Nie ma złotego środka. Są testery podstawek pod CPU, karty POST do notebooków (tu może być różnie z kompatybilnością). Do zasilaczy komputerowych też są testery. Do pamięci, dysków itp są testery software lub hardware.
Mechanik mówił, że niektóre komputery naliczają czas pracy jako kilometry, czyli np podczas stania na odpalonym silniku, ale to wydaje mi się za bardzo naciągane. Raczej wątpliwe żeby w samochodzie osobowym były rejestrowane motogodziny.
A ta lampka nie wyskakuje przypadkiem po ruszeniu fotelem? To, co znalazłeś to zabawka. Może wyjdzie, może nie, jak wyjdzie to może się będzie zgadzać a może nie. Kiedyś było coś z Vscan do VAG dedykowane, powinno zadziałać do odczytania błędu. W podobnej cenie co ten z Juli.
Najlepszym rozwiązaniem jest komputer diagnostyczny serwisowy danej marki bo testery nie mają wszystkich funkcji
Tu jest pokazane.
Rozumie że w pojeździe siedzi układ ELC 2.1A co objawia się w postaci pilota zawieszenia,jeśli nie jesteś pewien podaj mi numer nadwozia.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic91... Rok aktualizacji gratis. Później nie wiem ile, to ciekawe pytanie. Ile może kosztować używany to chyba nie wie nikt, szczególnie że nie wiadomo o jakiego X431 ci chodzi.
bo to nie wina czujnika a pompy abs
Jak usuniesz przyczyne, nie musisz /gasic/ sama zgasnie. Jest dzial poswiecony diagnostyce-poczytaj.
Ostatnio kupiłem interface do włoskiej instalacji i nie działał. Ostatecznie podłączyłem i działa mi to najlepiej, zwykły konwerter USB-RS232 TTL PL2303HX.
Witam Kolego bew2 ta scania to babci a co za tym idzie jest tam złącze okrągłe a Ty podałeś rozpiskę złącza OBD2 od 2004 stosowane do dziś.W starym złączu zasilanie jest na pinie 1 i 2. Dodano po 3 Powodzenia walcz jak coś to pisz :D
albo na początek miernikiem przedzwonić od złącza diagnostycznego do tego RJ45 To chyba najlepsze rozwiązanie, da obraz jakie sygnały biorą udział w tym przedstawieniu. Ja stawiam że ta magiczna wtyczka to miała parami zwarte piny 3x2 tylko równie dobrze ktoś obcykany mnógł zrobić taki psikus że tylko jedna zworka jest wymagana a pozostałe to pułapka...
Jeśli to coś tobie pomoże to w załączeniu kilka kodów błędów i jak podłączyć prowizoryczny tester diodowy http://obrazki.elektroda.net/75_12376545... I jeszcze jedno w PDF
Musisz podłączyć pod dobry komputer diagnostyczny i wszystko będziesz wiedział. Mercedes odcina zasilanie czujników gdy wykryje niesprawność. Jeden niesprawny czujnik wyłącza cały układ.
witam jestem tu nowy wiec prosze o zrozumienie jesli powtarzam pytanie zakupiłem Deutz AgroStar 6.81 po wymianie oleju hydraulicznego skrzynia szarpie czy mogę i w jaki sposób wywołać automatyczną kalibracje skrzyni biegów ???
Jakie błędy wykazał komputer diagnostyczny?
Ja od siebie dodam że jeśli miałbym brać Texę ponownie czy Jaltesta, wybrałbym zdecydowanie Jaltesta do ciężarówek. Texę wziąłem dlatego że robi też osobowe i z takim pakietem kupiłem. Schematy według mnie lepiej opisane są w Jaltest. No i jedna mała rzecz, zrobiłem proste błędy w Scanii z układu klimatyzacji, Jaltest wyłapał od razu, Texa niestety...
Na 90% czujnik obrotów wału lub uszkodzona wiązka Najlepszym rozwiązaniem jest podłączenie się komputerem diagnostycznym
Do 100 zł do opel corsa d 2009 To jakieś kurła żarty ? 100 zł ? Za diagnostykę bierze się 150 zł, czyli za podłaczenie, a "gość" chce za 100 zł kupić tester. Jakbyś widział nowe buty Gucci w cenie poniżej 300 zł to daj znać. Z miejsca odpalam dla ciebie tysiacza plus koszt butów.
Może to być problem z kostką stacyjki Nie w tym samochodzie. Sprawdź napięcie ładowania akumulatora i czy po odpaleniu można połączyć się komputerem diagnostycznym z 17 instruments
Błąd sterownika gazu. Podłącz komputer diagnostyczny i odczytaj błąd.
Podłacz komputer diagnostyczny ,połącz się z airbag i się wyjaśni.
Problem z komunikacją pojawił się teraz? Czy wcześniej kontaktowałeś się z autem bez problemu? Tam nie każdy tester działa, ponieważ jest to jeszcze stary standard komunikacji szeregowej.
Problem z układem paliwowym jeśli zapaliły się dwie czerwone: stop + "silniczek". Podjedź do mechanika, podepnij pod komputer diagnostyczny i do sprawdzenia korekty wtryskiwaczy.
Obsługa przeterminowana, to pomimo możliwości kasowania z "panelu" to jest tzw. serwis płatny i tylko komputerem diagnostycznym (DAS)
Znalazłem ten sam błąd który dotyczy tylko retardera: 04219-03; IT3 jednostka sterująca po uruchomieniu sygnał nieczytelny. W tym wypadku należało by podłączyć się pod komputer diagnostyczny i prześwietlić gdzie jest problem.
Niestety w tym modelu już tylko komputer diagnostyczny mercedesa
Jezeli chcesz przeprowadzać jakikolwiek reset i następnie adaptację musisz mieć oryginalny komputer diagnostyczny Star Diagnose.
U1313 Fault: absence of communication with the ESP ECU - brak komunikacji z ESP/ABS ,ECU Komunikacja wadliwa. Czyli pewnie coś zalane lub kabelki, złącza zgniły ,przetarły się. Możesz jeszcze przejrzeć bezpieczniki i sprawdzić czy komputer diagnostyczny łączy się z wszystkimi modułami (ECU, ABS , BMS -body itp.)
Nie ma takich informacji. Musiałbyś sobie dołożyć swój wskaźnik. Wartość można odczytać tez łącząc się po OBD2 jakim komputerem diagnostycznym. Najwygodniejszy będzie OBD eleven na komórkę po Bluetooth.
Kasujesz przyciskiem i kręcisz w prawo? Jak nie pomaga, to trzeba zrobić reset inspekcji przez komputer diagnostyczny.
https://www.youtube.com/watch?v=rWyvX0BK...
Zone Alarm z suwakiem na High i szlag Cie trafi jak będziesz musiał każdej aplikacji 100 razy dziennie zezwalać na dostęp. A sniffer proszę bardzo - Commview ma 5 minutową wersję próbną. Jak wolisz patrzeć na gołe dane niż na normalne strony to popróbuj. Te 5 minut wystarczy.. Nie wiem dlaczego uważasz, że uciekają Ci jakieś dane pod pretekstem dobra...
Wyciszanie radia jest programowalne komputerem diagnostycznym.
Vectra ma swoje dni policzone. Choć jeszcze lśni nowością, ale ceny tego auta niższe niż rowerów. Bardziej w użytku Ford i Passat i tu chciałbym coś kupić dla siebie do podstawowej diagnozy. Coś może ktoś poleci? Jeśli budżet słaby to jeszcze dorzucimy co nieco ;)
Jeśli podpiąłeś wszystko z powrotem tak jak było, to błąd z powodzeniem skasujesz komputerem diagnostycznym, VCDS-em np.
Masz 3 opcje: 1) dołożyć rezystor dedykowany do LED 2) markowe diody pod can-bus 3) wyłączyć "zimną" diagnostykę tych żarówek dedykowanym do audi komputerem diagnostycznym
Cześć Przyczyn takiego zachowania może być co najmniej kilkadziesiąt. Takiego auta nie naprawia się "co koledzy o tym sądzicie" tylko po prostu podpina się komputer diagnostyczny. Chyba że naprawdę chcesz sobie powymieniać trochę części - mogę z radością w tym pomóc :) ale dobrze dla ciebie (i dla twojej kieszeni) to się najprawdopodobniej nie skończy.
Sprawdził bym na komputerze diagnostycznym jaką temp silnika na zimnym, widzi komputer samochodu. Jeśli czujnik nie pokazuje poprawnie, dawka rozruchowa może być za mała. Jak odepniesz na zapalonym silniku na zimnym, czujnik temperatury to obroty silnika się zmieniają?
Utleniony PRek na płytce wskaźnika. Regulację najlepiej wykonać z pomocą tachometru, a jeśli jest EDC to komputera diagnostycznego.
Witam. Jaki komputer lub urządzenie polecacie w rozsądnej cenie max 200€ do Peugeot 206cc i BMW X1, bo ostatnio chciałem wymienić przepustnicę, a w moim urządzeniu, które podłączyłem, nie było opcji, aby zainstalować nową przepustnicę. Pozdrawiam, Piotr
dlaczego nie mogę odpalić na spreju??? Bez podłączenia komputera diagnostycznego nie ruszysz tematu
czym powinienem się kierować aby zmienić na starą lub zostawić tą co jest? ...chyba zostało to już napisane - należy się kierować zgodnością wskazań obecnej sondy (nie sądy), czytanymi ze sterownika silnika przez interfejs/komputer diagnostyczny, ze wskazaniami analizatora spalin.
Nie jetem pewien, ale wygląda że coś się dzieje z modułem. Musisz podłączyć go pod komputer diagnostyczny.
Silniczek jest sterowany magistralą LIN, więc na początek komputer diagnostyczny i skan modułu j519 https://obrazki.elektroda.pl/7734990800_...
Zostaje Ci kontrola instalacji stacyjka-BSI oraz instalacji PSF(skrzynka bezp. pod maską) -rozrusznik, Komputer diagnostyczny masz, toteż jesteś w stanie stwierdzić co jest (oczywiśćie jeśli komputer oryginalny pod peugeota, inaczej zapomnij)
Podpiąc komputer diagnostyczny i jeździć aż zgaśnie. W tym czasie obserwować co się dzieje z ciśnieniem paliwa.
Tylko wymiana czujnika kąta skrętu ostatnio to robiłem MUSI być orginalny czujnik na Allegro za 305PLN, od sprzedawcy z największą sprzedażą tego czujnika.W tym przypadku po kasowaniu błędu przez komputer diagnostyczny układ działał jeszcze 2-3dni. Wyjęcie bezpiecznika resetuje pamięć wewętrzną sterownika EPS i niejako przywraca go do fabrycznych nastaw...
Skoro jest kontrolka to nie ma zbiornika płynu bo wspomaganie jest elektryczne. Jedyne co możesz zrobić sama to sprawdzić bezpieczniki. Jeżeli są całe to trzeba podłączyć pod komputer diagnostyczny i zobaczyć co go tam boli. Bezpieczniki będą pod maską i w kabinie po lewej stronie.
Usterka jakiegokolwiek czujnika lub elementu wykonawczego w układzie wtrysku spowoduje zapalenie się kontrolki check, bez podłączenia komputera diagnostycznego, ciężko stwierdzić co go boli
Niestety ale w Clio II(od 1998 r.) nie można wprowadzić kodu immobilajzera ręcznie. Tylko i wyłącznie przy pomocy komputera diagnostycznego. Z orginałów to NXR i Clip.
Uszkodzony czujnik obrotów daje podobne objawy, jakie opisujesz, podjedź do warsztatu samochodowego, który posiada komputer diagnostyczny i niech przeprowadzą diagnozę, może to rozwieje twoje wątpliwości.
Podpięcie pod komputer diagnostyczny pomoże . Warto sprawdzić zasilanie w konektorze 9-pin , jest on na prawym słupku w poniżej deski rozdzielczej , stamtąd przewód idzie pod nakładką progową do tyłu . Często pojawia się tam wilgoć itd. Sygnał załączenia najpierw idzie do MSF z niego do GM a po tym do sterownika ogrzewania . Sprawdź , czy można włączyć...
Hej, czy udało Ci się dojść z tym do ładu? Mam bardzo podobny problem z ECU bez problemu z całą resztą zero kontaktu, a wszystko działa. Jedynie coś się dzieje z Gateway, bo na zgaszonym nie usypia się i ciągnie z akumulatora 2A.
Maksymalna kwota 2600.
Ja też ten błąd mam tak "sucho " opisany . Masz problem z emisją spalin , może to być wina czujnika NOX w tłumiku , lub modułu wtrysku AdBlue . Trochę mało opisu, lub podepnij się pod komputer diagnostyczny i przetestuj układ.
Należy sprawdzić komputerem diagnostycznym czujniki ciśnienia, test bicia tarczy czujników ABS, a także komunikację CAN. Wydatek rzędu 150,- pozwoli zaoszczędzić kupę czasu i niepotrzebnych wydatków.
Immo nie siedzi w pompie. Jeżeli wina była by po jego stronie to samochód zapalał by na ok 1s i gasł. Przeprowadź diagnozę komputerem diagnostycznym.
Wymienić manetkę i aktywować komputerem diagnostycznym. W każdym 307 będzie działało. Na forum 206club.net znajdziesz jak przerobić manetkę.
Moja propozycja: Poszukaj kogoś z komputerem diagnostycznym, który czyta scanie i zrób jazdę próbną. Myslę że koszt nie przekroczy 200 pln i bedziesz wszystko wiedział.
Częstą usterką w Eberspacherach D2 i D4 są też same czujniki przegrzania. Po pięciu ( jak dobrze pamiętam ) wystąpieniach tego błędu następuje blokada sterownika agregatu grzewczego. Odblokowanie komputerem diagnostycznym, lub dedykowanym testerem do ogrzewań.
Taką rzecz można zrobić(prawie) tylko komputerem diagnostycznym Peugeota lub Citroena. Trzeba połączyć się z kolejnymi urządzeniami; wyświetlaczem, radiem i BSI i odpowiednio do konfiguracji sprzętowej poustawiać parametry w tych urządzeniach.
To czegoś nie rozumiem, posiadasz komputer diagnostyczny a nie potrafisz z niego korzystać..... Tomek, może gość dopiero kupił sprzęt albo ma pożyczony?? Nie ma się co denerwować.
Czy był podłączany komputer diagnostyczny? W takiej sytuacji powinien być, celem (przynajmniej) odczytu wartości sygnałów przekazywanych do ECU z czujników, bo błąd powinien być zasygnalizowany na kontrolce MIL (gdyby ECU go wykrył).
Na początek zacznij od diagnostyki za pomocą komputera diagnostycznego. Ta kontrolka może się zapalać od bardzo wielu przyczyn. Nic w ciemno nie rozbieraj ani nie podmieniaj bo możesz narobić sobie tylko zbędnej pracy i niepotrzebnych kosztów.
W starych peugeotach był montowany dodatkowy czujnik indukcyjny wykorzystywany tylko do podłączenia komputera diagnostycznego. Szukej brązowej 3-stykowej wtyczki (męskiej) nie podłączonej do niczego w okolicach głowicy.
mam tester uniwersalny z polskim oprogramowaniem, ktory potrafi obsluzyc calkiem przyzwoicie Iveco, MANy, Mercedesy. wiecej informacji pod tel. 0604 159 856
1106: Parametrization fault of digital input „X2 18/11” Trzeba znaleźć co jest na tym pinie do licznika podpięte i sprawdzić parametryzację. Temperatura to może być wina czujnika. O komunikacji zdalnie nic nie powiem. Może komputer diagnostyczny nie taki jak trzeba?
Dobrze byłoby podłączyć komputer diagnostyczny i sprawdzić live parametry czujników, miałem kiedyś tak dziwny przypadek że czujnik wysokości w jednym położeniu robił zwarcie. Wszystko było ok. do momentu wjechania w dziurę, jak zawieszenie popracowało to czujnik wchodził w uszkodzone miejsce i ECAS też pompował na max do góry. Jak masz używany ale sprawny...
Poprzez komputer diagnostyczny. Diagnoza - układ klimatyzacji.
Witam. Usiłuję naprawić skaner jak w temacie. Problem polega na tym,że nie załącza się z baterii, a z samego zasilacza automatycznie załączy się na chwilę ( ok. 2 sek.) i wyłącza się. Rozebrałem go i co dziwne jak odepnę klawiaturę od płyty głównej i resztę obudowy położę tak, że leży obok płyty głównej to po podłączeniu zasilacza skaner włącza się...
Kasowanie błędów tylko przez komputer diagnostyczny. Najlepsze świece to takie , jakie zaleca producent :D Ze świecami jak z żarówkami. Jak padła jedna to reszta pewnie za nie długo też padnie Ciekawe jak długo wytrzyma FAP po takim traktowaniu :?:
Nie podałeś więcej informacji o samochodzie ale w Daily jest możliwość wyłączenia diagnostyki świateł komputerem diagnostycznym to znaczy że sterownik nie rozpoznaje usterki, robiłem to raz gościowi który założył sobie ledy do oświetlenia tablicy rejstr. nie będziesz musiał kombinować z przeróbkami instalacji elektrycznej. Udaj się najlepiej do kogoś...
Dobry komputer diagnostyczny i sprawdzenie co widzi sterownik ECU. Potem test pompka podciśnienia z manometrem czy wartości które podaje czujnik i widzi sterownik silnika są prawidłowe. Wygląda to na problem z kabelkami niestety lubią się przecierać urywać czy jakieś zwierzątko też czasem może je przegryźć.
Hej ma ktos namiary na goscia z Kielc kto sprzedaje x431 na tablet. Bo zgubilem tel do niego.
Pewnie padły kabelki. Jak masz dostęp do komputera diagnostycznego możesz zewrzeć piny w wtyce powinien pojawić się błąd z dopiskiem zawarcie. Przy odpiętym zaś przerwa w obwodzie. Jak wiesz co to rezystor to możesz wpiąć rezystor w ramach testu we wtyczkę chyba 300 ohm dawał temperaturę 90 C.
To jest Vectra z ksenonami lub z ksenonami skrętnymi ( jak w Signum) ; jeśli na desce rozdzielczej świeci pomarańczowy piktogram świateł , to jest usterka w układzie regulacji lamp i komputer diagnostyczny ( min op- com) podpowie co jest grane.
Bardzo ładnie opisane ale wydaje się że skoro zainteresowany zamieścił zdjęcie błędu to nie ma do dyspozycji komputera diagnostycznego. W tej sytuacji trudno mu będzie naprawić usterkę chyba że zastosuje się do instrukcji serwisowej i umie kasować błędy manualnie. Poniżej zamieszczam info tego bł oraz instrukcje sprawdzenia potencjometru.
Najlepszym sposobem sprawdzenia czy działają było by podłączyć komputer diagnostyczny i wysterować wentylator/y w samochodzie i odczytać temp.cieczy chłodzącej.
MID 136 SID 70/71/72/73/74/75 Czujnik zużycia okładzin hamulcowych. W tym wypadku trzeba sprawdzić w systemie diagnostycznym pojazdu lub komputerem diagnostycznym czy wskazania grubości okładzin są właściwe. Problem twój może się okazać że okładzin już nie ma i zostały same blachy.
Jak nie masz climatronic'a to tam tego nie będzie. Możesz podciągnąć z licznika: pin 25 kostki niebieskiej, kolor zielono-niebieski. Podłączenie lub nie podłączenie K-bus nie ma wpływu na działanie radia, służy jedynie do diagnozy (możliwość połączenie się z radiem komputerem diagnostycznym).
Czy da się wysterować z komputera diagnostycznego opuszczanie i podnoszenie szyby drzwi kierowcy ? Czy w stanach w UCH widać wciśnięty przełącznik góra dół ? Wg. mnie jeśli nie było wcześniej szyb to prawdopodobnie będzie brakowało jakiegoś zasilania do UCH dla przekaźnika wykonawczego sterowania szybą kierowcy . Złącze szare 16 pinowe w UCH - PIN 8...
To tzw. "check engine" czyli system zarejestrował jakieś błędy, konieczne trzeba się udać do kogoś kto posiada komputer diagnostyczny w celu odczytania tych błędów i dalsze postępowanie zależy co tam odczytacie. I jeszcze mała korepetycja Kolory kontrolek w samochodach mają takie samo znaczenie jak w sygnalizacji na skrzyżowaniach czyli: zielone - jedź...
Proponuję podłączyć komputer diagnostyczny i sprawdzić parametry pracy sondy lambda. Po rozgrzaniu silnika komputer wylicza dawkę paliwa na podstawie parametrów z sondy lambda. Bardzo możliwe, że sonda zawiesiła się w pozycji mieszanki ubogiej i nie można uruchomić silnika ponieważ silnik otrzymuje za mało paliwa.
Komputerem diagnostycznym
Po odpięciu czujnik temperatury płynu chłodzącego sterownik silnika powinien pokazywać -40 st.C. ( chyba że się mylę). W komputerach diagnostycznych są takie pomocne komendy np. włączenie przekaźnika świec żarowych i można zobaczyć czy podaje napięcie, albo można zobaczyć stany czy przekaźnik jest włączony . Co z tymi rzeczami :?:
Czasami zdarza się, że błędy czujnika wału korbowego nie są zapamiętywane. W momencie jak kręcisz rozrusznikiem a nie chce zapalić musisz spojrzeć na odczyt obrotów na komputerze diagnostycznym. Jeśli obroty będzie pokazywać poprawnie tzn. że przyczyna jest inna a jeśli nie będzie pokazywać to masz winnego.
Był podłączany komputer diagnostyczny w celu pokazania błędów?
Silnik zgasł i już nie odpalił. Komputer diagnostyczny wykazał błędy i po wymianie czujnika cisnienia było wszystko ok. Po paru dniach eksploatacji silnik zgasł i już ie chciał odpalić. Wymieniłem sterownik z wgranymi wszystkimi danymi ze starego.Teraz komputer diagnostyczny nie widzi ECU ani UCH.Przejrzałm cała wiązkę,bezpieczniki i nic.Auto stoi i...
Mozna go legalnie w warsztacie używać?
Jeżeli wykluczysz stykologię ( standardowa choroba renault) czyli sprawdź złączki od: Czujnika położenia wału, położenia przepustnicy, przepływomierza i stu innych miejsc w tym silniku to sprawdź jeszcze szczelność układu dolotowego. Mam nadzieję, ze jakby komputer sterujący silnika podawał jakieś informacje to byś napisał. Jednak najlepszym rozwiązaniem...
Nie mogę policzyć się komputerem diagnostycznym Musisz użyć komputera diagnostycznego, który obsługuje tego typu sterownik!
Sprawdzilem zamiennik do tego numeru ... nowsza wersja to 81.25935.6843 MAN okresla to jako sterownik ABS KB3-AL/2 , montowany w autach L / M 2000 z napedem 2x4 . Pamietaj ,ze zmieniajac sterownik niezawsze beda pasowaly parametry zaprogramowane w pamieci , przy zmianie najlepiej podlaczyc auto pod komputer diagnostyczny.
Witam Jedną z opcji komputera diagnostycznego BOsch kts 550 jest odczytywanie faktycznego stanu licznika. Jeśli masz w mercusiu gniazdo 16 stykowe to jest szansa na odczytanie czegoś takiego. Opcja odczytu nie jest jednak dostępna we wszystkich modelach także pewności nie ma. Miałem kiedyś wersję testową tego programu i np w LandRover Freelander opcja...
Da się w trybie testu elementów wykonawczych włączyć światła z komputera diagnostycznego?
Witam. Problem wyglada tak samochod podłączam pod komputer i później nie mogę go zgasić za pierwszym razem nie wywołało to podejrzeń u mnie, ale gdy poraz drugi sytuacja miała miejsce u innego mechanika to wydaje się dziwne. Sam nie mam pojęcia co to może być, gdyby ktoś mógł doradzić coś
Gdyby była przerwa, to po zwarciu pinów we wtyczce nie wskazywało by w komputerze diagnostycznym zero om.
Widzę że bardzo interesuje Cię ten reset. Tylko tyle że Twoje rady na nic komuś kto nie ma komputera diagnostycznego oraz nie wie jak sprawdzić "wydatek pompy". Do filtra paliwa też powinien mieć kanał, chyba że lubi listopadową glebę. Ja zaproponowałem sprawdzenie lambdy a to nic nie kosztuje. Kawałek miernika chyba w domu ma. Gdy sonda będzie ok,...
Najpewniej jest odczytać kody błędów, a nie mieć możliwość odczytania tylko ich opisów. Błędy sugerują usterkę komputera silnika, masz nawet napisane "przetwornik analogowo-cyfrowy który jest w sterowniku silnika. Pojedź na lepszy komputer diagnostyczny (KTS, Lexia, Gutman itp) i się upewnij jakie są błędy i napisz. Na 99.99999999 % masz uszkodzony...
na pewno na trzecim ? bo jeżeli na drugim to włącza się tak zwany bieg awaryjny - można na nim dojechać do servisu, itp, ale radziłbym go za bardzo nie używać - na pewno doprowadzi to do poważniejszego uszkodzenia skrzyni Włączanie się biegu awaryjnego może być spowodowane mnóstwem przyczyn - najlepiej zrobisz jak podłączysz auto pod komputer diagnostyczny...
komputer diagnostyczny diagnostyczny komputer najlepszy skaner diagnostyczny
alpine kostka pendrive zniknął dobrać wyłącznik nadprądowy
płyta główna viessmann mikser niewiadów
Kompresja w silniku Renault Master 2.3 dCi: wartości i problemy Formatowanie i wgrywanie systemu na Huawei AGS2-W09 przez fastboot