Cześć, nie wiem czy jeszcze w Niemczech jest najwięcej BMW na drogach przynajmniej twojego modelu, oni mają tą benzynę jakiś czas na stacjach i ludzie ja kupują i nie zgłaszają usterek - kilku się przestawilo na Pb 98 jak zaszlyszalo że tak będzie lepiej Na zachodzie Europy E10 to normalne na stacji paliwo. Tak jak diesel BX jeżeli nic innego nie ma...
Nie tak, zobacz https://obrazki.elektroda.pl/1860533500_...
Świece są inne; D1L da się uruchomić na benzynie... ale nie powinno przcować z uwagi na inną budowę wymiennika; Jeśli do świecy dochodzą 2 przewody to urządzenie jest na Diesla
Dlaczego mechanicy nakazują fizyczne zamknięcie zaworu oraz dwóch innych miejsc? Jeżeli to konieczne proszę o podpowiedź,które to miejsca dla silnika 1,6 hdi 110km. Poniżej wklejam schemat ogólny obiegu powietrza i spalin EGR w silniku 1,6 HDI DV6 90 KM. Nie jest to jednostka 110-konna, jaką Ty posiadasz, tym niemniej całość obwodu jest identyczna...
Opary na pewno nie... Przy bardzo niskich stanach paliwa (dotyczy zwłaszcza starszych aut) może dojść do zassania z baku nagromadzonych tam przez lata brudów- ale po to są filtry paliwa, by je wyłapać. Dieslowi ogólnie szkodzi- -złe, chrzczone paliwo -jazda na notorycznie niedogrzanym silniku (krótkie dystanse)- po dłuższym użytkowaniu dziwnie słabnie.....
A bezpośrednio: Turbo diesel direct injection ( całe życie uczyłem się niemieckiego tak wiec sobie poprawcie ja źle napisane) a więc turbo diesel z bezpośrednim wtryskiem Czyli to co najlepsze stary dobry diesel i tanie i łatwe w naprawie pompowtryskiwacze . Taki starszy brat CDI ale mniej czuły na nasze paliwo a równie mocny.
Witam! Przepraszam, że odbiegnę od tematu, ale ta sprawa mnie bardzo męczy. Otóż zawsze uważałem że stacje Orlen mają najlepsze paliwa i pomimo tego,że są droższe niż na innych stacjach warto tam tankować.Niestety jak bardzo się zawiodłem na tym, nie dość że mają bardzo słabe paliwa (przekonałem się o tym w grudniu gdy przyszły mrozy i paliwo w baku...
najlepsze jest to że dziś przywieżli mi ROVERa 214 98rok i ma dokładnie te same obiawy .[/quote] Co do rovera to siedziałem kiedyś nad takim hoho czasu a okazało się że ktoś podmienił kompa ze starszego modelu który miał inne koło zamachowe i auto dostawało iskrę ale nie w tym co czeba momenci i co 2. A może paliwo w tych autach nie takie masz może...
Przez wszystkie nie przechodziłem, jednakże z tego co napisał Maniek można mniej więcej wywnioskować jakiego samochodu poszukuje. I tak moim skromnym zdaniem: 1. Samochody francuskie - rzeczywiście fajne auta, osobiście lubię ale trzeba przyznać, że wymagają większej opieki od pozostałych. Niska trwałość zawieszenia na polskich drogach, często "miękkie"...
Mój sąsiad też zalał paliwo zamiast diesla ale rok jezdzi i jest ok. Trzeba spuścić ze zbiornika i węży wszystko co tam jest. Nowy filtr paliwa zalany dieslem i próba palenia. Powodzonka
Zależy gdzie kradzione. Bo z precyzyjnego określenia wynika, że nie kupowałeś.
Witam. Kolego, a czy jak do diesla nalejesz benzyny pojedzie?? ;-) Oznaczenia: D lub B - Paliwo (Diesel lub Benzyna ) W lub L - czynnik czyli mokre lub suche - woda (Wasserstandheizung) lub powietrze (Luft) S lub Z - Postojowe (Standheizung) lub dogrzewanie (Zusatzheizung) cyferka - moc w kilowatach Pozdrawiam.
Kup depresator do paliwa diesla np. Shella, dostępny na stacjach benzynowych lub w sklepach z częściami zamiennymi. Obniża on temperaturę wytrącania się parafiny ,lej dobre paliwo np. Vervę. Oczywiście wcześniej czyszczenie zbiornika i wymiana filtrów.
Jak filtr zalany weź drugą osobę i z plaka pomęcz.Jeżeli problemem był brak paliwa to odpali.
wlasnie w tym problem ze w 1.9tdi blt nie ma sondy Zaczynam zabawe i nie wiem jak to dokladnie przeliczyc boje sie o egt albo za uboga mieszanke. Ściągnij sobie gotowce z podlanym paliwem, tego w sieci pełno. Zacznij analizować i próbuj. Jeżeli nikt nie da Tobie dobrej rady, to podjedź do kogoś co robi mapy. W skrócie bez rolek to nie baw się w mapy,...
Pewnie chodzi ci o olej napędowy a nie o ropę naftową więc popraw temat. W temacie to jeśli chcesz lać stare paliwo do diesla C-R to ja temu dieselkowi nie wróżę długiego przebiegu. Nie wiem tylko jak długo ropka sobie leżakowała - pewnie kilka miesięcy więc w starym klekocie pójdzie ale do nowego raczej bym nie lał.
https://autobezpieczniki.pl/fiat-doblo-m... Według tego jest to bezpiecznik F21 lub F22 (pewnie w zależności od wersji), idąc po kablach znajdziesz gdzie wpiąć się w niego, zrób to za bezpiecznikiem.
Więc paliwa o jest. Popraw przewód powrotny.
Tak. Może nie odpalić za pierwszym razem, póki nie przepchnie paliwa przez wtryski.
Na pierwszym zdjęciu to filtr paliwa dobrej jakości, na drugim to filtr paliwa - zbiornik zapewne z diesla - bez różnicy.
Przy częstych i długich postojach w korku wskazania mogą być mocno zaniżone. Nie chciałbym wzbudzać niepotrzebnej podejrzliwości ale druga możliwość to niezgodność dawki oczekiwanej i rzeczywistej, czyli nieprawidłowe ciśnienie paliwa lub rozkalibrowane wtryskiwacze.
Albo zatkany smok, albo zużyta pompka wstępna w środku pompy wtryskowej, jeśli czyszczenie smoka nie pomoże to pomoże założenie dodatkowej pompki elektrycznej przed pompą wtryskową, ja tak zrobiłem w Xantii też z XUD-em bo mi się po nocy zapowietrzała pompa wtryskowa. Ja założyłem taką - ona potrafi zasysać i podłączyłem pod zaworek gaszenia pompy wtryskowej...
Witam, nie, nie trzeba wyjmować bezpiecznika. Wyciągasz stary filtr paliwa, montujesz nowy. Przed odpaleniem kilka razy włącz i wyłącz zapłon, żeby pompka paliwa mogła uzupełnić paliwo (czasem wystarczy tylko jednorazowe załączenie zapłonu) i zapalasz silnik. Mowa tu oczywiście o silniku benzynowym ? Jeśli chodzi o diesla, to dobrze jest zalać filtr...
Temperatura silnika ma b. duży wpływ na zużycie paliwa. Silnik diesla niedogrzany (70°C) bedzie pobierał wiecej paliwa moze nie tyle co benzyniak ale więcej. Do prawidłowej pracy silnika potrzebna jest temperatura ok 89-94 °C . Tak więc jak to przedmówca napisał , 10 nasadowa w rękę , jakaś kuweta na płyn i do roboty. Pozdrawiam. Mariusz:.
Coś takiego? https://www.lucasoil.pl/component/virtue... Ogólnie nie wierzę w takie cuda, ale mogę spróbować.
Przewód czerwono różowy w wiązce wychodzącej ze stacyjki.Temat był już poruszny na forum.
Diesel? Benzyna? Pierwsze co się kojarzy, to problem z paliwem. W dieslu klasyku utrata szczelności na przewodach, albo starzejąca się pompa. Wróżka nie powie więcej, bo ma weekend. ps. PROSISZ o pomoc, to okaż szacunek przez pisanie po polsku i z prawidłową pisownią nazw. Przy czym bylejakie pisanie czyni pytanie nieścisłym i z mniejszą szansą na odpowiedź....
Dziękuję za odsyłacze, sprawę trochę mam naświetloną. Nie mogłem użyć szukajki - miałem bardzo wolny internet. Temat do zamknięcia
Po większym zagłębieniu w przepisy dowiedziałem się że opał jest do wszelkiego rodzaju pieców i dmuchaw ogrzewających a do silników spalinowych musi być ON. Dziękuje temat zamykam.
Czy problem pojawił się zaraz po wymianie filtra paliwa ?
Robury jeździły na transformatorowym. Oczywiście nie na czystym tylko mieszance z ON. Wg mojej oceny bardziej się "grzały" i były trochę słabsze.
podgrzewacz paliwa.
Jak na silniku masz gruszkę to pompy nie ma.
Witam. Ogrzewanie wodne D5WS o nr 25 2091 jest agregatem dedykowanym do samochodu MB sprinter, oczywiście można je podłączyć do dowolnego samochodu z instalacją 12V i paliwem diesel. Diagnostyka może być w tym piecu dokonywana za pomocą wspomnianego przez Ciebie zegara bądź programu KD2000 lub Edith. Jeżeli wszystkie komponenty: - czujniki temp. płynu...
https://obrazki.elektroda.pl/3181246700_... https://ep.com.pl/kursy/notatnik-konstru... Możesz zapiąć oscyloskop 3 kanałowy na 3 grube kable i zobaczyć czy sterownik w ogóle próbuje zakręcić silnikiem. Jak nie masz 3 kanałów to dwu lub jedno też coś zobaczysz choćby po jednej fazie sprawdzać....
Diesel i benzyna jest taka sama
Instrukcja obsługi. str. 261 -------Diesel engine---- str. 565-------Kontrolka ostrzegawcza filtra paliwa (tylko silnik Diesla). Wskazuje, że ilość nagromadzonej wody w filtrze paliwa osiągnęła określony poziom. (P. 483)
no ale jak rozrzad jak tam pompa jest napedzana z wałka rorzadu, a nie z paska? sprawdz czy pompa dobrze wsadzona i czy napewno sie kreci z wałkiem. czasem przewodów nie zamieniłes? pompa podajaca podaje paliwo?
Co do dymienia masz racje, wystepuje ono wtedy, gdy jest maxymalne przedawkowanie wtryskiwanego paliwa (ładnie to widać w Lupo ścigającym na 1/4 mili). Konkretnych materiałów nie mam na temat diesla, ale mam jakieś wykresy, budowe pomp, etc. Jak coś to podaj mi maila na priv to Ci wyśle to czym dysponuje.
Wiec poczytaj troche. Nie da opowiedziec EDC16C34 w kilku postach na forum.
D4D nie ma, jak każdy CR pompy wtryskowej
Jak się zagrzeje to ciężko odpala. Poj. silnika: 1 247 cm³,paliwo: diesel, przebieg: 221 000 km ,moc silnika: 70 KM. Co może być przyczyną ?
MarkaPeugeot Model5008 Lata / Rok Modelowy2017 Nadwozie Typ PaliwaDiesel Typ PojazduPojazd Wielozadaniowy Ilość Drzwi5 Pojemność Si1997 cm3 Pojemność Nominalna2.0 l Konie Mechaniczne148 HP Kilowaty110 kW Konfiguracja silnika Typ silnikaL4 Wersja silnika Układu rozrządu Ilość zaworów16 Ilość cylindrów4 Pojemność CID122 cid Doładowanie (turbo/super/diesel)Y...
Jeśli faktycznie coś tam puka oznacza to problemy z ciśnieniem paliwa. Zrób wykres z obu parametrów ciśnienia paliwa oczekiwania i rzeczywistego. Problemy z odpalaniem? Tu standard czyli nowy filtr paliwa, warto zajrzeć do zbiornika paliwa, szczelności przewodów paliwowych ewentualnie regulator ciśnienia paliwa. Oczywiście w baku diesel bez przypadku...
A co to jest filtr diesla? O silniku diesla albo ciuchach diesla słyszałem, ale filtr?
Tak przez jedną świece będzie ciężko zapalać ale też może byc wina paliwa!!
Pompa : (na zbiorniku paliwa pod tylną kanapą) – grubszy biały z niebieskim paskiem.
Nie wiem czy chodzi Ci o podgrzewanie przed rannynm startem,czy w trakcie jazdy . Jeśli o to drugie to najprościej kupić na szrocie gotowca od MB W 124 .To łatwy do adaptacji zestaw z wymiennikiem ciepła i termostatyczną głowicą mieszającą .... PozD
Ale to właśnie paradoksalnie lekka noga się do tego przyczynia w największym stopni, no ok na równi z dziadowskim paliwem. Diesel jak się dobrze nagrzeje musi wiedzieć gdzie ma czerwone pole obrotomierza. Jeśli nie przekraczasz 2800 RPM jak napisałeś to jest właśnie PSJ, czyli pi..waty styl jazdy. Wtryskiwacze do sprawdzenia.
W przypadku pompy rotacyjnej powrót paliwa do baku jest i z pompy i z wtryskiwaczy, najczęściej łączą się gdzieś po wyjściu na trójniku i potem jeden przewód wraca do baku. Pompy rotacyjne sterowane elektronicznie mają spory przelew, ponieważ pracują całkowicie zalane paliwem pod ciśnieniem, a ich nastawniki dawki i kąta wtrysku wykorzystują do pracy...
diesel paliwo paliwo diesel diesel filtr paliwo
lexia sterowniki interfejsu document print spalać scania
ładowarka samochodowa schematic diagram
Kod 10: Problem z uruchomieniem urządzenia w Windows Audi A1 TPMS i kontrolka poślizgu – czujnik ABS, ciśnienie opon, ESP, iTPMS