Czyli rozrusznik nie kręci. Najpierw zaczynamy od podstaw czyli sprawdz czy na przewod ktory dochodzi do rozrusznika ten cienki z biala wsuwka. Jezeli po przekreceniu na rozruch napiecie sie pojawia to wina rozrusznika. Jezeli napiecia nie ma to bedziemy szukac dalej. Skad jestes ?
Chodziło mi,że po przekreceniu kluczyka na pozycje rozruch spadalo napiecie,ale juz mialem tak aku wydojone ze rozrusznik nie krecił.
niech ci ktos przekreci stacyjke na rozruch,a ty sprawdz miernikiem lub kontrolka na rozruszniku czy jest napiecie 12V na srubach na elektomagnesie(tzn na jednej jest przykrecony + na stale w momencie przekrecenia stacyjki na rozruch elektomagnes powinien wysunac sie i podac 12V na srube ta blizej rozrusznika)jezeli pojawia sie 12V na tej srubie to...
Wiadomo, że chodzi o napiecie rozruchu ze stacyjki. Jest to napięcie na kostce, czy nie ma? Tu masz schematy do Poloneza, szukaj: [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t...
witam. Podłacz dwie diody jedna na jeden kabel a druda na drugi (te od spawarki)tak zebys miał + i - i teraz sprawdz napiecie. Ja w swojej spawarce miałem odczep na ktorym było okolo 25V załozyłem jadna diode i mam 13V odpalałem na tym fiata125 forda transita(disla) VV golfa i ok.
"Rozruch" w warunkach kiepskiego (lub o "zanikającej" pojemności) akumulatora, może bardzo szybko uszkodzić elektronikę w Twoim samochodzie! Bezpieczny jest tylko taki prostownik, który zapewni napiecie na instalacji samochodowej NIE WIĘKSZE, niż 14,5V - również w warunkach, gdy żaden odbiornik prądu nie jest włączony (w tym również autoalarm i immobilizer),...
Pytalem jaka skrzynia bo w automacie rozruch idzie przez pozycjoner.Immobilizer nie unieruchamia rozrusznika.Wlacz zaplon i po wyjeciu przekaznika zmostkuj aby zakrecil.Jezeli zapali to immo jest ok.Nastepnie wez kontrolke i sprawdz czy w momencie rozruchu na styku sterujacym przekaznika jest napiecie,jesli jest to sprawdzasz napiecie na sterowaniu...
Napiecie pojawia sie przy odpaleniu i po puszczeniu rozruchu znika Dodano po 1 Kontrolka gasnie od ladowania. Napiecie sprawdze ?zaraz Dodano po 7 Kuźwa napiecie przy rozruchu spada do 11v i po odpaleniu na kreconym rozruszniku utrzymuje sie 11v
Fura pali ale mam jeszcze jeden problem czy kto dysponuje moze jakims schematem do Opla Sintry gdyż nie można go odpalić ze stacyjki a mianowicie po przekeceniu kluczyka na rozruch napiecie pojawia sie przy stacyjce na przewodzie który powinien właczyć cewke rozrusznika a na samym rozruszniku nic niema. Dodam że bezpieczniki sprawdziłem i są ok. Pomoze...
(at)fred4u - rozumiem, ok! (at)sosarek - hmm chodzi o brak mozliwosci ustawienia go dowolnie lub ze nie wejdzie do obudowy? Ja tej centralki nie bede uzywal, chodzi tylko o sprawdzenie. Taka samochodowka - pojemnosc ok, napiecie ok (+/- 12V), rozruch nie wchodzi w gre... Inne napiecie ladowania z centralki (niz sam. +/-14V a amperaz im mniejszy tym...
Posiadam roczny akumulator AGM Po nocy napiecie 12.1 wynosi Postoi tydzień spada do 11.7 - 11.8v ale auto odpala Czy napiecie nie powinno wynosic min 12,6? Uplyw pradu 0.02A Ladowanie 14.3-14.5 Sprawdzany akumulayor soh 80% sot 20% 12.1v rozruch 10v Dziwne ze napiecie oo nocy tak szybki spada jakie przyczyny?
na styku 15a pojawia sie napiecie w trakcie pracy rozrusznika.w starszych typach aut z zapłonem na"platynkach" z tego styku podczas rozruch szło napiecie na zacisk 15 cewki zapłonowej aby wzmocnić iskre ( czesto też montowano rezystor na zasilaniu cewki zapłonowej aby zmniejszyc iskrzenie na platynkach) W nowszych autach np. BMW z zacisku 15a idzie...
Akumulator polskiej firmy Yeti :) (teoretycznie gwarancja producenta to 3 lata ale wiadomo chyba jak jest z gwarancjami). Odpala od strzala a napiecie podczas odpalania spada tak do 10,8 V wiec rozruch jest dobry tylko martwi mnie napiecie akumulatora po nocy gdy jest podpiety w aucie. Czyli ten pobor pradu w aucie zostawic, nie szukac problemu ?
Bardzo sluszna uwaga ,mysle ze napiecie do35v jest bezpieczne dla oswietlenia biorac pod uwage ze nap ladowania to 29v
Wraz ze przekreceniem stacyjki na rozruch to normalne ze wszystko gaśnie (w tym kontrolki), cale napiecie skupia sie na rozruszniku.
przeprowadzić diagnoatyke na diagnoskopie z pomiarem parametrów mierzonych, do tego wysokie napiecie do sprawdzenia
Jest to przewód czerwono -czarny jest on od rozrusznika,wez miernik lub zaróweczke i sprawdz czy w pozycji rozruch stacyjki wychodzi napiecie +12V,jesli nie to masz uszkodzone w kostce wyjscie,ewentualnie podaj na chwile napiecie na ten przewód i zobaczysz czy rozrusznik kreci ;-)
Ten element zwany pozystorem służy do rozruchu silnika i pomiędzy załączeniami musi ostygnąć co trwa około 10-15 minut, w zmywarce to nie problem bo jej elektronika to wie ale Ty skoro pierwszy raz o tym słyszysz to nie wymuszaj ponownego startu pompy przed tym czasem bo uszkodzisz silnik . On musi ostygnąć zanim ponownie zacznie przewodzić prąd żeby...
Pamietam ze dokladnie ten sam problem byl juz poruszany. No moze niedokladnie, o ile pamietam tam chodzilo o to ze odtwarzacz MP3 w momencie rozruchu wraca na poczatek utworu. Ale zasadniczo chodzilo o to samo - poszukaj, bo nie pamietam juz wnioskow. A pierwsza rzecz - czy tak bylo od poczatku? Sprawdzilbym kable i wszelkie kontakty, moze masz na nich...
Dziękuje za odpowiedz. Ale nie o to mi chodziło. Koledzy mają mają obniżone napięcie do około 20v. Ja mam napiecie ok. 80v i z tego napięcia chce zrobic ten rozruch nie potrafie obniżyc tego napięcia. Czy jest to możliwe?? bez dodatkowego odczepu??
podlacz probowke 12V pod ten cienszy przewod idacy do rozrusznika (rozruch) i zobacz czy bedzie po wystygnieciu napiecie na rozruszniku przy rozruchu. Ja bym jednak szukal przyczyny w samym rozruszniku. Przekazniki sa raczej na tyle hermetyczne, ze zadna wilgoc nie powinna sie do nich dostac. Sprawdz zalacznik - moze to byc przekaznik nr 1 lub 3. Pozdrawiam
Coś tu trochę nie tak. Fakt, że zanim nie sprawdziłem linka, miałem Kolege, hmm...za fantastę. Dawno nie interesowałem się superkondensatorami oraz ich dostępnością. Ale wracając do meritum, czegoś nie rozumiem. Zakladając, ze zostanie dokonany rozruch silnika z tej baterii, w pelni naladowanej, to napiecie na niej nie spadnie do zera, czyli czyli ESR...
Spada napiecie bo stracil pojemność. Nie ma zapasu mocy na rozruch. Szajsowaty wyrób. Jak masz wiadro z dziurą po boku nie wlejesz do pełna wody. Możesz se ładować do rana.
Mysle, ze chodzi Ci o to, ze uklad jest duzy ? Ale te stabilizatory sa i mniejsze ( o mniejszej wydajnosci pradowej) i wcale duza wiekszy od opornika nie bedzie. Poza tym rozruch samochodu kiedy napiecie leci do minimum bedzie naprawde dobrym testem dla ukladu z rezystorem i Zenerka. Musisz jednak to przetestowac praktycznie!!!
to urządzenie z super kondensatorami jest bardzo ciekawe, musi tam być przetwornica DC/DC podwyższająca, która w dłuższym czasie ładuje pakiet kondensatorów z akumulatora o niższym napięciu. Później następuje równoległe połączenie kondensatorów i akumulatora, a zgromadzona energia wykorzystana jest w krótkim czasie. Jak bardzo musi być zasiarczony...
Witam mam nastepujace pytania - moze ktos mi pomoze bo nie moge znalezc odpowiedzi (jestem komplentym laikiem) 1. Dlaczego napiecie rozruchu stycznika jest wieksze od napiecia odpadu? 2. Dlaczego prad przy przyciagnietej zworce stycznika jest mniejszy niz przy otwartej przy tym samym napieciu? Przeniosłem z Początkujący Serwisanci.
problem z ciężkim kreceniem się rozwiązał akumulator gubił napiecie przy rozruchu. jednak nadal jest problem z nie odpalaniem na ciepłym i ciężko odpalaniem na lekko rozgrzanym kręci ale nie może załapać tyklo po dodaniu gazu. na zimnym pali dobrze a na rozgrzanym tylko z plaka
a w jakim aucie,moze uszkodzona kostka stacyjki,zmierz miernikiem napiecie czy nie ginie w momencie przekrecania stacyjki na rozruch
Witam podlacz miernik podczas rozruchu jezeli spadnie napiecie ponizej 9V to moze byc bateria .Jezeli 12 do 11 to rozrusznik lub masa slaba na silniku.
Napiecie mierzone na przeplywomierzu, czy na ECU? Sygnal nie "leci na przeplywomierz" lecz ECU odczytuje napiecie z przeplywomierza.
Moze tak byc, ze napiecie podczas rozruchu spadnie ponizej 7-8 V ??
cisnienia w ukladzie paliwowym ok regulator sprawdzalem na sprezarce - rowne 5.5 w jaki sposob dziala regulator cisnienia w rozdzielaczu? .... bo wydaje sie byc wysterowany dobrze - napiecie ok 10.5 pojawia sie przy rozruchu po czym spada do 0.... i rosnie po przygazowaniu. Ciśnienie systemowe to nie wszystko: bardzo istotna jest różnica pomiędzy ciśnieniem...
Może rozrusznik sie kończy. Próbówka w dłoń i jak nie odpala trzeba sprawdzić czy masz napiecie na pinie 50 rozrusznika.
Czisnienie paliwa podczas kręcenia ile wynosi? Napiecie na swiece jest? Swiece sprawne?
Napierw pokazalo ze brak napiecia potem poruszal tym kluczykiem we stacyjce i zaloczylo sie napiecie na sterowniku . Zaobserwuj czy podczas przekręcenia kluczykiem na rozruch świecą kontrolki na zegarach. Kilka razy spotkałem się że na zapłonie kontrolki świecą a na rozruchu gasną i wtedy samochód nie odpali. Kostkę stacyjki możesz wymienić, jest banalnie...
Najlepiej zastosować autotrafo zmniejszejące nieco napiecie podczas rozruchu. Zastosowanie regulatora na triaku też może dać ograniczone korzyści.
to jeszcze zostało Napiecie na wejściu będzie równe 400V a na silniku 230 Prad będzie na wejściu 35 a a silniku 70A Czy w naszym przypadku tak jest? Przypadek na zdjęciu przedstawia sytuację, gdy transformator ustawiony jest na połowę przekładni. Czyli w tym wypadku przekładnia wynosi 1:2. Co za tym idzie na uzwojeniu wtórnym napięcie jest o połowę...
Witam, slaba bateria podtrzymujaca ustawienia BIOSu, gdy komputery sa czesto uzywane jest ona "doladowywana/pobudzana" gdy dlugo ich nie uzywasz napiecie spada i cos sie gubi lub przestawia i uniemozliwia rozruch. Pozdrawiam.
moze najpierw nalezało by sprawdzic czy dochodzi napiecie +12V do elektromagnesu rozrusznika po przekreceniu kluczyka w pozycje rozruch ;-) jak rozrusznik nieztrybi to iskierki niestety niebedziesz miał ;-)
Moje pytanie brzmi czy taki silnik można podłączyć pod obecne napiecie 230V Nie
Jaka jest moc tego trafo (a jeżeli nie ma danych, to jakie wymiary / ciężar)? Troche inne są wymagania na ładowanie, a inne na rozruch: ładowanie należy tak "ustawić", żeby napiecie na akumulatorze nie przekroczyło 14,4V (szczególnie ważne dla akumulatorów nowszych generacji, tzw. bezobsługowych), natomiast rozruch wymaga, aby prostownik dawał prąd...
Witam szanowne forum, Z gory przepraszam za brak polskich znakow, pisze ten post z klawiatury ktora takich nie posiada. Moje rozterki dotycza transformatora jako takiego, nie chodzi o zaden konkretny rodzaj czy model. Powszechnie znanym faktem jest, ze transformator po zalaczeniu pobiera przez krotki czas bardzo wysoki prad rozruchowy, w zaleznosci...
Skoro akumulator sprawny rozrusznik też to moga byc przewody od aku do rozrusznika. A tak po drugie to może najpierw sprawdz ten akumulator bo co z tego że ty go sprawdzisz miernikiem po naładowaniu a podczas krecenia napiecie spadnie do 9V.
To normalne, jak przy rozruchu napiecie zasilania wynosi nawet 8V. Sprawdź czy sygnał lub inne obciążenie indukcyjne nie resetują procka.
wiesz co z moca 900w i napieciem 12 v albo i mniej - greatz to nie nawojujesz z rozruchem nawet malucha a dodatkowo chcesz popsuc jeszcze sprawe wstawiajac rezystory i tranzystory :sm15: napiecie do rozruchu pasuje co najmniej 15 V nawet 17 a ty takiego z tych traf nie posiadasz ... ladowarka tez z tego bedzie marna ..po prostu te trafa za male napiecia...
A zmieniałeś w końcu ta dawkę wtryskową w kanale 5? bo juz ci pisalem, ze w 01 to jest dawka robocza wtrysku na cylinder, nie startowa i na zimny start moim zdaniem powinno zmieniać się dawke startowa. Swoja droga jak piszesz, ze problem raz wystepuje raz nie to zaczyna to troche wygladac jak problem mechaniczny lub zly odczyt temperatury, ew. jak wygląda...
I mam podobny temat: falownik budzi się przy 200V, ale do generacji startuje po ok. 1h i napięcie wynosi wtedy ok. 250V. Wyłącza sie przy 150V. Jak jest różnica pomiędzy napięciem wybudzającym (200V) a napieciem startującym generację? Chyba, że powienien generować od razu po przebudzeniu ale z jakichś tam przyczyn przez ok. 1h walczy z samym sobą...?
piszę z telefonu,proszę o wyrozumiałość. Napięcie 0,3v z licznika. Auto po przegazowaniu łapie ładowanie. Około 3,5 tys obr. Obecnie zrezygnowałem trochę i ciągne przewód od altka do stacyjki. Mam pytanie, czy regulator będzie "dostawał po tyłku" jeżeli podepne go pod żółty kabel 12v który podaje napiecie juz po przekroczeniu kluczyka,a jeszcze przed...
tak jak kolega wyzej napisal najprawdopobniej za niskie napiecie przy rozruchu ,sprawdz tez zasilanie czujnika polozenia walu przy rozruchu
witam wszystkich forumowiczów,mam takie urządzenie rozruch,i teraz moje pytanie napiecie tego urzadzenia wynosi 16,9V stare diesle bez elektroniki mozna tym uruchamiać bez problemu natomiast jak jest z nowszymi samochodami?i czy można jakoś obnizyć napiecie tego rozruchu by wynosiło tak jak napiecie ładowania 14,2V?Jeżeli to zły dział na takie pytanie...
Sprawdz sprezanie na cylindrach i luzy zaworowe! Wysokie napiecie tez jest wazne ale jak wszystko dokladnie sprawdzone to mozna je odchaczyc.
no więc tak: dziś wywaliłem wyłącznik obwodu masy i podpiąłem przewód masowy bezpośrednio mor jedną ze śrub mocujących rozrusznik. Pd razy zdjałem pokrywe nad akusem i podłączyłem multimetr: napiecie bez uruchomienia silnika wynosi 12,7. No to teraz rozruch, napięcie w czasie rozruchu spadło do 9,4, Teraz obserwacja dalsza - szybko napięcie na klemach...
Planuje wyciac dziure od spodu zasilacza i wstawic tam jeszcze jeden wiatrak ktory bedzie wpychal zimne powietrze do srodka (ten wiatrak od tylu oczywiscie zostaje i on jak zwykle bedzie wyciagal cieple) I mam pytanie do ilu volt moge zmniejszyc napiecie na tych juz obydwu wiatrakach? Bo zalezy mi zeby bylo cicho. Wspomne tez ze wiatrak ktory chce wstawic...
co to chlodzenia to spoko ma poterzny radiatorek i wypasiony wentylator jak dobrze pamietam to przez drut-mode mozna zwiekszyc napiecie a to mi bardzo potrzebne by poszedl mi na 600 a jak pisalem wczesniej moja plyta nieobsluguje tego dzis znow kabinowalem i wycislem zniego 688 ale tylko na rozruch bo dalej nie pojdzie poniewaz najprawdopodobnie ma...
Faktycznie była to wina akumulatora, kwalifikował się do wymiany było za małe napiecie podczas rozruchu silnika. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
jesli chodzi ci o uklad rozruchu do samochodu itp. to mam produkcji bylego ZSRR ;) i nie jest on skomplikowany: transformator, a raczej dwa dajece po wyprostowaniu przez dwie spore diody prostownicze napiecie okolo 14V... i bezpiecznik na 120A... i to wszystko..
Jeżeli podłączy się źródło o zbyt wysokim napięciu może paść nie tylko elektronika. Oświetlenie, układ zapłonowy albo regulator napięcia alternatora także mogą ulec zniszczeniu. Dedykowane zasilacze rozruchowe mają odpowiednie charakterystyki napięciowo prądowe. Na biegu jałowym zasilacz często ma wyższe napiecie, po podłączeniu do "obiektu" normalizuje...
Transformatory uzyte do prostownika tez powinny miec taka konstrukcje, aby napiecie nie obnizalo sie pod obciazeniem rozrusznika. jak to rozumiec nie kumam ?
a sprawdzales napiecie przy rozruchu? jak spadnie ponizej 10V to szukaj przyczyny w akumulatorze lub w rozruszniku.
Obroty przy rozruchu i napiecie jakie?
Mam pytanko. Czy podlaczajac swiatla dzienne led moge podpiac sie kablem ktory powinien isc na plus po stacyjce pod przeplywomierz a dokladniej w przewod na ktorym pokazuje sie napiecie po rozruchu silnika ?? prosze o pomoc ewentualnie o napisanie jak podlaczyc to poprawnie ?? Z gory thx za odpowiedzi
Nie potrafię sobie dokładnie teraz przypomnieć, ale prawdopodobnie takie same objawy mają pozostałe centralki serii Power, nie wszystkie. Ja robiłem zawsze tak po przeprogramowaniu całej centralki, wykonaniu wszystkich zmian, wyłączałem napiecie całkowicie , tzn akumulator i przemienne. Nastepnie ponowny rozruch po około minucie, oczywiście pierwsze...
Albo grzanie swiec masz przez czujnik temperatury i jak ciepły silnik to sie nie załączaja.I jak silnik troche zużyty to nie chce wystartować.Podaj do tej szyny zasilającej swiece napiecie z akumulatora,albo sprawdz czy jak goracy to też są zasilane. Te małe silniczki zle startują bez grzania bo z racji małych tloków jest i mała masa spręzonego powietrza,która...
witam!pytanie kieruje do elektronikow-czy istnieje jakis schemat elektroniczny ukladu,ktory podtrzymywalby napiecie 12V w momencie rozruchu silnika?(w momencie rozruchu napiecie spada do 9,3V i zmieniarka "zawiesza sie")czas jaki wystarczalby to okolo 2 sekund.jezeli jest taki schemat ,prosze o udostepnienie.pozdrawiam!!
sproboj podkrecic napiecie na S2 to taki potencjometr na plytce kineskopu jezeli obraz sie pojawi znaczy ze masz wywalony kineskop
dziekuje bardzo... ale B- to masa, COIL to do cewki, B+ to zasilanie po stacyjce, START to napiecie podczas rozruchu ?, SPOUT niewiem i HALL OUT tez niewiem , prosze o wyjasnienie
To zmierz napiecie w trakcie rozruchu
przecież nie ma takiej możliwości, żebyś błyskawicznie włączył zasilacz, wsiadł do traktora i włączył rozrusznik - mija jakiś czas Przecież Ci wyraźnie napisałem wspomagam rozruch więc prostownik włączam po uruchomieniu rozrusznika Jak widać potrafię dokonać tego niezwykłego wyczynu, a Ty na siłę chcesz ze mnie zrobić matoła. A tak na poważnie to nawet...
Dokładnie mam ten multimetr... badziewie M830B... dziś przy silniku wyczyściłem wszystkie styki, odtłuściłem, założyłem grubsze przewody, widzę kleki że Twój multimetr podobnie "działał" jak mój. Ok, dzięki za radę z tym PENem, zrobię tak i jutro sprawdzę o ile będę miał prąd w garażu i będę relacjonował czy napiecie na obudowie zniknęło. Przy okazji...
no tak, ale pzed rozruchem gdy przekrecisz kluczyk w stacyjce to swiece zarowe powinny podgrzewac komore spalania przed rozruchem. czyli napiecie po przekrecenui stacyjki (przed rozruchem) powinno byc 11 - 14V. tak mi sie wydaje ze tak powinno byc
czy mozecie tlumaczyc mi to wszystko w jezyku zwyklego czlowieka :) nie jestem elektromechanikiem :P to nie ma pudla ? co to znaczy? napiecie pracy? mozesz mi to wytlumaczyc - jakie jest potrzebne do takiego dopalania?
Witam, wymieniłem skrzynkę bezpiecznikową i wycieraczki pracują prawidłowo. Pojawił sie inny problem, po kilku dniach postoju i próbie uruchomienia silnika nie ma reakcji ze strony rozrusznika. Napiecie pokazało 23,8V i teraz pytanie czy moduł sterujący blokuje rozruch poniźej pewnej wartości napięcia czy jest coś nie tak. Po podładowaniu akumulatorów...
Wszystko jak najbardziej ok. Tylko że wykonałem tez pomiar według zdjecia poniżej i no caly czas napiecie na uzwojeniu rozuchowym, 230 V. Spodziewałem się raczej patrząc na schemat że po chwili odlacznik przerwie obwod i nie bedzie tam napięcia. Czyli co wsystko jest ok? No bo jak tak to nie da mi to spokoju dlaczego tak jest. Jeżeli ktoś by mnie oświecił...
Nie bardzo mam kasę na nowy aku,a dlaczego padnięty?nie da rady go naładować?w każdej celi gęstość była taka sama.Czy przez słabą masę może tak się dziać?wyczyściłem wszystkie połączenia,mechanik powiedział że jakby była słaba to podczas rozruchu by się klemy grzały jak nie to jest dobrze tak?moze rozrusznik uwalony czy nie ma w nim co żeby taki pobór...
te silniki w 99% zawsze atrzymuja sie w tym samym miejscu taki ich urok. na to nie patrz. u ciebie rozrusznik nie ma sily obrucic silnikiem. smierz multimetrem jak spada napiecie na akumulatorach w czasie rozruchu. jak spadnie ponize 9,5V to zapomnij ze odpali. najlepiej zeby nie spadało ponizej 10v. jak napiecie bedzie ok to znaczy ze cos nie tak z...
Mam problem z dobraniem opornika rozruchowego do silnika pierścieniowego. Moc silnika 13Kw, napiecie wirnika 227v, prąd wirnika 40A. Proszę o fachową poradę.
Podczas pracy rozrusznika przy probie rozruchu napiecie na akumulatorze spada najniżej do 9 V. Po uruchomieniu silnika pod obciazeniem swiatlami i dmuchawą utrzymuje sie na 14V.
Wymień na próbę akumulator z innego auta. Może napiecie siada przy rozruchu.
MB W210 96r migaja lampki,brak komunikacji CAN. Sterownik silnika nie komunikuje sie z ABS,zegary. W sterowniku ABS i ZEGARACH sa bledy-brak komunikacji CAN ze sterownikiem silnika. Przewody linii CAN sa ok,napiecie okolo 2,8V. OCZYWISCIE AUTO NIE ZAPALA-IMMO blokuje rozruch.
to podpowiedz jak sprawdza sie swiece?? ja podłączałem pod akumulator na krótko. Mierzyłem napiecie na przewodach i jest takie samo jak na akum, ok 12v i wiecej. Pompe słychać - ona podaje dobrze, sprawdzane
Witam! Mam jedno pytanie, posiadam zasilacz regulowany stabilizowany wlasnej budowy z trafo 350W, mostek prostowniczy ponad 150A i teraz tak dalej mam za mostkiem cały układ ale zrobiłem to na styczniku że albo wybieram napięcie prosto z mostka albo napiecie regulowane przez układ, chodzi mi by wspomagać rozruch samochodu, podłączyć odczekać chwilę...
Aku Yuasa 7-letni. 60Ah, rozruch 430A. Z elektrolitem raczej wszystko OK. No wlasnie go laduje cały czas, ale teraz to w ogole sa jakies jaja. Napiecie spadło do 12,5 i aku gazuje, raczej dosyc mocno, wiec odłączyłem. Czyli co? Padnięty akumumulator? W jaki sposób aku może gazowac jezeli jest ładowane napieciem 12,5V?
A sprawdzałeś jakie napiecie sie pojawia po rozruchu?Może w tym tkwi przyczyna? JAk nie to do sprawdzenia blok zasilania w radyjku.
Witam Zwracam sie z pytaniem jakie dokladnie dobrac opoznienie przy rozruchy silnika trojfazowego ( polaczenie gwiazda - trojkat) Silnik ma moc 125kW, i napiecie zasilania 440V 60Hz. Silnik napedza pompe wody morskiej. Obecnie mam problem z tym ze podczas rozruchu przy polaczeniu w gwiazde termik rozlacza caly uklad. Po zminiejszeniu czasu do 8s rozruch...
czerwony przewód idzie do rozrusznika (sterowanie elektromagnesu) zmierz miernikiem czy pojawia się tam napiecie wzgledem - po przekręceniu klucza w pozycje rozruchu ewentualnie podaj bezposrednio + na ten przewód przy stacyjce jak zakreci to stacyjka do wymiany (kostka elektryczna stacyjki)
Sladow wypalenia nie widac nigdzie. Stojan - obudowa jest wykonana z magnesu od srodka. Nie posiada zwoji. Zadne pole komutatora nie jest wypalone, przewodzenie jest miedzy wszystkimi. Rdzen wirnika mozna spokojnie reka obracac w obudowie mimo iz lekko dotyka w niektorych miejscach. Moze byc to spowodowane tym, ze po wyjeciu rozrusznika zostaje od z...
Kolego wIpErEk, kolega rbiesiada dobrze ci radzi. Przy 14 V w sinusie jakie daje transformator, napiecie szczytowe wynosi nieco ponad 19,5 V. Slaby akumulator czesto jest po prostu powierzchniowo zasiarczony, "nie przyjmuje pradu" tzn. ma wysoka opornosc w pierwszych chwilach ladowania. To moze sprawic, ze po podpieciu go pod 20V, napiecie na jego zaciskach...
Akumulator to Ty masz w porządku? Bo coś mi się widzi, że pada po 5 sekundach....(mecze go z 4-5sec az akumulator mówi "daj mi spokój....") Może już nie dawać odpowiedniego prądu rozruchowego. dokladnie to samo pomyślałem, (po przeczytaniu opisu) jak masz od kogo to podmień na 2-3 dni baterie, jak nie to podladuj dobrze swoja i na zimnym sprobuj, mialem...
Jedna wielka kupa bzdur te porady !! Bo Przepraszam pomyliłem się. Rozruchowy ma max napiecie 330V Maksymalne napięcie kondensatorów to 400 V. Taaaa ? Na fotce widzę 330 VAC, a napięcie na tym kondensatorze osiąga podczas rozruchu 420-450 VAC na skutek rezonansu. Nie kupuj badziwia, tylko kondensatory na napięcie 450 VAC !! i to oba! Znowu chinole wstawili...
Hej. Śledziłem sporo tematów na forum i nie tylko. Niestety nie potrafiłem znaleźć adekwatnej odpowiedzi. Problem jest taki, ze ktoregos dnia silnik przestal palić - kręci ale nie pali. Po odholowaniu do mechanika nagle zaczął. Mechanik z wielkimi oczami oddał auto, pojezdziło kilometr i zdechło. I tak w kółko. Pompa startuje na 2 sek po przekreceniu...
Cóż - zbyt dobry jakościowo ten akumulator to nie jest. Do jakiej wartości napiecie na klemach akumul. spada po załączeniu swiec żarowych na zimnym silniku ?
Tak jak mowilem z gazem jest wszystko ok koputer tez byl podlaczony i dalej nic... Dodano po 1 a aparat jest nowy Dodano po 7 podczas pracy na cieplo tak jak by glubil napiecie na kablach dochodzacych do aparatu
z opisem się już zapoznałem i wiem że wtrysk jest zasilany z elktromagnesu rozrusznika ale np na właczniku termicznym jest napiecie a na wtyczce wtrysku już go nie ma.......chyba powinien byc jeszcze jakić impulsator gdzieś ale ja nie moge go znaleść.......no i golf nie chce w ogóle odpalić a kręci ładnie. Odpala na chwile gdy mu wleje paliwo do kolektora:/
Brak podstawowych informacji jaka dokładnie sprężarka T11....? Nie wiem co tu jeszcze potrzebujesz za informacje wagę? Dokładnie T11, w wykonaniu standardowym bez zbiornika, z osuszaczem, rozruch gwiazda trójkąt. sterowanie mikroprocesorowe Jakie parametry silnikowe były ustawione na falowniku do procedury dostrajania? Sterowanie skalarne, napiecie...
proponuje tez sprawdzic ladowanie (na biegu jalowym napiecie na akumulatorze powinno byc od 13,8 do 14,4V bez zbednego obciazenia) i przy okazji pobor pradu podczas postoju. mozna tez sprawdzic napiecie przy rozruchu, jak jest ponizej 10V to faktycznie moze byc cos z tym rozrusznikiem.
w jakis posob stwierdziles, ze iskra dociera na swiece. poranki sa teraz wilgotne i stare kable wysokiego napiecia moga byc bardziej podatne na przebicia ze wzgledu na wilgoc. w zimnnej komorze spalania sa o wiele trudniejsze warunki do wystapienia iskry niz na swiecy wykreconej z glowicy. poza tym poniewaz jest zimniej na dworze, napiecie przy rozruchu...
Nic nie jest popsute tak mają , można ładować od bardzo małych pojemności przy większych poemnosciach jest problem Napiecie przy rozruchu na 12 volt sięga około 20 volt,gdy byłby to np. ciągnik C 360 to nie ma problemu ,natomiast pojazdy z komputerem to może być problem uszkodzenie komputera ,no i bardzo duże gazowanie akumulatora co w połączeniu z...
:arrow: stachu123 Te codegeny padaja wcale nie przez niechlujny montaz (chodz faktycznie pozostawia on wiele do zyczenia ,ale luzy na srobach mocujacych elementy powstaja na skutek dzialania wysokiej temperatury odksztalcajacej plastikowe podkladki izolujace ) ale przez kiepskiej jakosci wentylatory, ktore sie zacieraja , a juz szczegolnie w modelach...
adowanie masz ok. albo akumulator do bani 9 latwo to sprawdzic mierzac napiecie w momencie rozruchu zimnego silnika) albo cos nie tak z rozrusznikiem.
no wiec bylem przy aucie i eureki do końca nie ma he he... wiec sprawdzilem ten przekaźnik i jak żem juz wyzej pisał ten przekaźnik mam i byl on w pozycji w skrzynce z przekaznikami w takiej w jakiej na samym poczatku postu pisalem co udało mi sie znalesc w rozpisce vw , no wiec spostrzezenia napisze, napiecie pojawia sie na nodze 30 , po przekreceniu...
napiecie akumulatora rozruch sofar napiecie napiecie progowe
miksowanie ścieżek proste sterowanie oświetleniem czyszczenie kotła gazowego
płytka suszarka płytka suszarka
Linde MT15 błąd 02A 031 – czujnik prędkości, naprawa, potencjometr, sterownik Audi A6 C5 – brak rozruchu, skrzynia awaryjna, nowy akumulator nie pomaga