17B to żółte złącze pod nakładką na słupku A przy lewej stopie kierowcy. Zdejm nakładkę i żółte złącze tam będzie (także białe ale interesuje Ciebie żółte). Przy 9tym pinie złącza będzie przewód białoczerwony. Może tam zaśniedziało? Dalej ten przewód wychodząc za złącza rozwidla się na zapalniczkę. Masz sprawne gniazdko prądowe? Jeśli tak to złącze...
sprawdziłeś napięcie do dmuchawy??? jeżeli napięcie idzie a dmuchawa nie kręci trzeba wyjąć sprawdzic ale jak już sie zawiesza proponuje wymianę na nową.....
To prostu odłącz dmuchawę nie bardzo rozumiem co chcesz zrobić. Na wyjsciu z pieca nie ma szybra żeby zmniejszyć ciąg albo na piecu dopływ powietrza?
Sprawdzanie napięcia rozruchu i odpadu. Badanie polega na zasileniu stycznika poprzez źródło umożliwiające regulacją napięcia zasilania cewki od 0 do 1,1 US. Początkowo zwiększamy stopniowo napięcie na styczniku. Napięcie przy którym nastąpi przyciągnięcie zwory nazywamy napięciem rozruchu. Następnie zmniejszamy napięcie na cewce a wartość przy którym...
Witam. W czym tkwił problem?
Teraz będzie gorzej, przekaźnik jest wlutowany w płytkę skrzynki bezpieczników (BSM) Pozostaje otworzenie i cofnięcie się od pinów po płytce do przekaźnika. Na bezpieczniku masz napięcie ?
Dostań sie do opornicy wentylatora, prawdopodobnie jest pod schowkiem pasażera. Popraw w niej luty zasilające wtyczek lub podmień na inną.
Prześledź linię sygnału od procesora/kontrolera do elementu wykonawczego. Skoro pomiary nie sprawiają ci problemu sprawdź stany na nóżce układu odpowiedzialnej za ten przekaźnik. Czy napięcie tam zmienia się w zakresie 0-5V.
Skrzynka bezpiecznikowa. Zimny lut przy bezpieczniku nagrzewnicy. trzeba sprawdzić czy na bezpieczniku od dmuchawy jest napięcie ,jeżeli nie to tak jak napisałem wyżej.
W którym miejscu znajduje się silnik nawiewu i jak się o niego dostać? ( I czy ten rezystor w tej wersji auta też jest na podszybiu? Pod którą osłoną? Pod tą obejmującą zegary i wyłączniki (u mnie udająca drewno)? Ad. 1 http://www.fordescort.org/content/view/1... Chociaż w wersji z klimą chyba przeszkadza parownik. Ad. 2 Mylisz podszybie z deską...
Witam Mam problem z dmuchawą w epice 2008r. po włączeniu nawiewu zanika napięcie na dmuchawę. nie działa na żadnym biegu. Nowa Dmuchawa i rezystor Poproszę o pomoc. nie mam pojęcia co go boli
Sprawdz napięcie na silniku dmuchawy jak jest 230v wymień kondensator wyczyść łopatki wirnika sprawdz łożyska na silniku albo do wymian przekaznik.
Masz problem stricte elektroniczny. Poproś moderatora a przeniesienie tematu do odpowiedniego działu.
Witam. Czy ktos z forum dysponuje wartosciami oporow wszystkich czterech potencjometrow klap od silniczkow klimatronika i ewentualnie ich prawidlowym rozmieszczeniem?podejrzewam ze ktos tam dlubal.mam jeszcze jedno pytanie.Czym moze byc spowodowane wachanie napiecia na dmuchawie od 3.2 do 8.7V?takim napieciem mam ja zasilana a napiecie to zmienia sie...
Zdaje się że główne bezpieczniki masz w schowku, a te o których mówimy za schowkiem.
witam . mam dmuchawe w maluszku ale dmucha sobie ona jako tako. Jeszcze jak auto ma obroty to jeszcze ciut szybciej dmucha. Chciał bym zrobic jakis prosty przetwornik zeby przed sama dmucahwa go wmontowac tak zeby dawał 18V . wachanie moze byc tak 17-20V
Mam problem w oryginalnym dogrzewaczu od Mercedesa A-cl W168. A mianowicie przestawiłem zawartość CO2 z 11.5V na 11V na niepracującym ogrzewaniu i od tego momentu padło. Ogrzewanie po załączeniu rozgrzewa kołek żarowy załącza pompkę paliwa ale nie rusza dmuchawa spalin. Robiłem to programowanie komputerem mercedesa i webasta ale żadnym to napięcie wentylatora...
te drabinki rezystrorow znajdziesz razem z silnikiem od dmuchawy sa w jednym miejscu. widocznie sie przepalily i dlatego na tych biegach nie dziala. w skorpio z tego co pamietam jest po prawej stronie pod deska. zajrzyj od spodu to ja napewno zobaczysz Dodano po 1 te drabinki rezystrorow znajdziesz razem z silnikiem od dmuchawy sa w jednym miejscu....
Pozwoli to na użycie mniejszego kondensatora Tym bardziej, że wyprostowane i odfiltrowane napięcie AC będzie dość spore i trzeba będzie ewentualnie jeszcze dobrać rezystor szeregowy dla cewki przekaźnika, ale da się :) Pytanie, czy napięcie max do dmuchawy to te 140VAC? EDIT: Tak mi wpadło do łba w trakcie drugiego piwka wieczornego- zastosować przekaźnik...
Spróbuj poruszać złączem przy silniku - dojście przez zdjęcie schowka
Już poradziłem sobie z problemem. Wszystko działa jak należy. To chociaż podziel się dla potomnych co było przyczyną nieprawidłowego działania sterownika... W innym przypadku uważam że cały wątek należy przenieść do KOSZA.
Zasilanie tego bezpiecznika jest ze skrzynki w komorze silnika SB 53 50A. Wyjście ze skrzynki w złączu pin 2 (T40/2). Przy akumulatorze w bagażniku jest inne zasilanie.
Kolego, mój błąd źle poczytałem i zrozumiałem, że Koledze działa tylko 4 bieg a jest na odwrót. Filmik więc nie dla tego przypadku. Post usunąłem. A pojęcia o mojej wiedzy to nie masz Ty więc się nie wypowiadaj. I powiedz mi jakie jest napięcie na dmuchawie kiedy zasilana jest bezpośrednio z akumulatora (załóżmy 12V) i jakie jest napięcie na dmuchawie...
Zadziała, nie uszkodzisz, go podając niższe napięcie.
Rezystor dmuchawy właśnie po to jest, aby zmniejszać napięcie zasilania dmuchawy w zależności od ustawienia pokrętła. Im mniejszy bieg dmuchawy tym niższe napięcie. Wiatrak powinien działać i przy 9 V tyle że z mniejszą prędkością.
Trzeba sprawdzić zasilanie na zaciskach silnika po rezystorze. Ja miałem takie uszkodzenie i faktycznie na 4 biegu dmuchawa działała i wymieniłem rezystor. Opel astra 1999r. Można sprawdzić napięcie na wyłączniku dmuchawy. Z wyłącznika jeden kabelek powinien iść prosto do silnika a na czwartym biegu prosto z zasilania 1,2,3 to przez rezystor.
Napięcie na wtyku sprawdziłeś?
I bardzo dobrze. Grunt, że spełnia swoje zadanie. Kilka wskazówek na zakończenie. Powinieneś zamieścić zasilacz w jakieś większej obudowie przed warunkami atmosferycznymi, chyba że przewodem dociągasz do dmuchawy. I druga wskazówka - żeby przewody się nie grzały, to spleć po trzy, cztery tego samego koloru i połącz z dmuchawą. Pozdrawiam
Wypadałoby zbadać czy na wyjściu ze sterownika jest sygnał/napięcie
Nie szukaj schematów. Ja te typowe usterki naprawiam tak - przecinam ten gruby biały przewód który zasila dmuchawę. Stosuję odpowiednio duży przekaźnik oraz dodatkowe gniazdo bezpiecznikowe. Zasilanie biorę z pod śruby 8 a sterowanie przekaźnika z innego obwodu gdzie pojawia się 12 V po zapłonie. I tyle w tym temacie.
Pod przewód na którym pojawi się napięcie po włączeniu dmuchawy
Witam Wracam do tematu, potrzebuję pomocy, mam nowy czujnik bimetaliczny i nadal nic sterownik nie podaje napięcia na wentylator ? Czy posiada ktoś schemat do tego sterownika. Jakie inne potencjalnie może być źródło takiej awarii Pozdrawiam PG
Brązowy przekaźnik pod kierownicą, na pracującym silniku ma być zwarty(cewka powinna być zasilona) To wycinek schematu twojej dmuchawy: http://obrazki.elektroda.net/68_12635414...
Na cienkim przewodzie dochodzącym do regulatora (jest przy silniczku dmuchawy) napięcie regulacyjne powinno sie zmieniać od ok. 1V (dla minimum) do ok. 5V (dla max).Jeżeli tak jest, a silniczek nie ma zwarcia na wirniku - to regulator do wymiany.
Na początek trzeba sprawdzić czy silnik dmuchawy i sama dmuchawa jest sprawna. Odłączyć sterownik od napięcia zasilającego i ręcznie sprawdzić czy wirnik dmuchawy obraca się swobodnie bez zacięć. Może pył i kurz w kotłowni dostały się do silnika i jego łożysk i blokują jego prawidłową pracę. Później dmuchawę z zachowaniem zasad bezpieczeństwa z pominięciem...
Tak proponuje wymienić jeża. Na jeże wchodzi sterowanie z panelu . POmierz czy przychodzi napięcie sterujące z panelu oraz czy jest masa i zasilanie i nie ma napięcia wyjściowego.
bardzo prosze, jesli ma ktos schemat tej dmuchawy, bede brdzo zobowiazany. sprawa dosyc pilna dziekuje pozdrawia Grzegorz
przekaźnik blokuje tranzystory, jak zewrze dmychawa jest zasilana pełnym napięciem.
Odczytana wartość kodu diagnostycznego to : 18.1 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe. Co to oznacza ???
Zdejmij przegrodę wygłuszjącą między silnikiem a kabiną. Za nią będzie złącze od silnika dmuchawy. Spróbuj zasilić silnik bezpośrednio. Jeśli nie ruszy to sprawa raczej jest prosta, albo spalony, albo szczotki sie wytarły. Jeśli ruszy szukaj przerw w instalacji. Na początku prponuje sprawdzić ciągłość przewodu masowego silniczka. Jeśli test wypadnie...
Zasilanie dmuchawy brane jest z bezpiecznika 50A pod BSM może zaśniedziały styki. Później napięcie jest podawane poprzez przekaźnik do dmuchawy . Wystarczy sprawdzić w którym miejscu powstaje spadek napięcia . Po 2008 bezpiecznik może być 80A
Witam, Mam problem z zbyt słabym napięciem w sterowniku HT TRONIC 500. Na podajnik napięcie jest ok, a na dmuchawę zbyt niskie. Da radę jakoś to naprawić czy tylko wymiana sterownika?
Witam. Tutaj Masz DTR sterownika w pdf-e. Może się na coś przyda. [url=http://tech-controllers.com/tech-st...
Wysterowanie na opornice jest? Czy napięcie jest na dmuchawie? Dmuchawa sterowana masą.
Problem rozwiazany,przekaznik R6,dzięki za pomoc
Witam, Masę to sprawdzisz miernikiem masę na karoserii i masę na silniku. Nie powinno być napięcia między masami.
Witam, moim problemem jest niedziałający właściwie przełącznik siły nawiewu dmuchawy w fordzie mondeo 1.8 benzyna 1994. dmuchawa działa tylko i wyłącznie na ostatnim czwartym poziomie. słyszałem, że może to być przepalony regulator napięcia dmuchawy czy jak on się tam nazywa. Jeśli jest to jego wina, to gdzie mogę taki kupić lub zamówić?? z góry dziękuję...
Witam Próbowałem ostatnio sprawdzić włącznik od klimy i zrobiłem małe spięcie. Przypadkowo wskoczył mi srubokręt pomiędzy 3 blaszki widoczne pod pokrętłem regulacji temperatury nawiewu i włącznika dmuchawy. Słyszalem mały trzask, tak jakby spalił sie jakiś bezpiecznik, albo przepalił kabel. Od tego czasu dmuchawa przestała działać a na tym panelu prąd...
Masz racje że można zobaczyć prędkość auta, przeprogramować ustawienia klimatyzacji, zobaczyć obroty silnika, maksymalna prędkość, czas postoju, napięcia dmuchawy klimy, temp. otoczenia ze wszystkich czujników, do tego wystarczy komputer i jakiś VAGCOM. Problem w moim przypadku tkwi w tym że ja mam ją uszkodzoną. Ale może warto było by to zamówić, 10...
Jak nie masz napięcia na brązowym przewodzie przy silniku dmuchawy to sprawdz bezpiecznik 25 i 26 (oba 30 A ) .
witam od kilku dni siedze i przeszukuje neta w poszukiwaniu rozwiazania mojego problemu. przeczytalem juz wiele postow na temat nawiewow w xsarze ale zaden nie jest taki jak bym chcial. Otóż tak: panel sterujacy nawiewami sie swieci. gdy zalacze obieg wewnetrzny zamyka sie i otwiera . gdy zalacze klime(polautomatyczna) nic ale domyslam sie ze dlatego...
Zmierzyłem napięcie na kablu idącym od pieca/sterownika do dmuchawy i tam jest 208/210V i dmuchawa nie startuje. Za niskie napięcie . Drgnie na ulamek sekundy a pozniej pojawia sie dymek, iskry i smrod plastiku. Z gniazdka smród czy ze sterownika ? Jakie napięcie w gniazdku przed zasilaniem pieca . Dać zdjęcia to więcej będzie wiadomo.
Witajcie. Od rana walczę z nawiewiem, który raz się włączał a raz nie. Wymontowalem dmuchawę, podłączyłem na krótko i działa doskonale. Zmierzyłem napięcie na kablach zasilających dmuchawę - jest 12V. Po podłączeniu dmuchawy do kostki i zbadaniu napięcia jest 0v i dmuchawa oczywiście nie chodzi. Nie mam już siły. Ma ktoś jakis pomysł?
Witaj. Czyli uszkodzona jest dmuchawa? Przepraszam ale kompletnie sie nie znam na elektronice . Jest możliwość sprawdzenia czy panel kontroli klimy jest sprawny?. Chce pomoc tesciowej xd i to naprawic tylko musze wiedziec co kupic i wymienic.
Kod 27 dotyczy motoru dmuchawy (za wysokie napięcie motoru dmuchawy)czyli tak jakby rozpoznawał przerwe w obwodzie silnika dmuchawy.Ten układ ma kontrole obciążenia przez silnik.Można obejrzeć profilaktycznie komutator silnika + szczotki.
Ale nie ma go co obciążać. Zapalam światła i dmuchawę. napięcie jest 14,4V jak zwiększę nadmuch na maksa to 14.2V . Więc nic więcej nie obciążą.
Czymś diagnozowane? Jaki model? jakie auto ?
Przy tym roczniku nie dziwiłbym się gdyby walnięty był silnik dmuchawy.
Witam. Brak napięcia na dmuchawie kabiny. W opisie brak informacji ktory bezpiecznik. Pomoze ktos? Berlingo 2 2008 1.6b 109km
Witam Czy ktoś może potwiedzieć jakim napięciem sterowany jest rezystor dmuchawy w Zafirze A z panela klimatyzacji automat? Czy jest to od 0-5V czy więcej? Dodano po 56 Potrzebuję zastosować zamiennie do innego auta do którego już nie znajdę takiego rezystora
Przy uszkodzeniu rezystora dmuchawy czwarty bieg będzie działał zawsze, bo prąd idzie bezpośrednio do silnika dmuchawy omijając opornik. Piny 1,2,3 to miny do których jest podawany prąd (zależnie który bieg to na ten pin idzie prąd). Pin 4 jest wyjściem, z niego idzie prąd na dmuchawę. Wewnątrz połączone są trzy oporniki szeregowo plus czwarty termiczny....
Temat do zamknięcia .padł przekaźnik w skrzynce z komory silnika w dolnym lewym rogu Dodano po 47 Szukałem po kabelkach
Tob53 ja obecnie mam podłączony do dmuchawy regulator fazowy na U2008 jest całkiem nieźle i kosztował 30 zł nic się nie grzeje regulacja jest tylko jest jeden problem pod dmuchawę mam podpięty cyfrowy wyświetlacz LCD który pokazuje napięcie na dmuchawie( taki bajer). Kiedy dmuchawy chodzi to w 10 min napięcie spadnie jakieś 8 volt nie jest to zauważalne...
Witam. Rok produkcji 1991 ( jeszcze z bezpiecznikami rurkowymi ) Problem polega na tym, że gdy dmuchawa przestaje działać uderzenie w płytę bezpieczników czasem pomaga, ale nie zawsze. Od głównego kabla zasilającego, który idzie z płyty do silnika dmuchawy obwód jest ok. ( Sprawdzone poprzez przyłożenie napięcia bezpośrednio na plus ) Tak jakby nie...
Należy sprawdzić, gdy nie działa dmuchawa, czy dochodzi napięcie do silnika, gdyż on może być powodem usterki.
Proszę dokładniej obejrzeć ten silnik. Zapewne okaże się, że on ma pracować przy napięciu rzędu 8 - 12 V lub nawet mniej. Więc podłączenie do sieci 230 V z pewnością zakończy jego żywot. W suszarce grzałka jest wykorzystana jako dzielnik napięcia z którego pobiera się odpowiednie napięcie dla silnika (zależnie od oczekiwanej wydajności dmuchawy).
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Mercede... Silnik dmuchawy jest po prawej stronie (A/C SYSTEM BLOWER UNIT) Regulator dmuchawy jest sterowany napięciem (przez ten cienki kabelek przy regulatorze) Napięcie ok. 3V dla minimum i ok. 7,5 v dla maximum
Sterownik jest stosunkowo nowy, prawidłowo pokazuje temperaturę. Chyba jedyna możliwość to sprawdzić czy daje napięcie na dmuchawę wtedy gdy powinien.
No od bezpiecznika należy zacząć. Oznaczony jako "gebläse".
I dlatego może być problem z jednoczesnym rozruchem wszystkich wentylatorów. Zabezpieczenia mogą tego nie wytrzymać i dlatego jak już chcesz to uruchomić po zaniku napięcie to dodatkowo powinna być opcja by załączały się po kolei a nie wszystkie naraz. Osobiście uważam że instalacja jest wykonana prawidłowo i zostawił bym tak jak jest, bo w końcu ile...
Możliwe, że ładowanie zanika. Podłącz woltomierz, odczytaj napięcie i włączaj kolejno odbiorniki, światła, dmuchawa itd i odczytaj napięcie, czy spada.
Gratulować, gratulować!!! Ma działać na zwarcie?? Przecież to nie zgrzewarka... Zwiera się styki prostopadłe do siebie czyli 3 i 5.
aku jest OK, po całej nocy -13 stopni od pierwszego strzała odpalił. Zastanawia mnie fakt tej kontrolki i zaniku napięcia na dmuchawie......zwarcie w altku? któraś dioda zaczyna kuleć?
Proszę zwrócić uwagę na generator iskry bo ww jest zasilany bezpośrednio napięciem 230v i po uruchomieniu dmuchawy załącza się generator iskry i podaje wysokie napięcie na świece przez cały czas pracy nagrzewnicy.
Miernikiem sprawdzałem.o jaka kontrolki chodzi?W
Naprawiłem ja ,nadmuch działa ale martwi mnie temperatura radiatora opornica ,az topi plastik(może sfajczyć auto), jest gorąca po minutce od włączenia nawet gdy pracuje na 1,2,3 biegu (to nie dużo jak na skale do 8) Jest ona wsadzona w tunel, gdzie jest chłodzona. Osobiście naprawiam ją na mocniejszych zamiennikach. Ani jednego zwrotu. Jeszcze może...
Zaczynając od najtańszych, zobacz, czy nie skorodował bezpiecznik Maxi pod BSM, sprawdź, czy na regulator obrotów silnika dmuchawy dochodzi napięcie po uruchomieniu silnika, lubi się wypalać złącze i płytka regulatora.
czy podaje napięcie na dmuchawę nawet jeżeli sterownik jest w wygaszaniu? jeżeli tak to czy można wyłączyć ją klawiszem STOP? możesz regulować dmuchawą- to znaczy włącz/wyłącz tylko czy mocądmuchawy także??
Mam problem ze wzmiankowaną dmuchawą (na tranzystorach), czy ktoś może mi powiedzić jak podłączony ma być przewód zasilający dmuchawę, konkretnie przy właczonej stacyjce w pozycji praca, wszystkich dobrych bezpiecznikach i sprawnym układzie regulacji obrotów brak napięcia na tym przewodzie (dmuchawa nie pracuje). Kiedy podam napięcie bezpośrednio na...
(at)Aleksander_01 Sprawdź czy dmuchawa ma zasilanie \neq sprawdź napięcie na dmuchawie Tam sterowanie jest masą. A to co? i czy jeż ma dobrą masę. Zobaczymy jak dalej temat się "rozwinie". Będzie klasyka elektrody. Autor tematu będzie czekał na chwilę wolnego żeby się zająć autem a w tym czasie ludzie tacy jak Ty będą bić pianę
Jak mnie pamięć nie myli to pod maską w skrzynce BSM jest przekaźnik, który po odpaleniu silnika zasila dmuchawę. Napięcie dochodzi do rezystora dmuchawy. (Podaj rocznik, bo mi 406 lift nic nie mówi :cry: )
Zmierz jakie masz napięcie na złączu wentylatora. Może masz przypalone styki przekaźnika i wentyl nie dostaje pełnego napięcia zasilania. Przekaźnik jest ok bo go wylutowałem i testowałem pod zasilaczem. podłączyłem żarówkę i wszystko działało prawidłowo. Obstawiałbym problem z regulacją tego napięcia.
Własnie niedostaje napiecia i nie dostaje napięcia świeca , co mogę z tym zrobić napięcie dochodzi dmuchawa i pompa wody startują co dalej ??
Jak silniczek z takim samym napięciem , to tak.
Dmuchawa podłączona pod napięcie sieciowe pracuje normalnie i załącza się bez przeszkód. Na ucho trudno ocenić,a na mniejszych mocach nie pracuje.To samo tyczy się pomp do C.O. Zalecam wymienić kondensator,bynajmniej jeden powód (możliwy) wyeliminowany będzie.
Witam mam sterownik Tempster MH1 i po wystąpiła następująca usterka, mianowicie chwilę po włączeniu zasilania włącza się alarm i wyświetla się napis "błąd dmuchawy". Napięcie na wyjściu dmuchawy jest cały czas, tj. 230V. Jak podgrzeję czujnik powyżej temp. zadanej i wtedy włączę zasilanie, to wszystko ok. ale jak tylko temp. spadnie poniżej zadanej...
Trzeba poszukać którym pinami wychodzi napięcie na dmuchawę i podać tam plus 12V. Na wszelki wypadek wstępnie podaj go przez żarówkę reflektorową 55W, Jak będzie zwarcie to się zaświeci, jak nie to trochę powinna ruszyć dmuchawa ( zanim żarówka się zaświeci) . Niestety nie wiem na który pin wychodzi , zaczął bym od tej kostki 2 pinowej. Pewnie w necie...
zrób reset klimatronica,miernik wepnij w przewód sterowania wentylatora i steruj obrotami powinno zmieniać sie napięcie,
Witam wszystkich!! Mój znajomy posiada w.w auto, ostatnio wysiadł mu przekaźnik dmuchawy, spaliła się jego cewka.Okazało się że napięcie na nóżkach zasilających cewkę przekaźnika wynosi 18V i rośnie przy zwiększaniu obrotów nawet do 30Volt. Dodam że ładowanie jest poprawne (ok.14-15V). Dmuchawę można było załączyć dopiero po uruchomieniu silnika, więc...
Najpierw ten plastik pod schowkiem pasażera bo pod nim ukryta jest dmuchawa (jej silnik) i sprawdź czy tam dociera napięcie czy nie (ale najpiew sprawdź bezpiecznik). Jęśli bezpiecznik sprawny a napięcie do silnika nie dociera dopiero wtedy zabieraj się za "pokrętła" w konsoli.
Zrób zdjęcie rezystora . Sprawdzałeś w nim termik ???? a pomiary robiłeś na włączonym zapłonie i włączonej dmuchawie ???
Zrobiłem jeszcze raz pomiary z podłączonym alternatorem: -silnik włączony bez dmuchawy, obroty nie falują, napięcie 14,2V - silnik włączony, dmuchawa na max, obroty falują, napięcie na "górce" 14.0V, w "dołku" 13.7V
Przy tej długości przewodu przekrój żyły 10mm² dla miedzi. Da to spadek napięcia 2% przy obciążeniu znamionowym. Nawet w przypadku dmuchawy trzeba wziąć pod uwagę prąd rozruchu.
Odpowiadając, wiem z praktyki i wyliczeń. Prawdopodobnie dmuchawa zasilana jest napięciem 40 V uzyskanym z dwóch akku 20V połączonych szerego 20V+20V=40V Zalecana pojemność przez producenta to 2x2Ah lub 2x4Ah Przykładowo, jeżeli w tej obudowie znajduje się bateria np. 20V/6Ah też może być użyta z dłuższym czasem pracy dmuchawy. Podsumowując mieszane...
Hallotron, to funkcja w regulatorze, która umożliwia sterownikowi "zmierzyć" jak szybko obraca się wirnik dmuchawy i na tej podstawie dobrać napięcie, by utrzymać zadane obroty. Przydatna funkcja, jeśli ciąg komina jest zmienny lub też w jakimś celu jest zamontowany dodatkowy wentylator wyciągowy spalin. Z wył. funkcją "hallotron" regulator kotła reguluje...
witam mam kłopot z climatronikiem w mojej Lagunie1,8 94r nie startuje mi silnik dmuchawy napięcie dochodzi12-13V silnik jest sprawny wymieniłem mosfety i dalej nic może ktoś posiada schemat do climatronika chodzi mi jakie powinny być napięcia na kostce dmuchawy i sterownika pozdrawiam
W jakim fotelu, jaki pobór prądu i jakie napięcie?
Witam chce stworzyć sterownik do pieca który by był oparty o Arduino. Sterownik by miał regulować obroty dmuchawy w stosunku do temperatury na kotle (tzn. na kotle 20 stopni wiatrak chodzi na 70%, temperatura na piecu 60 to wentylator stoi). Problem leży w tym że nie wiem jakim układem mogę regulować napięcie na dmuchawie aby móc zmniejszać obroty :(....
Czy robi co do niego należy. Czyli, czy pozwala na pracę dmuchawy zależnie od temperatury. W sytuacji kiedy sterownik załączy dmuchawę "przereguluj" regulator w jedną i w drugą stronę aż do pozycji krańcowych. Jeśli nie załączy dmuchawy, jest do wymiany. No więc tak. Sterownik ma tylko jedną regulację dotyczącą dmuchawy, nie nastawia się zakresu temperatur,...
Oczywiście problemem okazał się zepsuty silnik w dmuchawie. Napięcie na wtyczce w samochodzie było natomiast po wyciągnięciu dmuchawy i podpięciu jej do zasilacza silnik nie reagował.
regulator dmuchawa sterować napiąć montaż dmuchawa dmuchawa boxer dmuchawa
teamviewer linux ciemne kolory samsung immergas victrix instrukcja
zasilać jarzeniówka zasilać jarzeniówka
Podłączenie pływaka alarmowego do PRESKPOL FMS-3 Odtwarzacz MP3 Lazer OFM01 działa tylko pod ładowarką