W Audi C5 jednym z najbardziej awaryjnych silników był 2.5 diesel oraz 2.7 biturbo (ten mniej ale jednak) reszta sprawowała się dobrze.Naprawdę auto mało awaryjne z dobrą mocą i komfortem.Jeżeli ktoś przykłada uwagę do nagłośnienia to w bogatszych wersjach był montowany system BOSE a to bajka dla uszu w tym aucie :)
Wszystko!!! Zacznij od sprawdzenia szczotek i przewodu bo to są najbardziej awaryjne rzeczy.
Jak to niby możliwe ze silnik o mniejszym napieciu jest mocniejszy niz ten na 230 V. Nie bardzo mi sie chce w to wierzyć. Co jest najbardziej awaryjnego w silnikach na 24 V?
Ja bardzo cenię kolegę za wiedzę na temat obecnie oferowanych urządzeń na rynku bo ta wiedza jest bardzo pomocna dla użytkowników poszukujących porady co warto zakupić z urządzeń AGD, ale nowe technologie wdrażane przez producentów nie zawsze idą w parze z niezawodnością urządzenia. Pralki z silnikami trójfazowymi zapewniają cichą pracę urządzenia co...
A to nie jest ten sam silnik co w passatach b5? Bo jeśli tak to spora część ludi mówi że 110 są najbardziej awaryjne a najbardziej sobie chwalą silniki 115KM ale dodaję jeżeli są to takie same jak w passatach bo jeśli golf miał inne to może być inaczej.
Ja jestem zwolennikiem typu HAB, czyli tylne koło napędowe beż żadnych przerzutek. A ty jeżeli chcesz silnik centralny Mid Drive to dla żony może być. Te silniki są bardziej awaryjne, to znaczy, że w zależności o sposobu jazdy bardziej zużywają się: łańcuch, kaseta, zębatka na korbie, a w silniku zębatka plastykowa. Za dużo by opisywać, poszukaj sobie...
Dti to pompa wtryskowa DSLA145 a sterownik to MSA 15,5 patent podobny jak w Zafirze i fokusie ale bardziej niezawodny....
Jedyna funkcję która muszę ustawić extra to aby funkcja furtki była obsługiwana z zacisku Close, jest to opisane w instrukcji montażu i programowania pierwszego poziomu na pozycji L7, więc interfejs nie jest potrzebny, bo po co skoro opisują jak to wyklikac z manipulatora. Serwisanta/instalatora nie potrzebuje, sam chce sobie ogarnąć i ustawić wszystko...
Sugerowałbym, więc cały silnik (coś w stylu tego z allegro) RH5500 to jeden z bardziej awaryjnych silników, 300 i SK10 to antyki zwłaszcza SK10 :D. Inne gabaryty i też kłopot z montażem. Uszczelnić dół silnika można za pomocą tuby silikonu. Te skośnookie są mniejsze niż RH czyli trzeba coś podłożyć pod docisk i będzie OK
A ja myslę, że ma do roboty sterownik silnika, to najbardziej awaryjna rzecz w X16SZR
Tigry bym nie kupował - jest mała, ciasna i twarda... Jazda nią nie jest wcale tak fajna jakby się wydawało. I proszę mi powiedzieć, który silnik BMW jest bardziej awaryjny od silnika PSA ?
Witam, widzę że na tym forum jest dość duże zainteresowanie odkurzaczem zelmer meteor 2. Otóż mam pewną przestrogę dla kupujących. Jeżeli chcecie koniuecznie kupić ten odkurzacz, to polecam tego fioletowego, który ma 1400w. Ma niby słabszy silnik i wyposażenie, ale jest w nim zastosowany prawie niezniszczalny silnik 308.2 który ciągnie rewelacyjnie....
Które wersje silników 2.0 TDI są awaryjne? Zasadniczo silniki 2.0 TDI można podzielić na trzy kategorie: najgorsze, godne uwagi i polecane. Najbardziej awaryjne są jednostki wyprodukowane przed 2008 rokiem, montowane w samochodach klasy średniej – mają one pompę oleju o wadliwej konstrukcji, przez silnik traci smarowanie i zaciera się turbosprężarka,...
Zawór gaszący a zawór immobilizera to dwie różne rzeczy w tej pompie (wyjątkowo), rzeczywiście immobilizer może tam występować. Nie udało mi się znaleźć zdjęcia pompy z zaworem immobilizera. https://obrazki.elektroda.pl/8582523700_... Przy zaworze gaszącym jest dźwignia, po jej pozycji widać czy zawór się nie zablokował: u góry - praca,...
Można, ale żeby porównanie było sprawiedliwe, zachowajmy podobną skalę komplikacji obydwu typów silników. To właśnie osprzęt typu pompa wysokiego ciśnienia, wtryskiwacze czy turbina VNT są najbardziej awaryjnymi elementami, a nie sam silnik. Porównanie będzie więc sprawiedliwe tylko jeśli złożoność osprzętu będzie podobna.
No bez podłączonego MAP sensora to cała kalibracja do kitu. W sumie to dziwne że to wogóle jakoś działa.. Nic mi nie wiadomo o trybie awaryjnym w OMVL. Tak, lewe powietrze jak najbardziej mogło powodować telepanie. Na D automat bardziej obciąża silnik więc to lewe powietrze (w stosunku do powietrza idącego przez nastawnik biegu jałowego) stanowi mniejszy...
Ma strzelać, a nie lać ciurkiem. Zapowietrzona pompa, lub co gorsza padnięta. Niestety pompa w tych silnikach to najbardziej awaryjny element.
Jesli myslicie ze jest to najbardziej awaryjne auto to chyba niemieliscie przyjemnosci z Volvo 480. Dopoki jezdzi to jest super, nigdy niespodziewalem sie ze moze dawac tyle przyjemnosci, a wersja z turbo... marzenie :) ale weekend w weekend cos sie psuje. Ciagle czlowiek chodzi brudny i mysli o sprzedarzy ale tylko jak zaczyna sie pokonywac pierwsze...
Zbigniew 400 dlaczego nie dotykać? Bo są dzisiaj do dupy? Czy to teoria postarzania produktu? Sporo ludzi mówi że to teoria spiskowa a drugiej strony narzeka na pasujące się wszystko dokoła i że wszystko jednorazówki. Można porozmawiać z kimś kto latami naprawia trolejbusy i stwierdzi czy są mniej czy bardziej awaryjne od zwyklych spalinowych autobusów....
Ach pomyśleć że są silniki bldc jednofazowe. Nie ma takich silników. Silniki BLDC małej mocy mają falownik (komutator elektroniczny) wraz z odpowiednim prostownikiem oraz logiką sterującą, "zaszyte" wewnątrz obudowy. To że na zewnątrz wyprowadzono zasilanie 1f~ wcale nie oznacza iż taki jest silnik. Poza tym, z własnego doświadczenia zauważyłem iż...
U mnie w DX5 mam podobne problemy jak kolega "szyniu". Przy przyśpieszaniu a pod górę tym bardziej, silnik wchodzi w tryb awaryjny ale błędów nie ma. Długo walczę z usterką i jestem blisko chyba. Proszę Was o informację, czy przy odpiętym elektrycznie regulatorem ciśnienia paliwa silnik powinien odpalić ? U mnie odpala a ciśnienie szaleje 500 - 1500...
robokop chyba nigdy nie robil . ci moderatorzy . nie sluchaj . easy job like all car Mondeo jest jednym z najbardziej spieprz..... aut. Ręczny hamulec, spalanie, karoseria, sprzęgło, nadzwyczaj obrośnięty w czujniki silnik, zresztą awaryjny bardzo, tak w On jak i W PB. Debilne rozwiązania konstrukcyjne forda już nawet w najnowszych autach. Wtryski....
Ktore auto bedzie lepszym wyborem ? Sprinter 2.2 cdi czy lt 35 2.5 tdi . Prosze o wypowiedzi co w ktorym modelu jest najbardziej awaryjne.
parkuje częściej, tym samym ma mniejsze przebiegi i będzie dłużej służył Zapytaj kolegów z datą recovery co częściej mają na serwisie, padnięty silnik czy uszkodzone głowice? Sytuacja jest dokładnie odwrotna do twojej tezy. Dlatego zwykły pecetowy dysk mimo oszczędzania prądu jest dużo bardziej awaryjny niż te nasowe co cały czas zasuwają.
Silnik 5k jest słabszy, ale 4y wcale nie jest bardziej awaryjny. Akurat silniki Toyoty są dobrą stroną. Generalnie wybrałbym 4Y i automat. Tu jednak należy dbać o tą skrzynię. Bez remontu w normalnych warunkach (bez katowania i z regularną wymianą oleju i filtra) wytrzymuje sporo, jednak wachlowanie przód - tył bez zatrzymania wózka powoduje szybkie...
nie wiem skąd zachwyty nad tym silnikiem jest on bardziej awaryjny niż starsze 1.9
To jeden z najbardziej gnijących i awaryjnych modeli Audi, jakie znam. Nie bez powodu obecnie można je za grosze kupić.
jak pisałem wczesniej: były 2 silniki mpi (wtrysk pośredni wielopunktowy): silnik 1397ccm (60lub 68km) pochodzący ze starych skod - jeszcze pamiętający model 105- napęd rozrządu za pomocą łańcuszka itp oraz silnik Vw 1390ccm - moc 75, 80 i 101km- pasek rozrządu. bardziej awaryjny jest silnik skodowski- 1397ccm
Hehe. Miałeś kiedyś w ogóle jakieś BMW? M50 i M52 to najbardziej udane silniki benzynowe w BMW a Ty mówisz, że są awaryjne?
Amica jest pralką godną polecenia, ale bywa dosyć awaryjna, jeśli chodzi o silniki szczotkowe i moduły sterujące. Każda pralka, bez względu na producenta, ma swoje zalety i wady i bardziej w grę wchodzi szczęście do danego egzemplarza urządzenia.
Mazda 2.2 i jeszcze ford mondeo 2014r w górę I to już tam są silniki 2.0 diesel ale ten co jest bardziej awaryjny czyli 150km
Bierz na silniku Emak 196cc nie na briggsie który jest dużo bardziej awaryjny i mniej wytrzymały Przy tej szerokości koszenia nie bierz też wersji ze słabszym silnikiem 166cc
Witam. Posiadam Vectrę B 2.0 DTI po lifcie, 101 KM. Z samochodem tym było dużo różnych przygód (usterek), ale do rzeczy. Samochód był u mechanika na wymianie turbosprężarki po regeneracji (650zł za turbo), samochód sobie jeździł i jeździł, w międzyczasie były wymieniane wtryskiwacze, przegląd rozrządu i oględziny pompy wtryskowej. Przy odbiorze samochodu...
Hitachi jest ogólnie bardzo dobra, jak na 1,4ah jest bardzo ok i to raczej najwytrzymalszy sprzęt w tej cenie a nawet nieco powyżej, szczególnie silnik(jego jednorazowe szczotki). Najbardziej awaryjna jest ładowarka - niestety impulsowa, zaleta lekka.
Witam Mam problem z odpalaniem samochodu gdy temperatura spada poniżej zera.Gdy juz odpali najpierw chodzi na dwóch garach,po jakimś czasie wskakuje 3 gar a po nim 4.Byłem u mechanika od pomp i powiedział ze nie jest to wiina wtrysków,ale musiałbym zostawić samochód na noc żeby rano sprawdzili co sie dzieje. Myślę że problem jest z zaworami.Może mi...
Po co oddać do firmy, skoro takie rzeczy mogę zrobić samemu w swoim warsztacie. Chciałem się tylko dowiedzieć, czy "siadzą tam" typowe z typoszeregu łożysk, czy Mesko zastosowało jakieś nietypowe- słyszałem, że ten silnik do awaryjnych należy. A co do kosiarki- jak najbardziej żadnej trawy się nie boi a ma tylko 650W !!
Generalnie skoro są odpowiednie filtry zalecane przez producenta i brak zaleceń co do czyszczenia pomp to po co je ruszać. Filtry nie złapią kamienia! A w opowieści, że się wytrąca powyżej 53 oC, nie wierzę. Widzę co się dzieje z kabiną prysznicową w temp. sporo niższych. Wodę mam zmiękczoną ale i tak kamień się wytrąca. to może być prędzej kondensator...
A jakieś negatywne doświadczenia? Były bardziej awaryjne?
bardziej chodziło mi o to, żeby był elementem całego układu. To znaczy odpowiadał za "normalne" włączanie/wyłączanie silnika a oprócz niego dorobić awaryjny wyłącznik. Czy może jednak trzeba go wywalić i całość zbudować inaczej.
Do kosza z nim. Napędy dvd tak mają - to najbardziej awaryjne podzespoły jakie są na świecie. ;)
posiadam takiego z 2000 roku z silnikiem HDI 1997cm3. I taki osobiście polecam. Są też silniki 2,1 ale te 2,0 są najbardziej ekonomiczne. Miękki, wygodny, raczej mało awaryjny. mam w pełni wyposażony. 8 osobowy i bardzo ładnie się zbiera z kpl w środku. a spalanie... Mi pali 7,5 ale 80% jazdy to krótkie odcinki na mieście. Na trasie spokojnie w 6l się...
Zapewne masz obecnie silnik 8 zaworowy a ten nowszy to może być 16 zaworów. Jeśli jest to 16, skrzynia będzie pasować i mocowania, ale musisz mieć cały osprzęt, wiązkę, ecu, klucz, układ wydechowy. Do tego 16 są bardziej awaryjne, biorą olej, rozrzad jest kolizyjny. Robiłem kiedyś taka przekładkę i żałowałem, że nie zrobiłem remontu tamtego starego...
Zacznij od tak zwanej Dyrektywy maszynowej to najważniejszy dokument jeśli chodzi o zabezpieczenia maszyn w urządzenia typu przyciski ,linkowe i całe spektrum awaryjnego zatrzymania.Między innymi podajniki taśmowe mają swój oddzielny rozdział ze względu na najbardziej skomplikowany układ bezpieczeństwa .A co do tego pomysłu że jakiś PKZM ma być przy...
Jako posiadacz( od ok 2 lat) Espace 3 z silnikiem F4R 2,0 16V benzyna ( dołożyłem LPG) muszę stwierdzić, że zdania wsród właścicieli- uzytkowników są podzielone... MAmy swoje forum, gdzie dzielimy się doświadczeniami w eksploatacji i naprawach tych francuskich wynalazków. Nie piszesz, który model zamierzasz nabyć-ale najpopulaniejsze są właśnie E3,...
A zatrzymanie awaryjne to pies? Moim zdaniem stycznik jak najbardziej wskazany. I skoro producent silnika wyposażył go w czujniki temperatury to należy je wykorzystać.
Co do Pandy się zgodzę, ale broń Boże Corsa - i to nie chodzi tylko o korozję ale o to że najtańsze egzemplarze będą z 1.0 lub 1.2 i nie dość że ten 1.0 wcale nie jedzie, to jeszcze pali 6-7 l/100 i jest awaryjny. Tu znów stawiam na Pandę - jeden z najbardziej udanych silników, do tego bezkolizyjny.
Pomoże ktoś? Oryginalny zasilacz kosztuje 500 zł, więc bardziej opłaca mi się kupić cały silnik (jakiejś mniej awaryjnej firmy).
Polar kolego z załadunkiem od frontu nie ma wymiennych łożysk a Samsung ma. Awarie silników zdarzają się u wielu producentów sprzętu AGD więc nie tylko u Samsunga. Dziś możesz kupić pralkę z silnikiem bezszczotkowym, ale to już całkiem inna technologia niż kiedyś i bardziej awaryjna od sprawdzonych silników szczotkowych. Nowy silnik to spory koszt,...
To zależy czy chcesz cichszą pralkę czy nie,silnik inwerterowy jest mniej hałaśliwy ale przez potrzebny do niego falownik bardziej awaryjny średni koszt płyty falownika to około 500 zł,silnik szczotkowy to normalny silnik z komutatorem który jest głośniejszy ale jest w nim mniej elementów do popsucia a sam silnik jest tańszy.
Do kolegi c64club jak zamierzasz napędzić sprężarkę szlifierką kątową ? Czy wiertarką ? Kup sobie mały silnik na 230V ok 2,5kW i nie kombinuj z czymś co nie ma prawa działać. Działać to by działało na pewno, kiedyś z kumplem motor wiertarką odpalaliśmy :) I dała radę, jakiej mocy ona była, nie jestem w stanie powiedzieć, zwykła marketówka chińskiej...
Tak jak napisał ogur3k jak dbasz tak masz. Aczkolwiek na zadbane auto z tych lat będzie ciężko trafić. Ogólnie uważam że to auto z tym silnikiem jest bardziej awaryjne.
Na crossa? Żaden! Tez tak uważam. Oba silniki nadają się do taczek i to szybko jeżdzących bo mają złe chłodzenie. Jazda w terenie to niskie biegi i małe prędkości czyli to co te silnik lubią najbardziej gdy ....chcą paść.
1.6 8V jest uważany za mniej awaryjny, plus do tego łatwiejszy w naprawach. Chyba najbardziej udane silniki Opla, jest ich mało na rynku wtórnym. Ja osobiście bym brał to 8V chyba, że potrzebujesz większe kopyto.
To jest skrzynia zaprojektowana przez forda, więc szybciej części do skrzyni znajdziesz w pierwszym mondeo niż passacie, no chyba że zdecydujesz się na prace typu cięcie i spawanie nadwozia, sprawne skrzynie chodzą za 300zł za starą na złomie dostaniesz 100 , pytanie czy opłaca się kombinowac, 800zł to kosztują 6biegowe do wersji po lifcie które po...
No właśnie przy odpaleniu silnika stuka 2-3 sec. W tym silniku nie ma żadnego zaworu zwrotnego. Do czego służy A6511800315 ? Jest to najbardziej awaryjna część OM651: zawór regulujący wydajność pompy oleju, występuje po 2011r. - jedyna dobra metoda to usunięcie go i wstawienie w jego miejsce zaślepki. Gdy podasz w jakimkolwiek salonie mercedesa nr...
Wyżej już pisał iż 136km są najbardziej awaryjne z czego można ich znaleźć najwięcej Same silniki nie są awaryjne tylko właśnie pompy VP44 no ale co się dziwić skoro na liczniku niecałe 200tys a prawdziwy przebieg 3x tyle. 318D jest po prostu mniej więc jest mniej szkodzonych. Pompy z 320 i 318 nie pasują do siebie.
Witam! Dokładnie tak to wygląda jak opisał kolega Sławek.Wielu producentów stosuje zasadę że podczas rozruchu zasilanie ma być doprowadzane tylko do niezbędnych elementów takich jak np.sterownik silnika czy immobiliser.Niektórzy producenci owszem stosują dodatkowe małe akumulatorki ale one z kolei służą (tak myślę)do nieco odmiennych funkcji typu podtrzymanie...
137 to właściwie sterownik silnika, może bardziej pompy wtryskowej. To on uruchamia 102 podając masę na 85 lub 86. W 102 sygnał t to temperatura płynu chłodzącego. Dla testu zagnij nóżkę t i przekaźnik świec żarowych powinien awaryjnie uruchamiać świece przez 30 sekund po każdym zapłonie.
1.8 to jest silnik GDI na bezpośrednim wtrysku bardziej awaryjny, też benzyna.
Najgorszy silnik omegi(tym bardziej pod gaz).Awaryjny i zdecydowanie za słaby do tak dużej budy. Pozdrawiam
Witam. Planuje kupić Audi A6 C6, zastanawiam się tylko nad silnikiem, skłaniam się bardziej ku benzynie 2.0 (170KM) lub 2.4 (177KM). Który silnik jest bardziej trwalszy, mniej awaryjny? Polecany bardziej? Celuję w rocznik 2006 i nowsze. A jeżeli chodzi o skrzynię biegów to brać 6 biegową manualną czy automat? Pozdrawiam
Przeczytałem posty z kilku(nastu) ostatnich miesięcy i w zasadzie jestem zdecydowany na którąś z wersji Zelmer Cobra II lub Zelmer Syrius lub ewentualnie Miele S 5211 / S 5281. Ale Miele raczej odpadną ze względu na cenę, chyba że padłby jakiś mocny decydujący argument: Polecam dołożyć parę złoty i kupić cobre II silent, jest dobrym odkurzaczem, mniej...
Chce kupić mazdę 626 w dieslu, i moje pytanie czy te silniki są dobre? Czy są bardziej awaryjne od vag-owskiego TDI ? Jeżeli ktoś z was miał napiszcie coś o niej.
Mam sobie odpuścić pracę inżynierską? Mógłby kolega pokazać, w którym poście pisał że jest to projekt do pracy inżynierskiej, bo to dużo zmienia, a ja nie mogę znaleźć takiej informacji. Co do schematu to tak. Po pierwsze skoro jest to projekt inżynierski to czemu kolega nie chce zrobić całego systemu sterowania i niezależnej sygnalizacji błędów poprzez...
Lewy bezpiecznik jak najbardziej jest na miejscu. Zabezpiecza transformator na L1 400V Drugi na L3 tak prawidłowo zabezpiecza się takie urządzenia. Falownik ustawia się 110% dla ostrzeżenia o przeciążeniu dla 60s przy 120% dla 30s zatrzymujesz awaryjnie, zależnie czy posiadasz hamulec robisz to na wybiegu lub hamowaniu. Wszystko zależy od aplikacji,...
Z praktyki wiem, że zwykłe silniki z mechanicznymi krańcówkami są najtrwalsze (są takie obiekty gdzie po 30 latach nadal funkcjonują). Najsłabszym ich punktem są kondensatory które z wiekiem tracą pojemność oraz... nieprawidłowy montaż (źle ułożone przewody po których woda dostaje się do napędu czy nieodpowiednio zamocowane wieszaki, pierścienie dystansowe...
Kosiarkę ostatecznie kupiłem, wykonana jest bardzo starannie i plastik wygląda na solidny. Kosi super. Zasięgnąłem też opinii w serwisie kosiarek i awaryjnosć ich jest mała. Okazuje się że mają one silnik indukcyjny bardziej odporny na chwilowe przeciążenia (przy koszeniu kretowisk np.) niż dużo droższe Bosche które maja silnik komutatorowy z przekładnią...
W corsie C to CAN bym się raczej nie spodziewał. To auto całe diagnozuje się po linii K . Owszem sterownik występuje tak w konfiguracji z K line jak i CAN ale jeśli gada po K z dużym prawdopodobieństwem nie pogada po CAN . Poza tym te sterowniki są dość awaryjne jak je wytrzepie 3 cylindrowy silnik , tym bardziej że wiszą na bloku .Ja bym zajrzał do...
Za golfa 4 można kupić lepsze auto i z lepszym silnikiem. Żaden w/w silnik benzynowy nie jest godny polecenia, albo przestarzałe, słabe i paliwożerne, albo awaryjne bardziej niż tańsza konkurencja. więc po co przepłacać za mit golfa?
Nie znam się ale po podmianie nie trzeba wtrysków przypisać? Już jest lepiej bo nie najbardziej awaryjny D4D 116 kM. Do sprawdzenia wtryski Denso (na maszynie) bo bywają bardzo kapryśne. A co takiego awaryjnego jest w tym silniku?
Porządnie wykonana maszyna, ale zastosuj wyłącznik awaryjny gdzieś pod ręką, tym bardziej że wyłącznik silnika jest w trudno dostępnym miejscu, gdy ktoś wsadzi rękę tam gdzie nie trzeba to nie zdążysz nic zrobić!
One występują z wieloma silnikami i te same silniki występują też w innych modelach Mercedesa. Nie mam pojęcia jak połączyć pytanie autora z modelem W211. Ogólnie, z tego co zauważyłem, to dość awaryjne są jednostki V6, lub Polacy sprowadzają sporą ilość z uszkodzeniami - to zauważyłem śledząc ogłoszenia gdy szukałem Mercedesa ML.
Mam V70 z 2,4 D5 - nic tylko polecać, dużo lepszy silnik od 2,5 TDI. Jest na commonrailu więc nie ma stresu tak jak z silnikami PD. Chociaż 2,5 tdi r5 od Wv to też bardzo udana jednostka, ale słabsza, pali litr więcej średnio i bardziej awaryjna. Jeśli automat to renomę pancernego ma geartronic 6 biegowy.
Witam. Markiza na korbę,4x3m.Starszy domownik nie bardzo daje radę. Z praktyki i neta wychodzi,że potrzebny będzie silnik rurowy ok 30-40Nm.Jak to wsadzić do rury i jak podłączyć elektrycznie wiem.Ćwiczyłem na kilku roletach. Nie wiem jednak jak: 1.dobrać średnicę silnika do rury.(na styk? najbardziej zbliżony wymiarem?) 2.Jak silnik zamontować do konstrukcji...
W takim razie a6 będę musiał odpuścić. Większość znajomych właśnie poleca mi te stare silniki benzynowe ze właśnie idealnie nadają się do lpg 🤔 Z tych nowszych to jestem jeszcze bardziej zielony a wiem tylko tyle co wyczytałem w internecie ze piją olej itd 🤔 Nie wiem właśnie na jakiej jednostce się najbardziej skupić która pojeździ trochę...
1.6 fsi w skodzie? Podaj oznaczenie silnika. Przyczyną takiego zachowania jest przepustnica ,a bardziej instalacja do niej.
Zakończyłem wszystkie możliwe konfiguracje modyfikacji silnika 3 fazowego pracującego jako generator. Wszystkie układy "delta" nie są dobrym wyjściem. Mamy niestabilną częstotliwość i napięcia. Najlepsze efekty można uzyskać przy połaczeniach w gwiazdę. Tak silnika jak i kondensatorów wzbudzających. W/g moich doświadczeń kondensator wzbudzający powinien...
Silnik 2.2 D. to same kłopoty? Ciekawe który w takim razie jest mniej awaryjny i bardziej żywotny. Oczywiście pomijam pompę LUCAS bo to nieporozumienie. Niestety trzeba podpiąć pod komputer.
Kombi i autostrada to 1.5L i z turbo aby minimum 150 kucyków posiadał Czemu? Czy taka dacia jogger z silnikiem 1.0 100 koni z gazem, 6 biegów, nie da rady pojechać na autostradzie 130 km/h? Serio, nie zależy mi ani na przyspieszeniu ani na ogólnej mocy silnika. Czy turbo nie sprawia, że silnik jest bardziej awaryjny, bardziej narażony na uszkodzenie?...
ja chyba jednak zdecyduje się na tą astrę III. nie wiem tylko jaki silnik wybrać. myślałem nad 1.3 diesel ale ponoć to najbardziej awaryjna jednostka w tym modelu. Jak sądzicie duża będzie różnica w zużyciu paliwa między 1.3 a 1.7 (oczywiście diesel). Alternatywą jest zakup auta z silnikiem benzynowym 1.4 lub 1.6 i władowanie tego w gaz. Proszę o Wasze...
Z tego co pamiętam to to ten silnik nie będzie normalnie pracował bez programowego usunięcia egr po jego zaślepieniu. Co do błędu to jak najbardziej tryb awaryjny. Czym to diagnozowałeś autko ?
Jeśli zadajesz takie pytania to odpowiedź jest jedna - jedź do fachowca, sam go nie odetniesz. Tym bardziej że pewnie nawet nie wiesz co to za alarm. I nie chodzi tutaj ani o bezpiecznik, ani o przekaźnik - teoretyzując to należy wywalić fizycznie moduł alarmu - czasem wystarczy odciąć mu zasilanie, żeby zdeaktywować syrenę i awaryjne, zmodyfikować...
Jak poprzednicy silnik 1.9TDI VP, osiągają imponujące przebiegi. Dostępność? Multum aut z takim silnikiem. Części bardzo dużo i w normalnych cenach. Silniki PD już gorsze w naprawie, droższe i bardziej awaryjne, ale nadal bardzo żywotne. Silniki 2.0TDI i 2.5TDI sobie daruj, bardzo awaryjne. Co do zawieszenia to zależnie od modelu, np AUDI 80 będzie...
witam Planuje zakupic Renault Laguna 1 za ok 8000zl Auto musi byc w gazie...Z rocznika 94-96 Bo za ta kase mlodszej nie kupie. moglby ktos wyrazic opinie na temat tego auta??? Ile pali ,czy jest awaryjne,jak sie prowadzi ...itd. I najbardziej interwsuje mnie z silnikiem 1.8 90KM Zgory dziekuje :D
czy da jakoś odejść żeby został sterownik ecu podłączony ale nie podpięty czujnikami do silnika czujnik temperatury Nie da rady, sterownik bez podpiętych czujników przejdzie w tryb awaryjny i nie będzie sterował zapłonem (kątem wyprzedzenia) Jak masz możliwość dotoczenia tulejki redukcyjnej do aparatu z golfa, to jak najbardziej jest możliwe jego zamontowanie...
Dzięki ale silnik sprawdzałem podając napięcie i poprawnie działa wiec nie jest spalony. Bardziej chodzi mi o to co mogło "walnąć" na płytce niż jak awaryjnie otwierać :)
poszedłem za danymi producenta (jak Ty w inverterach Chyba ....duuużo dalej... Ta kogeneracja miała by sens przy bezpośrednim napędzie sprężarki przez silnik spalinowy. Omijamy dwie sprawności: "moją" i "Twoją". Jednak takiego urządzenia raczej nie znajdzie się na złomie za grosze... Do tego, jak na LPG to taniej (w eksploatacji, a może i w zakupie)...
H2 pod cisnieniem wiekszym od 36 atm ucieka przez scianki butli. Rakiety magazynuja H2 w zbiornikach kriogenicznych dlatego, ze tylko w ten sposob mozna zmagazynowac duze ilosci w postaci cieklej, podobnie O2 , oba te gazy w postaci skroplonej maja ok 1000 razy mniejsza objetosc a co za tym idzie turbopompy tlocza 1000 razy mniej czynnika roboczego....
Silnik 1.8 to silnik Rovera serii K, silnik jest trwały i daje rade z gazem, ale trzeba uwazac na przegrzanie, bo łatwo pada uszczelka pod głowicą jak we wszystkich silnikach serii K. Silnik 2.5 tez Rovera, KV6, bardziej skomplikowany i bardziej awaryjny.
Niestety, ale odradzam Vito. Modele 108 miały przynajmniej bezproblemowe silniki, natomiast 112 CDI już nie, choć silnik o wiele silniejszy i nowocześniejszy. Awaryjna instalacja elektryczna, mechaniczne uszkodzenia kiepsko umocowanych wiązek. Awaryjne Webasto. No i korozja, ale najbardziej dokuczliwa w samochodach składanych w Polsce. Historia, jak...
Chcę zapytać czy to się może udać mam pompkę basenowa 25W 230V, przetwornice 300W samochodowa Czy w tym wypadku, najprostszym rozwiązaniem nie byłoby jednak zastosowanie pompy 12V lub 24V DC? Poza uproszczeniem całego układu unikniesz także zupełnie niepotrzebnych strat związanych z przetwornicą. System byłby tez znacznie tańszy i bardziej niezawodny:...
Układ paliwowy dobrze sprawdzic łącznie z podłożeniem paliwa na samą pompe CR. A propo kupiłeś scenika i wymagasz od niego cudu te auta są najbardziej awaryjne zaraz po lagunie II.
Zasilacz, sinus 230V, nie żaden modyfikowany ani kwadraty, zresztą co się orientuję to impulsowym zasilaczom nie przeszkadzają takie przebiegi (komputer, laptop i praktycznie wszędzie już są impulsowe), najbardziej wrażliwe są silniki przy przebiegach innych niż sinus. Pojemność akumulatora 200Ah, wydajność na pewno jest.
Weź spróbuj jeszcze twoje zamienić cylindrami, tylko ponumeruj je i zapisz sobie gdzie jaki podmieniłeś, zobaczymy czy na kompie się coś zmieni, może gdzieś jakiś cylinder, tłok, pierścienie zawory niedomagają, w sumie jak to zrobisz to będziesz miał pewność, że to pompowtryski, albo głowica zawory itp. Ogólnie to masz jedną z bardziej awaryjnych jednostek...
Tak jak kolega wyżej napisał, mało parametrów. Nie wiadomo jaki słupek czy murek, nie wiadomo jaka brama, nie wiadomo co jest dla Ciebie najważniejsze w wyborze i jaka cena. Ja szukałem siłownika do 1500 jak najbardziej żywotnego. zdecydowałem się na G-Bat300. silnik na 220V mało awaryjny, lecz nie ma czujników antyzgnieceniowych, ale mi to nie jest...
Czy, poza tym, silnik spalinowy nie jest bardziej awaryjny? przypominam że jest to konstrukcja która miałaby - w realnej aplikacji - działać 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Pomijając już problemy z kontrolą silnika (kontrola obrotów, zmiany kierunku etc) z jakiegoś powodu w fabrykach do większości zastosowań stosuje się silniki elektryczne, nie? Poza...
Mam bezpieczniki i sprawdzam, ale co mnie bardziej boli teraz to po włączeniu silnika mrugają mi awaryjne:?: Kontrolka na desce nie mruga ale światła mrugają. Spotkał się ktoś z czymś takim?? Zrobione: bezpiecznik byl przepalony - nad tymi bezpiecznikami jest oslona pod ktora sa jeszcze 2 rzedy bezpiecznikow i tam byl i to tez byl powod mrugania, troche...
Licznik odczyta z BSI najwyższa wartość i nie wróci. BSI masz do naprawy o nie filozofuj to jest normalna usterka kumaty elektronik naprawi ci idiota zepsuje bardziej :)
Ja coś mogę z tym zrobić czy to już wymaga wizyty w warsztacie? Dodano po 30 Trochę poczytałem i widzę że to sprawa prosta w wymianie :) Tylko ta cena wrrr Cewka zapłonowa Beru będzie odpowiednia? Czytałem że droższy Sagem jest bardziej awaryjny.
Power To pytanie jak cały szeregi innych ewidentnie dyskwalifikuję cię jako wykonawcę tego rozwiązania. Tu potrzeba wykazać się minimum zaangażowania w znaczne zmniejszenie momentu obrotowego, tym bardziej, że to silnik z pomocniczą fazą pojemnościową ). Skoro faktycznie agregat ma możliwość obciążenia 2kW, to jest szansa, że przy pracy pompa nie przekroczy...
najbardziej awaryjne najbardziej awaryjne pralki najbardziej awaryjne samochody
philips ustawić godzina lodowka szron sprzedawca china
Zablokowana stacyjka w Volvo V70 - przyczyny i rozwiązania Jak ustawić 2 temperatury dzienne na sterowniku Salus?