Idź do wróżki. Albo do kogoś, kto sprawdzi ten akumulator.
Na 3 pinie S masz mieć napiecie akumulatora. I mierz to kontrolką ma świecić. Uwalona wiązka lub bezpiecznik.
Powinienes miec napiecie akumulatora na 3, 8, 15 i, mierzone miernikiem, na 10. Po wlaczeniu zaplonu powinienes miec napiecie akumulatora na 3, 8, 15, 1 i 9 oraz, przez 3 sekundy, na 4(wtryski), 5 (cewki), 12 (pompa paliwa). 7 i 10 okolo 0V. Interesujace jest wiedziec, jak zachowuje sie napiecie na 1 i 3 przez te 3 sekundy gdy przekaznik "wariuje"....
Jakim akumulatorze, w jaki sposób ładowanym? Ołowiowe 12V zwykle ładuje się prądem nie przekraczającym 0.3C do napięcia 14.5 V. Wartości mogą nieco się różnić w zależności od producenta.
Jeżeli to był automatyczny prostownik to prawdopodobnie wcale nie ładował ze względu na niskie napięcie początkowe akumulatora O czym pisałem? próbować go ładować zwykłym prostownikiem ( żadne automaty, tylko klasyczny prostownik )
Jakie napiecie na akumulatorze? Jaki pobór pradu?
Na poczatek skup sie na masach i zasilaniach , alternator jest sprawny ? sprawdziles napiecie akumulatora ? tylko sie dzieje na wentylatorach od chlodnicy czy moze probowales obciazyc uklad swiatlami i innymi odbiornikami dzialo sie to samo?
Wszedzie pisza ze powinno byc 12,6... wiec jakie maksymalne napiecie na odlaczonym akumulatorze jest NORMALNE ?
Ile lat ma ten akumulator?
Witam! Jezeli to ci w czyms pomoze to u mnie jest: patrzac od strony gniazda(przeplywomierza) od prawej pin 1 zielono- niebieski pin2 czerwono-niebieski pin3 brazowo-zielony pin4 brazowy co wiecej miedzy pin1 i 3 zasilanie (napiecie akumulatora),a pin2 i 4 sygnal do ECU Pozdrawiam.
Akumulatorki mają inne napiecie niż baterie. Podałeś napiecie akumulatorka bez obciążenia po ładowaniu. Zmierz w układzie i porównaj z bateriami. Dlatego część urządzeń na akumulatorkach nie działa, lub wykazuje ich znaczne rozładowanie. Zależy od urządzenia.
bezpieczne napiecie dla akumulatora powinno się mieścić w granicach 13,8-14,3 V i po to mamy regulator napięcia
napiecie "jałowe" akumulatora powinno wynocic 12,55 do 12,80 a twoj ma bardzo dobre napiecie .jezeli jest obsługowy to mozna tz.areometrem sprawdzic jego genstosc oraz zasiarczenie . a jego moc czli (A) to tylko sprzentem . jeszcze mozesz we wlasnym zakresie sprawdzic jego napiecie w trakci krecenia nie powino spasc w (starszym)akumularorze poniżej...
Korzystam z przetwornicy w samochodzie, ale o mniejszej mocy. Żarówka, czy podtrzymanie pieca - nie ma problemu, ale czajnik to już zwiększa wymagania (choćby przekroje przewodów). Podłączam też czasami przedłużacz 50 m, 1,5mm2. Jedyne co bym sugerował to zakup lepszej przetwornicy z wyjściem "sinus", ponieważ podtrzymanie pieca nie musi (ale może)...
Po kilku minutach "zabawy" wysokim napięciem napiecie na akumulatorze spadło do 10V, A czy tranzystory zaopatrzyłeś w odpowiednie radiatory, pofatygowałeś się o kontrolę ich temperatury? Moc strat przy niepełnym zasilaniu mogła być jeszcze odpowiednia(szczególnie jak to 10V było dla nieobciążonego akumulatora), przy wyższym zasilaniu już nie.
Tam jest chyba zwykła dioda i kondensator. Ale miernik i tak mierzy głównie napiecie akumulatora. Do podładowywania akumulatora 12V z dynama w piaście wystarczy zwykły mostek. Kiedyś wykonałem pomiary prądu ładowania akumulatora 11,4V z takiego dynama z mostkiem: [syntax=text] Prędkość Prąd ładowania [km/h] [mA] 8 40 11 80 16 180 20 270 24 330 28 380...
dioda D1 jest pewnie sprawna jak piszesz, co do U6 to zgadza sie wszystko, T14 to IRF 540, T7 to jakis ML802, nie wiem co to jest. Bede kombinowal dalej. Mierzac napiecie na akumulatorze w czasie zalaczania, najpierw mam ladnie 25V, wlaczam upsa, jest okey, odlaczam wtyczke z gniazdka, ups na chwile pracuje na baterii, na wyjsciu ma 130V~, a napiecie...
Teraz daję cały schemat. Diody powinny byc na prąd taki, jakim chcemy ładowac akumulator, jeżeli 10A - to diody 10 amperowe, na niskie napięcie, np. 50 - 100V Tyrystor na prąd nieco większy, niż prąd ładowania akumulatora, napiecie tez niskie, 50 - 100V. Zarówno diody, jak i tyrystor należy zamocować na radiatorze. Pamiętaj o izolacji tyrystora!
Jeżeli nie spada poniżej 12V to jest ok, może nie mieć pełnej pojemności.
Ładowarka czyli scalak przy akumulatorze. To wtykane w gniazdko technicznie jest zasilaczem. Sprawdź akumulator, jest szansa że się zepsuł.
Witam Aby osiągnąć 14V na akumulatorze, musi on być naładowany do pełna. Naładuj go i potem sprawdź napięcie w samochodzie.
Witam kolego jest klej do tych koncówek klej przewodzacy prąd,i w taki sposób to się naprawia.A wycieraczka sprawdz czy dochodzi prąd do niej albo podaj bezposrednio do niej napiecie z akumulatora i bedziesz wiedział co jest czy sterowanie czy silniczek.pozdrawiam
Nic nie pisze o zasilaczu zawsze pojawia sie ladowarka. Owszem stabilizator pradu da lepsza stabilizacje niz rezystor ale sam stabilizator pradu nie wystarczy. Potrzebny jest stabilizator napiecia z ograniczeniem pradu wtedy prad ladowania jest staly a napiecie ladowania nie pzreladuje akumulatorkow. W praktyce ladowanie jest bardziej skomplikowane...
Napięcie z panela jakieś 3-5V , napiecie akumulatora jakieś 3,7V
wskazuje 10,75 po wypięciu wtyczki i odpaleniu masz mieć na jednym pinie napiecie akumulatora . Drugi masa z ecu pwm
4,8V - to napiecie praktycznie rozladovanego akumulatora, naladovanego okolo 5,6V. Radzilbym ustavic okolo 5V (mozno obserwowac "poziom naladowania" na ekranie komorki). Oczywiscie zasilacz musisz wlaczyc nie do gniazdo "Charge", a do kontaktow dla akumulatora.
Tam gdzie go zalaczasz na wyswietlaczu powinno byc pokazane napiecie na akumulatorze . Dzwiek uruchomionego silnika i na panelu napiecie .
Kolego nie wiem po co ten twój znajomy wyciągał rozrusznik. I po co porady typu podmien akumulator itp. Jeśli usterka występuje to bardzo dobrze do diagnozy wystarczy miernik za 40-50 zł. Pierwsze sprawdzasz do ilu spada napiecie na akumulatorze potem jeśli ok na masie samochodu nie zapomnijmy także na końcówce 30 na rozruszniku i co ważne pomiar napięcia...
W schemacie do tego silnika, ale z Felicii 1.6 stale napiecie z akumulatora do sterownika idzie na pin 21 przez bezpiecznik F1 10A iwec w tym obwodzie nalezaloby sie wpiac z przekaznikiem.Musialbys poszukac jak jest to w Octavii , ktory bezpiecznik jest odpowiedzialny za stale zasilanie sterownika silnika.
witam.na moje oko to może być padająca pompa wspomagania,u mnie też padŁa 2 miesiace tamu.pompa jest hydraukiczno-elektryczna i pobiera duzo prądu bo nawet ma bezpiecznik 80A,może masz słabo przykrecona masę od pompy do akumulatora,brazowy gruby kabel.jak krecisz kierownicą to jakie masz napiecie na akumulatorze nie powinno spadać ponizej 14V,moze też...
Na 99% nie ma w środku żadnego urządzenia prądożernego kiedy auto stoi na parkingu tj. w czasie postoju bo kiedy jeszcze nie było takiego mrozu to auto stało tydzień nie odpalane po tygodniu bez problemu ruszało. Jak sprawdzić to ładowanie? po naladowaniu aku - sprawdzic jaki jest pobor pradu przy wylaczonych wszystkich odbiornikach po zapaleniu silnika...
Witam Zmontuj sobie nawet takie najprostsze na MOSFET źródełko prądowe- schematy znajdziesz na elektrodzie. Podłącz je do swej ładowarki a wyjscie do akumulatorka. Ustaw potencjometrem prad na wyjściu żródełka na wartość 1,2 A( w szereg z źródełkiem włącz amperomierz) i wsjo.Na akumulatorku odłoży sie pożądane napięcie pod wpływem przepływu pradu ładujacego....
Na pinie 3 regulatora Masz mieć napiecie akumulatora mierzone i sprawdzone ŻARÓWKĄ 5W.
Sprawdz napiecie akumulatora podczas pracy silnika
Domyslam sie ze chodzi Ci o napiecie zabezpieczajace akumulator przed glebokim rozladowaniem. Tutaj jest wiele watkow. Jakosc akumulatorow jest rozna i ten poziom jest tez rozny. Np. Dla jednych jest 10,3 a dla innych 10,5. Dochodzi jeszcze watek napiecia wyjsciowego z portu centrali lub modulu alarmowego. Roznie to bywa. W jednej centrali jest np....
To masz uszkodzony akumulator. Napiecie podczas pracy?
Wszystko jak w temacie. Zbyt niskie napiecie akumulatora, dymienie ustalo po godzinie pracy. Dziekuje
Z uwagi na to że był środek weekendu kierowca lawety doradził mi podładowanie akumulatora. Po podładowaniu auto nie chce się włączyć. Jakie jest napiecie akumulatora?
Jaki jest prad na najmniejszym zakresie ? Standardowo 16,5V idzie podczas gazowania - wiecej za duzy prad.
Do print"napiecie" call sprawdz loop '*********stan napiecia akumlatora************************* Sprawdz: Incr Indeks 'sprawdzenie napiecia akumulatora Napiecie = Napiecie + Getadc(5) 'z dzielnika If Indeks = 10 Then '10 razy dla pewności Indeks = 0 'wyzeruj Napiecie = Napiecie \ 10 'wylicz 'print napiecie 'wyswietl na terminalu wynik If Napiecie <...
Sprawdz napiecie akumulatora czy nie za wysokie podczas pracy silnika. Jesli ok to mógł puścić lut w liczniku.
Czymże jest 80 A prądu dla akumulatora, który oferuje 680A A czy to co pisze brat autora w poście 81 że napiecie na akumulatorze wynosi 19.5 v to też normalne???
Sprawdz napiecie akumulatora podczas pracy silnika. Może przeładowuje alternator
Najprosciej to wystarczyłby układ dioda plus opornik równolegle. Jedyna trudnosc ze jak zastosujesz akumulator 12V to musialbys miec wyzsze napiecie w zasilaczu. Bardzo pomocne w pomocy tobie byłby schemat zasilania.
sprawdz napiecie akumulatora
Poszukaj w Deye oni mają opcje na PV i wiatrową. No chyba że wiatrowa przez zewnetrzny regulator ładuje bezpośrednio akumulatory. Jak do wpięcie do falownika to tylko wersja 220 V. Jak na akumulatory to wersja na napiecie zestawu akumulatorów.
Sprawdz napiecie akumulatora podczas pracy silnika.
Zacznijmy od tego, że godzina to bardzo mało, by niedokładny wskaźnik pokazał zmianę. Bateria ma 6Ah, ladowarka 1A, z prostego wyliczenia wynika że ładowanie trwa 6 godzin, a w praktyce do ośmiu. Zasadą ładowania akumulatorów Li-Ion jest STAŁA MOC ładowania, czyli im wyzsze napiecie, tym mniejszy prad ładowania, słowem: "ostatnia kreseczka ładuje się...
A czy zawór egr może mieć wpływ na odpalanie auta zimnego? Dodano po 1 Dzisiaj multimetr odpaliłem a więc tak. Napiecie akumulatora na wylączonym silniku to 12,8 V. Przy rozruchu gdy kręci rozrusznik spada do 10V. Auto odpala i napięcie 14,4 V. Myślę ze ok?
Witam! Webast Thermo Top z/c z Omegi r99 benzyna. Nie działało, po diagnozie TT wyszło za niskie napięcie zasilania. I tu jest dziwne wskazanie. Pokazuje napięcie zasilania 0,07 lub 0,14v albo 0V. Sterownik niby działa, bo mogę wymusić test pompki, wentylatra, nawiewu, pompy paliwa. Nie pokazuje błędu świecy, sprawdziłem, grzeje na krótko. Podłączałem...
Napięcia zmierzone wszędzie gdzie się da - na trzecim pinie jest stabilne napiecie z akumulatora. Na pierwszym pinie jest stablina masa. Sprawdzone wszystkie przekaźniki i bezpieczniki. Nie mam (mechanik także) już pomysłów co robić. Czy to może być problem sterownika - jak to najlepiej sprawdzić ???
Albo grzanie swiec masz przez czujnik temperatury i jak ciepły silnik to sie nie załączaja.I jak silnik troche zużyty to nie chce wystartować.Podaj do tej szyny zasilającej swiece napiecie z akumulatora,albo sprawdz czy jak goracy to też są zasilane. Te małe silniczki zle startują bez grzania bo z racji małych tloków jest i mała masa spręzonego powietrza,która...
Na elektrodzie wcześniej pisaliście że optymalnie dla akumulatora jeśli jest non stop pod napieciem 13.8v to dlaczego system inteligentny np nie obniża napiecia z 14.5 na 13.8 i potem go utrzymuje tylko spada aż do 11.8-12v jeśli 12.8 to normalne napiecie akumulatora naladowanego Bo to nie inteligentny a głupi system, tak jak pewni ludzie to nie elita...
Spróbuj wykonać adaptację z podłączonym prostownikiem do akumulatora. Miałem w Toyocie taki przypadek, że jak spadało na chwilę napiecie na akumulatorze to przerywało procedurę adaptacji.
Witam serdecznie. Mam kwasowy akumulatorek YUASA 12-12 12V 12 Ah Z juz ogarnietych informacji wiem ze akumulator powinno sie ladowac pradem o napieciu wyzszym niz napiecie akumulatora i natezeniu rownym 10% wartosci akumulatora. O ile nic nie pomylilem. Teraz pytanie. Jak dobrac panel solarny czy ewentualna pradnice (wiatrak) i kontroler, zeby to w...
Jak sie zdaje jest to bezpiecznik F25 na skrzynce bezpiecznikow kabiny. Jedna uwaga: bezpiecznik jest zasilany ze specjalnej zwory na skrzynce oznaczonej symbolem SH (na pozycji bezpiecznika F8), kiedy jest ona prawidlowo zamontowana (miedzy rzedami bezpiecznikow) to na bezpieczniku F25 jest stale napiecie bezposrednio z akumulatora. Sprawdz czy na...
wez pod uwage, ze napiecie znamionowe pojedynczego ogniwa to ok. 1,2V
Też uważam, że nie jest źle. Wg zaleceń testowych Bosch-a, przy prądzie rozładowania o wartości 3xQ,napiecie akumulatora nie powinno spaść poniżej 9,6 V (czas próby 5s). Należy tez zastosować poprawkę w dół jeżeli temperatura akumulatora wynosi poniżej 10 stopni Celsjusza.
Podaj napiecie akumulatorów.
Witam :) Czy ktos moze grzebal w baterii do COMPAQ Evo N610? Jakie tam są chipy (kontroler ładowania i pamięć) Plytka jest piętrowa i narazie nie chce jej rozlutowywać. Może już ktoś to zrobił :) Kolejny problem to obniżenie prądu ładowania. Dzieje sie z moim aku coś dziwnego. Tuż przy początku ładowania prąd ładowania jest maksymalny a potem szybko...
ten 1 wolcik sobie odpuść Chodzi właśnie o ten 1 wolcik. Akumulator z czerwca, ładowany przez weekend i bez zmian. Cytat z intrukcji: Napiecie akumulatora jest kontrolowane dla zapewnienia dobrego naładowania tj. do napiecia 13,4V w temp. 24°C. Osiagniecie tej wartosci jest warunkiem wyłaczenia agregatu w trybie autostart/stopu. Instrukcja podaje napięcie...
Witam. Jeżeli kontrolki działają po przekręceniu kluczykiem,to sprawa jest bardzo prosta. Zrobiłem szagrowi taką prowizorkę w fordzie, jeździ i odpala tak juz dwa lata :D Należy postarać się o przełącznik mogący przełączac prąd ok 10A, poprowadzic napiecie bezpośrednio z akumulatora do przełacznika.do drugiego styku przełącznika poprowadzić przewód...
Od pustego do pelnego 50:4 czyli 25h tyle ze te prostowniki na pustym moze i 4A dają tylko czym wyższe napiecie akumulatora tym mniejszy prąd płynie . Generalnie ładuje się do napiecia 13.8V a niektorzy mowią ze do 14.4 V . Co do prostownika mozna przyjąć że jak prąd spada do mninimum a napiecie po odpieciu jest ponad 13,5V to akumulator jest bliski...
Podłacz miernik do zacisków akumulatora , sprawdz napiecie , odpal silnik i znowu sprawdz ma byc 13 do 13,5 V a jak przegazujesz to ma nie przekroczyc 14 do 14,4 V.
To nie jest poprawne, TP4056 ma szeregowy tranzystor regulacyjny który reguluje prąd/napiecie na akumulatorze podczas ładowania, jeśli zasilimy kilka takich układów szeregowo to mogą one "próbować" pobierać różny prąd z powodu różnic w stanie naładowania akumulatorów, oczywiście w połączeniu szeregowym nie jest to możliwe, więc będą się zmieniały napięcia,...
Jesteś pewien ,że pomiędzy panelami gdy jeden zostanie zaciemniony ,a więc napięcie spadnie znacząco ,a drugi będzie pracował normalnie ,a regulator bedzie pracowal w trycbie float ,wiec jednynie podtrzymujac napiecie akumulatora i pobierajjac tylko malutki prad z paneli ,pomiędzy samymi panelami prądy będą jedynie rzędu miliamperów?W sensie mierzyłeś...
Pompa jest zasilana z przekaźnika takze ma napiecie akumulatora
:arrow: jozefg mam takie pytanie dlaczego w twoim prostowniku ladowanie jest przerywane, gdy napiecie na akumulatorze osiaga 14,4V ? znalazlem kilka innych prostownikow w ktorych wylaczenie ladowania nastepuje przy 15-16V , skad ta rozbieznosc?
ale samochod normalnie odpala No ale jakie jest napiecie na akumulatorze?
SPALINY WCHODZĄ MI DO WEWNĄTRZ auta. Byłem u mechaników podłączaliśmy komputery które nie wykazują awarii. Bardzo prosze o radę Pozdrawiam. A co to za ''mechanicy "co zamiast wejść pod auto i poszukać nieszczelności w wydechu ,szukają komputerem ? Wiem że większość ''mechaników ''to albo ''wymieniacze'' albo naciągacze ,ale ci to po prostu lenie.Co...
dzeki za odpowiedz. tylko zastanawia mnie ten duzy prad ladowania i rosnace napiecie na akumulatorach. jak dlugo wytrzymają taki prad? standadowo to napiecie na akumulatorach powinno byc ok 4.3V
Ja tam bym jeszcze spróbował coś takiego: Na 50 Hz taki generator raczej odpada. ponadto z jednym kluczem to musiałbyś zwiększyc napiecie akumulatora do 48V.
Powiedzcie mi on ma napiecie niższe czy bedzie ładował akumulator 12V poprzez regulator 30A 25Ah normalnie?? Będzie ładował wszystko będzie ok.
Aha to dobrze bo jak dziś w hurtowni akumulatorów mierzyli napiecie akumulatora to od razu stwierdzili ze to wina alternatora i ze trzeba go wyjac zeby sprawdzic czy jest dobry
uruchamiales ladowarke jak w artykule - proponuja tam podlaczenie rezystora 1kΩ zamiast akumulatora ? jakie jest/jak zmienia sie napiecie na nodze 1 LM317T podczas regulacji PR1 ? - napiecia wyjsciowego rownego wejsciowemu nie osiagniesz z uwagi na 'dropout' LM317
Jaki napiecie na alternatorze? Na akumulatorze? Przed głównym modułem?
Hej, niemożliwe, żeby akumulator 18V pobierał 5A przy 12V, zmierz napiecie akumulatora na luzie i jeśli jest mniej niż 0,9 V na celę (ogniwo) to możesz nim spalić następną ładowarkę, pozdro
Nie mam pojecia o co tu chodzi.Jak czytałem końcówkę to zapomniałem co było na początku.Jak napiecie akumulatora od obciązeniem spada do zera,to aku na złom;-)
Rano zabrałem się za podmianę N108 ale zrezygnowałem bo znalazłem inną nieprawidłowość - tak mi się wydaje.Przed odpaleniem zmierzyłem napięcie na trzypinowej wtyczce od N108 (drugi i trzeci pin patrząc od góry).Ukazało się napiecie akumulatora ,czyli ok.Drugi to minus trzeci to plus.Tknęło mi by sprawdzić jak ma się napięcie na wtyczce względem zacisków...
Akumulator polskiej firmy Yeti :) (teoretycznie gwarancja producenta to 3 lata ale wiadomo chyba jak jest z gwarancjami). Odpala od strzala a napiecie podczas odpalania spada tak do 10,8 V wiec rozruch jest dobry tylko martwi mnie napiecie akumulatora po nocy gdy jest podpiety w aucie. Czyli ten pobor pradu w aucie zostawic, nie szukac problemu ?
Sprawdz napiecie na akumulatorze ( ok 14) oczywiście jak silnik pracuje. Jesli jest ok to tasma w kierownicy.
Na płytce przy akumulatorze jest jedno 12V na czerwonym kablu. Pomierzyłem względem masy aku poszczególne piny gniazda CN3: 1 pin - 13,05 V (napiecie akumulatora) 2 pin - 0 V 3 pin - wolny (0 V) 4 pin - 0 V 5 pin - 0 V 6 pin 0,28 V 7 pin - 0 V
ok, tak zrobie i dam znac. Dodano po 4 pomierzone ponownie i jest napiecie akumulatora, zaplon wlaczony powyzejk 12V przy kreceniu okolo 11V i spada po dluzszym kreceniu do okolo 9V i dalej nie chce zaskoczyc...
dolej wody do akumulatora , pierwszy raz słysze zeby akumulator miał napiecie książkowe napiecie na akumulatorze zalezne jest od podawania napiecia na akumulator 12,9V to tez bardzo dobre napiecie.
jeszcze raz wroce do tematu.odlaczylem po przyjezdzie minusowa kleme,napiecie na akumulatorze 12,60v.po dwuch dniach postoju pomiar 12,21v.sprawdzilem jeszcze raz pobor na postoju.multimetr ustawiony na5A.po kilku minutach pobor 0,00 co pare sekund 0,01 a aku siada.ladowanie pod obciarzeniem 14,3 niby w normie.co moze byc grane.
Witam ,musisz podlaczy zarowke jak pisal-Zdzicho. tylko tak dobierz aby miala 12v do 20 wat okolo i zmierz napiecie na akumulatorze jak bedzie wyzsze jak 7v ,2 to podlacz najlepiej 2 szeregowo akumulatory ,a jak masz .
Witam , pozdrawiam . Czytam , czytam i malo rozumiem . Proponuje co nastepuje : - Naladuj akumulator prostownikiem , jedz autkiem przez np: ile dni wytrzyma mierzac co jakis czas napiecie przy wylaczonym silniku . - Naladuj akumulator i zostaw w miare mozliwosci auto stac - mierzac napiecie na akumulatorze po np: 2 dniach . Jesli po tym wszystkim zaobserwujesz...
Tak wstaw na probe inny akumulator. Ewentualnie mierz napiecie na akku gdy wlaczysz zaplon. W dieslu oprocz kontrolek zalaczaja sie swiece zarowe. To ok 20-30A . Wiec spore obciazenie dla akku. Akumulator w jednej chwili potrafi zrobic zwarcie .
Czy akumulator był czymkolwiek obciążony w czasie ładowania? Napiecie 14,7V nie moglo spowodować takich efektów, 15,8V w funkcji Recond już tak. Funkcja ta włącza sie wtedy, gdy po zakończeniu ładowania w ciągu kilku min napiecie akumulatora spadnie do 12,8V
12,8 to napiecie akumulatora tam mozna napisac brak ładowania, wina raczej alternatora
Pierwsze kontrola zaworu n18 w funkcji diagnoza elementów wykonawczych ,pózniej wybierz nastawy podstawowe grupa 074 wykonaj i rozpocznie sie adaptacja, po jej zakonczeniu w polu 04 pokaże sie ok wiec wyjdż z tej funkcji .Warunek adaptacji to prawidłowe napiecie akumulatora i nie naciskanie pedału gazu w czasie jej trwania
Regulator z 2 przewodami co chwile jest spalony i podaje za duze napiecie na akumulator i instalacje. Regulatory kupuje rozne ostatni byl cargo przedostatni orginał . Cewka ładowania 1 przewodowa.
Kiedy wybralem sie do klepu po czesci na swoj stabilizator sprzedawca zaproponowal mi juz gotowy na 1 tranzystorku (3,50zł) z zakresem regulacji 0-25V (maks). dokupilem do tego odpowiednia wtyczke zasilajaca pasujaca do discmana i bezpieczniek. Zasilanie wsiolem z zasilania radia bo mam z aku podciagniete. Wyregulowalem napiecie na odpowiednie do discmana...
jezeli uklad ma ladowac akumulator to pomysl ok - zapialbym jeszcze jakis filtr, zeby w przypadku odpiecia akku nie podskoczylo napiecie i nie uszkodzilo odbiornika. pzdr. wmr
Zbyt duzy akumulator moze miec zly wplyw na uklad ladowania i alternator/pradnice (rozladowany akumulator moze wymuszac przeplyw wiekszego pradu przy mniejszej rezystancji akumulatora przez dluzszy czas). Jesli Chevy ma rzeczywiscie konstrukcje cewki nie odporna na napiecie akumulatora w zakresie do circa 15V to samochod klasyfikuje sie do zwrotu z...
Witam jestem początkujący z arduino. Chciałbym zrobić projekt ktory wyswietli mi stan naładowania akumulatora w % na wyswietlaczu ssd1306. I moje pytanie jest jak zczytac napiecie z akumulatora li ion 3s i wyswietlić stan jego naladowania w % na wyswitlaczu? Cała prawda o akumulatorach (każdego rodzaju, NiMH, Kwosowych, NiCd oraz Lipo) jest taka, że...
Kurcze nie mam akumulatorka takiego:( Ten akumulator co jest w UPS pokazuje napiecie 0,6V Może go podładować prostownikiem od akumulatora samochodowego?
Akumlatora tego nieda sie przeladowac pod warunkiem ze napiecie i prad nie przekroczy tych wartosci ktore podalem a kiedy go ladowac to mozna sie dowiedziec mierzac na nim napiecie najlepiej pod obciazeniem to napiecie nie moze spasc ponizej 10,5V.
W serii AN podaje sie pojemność akumulatora i na podstawie napięcia i wlozonego pradu zapewne liczy "pojemnosc" ale one wszystkie ładuja z pradem maksymalnym jaki da panel. Przy czym prad ładowania jest wiekszy od pradu panelu bo tam dziala MPP Tutaj ponizej masz PDF masz zestawienie wszystkim modeli Tracer AN czym sie roznia i jakie sa optymalne ilosci...
Uszkodzona ładowarka-zasilacz, albo kupileś co ,,cudo" z przeleżałym akumulatorem. Zmierzyć napiecie na akumulatorze podczas ładowania - bedzie wiadomo, co się stało.
akumulator napiecie akumulator samochodowy napiecie napiecie akumulator pojemnosc
renault laguna kontrolki zakładanie nowych tematów palet maszyna
Mikrofony i mikser dla chóru 4-8 osób do 4000 zł Wymiana linki zawiasu w zmywarce Siemens SF64T352EU/44