Największe podciśnienie w kolektorze jest na biegu jałowym i podczas hamowania silnikiem. Jednakże przy twardych uszczelniaczach czasem jest tak że silnik pracujący na biegu jałowym w miarę nie kopci ale po dodaniu gazu puszcza dumą . Bez zdjęcia czapki się nie obejdzie.
Trzeba wpiąć wakuometr w główne podciśnienie ale to nie to bo jak widać od dołu ciągnie więc jak dobrze pamiętam wtedy jest największe zapotrzebowanie na podciśnienie a z chwilą coraz większego ładowania turbiny zawór n75 podciśnienie zmniejsza ma gruszkę. Może turbina nie domaga lub masz zapieczoną geometrię i nie działa w pełnym zakresie.
Rozbawiłeś mnie . Że zacytuję kwestię z jednego znanego filmu:"poznać głupiego, po śmiechu jego". To Forest Gump bodaj. A działa to na prostej zasadzie - im większe obroty silnika tym większe podciśnienie występuje w filtrze powietrza bądź gardzieli gaźnika. Jeżeli silnik będzie chodził na określonych obrotach podciśnienie będzie miało określoną wartość....
Zamieszczam rysunki. Są one "prymitywne" lecz tutaj chodzi o brak czasu. Pogoda słoneczna 32 stopnie i mam troche strach co tam się dzieje do góry :P. W rysunkach podałem mniej więcej metry oraz wysokości jak idzie instalacja. Ze względu na różne czynniki w domu tak to wygląda. Podpowiedzcie mi czy zastosować gdzieś jeszcze odpowietrznik? Jak dobrać...
Jest jeszcze jeden sposób (dalej twierdzę że do spawu silnik się rozbiera!! ). Nie jestem zwolennikiem tego systemu , ale dwa razy uszczelniałem podobne wycieki . Czyścimy blok , grzejemy silnik tak aby reszta pyłu została wypłukana z mikro kanalików .Studzimy silnik , spuszczamy płyn chłodzący . Odkręcamy węże od silnika , blokujemy wloty płynu chłodzącego...
Odpływy to największe barachło na rynku, po taniości. Niestety takie zastałem (sam nauczony doświadczeniami z mieszkania w bloku kupił bym kombinowane mokro/suche) https://obrazki.elektroda.pl/4960994600_... Wysokość slupa wody to około 28mm, na starcie, po około 5 min robi się 20, jak spadnie do 10 to kończy się uszczelka wodna.. Początkowo...
Największe podciśnienie robi agregat na 600a. Układ musi być szczelny, agregat sprawny.
Autorskie to tam mogą być jedynie przeróbki, masz dwie opcje, K-jetronic lub Ke-jetronic. Oba systemy boscha, pierwszy sterowany mechanicznie, drugi z elektronicznym członem adaptacyjnym. D-jetronic nie występował w w-123. Oba systemy działają w oparciu o pomiar przepływu powietrza, więc największe bolączki to nieszczelności pomiędzy przepływomierzem...
Dysza jest przed przepustnicą i podciśnienie wzrasta wraz z jej otwarciem . Gdyby dysza była przed przepustnicą lub gaźnikiem po odjęciu gazu miałbyś największe zasysanie wody . Dodano po 2 Przepraszam pomyłka gdybyś umieścil dysze za przepustnicą czyli od strony silnika po jej zamknięciu jest największe podciśnienie.
Największe podciśnienie jest gdy przy wysokoch obrotach zdejmiemy nogę z gazu i przy hamowaniu silnikiem. Przy ustalonych wolnych podciśnienie nieco maleje
Co do zapłonu czy wiesz że "podcisnieniowy przyspieszacz zapłonu" działa tak że kiedy zamknieta przepustnica to zapłon jest przyspieszany bo jest podciśnienie w kolektorze a kiedy wciskasz "pełny gaz" to podciśnienie spada i zapłon jest cofany(przydałby się czujnik podciśnienia)? Bynajmniej. Zależność jest odwrotna - im większe obroty tym większe wyprzedzenie...
Rozumiem że przez 'siłę wydmuchu' rozumiesz ilość powietrza jakie będzie przepływać (w m3/h) - a Ty chcesz mieć jak najwięcej tych metrów sześciennych? Czy 'siła wydmuchu' to jak największe podciśnienie w środku? Moja rada - użyj innych wentylatorów.
W jednostce czasu tak. Ale przecież wskazania wakuometru są skorelowane z otwarciem przepustnicy. Największe podciśnienie masz przy zamkniętej. Te wskazania to w zasadzie położenie pedału gazu - trochę zmienione przez charakterystykę przepustnicy, one niewiele wnoszą. Istotny jest iloczyn podciśnienia i prędkości obrotowej wału korbowego. Odmienna kwestia...
Te pojemniki z tuszem HP można napełniać strzykawką tuszami z butelki i wtedy jest bardzo tanio. Jedyne o co trzeba zadbać to o to by głowice nie wyschły. Sam tak robię, co parę lat kupuję oryginalne największe pojemniki i nabijam systematycznie strzykawką. Urządzenie wielofunkcyjne PSC1510. Tani tusz w butelkach na allegro. Pytanie czy w przypadku...
W mojej rozlutownicy kończy się pompa podciśnieniowa. Oryginalnej nie kupię, bo to wyrób japoński, od lat bez szans do kupienia ( sprawdzałem, pisałem do producenta jak jeszcze istniał). Szukam pompki podciśnieniowej - najlepiej w cenie do 200 zł. Zasilanie bez znaczenia, ważna wydajność i max. podciśnienie jakie jest w stanie wytworzyć. Najlepiej wykorzystać...
Wentylatory w budzie mam ustawione na 800rpm , nie lubie jak komputer wyje jak odkurzacz Ustaw ten na tylnej ściance na największe obroty, ale w granicach niesłyszalności. Zrób podciśnienie wewnątrz. Ten na topie wyłącz. Niech ten tylni wyciągnie wszystko.
Kolego, ta marchewa to niedrożność f. paliwa. Przy filtrze jest czujnik który się zwiera (albo rozwiera ?) przy większym podciśnieniu. Zakładam że filtr jest nowy, zdejmij szybkozłączki ze smoka, zdemontuj smok, sprawdź, przedmuchaj, musi tam coś być.
Sprawdzałeś, czy gruszka po odpaleniu silnika sciąga sztangę? ( ogólnie, czy jest ruch) W jakim celu to sprawdzenie? Przecież widać po logu że ładuje więcej niż ma ładować. Po odpaleniu gruszka ma zaciągać na maksa czyli tak by doładowanie było największe więc mu na 100% to działa. Widać w logu że sterownik każe N75 odciąć podawanie podciśnienia a...
Ciśnienie w kolektorze po naprawie wężyka jest dobre - 380hPa. Prawidłowe wartości są w zakresie 340-390hPa. Na tym pierwszym zdjęciu ciężko było ocenić, bo silnik był zimny. Zwracam uwagę, że to nie jest podciśnienie tylko ciśnienie bezwzględne. Tam nie ma czujnika ciśnienia atmosferycznego, więc nie da się dokładnie określić podciśnienia, ale jest...
Mała dygresja na temat padniętych uszczelniaczy zaworów. Przy padniętych uszczelniaczach zaworów ssących olej jest zasysany do kanałów ssących w czasie pracy silnika, a szczególnie intensywnie na wolnych obrotach, gdy podciśnienie w kolektorze ssącym jest największe (stąd błękitny dymek przy zmianie biegów). Przy zaworach wydechowych raczej spaliny...
mam,miałem podobny problem ,jest już lepiej z odpalaniem zimnego silnika.Wymieniłem membrankę gazową ale nie pomogło,stara była jeszcze całkiem miękka co wpływa że podciśnienie ją szybciej ugnie i odetka kanał gazowy na którym jest dźwignia połączona z membraną regulowana także za pomocą czarnego pokrętła,wkręcając go usztywniasz membranę co powoduje...
Czyli teoria z internetu jest nieprawdziwa, że tymi silnikami należy jeździć z dużymi obrotami a czasami nawet przegonić auto z maksymalnymi obrotami w celu przeczyszczenia turbiny?. Z tego co koledzy piszecie to wystarczą obroty przy których jest największe doładowanie i moment obrotowy bo wtedy łopatki mają już swoje maksymalne odchylenie (jakieś...
Witam. Mam pytanie mocno z pogranicza elektryki, automatyki, elektroniki i mechaniki (nieźle jak na pierwszy post). Mam nadzieję, że wybrałem odpowiedni dział forum. Otóż w moim Chevelle silnik generuje dosyć niskie podciśnienie i mam problem ze wspomaganiem hamulca. Osiągam około 11 inHg (ok. 0,04MBar) podczas gdy producenci serw zalecają minimum 16-18...
Nic nadzwyczajnego. Moda na mordowanie przez policję przypadkowych ludzi przyszła z USA. Tam też ichnia prokurwatura nie widzi nic nagannego w tym, że policjant strzela w plecy człowiekowi który idzie spokojnie ulicą ze słuchawkami na uszach. Natomiast społeczeństwo nie jest tam tak obojętne na bandyckie działania. Proponuję podobne osądy zachować...
Witam, Silnik X16SZ. Opis problemu. Silnik rozgrzany. Błędy skasowane. Podczas jazdy pod długą górę (czytaj duże obciążenie silnkika przez dłuższy czas ok 30sec) przy znacznie wciśniętym pedale gazu zapala się kontrolka uszkodzenia silnika (żółta). Prędkość jazdy ok 60 km/h, bieg 4. Nie słychać aby silnik spalał stukowo. W momencie zapalenia kontrolki...
Niższe napięcie pojawia się chwilowo przy schodzeniu z obrotów na zamkniętej przepustnicy. Widocznie większe podciśnienie powoduje takie ustawienie ośki, która w tej pozycji ma luz. Prawdopodobnie chodzi o wytartą klapę przepustnicy przy ośce i luz poosiowy.
Od trzech lat robię tak jak napisałem i nie dotykałem gaźnika. Ewidentnie po długim postoju jest jakiś problem z zassaniem mieszanki do cylindra bo świeca jest sucha. Mam taką teorię, że te kilka strzałów z samostartu i większe obroty niż z rozrusznika powoduje większe podciśnienie w dolocie i jak już zaciągnie to pracuje stabilnie.
Zużyta wakupompa, powinna dużo szybciej odtwarzać podciśnienie po hamowaniu
1,5V na biegu jałowym 51pin ECU, 1,2V przy 2000orb/min. To ile obrotów wedle Ciebie jest na biegu jałowym? 2500? Ja zawsze myślałem że czym mniejsze ciśnienie w kolektorze (większe podciśnienie) tym mniejsze napięcie na czujniku. 5V to okolice ciśnienia atmosferycznego, czym ciśnienie bliżej 0bar tym napięcie niższe. Czym bardziej uchylisz przepustnice...
Ta gumowa membrana jest częścią pompki paliwowej ,to duże wybrzuszenie to membrana pompki a te dwa małe wycięcia to zaworki jak ta guma jest sztywna szczególnie na zaworkach to nie będzie ci ciągnąc paliwa .dlatego Na saniu zapali bo jest większe podciśnienie i paliwo pociągnie ze zbiornika ale bez sania to już nie da rady bo pewnie zaworki nie uszczelniają...
Zawór od gruchy jest dobry ? Jak będzie puszczał większe podciśnienie to będzie przeładowywać turbinę
Witam mam pytanie co moze byc przyczyna duzego podcisnienia w zbiorniku paliwa
Hej, do tego slużą wentylatory bocznokanałowe. Duza wydajność przy względnie dużym podciśnieniu. Na allegro jest sporo używanych. Leszek
prędkość obrotowa nie ma znaczenia na moc minimalna. Od prędkości obrotowej wentylatora, zależy podciśnienie, które reguluje ilość gazu podawaną z zespołu gazowego. Im większe obroty, tym większe podciśnienie,tym więcej gazu wędruje do mieszalnika i palnika.
Też miałem taki problem. I tak sobie wykombinowałem... Zamontowałem trójnik a na nim zawór kulowy, do tego zbiornik na wodę. Teraz, żeby zalać pompę wystarczy, że naleję wody do zbiornika i odkręcę zawór. Potem zakrecam zawór i włączam pompę. Jeśli nie zaskoczy od razu to przy pracującej pompie odkręcam zawór i pozwalam jej zaciagnąć wodę z mojego zbiornika,...
Spadek ciśnienia jest stopniowy trwa 2-3 miesiące Z opisu wynika, że są długie przerwy w poborze wody. Przy tak dużym podciśnieniu problemem może być dyfuzja powietrza przez ścianki rury (o ile jest z tworzywa sztucznego).
UU słabiutko ,albo pompa albo coś jest dziurawe (pobiera za dużo podciśnienia).
Nie, laboratoryjny. Tylko coś dziwnie wyniki wychodzą i nie wiadomo, czy pompa nie wytwarza zbyt dużego podciśnienia, a nie ma jak sprawdzić jej parametrów, bo starsza jest. Napisałam do producenta. Może się ulituje.
Prosta fizyka się kłania. Im większe ciśnienie wypływu wody, tym ta woda większe będzie generować podciśnienie na instalacji a co za tym idzie bulgotanie w kolankach (zasysa z nich wodę). Efektem ubocznym jak wyssa cała wodę będzie smród. Ale nie szukał bym od tej strony, sprawdź najpierw czy prawidłowe pochylenie tego odpływu załatwi sprawę i przestanie...
Witam Peugeot 307 1.4 benzyna 2007r na zmiennych faz rozrządu przebieg 130tys Problem polega na zbyt dużym podciśnieniu w kolektorze dolotowym przez co obroty falują a jak auto jest zimne to szarpie przerywa czasem zgaśnie ale tylko na zimnym silniku na ciepłym jest normalnie, minimalnie obroty czasem przyfaluja Sprawdzony kolektor na szczelność dymiarka...
to nie świadczy o tym, po prostu może zużywać za dużo podciśnienia a vacu robić go za mało, teraz trzeba tylko to sprawdzić
filtry klasy 3-4(nawet one zabrudzone, przy dużym przepływie potrafią wytworzyć spore podciśnienie), Wszystko fajnie tylko filtry żadnego podciśnienia nie potrafią wytworzyć... To wentylator wytwarza większe podciśnienie bo pracuje w innym punkcie charakterystyki - przy mniejszym przepływie. O ile w ogóle jakiś przepływ jest gdy filtry są bardzo brudne......
Nowy presostat dobrze podłączony? Puść cwu, odepnij wężyk od wentylatora i zassij powietrze ustami (wytworzysz wtedy większe podciśnienie) i sprawdź czy odpali. Jeśli odpali to niema siły: wentylator lub komin. Jak nieodpadli to prawdopodobnie elektronika.
Wydaje mi się, że przy wtrysku podciśnienie ma minimalny wpływ na spalanie, choć mogę się mylić. Przy zwykłym gaźniku podciśnienie ma największy wpływ, czyli im większe podciśnienie tym mniej ekonomiczna jazda.
Odnośnie tych podciśnień, słyszałem że mają duży związek z pracą skrzyni biegów(?) Na przykładzie passata B5 fl 2005r. Może tutaj jest jakiś problem skoro jest jakaś zmiana?
Skoro egr działa prawidłowo, to raczej nie vacum. Jeśli turbo rzeczywiście jest wyczyszczone jak się należy to pozostaje zawór n75, wężyki podciśnienia, lub gruszka turbo. Jednak tu przeładowuje, co wskazuje na zapieczone kierownice. Podmień n18 z n75 to da nam światło na to co tam się dzieje. Dla porównania sciaglismy z kolegą u niego w audi a4 b5...
Dmuchanie czy zasysanie nie ma znaczenia gruszka musi być szczelna. Pompa podciśnienia nie jest dużą i ma małą wydajność. Do tego wydajność zależy od obrotów (w tym przypadku) wałka rozrządu a więc z połową obrotów wału. Niewielka dziura i podciśnienia spada do poziomu takiego iż nie jest w stanie wysterować turbo jak i EGR ( wysokie wysterowanie N75...
Sprawdz go w temp. w której masz problemy Nawet podpiąłem dodatkowy zbiornik (przerobiona duża strzykawka specjalna na takie okazje) podciśnienie jest ok otwiera czy na zimnym czy na ciepłym szczerze to nawet kranik podciśnieniowy nie wymaga dużego podciśnienia żeby się otworzył.
W instrukcji jest charakterystyka tego regulatora i kąt wyprzedzenia rośnie wraz ze wzrostem podciśnienia więc na obrotach jałowych powinno być największe podciśnienie. Przynajmniej mi się tak wydaje.
Jak dla mnie potrzebujesz większego podciśnienia niż masz obecnie, zatem sugeruję połączenie turbin jedna za drugą.
największe wynalazki największe głosniki największe awarie energetyczne
programowanie central alarmowych schemat myszki bateria tablet ładować kiano
wyświetlacz sonel wyświetlacz sonel
Skład filtra odwadniacza typu FCH0 Gazy w filtrze odwadniaczu typu Fch0