Daj zdjęcie od strony ścieżek i zmierz napięcie wtórne na TR1.
2 bezpiecznik od lewej na akumulatorze - te metalowe blaszki. Z niego idzie na bezpiecznik 14 i na moduł. Z niego też idzie na bezpiecznik przy skrzynce przekaźnikowej. Jest to czerwony przewód, z bezpieczników już wychodzi inny kolor i idzie na zasilanie modułu. Zobacz czy masz napięcie na bezpieczniku przy przekaźnikach.
Bateria wymieniona. Podstaw baterie. Nowe często trafiają się puste ( mają bardzo wysoką rezystancję wewnętrzną ) mimo że napięcie spoczynkowe jest wysokie jak w nowej w pełni sprawnej.
Tam jest wszystko w puszce z bezpiecznikami, nie pamiętam dokładnie gdzie ale tam zabiera napięcie na bezpiecznik chyba od awaryjnych i centralny zamek. Sprawdź czy masz na nich zasilanie.
To teraz zmierz miernikiem albo sprawdź próbówką czy akumulator ma napięcie .
Przyczynę znasz, tylko nie do końca. Centralny zamek nie zadziała z pilota dopóki nie wyjmiesz kluczyka ze stacyjki, a konkretniej dopóki nie zniknie napięcie na styku W kostki stacyjki.
Sprawdź przewody za radiem. Auto było "walone" dlatego po włączeniu zapłonu migają kierunkowskazy. Immobilizer i centralny to dwie różne rzeczy. Skoro chwilę było dobrze to teraz sprawdź napięcie na baterii będzie wiadomo czy pilot rozładowuję baterię oraz zimne luty na mikrostykach.
po jakiś 30min trzeba powtórzyć operacje. Sprawdź testerem pilotów, czy po "30 minutach" pilot nadal "emituje" impulsy radiowe. po krótkiej pracy spada na niej napięcie (at)rafal35 , może mieć rację. Może w pilocie jest jakieś "zwarcie" i rozładowuje baterię po 30 minutach. Zmierz woltomierzem napięcie baterii po 1min i po 30min.
Laptopy HP bywały na róznych platformach i ta wart. opornika bywała rózna dla mocy Patrz swój model laptopa i jaki masz zasilacz do niego. Reguła to: im wieksza moc > tym opornik ma mniejsża wartość Centralny pin jest odpowiedzialny za identyfikację (swój-obcy zasilacz) i jest fragmentem ogólnego obwodu dzielnika napięcia na rezystorach. Jedna część...
Podmienić musisz stacyjkę lub ew. podłączyć się pod kostkę stacyjki by podać napięcie po zapłonie. Potem podłączyć VAGa i działać dalej. Spec od zamków z pewnością to ogarnie.
Witam tak jak wspominali poprzednicy albo jest przerwa na przewodzie zasilającym silnik zamka lub spalony sam silnik, zacierający się mechanizm raczej odpada jeszcze sie z tym nie spotkałem. Jak rozbierzesz drzwi to sprawdź czy dochodzi napięcie do silnika
Tyrkotanie oznacza że jest za małe napięcie do odpalenia. Przy grzebaniu przy bezpiecznikach może zrobiłeś jakieś zwarcie i dlatego padł akumulator. Nie wiem jak w corolli ale w celice z tego rocznika jeżeli nie działa ani kluczyk ani środek to zostaje tylko moduł sterujący. Ale w przypadku jak będziesz miał 12V zamiast 8 to faktycznie może być wszystko...
Zobacz czy jest napięcie i masa na module C.Z. Jak jest wszystko ok to możliwe,że padł moduł.
Może pada siłownik.Może kostka się z niego wypięła albo przewody między drzwiami a słupkiem się przerwały.Rozbierz drzwi i i zobacz czy dochodzi napięcie do siłownika?Będziesz miał wtedy odpowiedź.
Witam. Zobacz na czarny przewód o baterii jak jest przylutowany!Nie wiem kto to się uczył lutować, ale wygląda jak by nie łączył a sam lut to tragedia. Co do zamazanego układu scalonego, jest to CPU czyli Centralny Procesor Układu.Nie widać na tym zdjęciu, ale chyba ktoś przy nim lutował coś?Czy nogi po jednej stronie są połączone cyną (od strony diody...
Po wciśnięciu zamknij/otwórz na każdej wtyczce pojawia chwilowo się napięcie 12V, także przy siłowniku tylnej klapy To może teraz czas sprawdzić siłowniki na krótko?
Zamkami steruje BSI - możliwe ze padło w nim sterowanie . Próbowałeś ręcznie podać napięcie na zamek czy zamyka i otwiera . Masz zamki z pojedynczym czy podwójnym zamknięciem ??
Opis pasuje mi do blokady alarmem, gdy nieodblokowany alarm odcinał napięcie na stacyjkę, lub z niej. A od kiedy takie rzeczy są w oryginalnym rozwiązaniu?? Pompka z alarmem jedynie co może blokować to rozrusznik ale nie prąd na stacyjkę i tak jest w przypadku vag. Tu mi pasuje standardową usterkę wypalone łącza gniazd bezpieczników te skręcane nad...
Którym komputerem? Radio lubi mieć 2 plusy, po kluczyku i z baterii, zweryfikuj u siebie. Mierz oba bieguny na kostce radia, na wypadek upalonej masy. Centralny zamek może mieć swój sterownik, który mógł się zepsuć. Musisz go znaleźć, i na nim sprawdzić czy ma zasilanie i sygnały np. z siłowników / czy jakoś reaguje na pilota. Co do oświetlenia środka...
Chodziło mi oczywiście o baterię w kluczyku jeśli masz oryginalny centralny w kluczyku. I tylko się zastanawiam jaki kluczyk masz na myśli jako klucz taki do śrub czy klucz jako kluczyk do drzwi bo to są 2 różne kontrolki i ja mam na myśli tą z kluczykiem do drzwi która sugeruje błąd w immobilizerze spowodowany np kilkukrotną próbą odpalenia samochodu...
Witam! Kilka razy wymieniałem baterię w moim pilocie(co prawda to Peugeot) i nigdy pilot się nie rozprogramował.Sprawdź czy bateria,którą kupiłeś ma odpowiednie napięcie czy w ogóle jest sprawna i czy włożyłeś ją odpowiednio (zachowanie biegunowości). Jeżeli te warunki zostały spełnione i nikt nie ingerował w układ elektroniczny(np śrubokrętem przy...
Wg schematu masa jest na pinie 1. Piny 2 i 3 przy wyjętej złączce powinny mieć jakieś napięcie dodatnie (wejścia BSI "podwieszone"). Łączniki zwierają te wejścia do masy wymuszając niski stan logiczny wejść BSI. Inna rzecz- cały czas mówię o schemacie od P407, P307 może mieć inną organizację złącz, nie mam właściwego schematu. Może lepiej zagadać na...
Pierwsze primo: sprawdź przewody pomiędzy słupkiem i drzwiami. Drugie primo: niestety demontaż tapicerki drzwi i sprawdzanie czy mamy napięcie na przewodach. Pozostaje jeszcze opcja że masz dokładany siłownik i po prostu odkręciło się cięgno. Można to sprawdzić stetoskopem bez demontażu poszycia drzwi :-)
Udało mi się wyjąć zamek. Pomierzyłem napięcie podczas zamykania i otwierania. Okazało się że prąd dochodzi. Zamówiłem używkę zamek. Wymieniłem i wszystko gra. Jakby ktoś miał problem z wyjęciem zamka to podaję opis jak to zrobić. Więc po zdjęciu tapicerki odchylamy piankę zabezpieczającą( wystarczy kawałek od zamka). Następnie odkręcamy 3 torksy na...
Coś mi się zdaje że na zamknij masz brązowy z czerwonym,na otwórz brązowy z białym,brązowy to masa. Motor to będą jakieś dwa czarne jeden chyba z niebieskim a drugi z żóltym paskiem. Na nich bedzie miał tylko wtedy napięcie jesli na sterowanie podasz mase - to bedzie krótki impuls. Sprawdż najpierw siłowniki podłącz pod jakiś zasilacz.
1. Czy dobrym pomysłem jest sumowanie wartości zwracanych do zmiennej przez obydwa scalaki do µC w wypadku gdy zechcę użyć zasilacza w konfiguracji mostkowej ("+ i -" zamiast "+ i GND oraz GND i -")? Czytaj: Scalak #1 zwraca X, scalak #2 zwraca Y, więc wynikowe napięcie między biegunem + i - będzie równe wartości Z, przy czym Z=X+Y (plan jest...
Witam. Natomiast nie moge dojsc do problemu w drzwiach tylnich na szynie elektrycznej (zlaczce) laczacej drzwi zeby przechodzil sygnal na wszystkich pinach mam okolo 8v, troche zglupialem bo powinno byc chyba gdzies brak i gdzies okolo 12v. Silniki centralnego są sterowane z centralki i są sterowane przez zmianę polaryzacji, jednak napięcie pojawia...
wysteruj przekaźnik jeden i drugi ręcznie kontrolką i w tym czasie sprawdź miernikiem napięcie na wejściu i wyjściu sterownika, przez kilka sekund pomiaru siłowniki nie umrą a ustalisz gdzie jest spadek , za czy przed sterownikiem i wyeliminujesz czy to sterownik ma dużą rezystancje na stykach czy to wina zasilania.
https://obrazki.elektroda.pl/5014791300_... Na początek podłączyłem go do standardowego portu USB i sparowałem z aplikacją Tuya, żeby zobaczyć, jaką ma wersję oprogramowania i jakie są dostępne opcje zdalnego sterowania. https://obrazki.elektroda.pl/5348639300_... https://obrazki.elektroda.pl/5244653000_...
Witam z bezpiecznika F8 ( tam jest napięcie cały czas) dochodzi do stacyjki czerwonym przewodem pod pin 2A po przekręceniu stacyjki na zapłon powinno pojawić się napięcie na drugim czerwonym przewodzie na pinie 3A oraz na jednym z czarnych na pinie 5A. Na drugim czarnym powinno pojawić się napięcie po przekręceniu stacyjki na rozruch i ten kabel idzie...
witam jestem nowy na forum:) tez mam problem z centralnym zamkiem otwarłem auto i jak chciałem zamknąć to już się dało i muszę od środka zamykać drzwi a od kierowcy kluczykiem czy ktoś wie co się mogło stać?jeśli tak proszę o rade dzięki:)
Jest techniczna możliwość dostosowania tego ustrojstwa do wymagań VW: wystarczy na płytce elektronicznej przeciąć ścieżki do styków normalnie zwartych, łączących zielony w jednym a niebieski w drugim przekaźniku z masą. Plusa będzie podawał jak dotąd, ale bez zwierania z masą (bez robienia zwarcia w samochodzie) i to bez przerzutników na dodatkowych,...
Możesz podłączyć napięcie na kabel który idzie do drzwi do siłownika, ale musi być ten kabel odłączony od sterownika . Nie wiem czy będzie łatwo znaleźć który to jest kabel, jeżeli nie masz dojścia do siłownika w drzwiach i czy są tylko 2 przewody, czy więcej. Wlasnie to zrobil. Egon, podaj mi VIN na PW. Pozdrawiam, Georges
Powtarzałem to kilka razy na zmiane i chyba silniczek pracuje bo inaczej pracuje na zamykaniu a inaczej na otwieraniu. Nie znam tego samochodu, więc trudno mi to oceniać, ale to by mnie zastanowiło, bo u mnie w megance i w corolli odgłos przy zamykaniu i otwieraniu jest podobny, więc po samym odgłosie nie byłbym w stanie powiedzieć powiedzieć, czy...
Witam serdecznie.Tematu w Vectrze nie przerabiałem ale znam to z Astry.Pewnie będzie podobnie.W Astrze jest tak.Sprawdź napięcie baterii w pilocie a jak jest stara to najlepiej wymień.Jest to CR 2032(taka sama jak do biosu).Sprawdź gniazdo baterii.Często od wstrąsów odrywa się od płytki.Po wymianie baterii włącz zapłon i przytrzymaj przycisk od zamykania...
Ten przekaźnik, to zewnętrzna blokada zapłonu. Alarm nie ma wbudowanego przekaźnika o dużej obciążalności i dlatego należy go dać na zewnątrz. Z alarmu wychodzi jedynie przewód do jego sterowania. Impuls + wyzwalający alarm. Jak sama nazwa wskazuje. Są auta, które mają np lampki w podsufitce sterowane minusem, są takie (np. Ford) które mają plusem I...
Kolego, od tego trza było zacząć. Jak mawiali w znanym filmie "Następną razą" opisz dokładnie o co chodzi i do czego służy, bo częściowe informacje bardzo utrudniają rozwiązanie. Zamek centralny oczywiście elektryczny ( nie Audi, VW). Chodzi o to, aby przekaźnik zapamiętał stan zamka i po otwarciu cały czas podawał napięcie na przycisk. Do czego Ci...
Układ czasowy przerzutnika wyzwalany podaniem masy. Zresztą na rysunku poglądowym widać - w stanie spoczynkowym oba przekaźniki zwarte do masy. Po pobudzeniu z któregoś przerzutnika przekaźnik przełącza na zasilanie. Po czym, po chwili z powrotem powinien opaść.
Witam. Nie miałem okazji montować akurat w Tico ale małe doświadczenia już mam. Przede wszystkim musisz sprawdzić czy alarm może sterować centralem (99,99% że może). Kupując centralny zamek dostaniesz w komplecie siłowniki, kable i centralke. Wszystko do zmontowania wybitnie intuicyjne, kable łączysz kolorami, no problem. Siłowniki są montowane do cięgien...
Pozostałe przewody są od switcha i to pewnie w nim leży problem. Nie, bo działa zamykanie z kluczyka, nie działa za to sam siłownik. Połamane przewody w przelotce drzwi.
Witam, Twój problem może mieć 2 źródła. Ale zanim zaczniesz rozbierać auto sprawdź wszystkie bezpieczniki ;) A teraz źródła problemu: 1- tak było w moim przypadku - w megane coupe przewody zasilające odbiorniki energii elektrycznej zainstalowane w klapie bagażnika (tj. dodatkowe światło STOP, oświetlenie tablicy rej. oraz siłownik zamka klapy) poprowadzone...
Napięcie niby dochodzi rozebrałem centralny i silniczek kreci w obie strony,jakąs tak mikro ,to sa silniki 12v
czy na pewno ten pilot jest oryginalny...??? masz może drugiego pilota, jeżeli tak to czy on działa..?? Piszesz że alarmu nie było, może to jest tylko samo sterowanie do zamka centralnego założone po zakupie samochodu...
Witam, mam takie pytanie. Czy w przewodach centralnego zamka znajdę napięcie 12v? w drzwiach z wyjątkiem centralki/kierowcy.
Witam, miałem kiedyś taki sam problem, ale się wyjaśnił. Tico z orginalnymi centralnymi od strony kierowcy miały TYLKO mokroprzełącznik uruchamiajacy pozostałe zamki. Spece domontowywali siłownik koło kierowcy i podłączali go do sterownika pilota, mikroprzełącznik zostawał.Jak jest sterowanie z pilota (tylko przy kierowcy) to prawdopodobnie przetarł...
no to daj zarobić komuś parę złotych i niech ci to podłączy,to naprawdę chwila roboty i jeżeli nie masz o tym pojęcia to chyba nie warto marnować atramentu na posty,które i tak już nic nie wniosą.
Przekaźnik wystarczy tylko jeden. Zdejmij tapicerkę z drzwi kierowcy, znajdź pin 28 we wtyczce przy silniczku szyby. Ustaw miernik na 20V -. Podłącz miernik jednym przewodem do masy a drugim do bezpieczników. Jak znajdziesz napięcie bez włożonego kluczyka do stacyjki odłącz przewód od masy i przyłóż do pina 28 - nie powinno być napięcia. Zostaw przyłożone...
Napięcia na nogach 5 zbliżone, więc musisz szukać gdzie indziej. Zastanawia mnie to 10V na wyjściu głośnikowym. Przy podłączonym głośniku nie powinno być tam takiego wysokiego napięcia. Czy przy pomiarze głośnik centralny był podłączony i na pewno jest sprawny ? Może jest gdzieś na wyjściu przerwa albo centralny się przepalił. Sprawdź omomierzem jego...
Witam, Centralny zamek w mojej E36 nie działa jedyne, co słychać to delikatne cykanie w drzwiach w momencie zamykania drzwi kluczykiem (ciche cyknie słychać we wszystkich drzwiach) zamek nie działa również w klapie bagażnika. (Krańcówki dzwi sprawdziłem wszystkie działają, oświetlenie wewnętrzne działa prawidłowo). cenralke podmieniałem na inną w 100%...
Który rok tego Focusa?
napięcie centralny kanał średnie napięcie niskie napięcie centralny awaryjne
alarm ampio schemat działanie skrzyni biegów actros edc17 odczyt
hilti udaru bateria parkside styki
BMW 116i 2020 - Problem z akumulatorem i skrzynią biegów Dekoder WIWA - logo pojawia się przy każdym włączeniu