najlepsze glosniki estradowe

Znaleziono około 27 wyników dla: najlepsze glosniki estradowe
  • Glosniki estradowe co kupic??

    Witam. Chciałbym kupic kolumny estradowe.Zamierzam grac muzyke Electro-house czyli tak zwane lubudubu;p. Imprezy w lokalach do max 150 osob.Budżet ktory mam zamiar przeznaczyc na glosniki to okolo 2500-3000zl. Proszę o pomoc, mam metlik w głowie i nie wiem co bedzie najlepszym rozwiazaniem do tego chcial...

    Estrada Co Kupić   08 Lut 2012 14:05 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 818
  • Głośniki estradowe do domu?

    Irku jestes w bledzie - dzisiejsze bariery pasmowe oraz grany repertuar muzyczny (d&b, wszystkie czarne muzyki) wymagaja zeby przy -3dB bylo 30Hz i bylo one slyszalne bez korektora, o tyle nie w polsce moze ale w stanach to na porzadku dziennym. Sub sonik ustawiony przy 50Hz to nie ma wcale basu. Najlepsze...

    Technika Sceniczna i Studyjna   20 Maj 2007 08:52 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 16866
  • Kolumna estradowa 12" - jaki głośnik

    Nie slyszalem zeby mozna bylo gdzies kupic glosniki JBL. Chyba na rynek amatorsko produkcyjny nie sprzedaja. To co mozna kupic to Celestion, Beyma, Eminence. Jeszcze jest CRAFT ktory robi 800Watowe 15 i 18cali. Niektorzy mowia ze najlepsze.

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   19 Sie 2004 14:51 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 2700
  • Subwoofer pasywny b-r. Który głośnik będzie najlepszy?

    nie prawda... zupelnie nie prawda... to ze mambrama nie pracuje nie znaczy ze odciązony jest glosnik. gdyby membrana nie pracowala to by w ogole zadnego dzwieku nie wytwarzala... Visaton TIW 200 i tak nie dotrze do granicy jaką jest w stanie uzyskac 12" boschmann... nie wiem skad takie porownanie...

    Audio Nagłośnienie Domowe   21 Gru 2006 20:34 Odpowiedzi: 54    Wyświetleń: 4898
  • Głośniki który najlepszy a który najgorszy ?(?)

    Witam !!! Założylem ten temat gdyż każdy inaczej sie wypowiada na temat głośników w różnych wątkach i nie można dojść do ładu który głośnik jaki jest. Więc z tego co wiem to w polsce produkuja dwie (chyba polskie) firmy : 1. TONSIL 2. STX inne znane mi firmy to : 1. TESLA 2. ALPHARD 3....

    Technika Sceniczna i Studyjna   16 Cze 2005 10:37 Odpowiedzi: 85    Wyświetleń: 16345
  • Pomózcie zaprojektować suba estradowego na DELTA 15 LF

    Producent zaleca umieszczenie tego głosnika w obudowie BR o objetosci ok 110L. I rzeczywiscie wg programu w takije najlepiej sie bedzie "czuł". Ch-ka wyglada wtedy całkiem dobrze choc zejsciem nie szokuje, ale to estrada. Jezeli szukasz nizszego zejscia to B-P6 rzeczywiscie bylby dobry dla tego glosnika...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   02 Wrz 2004 23:14 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1152
  • Subwoofer na GDN 30/100/1 8R / Z kolumny domowej w estradowa

    Witam. Posiadam 2 glosniki tonsila jak w temacie 30/100/1 8R. Wszystkie dane do nich na stronie (model wyrozniony). Jak do tej pory znajdowaly sie one w kolumnach robionych na wzor altusow 300. Chcialbym wlasnie te glosniki wymienic z tych kolumn i wstawic zamiast nich mysle ze mocniejsze Truvox 1225...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   15 Sty 2014 19:27 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2158
  • Dobry sprzęt estradowy - kupilem glosniki i co dalej ??

    Kupiłeś głosniki weź i kup sobie książkę. Mozesz sobie popróbowac w tworzeniu jakiś koromysłów na tych głośnikach. Mozesz nawet tego używać. Miej jednak swiadomość że kijem wisły nie zawrócisz. Raczej licz sie z tym ze najlepsze co mozesz zrobic to to sprzedać. A książke sobie kup i zacznij czytać....

    Technika Sceniczna i Studyjna   04 Maj 2005 18:14 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1593
  • Co myślicie o tym glośniku do suba estradowego ??

    Poruszam ten temat gdyż na forum jak ktos pisal to byly tanie glosniki typu STX lub jakies drogie typu Kilomax. I mam teraz pytranie co powiecie o glosniku z (tak mi sie zdaje) Średniej półki. Chodzi tu o Głosnik Eminence Kappa 15 450W 8Ω. Jak myslicie jak by gral w subie estradowym?? Jaka obudowa...

    Technika Sceniczna i Studyjna   03 Kwi 2005 13:04 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 1865
  • Co bedzie lepszym rozwiazaniem jako sub estradowy??

    Serwus, bez urazy ale ja sie z Toba zaloze ze Twoja konstrukcja nie bedzie grala lepiej niz te Zeck'i (jesli sa to kolumny nie przerabiane i glosniki w dobrym stanie). Moze glosniej, ale nie lepiej. Moze dlatego ze brakuje Ci okolo 30 lat doswiadczenia w budowaniu kolumn glosnikowych, ktore maja inzynierowie...

    Technika Sceniczna i Studyjna   17 Gru 2005 19:29 Odpowiedzi: 36    Wyświetleń: 4019
  • Jakie zrobić estradowe kolumny basowe ??

    tutaj masz projekty odwrotek oraz gorek. Radze zastosowac sie do sugerowanych glosnikow, gdyz nie kazdy nadaje sie do odwrotki. Moc 250W jest za mala nawet na topy. Odnosnie gorek, powinny byc jak plenerek najlepiej tubowe uzbrojone w 12`` lub 2x10`` oraz 2`` driverek. Bedziesz potrzebowal sporej...

    Technika Sceniczna i Studyjna   08 Kwi 2007 19:44 Odpowiedzi: 62    Wyświetleń: 17746
  • Sub BAs dyskotekowy (estradowy) Jaka Obudowa?

    Plik4, trzymaj się tej decyzji, jest słuszna. 7 lat to raczej napewno nie wytrzymałyby te stx-y, natomiast te 18 calówki spokojnie ci tyle , a nawet wiecej wytrzymają. Dodatkową przesłanka świadcząca ze te "pable" dłużej ci popracuja, jest ich bardzo wysoka skutecznośc No narescie mnie ktos...

    Technika Sceniczna i Studyjna   18 Lut 2005 23:28 Odpowiedzi: 203    Wyświetleń: 16334
  • mala kolumna estradowa

    glownie pociagnal mnie do nich stosunek moc/cena. myslalem tez na wersja 27cm ale SW twierdzi ze 22 jest najlepsza z tych gdsow. Zgodnie z waszymi radami nie bede bral kopulki tylko tube. jaka obudowe proponujecie bo ja sadze ok 15l na glosnik. no i jakie strojenie?? jak cieta zwrotnia?? Dodano...

    Technika Sceniczna i Studyjna   03 Paź 2005 21:58 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1950
  • Nagłośnienie estradowe 2x15" + 12" i 2 piezo

    Wykonanie w kwestii oklejenia itp ladne faktycznie te paki sa za duze na te glosniki przec o zaly zestaw jest pewno bardzo nieporeczny. Jezeli masz mozliwosc sprobuj to sprzedac. Teoretycznie mozna wypatrzyc na allegro dosc okazyjne glosnik 18" ale czesto sa to modele 300W [sa nawet img stage line 18"...

    Nagłośnienie Estrada   26 Cze 2006 20:33 Odpowiedzi: 31    Wyświetleń: 10124
  • Ldm pa 2488 jakie glosniki

    Witam. Posiadam kolumny LDM estradowe basowe obudowa zamknieta stare ale obudowa jest ok potrzebuje sie doradzic jaki głośnik by był do nich najlepszy, jeżeli ktoś morze pomoc to by było fajnie. wiec oryginalny głosnik był celestion 200w rms 8ohm 15 cali i teraz tez chce dobrać głośnik to tych skrzynek...

    Estrada Co Kupić   16 Sty 2012 21:16 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1909
  • Co nie tak z tą zwrotnicą????

    Witam Posiadalem 2 kolumny w kazdej bas 12" alphard (w jednej HW1200 w dlugiej LW1200). Zasilane to bylo wzmakiem DAP 1200. Nagle spalily sie w krotkim odstepie czasu 2 glosniki basowe a ze zwrotnic zaczelo sie dymić. Co bylo powodem spalenia ich ??? byly to zwrotki od altusow 100 lub 110 wiec napewno...

    Technika Sceniczna i Studyjna   18 Cze 2006 12:31 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 986
  • Tonsil Zeus temat posiadaczy tych Kolumn

    Witam was kochani chcial bym zalozyc taki temat opini tych oto Glosnikow bo nie ktorzy nie wiedza ze zeuski sa lepsze od Altusow i kupuja je ale to jest ich wybor.Pare wypowiedzi uzytkowniko na temat zeuskow. TONSIL ZEUS !!!!!!!! Parametry: moc...

    Audio Nagłośnienie Domowe   05 Paź 2006 13:52 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 13883
  • Powermikser Yamaha+Głośniki Alphard=sprzężenia i beznadziej

    Kolego kolumny, glosniki o nazwie alphard nie powinny byc wymieniane w tematyce naglosnienie estradowe. To jest jakas paranoja gdzie na forum naglosnienie estradowe poleca sie glosniki ktore nie maja zadnych predyspozycji do grania na estradzie. Nie dziw sie ze to nie gra. 75% moze wiecej to przedewszystkim...

    Nagłośnienie Estrada   25 Sty 2010 19:07 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 2941
  • prośba o pomoc w doborze sprzętu do domowego zastosowania

    Te odpadaja, maja glosnik tubowy wysokotonowy. W domu sie to nie sprawdza, gra ostro, estradowo, niemilo. Tu jest za nisko glosnik wysokotonowy, powinien byc na wysokosci uszu... Jesli jest ponizej pozornie traci sie duzo wysokich tonow. pasmo przenoszenia: 22 - 38,000 Hz Na to raczej nie...

    Estrada Co Kupić   07 Cze 2009 15:20 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1431
  • Czy ten wzmacniacz uciągnie te kolumny?

    Witam jestem początkujący w tym temacie. Mam problem ponieważ niedawno znalazłem na strychu stary wzmacniacz Unitra PW 3017 ma on 2x15w przy 8Om w RMS. I chce do tego kupic kolumny na działke. Warunek KOLUMNY MUSZĄ BYC NOWE. i znalazłem kilka propozycji. Wiem że to china ale niestety nie...

    Nagłośnienie   09 Cze 2011 22:22 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1364
  • Sub nie do kina domowego...

    A czym sie roznia te glosniki ? Jak dla mnie to tylko moca... Jak dla mnie te sa najlepsze do suba tylko wygladem sa calkiem inne i niewiem ktory wybrac... Ten sub ma byc na dyskoteki wiec moze lepiej by bylo kupic ten estradowy ?

    Technika Sceniczna i Studyjna   10 Wrz 2005 11:32 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 3467
  • Tania silna koncowka mocy do300zl?HOLLWOOD?TECHNICS?YAMAHA?

    tak jak w temacie... posiadam 300zl na koncowe chcial bym zeby to wytrzymywalo dluzsze katowania co bedzie najlepsze?? Hollywood sugeruje sie tym ze to estradowa koncowka i ma standardowo dobre chlodzenie tylko nie wiem co z ta moca czy ona na prawde ma 2x100 rms przy 8 ohm? ten mocniejszy moze...

    RTV Co kupić?   27 Lut 2006 23:58 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1794
  • Glosnik ideal? 30cm jedno lub dwucewkowy:)

    to zalezy czego oczekujesz po subach powiedzmy taki lanzar max12 o spl 92dB zagra wysmienicie przy techno szybkim bicie itp natomiast takie 2x 306 pomino ze razem maja tyle co jeden lanzar sie nie nadaja do techno i zagraja gorzej niz jeden lanzar za to zamieszanie bedzie wieksze ale powiedzmy przy...

    CarAudio   29 Mar 2006 10:40 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1852
  • Baza gotowych obudów do głośników.

    Uniwersalna obudowa do sprawdzania glosnikow 30cm, jednak nie estradowych. Czesto stosowana przy subwooferach samochodowych, np przez JBL. Jest nastawiona na wydajność w zakresie 40-60Hz i zapewnia odpowiednią kontrolę głośnika przy duzej mocy od okolo 35Hz i najlepszą w zakresie ~40-60 Hz gdzie występuje...

    Technika Sceniczna i Studyjna   21 Sie 2009 18:22 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 13002
  • Jaka skrzynia do głośnika PIONEER TS-w300

    To jest to co napisłą tam lukasik.Jest to na tym twoim linku: Uniwersalna obudowa do sprawdzania glosnikow 30cm, jednak nie estradowych. Czesto stosowana przy subwooferach samochodowych, np przez JBL. Jest nastawiona na wydajność w zakresie 40-60Hz i zapewnia odpowiednią kontrolę głośnika przy duzej...

    Technika Sceniczna i Studyjna   06 Lut 2007 16:57 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2084
  • HausAudio by e! - STX - projekt budżetowy

    dajcie człowiekowi spokoj. To co zrobił jest całkiem sympatyczne. Zwrotnice z czasem sobie dostroi na sluch. Sam tak robie. Pokazcie mi kolesia ktory policzy zwrotnice i zadziala ona zgodnie z zalozeniami to sobie w brode napluje. Nie da sie! ja w tym celu uzywalem rozbudowanego symulatora obwodów rlc,...

    DIY Akustyka   02 Lis 2009 15:03 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 12143
  • Nagłośnienie do Rolanda BK5

    Tak, lecz czasem na jakąś imprezę czy coś wyskoczyć bym miał. Więc nie spodziewam się cudów, jednak by mocniejsze jednak były. Dodano po 38 znalazłem już parę, mogę pokazać. Dodano po 3 To chyba najmniej mi się podoba ale wydają się potężne drugie z kolei to takie następnie...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   05 Maj 2018 14:03 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 621