No to proponuję sprawdzić napęd pompy oleju silnika - żeby nie było za późno.
W wielu silnkach VAG (np.EA288) montowany jest mokry pasek napędu pompy oleju który wg VAG nie podlega wymianie (brak interwału) . Czy spotkaliście się z przypadkiem zerwania tego paska i utratą smarowania silnika?
A ode mnie calkiem prywatnie - po co w VANie czip? VAN ma wozic ludzi a nie startowac na 1/4 mili. Nie, no nie zgodzę się, każdy ma prawo do zwiększenia mocy swego dupowozu, obojętnie czy rower czy ciężarówka, chodzi o satysfakcję często nie okupioną wcale zwiększeniem spalania - ja rozumiem podciąganie tego co się da z silników w ramach pozostawienia...
Moim zdaniem turbo do wymiany, miałem ostatnio takie trzy przypadki. Tam zaraz za turbo jest taka zwężka na przewodzie i dlatego tak się dzieje. Poza tym sprawdził bym ta twoim miejscu siśnienie oleju, co wpływa na uszkodzęnie turbo. W tych silnikach często uwalał się napęd pompy oleju( przez ostatni rok miałem jedno audi i 2 passaty). W zeszłym tygodniu...
Na początek trzeba sprawdzić, czy silnik nie uległ zatarciu. Jeśli silnik miał więcej niż 20000 km, to i tak potrzebny jest szlif i wymiana łożysk wału korbowego. W silnikach Piaggio chłodzonych cieczą padają wałki napędu pompy cieczy, przez co silnik mógł ulec przegrzaniu. Przy okazji po 15 lub 20 tysiącach kilometrów powinien zostać wymieniony pasek...
W CC były tez silniki 903 jak w 127. Różnica jest taka że CC ma koło foniczne a 127 ma przerywacz i rozdzielacz na głowicy. Wałek i tak daje napęd na pompę oleju więc powinien pasować do silnika z napędzanym przerywaczem po zamontowaniu oryginalnego napędu pompy i rozdzielacza. W każdym razie to tu bym ew problemu szukał.
Kolego masz napęd pompy olejowej(moduł wałków wyrównoważających) napędzany łańcuchem-czyli na wale masz zębatkę która poprzez łańcuch napędza zestaw wałków balansujących.Łańcuch jest wyciągnięty,(napinacz go nie dopina) przeskakuje po zębatce na wale.Jeśli chcesz to na pw mogę przesłać Ci zdjęcia jak wygląda kompletnie zniszczony napęd pompy oleju od...
BLB to BLB...był produkowany tylko przez rok czasu 2005rok. To ten wielki niewypał pod względem padającego napędu pompy oleju.
Wstępnie to szykuj się na najgorsze - przytarcie silnika i jego remont. W tych silnikach były wadliwe pompy oleju - ich napęd. Trzeba zweryfikować , może nie będzie tak źle....
A BKD nie mają tego "cudego" napędu pompy oleju?
Z wału tak .Tylko że przez pasek.
Na jakim oleju chodzi ta pompa z Audi, bo do wspomagania potrzeba ATF?
pompa wtryskowa skąt ma napęd
Zostaje brudny patent ale działa i wielokrotnie pokazywał gdzie jest problem. Micha w dół i teraz albo napędzenie pompy oleju wkretarką z zanurzonym smokiem w oleju. Albo pompowanie oleju po ciśnieniem w miejsce czujnika. Wanna pod silnik i pięknie widać gdzie jest problem z uciekającym olejem no chyba że jest problem z napędem pompy.
Więc jak za 5 lat zużyje się panewka to założę następny. Dlatego dałem pasek do napędu. Silnik musi mieć ponad 1000obr zeby pompa oleju zrobiła ciśnienie znamionowe 3 bar, inaczej bedziesz wymienuał panewki po 2 miesiacach! Najlepiej wykręc czujnik i wkręc manometr, to duzy bkadckonstruktorow Januszy! Dodano po 33 Więc jak za 5 lat zużyje się panewka...
Piszesz że całkowicie odbudowałeś silnik.... , a sprawdż czy dobrze złożyłeś rozrząd , i napęd pompy oleju i zarazem aparatu zapłonowego..... Dodano po 2 Przepraszam... napęd pompy oleju nie - pomyliło mi się z silnikiem poloneza , jeszcze raz przepraszam za błąd.
hmm szczerze nie zdejmowałem miski olejowej aby uwzględnić czy są tryby czy łańcuszek ale w serwisie po vin sprawdzano i niby już ten silnik bmp ma napęd pompy oleju na trybach.
Ja jestem na ukończeniu takiej wiertnicy. Napęd spalinowy, maszt od wózka widłowego 4 m, ale bez docisku, chociaż cała karetka będzie ważyła ok 300 kg plus każda żerdź 33 kg, cztery łapy do ustawienia, dwie na ramię nośnej dwie na samym maszcie co by sworznie nie musiały przenosić obciążenia. Napęd wiercenia mam silnikiem BMR400 plus przekładnia kątowa...
Jak założysz koło pasowe i dokręcisz to będzie OK. Np w peugeocie boxer z silnikiem DJ5 zdarzało się że zebatka napędzająca w pompie oleju była pęknięta przez wprasowany wałek. Zaglądnij do wnętrza pompy.
Jest dokładnie tak jak napisał szogun0. Zdemontowałem pompę oleju i wałeczek napędu pompy okazał się "obrobiony na okrągło" po stronie wałka wyrównoważającego.
Ten silnik w Audi jest podatny na awarię napędu pompy oleju i chciałbym zrobić przeróbkę w instalacji powodującą natychmiastowe wyłączenie silnika po spadku ciśnienia oleju do zera. Podobno takie zabezpieczenie jest zamontowane fabrycznie w silniku Audi 3.0 TDI. Proszę o opinie na ten temat i polecenie warsztatów lub fachowców, którzy mogliby i chcieli...
Albo coś z napędem pompy albo np zawór w obudowie filtra. Nie wiem gdzie by jeszcze mogło uciekać chyba że silnik szrot.
Jeżeli faktycznie cieknie z tego połączenia, to nie ma tragedii jak już masz tyle rozebrane, do zdjęcia dolna misa olejowa, smok pompy, jakaś rurka i kilka śrub od dołu i kilka od frontu dekla, oczywiście też koło na wale, górnej misy nie trzeba demontować, uszczelki w tym miejscu nie ma. Klimy nie trzeba rozszczelniać. Odkręć najpierw koło na wale...
Ja bym tego nie kupował, albo zmieli napęd pompy oleju, przy okazji zabijając turbinę i panewki, albo będzie nieustająca walka z klapą gaszącą. Do udanych silników TDI grupy VW można zaliczyć 1,9 (110 i 130 kM), 5 cylindrowy, rzędowy 2,5 oraz 3,0 V6 Jako porażkę należy traktować 1,9 90kM, 2l oraz absolutny zwycięzca 2,5 V6
Jeżeli utrzymywało się ciśnienie na 5 bar, to na tyle jest zawór ustawiony w pompie oleju. 8 bar pokazał manometr przy zimnym oleju, gdzie nie zdążył pewnie zejść z linii ciśnienia. Jeżeli po rozgrzaniu na 600 obr/min będziesz miał 1.5 bara na superolu, to możesz tak zostawić,pod warunkiem że delikatne zwiększanie obrotów silnika zwiększa natychmiast...
No proszę Cię, jeździć z za niskim ciśnieniem? W tych silnikach był problem z napędem pompy oleju - zostało to zweryfikowane i naprawione? Wał został pomierzony przed wymianą panewek? Dla mnie to tykająca bomba naprawiona po łepkach...
Nie montuj orbitrola bo to głupota i będzie zabierał ciśnienie oleju na napęd i wstrzymywał silnik bo pompa ma dużą wydajność . Ja tak zrobiłem i porażka bo do orbitrola o dużym przepływie trzeba jakiś drogi zawór. Więc tak zostawiasz zawór suwakowy tak jak jest lecz zamiast mechanicznej kolumny montujesz mały orbitrol około 100 i do niego podpinasz...
Silnik jak z VW więc i napęd pompy oleju mógl się urwać/ powycierać zęby. Ale ciężko coś stwierdzić po kilku odgłosach.
https://obrazki.elektroda.pl/3551091000_... Na tym zdjęciu jest pompa hydrauliczna 3 sekcja odpowiada za napęd pompy płuczkowej . Głowica jest napędzana hydraulicznie i na głowicy są silniki hydrauliczne które przekazują napęd , prawdopodobnie za napęd głowicy odpowiada sekcja numer 1 bo na głowicy są dwa silniki hydrauliczne które...
Chwileczkę- nawet jak chcesz się odnieść do jakiejś V6 z silnikiem 3.0TFSI, który kosztuje 50kzł, to w tym Q8 E-tron siedzą trzy silniki po (jak dobrze słyszę w filmiku) po 70kzł, więc? "Fachowcy" na filmie nie demontowali silnika w celu jego naprawy tylko dla oblukania co i jak przed wywaleniem na złom- zarzut chybiony. Porównanie do konwertera- ile...
W ogóle 2,0TDi, jak nie padną pompowtryski, to pęknie głowica, albo padnie napęd pompy oleju i się zatrze. Porażka większa od 2,5 V6 TDi
Nie obrażam cię, pisałem ogólnikowo bo było już wielu takich na forum co zapraszali na PW. itp. A w twoich postach nie chce mi się grzebać, być może i bym nie znalazł. Co do drugiej części twojej wypowiedzi: ty nie pytasz tylko kpisz sobie...a na pewno ropa bo płyn jest na stałym poziomie, korek od zbiorniczka wyrównawczego jest czysty a oleju przybyło...
Do napędu wałka pośredniego. W niektórych silnikach ten wałek (jeśli występuje) napędza pompę oleju i rozdzielacz zapłonu.
Witam. No dobry mechanik, ciśnienie pierwsze gdy jest stan oleju mierzy się. Wymiana oleju nic nie da, ani filtrów. Kolego, jeździsz na świecącej kontrolce oleju :( Nie znam budowy tego silnika, ale może być pompa do wymiany napęd tej pompy, Poluzowany smok. Kolego, nigdy nie słyszałeś o zacierających się silnikach i jak kolega Norbert 1981 wspomniał,...
Koledzy, pytanko mam. Czy pompa od wspomagania (np. od Opla Omegi ) wymaga jakichś przeróbek chcąc zastosować ją do przepompowywania oleju przepracowanego ? Bo zmontowałem taki układ że podłączyłem taką pompę do silnika jednofazowego 350W ( napęd bezpośredni ) 1400 obr/min ale silnik strasznie się męczy ( watomierz pokazuje 550W ) i coś mi mówi że zaraz...
Ma i to dość istotne. Z napędu pompy oleju napędzany jest także wałek balansowy. W razie jego nieprawidłowego silnik albo będzie wpadał w wibracje lub nierówno pracował.
A je to jak mawiał Krtek! Tak to musi być. Przecież ECU zwisa w którą stronę wał się obraca. Dodano po 5 No i wuj w bombki strzelił chyba.... Nie da rady założyć koła fonicznego z 899cc do tego oryginalnego silnika bo na wale jest filtr odśrodkowy oleju. Zaślepić nie mogę bo nie będzie filtrowania wcale! Ciekawe ale ten silnik w ogóle nie ma innego...
To prawda. Koszt wałka to są praktycznie grosze (poniżej 50 PLN). Ale nie wydaje się im celowa wymiana. Akcji serwisowej związanej z tym też nie było. Musisz się pokusić o wymianę na własny koszt, jeżeli nie chcesz zatrzeć silnika.
Witam, w quantumach jest osobny zbiornik na olej, ale czasami potrafi zepsuć się pompa oleju tudzież jej napęd. Najłatwiej sprawdzić smarowanie ściągając wężyk z idący od pompy oleju do gaźnika na pracującym silniku. Pojawiające się kropelki oleju będą świadczyć o prawidłowym smarowaniu.
Nie wiedziałam że są takie duże straty mocy . Tak wymyśliłem bo takie pompy leżą u mnie na półce nieużyteczne , przekładnie mechaniczną muszę szukać ,no i konstrukcja prosta.Ta duża pompa pracowała jako silnik w zwijarce liny lub na obrocie wieży dźwigu 10t i jako pompa główna ,były trzy identyczne. Dzięki za pomoc,jeszcze to przemyślę. A jeszcze jedno,...
Jaki rodzaj pompki zasilającej jest wyposarzony ?? Najprawdopodobniej olej dostaje do paliwa w pompce zasilającej jeśli napęd jest powiązany ze smarowaniem silnika lub nieszczelności układu smarowania w pompie wtryskowej
Ale te osły widocznie rozebrały pompę, umyły i złożyły bez oleju. Olej z silnika możesz spuścić i tak go przechowywać 10 lat. Po zalaniu świeżego oleju pompa ruszy od kopa. Rozbierałem kiedyś jakiś jednocylindrowy silnik do napędu młocarni po 30 latach postoju, a w pompie był olej. Przypuszczam, że gdyby go odpalić nie byłoby problemów ze smarowaniem.
Tomasz ma napewno, ale jak to by było to to kontrolka na desce pokazała by się odrazu. wracając do tematu, turbina gwizdała od samego początku czy zaczeła później? Tak jak któryś z kolegów napisał sprzwdź układ dolotowy do turbiny i za turbiną do kolektora ssącego( nieszczelności), i jeszcze jedno, zawór EGR i tzw. klapka zamykająca przed kolektorem....
są możliwe dwie przyczyny tego stanu : albo padła pompa , albo puściła zaślepka na wale korbowym . Dodano po 3 aaaa jeszcze jedno - nie pamiętam konstrukcji silnika ale bywa że nie dokręcone jest (poluzowało się) koło pasowe na wale (dotyczy to konstrukcji silników które posiadają napęd pompy oleju bezpośrednio na wale napędowym. Pozdrawiam
Witam, Ford Focus 1.0 ECOBOOST 2013r. 110 000 km. w jednych rękach od nowości. Podczas jazdy zapaliła się kontrolka ciśnienia oleju i silnik stracił moc (prawdopodobnie zatarło turbo). Klient dojechał do mnie i po odkręceniu czujnika ciśnienia oleju i odpaleniu silnika poszło powietrze... Poziom oleju w normie, rozrząd z napędem pompy oleju (dwa paski)...
Ok, wygląda na to że problemem był przycinający się czujnik ciśnienia oleju w skrzyni. (sterujący ww silnikiem).
Jestem praktykiem nie matematykiem :D Sorry :oops: Chyba nie pomogę w tej kwestii. Od dłuższego czasu wraca do mnie, natrętna jak mucha myśl o wariatorze. Mam w garażu cały silnik Suzuki z jakiegoś kibla (skutera, chyba katana), jest nie dotarty nawet. Na membranie, z pompą oleju, chłodzenie wymuszone wiatrakiem, napęd na pasek, jest wariator ale silnik...
zawsze układ się zapowietrza, trzeba odpalić auto i przełączać biegi i następnie sprawdzić poziom oleju, proszę pomyśl sam zanim zapytasz, więcej danych jak napisałem wcześniej( ciśnienie oleju( pompa jest napędzana od tej bucy pomiędzy silnikiem a skrzynią ijak wkładali skrzynie mogli nie trafić na wypust do napędu pompy oleju i pozamiatane)
W tych silnikach olej potrafi przedostawać się między wałem a kołem zębatym napędu łańcuszka pompy oleju. Tam oryginalnie nie ma żadnego uszczelnienia.
Pompa nie jest sucha jak pieprz jeśli spuścisz stary olej i nalejesz nowego bez odpalania silnika. Robi się sucha gdy zaczniesz szybko obracać jej napędem bez dostarczenia oleju na stronie ssawnej pompy. W moim życiu zawodowym zdarzyło się diagnozować i naprawiać kilka różnych silników z uszkodzonymi panewkami głównymi i korbowodowymi z powodu zapowietrzonej...
Dużych kosztów . Ściągaj miskę ,złap olej zobacz czy nie ma opiłków . Jak ściągniesz miskę wyjmiesz wałek napędu pompy oleju (o ile to u Ciebie występuje ) bo nie podałeś nawet kodu silnika to się okaże . Możesz jeszcze zmierzyć ciśnienie oleju ale na cuda nie licz.
Witam Tak jak w temacie, posiadam silnik hydrauliczny wielotłoczkowy osiowy od napędu koparki Castor 603. Czy ten silnik może posłużyć jako pompa? Czy wytworzy ciśnienie oleju takie samo jakim jest zasilany czyli ok 31,5 MPa? Z tego co wiem zazwyczaj te maszyny są odwracalne ale w niektórych występuje jakiś problem z uszczelnieniami, z tym że to dotyczy...
330 nie ma manszet czy uszczelniaczy wargowych na tłoku tylko żeliwne cztery pierścionki takie jak na tłoku silnika.
Rady w stylu "masz Google... " mogłeś sobie podarować. Co do pilarki to najczęstszym powodem jest rozszczelnienie wężyka łączącego zbiornik oleju z pompą. Znajdziesz go pod spodem pilarki niestety zakryty dolną częścią pałąka (jedyny czarny element z tej strony). Jeśli chcesz sprawdzić przed rozebraniem to zdemontuj prowadnicę, i wstrzyknij kilka kropel...
Czemu akurat ten silnik używasz jest mnóstwo z silnikiem szczotkowym. Są jakieś wspomagania kierownicy z przekładnia ślimakową przy kolumnie kierownicy lub napędem paskowym przy maglownicy wykorzystujące silniki szczotkowe? O ile pompy oleju z silnikiem komutatorowym widziałem to wcześniejszych opcji nie kojarzę (at)monsters i jak ? udało się uruchomić...
To zależy gdzie było sprzęgło przed zamontowaniem skrzyni do samochodu, przy silniku czy przy skrzyni biegów. Jeżeli sprzęgło zamontowałeś do silnika to błąd. A jeżeli sprzęgło montowałeś do skrzyni biegów to powinno "wskoczyć" na dwa razy. Najpierw na frez pompy oleju następnie szyjka sprzęgła w zębatkę pompy oleju.
przekładnia planetarna, której za chiny nie jestem w stanie określić przełożenia, wygląda to tak jak w załączniku. Mnie to nie wygląda na reduktor tylko na łożyskowanie odciążające wał silnika. Ten duży hydromotor, pożera bardzo dużo oleju, przez co jestem w stanie "rozkręcić" go do obrotów ok. 50-55 obr/min Pompa 16 cm3, silnik nominalnie 3000rpm,...
To daj zamiast silnika napęd z WOM-u. Pompa w c360 jakieś mega wydajności nie ma i używa oleju ze skrzyni biegów.
Witam posiadam ładowarkę o&k l6 1993r. Był w ładowarce słaby napęd, po rozgrzaniu oleju wolno jeździła, postanowiłem dać do regeneracji pompę i silnik hydrauliczny, po odebraniu pompy i silnika poskładałem ładowarkę wymieniłem filtry oleju w zbiorniku i na pompie wlałem świeży olej i od tamtej pory pompa w ogóle nie podaje ciśnienia na silnik, 4...
Silnik np: [url=http://www.hektos.eu/silnik-hydraul... To wygenerowania owych 320 Nm potrzeba 14 MPa. Żeby ramię mogło poruszać się z prędkością 8 obr/min trzeba wytworzyć strumień oleju o natężeniu przepływu 1280 cm³/min co oznacza potrzebę napędu o mocy 0.5kW i pompy o wydajności jednostkowej 1cm³, napędzanej...
Zawór ciśnienia jest, to ten talerzyk przy napędzie pompy dociskany sprężyną który współpracuje z czołem wałka rozrządu. To nie żadna podkładka a dławica oleju.
W 2,0 TDi można się spodziewać wszystkiego, pękają głowice, podają pompowtryski, obrabia się napęd pompy oleju (występują dwie wersje: jedna ma łańcuch i obrabia się zębatka na wale korbowym, która nie jest częścią zamienną i trzeba wymienić cały wał. Druga "poprawiona" ma napęd wałków balansowych i pompy kołami zębatymi, za to obrabia się 6-kątny trzpień...
Zwykła pompa CR od diesla spokojnie ci te 500 bar oleju nabije.
Hej mam to samo. U mnie przebieg 152 tyś IX35 Na początku jest to takie pojedyncze poklikiwanie a potem juz prawie równe podstukiwanie. Wycisza sie prawie do zera na ciepłym silniku.... U mnie sprawdzane luzy zaworowe bo takie było podejrzenie i wyszło idealnie. Mechanik nie słyszy i nie widzi problemu a ja słyszę i mocno mnie to denerwuje. Rozrząd...
to może daj linka do nowego tematu bo coś znaleść nie mogę. też sie zastanawiam nad budową takiej zabawki, kilkadziesiąt tyś mogłbym sobie na tej szczytny cel przekazać, przynajmniej na jakiś prototyp. Jako napęd chciałbym zastosować silnik spalinowy z pompą oleju. Niestety jeżeli chodzi o hydraulikę olejową to cięzko z tym u mnie, ale mam paru znajomych...
Przy braku ciśnienia czyli wyłączonym silniku kierować praktycznie się nie da. Kolega zauważył że przeciska olej mechanicznie ale skąd ma ten olej napływać skoro pompa zębata stoi w miejscu? Jeśli zbiornik oleju jest nam w stanie ten olej dostarczyć do orbitrola (w kombajnie Bizon 56 jest ponad nim) to orbitrol będzie "kierował" jest tam pompa olejowa...
Niestety mechanika też (at)ritterx w jedną stronę łożyskowanie działa na filmie olejowym , a w drugą jak zwykłe łożysko ślizgowe (z odprowadzeniem oleju) Łożyska tego typu nie są porowate (jak np. w wentylatorkach , nie są "samo smarowne") To jest ten sam przypadek gdy silnik BLDC jest chłodzony umieszczonym na jego wale wentylatorem o niesymetrycznej...
Przecież w ON żyją bakterie których to ładny grzybek potrafi skutecznie zatkać siti na wlocie pompy/smoka w zbiorniku. Ciekawe jak z tym walczą w resorcie? https://www.google.pl/search?q... Rozwój mikroorganizmów w układach paliwowych wywołuje szereg procesów...
Raczej powodem przegrzewania jest zwiększone obciążenie pompy wynikające z jej uszkodzenia lub może przeniesienie napędu na pompę. Napęd przenosi tam tarcza zataczająca która powinna być zanurzona w oleju lub nasmarowana specjalnym smarem. Jeżeli nie ma tam czynnika smarującego to silnik będzie się grzał.
Witam. W tym silniku jest jeden pasek do napędu wałka rozrządu, a drugi do napędu pompy wtryskowej. Jeżeli zerwał się pasek napędu pompy wtryskowej to silnikowi nic się nie stało. Wymień kompletny rozrząd i będziesz jeżdził dalej.
a 2 sprawa żeby Ci buda sie nie rozsypała przy 200 KM i to poważanie mowię... na bank nowa zawiecha, koła, tarcze tył i przód wydech i takie tam no i całe przeniesienie napędu
Audi 2005rok silnik BLB po padniętym napędzie pompy oleju. Trafiło wał, panewki i turbinę + zębatki i łańcuch do napędu pompy oleju. Po złożeniu wszystkiego auto jeździ (na razie testowałem i zrobiłem tylko 15km). Niestety błąd "serwis oil" świeci się ciągle na desce rozdzielczej ale kontrolka oleju gaśnie i olej dochodzi na górę silnika. Tak się złożyło...
Kolego, mam identycznego Focusa 1,8 i jest to TDDI. Rok 2000. I powiem ci że dolewam od czasu do czasu na pełen zbiornik paliwa ok 50 do 100 gram oleju.I jest to olej LIQUI MOLY OLEJ DO DWUSUWÓW 2T. Te 50-100 gram mieszam w kanistrze z 2 litrami oleju napędowego.Zabieg ten stosuje od około 4 lat co 2-3 tankowania.Tankuję zawsze do pełna.Też po awarii...
Przez napęd hydrauliczny rozumiem napęd realizowany przez pompę hydrauliczną i silniki hydrauliczne (inne pompy). Przez zawory z odpowiednimi kryzami (wg pierwszej myśli) można sterować ilością oleju dostarczanego do silników, a to daje różnice w prędkości obrotowej. W porównaniu z napędem elektrycznym napęd hydrauliczny jest jakieś 2/3 mniejszy.
Witam! Jeżeli już chcesz jednak na hydraulikę, pompę zamontuj z przodu wału korbowodowego, sprzęgiełko z wałka na wieloklinie, pompka jak zakładałeś, może być od ciapka, jest uszczelniona a i do napędu silnika olejowego potrzebna jest nieznaczna ilość oleju. Rozdzielacz za pomocą którego będziesz mógł włączać przepływ na silnik wałka. A co do tego abyś...
napęd pompy od kół przydatny jest przy podnoszeniu rozsiewacza z nawozem. Niewygoda z takim napędem jest taka, że nie powinno się go używać na 5 i wstecznym biegu, oraz nie można za ostro skręcać (informacje z instrukcji obsługi). Jeżdżę C360 i jeśli nie przekracza się 2 tys. obr./min to zużycie paliwa jest akceptowalne. 2 i 3 biegu bez reduktora używa...
Z całym szacunkiem ale za kołem pasowym nie jest najpierw koło rozrządu? Czy gdyby ścięło klin i pompa straciła napęd to rozrząd by się nie przestawiał przy okazji? Gdyby tak było jak piszesz to skąd ciśnienie na zimnym silniku, kiedy pompa oleju ma dużo większe opory? Tak sobie gdybam tylko.
Witam A jak by sterownikowi zapodał sygnał sterujący taki jaki aktywuje odpowiednie ustawienia w momencie korzystania z przystawki odbioru mocy?Można odpowiednio ustawić parametry dla silnika typu moment obrotowy czy max obroty używając DP2.Na sterowniku silnikowym nie będzie dostępna opcja ustawienia minimalnego ciśnienia oleju,która wyłączy silnik...
Witam wszystkich użytkowników forum. Problem jak w temacie i pytania do Was: 1. Czy w tym silniku 2.0tdi 16V na CR trzeba blokować wałki wyrównowarzające w module pompy oleju jak w silnikach 1.9/2.0 tdi 8V na pompowtryskiwaczach? 2. Czy przy demontażu modułu pompy oleju trzeba go ustawiać względem rozrządu/GMP? 3. Czy ktoś miał podobny problem i może...
ta ładowarka nie ma zmiennika momentu, tylko napęd jazdy ,którym jest pompa tłoczkowa linde bpv50 i silnik hydrauliczny,ta pompa jest bardzo wrażliwa na jakość oleju i jeśli jest problem z jazdą do przodu i do tyłu czyli pompa jest przyczyną problemu. za nową trzeba zapłacić ponad 20tys, za regenerację chcą 10 tys,trzeba szukać używki na zachodzie ,można...
ehhh.... tarcze impulsatora są takie same, skrzynie różnią się 2 trybami (ze względu na różnice mocy silników, ja mam silnik 2.8 bi turbo, a skrzynią którą teraz założyłem jest od silnika 2.9 bez turbo), które przekazują zaraz po konwerterze cały napęd z silnika na skrzynie i pompę oleju w niej wbudowana, jeżeli miałbym już rozbierać skrzynie to zmieniłbym...
do wymiany łancuch i koła napędu pompy olejowej i wałków wyważających jesli chdzi o 2,9 tdi
Czy ja dobrze zrozumiałem? Chcesz napędzać pompę hydrauliczną silnikiem hydraulicznym? Dlaczego nie podłączyć ciśnienia oleju mającego zasilać ten silnik bezpośrednio do układu, który ma zasilać pompa hydrauliczna? W Twojej koncepcji nie uzyskasz 5% sprawności.
Przy braku smarowania wałek rozrządu stanie jako ostatni Robiłem niedawno M54B30 BMW po utracie napędu pompy oleju. Wszystko przeżyło oprócz wałków rozrządu. Więc Twoja teoria nijak się ma do realiów.
Pomysł bez sensu przy 300-400obr osiągniesz podobną wydajność jak ze sprężarki od Jelcza, która jest wielkości tostera :D I do pełni szczęścia wymaga tylko pompy oleju. Jeżeli już budować coś na bazie takiego silnika to tylko po to żeby miało dużą wydajność (np. napęd silnikiem 15kW i wydajność ze 140m3/h).
Główna różnica to napęd pompy oleju. 710 z paska rozrządu, 714 łańcuszek na wale. Są całkowicie zamienne ze sobą
Czyli przy najmniejszym biegu za skrzynią będzi moment 33,6kNm a na kołach 90,2kNm .? Czy dobrze rozumuję? Jak najbardziej Czy może ktoś wie jakie są przełożenia w zwolnicach i dyfrze w c-330 c-360 Zetor k25. Przełożenie zwolnic w c360 to 5.0909, główne 4.077, a skrzyni biegów od 22 do 1. Zakładając że nie użyto by zwolnic i silnik ma max. 2200rpm...
Dostałem dziś zamówiony zestaw naprawczy napędu łańcucha pompy oleju. Wszystko wygląda OK, a najlepszy jest napinacz, który posiada wszystkie oznaczenia jak na zdjęciach z tego tematu zamieszczonych stronę czy dwie wcześniej. Jedyna różnica dotyczy braku oznaczeń VW AUDI, które zostały wytarte mechanicznie :). Wszystko wskazuje zatem na to, że są to...
W tym silniku masz rozrząd na łańcuchu + łańcuch napędzający pompę oleju. Nic wcześniej nie ocierało? Bo takie odgłosy to raczej nie od pompy. Nie pamiętam jak w polifcie ale w przedlifcie była pompeczka ręczna do paliwa (na podszybiu). Możesz spróbować podpompować aż będzie twarda i wtedy kręcić. Pompa wtryskowa jest na wałku z tyłu silnika (od strony...
mam Piaggio Hexagon 180 2t(1998r.) i tego nie da się zakatować Szczena mi opadła kiedy zobaczyłem jak pewien gość z południa europy przekręcił licznik po kilku latach, tj. przejechał ponad 100 tysięcy kilometrów. Ten skuter powinien mieć większe kółka. W silniku jak w każdym silniku Piaggio 2T trzeba zwracać uwagę na zużycie tłoka, cylindra, korbowodu,...
Muszę zrobić pewną pompę wody, która będzie przemielała wodę Pokaż tą pompę, coś doradzimy. Silnik z wiertarki 230V Cała wiertarka, a pompy nawet nie trzeba robić, kupisz za dwie dychy: http://tooles.pl/pompka-na-wiertarke-do-...
Do sterowania wystarczy rozdzielacz w plecaku ciągnika. Co do wydajności pompy faktycznie szału nie ma. Można pocyganić napędzając ją zależnie od skrzyni. Na piątym biegu ma znacznie większe obroty niż na napędzie niezależnym. Tylko jak długo wytrzyma trudno powiedzieć bo to ponad jej siły. Jeśli masz wolny wom to na niego możesz założyć wydajniejszą...
Rozsądnie się nie na tego zaaplikować, rozbierałęś kiedyś pompe wspomagania? Owszem, rozebrałem kilka. To chyba zawsze jest pompa łopatkowa. W przeciwieństwie do pompy zębatej, pompa łopatkowa może pracować tylko w jedną stronę, bo nacięcia w wałku w które chowają się płytki nie są prostopadle do osi tylko zawsze pod skosem. Wydaje mi się że jeśli...
czytałem poprzednie 44 strony i większość odradza marki lavor itd... po to aby na końcu napisać że KUP K5 i K7 i schody zaczynają się jak coś się popsuje. Ja miałem do tej pory myjkę Karcher K2.400 użytkowana 3 lata. W opiniach na stronach www miała z czasem rozszczelnić się głowica pompy, ale u mnie padło uszczelnienie na jednym z 3 tłoczków przez...
VW 1,9 TDI miał chyba komputer do silnika co robionym ciągniku jest zbędne (no i trzeba podłączyć). No i? Przerabiałem już dwa silniki 1.9tdi z vw na zwykłe pompy. Bez najmniejszego problemu pasują zwykłe pompy od scharana z 96roku oraz starsze na mechanicznym nastawniku. W takiej pompie wystarczy podać + na zawór stop i silnik chodzi. Ważne aby na...
Pierwsze uruchomienie: 1) Układ paliwowy - zlej stare paliwo i wyczyść zbiornik paliwa lub użyj zastępczego zbiornika ze świeżym paliwem, -wymień filtry wraz z uszczelkami: odstojnika , oraz wstępnego i dokładnego oczyszczania, odpowietrz cały układ po kolei, filtry oraz pompę, - wymień olej w pompie wtryskowej - wymontuj wtryskiwacze i oddaj do sprawdzenia....
wymieniając co trzeba na czas można się ustrzec awarii Raczej odwlec ją tylko o kolejne kilometry. Wiesz dobrze, że w tym silniku wymienisz napęd pompy oleju a może Ci pęknąć głowica. O turbach i wtryskach to już nawet nie wspominam bo to po prostu eksploatacja. Sam odradzasz ludziom szukającym okazji na forum kupno danego auta najtaniej jak się da...
Kiepski pomysł. Niestety w motocyklach sportowych (rzędowych czwórkach) pompa oleju oraz cieczy jest montowana na jednym wałku, a napędzana poprzez łańcuszek lub przekładnię zębatą od kosza sprzęgła. Drugi problem to brak końcówki PTO. Z jednej strony masz alternator i ew. wolne koło rozrusznika. Z drugiej dość cienką końcówkę wału korbowego, łańcuch...
to silnik troszkę podobny z napędem pompy wody do MWM 2,8 TDI VW. Pompa zamocowana w bloku, napędzana kołami zębatymi smarownymi olejem silnikowym.
Zwróć uwagę na kilka rzeczy: 1. Napęd pompki oleju/cieczy - w silnikach chłodzonych cieczą standardem jest wyrobienie się połączenia wałka pompy z kołem pasowym oraz przecieki uszczelniacza pompy. Pasek zębaty i koło pasowe podlega wymianie po przejechaniu pewnego przebiegu (nie pamiętam ile). Wymiana pompy w serwisie Piaggio z użyciem przyrządów specjalnych...
napęd pompy oleju napęd silnika pompy napęd pompy
instrukcja obsługi halogen kolumna kruger pralka blokada polar
najlepsze czaty delonghi caffe corso
Xerox WorkCentre 6605 – nowe sterowniki a blokada zamiennych tonerów, firmware, kompatybilność Schemat generatora akustycznego GA-1 FPN Poznań, UNITRA-ZOPAN – mostek Wiena, żarówka, NTC