napiecie ujemne dodatniego

Znaleziono około 311 wyników dla: napiecie ujemne dodatniego
Podstawowa forma zapytania: napiąć ujemny dodatni
  • Wzmacniacz napięcia z sondy PH

    Stosując pojedyncze napiecie 3,3V da sie to zrobić ale na drugą elektrodę sondy PH będziesz musiał podać offset żeby zarówno ujemne jak i dodatnie napiecia z sondy zmieściły sie w zakresie napięć pierwszego stopnia. Ja bym zrobił sztuczną masę na potencjale 1,6V wzmocnioną wtórnikiem na WO a dalej...

    Początkujący Elektronicy luki05   09 Kwi 2016 16:32 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 3258
  • Budowa prostego elektroskopu elektronicznego

    Robisz błąd, stosując nadmiernie uproszczoną teorię. Złącze FET-a jest nieliniowe, a otoczenie nie jest w stanie równowagi termodynamicznej - twoja teoria zakłada, że jest inaczej. No, tutaj to dolozyles! _jta_, za moich mlodych czasow, gdybys w temacie elektrostatyki na egzaminie wtracil pojecie...

    Początkujący Elektronicy _jta_   20 Maj 2016 21:38 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 18235
  • tranzystor i jego rezystancja cieplna

    Jak napisalem. "Wymaganie stosowania WO typu Rail-Rail odpadloby wtedy kompletnie." Sam nawet cytowales. PS. Jesli ADC monitorujacy Id*R1 zapewnilby wystarczajaca precyzje, offset bylby kompensowany programowo. Tym samym stosowanie precyzyjnych WO i/lub uzycie zewnetrznej opcji zerowania offsetu byloby...

    Początkujący Elektronicy trymer01   19 Cze 2016 13:48 Odpowiedzi: 249    Wyświetleń: 9216
  • Budowa tzw. strażnika mocy (SM) dla instalacji pv on grid

    Witam zainteresowanych tematem. Dzieki za kolejne informacje Lesio_Q , ja narazie nie mam jak to przetestowac aby prownac pomiary z licznika ZE. Pierwszy uklad z wykorzystniem miernika EKM2100 pracuje poprawnie, ale jest zmontowane na tzw. pajaka. Ale to co teraz buduje bedzie juz wykonane jak...

    Energia Odnawialna futek2   21 Maj 2018 07:02 Odpowiedzi: 164    Wyświetleń: 28872
  • Detekcja zera przez pomiar prądu a przesunięcie fazowe

    Problem pojawia się z detekcją zera, bo nijak nie wiem jak to zrobić nie tracąc izolacji galwanicznej i nie zwiększając niepotrzebnie strat mocy co się dzieje przy wykorzystaniu rezystorów i transoptorów. Najprrostsze rozwiązania wymagają sporej mocy, ale układ ponizej tylko 120mW W układzie wykorzystuję...

    Początkujący Elektronicy Aroni525   10 Sty 2017 12:41 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 459
  • Jak działa ten schemat brzęczka piezoelektrycznego ?

    Pytanie tylko czy to są ładunki dodatnie czy ujemne (jakby co to korzystam z Arduino Uno) ? Rozumiem, że jak korzystałbyś z innego zestawu niż Arduino, to prąd płynął by inaczej? :) Na fizyce w 3 klasie gimnazjum jest dział poświęcony temu zagadnieniu. Przeczytaj sobie jeszcze co jest nośnikiem...

    Początkujący Elektronicy _jta_   05 Cze 2017 07:57 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 513
  • Uzyskanie napięcia +5V/-5V z transformatora o jednym napięciu wtórnym.

    Przetwornica pracuje tak jak powinna uzyskuje ujemne napięcie na wyjściu lecz spada ono pod obciążeniem Napięcie dodatnie na C1 - 12V Napiecie na kondensatorze C3 zależy od obciążenia Proszę o wytlumaczenie sensu rezystora R2 - 82ohm

    Początkujący Elektronicy jarek_lnx   12 Wrz 2017 20:34 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 624
  • (IREK) Miernik napięcia nasycenia końcówki mocy audio

    Czy jeśli najpierw zmierzę napięcie symetryczne, załóżmy na kondensatorach zasilacza wzmacniacza mocy, pracującego w klasie AB i otrzymam +-40V, następnie zmierzę amplitudę napięcia wyjściowego, aż zacznie obcinać wierzchołek sinusa i wyjdzie ona 28V dla każdej połówki, to napięcia nasycenia będzie...

    DIY Konkurs irek2   12 Gru 2017 20:33 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3303
  • Jak zaprojektować prosty i precyzyjny układ do pomiaru prądu

    W tym ukladzie nie ma regulacji napiecia niezrownowazenia wiec zaleznie od tego jakie sie trafi na wyjsciu bedzie juz pewne napiecie (jak sie trafi dodatnie) albo mimo braku przeplywu pradu pierwsze kilkadziesiat mA bedzie skutkowalo zerowym napieciem wyjsciowym (jak offset trafi sie ujemny). Jak...

    Artykuły irek2   26 Mar 2018 22:31 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3468
  • Analiza jakości zasilania

    Czy można przyjąć wyczytałem w literaturze żę jeżeli prąd i napięcie maleje to zapad jest po stronie SN a jeżeli natomiast prąd rośnie a napiecie malej to zapad jest po stronie nn. Jeśli za analizatorem załączysz duże obciążenie to będzie ono powodem spadku napięcia. Jeśli obciążenie będące przyczyną...

    Elektryka Instalacje i Sieci 15kVmaciej   20 Sie 2018 10:00 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 423
  • unitra pw 9013 asymetria zasilania

    Jeżeli napiecie (+) zasilacza jest obniżone do ok. 24V To napięcie autor mierzył z wymontowanymi kondensatorami głównymi. Po ich wmontowaniu jest teraz tak: Dodatnia szyna po podłączeniu kondensatorów 38.4 V ujemna 40.9V W związku z powyższym, to: to jak na wyjściach jest ok.37V. jest teraz...

    Audio Początkujący stalker1995   22 Lut 2019 12:11 Odpowiedzi: 148    Wyświetleń: 2055
  Szukaj w 5mln produktów