Tak tam będzie 6V. A na pewno żarówki są złe?
Jest to chwyt producenta + 30% tzn; +30% wiecej mocy taka zarówka pobiera ok 75 watt.proponuje standartowe żarówki i montaz przekazników, napiecie na żarówce wzrośnie o ok 2 volty co daje wieksza moc swiatła( z 12 do 14 volt)
Napiecie na żarówkach im wyższe tym jaśniej swiecą z tym że regulator utrzymuje je w granicach 14,4V bo wyższe żarówki spali i nie tylko żarówki. Kontrolowanie napięcia to zbędna rzecz moim zdaniem. Maksymalna moc żarówek dla cieniaka to 55W ( oczywiście halogeny), poznałeś już co mogą narobić żarówki za dużej mocy. Skupiłbym się raczej na reflektorach,...
Sprawdź napięcie jakie jest. Może alternator nie domaga. Wyglada jakby za wysokie napiecie w układzie jak pali żarówki.
Podlącz grzałkę RÓWNOLEGLE do żarówki i pomierz jakie napiecie dostają. skoro napisaleś że "świeci".
napisz kilka słów co to jest po co i jak działa ten "body controll'er" bo pewnie większość nie wie.może znajdzie się jakiś prostrzy a przez to pewniejszy sposób na twój problem. to co pali żarówki może palić stabilizatory.
Porównaj obie aplikacje tych układów a dowiesz się co trzeba zmienić Jesli wogłóle jest uszkodzony ,, wstaw w szereg w C linii żarówke i zniez napiecie przed i za żarówką
do testu zamiast zarowki mierzylem napiecie miernikiem użyj żarówki wygląda na uwalony tranzystor
Na s masz mieć napięcie sprawdzane ŻARÓWKĄ . Ten styk "zbija" napiecie.
Sprawdź czy dochodzi napięcie do żarówki. Jeżeli nie to trzeba sprawdzać gdzie ginie napiecie. Jeżeli sa to reflektory podwójne to napięcie na żarówki idzie z bezpieczników, na bezpieczniki napięcie idzie z wyłącznika świateł (ponieważ obu świateł nie ma to przypuszczam, że w tym miejscu nie ma napiecia). Ponieważ światła drogowe działają to zasilanie...
Co do podłączenia to jeżeli chesz połaczyc diody pod 6V to najlepiej daj dwie diody szeregowo.Co do didoy prostowniczych to wydaje mi sie że ten napiecie które ide na te żarówki jest już wyprostowane ale nie jestem pewny:D
Z tą żarówką g9 raczej nic nie zrobisz. bo w lampce masz elektronikę która poprzez kolejne włączenia zmienia napięcie/częstotliowść i żarówka halogenowa świeci słabiej, bo zażącemu się drutowi nie przeszkadza jakie napięcie dostaje. Jeśli chodzi o g9 led to żarówka zawsze potrzebuje napięcia 230V, a ściemnianie jest realizowane przez elektronikę wewnątrz...
Bo przewód D+ do póki nie zacznie działać alternator jest przewodem masowym tak? Dlatego świeci kontrolka po przekręceniu zapłonu bo ma + że stacyjki po odpaleniu tam powinno wychodzić z niego napiecie? Żarówka traci masę i gasnie dobrze to rozumiem? Dodano po 17 Bo z D+ nie wychodzi żadne napięcie.
żarówka mocy 60w powinna swiecic a napiecie ma być 115v masz schemat
Sprawdziłem czujnik /jest napiecie i działa prawidłowo/,żarówki ok. i dalej nie ma stopu. Czy w citroenie C3 jest między lampą a czujnikiem przekaźnik?
nie świecą te dwie żarówki a napięcie dochodzi Poodginane styki w oprawkach, o ile jesteż na 100% pewien że napiecie dochodzi - wskaźnik neonowy nie jest wystarczającym sprawdzianem.
ALe czy on pasuje?? Czy zmierzyles napiecie??
Sprawdz napiecie na żarówce przy załączonym TV.
Jesli masz napiecie prawidłowe na żarówce to lampy są już do niczego. Innej opcji nie ma. Nowy zamiennik ok400zl. Albo wyslij je na regeneracje.
Jakie masz napiecie na żarówce?
Co proponujecie dalej ?. Proponuje zmierzyć napiecie, włączyć farelkę lub czajnik o znanej mocy i ponownie pomierzyć napiecie w TYM SAMYM czasie.
no nie wiecej niz 30mA napiecie maxymalnie 5V podsumowujac :arrow:30mAa zasilanie 5v
A napiecie na żarówce nie wzrasta?
Trzeba wcisnąć moze ten bialy termik wylaczylo, napiecie pomierzyć trzeba od zasilania kolei po kablach najlepeij probówka z żarówki 60W starego typu.
żarówka w miejsce HOTa ,przetwornica musi dać napiecie . jak zaswieci to usterka po stronie linii(trafo)
Jak z pinu 23 cały czas wyłazi -12v no to sterownik leży,sprawdz jeszcze ten moduł przekaznikow ,chociaż chyba sensu nie ma jak napiecie przy sterze stabilne,oczywiście sprawdzone też żarówką.
a co chcesz sprawdzić ???????????????? podłączasz na wejście stałe napięcie np 12-15V, środkowa nóżka do masy, a na wyjście woltomierz i sprawdzasz czy napiecie jest prawidłowe. możesz wyjście obciążyć żarówką np 12-stowoltową , oraz dodać kondensatory filtrujace. pozdro
Nie znam tego układu sprawdź co steruje żarówkami tranzystory czy triaki i na jakie napiecie są żarówki,wykręć żarówkę i podłącz miernik i sprawdź czy dochodzi jakieś napięcie w tym kanale?
jeżeli masz nowe żarówki i są one na 100% sprawne to bym się czepił do przetwornic że po odpale spada napiecie na żarówki
Mogą byc wyciagniete. Na jednym styku obu bezpiecznikow (tzn. na F5 i na F6) ma byc napiecie (zarowka ma zaswiecic). Jak nie ma (a mysle ze na pewno nie bedzie), to dobierz sie do tego wlacznika.
OK, taki przyrząd zrobisz sobie sam z żarówki, która ma tam być użyta i fotorezystora. Żarówkę i zbliżony do niej fotorezystor zamykasz w światłoszczelnym pudełku. Do fotorezystora podłączasz omomierz. Żarówkę podłączasz do regulowanego zasilacza i robisz tabelkę: odczyt napiecia -> odczyt oporności. W ten sposób "skalujesz" przyrząd. Dla pomiaru zrobisz...
"jednak w bateriach jest jakiś "opór" lub coś podobnego, że napięcie jest w niej, lecz nie ma już tej mocy" - dokladnie tak. Nazywa sie to rezystancja wewnetrzna. Idealna bateria ma ta rezystancje 0 ohm, natomiast w kazdej innej ta wartosc jest wysoka co ogranicza prad, ktory z baterii poplynie. Zmierz napiecie z podlaczona zarowka i wyciagnij wnioski....
To dlaczego sie nie pali oryginalna żarówka ? Napiecie zmienne idące na nią jest juz chyba jakosc wystabilizowane do tych +/-12V ....moj mostek chce wpiąc w miejsce oryginalnej żarówki... a z niego zasilic przetwornice HID...
Dlatego, że by płynął prąd przez żarówkę i akumulator połączone szeregowo napięcie Uz zasilające taki obwód musi być większe od napięcia akumulatora Ua. Załóżmy że Ua=12V a napiecie chwilowe Uz=13V. Powstaje różnica 1V i ta różnica powoduje przepływ prądu przez żarówkę i akumulator. Zakładam, że akumulator ma opór wewnętrzny 0,5Ω a żarówka ma opór:...
A po naprawie przetwornicy sprawdziłeś napięcia wyjściowe obciążając napiecie systemowe żarówką?Może jest za wysokie?
Wykonałem kolejny test, zamiast żarówki podłączyłem odbiornik radiowy. Napiecie na woltomierzu było 230V. Coś ta świetlówka jest jakas dziwna że pokazuje sie napiecie 150V.
OK, taki przyrząd zrobisz sobie sam z żarówki, która ma tam być użyta i fotorezystora. Żarówkę i zbliżony do niej fotorezystor zamykasz w światłoszczelnym pudełku. Do fotorezystora podłączasz omomierz. Żarówkę podłączasz do regulowanego zasilacza i robisz tabelkę: odczyt napiecia -> odczyt oporności. W ten sposób "skalujesz" przyrząd. Dla pomiaru zrobisz...
Te drugie, poza tym że nie wiem skąd wzieło się 4,8V, jesli tyle było pod obciążeniem to ok, ale jeśli ktoś wziął do obliczeń napiecie nominalne żarówki to źle.
chyba najprosciej bedzie jak wylutujesz jedna z dzialajacych zarowek i podlaczysz pod jakis prosty regulowany zasilacz zacznij od niskiego napiecia np 3v i po jasnosci swiecenia bedziesz w stanie okreslic jej napiecie
Nie pamietam ilu woltowe są tam żarówki,ale mozesz to sprawdzic mierząc napiecie na jednej z nich lub wylutowac dobrą zarówke i podłaczyc do bateri np:4,5V( Po jej swieceniu ,orientacyjnie mozna stwierdzic na ile jest voltów).Sprawdz tez jak są połaczone,czy w szeregu,czy równolegle,wtedy bedzie mozna cos wiecej powiedziec.Mozesz jescze spróbowac poszukac...
Jak wyżej przednia mniej obciąża dynamo i jest wyższe napiecie w instalacji Żarówka na 12 V ledwo by się żarzyła.Podłączenie mocniejszej żarówki powinno pomóc.
Przetwornicę sprawdziłem na żarówce 60 W. Chodzi stabilnie, a napiecie na żarówce (przy obciążeniu) spada do wartości 111,5 V. Spróbuję jeszcze podmienić diody przy tranzystorze Q613 D610 i D614 sprawdzałem je tylko miernikiem a nie podmieniałem. Może to pomoże.
trzeba zacząć od początku tzn : wyjąć z deski żarówki może poszło za duze napiecie i popaliło potem sprawdzic bezpieczniki , nastepnie wyjąc wtyczke z tablicy i posprawdzać miernikiem czy nie ma zwarcia na wtyku i na ścieżkach, to mi narazie tyle przychodzi do głowy:) napisz coś więcej od kiedy tak sie dzieje ,
Zmierz dokładnie jakie tam masz napiecie, potem rób jak powyżej, lub daj inna żarówke.
Może sie myle , ja bym podał od strony wyjścia gniazda 230V napiecie sieciowe przez żarówkę na chwile na odpalonym agregacie na krótko takie migniecie i patrzył na voltomierz czy zaskoczył magnetyzm
Przy braku możliwości demontażu i tym sposobem zgłębienia zagadnień budowy posłużmy się informacjami z wątku dotyczącego wyrobu o bardzo zbliżonym oznaczeniu (OKP631G) https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... . Dokładniej to wystarczy że jedna żarówka sie spali to przetwornica odcina zasilanie, pomiar miernikiem wskazuję na brak zasilania...
Czy z układu wychodzi napiecie? Ile jest żarówek w obwodzie?
Hej, co może być przyczyną pulsujących swiatel na wolnych obrotach. Widać to szczególnie jak stoję gdzieś w korku jak pulsujące światła mijania, oświetlenie kabiny. Po wyłączeniu silnika swiatla lekko przygasaja i świeca się bez pulsowania. Alternator sprawdziłem, na klemach aku jest 14,7v (nie skacze), bezpośrednio na alternatorze 14,8V. Po wlaczeniu...
W poście #5 zwróciłem uwagę, że opraw jest 14 a nie 13 ale autor o tym milczy. Do tego żarówki są bliźniaczo podobne do tych co stosowano w lampkach choinkowych, a tam często w jednej z opraw stosowano "przerywacz". Jeszcze jedno, wszystkie żarówki łączone szeregowo muszą byc jednakowe, o jednakowych parametrach. Moc, prąd i napiecie muszą być identyczne,...
Ale uwaga - ja wlaczam przycisk nr 1 - napiecie jest na obu obwodach (sprawdzam neomówka), Neonówka nie jest wskaźnikiem miarodajnym. Trzeba mieć/zrobić próbnik na żarówkę i wówczas sprawdzić napięcia na samym włączniku jak i pod sufitem (być może ta jedna faza nie dochodzi tam)
Chłopie, przy Tobie to człowieka szlak trafia, przeczytaj co napisane na lampach led, a jak sie boisz to zawołaj sąsiada. jakie napiecie lamp jakie napiecie zasilacza
Witam jeśli mrugają to zapewnę jest zmienny prąd, żarówkom to obojetne, a diodom niedokońca. Rezystor musisz sobie policzyć z prawa oma, dioda fioletowa świeci przy napieciu ok. 3V i pradzie ok. 15-20mA. Musisz zmierzyć jakie jest napiecie zasilające żarówki i policzyć jakie napiecie ma sie odłożyć na rezystorze. dobrz eby było dać w szerego z diodami...
Jesli na żarówce napiecie skacze /to kop dalej w przetwornicy
sprawdz miernikiem napiecie na kostce żarówki , jak niema to drożność przewodów do przekaźnika i sam przekaźnik
Silnik musi się obracać żeby było napiecie. ,a to które jest potrzebne do zapłonu żarówką nie zmierzysz.
Te żarówki musza mieć napiecie 12 V, sam je wymieniałem ponad rok temu bo tez miałem przepalone i świecą do dzisiaj.
OK dzieki to rozwiało moje wątpliwości. Teraz tak, jeśli chodzi o ogniwa. Dlaczego tak sie dzieje ze gdy rozładowałem parę ogniw przez żarówke 21W/12V do wartości 3,4V(mierzona po odłączeniu żarówki) tak aby zrównało się napiecie wszystkich ogniw. Po odłączeniu żarówki napiecie wzrasta stopniowo do wartości 3,6V.. czy tak sie dzieje zawsze? Napiecie...
Dodatkowo możesz te dwa białe przewody wychodzące z sondy sprawdzić omomierzem(nie pamietam jaki zakres ale gdzieś w porzedziale od 5-14ohm zależnie od temperatury sondy i układu katalitycznego)). Jeżeli będzie miała więcej tj.niż 50 ohm to napewno jest uszkodzony podgrzewacz sondy,tym samym sonda do wymiany.Druga ważna rzecz to jak kolega wspomniał...
bo napiecie pobrałes z żarówki w oświetleniu samochodu a jak wcisniesz wylacznik na słupku to ci lampka gaśnie bo niema masy
Kolega zmierzy napiecie jakie jest na te zarowki podawane. Niebieska zarowka na 12V moze swiecic za slabo. Niebieskie swiatlo potrzebuje wiecej energii aby bylo jasno widoczne. Te gumki sa na pewno zsiagane, po prostu sie przykleily mocno ze starosci. Ciepla woda powinna dac rade. Czy na starych zarowkach nie bylo zadnych oznaczen?
A tak trudno wyciągnąć wentylator, nie łatwizna, ale przed tym podłączył bym żarówkę i zobaczył czy dochodzi napiecie do wentylatora.
żyrandol ma dwa kable po trzy żyły. Każdy kabel ma dwie srebrne i jedną zółto-zieloną żyłę. Doszedłem do tego, że jeden kabel odpowiada za dwie żarówki a drugi za trzy, ale nie potrafię tego podpiąć tak do kostki, żeby można było raz zapalić dwie żaróki a raz trzy, albo wszystkie przełacznik na scianie jest podłaczony ?? wybadaj ktore przewody podają...
proponuje poobserwowac w pracy pod np żarówką napiecie b+ mozliwe że po pewnym czasie wzrasta
Na pinie 3 regulatora Masz mieć napiecie akumulatora mierzone i sprawdzone ŻARÓWKĄ 5W.
No to zacznij tak, wyciągnij tranzystor lini (jest taki duży na radiatorze) tylko nie pomyl z tym od przetwornicy, bo czasem taki jest. Wepnij żarówkę między E a C i włącz TV, zmierz napiecie na żarówce. Wymien te kondensatory po stronie wtórnej, wzłaszcza elektrolity te od 160V w zwyż. Napisz co z tego wynikło. Sprawdź też ten tranzystor co wyciągniesz....
Jeśli ogniwa masz ok, tzn na żarówce np 21W trzymają i ich napiecie nie spada zaraz po podłaczeniu tej żarówki, to na 90% masz elektronikę do programowania :) U mnie było identycznie jak mówisz, po naładowaniu pracowałem ok 5 min i lapi sie wyłączał. Pokusiłem się na reset elektoniki i tu normanie szok, jak zczytałem zawartość pamięci to okazało się,...
sprawdziłem gniazda żarówek, są dobre. może jest gdzieś jakaś kostka, która rozdziela napiecie na poszczególne żarówki, tj. przednią, tylną i do podświetlania deski. Bo jeżeli jest gdzieś zwarcie to czy sprawdzę w gnieździe żaróki z przodu czy z tyłu to i tak to jest jeden, ten sam obwód.
Sprawdz napiecie żarowką to podstawa.
nie mam pod ręką schematu ale zanim obciażysz żarówką napiecie 115V musisz odłączyć wszystkie inne gałęzie napięć , takie objawy świadczą o przeciążeniu którejś z gałęzi
Witam.Tak jak w temacie nie świeci mi prawe światło mijania.Drogowe i postojowe jest ok.Żarówke oczywiście podstawiałem.Samochód jest z 79r.Jeszcze tylko pomiary: jeśli włacze światła to mam napiecie 12V na kostce do żarówki,jednak gdy włoże żarówke to napiecie mi spada do 0V.Reszta świateł mam OK.Prosze o podpowiedzi.
Spalone są trzy żarówki podświetlania wyświetlacza . Moje pytanie : Na jakie napiecie powinny być te żarówki. oznaczenie na płycie to LD602 LD603 LD604 Nie moge zmierzyć napięcia ponieważ musiałem rozebrać wiżę aby dostać się do żarowek . Za pomoc z góry dzięki.
Albo zwarcie aku albo nie wydolna ładowarka bez przyrządu, jakiejś żarówki np. 12V od samochodu się nie obędzie. 1. zmierzyć jakie napiecie daje sam aku. 2. dokonać pomiaru czy jest napięcie w ładowarce. 3. podłączyć żarówke pod ładowarkę czy świeci?.
witam ponownie podłaczyłem 40Wat zarówke tęż pstryka potem włożyłem 15wat zapaliła się i swieci przez około 4 sec (napiecie na żarówce bytło 240volt) a nastepnie spadło odrazu do 50 volt chyba to nie bedzie wina trafopowielacza co moge jeszcze sprawdzić bo mi sie pomysły skączyły
Obciązylem samą przetwornice żarówką napiecie jst 145volt i jest stabilne lecz przekaznik dalej się przełancza.ćzy posiada ktoś schemat tego odbiornika?
Piny do sprawdzenia. Miernik w rękę i przedzwoń instalacje świateł, masy też. Dużo tego nie ma. Jeżeli wszystko będzie ok, to zerknij na bezpiecznik czy nie zaśniedział. Ostatnia opcja do sprawdzenia, to skrzynka bezpiecznikowa. Co ma masa do braku napięcia na jednym bezpieczniku? Po co mierzyć instalację świateł, skoro już na bezpieczniku nie ma napięcia?...
mozna tez podejsc odwrotnie ze podniesienie napiecia skraca zywotnosc wielokrotnie a obnizenie wielokrotnie ja wydluza. Mysle ze producent takich zarowek przewidzial typowa prace przy 12V a dopuszczalna jest 10-15V bo zapewne to zarowka samochodowa. Pytanie tylko o co koledze chodzi? Bo jak chce uzyskac maksimum swiatla to ja byc wolal zastosowac mocniejsza...
Jeśli nie skacze wyraźnie napiecie lużna lampa lub kiepskie żarówki. Jazda po nierównych drogach np. Polne też robi swoje
Zbychul , pochwal się przynajmniej jaki prąd bierze ci teraz żarówka przy "dziennych" a ile na mijania. Bo o to się rozchodzi w większości. romoo tu nie chodzi o jasność świecenia tylko o wykorzysania lampek drogowych na dzienne , o takie 2 w 1. A co do twoich żarówek to sprawdź jakie masz napiecie w instalacji oraz żarówki pewnie blue !
Mam do was pytanie czy to zarowka energooszczedna, przy 180-190 v moze sie nie zapalic ?? czy to zamale napiecie na nia ?
masz plusa bo gdy włącznik jest odłączony to napiecie idzie przez rezystancje żarówki
Najlepiej rozkrec panel i zmierz napiecie jakie przychodzi na żarówki .To chyba najprostrzy sposób .Bardzo mozliwe ze sa to zaróweczki 9v,ale niemam pewności.
Potrzebuję przyjrzeć się dokładnie charakterystyce pokazującej zmiany prądu w pierwszych sekundach / milisekundach po włączeniu klasycznej żarówki 100W / 230V AC. Przejdź sie do biblioteki i zajrzyj do rozdziału 5.2.5. Obciązenie rezystancyjne nieliniowe w książce Jerzego Lucińskiego "Układy z tyrystorami dwukierunkowymi" Wyd. WNT, Warszawa 1982. Tam...
Żarówki trzeba było sprawdzać omomierzem a nie pchać tam napiecie. Zmierz napiecia na wszystkich pinach układu uA758 (ULN2244)
Witam sznowne grono. Szukam rozwiązania problemy z podniesieniem napiecia ze 110vac na 230vac. Źródłem napiecia jest generator 110v na samochodzie strażackim. Zamówiłem trafo toroidalne 110v na 230 ,napiecie spoko żarówka wolframowa się świecie ale jak podłączyłem naświetlacz led to zaświecił tylko raz. Po pomiarze częstotliwości okazało się że chwilami...
To zalezy jeszcze gdzie ja podlaczyłeś i jakie napiecie masz na zarowce???
A po podlaczeniu wszyskich zarowek ,wykrec ostatnia i zmierz napiecie jakie jest na samym koncu ?
witam moze ktos sie orientuje jakie zarowki sa w panelu clariona dokladnie na jakie napiecie
Czyli jak bedzie suwak potencjometru na srodku i napiecie zasilania 5v to po jednej stronie bedzie 2,5v i po drugiej 2,5v czyli jak dwa rezystory polaczone szeregowo? dokładnie tak! :D
Witam, mam podobny problem na liczniku komunikat że nie działa wsteczny i stop lewa strona Tyle że świeci mi prawa strona tył normalnie, lecz lewa strona nie świeci wsteczny i jedna pozycyjna -postojowa... Żarówki dobre, nie dochodzi napiecie, nie ma prądu patrzyłem próbówką - bezpieczniki całe
Zacznij od podstaw czyli styki wtyczek i żarówki. Na niebieskich ma być napiecie. Zmierz próbówka.
moc zasilacza taka jak żarówki napiecie zalezy od ilosci zwoji ok.1,5 zw.na wolt wydajnosc pradowa od grubosci uzwojenia nawijanego zasilacz wytrzymuje krotkotrwałe zwarcia jednak nie nalezy przekroczyc mocy (z prawa ohma):D
Właśnie dzisiaj to rozebrałem była śniedz na stykach żarówek wyczyszczone, elektronika nie widać by była zalana napiecie dochodzi czy mógł padnać ten moduł czy ewentualnie jakaś opcja w komputerze się uaktywniła że zblokowała
witam Chciałbym zaznaczyc, ze wg norm to zwrot: "wysokie napiecie" zaczyna sie od 800 V, natomiast opisana zarowka to zarowka tzw wysokoswietlna, mozna ja podlaczyc nawet pod 230V, jednak niestety zmniejszy sie jej zywotnosc, o ok 40%, natomiast bedzie swiecila duzo jasniej od zarowki 300W/230V. Pozdrawiam
po założeniu nowych elementów do przetwornicy odłacz główna linie i podłacz żarówke i bedziesz pewny czy przetwornica działa czy ja uszkodzi sprawdz napiecie zasilania na żarówce,wymień elki w przetwornicy
A co do mocy oddawanej. Maxymalna moc w obciażeniu jest wtedy, gdy oporność obciązenia (głośników) jest równa oporności wewnetrznej źródła czyli wzmacniacza. Mozna to z grubsza oszacować w ten sposób: napiecie na żarówkach powinno być ok. połowy napiecia zasilania (klasa A), dla schematu - 20 V. Prąd w żarówce, trzeba zmierzyć, zakładam ok. 1 A. Z tego...
kombinacja z R9842 (w czujniku pradu polowego Q9801) > zwiększanie z 0.91 > do 1.8/2 ohm Robiłem próby na żarówkach i napiecie 190v czyli maksymalne. i takie samo na żarówce 40 jak i 60W. Zmiana tego R nic nie daje. Owszem jak sprawdzałem oscylogram na źródle była dwukrotna róznica ale absolutnie nie przekładało sie to na zmiejszenie pradu. Tak jakby...
wymień wszystkie kondensatory elektrolityczne na nowe-oprucz tego co kopie po stronie pierwotnej przetwornicy-sprawdz dokładnie opory.. podłącz żarówkę 60W- na kondensator elektrolityczny napiecia +B-po stronie wrórnej przetwornicy-wylutuj ten spalony tranzystor i bez niego załącz TV. ŻARÓWKA powinna sie słabo swiecić i pomierz na niej napiecie-podaj...
Witam, Czy wątek umarł? To musi być proste! Światła w trybie auto w dzień uniemozliwiają zapalanie halogenów i długich gdy jest jasno. Również gdy są wyłączone - nie można zapalić halogenów. Wnioskuję z tego, że działają one jakby były dziennymi, tylko sa po prostu zmostkowane. Komputer traktuje to jakby były wyłączone, nawet podswietlenie się nie włącza....
dwa czerwone biegnące do łożyska to przewody od prądniczki tacho zostaw je nie podpiete,230V daj na 3 i 5 przewód a 4 i 6 zmostkuj.Podając napiecie na 3 i 5 przewód podłącz w szereg żarówkę (zmniejszysz w ten sposób obroty).Prościej jest pomierzyć rezystancję zarówno pradniczki tacho(dwa czerwone )jak stojana(siwy i brązowy) oraz szczotki (biały i niebieski)
ale chodzi mi o to czy taka sama zarowka tylko ze na nizsze napiecie bedzie sie mniej grzala?
niskie napiecie żarówki sofar napiecie napiecie progowe
bateria wkrętarka naprawa taśma touchpad naprawa skrzynka bezpiecznik voyager
pompa paliwa master3 ogniwo lifepo4
Kompatybilność pilota RAVO GK-SS11 z innymi dekoderami Podłączenie filtra LTE przed zasilaczem - czy to możliwe?