Dobry automat. prostownik jest tu lepszy od obsługi ręcznej. Zamiast "gazować ' akumulator -przejdzie szybko fazę naładowania i wyłączy proces ładowania.Nadmienić trzeba, że to "gazowanie" niszczy płyty akumulatora. /nadmiernie/
Na 3 pinie S masz mieć napiecie akumulatora. I mierz to kontrolką ma świecić. Uwalona wiązka lub bezpiecznik.
Powinienes miec napiecie akumulatora na 3, 8, 15 i, mierzone miernikiem, na 10. Po wlaczeniu zaplonu powinienes miec napiecie akumulatora na 3, 8, 15, 1 i 9 oraz, przez 3 sekundy, na 4(wtryski), 5 (cewki), 12 (pompa paliwa). 7 i 10 okolo 0V. Interesujace jest wiedziec, jak zachowuje sie napiecie na 1 i 3 przez te 3 sekundy gdy przekaznik "wariuje"....
Jakim akumulatorze, w jaki sposób ładowanym? Ołowiowe 12V zwykle ładuje się prądem nie przekraczającym 0.3C do napięcia 14.5 V. Wartości mogą nieco się różnić w zależności od producenta.
Jeżeli to był automatyczny prostownik to prawdopodobnie wcale nie ładował ze względu na niskie napięcie początkowe akumulatora O czym pisałem? próbować go ładować zwykłym prostownikiem ( żadne automaty, tylko klasyczny prostownik )
Na poczatek skup sie na masach i zasilaniach , alternator jest sprawny ? sprawdziles napiecie akumulatora ? tylko sie dzieje na wentylatorach od chlodnicy czy moze probowales obciazyc uklad swiatlami i innymi odbiornikami dzialo sie to samo?
Jakie napiecie na akumulatorze? Jaki pobór pradu?
Wszedzie pisza ze powinno byc 12,6... wiec jakie maksymalne napiecie na odlaczonym akumulatorze jest NORMALNE ?
Witam! Jezeli to ci w czyms pomoze to u mnie jest: patrzac od strony gniazda(przeplywomierza) od prawej pin 1 zielono- niebieski pin2 czerwono-niebieski pin3 brazowo-zielony pin4 brazowy co wiecej miedzy pin1 i 3 zasilanie (napiecie akumulatora),a pin2 i 4 sygnal do ECU Pozdrawiam.
Ile lat ma ten akumulator?
Akumulatorki mają inne napiecie niż baterie. Podałeś napiecie akumulatorka bez obciążenia po ładowaniu. Zmierz w układzie i porównaj z bateriami. Dlatego część urządzeń na akumulatorkach nie działa, lub wykazuje ich znaczne rozładowanie. Zależy od urządzenia.
bezpieczne napiecie dla akumulatora powinno się mieścić w granicach 13,8-14,3 V i po to mamy regulator napięcia
napiecie "jałowe" akumulatora powinno wynocic 12,55 do 12,80 a twoj ma bardzo dobre napiecie .jezeli jest obsługowy to mozna tz.areometrem sprawdzic jego genstosc oraz zasiarczenie . a jego moc czli (A) to tylko sprzentem . jeszcze mozesz we wlasnym zakresie sprawdzic jego napiecie w trakci krecenia nie powino spasc w (starszym)akumularorze poniżej...
Korzystam z przetwornicy w samochodzie, ale o mniejszej mocy. Żarówka, czy podtrzymanie pieca - nie ma problemu, ale czajnik to już zwiększa wymagania (choćby przekroje przewodów). Podłączam też czasami przedłużacz 50 m, 1,5mm2. Jedyne co bym sugerował to zakup lepszej przetwornicy z wyjściem "sinus", ponieważ podtrzymanie pieca nie musi (ale może)...
Tam jest chyba zwykła dioda i kondensator. Ale miernik i tak mierzy głównie napiecie akumulatora. Do podładowywania akumulatora 12V z dynama w piaście wystarczy zwykły mostek. Kiedyś wykonałem pomiary prądu ładowania akumulatora 11,4V z takiego dynama z mostkiem: [syntax=text] Prędkość Prąd ładowania [km/h] [mA] 8 40 11 80 16 180 20 270 24 330 28 380...
Po kilku minutach "zabawy" wysokim napięciem napiecie na akumulatorze spadło do 10V, A czy tranzystory zaopatrzyłeś w odpowiednie radiatory, pofatygowałeś się o kontrolę ich temperatury? Moc strat przy niepełnym zasilaniu mogła być jeszcze odpowiednia(szczególnie jak to 10V było dla nieobciążonego akumulatora), przy wyższym zasilaniu już nie.
dioda D1 jest pewnie sprawna jak piszesz, co do U6 to zgadza sie wszystko, T14 to IRF 540, T7 to jakis ML802, nie wiem co to jest. Bede kombinowal dalej. Mierzac napiecie na akumulatorze w czasie zalaczania, najpierw mam ladnie 25V, wlaczam upsa, jest okey, odlaczam wtyczke z gniazdka, ups na chwile pracuje na baterii, na wyjsciu ma 130V~, a napiecie...
Jeżeli nie spada poniżej 12V to jest ok, może nie mieć pełnej pojemności.
Witam Lampka akumulatorowa LED Kanlux przestała świecić, na szybko sprawdzone, że sam akumulator ma równe 0V, napięcie z ładowarki dochodzi do płytki, ale już na złączu akumulatora są jakieś ułamki volta i bardzo powoli rośnie przy podpiętej ładowarce, o co tu może chodzić? Na płytce dwa scalaki, kilka rezystorów i jeden kondensator.
Teraz daję cały schemat. Diody powinny byc na prąd taki, jakim chcemy ładowac akumulator, jeżeli 10A - to diody 10 amperowe, na niskie napięcie, np. 50 - 100V Tyrystor na prąd nieco większy, niż prąd ładowania akumulatora, napiecie tez niskie, 50 - 100V. Zarówno diody, jak i tyrystor należy zamocować na radiatorze. Pamiętaj o izolacji tyrystora!
Witam kolego jest klej do tych koncówek klej przewodzacy prąd,i w taki sposób to się naprawia.A wycieraczka sprawdz czy dochodzi prąd do niej albo podaj bezposrednio do niej napiecie z akumulatora i bedziesz wiedział co jest czy sterowanie czy silniczek.pozdrawiam
Witam Aby osiągnąć 14V na akumulatorze, musi on być naładowany do pełna. Naładuj go i potem sprawdź napięcie w samochodzie.
Napięcie z panela jakieś 3-5V , napiecie akumulatora jakieś 3,7V
wskazuje 10,75 po wypięciu wtyczki i odpaleniu masz mieć na jednym pinie napiecie akumulatora . Drugi masa z ecu pwm
W schemacie do tego silnika, ale z Felicii 1.6 stale napiecie z akumulatora do sterownika idzie na pin 21 przez bezpiecznik F1 10A iwec w tym obwodzie nalezaloby sie wpiac z przekaznikiem.Musialbys poszukac jak jest to w Octavii , ktory bezpiecznik jest odpowiedzialny za stale zasilanie sterownika silnika.
4,8V - to napiecie praktycznie rozladovanego akumulatora, naladovanego okolo 5,6V. Radzilbym ustavic okolo 5V (mozno obserwowac "poziom naladowania" na ekranie komorki). Oczywiscie zasilacz musisz wlaczyc nie do gniazdo "Charge", a do kontaktow dla akumulatora.
Tam gdzie go zalaczasz na wyswietlaczu powinno byc pokazane napiecie na akumulatorze . Dzwiek uruchomionego silnika i na panelu napiecie .
Kolego nie wiem po co ten twój znajomy wyciągał rozrusznik. I po co porady typu podmien akumulator itp. Jeśli usterka występuje to bardzo dobrze do diagnozy wystarczy miernik za 40-50 zł. Pierwsze sprawdzasz do ilu spada napiecie na akumulatorze potem jeśli ok na masie samochodu nie zapomnijmy także na końcówce 30 na rozruszniku i co ważne pomiar napięcia...
Na pinie 3 regulatora Masz mieć napiecie akumulatora mierzone i sprawdzone ŻARÓWKĄ 5W.
Sprawdz napiecie akumulatora podczas pracy silnika
witam.na moje oko to może być padająca pompa wspomagania,u mnie też padŁa 2 miesiace tamu.pompa jest hydraukiczno-elektryczna i pobiera duzo prądu bo nawet ma bezpiecznik 80A,może masz słabo przykrecona masę od pompy do akumulatora,brazowy gruby kabel.jak krecisz kierownicą to jakie masz napiecie na akumulatorze nie powinno spadać ponizej 14V,moze też...
Na 99% nie ma w środku żadnego urządzenia prądożernego kiedy auto stoi na parkingu tj. w czasie postoju bo kiedy jeszcze nie było takiego mrozu to auto stało tydzień nie odpalane po tygodniu bez problemu ruszało. Jak sprawdzić to ładowanie? po naladowaniu aku - sprawdzic jaki jest pobor pradu przy wylaczonych wszystkich odbiornikach po zapaleniu silnika...
Wszystko jak w temacie. Zbyt niskie napiecie akumulatora, dymienie ustalo po godzinie pracy. Dziekuje
Domyslam sie ze chodzi Ci o napiecie zabezpieczajace akumulator przed glebokim rozladowaniem. Tutaj jest wiele watkow. Jakosc akumulatorow jest rozna i ten poziom jest tez rozny. Np. Dla jednych jest 10,3 a dla innych 10,5. Dochodzi jeszcze watek napiecia wyjsciowego z portu centrali lub modulu alarmowego. Roznie to bywa. W jednej centrali jest np....
Sprawdz napiecie akumulatora czy nie za wysokie podczas pracy silnika. Jesli ok to mógł puścić lut w liczniku.
Z uwagi na to że był środek weekendu kierowca lawety doradził mi podładowanie akumulatora. Po podładowaniu auto nie chce się włączyć. Jakie jest napiecie akumulatora?
sprawdz napiecie akumulatora
Sprawdz napiecie akumulatora podczas pracy silnika. Może przeładowuje alternator
To masz uszkodzony akumulator. Napiecie podczas pracy?
Jaki jest prad na najmniejszym zakresie ? Standardowo 16,5V idzie podczas gazowania - wiecej za duzy prad.
Witam! Webast Thermo Top z/c z Omegi r99 benzyna. Nie działało, po diagnozie TT wyszło za niskie napięcie zasilania. I tu jest dziwne wskazanie. Pokazuje napięcie zasilania 0,07 lub 0,14v albo 0V. Sterownik niby działa, bo mogę wymusić test pompki, wentylatra, nawiewu, pompy paliwa. Nie pokazuje błędu świecy, sprawdziłem, grzeje na krótko. Podłączałem...
Napięcia zmierzone wszędzie gdzie się da - na trzecim pinie jest stabilne napiecie z akumulatora. Na pierwszym pinie jest stablina masa. Sprawdzone wszystkie przekaźniki i bezpieczniki. Nie mam (mechanik także) już pomysłów co robić. Czy to może być problem sterownika - jak to najlepiej sprawdzić ???
Sprawdz napiecie akumulatora podczas pracy silnika.
A czy zawór egr może mieć wpływ na odpalanie auta zimnego? Dodano po 1 Dzisiaj multimetr odpaliłem a więc tak. Napiecie akumulatora na wylączonym silniku to 12,8 V. Przy rozruchu gdy kręci rozrusznik spada do 10V. Auto odpala i napięcie 14,4 V. Myślę ze ok?
Albo grzanie swiec masz przez czujnik temperatury i jak ciepły silnik to sie nie załączaja.I jak silnik troche zużyty to nie chce wystartować.Podaj do tej szyny zasilającej swiece napiecie z akumulatora,albo sprawdz czy jak goracy to też są zasilane. Te małe silniczki zle startują bez grzania bo z racji małych tloków jest i mała masa spręzonego powietrza,która...
Spróbuj wykonać adaptację z podłączonym prostownikiem do akumulatora. Miałem w Toyocie taki przypadek, że jak spadało na chwilę napiecie na akumulatorze to przerywało procedurę adaptacji.
Poszukaj w Deye oni mają opcje na PV i wiatrową. No chyba że wiatrowa przez zewnetrzny regulator ładuje bezpośrednio akumulatory. Jak do wpięcie do falownika to tylko wersja 220 V. Jak na akumulatory to wersja na napiecie zestawu akumulatorów.
Czymże jest 80 A prądu dla akumulatora, który oferuje 680A A czy to co pisze brat autora w poście 81 że napiecie na akumulatorze wynosi 19.5 v to też normalne???
Na elektrodzie wcześniej pisaliście że optymalnie dla akumulatora jeśli jest non stop pod napieciem 13.8v to dlaczego system inteligentny np nie obniża napiecia z 14.5 na 13.8 i potem go utrzymuje tylko spada aż do 11.8-12v jeśli 12.8 to normalne napiecie akumulatora naladowanego Bo to nie inteligentny a głupi system, tak jak pewni ludzie to nie elita...
Jak sie zdaje jest to bezpiecznik F25 na skrzynce bezpiecznikow kabiny. Jedna uwaga: bezpiecznik jest zasilany ze specjalnej zwory na skrzynce oznaczonej symbolem SH (na pozycji bezpiecznika F8), kiedy jest ona prawidlowo zamontowana (miedzy rzedami bezpiecznikow) to na bezpieczniku F25 jest stale napiecie bezposrednio z akumulatora. Sprawdz czy na...
Zacznijmy od tego, że godzina to bardzo mało, by niedokładny wskaźnik pokazał zmianę. Bateria ma 6Ah, ladowarka 1A, z prostego wyliczenia wynika że ładowanie trwa 6 godzin, a w praktyce do ośmiu. Zasadą ładowania akumulatorów Li-Ion jest STAŁA MOC ładowania, czyli im wyzsze napiecie, tym mniejszy prad ładowania, słowem: "ostatnia kreseczka ładuje się...
Też uważam, że nie jest źle. Wg zaleceń testowych Bosch-a, przy prądzie rozładowania o wartości 3xQ,napiecie akumulatora nie powinno spaść poniżej 9,6 V (czas próby 5s). Należy tez zastosować poprawkę w dół jeżeli temperatura akumulatora wynosi poniżej 10 stopni Celsjusza.
Witam serdecznie. Mam kwasowy akumulatorek YUASA 12-12 12V 12 Ah Z juz ogarnietych informacji wiem ze akumulator powinno sie ladowac pradem o napieciu wyzszym niz napiecie akumulatora i natezeniu rownym 10% wartosci akumulatora. O ile nic nie pomylilem. Teraz pytanie. Jak dobrac panel solarny czy ewentualna pradnice (wiatrak) i kontroler, zeby to w...
Witam :) Czy ktos moze grzebal w baterii do COMPAQ Evo N610? Jakie tam są chipy (kontroler ładowania i pamięć) Plytka jest piętrowa i narazie nie chce jej rozlutowywać. Może już ktoś to zrobił :) Kolejny problem to obniżenie prądu ładowania. Dzieje sie z moim aku coś dziwnego. Tuż przy początku ładowania prąd ładowania jest maksymalny a potem szybko...
Witam. Jeżeli kontrolki działają po przekręceniu kluczykiem,to sprawa jest bardzo prosta. Zrobiłem szagrowi taką prowizorkę w fordzie, jeździ i odpala tak juz dwa lata :D Należy postarać się o przełącznik mogący przełączac prąd ok 10A, poprowadzic napiecie bezpośrednio z akumulatora do przełacznika.do drugiego styku przełącznika poprowadzić przewód...
Podłacz miernik do zacisków akumulatora , sprawdz napiecie , odpal silnik i znowu sprawdz ma byc 13 do 13,5 V a jak przegazujesz to ma nie przekroczyc 14 do 14,4 V.
Pompa jest zasilana z przekaźnika takze ma napiecie akumulatora
SPALINY WCHODZĄ MI DO WEWNĄTRZ auta. Byłem u mechaników podłączaliśmy komputery które nie wykazują awarii. Bardzo prosze o radę Pozdrawiam. A co to za ''mechanicy "co zamiast wejść pod auto i poszukać nieszczelności w wydechu ,szukają komputerem ? Wiem że większość ''mechaników ''to albo ''wymieniacze'' albo naciągacze ,ale ci to po prostu lenie.Co...
Podaj napiecie akumulatorów.
Jesteś pewien ,że pomiędzy panelami gdy jeden zostanie zaciemniony ,a więc napięcie spadnie znacząco ,a drugi będzie pracował normalnie ,a regulator bedzie pracowal w trycbie float ,wiec jednynie podtrzymujac napiecie akumulatora i pobierajjac tylko malutki prad z paneli ,pomiędzy samymi panelami prądy będą jedynie rzędu miliamperów?W sensie mierzyłeś...
Od pustego do pelnego 50:4 czyli 25h tyle ze te prostowniki na pustym moze i 4A dają tylko czym wyższe napiecie akumulatora tym mniejszy prąd płynie . Generalnie ładuje się do napiecia 13.8V a niektorzy mowią ze do 14.4 V . Co do prostownika mozna przyjąć że jak prąd spada do mninimum a napiecie po odpieciu jest ponad 13,5V to akumulator jest bliski...
ale samochod normalnie odpala No ale jakie jest napiecie na akumulatorze?
ten 1 wolcik sobie odpuść Chodzi właśnie o ten 1 wolcik. Akumulator z czerwca, ładowany przez weekend i bez zmian. Cytat z intrukcji: Napiecie akumulatora jest kontrolowane dla zapewnienia dobrego naładowania tj. do napiecia 13,4V w temp. 24°C. Osiagniecie tej wartosci jest warunkiem wyłaczenia agregatu w trybie autostart/stopu. Instrukcja podaje napięcie...
Ja tam bym jeszcze spróbował coś takiego: Na 50 Hz taki generator raczej odpada. ponadto z jednym kluczem to musiałbyś zwiększyc napiecie akumulatora do 48V.
Rano zabrałem się za podmianę N108 ale zrezygnowałem bo znalazłem inną nieprawidłowość - tak mi się wydaje.Przed odpaleniem zmierzyłem napięcie na trzypinowej wtyczce od N108 (drugi i trzeci pin patrząc od góry).Ukazało się napiecie akumulatora ,czyli ok.Drugi to minus trzeci to plus.Tknęło mi by sprawdzić jak ma się napięcie na wtyczce względem zacisków...
To nie jest poprawne, TP4056 ma szeregowy tranzystor regulacyjny który reguluje prąd/napiecie na akumulatorze podczas ładowania, jeśli zasilimy kilka takich układów szeregowo to mogą one "próbować" pobierać różny prąd z powodu różnic w stanie naładowania akumulatorów, oczywiście w połączeniu szeregowym nie jest to możliwe, więc będą się zmieniały napięcia,...
Do print"napiecie" call sprawdz loop '*********stan napiecia akumlatora************************* Sprawdz: Incr Indeks 'sprawdzenie napiecia akumulatora Napiecie = Napiecie + Getadc(5) 'z dzielnika If Indeks = 10 Then '10 razy dla pewności Indeks = 0 'wyzeruj Napiecie = Napiecie \ 10 'wylicz 'print napiecie 'wyswietl na terminalu wynik If Napiecie <...
Aha to dobrze bo jak dziś w hurtowni akumulatorów mierzyli napiecie akumulatora to od razu stwierdzili ze to wina alternatora i ze trzeba go wyjac zeby sprawdzic czy jest dobry
:arrow: jozefg mam takie pytanie dlaczego w twoim prostowniku ladowanie jest przerywane, gdy napiecie na akumulatorze osiaga 14,4V ? znalazlem kilka innych prostownikow w ktorych wylaczenie ladowania nastepuje przy 15-16V , skad ta rozbieznosc?
Jaki napiecie na alternatorze? Na akumulatorze? Przed głównym modułem?
Powiedzcie mi on ma napiecie niższe czy bedzie ładował akumulator 12V poprzez regulator 30A 25Ah normalnie?? Będzie ładował wszystko będzie ok.
Hej, niemożliwe, żeby akumulator 18V pobierał 5A przy 12V, zmierz napiecie akumulatora na luzie i jeśli jest mniej niż 0,9 V na celę (ogniwo) to możesz nim spalić następną ładowarkę, pozdro
Nic nie pisze o zasilaczu zawsze pojawia sie ladowarka. Owszem stabilizator pradu da lepsza stabilizacje niz rezystor ale sam stabilizator pradu nie wystarczy. Potrzebny jest stabilizator napiecia z ograniczeniem pradu wtedy prad ladowania jest staly a napiecie ladowania nie pzreladuje akumulatorkow. W praktyce ladowanie jest bardziej skomplikowane...
Sprawdz napiecie na akumulatorze ( ok 14) oczywiście jak silnik pracuje. Jesli jest ok to tasma w kierownicy.
dolej wody do akumulatora , pierwszy raz słysze zeby akumulator miał napiecie książkowe napiecie na akumulatorze zalezne jest od podawania napiecia na akumulator 12,9V to tez bardzo dobre napiecie.
Pierwsze kontrola zaworu n18 w funkcji diagnoza elementów wykonawczych ,pózniej wybierz nastawy podstawowe grupa 074 wykonaj i rozpocznie sie adaptacja, po jej zakonczeniu w polu 04 pokaże sie ok wiec wyjdż z tej funkcji .Warunek adaptacji to prawidłowe napiecie akumulatora i nie naciskanie pedału gazu w czasie jej trwania
Na wejściu i na wyjściu stabilizatora jest 0.1 V. Napiecie z akumulatora dochodzi do płytki.
ok, tak zrobie i dam znac. Dodano po 4 pomierzone ponownie i jest napiecie akumulatora, zaplon wlaczony powyzejk 12V przy kreceniu okolo 11V i spada po dluzszym kreceniu do okolo 9V i dalej nie chce zaskoczyc...
Czy akumulator był czymkolwiek obciążony w czasie ładowania? Napiecie 14,7V nie moglo spowodować takich efektów, 15,8V w funkcji Recond już tak. Funkcja ta włącza sie wtedy, gdy po zakończeniu ładowania w ciągu kilku min napiecie akumulatora spadnie do 12,8V
Witam Zmontuj sobie nawet takie najprostsze na MOSFET źródełko prądowe- schematy znajdziesz na elektrodzie. Podłącz je do swej ładowarki a wyjscie do akumulatorka. Ustaw potencjometrem prad na wyjściu żródełka na wartość 1,2 A( w szereg z źródełkiem włącz amperomierz) i wsjo.Na akumulatorku odłoży sie pożądane napięcie pod wpływem przepływu pradu ładujacego....
jeszcze raz wroce do tematu.odlaczylem po przyjezdzie minusowa kleme,napiecie na akumulatorze 12,60v.po dwuch dniach postoju pomiar 12,21v.sprawdzilem jeszcze raz pobor na postoju.multimetr ustawiony na5A.po kilku minutach pobor 0,00 co pare sekund 0,01 a aku siada.ladowanie pod obciarzeniem 14,3 niby w normie.co moze byc grane.
dzeki za odpowiedz. tylko zastanawia mnie ten duzy prad ladowania i rosnace napiecie na akumulatorach. jak dlugo wytrzymają taki prad? standadowo to napiecie na akumulatorach powinno byc ok 4.3V
12,8 to napiecie akumulatora tam mozna napisac brak ładowania, wina raczej alternatora
Witam ,musisz podlaczy zarowke jak pisal-Zdzicho. tylko tak dobierz aby miala 12v do 20 wat okolo i zmierz napiecie na akumulatorze jak bedzie wyzsze jak 7v ,2 to podlacz najlepiej 2 szeregowo akumulatory ,a jak masz .
Regulator z 2 przewodami co chwile jest spalony i podaje za duze napiecie na akumulator i instalacje. Regulatory kupuje rozne ostatni byl cargo przedostatni orginał . Cewka ładowania 1 przewodowa.
Tak wstaw na probe inny akumulator. Ewentualnie mierz napiecie na akku gdy wlaczysz zaplon. W dieslu oprocz kontrolek zalaczaja sie swiece zarowe. To ok 20-30A . Wiec spore obciazenie dla akku. Akumulator w jednej chwili potrafi zrobic zwarcie .
Witam , pozdrawiam . Czytam , czytam i malo rozumiem . Proponuje co nastepuje : - Naladuj akumulator prostownikiem , jedz autkiem przez np: ile dni wytrzyma mierzac co jakis czas napiecie przy wylaczonym silniku . - Naladuj akumulator i zostaw w miare mozliwosci auto stac - mierzac napiecie na akumulatorze po np: 2 dniach . Jesli po tym wszystkim zaobserwujesz...
moc wzmacniacza : srednie napiecie akumulatora=max pradu pobieranego Nie mylisz sie
Witam potrzeboje schemat układu co by zmniejszał napiecie akumulatora z 12 na 3V bo chciałem podpiac DIScmana :) :)
Zbyt duzy akumulator moze miec zly wplyw na uklad ladowania i alternator/pradnice (rozladowany akumulator moze wymuszac przeplyw wiekszego pradu przy mniejszej rezystancji akumulatora przez dluzszy czas). Jesli Chevy ma rzeczywiscie konstrukcje cewki nie odporna na napiecie akumulatora w zakresie do circa 15V to samochod klasyfikuje sie do zwrotu z...
Uszkodzona ładowarka-zasilacz, albo kupileś co ,,cudo" z przeleżałym akumulatorem. Zmierzyć napiecie na akumulatorze podczas ładowania - bedzie wiadomo, co się stało.
W serii AN podaje sie pojemność akumulatora i na podstawie napięcia i wlozonego pradu zapewne liczy "pojemnosc" ale one wszystkie ładuja z pradem maksymalnym jaki da panel. Przy czym prad ładowania jest wiekszy od pradu panelu bo tam dziala MPP Tutaj ponizej masz PDF masz zestawienie wszystkim modeli Tracer AN czym sie roznia i jakie sa optymalne ilosci...
W nawiązaniu do postu #122. Zmierzyłem napiecie akumulatora po 96h od zaprzestania ładowania. U = 12,54V czyli dokładnie tyle samo co po ładowaniu w listopadzie 2016r.
Kiedy wybralem sie do klepu po czesci na swoj stabilizator sprzedawca zaproponowal mi juz gotowy na 1 tranzystorku (3,50zł) z zakresem regulacji 0-25V (maks). dokupilem do tego odpowiednia wtyczke zasilajaca pasujaca do discmana i bezpieczniek. Zasilanie wsiolem z zasilania radia bo mam z aku podciagniete. Wyregulowalem napiecie na odpowiednie do discmana...
Mozesz miec zamoczona centralke(wilgoc),albo uszkodzona.Moga tez byc uszkodzony ktorys z czujnikow.A na sam poczatek proponuje sprawdzic napiecie akumulatora i napiecie zasilania centralki(alarm ten posiada funkcje spadku napiecia).
Na OUT1 - i + podłączyłem syrenę bez rezystora.W jaki sposób zapiąć te rezystory poprawnie? Syrena ma 2 kable + i - . Bezpieczniki ok napiecie akumulatora ok.
Za duzo 1 zero to jest 7210 . Regulatory napiecia bez podlaczonego akumulatora potrafia pokazac szczatkowe napiecia na wyjsciu ( 7210 to jest regulator step up/ step down ) Ale juz byly wpisy że ustawienie napiecia koncowego ladowania 28V przeladowywalo akumulatory do 31V wiec zalecal bym przebadanie czy ten regulator tez tego nie robi bo przy liion...
Nie mam pojecia o co tu chodzi.Jak czytałem końcówkę to zapomniałem co było na początku.Jak napiecie akumulatora od obciązeniem spada do zera,to aku na złom;-)
Jeżeli wysiadł by ci alternator miał bys problemy z akumulatorem (kłopoty z odpalaniem) ale zawsze możesz to sprawdzić powinna być widoczna zmiana napiecia na zaciskach akumulatora po odpaleniu. Napiecie przy prawidłowo działajacym alternatorze powinno wzrosnąć do ok 14V.
Dzisiaj siłą rzeczy częściej spoglądałem na napięcie i widzę, że przeważnie to 13,1 do 13,4V ale bywa, ze jest nawet 15 i to, co ciekawe wyższe jest przy niskich obrotach No cóż wygląda na to, ze tak ma być... https://www.youtube.com/watch?v=BHGrNHS8... https://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic... https://club.autodoc.pl/forum/topic/napi...
niskie napiecie akumulatora napiecie podtrzymania akumulatora napiecie akumulatora aucie
sterownik obrotnicy adblue podgrzewanie synchronizacja czasu windows
elektronika baterie parkside elektronika baterie parkside
Jak otworzyć bagażnik w Renault Clio IV 2016? Jak odblokować klawisze pilota Manta TV?