Mały7005 Jeżeli świece sprawdzone i podczas rozruchu dochodzi napięcie to przyczyna może leżeć gdzie indziej. Pytając o sterownik widzę że nie bardzo się znasz na temacie polecam lekturę Najczęstsze usterki silników HDI kol. Luśnia49. Wystarczy że jeden z wtrysków będzie uszkodzony z tego względu podstawą dalszego działania diagnostyka parametrów.
nikt nie pomoże? Chociaż kilka najpopularniejszych problemów z elektryką silnika albo chociaż występujące czujniki
Częsta usterka, silnik ma zwarcie na wirniku. Do przezwojenia silnik.
Wykonałeś diagnostykę tego samochodu dobrym testerem diagnostycznym ? Czy odczyty interpretował dobry mechanik ? Opisz odczytane błędy i parametry ? Sprawdziłeś już: - czujnik położenia wału - zawór EGR - przepływomierz - przekaźnik pompy paliwa To najczęstsze usterki tego silnika.
Najczęstsze usterki piszczenia pralek to łożyska na bębnie.Aby to sprawdzić wystarczy okręcać pustym bębnem, to może pomóc w ewentualnym stwierdzeniu usterki łożysk bębna , silnika lub uszkodzeniem paska klinowego.
Najczęstsze usterki w tym silniku to przepływka EGR czujnik temp silnika sonda lambda a przy gazie dochodzi wtryskiwacze i pompa paliwa. Jedźna techa.
-> maniek 1971 dokładnie tak sam mam - czesci powymieniane i dalej to samo - jedno jest pewne - wymiany były widocznie zbedne bo problem pozostał... -> djdaras - rowniez polecam wszytkim którzy nie zapoznali sie z tym "artykułem" wiele mozna sie dowiedziec, znalezc odpowiedzi i sporo ciekawostek. Akurat rozwiazania mojego aktualnego problemu tam nie...
Przyczyn zacinania się może być wiele. Na początek sprawdziłbym taśmę łączącą laser z elektroniką, później podmienił silnik napędu płyty. Są to najczęstsze usterki napędów. Miałem na warsztacie killkanaście DVD z "disc errorem" i oprócz dwóch przyczyną były silniki napędu płyty. Co do taśmy spróbuj podłączyć ją po prostu odwrotnie tzn. stronę która...
dlaczego nawet na nowym gaźniku nie chciał zatrybić Być moze zapchane filtry, być może gaźnik nie ustawiony, albo usterka leży gdzie indziej - nie wiem i Ty nie będziesz wiedział dopóki nie sprawdzisz. Prosta sprawa - zaczynamy od rzeczy najprostszych do sprawdzenia, a na rozebranie silnika na śrubki przyjdzie czas (oby nie...) gdy najprostsze (a zarazem...
Pęknięta tuleja 4-rtego cylindra. W sumie częsta usterka tego silnika.
Nie... lepiej jest wymieniac najczęstsze usterki niż pisac o kimś że nic nie wie na temat aut... Bo o Tobie można na pisac dokładnie to samo... silniki BMW i najczęstsze ich usterki znam i z życia i z doświadczenia w pracy... Na szczęście Tobie owik nic nie muszę udowadniac... Baj..
ja swojego szukałem 7 miesięcy Mam A3 1,9 tdi ASZ 130 KM, zimą nie ma siły żeby zejść poniżej 10l/100, oczywiście miasto, w korkach to nawet pod 16 podchodzę nieraz. Do tego dwumas już dwa razy wymieniałem, bo leci szybko, jakieś błędy, zaworki, zimą jak masz kiepski akumulator to nie ma szans że zapali No i wniosek z tego że też kupiłeś szrot, a teraz...
Sprawdź silnik krokowy - dosyć częsta usterka w starszych silnikach TU5JP(czyli po naszemu 1.6).Wymontuj silnik krokowy z obudowy przepustnicy i umyj w benzynie ekstrakcyjnej.Powinno pomóc.
Zespół przepustnicy do sprawdzenia i wyczyszczenia , adaptacja i powinno pomóc ( częsta usterka w tych silnikach ). Pozdro
A tak ogólnie to świece grzeją czy masz błąd w sterowniku silnika bo to bardzo częsta usterka w tych silnikach. Nie patrz na to że zapala się spiralka jakby świece grzały bo to nic nie znaczy. Ja mam uszkodzony sterownik od świec i jak jest zimny to napewno ciężej odpala niż jak stoi w garażu i temperatura jest 18 stopni.
Co myślicie o Renault laguna w wersji benzynowej z instalacją lpg,który ewentualnie silnik wybrać ,model II FL, warto,jakie koszty części i jakie są najczęstsze usterki tego samochodu
Witam, wałki rozrządu i popychacze do sprawdzenia,częsta usterka w tych silnikach.
Sprawdź dokładnie hydraulikę sterującą zaworami. To jest częsta usterka w tych silnikach (podobnie jak w silnikach 1.4/60 i 68 KM - tam to już nagminnie...).
Zależy z jakim silnikiem? nie polecam diesla na pompowtryskach.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam mam pytanie odnośnie Mastera 2,2dci. Czy to jest ten sam silnik co w Lagunie ,Espace ,słyszałem że bardzo są wadliwe. Czy w Masterze jest ten silniczek troszkę twardszy bynajmniej ma mniej koni tylko 90. Prosił bym użytkowników takiej jednostki jakie są najczęstsze wady i usterki tego silnika. Mam do kupienia takiego busa przyjechał z Franci 2002r...
Na razie ładuje to nie sprawdzę ale 3 ostatnie piny się nie laduja poprawnie, 4 w sumie też ma braki a 5 najwięcej się doładowuje. Najprościej chyba będzie wypiąć ogniwa i osobno sprawdzić stan. Dobiorę się do złącza sterownik/silnik, ktoś gdzieś pisał że zalane lub zwarte połączenie jest częstą usterka silnika w esc808.
Albo brak ciśnienia na jednym cylindrze - wypalony zawór (częsta usterka tych silników)
(at)sigwa18 powiedz mi po co ty się odzywasz w temacie na którym nie masz pojęcia. Jakoś magicznie ci przepala gdzieś uszczelkę do kanału popychaczy a wystarczy że ją przypali do kanału chłodniczego. Już będzie olej szedł do cylindra i się spalał. Tak autorzy jest to jak najbardziej możliwe to bardzo często usterka w tych silnikach na początku tylko...
sprawdz podstawowe rzeczy:zaplon,swiece,gaznik-uszczelnieni... i czystosc.moze ciagnac powietrze pomiedzy gaznikiem a mocowaniem na silniku no i oczywiscie czy jest iskra
A za 6 tys co polecacie? Tu akurat ciekawość. Może jakaś astrę G znajdę bo bardziej mu zależy na czymś większym niż Clio, CC itd, ale jeśli będą tylko takie to trudno. Astra jakie ma najczęstsze usterki?
Jak w temacie, przymierzam się do zakupu owego auta, jednak mam pewne obawy, po pierwszych oględzinach auta okazuje się że nawet na ciepłym silniku auto musi przekręcić z 3-4 razy zanim silnik zapala. Podczas jazdy jest wszystko ok, przebieg podobno to jakieś 215tyś km, w książki serwisowe itd nie wnikałem bo to nie ma sensu, samochód wygląda bardzo...
Przebieg ma znaczenie bo przy ok 200tyś km występuje najczęstsza usterka dla tego silnika czyli uszkodzone zawory svc dająca opisane objawy (łącznie z mrugającą losowo kontrolką awarii i brakiem błędów przy odczycie).
Problem udalo się rozwiązać. Niestety była konieczna regeneracja głowicy - wypalone gniazda zaworowe. Teraz chodzi jak nowy. Podobno jest to częsta usterka silników HTP 1.2
Czarne elektrody to wina uszczelniaczy jedyna częsta usterka w silnikach VW&Audi. Gdy samochód stoi olej ścieka po zaworze i spływa do komory spalania (zwłaszcza przez noc) i rano włączasz samochod i musi się spalić ten olej. Jest tak jeżeli z rury wydechowej wychodzi błękitny dymek. Ewentualnie może być to czujnik cieczy chłodzącej, ale małego obiegu...
Moja teoria jest taka. Skoro przy próbie odczytu z napędu przygasa nawet wyświetlacz to linia VCC (5V) jest nadto obciążona - przetwornica do wyświetlacza VFD jest też z tej linii zasilana. Układ DVD jest prawie klasyczny: SoC MT1389 + driver AM5888. Najczęstsze usterki to: 1. Układ stabilizacji napięcia 3,3V i 1,8V: uszkodzone tranzystory Q10 i Q25...
jeżeli stuki dochodza z górnej części silnika to radziłbym obejrzeć dokładnie wałek roz. . regulacja luzu zaw. nic nie pomoze , krzywka nie ślizga się a podbija dżwigienkę stąd klekot/ częsta usterka silników BMW
Witam . Na dzieńdobry sprawdz oporność czujnika temperatyry silnika (częsta usterka tego silnika) . Pozdrawiam MikeC.
... Najczęstsze usterki, to chyba 1. problem z podajnikiem papieru 2. awaria lasera. ... dodam jeszcze "wycieranie się" zębatki silnika napędu ścieżki papieru, ale to w drukarkach dosyć "wiekowych" :)
bardziej obwiniałbym uzwojenie stojana niż wirnik. Przy uszkodzeniach klatki - odspojenie pierścienia od prętów, a jest to częsta usterka silników (z hamulcem) wciągników, silnik drży i nie wchodzi na obroty. Poza silnikami z hamulcem, też nie spotkałem się z uszkodzeniem klatki.
Najczęstsze usterki to kable w przelotkach (szczególnie drzwi kierowcy ) Uszkodzony/zalany moduł przy silniku podnoszenia szyby w drzwiach kierowcy (jak i pozostałe modułu). Uszkodzenia wiązki pod dywanikami (zgniłe od wilgoci). Ja w takich wypadkach odpalam VCDS i łącze się modułem komfortu .Pierwsze błędy potem stan magistrali cyfrowej czy widzi modułu...
Przecież ta pralka może mieć nawet 10 lat jak nie lepiej także wcale taka nowa nie jest a szczotki to dość częsta usterka w silnikach arcelika.
Również stawaim na uszkodzony wentylator, może nawet urwane łopatki (dość częsta usterka) Silnik nie ma chłodzeni i musi się przegrzać. Może to prowadzić do poważnego uszkodzenia silnika. Otwórz termostat daj gazu i zobacz czy wogóle coś dmucha powietrzem, powinno huragan dać :)
Przepływka w tych silnikach to częsta usterka
Silniki obracające płytą są często przyczyną problemów. Tu masz typowy objaw usterki mechanicznej. Zapewne łożysko silnika. Ślizgowe. Przesmarowanie powinno na krótko pomóc. Najlepiej wymienić silnik.
Witam Przepraszam, pomyliłem się o 10 lat. Pozdrawiam Od VII.1999r silnik 1600 ma oznaczenie ANA, moc 74 kW, sterownik Simos 3.4
U nas w klubie coefy 250 ZOOM pracują od 10 lat najczęstsze usterki to pękające wiazki (jak w każdej głowie) scalaki do silników krokowych sa ogólno dostępne i stosunkowo tanie. W przeciwieństwie do innych nowszych głów cała elektronika jest w podstawie a nie przy żarówce. GLP ma część elektroniki przy palniku i sypią się jak domki w Czeczeni. Sam posiadam...
dotoczony nowy adapter do pomiaru przez dziurę po świecy To jak wcześniej mierzyłeś?? Normalnie, poprzedni jest ok, a łapałem się już wszystkiego bo wydawało mi się nieprawdopodobne trafienie na dwa następne silniki z identyczną usterką.
Uszkodzony sterownik silnika, dość częsta usterka.
Jak w temacie, przymierzam się do kupna tego samochodu. Na co dzień wykonuję trasy ok. 20km do pracy. Nie ukrywam że lubię sobie czasami trochę szybciej pojeździć dlatego ważnym jest żeby auto choć trochę się zbierało. Chcę kupić raczej sedana. Jakie macie opinie o silniku 1.2 - czy jest odpowiednio dynamiczny czy może lepiej wybrać mocniejszą wersję?...
Witam Chce kupić skodę fabia 2 1.6 tdi 105 2011r Pytanie moje brzmi czy przy przebiegu 300tys będzie wszystko w porządku ? Jak wygląda spalanie tego modelu i części (dostępność i cena) Czy polecałby ktoś to auto ? To są tzw. pytania z dupy. Skąd mamy wiedzieć czy będzie ok nie widząc auta na oczy. Niektóry przy 300 tyś będzie złomem a niektóry będzie...
Sprawdź szczelność układu paliwowego i czy pompa paliwa wytwarza właściwe ciśnienie. To jest układ "bez powrotu", jeśli się zapowietrza na postoju to mogą być takie objawy. Druga wersja to zakręć raz rozrusznikiem i jak nie zapali to wykręć świecie i zobacz czy są mokre. Częsta usterka silników 1.2 FIRE to przepalająca się uszczelka pod głowicą i bywa,...
jeżeli przebieg prawdziwy to bierz...Wejdź pod auto (potrzebny kanał) i sprawdź czy nie sączy się nigdzie ropa z okolic pompy, w tych silnikach jak i w poprzednich 1.7 DTI zastosowano pompy DENSO Mają one nieszczęsny zawór TCV regulujący kąt wtrysku, bardzo często przecieka wtyczka na tym zaworku i leci ropka na sterownik pompy...co nie zauważone i...
W tych autach z tym silnikiem częsta usterka.
Częsta usterka, również w silniku 1.2 MPI (75KM).
Generalnie grzebiąc kiedyś po necie spotkałem sie z tym problemem i jest to w miarę częsta usterka tych silników. Może ktoś bardziej doświadczony się wypowie.
Zanim wymienisz jeszcze pół samochodu, zobacz czy obudowa nie ma wyłamanej stopki o którą ma się opierać popychacz termostatu, to najczęstsza usterka tego silnika.
A zastanawiałeś się nad innym silnikiem benzynowym? Przez pewien czas na codzień miałem możliwość jazdy golfem IV 2.0 8V i 1.8 20V Turbo. Obydwa "zagazowane", 2.0- STAG, 1.8- BRC. To może odczute przeze mnie zady i walety :) -2.0- dużo większe spalanie oleju ( często opisywany problem na forach) - spalanie w mieście tych silników identyczne- przy spokojnej...
jeśli możesz powiedzieć gdzie szukać przyczyny pływania wolnych obrotów i gaśnięcia silnika 1,8 16V ecotek z 93 roku opel astra F wymieniona sonda , silnik krokowy , wszystko wyczyszczone i sprawdzone a kontrolka ciągle pokazuje kod za małe napięcie na sondzie lambda!! nie ma żadnych nieszczelności w dolocie powietrza !!! za co się złapać pozdrawiam...
Do wymiany prawdopodobnie silnik (wentylator). Częsta usterka. Błąd mówi: silnik dmuchawy nie obraca się lub uszkodzenie przekaźnika regulacji obrotów
Uszkodzony serwomotor przepustnicy. Częsta usterka.
Laser SOH-DL3, mechanizm z laserem kpl. AH97-01831A, częste usterki to silnik napędu płyty - przytarty , duży pobór prądu i nie wchodzi na pełne obroty.
Jakie maksymalne ciśnienie czujnika DPF przy przegazowaniu auta (maksymalne) ??, możliwe że jest np. niedomknięty egr i silnik zapycha DPF a wskaźnik procentowy tego nie pokaże ... To częsta usterka w tym silniku i dzieją się takie cyrki z filtrem .
Sprawdź zasilanie drivera. Zwróć uwage na rezystory smd, szczególnie zasilające. Zdarzało się, że pękały raczej nie pękały tylko się paliły jeśli padł silnik( zwarcie lub 2 A poboru prądu przez silnik bardzo częsta usterka w kilkulatnich kenwodach) sprawdż czy napięcie sterujące silnikiem dochodzi(758 ma chyba obok głowicy UKF na kablach dodatkowe...
Witam, posiadam Mondeo MK3 1,8. W silniku mam do zrobienia luzy zaworowe, bo zaczęło mi przegrzewać głowice od wydechu a po sprawdzeniu na trzecim cylindrze nam przerwę 0,05mm i to na raczej na chłodnym silniku. Moje pytanie, czy jest możliwość zluzowania łańcucha rozrządu i uniesienia walka, celem wymiany popychacza, czy trzeba dobierać się do rozrządu?...
W mantach silniki to dość częsta usterka. Nowe silniki dostaniesz w http://www.cybor-tech.com.pl/szukaj3.php... Nie baw się w podmiane bo i tak nie zdejmiesz talerzyka z silnika napędu płyty. Powodzenia Ps. Przesmaruj prowadnice i sprawdź czy nie ma zanieczyszczeń na zębatkach.
Problem jest z tzw. odprężnikiem. Jego zadaniem jest po zadziałaniu presostatu, spuszczenie ciśnienia pomiędzy wyjściem kompresora a zaworem zwrotnym butli. Przy spadku ciśnienia w butli, presostat załącza ponownie zasilanie, ale skoro odprężnik nie zadziałał, to ciśnienie napiera na tłok kompresora skutecznie blokując rozruch silnika. Bardzo częsta...
Najlepiej podmień, to częsta usterka w tych silnikach.
Tak uszkodzony jest Spindle Motor. To częsta usterka w tych modelach.
Witam Częste usterki to uszkodzony silnik napędu płytki. Kto sprzedaje silniki?
Sterownik silnika wadliwy , bardzo częsta usterka przy 1,4 XEP . Sterownik hybrydowy przykręcony do silnika , raz zimno , raz gorąco do tego wibracje wiele tych sterowników się uszkadza mają wypadanie zapłonu .Poza tym do podłożenia cewka bo może być wadliwa .
Uszczelka to częsta usterka tego silnika, ale jeśli odkręcałeś korek na rozgrzanym silniku to powstały tzw korki parowe, które zatrzymują obieg. Aby im zapobiegac układ chłodzenia powinien pracowac pod ciśnieniem ok 1 bar. Warto sprawdzic zaworek w korku.
Witam, Jeden z przetwornic zaczyna szwankować. Przewód, napięcia wejściowe oraz żarnik sprawdzone. Dla pewności żarniki nowe. Napięcie wejściowe tyle co akumulator, przewód nie jest nadpalony. Objawy: Na zimnym silniku załączenie świateł powoduje chwilowy rozbłysk jednej lampy i wyłączenie. Dopiero po kilkukrotnym włącz/wyłącz światło zostaje włączone....
Do Pana Moderatora. Przepraszam,że łamę regulamin, ale chciałbym pomóc Koledze. Jeszcze raz przemyślałem sprawę i doszedłem do wniosku, iż może być jeszcze inna przyczyna niedomagań silnika. Tą przyczyną może być pęknięta gumowo-metalowa podstawa gaźnika ( dosyć częsta usterka), wtedy silnik łapie ,,fałszywe'' powietrze i tak właśnie sie zachowuje.
sprawdź czy dziala regulator biegu jałowego (silnik krokowy) to częsta usterka w tych silnikach a objawia sie właśnie w ten sposób najlepiej na pracującym silniku odpiąć od niego wtyczkę zasilającą i patrzec czy będą zmiany gdyby sie okazało że nie to musisz go wykręcic i sprawdzić czy tloczek nie jest przypadkiem zablokowany - w razie co przemyć benzyną...
sprawdził bym czy nie jest rozciągnięty łańcuch rozrządu w tych silnikach częsta usterka
Powiem tak : zapytałeś co to może być i otrzymałeś podpowiedź wskazującą na najczęstsze przyczyny . Potwierdzenie lub nie usterki tych podzespołów nie jest trudne wymaga jednak trochę czasu i praktyki a tego przez internet przekazać sie nie da . Aha te elementy mają złącza a one też potrafią dać takie objawy. Pozdrawiam.
Jest to kontroler silnika. Częsta usterka w tych dyskach.
Odczytaj błedy w silniku i zobacz w wartosciach jakie widzi cisnienie gazu klimy. Porównaj je z rzeczywistym cisnieniem na manometrze. Częsta usterka to czyjnik cisnienia. Mialem przypadek że bład w pamieci silnika decydował o uruchomieniu klimy.
Ryder12 Na 101% masz zużyty i uszkodzony korektor momentu obrotowego sprzęgła, lub wytarte okładziny cierne, dla tego stopił się ten wentylator to dość częsta usterka w tych silnikach GY6-50 Spowodowane jest to nieserwisowaniem. Co ty bredzisz?
Przed kupnem psrawdź dokładnie skrzynie biegów, czy nie czeka Cię na początek naprawa (synchro 2-ki) częsta usterka.
Przerwy na wirniku silnika ,częsta usterka.
Podaj napięcie na krótko na ten silnik krokowy aby sprawdzić jego działanie, częsta usterka w Hondach. W jaki sposób sprawdzałeś TPS?
Dobrze byłoby wiedzieć o jakim silniku rozmawiamy, skoro ma DPF to pewnie HDI 2.0? Ale faktycznie warto sprawdzić wtyczki wtryskiwaczy, to stosunkowo częsta usterka.
Witam Z mojego doświadczenia to silnik, częsta usterka przy uszkodzonym CCD. Z samsunga otrzymasz cały obiektyw, nie ma możliwości uzyskania samych silników.
Sprawdź czy nie przepuszcza ciśnienia pod wtryskiem. Częsta usterka tych silników, potrafi zbierać się nagar który zalepia górę głowicy ewentualnie potrafi wyrwać gwint w głowicy http://obrazki.elektroda.pl/2795249800_1... Tak wygląda zalepiona glowica
Nie ma daremnej roboty. Kolega się upewnił, że tam właśnie jest jednak OK! Jeżeli naprawdę wszystko jest na sto procent cacy to pozostaje tylko sprawdzenie, czy z silnika do układu chłodzenia nie przedostają się spaliny, lub czy gdzieś "po drodze" układ chłodzenia nie zaciąga tzw. świeżego powietrza. Innych możliwości już w zasadzie moja wyobraźnia...
Alternator masz uszkodzony. Najczęściej pada mostek diodowy 100 A lub regulator napięcia.Ale ja postawiłbym raczej na mostek bo to bardzo częsta usterka w tych silnikach. Alternator Hitachi.
Zmień mechanika bo ten to się nadaje do prostowania gwożdzi na budowie. W twoim silniku jest dokładnie tak jak napisał kolega robokop. Częsta usterka w tych silnikach. Po obsłuchaniu silnika i sprawdzeniu ustawień rozrządu łatwo można postawić diagnozę.
Ten model ma często problem z silnikiem (zwarcie). Opis usterki z pierwszego postu sugeruje, że nastąpiła ona po, lub w czasie wypompowania wody np wirowania. Sprawdził bym stan komutatora, szczotek. Nie można wykluczyć również zwarcia w grzałce, blokadzie drzwi lub filtrze sieciowym. Pomiar i wizualizacja tych elementów może coś wyjaśnić. Ważne jest...
Na 99% masz dziurawy przewód gumowy doprowadzajęcy powietrze.Proponuje go wyjąć, dokładnie obejżeć i zakleić dziury. Nie będzie "lewego" powietrza nie będzie falowania, to częsta usterka w tych silnikach. Pozdrawiam
posprawdzaj wszystkie masy przy silniku i nadwoziu, częsta usterka i brak działających niektórych układów sterowania
Najpierw sprawdź czy wentylator się lekko kreci (może być zatarty - częsta usterka), jeśli nie zatarty to na uruchomionym silniku wypnij wtyczkę z czujnika temperatury - jak wszystko sprawne to wentylator powinien zastartować po kilku sekundach. Bezpiecznik od wentylatora masz za akumlatorem, przekaźnik po lewej stronie w komorze silnika - miłej zabawy.
Hej, najczęstsza usterka z tym związana, to usterka elektroniki silnika dmuchawy, więc do wymiany silnik dmuchawy.
Jest to częsta usterka,ale w programatorze.Wykruszył się wybierak plastykowy,którt steruje rewersami silnika./mała szansa naprawy/
Sprawdź czujnik położenia wału. Może nie działać po nagrzaniu - to częsta usterka. Czujnik znajduje się między silnikiem i skrzynią.
ja mam takie sammo autko tzn 1,6 PN gażnik 2ee i jest tam silnik krokowy jak ma złe sterowanie to są właśnie takie objawy częsta usterka golfie z silnikiem PN podłącz tester do złączki i zczytaj kody błyskowe dostępne na stronie co ci podałem
Jeśli autko długo stało a diagnostyka komputerowa nie pokazala błedu to pewnie zapiekła się gruszka i nie otwiera Ci łopat w turbinie. To częsta usterka w tych silnikach. Powinno dać sie to rozruszac.
W Matizach występował problem z modułem optycznym w aparacie zapłonowym i w pierwszej fazie często dawał podobne objawy sporadycznych trudności z uruchomieniem silnika. Kolejna częsta usterka dotyczyła cewki zapłonowej, a konkretnie uszkodzenia jej izolacji, przez co iskra skakała po korpusie do podstawy (masy). Wysoka temp. silnika, to niezależna sprawa.
częsta usterka to przepustnica w tych silnikach
Witam, mam pytanko bo chyba jest to częsta usterka osiadam silnik klimatyzacji do BMW 745D a nawet 3 takie, w każdym jest ta sama usterka nie załącza się, same silniki są sprawne jest to wina elektroniki pokazanej na zdjęciu poniżej, czy ktoś się kiedyś spotkał z taką usterką i podpowie coś na ten temat.? http://obrazki.elektroda.pl/3549060800_1...
Smok... owszem najczęstsza usterka tego silnika przez zbyt rzadko wymieniany olej i brak wymiany fabrycznych wadliwych podkładek wtryskiwaczy. To miałem na mysli pisząc specjalne względy, bo mało osób o tym wie, czytają o tym w necie jak już panewki piszczą ;) Mnie akurat dopadło co innego - lejące wtryskiwacze DENSO niestety wtedy nieregenerowalne...
Zero pozytywnych opinni z mojego doświadczenia.. Części drogie, silnik i osprzęt delikatny, częste usterki i awarie.. Ogólnie posiadałem Opla z Eco Tec przez 1,5 roku i nie dostrzegam żadnych plusów..
Witam, Jestem posiadaczem SCANI jak w temacie 2007 r E5 R 420, ostatnimi czasy pojawił się problem z pedałem gazu otóż pojazd przestał na niego reagować i wyświetlała sie dość często usterka silnika, reagował tylko na tempomacie. Doradzono mi żeby wymienić pedał gazu(tak wynikało z błędów EMS) i będzie ok, tak też zrobiłem(wymieniony został na używany),...
Według mnie szlak trafił przepływomierz. Najlepiej przejedź się do serwisu, sama diagnoza nie powinna być droga. Mój Tata miał ten sam problem w Skodzie Octavi '99 i okazało się, że to przepływomierz, to bardzo częsta usterka w tych silnikach! Pozdrawiam
najczęstsze usterki usterki ducato silnika lampka usterki silnika
zamontowac silownik blaupunkt pobór prądu multimedia switch
hulajnoga elektryczna segway wybór lutownicy
Adapter RCA na DVI - Jak podłączyć starsze urządzenia do nowoczesnych monitorów? Kolory bezpieczników termicznych - identyfikacja i znaczenie