami ? W manualu znalazłem 2,8mm, a jest tak jak na zdjęciu ! 1232976
węże w układzie chłodzenia robia sie twarde Sprawdzałem węże które wchodzą do nagrzewnicy( zdjąłem je) i w tych wężach nie ma ciśnienia. Że jak? Obluzowany wirnik pompy wody.
Czy chodzi ci o zdjęcie z silnika modułu i podanie bezpośrednio napięcia z zewnątrz? Jeżeli jest to zwykły silnik szczotkowy to można, jeżeli to BLDC albo inna kombinacja to będzie problem.
Oba przewody z płynem do/od nagrzewnicy są gorące. Zdjąłem możliwie dużo plastików, tak że nagrzewnice mogłem wymacać na całej długości i pod spodem, jest ona gorąca.
Witam moim problemem jest też ogrzewanie kabiny w toyocie Avensis 2.0 116 km . Ostatnio czyscilem nagrzewnice i była czyta ale problem jest w tym że jak zdjąłem dwie rurki wychodzące z silnika do nagrzewnicy nie leci w ogóle płyn . Gdzie może być problem bo już nie mam pomysłu
W piątek wymieniam u siebie nagrzewnicę i robię płukankę układu chłodzenia, myślę że min 2, 3 razy, z tego co się orientowałem to w nagrzewnicy zbiera się osad i zatyka kanały, dam znać po wymianie. No i po wymianie nagrzewnicy rewelacja! Grzeje jak szalana. 2 razy płukalem wodą destylowaną, ale jeszcze do wymiany mam przewody gumowe od nagrzewnicy,...
Na szybko żeby uzyskać cwu musisz wyczyścić elektrodę zaznaczoną na zdjęciu. Do czyszczenia należy użyć drobnego papieru ściernego. W nagrzewnicy jest dziura. Brak śrub trzymających palnik pilotujący. Wizyta autoryzowanego serwisanta obowiązkowa. https://obrazki.elektroda.pl/7573642700_...
Trzeba zdjąć całą deskę, kierownicę i zdemontować cały osprzęt Mało tego, trzeba wymontować całą kolumnę kierownicy, bez tego nie zdejmie deski.
Nie jestem pewien jak jest rozwiązana akurat ta nagrzewnica, ale w każdej jest jakiś element odpalający (przeważnie grzejnik ceramiczny) i "oczko" które wykrywa płomień. Albo masz uszkodzony grzejnik odpalający olej (pęknięty grzejnik zbyt słabo się rozgrzewa), albo zabrudzone, źle wyregulowane lub uszkodzone "oczko" wykrywające płomień. Oczko wykrywające...
U mnie sprężarka od większej lodówki hula już drugi sezon, podaje 0,65bar, przy 3 barach będzie się mocno nagrzewać , nie wiem po co się pchacie w wysokie ciśnienia, proste jest piękne :D W kompresorze musicie zrobić wziernik oleju, jak zlejecie stary olej to możecie lać i hydrauliczny, sprężarka musi stać w temperaturze 0-20st. Wszyscy się śmieli z...
nagrzewnica renault zdjąć zdjąć zdjąć google zdjąć tapicerka zdjąć tapicerka
ferro termostatyczny sterownik silnik rowerowy przetwornik ciśnienie napięcie
podłączenie zasilaczy serwerowych saeco xelsis
Terex TW95 – jaki olej hydrauliczny? ISO VG 46 HVLP/HLP, bio-oleje, normy DIN 51524 Zasilacz parkingowy do kamer samochodowych Viofo, BlackVue – jak działa, podłączenie BAT+ i ACC