Ten układ LM3914 ma napięcie wejściowe 0-5V na schemacie. Wystarczy dobrać tam rezystor żeby pokazywał od 11V? Tak mozesz dobrać dowolny zakres, masz tutaj gotowy schemat takiego wskaźnika http://www.edw.com.pl/pdf/k01/02_08.pdf
Akumulator 120Ah, panel 140 - 160W da radę naładować. Nie podłączaj przetwornicy napięcia 230V pod regulator ładowania bo go rozwalisz. Przetwornicę podłączasz bezpośrednio pod akumulator. Dając zabezpieczenie na +. A pod regulator to sobie możesz podłączyć jakieś małe obciążenie. Przy akumulatorze 120Ah szału nie będzie. Pilnuj by go nie rozładować...
[url=https://www.megascena.pl/chord/chor... piszą, że zasilanie 12 V-18 V/0,5 A. To 0,5 A można traktować jako prąd maksymalny, a nie ciągły. Jeśli faktycznie będzie działał jeszcze przy 12 V, to spokojnie można go podłączyć do akumulatora kwasowo-ołowiowego...
stabilizator sam z siebie nie pobiera dużego prądu do pracy... jedynie co to rożnicę napięc (11- 5 = 6 V) wytraci na swojej rezystancji tj. napięcie w obwodzie spadnie do pożadanych 5 V ale prąd będzie płynął ze źródła taki jak pobiera odbiornik radiowy. Sam prąd stabilizatora możesz pominąc... jedynie co ważne to zmierz jaki jest rzeczywisty pobór...
Głośniki mocy nie mają, głośniki moc zużywają. Wskazana na głośniku moc oznacza, którą moc może wytrwać długi czas głośnik bez niebezpieczeństwa zniszczenia . Czas użycia akumulatora zależy od głośności, którą będziesz ustalał - więcej głośność - krócej czas . Rozładowywać akumulator do napięcia mniej 11-11.5V nie rekomenduje się. Dla kontroli napięcia...
Zapominacie ja archaicznym urządzeniem jest akumulator kwasowy. Piszecie, że za wysokie napięcie mu zaszkodzi jakby to był mikroprocesor. W roli przypomnienia dawniej w samochodach były prądnice a współczesne akumulatory to dalej kwasowe wiaderko z prądem. Co do wskaźników dawniej woltomierz obok prędkościomierza był normalną sprawą a współczesne auta...
Kollego,grandes1985! Przykro mi, że nie możesz zrozumieć , że nie można utrzymać tego samego prądu ładowania w granicach napięcia akumulatora 11-16V! Wraz ze wzrostem napięcia akumulatora prąd jego ładowania zmniejszy się , a jeśli prostownik ma ograniczenie maksymalnego napięcia ładowania, to po osiągnięciu tego napięcia przez akumulator prąd będzie...
Naadowany akumulator w stanie spoczynku ma 12,6-12,8 V. Zatem jak podłączysz ruter to w pierwszej chwili to napięcie będzie wynosiło około 12,5 V. Ruter zatem będzie działać bez problemów - około 0,5 V nie ma znaczenia. Z czasem napięcie na akumulatorze, w trakcie pracy rutera będzie spadać. Myślę, że wewnętrzne układy rutera bez problemu powinny działać...
Jeżeli akumulator jest już w pełni naładowany wtedy regulator zmniejsza prąd ładowania. Czy jak podłącze z obu ładowanie akumulatora czy nie zwiększe niepotrzebnie prądu przy końcowej fazie i przyczynie się do szybszego zużycia akumulatora ? Dlaczego z obu ? Jeden odłącza akumulatory przy napięciu akumulatorów 11 V a drugi przy napięciu 10,5 V
Akumulator sprawny w 100% naładowany ma 12,6-12,8 V (po dobie od odłączenia prostownika) i to jest napięcie początkowe rozładowania. Akumulator sprawny w 100% wyładowany ma 11-11,5V. Zatem mierząc prąd rozładowania i czas między tymi napięciami uzyskasz wartość pojemności. Pojemność [Ah] = czas rozładowania [h] x prąd [A]. Nie ma innego sposobu. Oczywiście...
w spoczynku napięcie akumulatora 11,95 W ciepłym listopadzie- ładowanie do sprawdzenia.
Mam takie pytanie czy jakbym miał przetwornice 12v do 36v to jakbym podłączył akumulator 11.1v lub 14.8v to by działało? Jak byś miał przetwornicę to miał byś podany jej prarametr od jakiego napięcia działa. Np. takie parametry: Minimalne napięcie wejściowe [V]11 Maksymalne napięcie wejściowe [V]16 Maksymalen napięcie różne może być zależnie od modelu...
Kod dotyczy przełącznika wyboru zakresu skrzyni biegów. Ten przełącznik informuje skrzynię biegów, jaki bieg wybierasz. Ten kod może zostać wywołany, jeśli napięcie akumulatora spadnie poniżej 11 voltów.
Czekaj - w pierwszym poście piszesz, że L1 i L2 świecą cały czas, teraz piszesz że L1 świeci w zakresie 11-13V... To jak w końcu jest?
Po obciążeniu 30A napięcie na akumulatorze wynosi tyle: Takie napięcie przy 30 A nie świadczy o niczym . Jeżeli sam chcesz ocenić stan akumulatora to rozładuj go żarówką do 11 V , i ładuj. Jeżeli naładuje się prądem 4 A w ciągu 1 godziny , tak jak poprzednio , czyli będzie gazował , to spokojnie możesz go .... zezłomować .
est akumulator 18V, napięcie spada do 10-11 V Pewnie ten akumulator jest nieodpowiedni, podaj dokładne jego parametry.
Witam Kontrolka ładowania świeci? Jeżeli tak ,to sprawdziłbym stojan,mostek prostowniczy i diody wzbudzenia,które też widać na zdjęciu.Izolator też musi być jak napisał kolega Non e vero italiano.
Po nocy bez bezpiecznika 11 nie było znaczącego spadku napięcia na akumulatorze. Później wyciągnąłem kostkę stacyjki i po włożeniu bezpiecznika 11 pobór znów się pojawił. Czy w takim wypadku gdy kostka stacyjki jest odpiera a pobór wynosi aż 0,5A winnym będzie moduł UCH?
Luźny pasek. Na początek sprawdziłbym napięcie na akumulatorze (11,5 - 12V) na wyłączonej stacyjce, a potem na uruchomionym silniku - powinno być około 13,5-14V. Po za tym należy sprawdzić prostownik i regulator napięcia.
Jeśli zaraz po zgaszeniu spada do 11 V to jedno ogniwo padło.
Witam problem z akumulatorem w alarmie satel ca6 mianowicie rozładowuje akumulator pomimo pracy na prądzie z sieci i juz po 24 h od naładowania akumulatora napięcie spada poniżej 11 i wyskakuje blad na manipulatorze Zaznaczam akumulator nowy
Aktualnie napięcie akumulatora bez obciążenia wynosi 20,795 V. W ciągu tej sekundy (kiedy silnik zaczyna działać) napięcie spada do 20,300 V. Podłączyłem akumulator do testera DL24. Przy 11 W i prądzie 0,55 A, za 1 minutę napięcie spadło do 20,120 V. Rezystancja podczas obciążenia wynosi średnio 37 Ω (zgodnie z wynikiem DL24). Czyli problem może być...
Bezpiecznik ma mieć wartość 3,15 A. W dokumentacji nie ma niestety podanej pojemności akumulatorów ale maksymalny pobór prądu ma wynosić 2,3 A co mniej więcej odpowiada poborowi mocy 58W - tyle pobiera centrala. W podobnej centrali KX-TES/M zalecane akumulatory mają pojemność 14 Ah. Zakładając, że standardowo zasilanie awaryjne ma działać około 4 godziny...
VCM 42705 wewnętrzne/zewnętrzne (wejście cyfrowe 11). 126 Napięcie akumulatora. Możliwe problemy po uruchomieniu. Uszkodzony alternator lub akumulator. Możliwy problem z okablowaniem. Sprawdź okablowanie. Wymień regulator alternatora lub akumulator. W razie potrzeby wymień alternator -09 -nie wiem co oznacza.
Ogniwa, ogniwa. Przecież to akumulatory. I znowu trzeba przepisywać podstawy elektrotechniki. Bateria 10 akumulatorów NiMH połączonych szeregowo. Napięcie minimalne 10 V - 11 V. Napięcie maksymalne 14,5 V. Akumulatory litowo jonowe - napięcie minimalne 2,5 V. Napięcie maksymalne 4,2 V. Bateria 3 akumulatorów daje napięcie do 3x2,5 V = 7,5 V do 3x4,2V=12,6...
Spróbuj zwiększyć wartość rezystora R63 (1kΩ) o około 47Ω - 100Ω, można dolutować taki rezystor w szereg z R63, zaczynamy od 47Ω, jakby napięcie za dużo wzrosło, to dajemy "mniejszy" rezystor. Czy ten kondensator elektrolityczny koło nóżek 8 i 9 układu AT2005B nie jest spuchnięty? Czy to tylko złudzenie optyczne. Powodzenia.
Ale o co chodzi, ładowanie 14 V, pobór 11 mA, napięcie akumulatora 12 V, samochód pali i jeździ, gdzie ty szukasz problemu? Weź odstaw ten miernik, bo to nie zabawka.
Niestety 13,8 V to napięcie wymagane do prawidłowej obsługi akumulatora. Możesz sobie kupić zasilacz buforowy z regulacją napięcia (są takie), ale akumulatory będą wiecznie nie doładowane i często będą ulagalać awari. Możliwe rozwiązania: 1.) Redukcja napięcia za pomocą diod prostowniczych w szeregu na wyjściu zasilacza. Niestety to duże straty energii...
Ciężko jest testować akumulator przez 10 czy 20 godzin i pilnować w tym czasie napięcia i prądu. Iść można na łatwiznę i kupić coś gotowego, np. uniwersalny chiński ZB2L3 - tester pojemności baterii akumulatorów 1 V-15 V - za kilkanaście złotych. Ale po co nam aż tak dokładnie wiedzieć, ile jest jeszcze Ah w akumulatorze, jak może dużo nie potrzebuje...
Inwerter to VOLT SINUS PRO-1000 S i wszędzie tylko pisze ze 12VDC co znalazłem nigdzie nic o minimalnym napięciu. Tak myśląc akumulator i tak ma więcej niż 12V a odcięcie chyba jest jak się nie mylę przy 10,5V gdy jest na akumulatorze ??? Więc mi się wydaje ze to 0,7 może zadziała ? Dodano po 14 Ciągle szukałem i znalazłem to, ale nie wiem czy jest...
Nadmienimy że jeśli napięcie akumulatora spadnie do chyba 11 volt wszystko się wyłączy.nie dając mu się rozładować do zera
Prostownik z napięciem 20V pod obciążeniem 5-10A zniszczy samochodowy akumulator . Samochodowy akumulator 12V należy ładować, zależnie od typu i przepisania do napięcia od 13,5 do 14,5 - 14-8V. Przy takim napięciu nie ma niebezpieczeństwa wrzenia elektrolitu i intensywnego wydzielania gazu. Oznacza, jeśli prostownik przy obciążeniu ma na wyjściu 20V...
Mam takie głupawe pytanie. Jest w samochodzie gniazdo na zapalniczkę i czy ono ma identycznie takie samo napięcie jakie jest na akumulatorze w każdym samochodzie osobowym ? Na akumulatorze waha się tak od 11-14V a na zapalniczce ?
Coś tutaj nie klapuje z napięciami. Odcięcie przy 34V pasuje do baterii 11 akumulatorów. Wtedy napięcie maksymalne jest ponad 40V (11x4,2V=46,2V). Bateria 10s będzie miała napięcie minimalne 30V i maksymalne 42V. Może lepiej zajrzeć do starej baterii i policzyć akumulatory? Jeśli stara i nowa mają tę samą ilość akumulatorów, to przeróbki nie będą potrzebne.
I te można ładować prądem C/10 do napięcia 15,6V albo nawet 16,2V. Dwa rozładowania do zera nie spowodują dużego prądu samorozładowania jak w futurze. Futura używana w samochodzie (napięcie nie przekracza 14,5V) ma szanse długo działać, jeśli będzie używana w cyklu rozruch/długa jazda. Cykle rozruchów i krótkich jazd załatwią każdą baterię akumulatorów...
Ja najpierw bym naładował akumulator do pełna - czyli do napięcia 14,4 V przy podpiętym prostowniku. Następnie podepnij do akumulatorów żarówki halogenowe i rozładowywuj je aż napięcie na klemach spadnie do ok. 11 V. Im dłużej będą świecić żarówki tym lepszy stan aku. Jeśli napięcie przy w pełni naładowanym akumulatorze będzie spadać szybko (np. osiągnie...
Objawy mam jak wyżej. Mam ten Mutlu 35Ah. W lutym 11 miesięcy od kupna auta po 10 dniach padł, napięcie 3,3V. Od tego zdarzenia nie da się więcej wpompować jak 11-12Ah.
Przetwornice przeważnie mają sygnalizację informującą o nadmiernym rozładowaniu akumulatora, chyba nawet gdy napięcie spadnie "za nisko" (około 11 V) to zaprzestają pracy.
Witam! 1. panele maja nominalne napięcie pracy 24 V. Oczywiście ładowarka samoczynnie powinna dostosować się do pracy w systemie 12 V. 2. maksymalnie do tej ładowarki można podłączyć 4 panele równolegle. 3. w żadnym przypadku nie należy podłączać przetwornicy do wyjścia ładowarki. Przetwornica powinna być podłączona bezpośrednio do akumulatora inaczej...
Mam ten tester i powiem tyle - najlepszym testerem akumulatora we własnym samochodzie jest... ucho. Jedynymi parametrami, który mierzą te testery jest napięcie i rezystancja wewnętrzna, w dodatku jest to pomiar przy minimalnym obciążeniu. Na tej podstawie jest szacowany prąd rozruchowy i poziom naładowania. Nie jest w żaden sposób określana pojemność....
Będzie działało na odpalonym samochodzie, gdy napięcie w zapalniczce wynosi około 14V. Na zgaszonym silniku patent z żarówką bez step - up nie przejdzie... Przecież rozładowany powerbank ma napięcie około 11 V, natomiast sprawny akumulator w zgaszonym samochodzie ma napięcie około 12,6 V - czyli istnieje różnica napięć około 1,5-2 V. To spowoduje przepływ...
Jedyne proste rozwiązanie to przekaźnik zasilany po stacyjce , który będzie zwierał plusy akumulatorów ale przez niewielki opornik , gdy włączymy zapłon . Jako opornik może być wykorzystana żarówka halogenowa na 12V lub lepiej na 6V , niestety moc powyżej 50W . Oczywiście można kupić opornik około 0,3 - 0,5 oma moc co najmniej 40W . Uważam jednak że...
Witam !! Świeci kontrolka ladowania akumulatora i wyświetla się klucz diagnostyczny w Vectra 2.2 rok-2003, napięcie na akumulatorze 11.7 vol. I teraz pytanie : Czy wyjmować alternator, czy może być inna przyczyna. Z gory dziekuje.
Cześć Wszystkim, Czy mógłby mi Ktos pomóc w zbudowaniu możliwie prostego układu odcinającego przekaźnik, gdzy napięcie z akumulatora samochodowego 11-14V spadnie poniżej 11V. Chciałem aby to było jak najprostsze. Myślałem o diodzie zenera i tranzystorze załączającym przekaźnik. Może ma Ktoś pomysł jak spiąć to w całość ? DZiękuje
Nie myli się. Akumulator, nawet w roli bufora, trzeba ładować. Energia w nim nie będzie zbierać się z niczego. Jeśli na przednim akumulatorze są spadki napięcia do 11,X V, to urządzenie będzie pobierać prąd z akumulatora buforowego, ciągle go rozładowując. Czy uważasz, że akumulator 70A naładuje akumulator główny, zasili odbiorniki (światła, dmuchawa,...
Witam Prostownik jest sprawny. Jak podłączysz akumulator napięcie będzie prawidłowe.
Misterbociek przedstawił dokładniejsze obliczenia - wziął pod uwagę różnicę napięć. I wyszło 11, nie 36 naładowań. :) W praktyce może być jeszcze ciut mniej.
12.10 raz 6 raz 12.11 raz 4 volty Coś Ci nie łączy. Nawet bez ładowania, przy sprawnym i naładowanym akumulatorze, napięcie nie powinno spadać poniżej 11 V.
Jeszcze raz. Co ma piernik do wiatraka ? Zamontowanie takiego aku jest jak najbardziej prawidłowe, Ma, i to dużo. Do tych napędów dedykowany akumulator, to Ni-Cd https://obrazki.elektroda.pl/4594270100_... jak często masz zanik prądu ? Raz na pół roku? Jak się ten nowy aku będzie ładować dwa tygodnie to też będzie dobrze. Punkt widzenia...
Przede wszystkim wymień regulator, bo jest to niedrogi element, a prąd z alternatora powinien być stabilny(oczywiście jeśli sprawdzone zostały przewody od + do akumulatora). Większość czujników silnika dostaje napięcie 5v, część komponentów jednak dostaje napięcie równe napięciu akumulatora, przez co możliwa jest ich nieprawidłowa praca. Sterownik zaprogramowany...
:arrow: seba20 - nie rozumiem, gdzie mierzysz napięcie, opisz według oznaczeń z mojego [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... z 06 Cze 2009 11:15. :arrow: gibalohio - stary akumulator daje zmniejszone napięcie, trzeba dopasować do niego napięcie ładowarki.
No i włączył się! A wystarczyło tylko roztargnienie. Zapomniałem wyłączyć postojowe :D i przekonałem się, że akumulator ma jednak ograniczoną pojemność. Napięcie spadło poniżej 11 V i ładowarka uznała za stosowne akumulator odsiarczyć. Starałem się zawsze nie dopuszczać do takiego stanu, a tutaj widać to potrzebne.
Przetwornicę i tak musisz zastosować tzw. driver na te 2,8 A. Ten akumulator żelowy będzie miał prawdopodobnie za małe napięcie do zasilenia trzech diod w szeregu. Około 11 V na diodach, plus jakiś spadek napięcia na driver. Tu zależy, może być minimum 1 V do 3 V. Akumulatory Li-Ion- możesz dać pakiet 4s2p i powinien pociągnąć 2 godziny.
Dziadku, zaopatrz się w zasilacz z regulowanym prądem wyjściowym i regulowanym napięciem. Ogranicz prąd do 2A i napięcie maksymalne do 2.4V na jeden akumulator w baterii akumulatorów połączonych szeregowo (kłania się szeregowe i równoległe łączenie ogniw elektrochemicznych). Przy takim zasilaczu ładowany akumulator lub akumulatory złożone w baterię...
Witam ,standardowa usterka w a8 proszę sprawdzić który system się nie do końca usypia oraz czy kodowanie sterowników jest poprawne? Wiem że im się nie za bardzo spieszy do szukania bo w aso robią teraz sami monterzy nowych elementów, a co jakiegoś wyszkolą to ucieka z aso za lepszą więcej płatna pracą... Proszę samemu sprawdzić ustawienia w ukrytym...
Warunkiem że webasto odpala i pracuje jest prawidłowe napięcie drugiego akumulatora i stan paliwa ponad rezerwę. Jeśli napięcie jest poniżej 11 V webasto będzie się próbowało załączyć i zaraz sterownik wyłączy webasto. Tak samo jeśli jest mało paliwa w zbiorniku,
Nie wiem czy ten Ford ma już tak zwane inteligentne ładowanie ale na to wygląda. Może być tak jak Andrzej sugeruje że komputer nie ma informacji o napięciu na akumulatorze i dlatego wali na niego maksymalne napięcie aby go szybko naładować.
Niestety nie ładuje po podłączeniu do mocno rozładowanego akumulatora, Nie kombinuj z prostownikiem. Mam nadzieję, że jeszcze nie uszkodziłeś prostownika. To prostownik inteligentny i nie będzie ładował mocno rozładowanego akumulatora, akumulatora z innym napięciem znamionowym lub przy odwrotnym podłączeniu kabli. Nie wykazuje też napięcia jeżeli nie...
a więc to jest AC/DC Adaptor input 230VAC 50Hz 70 mA output 12VDC 300mA a akumulator to kwasowy 6V 11 AH
Akumulator sprawdzany w spoczynku? Czy pod obciążeniem? Sprawdzałem akumulator w spoczynku oraz oczywiście po włączeniu świateł, bo właśnie wtedy owa kontrolka się wyświetla, ale napięcie nie spada drastycznie, trzyma się około 11v po włączeniu świateł. Na włączonym silniku? To o wiele za mało. Akumulator w spoczynku powinien mieć 12,4-12,6 V. Jak...
36 V to szeregowo 10 akumulatorów jeżeli to przeciętne napięcie. 11 Ah trochę kłopotliwe. Pojemność równolegle połączonych ogniw sumuje się. Ogniwa wtórne litowo jonowe są wykonywane w jakichś tam typowych pojemnościach i teraz trzeba zgadnąć, która z nich została zastosowana. Typowa 2 Ah razy 5 sztuk daje 10 Ah. Pytanie czy 50 szt. zmieści się obudowie...
W międzyczasie zaopatrzyłem się w miernik. Odłączyłem prostownik (po około 12h ładowania) i wartości na mierniku pokazują 11,1V. Wiem, że mało, więc podłączyłem ponownie i podczas ładowania wartość ta wynosi 18,8V!!! Na prostowniku wskazówka jest między 0,5-1A. Czy to znaczy, że akumulator jest do wymiany? Tak
Witam, Dzieje się tak bo: - 12,5V napięcie na akumulatorze - 11,5V podczas rozruchu napięcie na akumulatorze spada z powodu dużego poboru prądu przez rozrusznik - 14,5V działa alternator, który ładuje akumulator. Pozdrawiam, Przemek
Musisz podnieść napięcie, więc przetwornica jest konieczna. Ale osobiście ja bym użył zwyczajnie ładowarki modelarskiej z wejściem na 12 V, choćby Imax b6, albo jakiś jego klon. Będziesz miał załatwione i balansowanie Li-iona i ładowanie całkiem wysokim prądem i napięcie wejściowe 11-18 V.
Olej long life to wymysł ekologii nawet to się nie podoba, że silnik produkuje odpad w postaci oleju. Mało tego nowe silniki mają zmniejszoną ilość oleju również z przyczyn ekologii. Są pomysły aby zabronić kowalskiemu wymiany oleju samodzielnie i zakazać sprzedaży oleju, który byłby dostępny tylko dla warsztatów. Współczesne rozruszniki szybkoobrotowe...
Można zrobić np na stabilizatorze LM317T korzystając z noty http://pdf1.alldatasheet.com/datasheet-p... - standardowy schemat i potencjometrem R2 regulujesz napięcie (strona 4) albo coś porządniejszego - http://pdf1.alldatasheet.com/datasheet-p... schemat 11 i rezystorem R3 regulujesz...
Nic tam nie wymieniaj tylko wyrzuc wszystko na smietnik dlatego ze on nigdy dobrze 11 voltami nie naladuje akumulatora.
Dziękuję za kilka cennych informacji, ale może teraz to samo pytanie tylko nie wersji teoretycznej - a praktycznej. Akumulator nowy, dobrej jakości, standardowe warunki pracy. Jak długo z akumulatora o deklarowanej pojemności 40 Ah mogę czerpać prąd o natężeniu 1 A i napięciu około 12 V (powiedzmy z tolerancją spadku do 11 V)?
Witam Zauważyłem że mój alternator w samochodzie wogóle nie ładuje akumulatora. Po odpaleniu auta napięcie na akumulatorze ciągle spada (po naładowaniu prostownikiem miał 13V) jak w samochodzie zapaliłem światła i włączyłem nawiew to po 15 minutach na akumulatorze już było nieco ponad 11,5V mimo tego że samochód chodził na wolnych obrotach. Podwyższenie...
Czy ma ktoś jeszcze jakieś sugestie porady proszę o pomoc!, akumulator podczas rozruchu 11, 2V napięcie ok.
Witam mam pytanie passat b5fl 2002 rok 1.9 130KM automat...Palą sie cały czas wszystkie kontrolki od biegow przez co auto podczas zmiany biegów w czasie jazdy poszarpuje jak i przy nagłym zachamowaniu pojawia się stuknięcie...po podłaczeniu pod kompa pokazuje komunikat za niskie zasilanie kod P1750 Po usunieciu błędu na zapalonym jest ok do momentu...
Kollego, dimon 811! Mylisz się!!! Jak napisał kolega Rafael22 nie widzisz różnicy między rezystancją czynną, wartość której nie zmienia się, a akumulatorem, prąd ładowania ktorego zależy od jego rezystancji wewnętrznej i różnicy między jego napięciem a napięciem prostownika. Podczas ładowania do końca rozładowanego akumulatora (10,5-11 V) prąd początkowy...
Witam wszystkich. Potrzebuję informacji, jak obniżyć napięcie prądu stałego. Na działce mam zestaw fotowoltaiki z przetwornicą z 12 na 230 2 kW. Podłączone mam pod to kamery monitoringu oraz router, żeby mieć zdalny podgląd (oryginalnymi zasilaczami). Problem jest w tym, że przetwornica ma zabezpieczenie przed rozładowaniem akumulatorów i jeśli napięcie...
Możesz, nie powinno być problemów, z tym, że jak nie zadziała, to nie wiesz, czy to wina wiertarki, czy akumulatora. Nie masz multimetru? Tym najlepiej sprawdzić stan akumulatora - mierzysz napięcie i po sprawie. Poza tym nawet, jak wiertarka ruszy a na akumulatorze będzie w okolicach 11 V (kompletnie rozładowany), to będziesz myślał, że jest OK, a...
- pobór prądu na postoju 0mA (wskazanie 0,00 przy pokrętle na mierniku ustawionym na 10) Czy to możliwe? - napięcie akumulatora 11,5V Masz ddp akumulator.
Bez elektroniki się nie obejdzie. Baterie powinny być przetestowane, że podana pojemność jest prawdziwa. Ogniwa powinny zostać wcześniej uformowane, celem wyeliminowania słabszych sztuk. Najprostsze połączenie to łączysz po 2 baterie szeregowo następnie 11 takich zestawów łączysz równolegle. Następnie należy zrobić ogranicznik napięciowy do żądanego...
No właśnie aku jest oryginalny, auto kupione w salonie, i wytrzymał 11 lat;)
Zamiast 2 diod jednokolorowych zakładasz diodę 2 kolorową czerwono - zieloną. Przy napięciu 11 - 11,5 świeci tylko zielona sekcją, przy 12, - 12,5 świeci zielona i czerwona jednocześnie dając pomarańczowy /żółty/ kolor, powyżej świeci tylko czerwona sekcja.
Witam. Mam Renault Scenic z 1998r 2.0 benz. Podczas odpalania ciężko kręci rozrusznik był on remontowany tzn. nowe szczotki i tulejki i nowy automat. Napięcie na akumulatorze 12,9 V. Gdy odpalam samochód (zwłaszcza gdy zimny) napięcie na akumulatorze spada do 11-10,8 V- czyli akumulator chyba dobry. Natomiast gdy voltomierz podłączę w komorze sinika...
Witam Mam znowu mały problem z moim A3 8L 1.6 BFQ. Samochód ogólnie jeździ ale pokazuje błędy: 16555 - mieszanka za uboga - sporadyczny 16725 - czujnik położenia wału (G40) - sporadyczny 17811 - EGR System - sporadyczny Z tym że czujnik położenia wałka, wału i EGR był zmieniany. Ostatnio zrobiłem trasę 2,3 razy po 150 km, jednak w VCDS pokazuje napięcie...
Witam. Posiadam zasilacz modułowy do zasilania drukarek 3D oraz taśm Led o parametrach: 11-13,8v 25a Mógłby on ładować akumulator 12v 45Ah oraz podtrzymywać na nim napięcie podczas wykorzystania. Jednym słowem działać podobnie do alternatora?
Auto naprawione .Okazało się że była zaśniedziała kostka w skrzynce bezpiecznikowej za akumulatorem, zanikało napięcie podawane na pin 11 przekażnika znajdującego się obok modułu ECU tym samym brak było zaśilania na pinie 35 modułu. Zamykam temat.
No ale to nie może być tak, że o 8:30 magazyn jest już pełny. Czemu nie zablokować ładowania do godziny 11, a przed tą godziną pakować energię do sieci kiedy cena jest powyżej 0 groszy i napięcie poniżej 253V?
Akumulator-Tattu-1300mAh-3S-75C-Li-pol-G... Sprawdziłeś jakie napięcia na celach akumulatora i na połączeniu silnika z ESC pod obciążeniem. Gens-Ace nie mają dobrej opinii jeśli chodzi o jakość i trwałość akumulatorów.
Czy istnieje możliwość zasilenia Głośnika ww. akumulatorami? TAK. Musisz tylko zadbać o ładowanie Twoich akumulatorów: ładowarka na LM317 z napięciem wyjściowym 4,2V ±50mV.
Witam. elel Ogólna zasada jest z większego ( wyższego)--do mniejszego (niższego). A po podłączeniu źródła zasilania do odbiornika występuje spadek napięcia. Max .napięcie 1 -go ogniwa aku .kwasowego =2,73V:D Stanisław przeczytaj jeszcze raz pierwszy wątek. Podejrzewam, że wiesz jaką wartość mierzy miernik, pewnie wiesz też jak oddziałuje podłączony...
O ile aku jest w miarę nowy, to sprawdziłbym pobór prądu przy wyłączonych wszystkich odbiornikach. Powinien być mniejszy niż 0,6xpojemność aku wyrażona w Ah [mA], czyli dla aku 40 Ah: 0,6x40=24 mA. Jeżeli pobór jest większy o kilka mA, to może pomóc wymiana aku na większy. Jeżeli pobór jest znacznie za wysoki, to trzeba znaleźć odbiornik pobierający...
Dzisiaj zmierzyłem natężenie w układzie i miernik pokazał 0,10~0,09 czyli uśredniając ok 95 zdecydowanie za dużo. Na weekendzie będę musiał sprawdzić co może być przyczyną tego podkradania prądu. Reasumując: 0,1 przeliczając to na do akumulatora, ile może tak stać auto w spoczynku żeby nie zejść poniżej napięcia 11 w akumulatorze. Parametry: 55Ah -...
Ok. Rozumiem spadek napięcia w oczku skrzynka bezpieczników/gniazdko. (bazując na prawie Kirchowa) https://obrazki.elektroda.pl/7716117300_... Ale czy pomoglibyście mi zrozumieć dlaczego napięcie spada w gniazdku z 230 https://obrazki.elektroda.pl/2249151300_... Czym jest spowodowany ten spadek? Dlaczego pytam - pracuje...
Czy ten przewód to druty o średnicy 0,8 mm, czy żyły o przekroju 0,8 mm2, bo to spora różnica? 400 m drutu z czystej miedzi o średnicy 0,8 mm ma opór 13,8 Ω, więc przy 220 mA da spadek napięcia 3 V - za duży. 400 m żyły z czystej miedzi o przekroju 0,8 mm2 ma opór 8,65 Ω, więc przy 220 mA da spadek napięcia 1,9 V - potrzebne jest napięcie akumulatora...
Witam wszystkich na forum. Mam problem z moim autem Audi A3 8P Sportback 1.9. Problem dotyczy poboru prądu, akumulatora sam już nie wiem. Akumulator naładowany 12.7 V, pobór prądu 0.02 A, no niby okej, fajnie wszystko, światełko awaryjnego gaśnie, moduł komfortu usypia wszystko, nie ma charakterystycznego pikania. Alternator ładuje akumulator 14, 14.2...
Ustawie na nim 19V, I git. ma więcej amper, ale to chyba nie problem. Problem byłby przy niższym prądzie wyjściowym (ilości A) Napięcie wejściowe: 11 – 35V DC Chcesz zasilać z akumulatora? Odwołuję-przeczytałem tytuł. Zakres napięcia wyjściowego: 15-24V DC Częstotliwość: 50Hz±2 Jakaś bzdura -częstotliwość przy prądzie stałym (DC). Pokaż...
Witam ponownie przy próbie odpalenia napięcie spada do 8 wolt a przed rozruchem miernik pokazuje 12.9wolt. Dodano po 11 Akumulator Tuborg HD 120A 780ah
Cześć, Na pewno warto najpierw zająć się akumulatorem – 11 V to za mało, żeby elektronika działała poprawnie. Spróbuj go naładować do pełna lub wymień, jeśli to możliwe. Niskie napięcie może powodować dziwne błędy.
Nawet do instrukcji nie trzeba zaglądać ale żeby nie podać na tacy to tylko troszeczkę pomogę: PERFECTA 16 Wyjście AUX500 mA / 12 V DC Wyjścia programowalne wysokoprądowe1000 mA / 12 V DC Wyjścia programowalne niskoprądowe25 mA / 12 V DC Komunikaty głosowe16 Klasa środowiskowa wg EN50130-5II Magistrale komunikacyjne1 Maksymalna liczba wejść programowalnych16...
Witam Chciałem opisać mój problem z Carnivalem TD z 99r 250 tyś km może ktoś będzie miał do tego jakąś teorię. Latem 2007 uszkodził się alternator (coś pękło - plastikowego) zostało wymienione i niby było OK. Na początku zimy okazało się że mam problemy z doładowaniem akumulatora. Akumulator na gwarancji - stwierdzono zbyt małe napięcie ładowania ok...
Misja wykonana. Wszystko zgodnie z planem (prawie). Po odpaleniu odpiąłem kabel rozrusznik/alternator. Samochód nie gaśnie, napięcie na akumulatorze 11,6V. Można jechać. Z ciekawości zmierzyłem napięcie ładowania, ale to bydle złośliwie wróciło do normalnego. Po podczepieniu kabla z powrotem do klemy też ok (prawie 14V). Złośliwość rzeczy martwych....
witam! Widzę że poruszany jest temat przetwornic i właśnie mam pytanie do fachowców. Dane Techniczne: Wejście 12V : napięcie wejściowe 11-15V DC (akumulator) Wyjscie 230V 50Hz sinusoida zmodyfikowana Moc Ciągła 2000W Moc Impulsowa 4000W Pobór prądu na biegu jałowym 1,7A Powyżej są to dane tech.przetwornicy-interesuje mnie ostatnia pozycja-czy oznacza...
Ja mam Growatt SPF5000ES. Z tym, że napięcie do 450VDC. Przy 11 sztukach paneli równoległe połączenie odpada. Więc 10 albo 12. Ten model współpracuje też teoretycznie (nie sprawdzałem) z agregatem, więc można połączyć w jeden układ, do tego współpracuje z różnymi rodzajami akumulatorów. W razie potrzeby przy trzech falownikach można zrobić układ trójfazowy....
Akumulator ile ma lat? Napięcie mierzone pod obciążeniem?
spada napięcie akumulatorze wysokie napięcie akumulatorze corsa gazowanie akumulatorze
dht22 raspberry peugeot bipper silnik suzuki wagon
Jak podłączyć wentylator z opóźnieniem na kablu dwużyłowym? Kod DF262 w Renault - co oznacza?