hmm..jesli nie ubywa plynu chlodniczego i nie przybywa oleju to nie koniecznie oznacza uszczelke pod glowica. Tak maja auta, ktora sa eksploatowane na krotkich odcinkach bez osiad\gniecia optymalnej temperatury. Czyszczenie korka i zmiana oleju. W lato nie powinno byc tego problemu. Drugie poytanie- hmm...w bagazniku, zasilanie z kabla swiatel cofania.
witam,uzupelnij plyn do poziomu jaki powinien byc /oznaczenie kalt -zimny/, a nasteonie rozgrzej silnik i zobaczysz czy ubywa plynu pod samochodem/po wlaczeniu wentylatora tj uzyskaniu odpowiedniego nadcisnienia/, to,ze plyn wciaga po rozgrzaniu jest prawidlowe bo otwiera sie termostat i uzupelnia sie plyn, jezeli tak sie stanie to wylacz silnik i powoli...
Normą jest że jak jeździ się na krótkich odcinkach to pod korkiem oleju zbiera się nalot, czy nawet maź.
Witam mam następujący problem z tym silnikiem otóż troche się poci nie wiem od czego to może być uszczelka , płynu chłodniczego nie dolewałem z 8 miesięcy i nic od tej pory nie ubyło dlatego staram się wykluczyć uszczelkę pod głowicą ale z drugiej strony zauważyłem że z rury wydechowej lecą kropelki wody i na korku od wlewu oleju był biały nalot. Dlatego...
Czyli to ta lepsza opcja:) wytrzyj i nie przejmuj się. Byle do lata:) pozdr
Kopci na biała po odpaleniu na zimnym lub podczas jazdy? Zobacz czy na korku wlewu oleju nie ma żółtego-kawowego nalotu
to proste nie mysl nawet o castrolu reklama to sciema ja na castrolu mialen bialy nalot zima na korku wlewu oleju a po wlaniu mobila wszystko wrocilo do normy wniosek jest prosty pozatym na mobilu ciszej pracuje silnik To ze miales bialy nalot na korku to nie swiadczy o zlym oleju. Tak sie dzieje jak jezdzisz w miescie na krotkich odcinkach, silnik...
Niekoniecznie od razu uszczelka pod głowicą! Sprawdź chłodnicę i wszystkie węże czy nie ma gdzieś wycieku! Gdyby to była uszczelka to miałbyś ślady wody w oleju, nalot na korku wlewu oleju, płym chłodniczy chodzl by góra-dół. Więc sprawdź to co powyżej!
Jak poleci uszczelka pod głowicą, to wodę znajdziesz albo w oleju /biały nalot na korku oleju/ albo w spalinach. Uruchom silnik i sprawdź czy nie masz bąbli powietrza w zbiorniku wyrównawczym. Para wodna z tłumika po przejechaniu krótkiego odcinka nie jest niczym nadzwyczajnym. Ale wydobywająca się w dużych ilościach, po przejechaniu powyżej 10km i...
Cześć. Biały nalot na korku oleju często jest wynikiem nie dogrzanego silnika jest to normalne zjawisko kiedy temperatura otoczenia spada a samochód porusza się na krótkich odcinkach. Jakie są objawy obroty falują czy nie pracuje na wszystkie cylindry ?
Maż w zbiorniku wyrównawczym świadczy o przedostaniu się do układu chłodzenia oleju , najpewniej przez uszkodzenie uszczelki pod głowicą.Jeżeli taki nalot jest również na korku oleju to jest to.
Sprawdź czy nie pobiera ci płynu chłodniczego , może być walnięta głowica . Ewentualnie uszczelka pod głowicą . Odkrec korek od oleju zobacz czy nie ma nalotu na korku taki żółty syf. Itd..
dam ci radę jeśli nie wiadomo co to zaczynaj od tanich rzeczy ... to sa wlasnie te "tansze" rzeczy , coprawda mogloby to byc potwierdzone wczesniejsza drobazgiowa diagnoza ,ktorej raczej w tym przypadku widocznie nie mozna wykonac ....lecz nagrzewnica to ta tansza wersja usterki ;) . Co z zaworem "bypass" nagrzewnicy , znajduje sie na prawej ramie...
Nic strasznego ci się nie dzieje kolego,poprostu ja zrobisz sobie dłuższe przejażdżki i motor bedzie lepiej dogrzany to tego nalotu bedzie napewno mniej,a pozatym niewiem jaki olej masz tam nalany,wiadomo ze te z niższej półki do prymusów nienależą
koledzy ja sprawdzilem tylko filtr powietrza i jest czysciutki na korku od oleju tez nie ma bialego nalotu tak jak i na korku od plynu chlodniczego a oleju mi znika na okolo 100 kilometrow jakies od 0,5 do 1 litra
Jakie trasy pokonujesz ? Krótkie czy długie . Może mało jeździsz i woda powstała w procesie spalania nie zdąży odparować i z stąd ten dym oraz pod korkiem oleju nalot niczym majonez
Wyczyściłem odme zamarzła ta puszka wypłukałem wszystko gorącą wodą później wrzątkiem wyleciało mnóstwo glutów. Przy okazji znalzłem dziurę gdzie mógł ciągnąć lewe powietrze. Miskę olejową podgrzałem elektryczną kuchenką turystyczną :) Po odpaleniu wszystko jest ok silnik zagrzałem. Robię krótkie odcinki na LPG. Na przyszłość pewnie będę musiał co jakiś...
to chyba bedzie jednak uszczelka pod głowicą. Ubywa mi płynu w zbiorniczku i tak jakby przybyło oleju, chociaż jest czysty nie ma żadnych nalotów na korku od oleju na bagnecie. wczoraj odpowietrzałem układ tzn. odkręciłem korek zbiorniczka wyrównawczego ogrzewanie na full i nic nie pomogło dalej bulgocze. a po tym wszystkim jak odpaliłem silnik to z...
sprawdz tak jak mowilem swiece i WN mozesz sie tez zapytac czy jest cos takiego jak zestaw naprawczy pompy paliwa i zainstalowac sobie. czasami problemy z odpaleniem moga rowniez byc przez walnieta uszczelke pod glowa bo wtedy w komorach spalania jest woda i ciezko sie odpala, sprawdz czy nie masz pod korkiem wlewu oleju bialego nalotu (takiej mazi)...
to masz to samo co ja tylko we wczesnym stadium. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic29... napoczatku tylko syczenie pozniej zacznie ci stare przewody rozwalac a jak wymienisz to nowe sie beda wysuwac spod obejm, nastepnie bialy nalot na korku oleju i wkoncu olej w plynie chlodniczym. syczenie jest spowodowane nadmiernym cisnieniem w ukladzie...
Zmierz ciśnienie sprężania, będziesz wszystko wiedział. Jak cylinder porysowany to i ciśnienie niższe. Biały nalot na korku wlewu oleju to emulsja z pary wodnej. Albo mało jeździsz (na krótkich odcinkach), albo tego płynu w układzie chłodzenia jednak ubywa. Nie ma to nic wspólnego z LPG.
A mocno dmucha z korka wlewu oleju jak jest odkręcony? Może wydmuchało uszczelkę i sprężania nie ma, idzie do komory olejowej i stąd duży wyciek oleju pod uszczelką zaworów. Fakt że to byłoby ciekawe, że idzie tylko na zewnątrz, pomijając kanały wodne, ale może coś tam idzie tylko nie sprawdziłeś. Zobacz czy nie ma oleju w płynie chłodzącym albo płynu...
Ewentualnie sprawdź też czy wybija ciśnienie czynnik w zbiorniczku wyrównawczym i czy pod korkiem oleju nie wytwarza się dziwny nalot.
Wymieniłem ten filterek w silniku i d... Zaciekawiony przejechałem się nim pare kilometrów i na wyłaczonym silniku sprawdziłem korek od oleju... biały nalot dosłownie na łyżeczce na korku i śmierdzi spalinami. Jednak głowica do roboty?
Witam! Coś chyba nie tak z moim Oplem (Corsa B 1993 r. C14NZ, gaz, Przebieg 280 tys.). Podczas jazdy w mieście, w korkach temperatura dochodzi do ok 96-97 stopni i włącza się wentylator chłodnicy. Tyle tylko, że temp. zamiast spadać to rośnie, nawet do 102-103 stopni. I tak zostaje. Zauważyłem, że ubyło troszkę płynu w chłodnicy. Na gorącym silniku...
jesli maź przy korku wlewowym nie ma się co przejmować to normalne przy jeździe na krótkich odcinkach, jeśli na bagnecie olej jest białawy duże prawdopodobieństwo że bierze płyn chłodniczy duża szansa że uszczelka wykręć świece i sprawdź cze są słodkie płyn jest słodki i może to coś naprowadzić Kup do tego kawę i śmietankę - zaoszczędzisz na cukrze....
Jesli padła uszczelka to wymiana połączona z planowaniem głowicy i wymiana płynu i oleju .Wszystko zależy jakie ubytki.Ocena możliwa po rozebraniu.Nie powinno to tak wiele kosztować.Sprawdź czy pod korkiem wlewu oleju jest taki biały nalot jak masło.
mam audi 80 b42,0 silnik abt z 93r.i mam problem z silnikiem.Ostatnio zauważyłem że ubywa mi płynu chłodzącego spowodowanego prawdopodobnie wydmuchaniem po raz kolejny uszczelki pod głowicą(lewa górna strona-po raz 3 w tym samym miejscu,ostatnio 2mies.temu)podejrzewam pęknięty blok.Oczywiście nalot na korku wlewu oleju i bagnecie.Poziom oleju na bagnecie...
Witam. Auto jak w temacie opel signum 3.2 V6 200tys nalotu. Pod korkiem wlewu oleju robi sie mleko, kakao, jakiś dziwny gesty osad. Dziennie autem robię 20km do pracy po 10 w jedną stronę. Płynu nie ubywa ani grama wskaźnik temperatury nie widziałem żeby pokazał 90 stopni chyba że pojadę dalej to pokazuje 90 i spada do 80. Robiłem test co2 z allegro...
Witam Nagle auto nie trzyma obrotów na biegu jałowym, silnik 2,8 V6 automat, świece czarny nalot zmienione na nowe, korek oleju czysty, płyn chłodniczy ok. Jak dodam gazu, to czasami tworzy się wystrzał. Proszę o jakieś sugestie, bo na mechanika długo się czeka. [youtube]https://youtu.be/fJRJCQNY7jA[/y...
Gdyby to byla uszczelka pod glowic Giento zauwazyl by spadek mocy silnika (nizsze sprezanie na jednym cylindrze), ewentualnie ubytek plynu chlodzacego, jezeli ma korek w chlodnicy to takze oleiste plamy w plynie, oraz pocacy sie korek olejowy (pod korkiem oleju gromadzi sie bialawy nalot wraz z kroplami plynu )
Witam wszystkich. Mam nastepujacy problem. Od jakiegos czasu padaja mi przewody z ukladu chlodzenia juz wymienilem praktycznie wszystkie. 2 razy juz go przegrzalem, wczoraj wymienilem chlodnice i wszystko bylo by ok gdyby nie ogromne cisnienie w ukladzie chlodzenia. Nawet jak autko jest zimne i chwile popracuje to juz slychac syczenie spod korka zbiorniczka...
Witam Pojawil mi sie brazowy nalot na korku od plynu chlodniczego obserwuje caly czas wody nie ubywa w zbiorniczku plyn jest czysty w miare podcisnienie sie zadne nie robi w ukladzie chlodzenia oleju trzyma stan auto ma moc i idzie jak wsciekle jakies pomysly ? Uszcelka pod glowica ?
Siema słuchajcie, kupiliśmy Seata Leona 1.8T 180KM. Dziwna sytuacja, bo znika płyn chłodniczy i olej, ale nie ma wycieków i stan oleju też nie rośnie. Pod korkiem oleju jest taki charakterystyczny żółty nalot ale samochód nie traci mocy, temperatura też okey, nie dymi. Panowie co to może być, nie wygląda to na uszczelkę pod głowicą, gdzie jeszcze może...
Obaj goście mają racje .Jak już założysz silniczek krokowy to przejeż się kilkadziesiąt kilosów na dziewczynki a zobaczysz że nalot z korka zniknie . Powodzenia
1. Oglądałem wałek rozrządu. Tam są takie krzywki co do których wiem, że sterują pracą zaworów. Jedna z tych krzywek jest brzydka tzn. ma takie zadziory na krawędziach. Czasem - nie zawsze, ale czasem silnik wydaje taki dźwięk, trochę jak stary diesel - typowe klek, klek, klek. Pojawia się taki dźwięk szczególnie często zaraz po zapaleniu silnika lub...
Objawy wskazują na uszczelkę pod głowicą. Olej dostaje się do płynu chłodzącego. Na korku od płynu chłodzącego zbiera się nalot, płyn zmienia kolor pod wpływem oleju (ciemnieje).
Ciekawe że na dolocie jest tyle mułu, pewnie wszystko wali przez odmę a turbo podaje dalej aż do cylindra. Dlatego nie widać wycieków. Jak sprawdziłeś czy w oleju jest płyn, chyba nie miarką oleju... Najlepiej zlej olej z silnika do czystego pojemnika, żeby ewentualnie go wykorzystać ponownie. Jak płyn będzie szedł do oleju to będzie na dnie miski olejowej...
Mam forda fieste 1.3. Od dłuższego czasu nie włącza mi się wentylator. Ubywa mi co jakiś czas płynu chłodzącego. Pod korkiem wlewu oleju zbiera się nalot biały. Temperatura dochodzi do 1/3 wartości wskaźnika i dalej nie chce iść. Co to może być?? Jeszcze jedno, przy przyśpieszeniu strasznie się zamula. Tzn, mozolnie przyśpiesza, nie ma powera. Poradźcie...
Biały nalot w silniku w zimie jest normalna sprawa. Para nie osiada w postaci tego białego osadu. Olej nie ma wpływu na to Dodano po 1 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=8...
Biorąc pod uwagę nalot na korku - ciecz chłodząca, biorąc pod uwagę że olej zalatuje benzyną - pierścienie tłokowe.
Witam! Mam problem z T5 2.5 TDI pokazał się olej w zbiorniczku. Na początek sprawdzona chłodniczka oleju jest OK. Następnie wymieniona pompa wody na nową, po tej wymianie raz przepłukałem układ wodą z ludwikiem, niby trochę lepiej ale jeszcze pojawiły się plamki oleju , przepłukałem jeszcze raz niestety dalej pojawiają się po rozgrzaniu plamki oleju....
Jeśli po nagrzaniu do temperatury roboczej +/- 90st.C silnik w dalszym ciągu nadmiernie dymi na biało może to oznaczać uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Może Pan sprawdzić czy po odkręceniu korka wlewu oleju silnikowego nie ma biało/żółtego nalotu jak również czy podczas pracy silnika w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego nie następuje bąblowanie.
Nie chcę straszyć, ale bardzo prawdopodobne jest uszkodzenie UPG lub nieszczelność układu chłodniczego nabyta podczas naprawy. Czy samochód chodzi lepiej gdy się rozgrzeje? Czy nie ma wycieku pod autem, plamy ,czegokolwiek. Jaki jest stan i poziom oleju oraz czy na korkach nie ma klasycznego nalotu?
Jeżeli piana nalot jest tylko na korku bagnet jest czysty i jeździsz na lotosie to nie stresuj się i jeździj dalej jeżeli woda pojawi się w oleju to do roboty na warsztat
Witam. Mam taki problem gdy rano uruchomię silnik to wszystko jest ok. Wskaźnik ciśnienia olej pokazuje 3 (max). Po zrobieniu kilku kilometrów spada do około >2 (bieg jałowy) po wciśnięciu pedału przyspieszenia wszystko jest ok mianowicie wskazówka się podnosi na 3. Problem jest tego typu: gdy zgaszę auto i uruchomię ponownie to już ciśnienie waha się...
gotująca sie woda w ukladzie chlodzenia moze byc spowodowana nieszlelnoscia w ukladzie chlodzenia sprwadz wszystkie polaczenia przewodow gumowych jesli nic nie widac to obejzyj dokladnie do okola glowice przy uszczelce czy nie ma nigdzie nalotu jezeli masz plyn w ukladzie i odkec korek od oleju czy na korku nie znajduje sie zoltawa maź...
Na ciepłym silniku odkręć korek wlewu oleju i zobacz czy nie ma na nim masłowatego nalotu, i tak jak wspomniał mój przemówca sprawdź czy nie ubywa płynu chłodniczego.
Żeby się pozbyć tłustych śmieci z układu chłodzenia najlepiej zalać go wodą destylowaną z dobrym płynem do mycia naczyń i niech trochę pochodzi na rożnych obrotach do zagrzania oczywiście na odkręconym korku żeby piana nie wywaliła, następnie zlać wszystko i porządnie przepłukać układ. Jeśli sytuacja z olejem będzie się powtarzać, silnik do ponownego...
Problem może także leżeć po stronie immobilisera, choć nie wszystkie egzemplarze go posiadają, wkład jest w kluczyku a cewka indukcyjna wygląda jak pierścien i jest zamontowana na stacyjce, podpięta wtyczka z trzema lub dwoma pinami, zależy, może być tak że wsadzasz kluczyk i z byt szybko prubujesz uruchomić silnik, należy wlączyć zapłon i poczekać...
Po przejechaniu 1 tyś km zlej gorący olej i wymień filtr - i powinno być OK - Ten nalot to opary i resztki wody które pozostały po awarii uszczelki, Chuba że pomieszałeś dwa rodzaje oleju wtedy robi się taka piana na korku i pokrywie zaworów
No właśnie ja nie wiem czy przypadkiem powodem wypchnięcia oleju nie było to że się rozgrzał. Nie dolewaj oleju i obserwuj co się będzie działo./ po pracy/. Zauważyłem jeszcze że pod korkiem robi zbiera mi się taki biały nalot: Chyba są takie oleje, które zostawiają taki nalot. Może to jest piana. Jak masz czas i chęci to połóż ten korek i zobacz co...
Co do płynu hamulcowego- pewnie miałeś źle odpowietrzony układ i teraz część płynu rozeszła się tak jak powinno. Dolej i kontroluj. Dla pewności sprawdź czy płyn nie kapie np, na felgi. Płyn chłodniczy- czy pod korkiem wlewania oleju widzisz jakiś biały nalot o wyglądzie bitej śmietany? Jeśłi tak to możliwe, że uszczelka pod głowicą jest wypalona. Co...
sprawdz czy nie ubywa plynu chlodniczego, odkrec korek od wlewu oleju, zobacz czy nie ma bialego nalotu tzw. mleka. jesli tak, to uszczelka pod glowica. moze byc sonda lambda rowniez.
Zaznacz kreskę na zbiorniku i zobacz jeszcze na olej czy się nie zmienił i korek wlewu oleju czy jest na nim biały nalot , może jeszcze turbinę trafiać powoli skoro słychać dziwne jeki i stęki
Czy to może być coś innego? Nie mam spalin w układzie . Korek od oleju nie ma nalotu białego. Nie mam ogrzewania w środku w samochodzie. Sprawdzałem węże które wchodzą do nagrzewnicy( zdjąłem je) i w tych wężach nie ma ciśnienia. Więc myślę że płyn nie dochodzi do nagrzewnicy. Nie wiem czy to ma jakiś związek ze sobą.
Witam, jadąc dziś autem po 5 km nagle temperatura podskoczyła pod czerwone pole, szybko zgasiłem samochód, odpaliłem po 15 minutach, ale po 2 km znów temperatura rośnie... Dodam, że auto ma moc, odpala idealnie, nie kopci, pod korkiem oleju nie ma nalotu... Po tym jak się zagrzał uszkodziła się plastikowa obudowa przy chłodnicy i cieknie delikatnie...
Witam, kupiłem 3 dni temu Fiata Ulysse z 1999 roku 2.0 16v z sekwencyjną instalacją gazową. Po dniu jazdy pedał sprzęgła wpadł w podłogę ( okazało się, że zerwała się linka ) dzisiaj podczas powrotu z pracy do domu auto odpaliło jednak brakowało mu mocy, podczas dodawania gazu słychać jak by bulgotanie ( nie wiem jak to opisać ), nie przełączył się...
Zobaczyłem jeszcze przed chwilą coś niepokojącego otóż jest wyciek płynu chłodzącego na zewnątrz zbiera się pod autem kałuża. Na szybko od góry nigdzie nie widzę aby ciekło z węży. Wymieniałem rozrząd ale zostawiłem starą pompę wody. A może blok jest uszkodzony i nowy płyn wypłukał nalot ? Płyn nie dostaje się do oleju ani olej do płynu ciężko to bynajmniej...
Witam Zdecydowałam się (tak tak baba na tym forum) zaczerpnąć porady bo jak słucham znajomych - samozwańczych mechaników to zwątpiłam.... Ponad rok temu kupiła Astrę II 1.6 16V z 2000 r. Ciężko pracowałam na ten samochód, ale miałam pecha-samochód był uszkodzony. Dolano "zagęszczacza" do oleju i po "wypiciu" zaczął kopcić. O dziwo na biało (przy oleju...
Możesz zajrzeć pod korek wlewu oleju jak smoła to raczej mineralny, jeżeli brązowy nalot to syntetyk. Przebieg 160tys. nie jest duży, w byłej firmie mieliśmy pandy, przy 300tys. nie brały oleju i dalej jeździły na syntetyku.
Witam! U mnie w pasacie 1.9TDI 130km 2001 290 tyś km są następujące objawy: - Jakieś 4 m-ce temu zaczęło ubywać płynu w układzie chłodzenia. - Lato wiec dolewałem wody, ubytek zazwyczaj około 1 litra na 400km. - Komunikat o niskim stanie wody zazwyczaj pojawia się na drugi dzień po odpaleniu rano po dłuższej jeździe poprzedniego dnia. - Węże twarde,...
Nalotem na korku bym sie nie sugerowal w kwestii uszczelki (w starszych egzemplarzach to nic nowego). Poza tym jakby plyn poszedl do oleju to daleko by nie zajechal. Jak juz to plyn laduje sie do komory spalania. Radzilbym zobaczyc kolorek spalin. I nie lej wody do chlodnicy bo sobie klopotow narobisz. Wlej jakies borygo, moze byc czerwone.
Witam, w Astrze ubywa oleju, średnio 800 ml co 3 tys km,widze że wycieka jakby spod głowicy, dodatkowo ubywa płynu chłodniczego oraz na korku tkwi biały nalot, raz jest raz nie ma, wbrew przekonaniom silnik nie kopci wogole, pewnie to uszczelka ale proszę o jakieś rady w tym temacie. Pozdrawiam.
Jeśli autko ma filtr PDF to jeszcze w nim może być wilgoć po płynie. W EGR spaliny chłodzone są płynem z chłodzącym , czy jeśli twierdzisz ,że nie ma w nim oleju to czy płyn jest czysty (nie jest mętny lub nie ma rdzawego nalotu na ściankach lub korku wlewu). Filtr PDF zdobywa dzisiaj ostrzeżenie. Proszę czytać posty ze zrozumieniem. 3.1.11. Nie wysyłaj...
Sprawdź pierw czy nie masz jakiegoś wycieku najczęściej zostaje biały nalot w miejscu gdzie płyn wyparował pod wpływem temperatury oraz pompę wody a potem można myśleć na temat uszczelki pod głowicą.
Witam! Mam problem z renówką midlum z 2000r. silnik MIDR602 jeszcze stary na pompie sekcyjnej taki jak w midlinerze. Mianowicie chodzi o to: W układzie chłodzenia zaczęła się robić rdza od jakiegoś czasu. Płyn zrobił się brązowy oraz zrobił się taki nalot jak kamień czy coś takiego. układ był płukany ale bez demontażu chłodnicy(to ja chyba załatwiło)....
Moga byc świece ale skad te skaczące obroty-zaznaczam że nie jestem specjalista ale kumpel miał walnietą uszczelke pod głowica to też mu obroty wariowały-sprawdz przede wszystkim czy nie bierze ci płynu chłodniczego,czy nie podniósł sie poziom oleju(jezeli tak to dostaje sie do niego płyn) i odkręc korek wlewu oleju sprawdz czy nie ma na nim jakiegoś...
Wiesz zapewne, że musisz zmienić także filtr oleju.Co ostrżniejsi ale i doświaczeni mechanicy nie polecają wlewania do silnika z takim przebiegiem olei syntetycznych bo może spowodować to nadmierne "wypłukanie" z nalotów silnika. Mam jednak tojotkę z jeszcze większym przebiegiem po kupieniu zalałem Mobilem10W/40 /syntetykiem/ i nic złego się nie stało...
Pierwsze to nie są tłoki z c355. Dwa 15 litrów w c355 to nawet nie do połowy wału. Trzy odma w tym silniku jest.w korku na rozrządzie i wywaliło by go tam bądź nie na uszczelniaczach bo w c 355 uszczelniacze są jak ktoś zmieni pokrywy a na odrzutnikach i uszelnieniach labiryntowych. Cztery sama miarka jest nisko i już tam u się wylało,ale musiało by...
jaki jest kolor nalotu ? jak odkrecisz zbiorniczek od płynu to sprawdż cz jak gazu dodasz robią się babelki powietrza nie powinno ich być a jak płynu ubywa a nigrzie nie kapie to może być uszczelka Dodano po 1 jaki jest kolor nalotu ? jak odkrecisz zbiorniczek od płynu to sprawdż cz jak gazu dodasz robią się babelki powietrza nie powinno ich być a jak...
Kwestia jest taka , że po 1 nie mam żadnych nawet najmniejszych problemów z odpalaniem. Po 2 korek od oleju jest w porządku nie ma żadnego nalotu. Po 3 kompresja jest bardzo dobra(sprawdzana przez mechanika i na każdym są praktycznie identyczne wskazania). Po 4 auto w ogóle mi się nie grzeje. Także tutaj nie sądzę , żeby to był powód znikającej wody...
jofa-j1 skąd nabrałeś takiego doświadczenia w dziedzinie motoryzacji? Jaki przebieg silnika, może trzeba było splanować głowicę ? W Polsce ciężko o prawdziwy przebieg a głowica niesplanowana dałaby inny efekt. Czy mogę wlać moto doktora? Czy pomoże? Spuść olej i zalej silnik czystym doktorem. Jak na 4 litry wlewasz 250 ml doktora to wyobraź sobie co...
Na początek zalecałbym jednak sprawdzenie przewodów gumowych (w tych wersjach niestety lubią znienacka pękać i przez uciekające powietrze powodują oczywiste wahania obrotów i spadki mocy), do tego polecam sprawdzenie czy pod korkiem wlewu oleju nie zbiera się majonezowatej konsystencji nalot - maź. Jeśli tak to oczywiście należy to wyczyścić - to nic...
Termostat raczej ok .. obie rury cieple,na postoju temperatura stała nie skacze,wentylator działa,korek zbiornika wymieniony, po zalaniu płynu jeżdżąc prędkością do 100 jest ok ,nie wyrzuca go ,lecz kiedy depnę trochę więcej gazu to odrazu wyrzuca cały płyn z zbiorniczka całego układu chłodniczego. w oleju wody niema a pod korkiem od pokrywy zaworów...
Witam, ostatnio po przejechaniu ok. 100 km w samochodzie zapaliła się kontrolka oleju, (migała z sygnałem dźwiękowym). Wcześniej nie miałem takich problemów, kontrolka zaświeciła się podczas jazdy, w linii prostej, nie na żadnym zakręcie czy pochyleniu. Zatrzymałem się aby sprawdzić czy rzeczywiście oleju brakowało, okazało się że jest w porządku, już...
Jeśli chodzi o ten trujniki to nie wiem za bardzo gdzie one się znajdują... Przed chwilką zajrzałem do oleju, poziom od miesiąca się nie zmienił (od ok miesiąca dolewam płyn chłodniczy), olej nadal jest w tym samym miejscu co był, dokładnie posrodku miarku na bagnecie. Kolor wydaje mi się że ten sam, choć będę teraz go obserwawać. Takze raczej wycieku...
Witam, problem dotyczy omegi 2.0 benzyna rok94 wywala wode ze zbiornika wyrównawczego ,mechanik twierdzi że to jest uszczelka pod głowicą , ale raz wycieka raz nie ,brak jest oznak że woda miesza się z olejem, bo olej był by spieniony jak piwo i na korku wtedy jest biały nalot .Czy dokręcenie samej głowicy może to usunąć, czy dać sobie spokuj i od razu...
Witam, pacjent Avensis T25 2005 r. 2.2 D-CAT 177 KM, nalot 261 tys. Problemem jest, że w trakcie jazdy wyrzuca płyn chłodniczy ze zbiorniczka wyrównawczego. Przy normalnej jeździe (V max 120), przejadę ok. 100 km i wskazówka od temperatury zaczyna iść do góry, gdy pojadę mocniej V powyżej 140, to nie zrobię więcej niż 50 km i wskazówka już się podnosi....
dzisiaj zrobilem kalibracje podnosnika i dziala ok,jesli chodzi o : 1)turbosprezarke zdjalem przewod gumowy z turba (ten co laczy sie z przednial chlodnica)i tam jest tylko czarny nalot,oleju brak 2)filtr komory korbowej zdjalem pokrywke plastikowa i wyciagnalem wklad oraz jaki filtr z gabki,bylo to zalane w czarnym oleju 3)czujnik kola zamachowego...
Auto nie traci na mocy nie dymi na biało, chyba, że jest wilgotno, silnik raczej nie piszczy po wyłączeniu objaw wycieku płynu pojawił się nagle, sprawdzę jeszcze po południu olej, obroty są w porządku ogrzewanie też - chyba, że jest bardzo mało płynu lub jego brak, wtedy też bardzo grzeje się silnik - zapala światełko stopu i wys. temperatury silnika...
jest kilka domowych sposobow na zdiagnozowanie i usuniecie tej usterki mam nadzieje ze koledy mechanicy nie zjada mnie zbyt brutalnie :P podstawa do sprawdzania czego kolwiek jest sprawny termostat i pompa wody a wiec w 95% przypadkow z przedmuchem do ukladu chlodzenia w zbiorniczku wyrównawczym pojawia sie tlusty nalot mozna sobie to zobaczyc na zimnym...
Witam. Mam problem z ubywanie płynu chlodniczego w Audi A3. Ale to nie jest ubywanie regularne. Mianowicie, sprawa wygląda tak że jak zauważę że w zbiorniczku wyrównawczym jest płynu trochę poniżej minimum, wtedy dolewam płynu leciuto ponad pomiedzy min - max. No i teraz wygląda to tak że czasami jeżdżę z dwa tygodnie w mieszanym trybie (miasto / trasa...
Witam, dzisiaj mi wyrzuciło wodę z układu chłodzenia. Teraz pytanie dlaczego? Pod korkiem jest taki nalot: https://obrazki.elektroda.pl/8138140400_... https://obrazki.elektroda.pl/6764775200_... Jest to taka pianka, czy świadczy to o oleju w układzie chłodzenia? Wodę wywala przez rurkę odpływową chłodnicy. Ktoś może...
Sprawdziłem dzisiaj węże odmy. Znajdował się w nich czarny, tłusty nalot, ale węże były drożne. Natomiast sama odma była dosyć mocno zanieczyszczona. Wypłukałem zanieczyszczenia, które głównie znajdowały się w tej bocznej komorze. A co do zużycia oleju to dodam, że samochód nie dymi. Czasem delikatnie przy odpalaniu oraz przy gwałtownym przyspieszeniu...
100% uszczelka pod głowicą. Jest przedmuch do obwodu chłodzącego stąd bulgotanie. Często po odkręceniu korka chłodnicy oczywiście na zimno można wyczuć zapach spalin. Tą samą drogą płyn ubywa dostając się na tłok a potem do wydechu. Proponuję obejrzeć bagnet kontroli oleju, biały nalot tzw. "majonez" świadczy o powyższym. Cylinder który jest nieszczelny...
Witam, napisze może od początku co zaczęło się dziać z autem. Około 4 miesiące temu zawsze rano kiedy odpalałem silnik po nocy zapalał trochę cięszko tzn. zakręcił dłuższą chwilę i po chwili silnik zaskakiwał. Przez moment pracował nierówno i potem było OK. Domyślałem się że coś zaczyna szwankować ( podejrzenie pęknięta głowica) i z powodu że jest to...
Witam otóż mam problem w seacie toledo 94'rok 1.6i + gaz levato 1generacji (silnik VW jak wiadomo) chodzi o to że zamarza mi reduktor czy mikser jak kto woli , i po oględzinach zauważyłem wyciek na wężach (słabo dokręcone opaski) po zalaniu odpowiedniego stanu płynu dalej zamarzał mi mikser gazu wiec spuściłem cały płyn i zalałem woda by szybciej sprawdzić...
Ok. Przebieg prawie 110tyś km,czujnik ciśnienia wymieniony w tamtym roku (kontrolka gasła przed odpaleniem silnika, niepotrzebnie-okazało się, że przewód w izolacji był przerwany). Kilka dni temu, podczas rutynowej kontroli stanu poziomu wyszło minimum i uzupełniłem do stanu ¾ .Po odpaleniu silnika kontrolka nie zgasła.Zalewałem olejem zimny silnik,...
Witaj. Zaznaczam ze nie jestem mechanikiem ale zarowno ja jak imoja pani jezdzimy Lianami od kilku lat. To co ci moge podpowiedziec to jest: -świeci EGR - a zawór jest sprawny, elektryka ponoć też. ----- zawor ci nie siwci swieci check engine. Takie same objawy byly w lianie mojej pani kiedy padla sonda lambda za katalizatorem - nie wiem jaka masz liane...
Część wszystkim. Od pewnego momentu zauważyłem że ubywa mi płynu w zbiorniku wyrównawczym. Na początku nie mogłem zlokalizować miejsca wycieku , ale w końcu się udało. Jest to otwór umieszczony na dole zbiornika wyrównawczego (przelew). Postanowiłem zmierzyć ile tego płynu ucieka i jak szybko. Na końcówkę tego otwory założyłem wężyk i wsadziłem do butelki....
Witam ponownie. Od mojego ostatniego postu minęło trochę czasu ... Dalej jestem posiadaczem tej samej Corsy :-). Chciałem opowiedzieć co nieco o dalszych moich perypetiach z rozrządem tym modelu. Tak jak pisałem wcześniej, pierwsza wymiana rozrządu nie dała rezultatu i ponownie oddałem auto do salonu ASO tym razem na kompletną wymianę rozrządu razem...
Witam, Mam problem z autobusem Scania Irizar PB. Silnik Scania DC1104 PDE 380 KM. Autobusem jeżdżę osobiście od 4 lat i zauważyłem, że stopniowo traci trochę mocy. Nie jakoś strasznie, ale było to wyczuwalne. Auto normalnie odpala ciepłe i zimne, nie dymi, nie było większego spalania, aż do niedawna z tankowania na tankowanie zaczęło palić około 3 l...
Witam, Problem z autem wymienionym w temacie polega na tym, że mniej wiecej co 4, 5 dni zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego opróżnia się praktycznie do zera, zacząłem więc sprawdzać wszystko co mogło być powodem, na początku pomyślałem o uszczelce pod głowicą lecz na korku od oleju nie ma żadnego maślanego nalotu, stan oleju na bagnecie nie zwiekszył...
Witam mam 416si jak mi siadało ogrzewanie za pierwszym razem była to pompa wody za drugim uszczelka pod głowica pierwsza rada odkręć korek wlewy oleju do silnika i sprawdź jak masz nalot <kawa z mlekiem> uszczelka jeśli nie to sprawdź czy nagrzewa się przewód prowadzący do nagrzewnicy jest on za silnikiem i prowadzi do kabiny tam jest zawór odcinający...
przebieg 178000 spalanie gazu od 8 do 9 litrów benzyny 7. oleju nie bierze, Dodano po 36 Korek płynu chłodniczego nie jest tłusty, a końcówka wydechu jest okopcona czarny nalot
Kolego też tak miałem i tracił płyn przez uszczelkę pod głowicą. Jeżeli zobaczysz, że uszczelka pod głowicą ewidentnie się poci od strony kanału olejowego w okolicy kolektora wydechowego to zainwestuj w nową uszczelkę, O dziwo płyn nie dostaje się do oleju. Po wymianie uszczelki problem zniknął. Niestety trzeba będzie bulnąć ok 350 zł z robocizną. Nie...
Hej, Mam nietypowy problem z moją Micrą K11 SLX 1.3 KAT, rocznik 1998, po FL, pochodzenia niemieckiego. Samochód jeździ codziennie na krótkich trasach (2x10 km), natomiast raz lub dwa w roku zostaje przegoniona. Wiadomo, codziennie do pracy, a raz ja jakiś czas na wczasy. W każdy razie moja Micra zaczęła jednak mieć dziwną przypadłość, mianowicie zaczęła...
Przeszukałem forum i internet przez wiele dni , niestety nic na ten temat nie znalazłem . Wyrzuca mi błąd : P2331 Zwarcie obwodu sygnału sondy lambda z obwodem grzałki . Po skasowaniu pojawia się znowu ale wyłącznie gdy silnik ma temperaturę powyżej 90 Stopni . Ogólnie silnik spala duże ilości oleju .Trochę kopci ale też tylko gdy jest max gorący 90-105...
Witajcie, chciałem zasięgnąć opinii bardziej doświadczonych kolegów bo sam już nie mam pomysłu. Postaram się skondensować to do minimum. Pacjent M156, około 187tkm nalotu. 2008. W moim posiadaniu od dwóch miesięcy. Po zakupie auto jeździło bardzo dobrze. Zdecydowałem się na wymianę chłodnicy wody (była już wizualnie zmęczona) oraz wszystkich doprowadzających...
nalot korku nalot korku chłodnica korku oleju
pracuje silnik wyjęciu kluczyka peugeot koszt roboczogodziny zewrzeć grzałka sonda lambda
medelstor 20385799 parkside serwis
Wiertarka udarowa Hilti TE5 nie włącza się po wierceniu fi12 Niedziałający nawiew w Ferguson 3635 - przyczyny i diagnostyka